rebel! alcohol? frisje? iets warms? koffie, thee?
32 volgers!
en nu weer 34 volgers!!!! WELKOM allemaal!![]()
![]()
![]()
Koen gaat nu even weer alles netjes bijwerken in 1 lang bericht zoals gewoonlijk![]()
![]()
Uitspraak van [E.T.G] Wals op vrijdag 23 november 2012 om 22:01:Wauw dat mijn naam er tussen staat!
Koennnnnn
tuurlijk! iedereen is hier welkom; hoe meer gezelligheid hoe beter
Uitspraak van [E.T.G] Wals op vrijdag 23 november 2012 om 22:01:Doe mij maar een plusmixje
*schenkt een plusmixje voor Marijnn in* (met of zonder alcohol btw? )![]()
zo blijkt dat bepaalde mensen (ehh ik zal maar geen namen noemen) - die continu een ban kregen (krijgen).. waarvan zelfs 1 persoon tot twee maal aan toe een permanente ban, maar het wel te hebben overleefd... en waarvan 1 persoon continu een permanente ban, maar telkens terugkomt.. en de andere mensen die nog steeds waarschuwingen en punten krijgen - ....... dat die mensen wel degelijk gezellig zijn, hun interessante berichten onmisbaar zijn voor de gezelligheid en de levendigheid op het forum bij de feesten en dat hun aanwezigheid wel degelijk wordt gewaardeerd door menig flocker
Uitspraak van karstenhardcore op vrijdag 23 november 2012 om 21:32:dus als iedereen nou ff op het plusje drukt hahaha
nu je het zegt.. ik zie 34 volgers, maar lang niet ongeveer zoveel plusjes bij de berichten![]()
of zijn het grotendeels admins die met ons meelezen en 'm ook op volgen hebben staan?![]()
ongeacht het antwoord blijf ik gewoon plussen![]()
+
Uitspraak van U.B.Ttuk's-stampgevaar
op vrijdag 23 november 2012 om 22:15
ben arnaud en ik drink alleen red bull !!
*pakt voor stamgevaar arnaud een Red Bull*![]()
![]()
op vrijdag 23 november 2012 om 22:15:owja zijn sigaretten heir in de bar toegestaan of moet ik nu snel naar buiten voor dat de beveiliging er aan komt ?
![]()
ja hoor, wat mij betreft wel! maar mocht er iemand naast je zitten/ staan die er last van heeft, schuif even een stukkie op![]()
![]()
Uitspraak van [B.O.T]Danny
/ Crystalsh0ck op vrijdag 23 november 2012 om 22:32:danny wilt een vitamine drankje
ben op de gezonde toer
goed bezig*schenkt een dubbele vitamine drankje in voor Danny*
![]()
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2012 om 22:36:Uiteraard, Koen!
het was alweer eergister dat je 'm bestelde, sorry dat ik zo traag ben hahaha
nog een dubbele baileys voor mevrouw?![]()
Uitspraak van [E.T.G] Wals op vrijdag 23 november 2012 om 22:38:Stuk gezelliger hiero met iedereen een borrel
dat dacht ik ook ja![]()
Uitspraak van [N.G.F.] R. op vrijdag 23 november 2012 om 22:43:ik ga morgen plussen.. maar dit topic is zoals t hoort te zijn..
hoop dat de admins meekijken.. en dat ze inzien dat ze echt de verkeerde aan t saboteren zijn..
Karian, ik hoop dat je t leest.. en gewoon gezellig iets bij de bar van koen besteld..!
AMEN
Uitspraak van [N.G.F.] BlondeBitch op vrijdag 23 november 2012 om 22:49:aardbeiensmoothie lekker..
en daarna ga ik over op de appelsap
okidoki!![]()
![]()
op vrijdag 23 november 2012 om 22:54:tja moet ook hier zijn wij en waar wij ziijn is gezelligheid ! en dat kent geen tijd
dat dus![]()
op vrijdag 23 november 2012 om 22:54:blikje
op vrijdag 23 november 2012 om 23:36:doe mij maar een drankje tegen de dorst
weer een redbulletje voor arnaud?![]()
Uitspraak van karstenhardcore op vrijdag 23 november 2012 om 23:49:ja mensen, ook hier kijken de admins mee.
