Partyflock

Forumonderwerp · 1133151
Waarschuw beheerder
Gisteren nacht die Greystone Park gekeken. Weer zo'n film waar een dude alles filmt met veel beweging en storingen :rot:
Verhaal was wel sterk, opbouw gruwel zones, niets mis mee. Locatie was echt :kwijl: spooky dus :D
Des ondanks er niet veel horror-actie gebeurde krijgt deze film toch een 7/10 maar dit dank zij het verhaal en locatie.

:flower:

NB: Kopen, mss wel maar als die in de goedkopere bakken te vinden is, meer als 10 euro wil ik er dan ook niet aan geven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op zaterdag 8 september 2012 om 15:32:
vond hem iets te kinderachtig overkomen, maar het concept was opzich leuk

Ik vond 'm goed genoeg om 'm op BluRay te kopen (y)
Zeker geen slechte film ...
Waarschuw beheerder
Bait 3D (2012)

[img width=220 height=305 cacheid=00127ce10030214db8fd9d981a02d4cc3b]http://cdn.bloody-disgusting.com/wp-content/uploads/2012/07/1-BAIT-3D-ONE-SHEET-watermarked.jpg[/img]

Trailer:

Bron:

http://www.imdb.com/title/tt1438173/
http://www.facebook.com/Bait3D

Opm:

Voor mij is het geleden since Deep Blue See (1999) dat er nog boeinde haaien filmen gemaakt zijn. De laatste die ik gezien had, Sharks Night 3D (2011) vond ik persoonlijk zwaar tegenvallen :( Ik hoop dat dit nog eens een kijk lustige haaien film word :[

Enjoy :flower:
Waarschuw beheerder
Vandaag op het menu:

- Wrong Turn 4 (2011)

- The Possession (2012) (eindelijk online, brakke cam versie maar ja, 'k wil 'm zien) :honger:

Wrong Turn 4 was vermakkelijk, typisch zoals zijn voorgangers.
Possession viel wel mee. Voor de 'zoveelste' exorcism film zeker wel (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vandaag Prometheus (2012) :honger:
En geen cam :p
Waarschuw beheerder
ga je serieus een R5 met cam audio kijken? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op zondag 9 september 2012 om 15:28:
ga je serieus een R5 met cam audio kijken

Ik dacht het een DVDrip was, maar is zo brak as shit ... R5 is toch normaal de betere kwaliteit ?
Ik volg ff niet :s
Waarschuw beheerder
ik d8 dat op isohunt.com een betere download van prometheus stond... ben niet zeker...

Heb cabin in the woods gekeken ^^ vond em wel leuk ;)

Evil aliens up next: http://www.youtube.com/watch?v=91umuPYc6Nc
Waarschuw beheerder
R5 is meer een soort van bootleg, meestal is het beeld en geluid nog niet deftig afgemixt enzo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :xtc: Speedfreak :xtc: op zondag 9 september 2012 om 20:02:
isohunt.com

Dat vind ik een fuck torrent site, heb der een paar " The Appariton (2012) " gedauwnlauwd maar klopt ni, ofwel is het een zip met paswoord ofwel is het een wmv bestand waar je player dan verwijst om een bepaalde codec te downlauwden en dan gebeurt er nadien nog niks :s
Enige da ik vetrouw is kat.ph daar staan de torrents op van Demonoid en PirateBay.

Voorloopig die barre R5 :s (sebiet kijken sé)

Uitspraak van swivv-t op zondag 9 september 2012 om 21:12:
R5 is meer een soort van bootleg, meestal is het beeld en geluid nog niet deftig afgemixt enzo

Wist ik niet ... maar is zo fucking verwarrend op den duur, je hebt dan de TS cam onder de R5's met DVDrips tussen, uiteindelijk paar goeie tussen hele hoop bagger :D
Net als mijn The Possesion, op mijn tv wastie donker, (licht ook aan men tv instellingen) maar op men pc istie dan lichter qua beeld :)
Deze wacht ik op de DVDrip, maar word zwz gekocht! Must have ...

