Op 3 mei 2012 zal het Samsung Unpacked Event plaats vinden waar hoogstwaarschijnlijk de Samsung Galaxy S3 wordt getoond. Hier alvast een teaser, die gelijk de vloer aanveegt met Apple fans.
Gisteren een nieuw frontje besteld voor mijn Nokia 6230i, kan die ook weer 10 jaar mee.
2 weken terug een ace gekocht en nergens geen last van?
Ik vind de iPhone 4 natuurlijk nog steeds een heel fijn toestel,maar ik vind het nog steeds raar/stom dat je er geen flash op kan krijgen.Evenals het koppelen met bluetooth naar een ander toestel,wat niet van Apple is,lukt niet...
is het een slechte auto?
net zoals beltonen over zetten ,apple hanteert alleen eigen beltonen , maar daar schijnt een programmatje voor te zijn waar je dan mee kan omzeilen ! vraag me niet welke ,een maatje van me had hem, alleen vergeten te vragen welke!
Al om al is het best veel gedoe om een iphone naar je eigen wensen te maken,terwijl het met een SS2 veel makkelijker gaat heb ik begrepen.
Je kunt ook gekraakte Android-apps op je SS2 zetten,zonder daar een soort van "jailbreak" op te zetten,zoals ik vernomen heb.
Klopt. Je kunt apk (Applicatie installatie bestanden) via usb op de root van je telefoon zetten, waarna je deze via een file organizer (te halen in de Google Play Store) kan installeren.
ding past niet eens in je broekzak
ding past niet eens in je broekzak
mwa..hij bevalt mij prima maar ik had hiervoor dan ook een nokia N8 met symbian erop dusja
Ja oke..ik had hiervoor een Nokia X6, en ik denk er idd net zo over als jou.. maar ten opzichte van de wat nieuwere toestellen loopt hij toch wat achter.. maar verder een prima dingetje natuurlijk
Bladiebladiebla zodra dit beest in de schappen ligt en de anti's toch de phone even in handen hebben gehad zijn vele om (uitzonderingen daar gelaten), zo is het ook met de galaxy s en s II gegaan..
Uiterlijk ziet er op foto's en filmpjes minder uit, maar kun je pas echt over oordelen als je hem in je handen hebt gehad..
maar qua design vind ik de SII (die ik momenteel heb) mooier, en dat is goed te beoordelen op de foto's.
Wireless charging pad ook wel vette gadget (mits betaalbaar!)
Waar gaan jullie 'm bestellen?
Ik begreep van een vriend van me die bij Hi opzeggingen werkt, dat je als Hi abonnee ook bij KPN kan verlengen en die lui gaan pas na de zomer lease aanbieden.
eerst 7 jaar prepaid, 10 mei vorig jaar abbo genomen met de S2
k betaal 45 euro per maand, maar dat was eerst minder omdat ik toen nog geen 2000mb had.
Ik haal die nooit, heb 1x tot de 850mb gehaald toen wifi uit moest omdat anders de telefoon crashte. rest alles op wifi, daarmee haal ik wel dik 1700mb per maand.
2 jaar vindt ik altijd te lang duren.
ik heb een sony ericsson vivaz pro dus dan wil je wel heb symbian s60 5th besturingssysteem
one x of galaxy s3
one x of galaxy s3
ik heb die HTC en ik kan 'm echt aanraden.. Super fijn toestel!
Mooi helder scherm, reageert vlug, bloed snel, mooie foto's en filmpjes, ligt goed in hand...
hangt het ervan af wat voor soort gebruiker je bent..
Snap niet dat mensen het erg vinden dat de batterij er niet uit kan bij een telefoon.
Wat moet je met je batterij doen dan?
ik heb het allersnelste internet op mijn mobiel dus heb die liever aan staan.
Op het werk opladen.
hoe lang gaat die mee qua intensief gebruik?
Nog steeds te twijfelen tussen htc one s en x
opladen zonder stroom 2012
doelde meer op een festival of een doorreis van 2 dagen..
de x... de specs van de s zijn echt beduidend minder..
hij heeft een micro sd slot
daarbij vind ik HTC sense echt vreselijk werken..