ook zij zijn welkom aan de bar hoor! bitterballen en kaassoufles staan klaar en met een simpele zwaai komt je drankje eraan![]()
(en als Koen er even niet is, dan kunnen ze vast wel even bij de andere kroegtijgers terecht)
Uitspraak van Pieter.. op zaterdag 24 november 2012 om 00:14:Nope ga niet naar Thunderdome, heb familieverplichtingen en mijn geliefde voetbalclub speelt
Uitspraak van Turbo-D op zaterdag 24 november 2012 om 00:23:Heb eigenlijk wel zin in een glaasje Whiskey.
schenkt voor Turbo D een whiskey in.. een dubbele toch?![]()
Uitspraak van Pieter.. op zaterdag 24 november 2012 om 00:39:ham
yes! we hebben ook blokjes kaas en ham met augurk bij de hapjes![]()
sterker nog... ik denk dat ik zo de bbq opengooi op het terras![]()
![]()
Uitspraak van Dominique[HC4L] op zaterdag 24 november 2012 om 01:30:+'jes voor iedereen natuurlijk
blijven + en idd
Uitspraak van Carmenop zaterdag 24 november 2012 om 03:48:Oooeee nieuw topicc..
jaa deze is veuuuuuuuuul gezelligerheb je al wat te drinken?
Uitspraak van Natas_Gabber_Carlo op zaterdag 24 november 2012 om 11:20:btw voor mij 7up graag
natas gabber! welkom maat*schenkt een 7 up in en neemt er zelf ook 1 *
![]()
Uitspraak van [N.G.F.] BlondeBitch op zaterdag 24 november 2012 om 11:33:aangezien koen nog in zijn bed ligt te rotten
neehee ik was bijvullen, frituur regelen, moest nog afwassen en de groothandel bellen, en nog even de asbakken verwisselen etc etc![]()
maar thanks voor het even overnemen!![]()
Uitspraak van Aso23 op zaterdag 24 november 2012 om 11:36:Das pas samenwerken!
![]()
Uitspraak van Tripmeister™ op zaterdag 24 november 2012 om 11:40:Doe er ook maar een Jägermeister bij, even de keel smeren
nice one![]()
Uitspraak van Tripmeister™ op zaterdag 24 november 2012 om 11:42:Gezellig hier man
dat dus![]()
Uitspraak van [N.G.F.] BlondeBitch op zaterdag 24 november 2012 om 12:41:Dat is iig een muziekje![]()
nu de drankjes:
chocomel voor aso23,
tripmeister een jagertje een een chocomel,,
En rens heeft zo te zien nog geen dorst..dus die wacht nog maar even..
Zelf neem ik een koppie thee
TOPPIE
Uitspraak vanVakantie Vincent
op zaterdag 24 november 2012 om 12:47:Krijg ik niks?
zwaaien![]()
op zaterdag 24 november 2012 om 12:57:ik wil sinas
sinas voor vincent it is!
Uitspraak van [N.G.F.] R. op zaterdag 24 november 2012 om 13:00:en voor vakantievincent een sinas![]()
(omdat je nieuw bent, zien we het door de vingers.. maar je moet zwaaien bij elke bestelling die je doet!)
TOP!![]()
Uitspraak van [N.G.F.] BlondeBitch op zaterdag 24 november 2012 om 13:03:ik ben wel lief toch?![]()
![]()
op zaterdag 24 november 2012 om 13:04:Volgende rondje van mij!
haha okee, 34 volgers nu he![]()
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 november 2012 om 13:16:Zie hier de opties en hun gevolgen:
- Je vraagt haar niet uit --> je gaat niet met haar uit
- Je vraagt haar wel uit en ze zegt ja --> je gaat wel met haar uit
- Je vraagt haar wel uit en ze zegt nee --> je gaat niet met haar uit.
je kan ook gaan zwaaien.. misschien zwaait ze wel terug![]()
![]()
Uitspraak van Oussie op zaterdag 24 november 2012 om 13:31:Jooooooooooooooooooooooo
oussieeee terug van nooit weggeweest![]()
wat wenst u te drinken?