OT:

Daarstraks als ik wakker werd en naar de drive ben geweest de Collector DVD ff boven gehaald. Was zo lang geleden, was men tweede keer da ik 'm terug zag. Is echt een bazen film in straatje thriller // horror.
Lekker logisch, lekker spannend en de collector leefd nog steeds.
Waren ook paar grappige stukjes bij. Dien ouwe in die box die er paar keer werd uit gehaald, en dan weer in gestoken ... PLZ HELP ME hopsaké weer in die box gestoken. Die beren klemmen vond ik gruwelijk gedaan. Het was te zien dat de makers van SAW er tussen zaten :p Jammer van die lekkere moeder hoe dom zij deed :(
Wat ook wel fun was die 2de trede van die trap die telkens zo'n kraak/piep geluid maakte. Zo wisten beide inbrekers telkens wie up en down ging :lol: (goed gezien eigenlijk)
En ook gewoon het verhaal, een dief word uiteindelijk een held _O_

Score dikke 8,9/10 (y)
Waarschuw beheerder

Geen onaardige film, lugubere personages, het verhaal zit goed in elkaar, met een psychologische achter grond en soms goeie schrik momentjes.

7.5/10 :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Max010 op maandag 10 september 2012 om 22:41:
Geen onaardige film, lugubere personages, het verhaal zit goed in elkaar, met een psychologische achter grond en soms goeie schrik momentjes.

7.5/10

Ziet er gruwelijk uit, ook eens testen (y)
Waarschuw beheerder
Van Bill Butler :-D
Al on-screen vermoord door Jason, Freddy, Leatherface, zombies én de Ghoulies!
Waarschuw beheerder
Was gisteren ook Madhouse aan het kijken, ziet er vetjes uit, een film van 2004 precies zo als een film uit de jaren '80 _O_
Waarschuw beheerder
[Sci-Fi ] Dredd 3D (2012)

http://www.imdb.com/title/tt1343727/

Original: Judge Dredd (1995)

IMDb
Trailer 1995

Ik vind Judge Dredd (1995) zwz een leuke actie klassieker.
Is de 2012 versie een remake, of is het een vervolg ... ben benieuwd :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 8 september 2012 om 18:15:
Bait 3D

muhhaha die moet ik zien, uber slechte pc haaien zijn geniaal!!!

Uitspraak van :xtc: Speedfreak :xtc: op zondag 9 september 2012 om 20:02:
cabin in the woods

dat is echt een film die je in de kast gooit en nooit meer kijkt, is wel mooi gemaakt hoor maar zo,n slecht verhaal....

die ik echt nog wil zien zijn: inbred, Grave Encounters, world of the dead en smiley:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weet niet of hij al gepost was, Grave Encounters 2 in oktober

Deel 1 vond ik zeer vermakelijk, komt wel langzaam op gang maar een heerlijke sfeer zit erin :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 september 2012 om 15:13:
uber slechte pc haaien zijn geniaal!!!

Moet je eens Shark Night 3D (2011) zien, slechter als Piranha 3D beter als Piranha 3DD.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 september 2012 om 15:13:
die ik echt nog wil zien zijn: inbred

Zeker die Inbred (2012) (y)

Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op donderdag 13 september 2012 om 16:47:
Deel 1 vond ik zeer vermakelijk, komt wel langzaam op gang maar een heerlijke sfeer zit erin

Voor deze ben ik ook benieuwd ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op donderdag 13 september 2012 om 19:15:
Moet je eens Shark Night 3D (2011) zien

die was ekt kut :roflol:

alleen het allerlaatste shot was vet !

de rest van die film was echt ronduit zaad gewoon :lol:
Waarschuw beheerder
Ik had die gekocht op BluRay, wat een geld en tijds verlies ... had 'm beter eerst gedauwnlood :dood:
Waarschuw beheerder
Heb die op pc staan,moet nog zien, ... ik dacht dat er ook al deel 2 was, weet ni zerker.