32 g is al teveel voor mij
Over accuprestatie is nog niks bekend kun je nog niet over oordelen ook heeft de s3 een grotere.
Andriod is toch 1 pot nat qua werken?
Alleen wat andere trucjes?
ik heb een sony ericsson vivaz pro
Gewoon een telefoon met kernenergie
heb gehoord dat elke provider daar heen wil
Zegt ze: ach boeiend, er gaat toch niks stuk. Ik hoop nu zooooooo dat....
als zij gewoon die verzekering erbij heeft is er niks aan de hand.. heeft ze binnen vier uur een vervangend toestel(met minstens de zelfde software)en na reparatie gewoon je S3 terug.
als je niet kunt bewijzen dat je met je telefoon kan bellen of dat je je telefoon kwijt raakt door diefstal
Want Hi bepaald of jouw toestel "normaal" genoeg is om in te leveren, vinden zij van niet? Dan ben je dus gewoon de lul en nog duurder uit.
Tuurlijk, maar die verzekering dekt niet alles heb ik me laten vertellen.
verzekering..
Verzekering dekt vrijwel alles. Alleen is het verzekeren voor diefstal niet slim omdat daar zoveel haken en ogen aan zitten dat je vrijwel nooit je telefoon terugkrijgt. Verder ben je wel verzekerd voor alle soorten schade.
Ik ben iig ook verzekerd, en heb hem nu terug gebracht omdat er drukschade op mijn scherm zat (waarschijnlijk te hard gedrukt of er op gaan zitten ) maar dat namen ze zonder problemen aan. Hij zei dat ik eigenlijk nog beter een ster er in kon maken zodat ik een nieuwe telefoon kon krijgen.
een telefoon van 600 euro
Mijn fiets kost overigens meer dan 600 euro en die heb ik ook niet apart verzekerd of geleased. Mijn TV idem, of m'n camera, of mijn laptop, of mijn tuinset, of... Of moet je alles wat 600 euro kost leasen en verzekeren?
Jij verdient bakken met geld neem ik aan? Er zijn ook nog studenten, waaronder ik, aanwezig die al die shit niet kunnen betalen en liever per maand 10 euro voor een verzekering betalen, dan het toestel in één keer uitbetalen als er schade is.
Er zijn ook nog studenten, waaronder ik, aanwezig die al die shit niet kunnen betalen
een telefoon van 600 euro
Het is allemaal maar net hoe je er tegen aan kijkt.
hebben. Ik begrijp dat niet. Als je het niet kunt betalen, waarom moet je dan toch met allegeweld zo'n ding hebben? Is een Gio van 100 euro ofzo niet goed genoeg?
wat en waar?
Hun kantoor is voor mij ook redelijk dichtbij. 30 min ofzo.
Maja vertrouw die zooi nooit echt.
Polycarbonaat is nog steeds stom plastic
Nee, maar heb alleen maar gehoord dat mensen het een lelijk plastic ding vinden. Dat klopt gewoon
Beter een lelijk plastic ding, dan een toestel van glas, dat na elke valbeurt terug moet naar de fabriek
Yeah net mijn SIII ontvangen, echt een fijn toestel!
En ik doe nu idd alsof het het einde van de wereld is, want ik wordt de hele week lekker gemaakt met het feit dat de witte wel op 29 mei in de winkels ligt, maar nu komt kpn met hun gelul dat ze niet weten wanneer de witte bij hun binnen komt.
Zulke reacties als van trancepim zijn eigenlijk heel positieve feedback. Het betekent dat er echt wordt uitgekeken naar dit toestel
Ik kan trouwens ook wel leven zonder dat toestel. Alleen het is jammer, dat als je een telefoon preordered, hij niet geleverd kan worden. In de winkels van KPN is het toestel wel aanwezig namelijk.