Uitspraak van Aso23 op zaterdag 24 november 2012 om 13:35:Yooo!Heb je van Koen al wat te drinken gehad dit jaar?
dat dus
Uitspraak van Klssy op zaterdag 24 november 2012 om 13:40:Doe mij een bakkie koffie
voor klossie een bakkie koffie.. koekje dr bij?
Uitspraak van [B&D]Joan op zaterdag 24 november 2012 om 13:58:Hier ook een lekker bakkie extra sterke koffie aub barman
en ook voor jou een bakkie koffie maar dan wel extra sterk![]()
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 november 2012 om 14:00:Barvrouw hier, aangezien ik volgens mij de enige aanwezig ben. Ik offer mijn eigen koffiezetapparaat wel eventjes op. Wat heeft u erin?
en ook voor jou geldt: thanks voor het overnemen![]()
![]()
Uitspraak van Natas_Gabber_Carlo op zaterdag 24 november 2012 om 14:44:Doe mij dan maar een Amaretto Red Bull
en na het 7uppie nu tijd voor een amaretto red bull![]()
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 november 2012 om 14:45:u serious? smaakt dat?
dat vroeg ik me ook af.. toch maar is een x proberen![]()
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 november 2012 om 15:18:*Geeft er ook eentje aan Joan*. Koekje erbij?
wat ben je gastvrij, goed bezig! altijd vragen of er een koekie bij moet![]()
op zaterdag 24 november 2012 om 15:26:koen?! mag ik een koffie zwart?
uiteraard, een dubbele meteen want ik was even afwezig vanwege het bijvullen dit dat![]()
Uitspraak van [E.T.G] Wals op zaterdag 24 november 2012 om 16:19:
zeg het maar![]()
![]()
Uitspraak van [E.T.G] Wals op zaterdag 24 november 2012 om 16:29:Hopelijk schenkt koen mij er eentje in en anders pak ik er zelf een uit m'n walking fridge
hahah toppertje![]()
Uitspraak van Natas_Gabber_Carlo op zaterdag 24 november 2012 om 16:59:Voor mij graag Jupiler
van de 7up, naar de amaretto met red bull en nu een jupiler![]()
![]()
Uitspraak van [N.G.F.] BlondeBitch op zaterdag 24 november 2012 om 17:01:koen is echt van de wereld volgens mij..
ja fust verwisselen lukte niet helemaal hahhaha![]()
op zaterdag 24 november 2012 om 18:02:ilona mag ik een cola zonder ijs van jou??? aan gezien koen geen zin heeft om te werken
![]()
Uitspraak van [N.G.F.] BlondeBitch op zaterdag 24 november 2012 om 18:05:ennuh wat betreft koen... wie weet dacht hij dat t vandaag al was,
en staat hij nu in een wortelpak voor de rai,...
![]()
Uitspraak van [B&D]Joan op zaterdag 24 november 2012 om 18:20:Sowieso in thunderdome worden toch alle leuke reacties verwijderd door de admings
daarom zit ook iedereen hier![]()
athans.. de gezellige mensen
Uitspraak van [E.T.G] Wals op zaterdag 24 november 2012 om 18:43:Maak er maar een wortelsapje van!
oeh, nice onedie ben ik nog niet tegengekomen.. zelfs vorig jaar niet op TD topic..
Uitspraak van s t e e fop zaterdag 24 november 2012 om 19:36:welke bar staat koen?
HIER: aan de bar van Koen
dat zou jij nu zo onderhand wel moeten weten, het gezwaai begon immers bij jou/ ons![]()
Uitspraak van MARiKOO <3 op zaterdag 24 november 2012 om 19:48:goedenavond menschennnn
mariko!!!! gezellige dame! jij ook hier! zeg het maar, wat wil je drinken meis![]()
/ Crystalsh0ck op zaterdag 24 november 2012 om 20:10:
oen waar blijft mijn cola/?????
schenkt NU een cola voor danny in !![]()
Uitspraak van [B&D]Joan op zondag 25 november 2012 om 10:24:BarmanRedbull aub, heb zo`n ontieglijke nadorst
okidoki! schenkt een redbull in voor Joan![]()
Uitspraak van Turbo-D op zondag 25 november 2012 om 11:49:Heb nu meer trek in koffie..... BARMAN Graag 1 koffie zwart; of wacht maak er maar een dubbele espresso vanhier aan deze kant van de bar.
dubbele espresso it is![]()
Uitspraak van [E.T.G] Wals op zondag 25 november 2012 om 12:57:
u heeft gezwaaid, zeg het maar
Uitspraak van Klssy op zondag 25 november 2012 om 13:30:
klossie weer een bakkie koffie?![]()
Uitspraak van actief op zondag 25 november 2012 om 13:34:
rebel! alcohol? frisje? iets warms? koffie, thee?