Check het horror flock :[
Heb info over "Mama (2013)" blijkbaar since vandaag is de trailer online. 95 Views, ik ben nr 96 :D

Linkje

Sebiet die kanibalen eens doen ... heb er zwz al 6 gevonden op IMDb maar er moete er nog meer zijn ...
Waarschuw beheerder
ma je hebt die van 1973 en die van 2010.
die laatste heb ik op blu ray gekocht voor 5 euro
Waarschuw beheerder
Ow, wist ik niet ... van die versie 1973. Die 2010 is die wat ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op donderdag 13 september 2012 om 21:23:
Die 2010 is die wat ?

persoonlijk vind ik van niet...
kijk em eens op www.1channel.ch
daar kan je elke film gratis bekijken :p
Waarschuw beheerder
wikipedia over de 2010 versie

The Crazies is a 2010 American horror film directed by Breck Eisner. Written by Scott Kosar and Ray Wright, the film is a remake of the 1973 film of the same name by George A. Romero, who is also the executive producer and co-writer of the remake.
The Crazies stars Timothy Olyphant and Radha Mitchell. The film takes place in the fictional town of Ogden Marsh, Pierce County, Iowa, "friendliest place on Earth," whose town water supply is accidentally infected with the "Trixie" virus. After an incubation period of 48 hours, this virus gradually transforms the mental state of the infected into that of cold, calculating, depraved, bloodthirsty killers, who then prey on family and neighbors alike.
The film was released on February 26, 2010 to positive reviews from critics, and was a box office success both domestically and internationally.
Waarschuw beheerder
Mja, ik zal 'm dan wel eens kijken via tv, heb'm op pc staan ... kan ik nog altijd overwegen om ooit te kopen aangzien ie niet zo duur meer staat ;)
Waarschuw beheerder
TEXAS CHAINSAW 3D

:[

Waarschuw beheerder
cradle of fear: 3 mini verhalen in 1 gebracht en geschreven door de zanger van de black metal groep cradle of filth... Dani Filth
dead silence: met buikspreekpoppetjes...
dead tunnel: verlaten instituut met geesten d8 ik, al ff niet meer gezien
alien vs zombies ( low budget van australie) heeft niks te maken met aliens ter info :p
Waarschuw beheerder
Ok, niet off topic maar ook niet on topic, dit is een beetje zijdelings topic :rot:

Danse Macabre Camille Saint-Saëns 1980s cartoon, PBS, Halloween, Music

:flower:

Maar, als je een trouwe Efteling fan ben, dan ken je ook dit liedje :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op donderdag 13 september 2012 om 19:15:
Moet je eens Shark Night 3D (2011) zien, slechter als Piranha 3D beter als Piranha 3DD.

zit ik net trailer te bekijken kom ik er achter dat ik die al gezien heb FAAALLL!!!! die is wel grappig opzig...

Uitspraak van Daffy Fuck op donderdag 13 september 2012 om 22:54:

haha ja dat muziekje komt uit dat griezelhuis!!!!
ben 1 keer in de efteling geweest :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :xtc: Speedfreak :xtc: op donderdag 13 september 2012 om 21:31:
persoonlijk vind ik van niet

Dan zul je de originele van Romero zeker niet goed vinden ;-)
Waarschuw beheerder
Gisteren gekeken:

"The Curse Of The Werewolf" (1961-Hammer Horror)

Heerlijk ouwerwetse horror.
IK had die film vroeger (toen ik 5 of 6 was) opgenomen op VHS van de BBC, en zodoende wel tig keer gekeken.
Nostalgie dus :yes:
Trouwens de enige weerwolf-film van Hammer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op donderdag 13 september 2012 om 22:54:

:respect:
heb de volledige versie op cd plus en de versie van Ekseption op plaat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 september 2012 om 11:53:
en de versie van Ekseption op plaat

Damn, das echt wel een collectors item dan _O_
Goed bijhouden die plaat en "nooit" verkopen, die's echt waardevol!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 september 2012 om 10:45:
zit ik net trailer te bekijken kom ik er achter dat ik die al gezien heb FAAALLL!!!! die is wel grappig opzig...

Laten we hopen dat Bait 3D beter word dan Shark Night 3D zo doende gaat heel het imago van piranha's en haaien omzeep door goedkoop computer en film -werk. :cry:
laatste aanpassing