Zelfde met games
welke?
hoe hoog zijn jullie abbo kosten ongeveer?
en wat voor abbo hebben jullie?
wil dat lel nu bestellen, maar kom op ziek hoge bedragen per maand(1ejaar €43 en 2ejaar €74)
Dat is inderdaad fucking veel. Ik betaal het eerste jaar 21,50 en het tweede jaar het dubbele. Ik heb 160 minuten en 5000 smsjes (onzin, maar die krijg je er nou eenmaal bij bij vodafone) en daarbij ook 1GB internet met 14,4 mbs. En het toestel was gratis.
jezus gast
Ik ben geen gast
Yes dat kan je doen, ben benieuwd of ze daadwerkelijk met je gaan onderhandelen.
Boeit me echt geen reet wat voor kleur die heeft. Gaat toch waarschijnlijk een bescherm hoesje omheen.
http://www.gsmloket.nl/wizard/device/3763
Daar krijg je er nog 245 euro voor
Hij is super! Echt een te gruwelijk groot ding trouwens, maar boeiend! De camera viel me trouwens een beetje tegen, maar heb hem binnenhuis getest waar het een beetje donker was, dus ik ben benieuwd hoe deze het er buiten af brengt.
te gruwelijk groot ding
mooie camera
hoe is de batterij
Komt wel goed denk ik. Een batterij in een smartphone moet minstens twee weken getraind worden, waarna er pas echt kan worden gekeken hoe goed het is.
Ding zul je nooit 2 dagen probleemloos kunnen gebruiken (whatsapp/internet/bellen etc) zonder hem hoeven op te laden
True! Maar hij houdt het wel langer vol dan mijn HTC Desire en daar ben ik blij genoeg mee Gister hele dag flink zitten kutten met dat ding. 3d games testen, bijv Dead Space. Had hem de nacht ervoor opgeladen. 11 uur savonds zat ie op 33 procent. Prima prestatie
heeft toch geen 3D scherm
Ok, ik heb 'm zojuist binnen gehad. Maar mijn oude simcard is geen micro. Moet ik dan echt wachten tot mijn nieuwe abonnement in gaat voor ik het toestel kan gebruiken?
Ik kan mijn simkaart ook nog niet activeren, omdat er dus blijkbaar een storing is in het systeem van KPN.
Hoef je niet alles ervoor neer te leggen als je 'm los zou kopen.
maar ik vang er wel lekker 245 euro voor
Wat echt een minpunt is is de lengte van de oplaadkabel.
Halve meter ofzo Van stopcontact naar de grond dan hangt ie gewoon
Ik heb 'm nog niet verkocht hoorthnx voor de tip!!
Ik wilde 'm trouwens verkopen aan gsmloket.nl
Hoeft bij die van jou ook niet. heb me zojuist aangemeld en ga de toestellen zsm versturen
Wat echt een minpunt is is de lengte van de oplaadkabel.
Klopt. Ik heb nog wel twee andere opladers, maar die van Samsung is een halve voltage meer. Zou dat uitmaken als ik die andere laders gebruik denken jullie?
hoe zou dat werken met niet geheel legale toestellen?
heb namelijk al dik 7 maand een gevonden iphone in de kast liggen.
hij deed het, maar heb geen apple lader en vind het kut dingen, is toch ook wee 240 euro
Het is ook bedoelt voor een sms te sturen, iemand te bellen of wat op internet te zoeken.
maar heb jij nou die blauwe?
Hebben jullie ook een verzekering erbij genomen?
donateur
Asjeblieft... gister avond gebeurd.
krijg je ervan als er nog geen covers of nix te verkijgen is...
Morgen maar eens even naar de winkel...
(heb hem pas een week)
Wat is de beste verzekering naar jullie mening?
ja ok maar als je scherm breekt moeie 250 betalen.
Als je telefoon waterschade oploopt ben je 600 tot 700 kwijt voor een nieuwe
Asjeblieft... gister avond gebeurd.
krijg je ervan als er nog geen covers of nix te verkijgen is...
Morgen maar eens even naar de winkel...