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2012 om 13:40:what did u bring us?
zowel warme als koude hapjes..
warm onder andere: mini kaassoufles, pasteitjes, bitterballen, kipcorn en kipnuggets, calamaris
koud onder andere: kaas, ham, borrelnootjes, pindarotjes, chips, popcorn
EN buiten staat de bbq aan!![]()
Uitspraak van s t e e fop zondag 25 november 2012 om 13:42:ow, en ik mis je wel een beetje hoor (in de keuken)
ik jou ook! maar de afwas moet ook gedaan worden
waar is cle dan? heeft ze ons weer in de steek gelaten?![]()
Uitspraak van karstenhardcore op zondag 25 november 2012 om 13:46:
fruit melk of wat anders?
Uitspraak van Aso23 op zondag 25 november 2012 om 14:10:goed bezig pik!
jij oooooooooooooook
Uitspraak van [N.G.F.] BlondeBitch op zondag 25 november 2012 om 14:12:hai Koen,,was je er weer?
doe mij maar een colatje.. heb ik wel verdiend dat het harde werken bij de bar
cola-tje voor blondebitch it is!
----------------------------------------------------------------------------------------
ZO, heb alles weer even bijgewerkt
nu ben ik even de bbq buiten regelen
mocht je omkomen van de dorst, miss staat er iemand anders even achter de bar of pak het gerust zelf!![]()
er staan nieuwe warme en koude hapjes op de bar, dus leef jullie uit!
---------->>>>>>>>>>>>>>GOED BEZIG IEDEREEN
Ik waai zo mn slip uit!
*schenkt een dubbele vitamine drankje in voor Danny*
jezus koen
mariko!!!! gezellige dame! jij ook hier! zeg het maar, wat wil je drinken meis
BarmanRedbull aub, heb zo`n ontieglijke nadorst
op zondag 25 november 2012 om 05:50:en gaan ze nog van billl ?
Uitspraak van [N.G.F.] R. op zondag 25 november 2012 om 08:52:doen we niet op PF he
Uitspraak van [N.G.F.] R. op zondag 25 november 2012 om 08:51:gvd
Ik zorg ff voor een muziekje:
was druk met bijvullen, fust verwisselen, ijsblokjes halen, groothandel regelen, frituur en andere hapjes regelen etc etc![]()
maar zo te zien heb ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat in te halen![]()
goed bezig mensen!!![]()
32 volgers! lekker gezellig druk aan de de bar
tussen neus en lippen door zag ik dat de vaste kroegtijgers even zijn ingevallen, toppie!!![]()
![]()
nu ga ik even bijlezen en in de tussentijd:
fust verwisselen
Ik waai zo mn slip uit
Koen gaat nu even weer alles netjes bijwerken in 1 lang bericht zoals gewoonlijk
*pakt voor stamgevaar arnaud een Red Bull*![]()
ja hoor, wat mij betreft wel! maar mocht er iemand naast je zitten/ staan die er last van heeft, schuif even een stukkie op
tja moet ook hier zijn wij en waar wij ziijn is gezelligheid ! en dat kent geen tijd
dat dus
weer een redbulletje voor arnaud?
Uitspraak van Carmenop zaterdag 24 november 2012 om 03:48:Oooeee nieuw topicc..
jaa deze is veuuuuuuuuul gezelligerheb je al wat te drinken?
koen?! mag ik een koffie zwart?
uiteraard, een dubbele meteen want ik was even afwezig vanwege het bijvullen dit dat
ilona mag ik een cola zonder ijs van jou??? aan gezien koen geen zin heeft om te werken![]()
ij oooooooooooooook
Uitspraak van [N.G.F.] BlondeBitch op zondag 25 november 2012 om 14:12:hai Koen,,was je er weer?
doe mij maar een colatje.. heb ik wel verdiend dat het harde werken bij de bar
cola-tje voor blondebitch it is!
