Hardcore Vibes is misschien een geinige track voor iemand die niet echt into early hardcore is.. Tis toch meer een commerciële happy hardcore track imo.
Om mee te beginnen is early helemaal mijn ding. Komt omdat ik uit die tijd kom, dus het roept een bepaald gevoel bij me op. Ik ben intussen veel meer stijlen gaan luisteren, maar ik denk toch dat ik nog steeds het meest van early hou.
En Hardcore vibes is inderdaad commercieel en happy, true. Maar toch kan ik, als ik het nummer op het juiste moment in een goeie set hoor, er kippenvel van krijgen. Doet me terug denken aan de goeie tijd van Club X toen de uitsmijters nog opgefokt en agressief waren, maar de sfeer en de muziek vrolijk en blij.
Ik wil zeker niet zeggen dat het voor mij de beste track ever is (ik zou echt totaal niet weten welke ik dat wel vind, het gaat om het gevoel van het moment dat je iets hoort), maar om te stellen dat iedereen die into early is er niks aan vindt is bs natuurlijk.
Overigens is in dit topic al eerder afwijzend op tracks gereageerd omdat het zogenaamde 'hitjes' zouden zijn. Alsof het niet cool is om een hitje een goeie track te vinden. Dat merk ik vaak bij voornamelijk jongere early luisteraars. Iets is niet voor niets een hit geworden, denk ik dan altijd. Natuurlijk zijn er veel meer vette tracks dan die je altijd overal hoort dat snap ik ook. Maar ik heb soms het idee dat mensen per definitie iets ruk vinden omdat het vaak gedraaid wordt...