(heb hem pas een week )
gewoon bij een webshop te bestellen.
ja ok maar als je scherm breekt moeie 250 betalen
30 eu voor een hoesje neer leggen nee dankje
30 eu voor een hoesje neer leggen nee dankje
waus, kijk ff op smartphonehoesjes.nl
http://www.smartphonehoesjes.nl/samsung/samsung-galaxy-s3/
beschermd alleen je scherm niet
Nee, maar je scherm is krasvast gorilla glass. Dus dat heeft weinig nut.
beschermd alleen je scherm niet
Maar Psycho, als je je telefoon echt goed laat vallen, dan moet je toch wel laten repareren. Mijn ervaring is iig dat de galaxy s2 niet kapot te krijgen is onder normaal gebruik:
- Water er over
Bij een maatje van mij werkte die niet meer na een bierdouche
Dan vraag ik me af wat die dude hierboven heeft gedaan om zijn scherm te slopen
Ik vind mijn batterij maar snel leeg gaan hoor?! Heb nu nog maar 10%! Hele nacht opgeladen. En whatsapp er alleen maar mee? Wtf.
Wtf doe je dan?
Heb je niet gewoon een app of meerdere apps erop staan die gewoon batterij vreten?
Fabrieksinstellingen maar proberen
Alles staat op Pushen, maar dat is toch gewoon normaal?
Alles staat op Pushen, maar dat is toch gewoon normaal?
maar druk eens op die grafiek, dan krijg je een goed overzicht en dan staat onderaan hoe vaak je telefoon wakker is.
staat daar veel blauw is je telefoon vaak bezig met iets en dat vebruikt steeds batterij
Ja, ik heb daar al een screenshot van gemaakt voor je. Zie hierboven
Dus dit moest wel iets anders zijn.
heb ik nog nooit gedaan, telefoon gerest. ben je alle highscores kwijt en een hoop werk om alles in te richten...
en inrichten viel wel mee, heb 'm natuurlijk pas een paar dagenwel alle whatsapp gesprekken kwijt maar care. Ben benieuwd.
Och je high scores wat erg
niet goed?
wil me scherm wel op zn mooist hebben.
. Gewoon consequent je multitask lijst leeg gooien, scherm zelf helderheid laten regelen, energie besparen alles aanvinken (behalve cpu snelheid lager), NFC en wifi uitzetten als je het niet gebruikt en de kortste tijd instellen bij scherm sluimeren en die lichtgevende knoppeng eronder.
ik heb alle energiebesparing uit staan en de hele dag wifi aan en red het met gemak 1 dag?
scherm zet ik wel altijd zelf uit als ik klaar ben, ik leg hem niet met scherm aan weg...
ik heb geen zin om alle apps opnieuw te installeren en in te stellen enz.
Home button inhouden
Wat doe je met highscores dan? aan je vrienden laten zien?
Wat doe je met highscores dan? aan je vrienden laten zien?
Ik denk eerder ingame cash verdienen, gezien de helft van de games daar tegenwoordig last van heeft. Free to play, maar als je dikke items wil, moet je lappen OF heeeeeeel veeeeel spelen. En als je dan al je shit en uren kwijt bent, dan kan dat best irritant zijn
?
Nederland ligt er al uit man
Die nu.nl app is ook drana. Dat ding vreet af en toede helft van mijn batterij op.
Anti kras is dat scherm ook niet....
Haal hem uit me broek ga met me vinger over het scherm.
KKKgggggggggghhhhhh... 2 cm lange kras
n00b wat voor nagels heb jij?
Ben er nu met de developer naar aan het kijken
? ik heb nog geen lag ervaren
open veel apps, sluit ze geen van allemaal, ga dan in een 3d game zitten voor 5 min. en druk dan op je homeknop
wrrm zou ik dat doen. Sluit een app standaard als ik klaar ben. Je RAM onthoud het waardoor je sneller weer in je app zit.
Kost ook veel batterij alles openlaten
gebruikte de onderkant van me vinger, ik denk zand of zo. Die kras gaat der echt niet af.
of het is een mini barst maar dat lijkt me sterk. Is heel oppervlakkig niks geks gedaan.
Oorspronkelijke beschermlaag staat heel groot Amulet op dus nee
Ik probeer thuis wel een foto ergens mee te maken straks. Lijkt net of er een mini haartje op ligt.
En ik voel de kras ook met me nagels
me hele scherm zit al vol met krassen wat een kut glas dat gorilla. Zelfs bij me verlepte vorige mobiel zat er geen kras op het scherm