----------------------------------------------------------------------------------------
ZO, heb alles weer even bijgewerkt
nu ben ik even de bbq buiten regelen
mocht je omkomen van de dorst, miss staat er iemand anders even achter de bar of pak het gerust zelf!![]()
---------->>>>>>>>>>>>>>GOED BEZIG IEDEREEN
Kolere!
Neem een biertje op mijn kosten
Scrolleng 4 life koen
oest met de aanstekers jongens??
oehhh daar vind je me
Kolere!
Neem een biertje op mijn kosten
jezus koen hahaha hoe lang heb je daar over gedaan
Scrolleng 4 life koen
lieverd!! voor mij een raketje aub
Bedankt voor de Whiskey; vind het tijdstip alleen wel wat rot; trouwens had um gistermiddag al genuttigd hier aan de bar; ik blijf wel beetje aan die bar hangen
Die Dubbele espresso was iig goed te doen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je ook frikandellen daar???? In dat geval, zou ik graag een frikandel speciaal met uitjes lusten ...
OW ja BARMAN Heb je ook een kriekje staan daar?
ik heb een heel pak gekocht alvast voor tijdengs endymiong
raketje
wahahha ja tuurlijk! er zijn mini frikandellen, maar ook gewoon het normale formaat!
uitjes erbij, en de sausjes mag je zelf doen naar keuze en hoeveelheid![]()
Uitspraak van Turbo-D op zondag 25 november 2012 om 17:37:OW ja BARMAN Heb je ook een kriekje staan daar?
enne WATTES?barkruk?
ik heb een heel pak gekocht alvast voor tijdengs endymiong
wel leuk idee trouwens ff drankje doen met koen!
ik neem mn fakkel wel mee
ik neem mn fakkel wel mee
ja en dan gaan we met zn ALLEN naar steef, want hij staat op thunderdome achter de bar![]()
INVASIE!!!!!!!!!!!!!
Uitspraak van groetjes van Koen op zondag 25 november 2012 om 17:50:ik neem mn fakkel wel mee
die lange staaf van jou...
oooooooooooooh
nog nooit van gehoord, dus ook niet in voorraad
MAAR hij gaat natuurlijk op de bestel lijst
die lange staaf van jou...
ik snap 'm niet
/ Crystalsh0ck op zondag 25 november 2012 om 17:51:die lange staaf van jou...
ik snap 'm niet
Uitspraak van groetjes van Koen op zondag 25 november 2012 om 17:57:ik snap 'm niet
hoeft ook niet. als ik em maar snap . tijger
koen het is al laat
lange staaf
in die anoes!
huh?
kom op je kan het!
hoeft ook niet. als ik em maar snap . tijger
koen het is al laat ... denk na!! kom op je kan het!
wist je niks beters?
tussen bepaalde mensen hier op de flock is een verstandhouding ontstaan die alleen bepaalde mensen begrijpen
![[img width=420 height=317]http://24.media.tumblr.com/tumblr_me0q6r97V11rhsj26o2_500.png[/img]](http://24.media.tumblr.com/tumblr_me0q6r97V11rhsj26o2_500.png)
nee
het spijt me . ik kan beter
op zondag 25 november 2012 om 18:01:koen het is al laat
/ Crystalsh0ck op zondag 25 november 2012 om 17:51:lange staaf
/ Crystalsh0ck op dinsdag 20 maart 2012 om 20:24:in die anoes!
Uitspraak van s t e e fop woensdag 18 juli 2012 om 19:46:huh?
op zondag 25 november 2012 om 18:01:kom op je kan het!
waar hebben wij onze topic 1138013 meeting dan ??? wel leuk idee trouwens ff drankje doen met koen!
snap je het nog?
iets wat dieper gaat als vriendschap
moet maar eem gebeuren dan
wat een lobi hier
weet je het zeker?
35 volgers, maar niet zoveel plusjes
hoi
en lobi daar
lobi overal
t dieper
kan nooit erg zijn
![]()