Partyflock

Forumonderwerp · 1130974
5528x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-3
Op 3 mei 2012 zal het Samsung Unpacked Event plaats vinden waar hoogstwaarschijnlijk de Samsung Galaxy S3 wordt getoond. Hier alvast een teaser, die gelijk de vloer aanveegt met Apple fans.

Waarschuw beheerder
wat moet je ermee met die zooi

Uitspraak van Coming soon op maandag 23 april 2012 om 15:03:
Gisteren een nieuw frontje besteld voor mijn Nokia 6230i, kan die ook weer 10 jaar mee.

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
wel grappig dat die website al de hele dag niet te bereiken is 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Mooi,ik ben al jaren in het bezit van een Apple iPhone, 3G nu de 4.
Ik zei voorheen altijd dat er geen ander toestel de iPhone kon overtreffen.

Maar nu ik een paar keer met de Samsung S2 heb mogen spelen,ben ik toch erg onder de indruk van deze.
Ook ben ik zwaar aan het overwegen om bij het verlengen van mijn abbo (over een jaartje),toch voor de Samsung (tegen die tijd) S3 of dan al misschien de S4 te kiezen.

Ik vind de iPhone 4 natuurlijk nog steeds een heel fijn toestel,maar ik vind het nog steeds raar/stom dat je er geen flash op kan krijgen.
Evenals het koppelen met bluetooth naar een ander toestel,wat niet van Apple is,lukt niet...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2012 om 15:33:
wat moet je ermee met die zooi

Je reactie word straks verwijderd.
Ik mocht ook niet eens _0_ doen over de 6230i :nosmile:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2012 om 16:15:
Je reactie word straks verwijderd.
Ik mocht ook niet eens _0_ doen over de 6230

Je mag je mening gvd toch geven

Waarschuw beheerder
Samsung heb die s2 een week gehad en die ace flinke kutdingen deden het al gelijk niet configuratiefouten blablabla.

Ze mogen wel eens meer aan de software doen ipv voor elk tientje meer een apart toestel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2012 om 16:15:
Je mag je mening gvd toch geven

Dat dacht ik ook ja.

Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2012 om 15:14:
Uitspraak van RED SNAKE op maandag 23 april 2012 om 15:03:6230i
_0_
verwijderd op 23 april 2012 15:44 door een medewerker

(Y)
Waarschuw beheerder
Nokia 6230i

Waarschuw beheerder
donateur
Ik mag overmorgen om een nieuw toestel, maar ga sowieso wachten op de S3.. die kan gewoon niet gaan tegenvallen, Samsung kennende :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op maandag 23 april 2012 om 14:48:
die gelijk de vloer aanveegt met Apple fans.

Ik ben zelf geen Apple fan maar heb wel een iPhone genomen.
De Galaxy was wel handiger maar die iPhone voelde gewoon beter aan...
Net als het verschil tussen een Franse en een Duitse auto
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RED SNAKE op maandag 23 april 2012 om 15:03:
Gisteren een nieuw frontje besteld voor mijn Nokia 6230i, kan die ook weer 10 jaar mee.

waarom wordt die opmerking verwijderd eigenlijk?

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Wat een nietszeggend trailertje joh :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Ressurection op maandag 23 april 2012 om 21:32:
2 weken terug een ace gekocht en nergens geen last van?

Ik heb hem ook, opzich bevalt hij goed..maar je merkt aan alles dat geen high-end telefoon is..na de Android 2.3.5 update heb ik zelfs de indruk dat ie zelfs iets trager is geworden (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miramel op maandag 23 april 2012 om 21:26:
De Galaxy was wel handiger maar die iPhone voelde gewoon beter aan...
Net als het verschil tussen een Franse en een Duitse auto

Dan is de iphone een franse auto? en de galaxy een duitse?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 23 april 2012 om 15:43:
Ik vind de iPhone 4 natuurlijk nog steeds een heel fijn toestel,maar ik vind het nog steeds raar/stom dat je er geen flash op kan krijgen.Evenals het koppelen met bluetooth naar een ander toestel,wat niet van Apple is,lukt niet...

ben ik helemaal met je eens
net zoals beltonen over zetten ,apple hanteert alleen eigen beltonen , maar daar schijnt een programmatje voor te zijn waar je dan mee kan omzeilen ! vraag me niet welke ,een maatje van me had hem, alleen vergeten te vragen welke!

maar ja zo heeft elk toestel en merk wel zijn -punten en +punten denk ik!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2012 om 16:17:
Samsung heb die s2 een week gehad en die ace flinke kutdingen deden het al gelijk niet configuratiefouten blablabla.

Dus als ik me dood rijd in een auto omdat ik gezopen heb, is het een slechte auto? :')

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier: Audiowaste :bier: op dinsdag 24 april 2012 om 18:12:
is het een slechte auto?

klopt ...mist sws de optie alcoholslot
Waarschuw beheerder
hoop dat die snel uitkomt me abbo verloopt 27 september :(
Waarschuw beheerder
:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 23 april 2012 om 22:41:
Ik heb hem ook, opzich bevalt hij goed..maar je merkt aan alles dat geen high-end telefoon is..

mwa..hij bevalt mij prima maar ik had hiervoor dan ook een nokia N8 met symbian erop dusja :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M030 op dinsdag 24 april 2012 om 13:29:
net zoals beltonen over zetten ,apple hanteert alleen eigen beltonen , maar daar schijnt een programmatje voor te zijn waar je dan mee kan omzeilen ! vraag me niet welke ,een maatje van me had hem, alleen vergeten te vragen welke!

Voor beltonen is inderdaad een site waar je makkelijk je eigen beltonen kunt maken ( http://audiko.net/ ).
deze zelfgemaakte bt kun je dan via itunes op je iphone zetten.
Al doe ik dat met het programma winSCP, wat ik makkelijker vind, maar daarvoor moet je iphone wel gejailbreakt zijn.

Nu heeft de appstore van Apple wel wat meer apps dan Android,maar voor de (meeste) Android-apps hoef je niet te betalen.
Voor veel van de uit de appstore van Apple komende apps, moet je wel betalen, maar dat is ook weer te omzeilen via een jailbreak, waarna je gekraakte apps kunt installeren.

Al om al is het best veel gedoe om een iphone naar je eigen wensen te maken,terwijl het met een SS2 veel makkelijker gaat heb ik begrepen.
Je kunt ook gekraakte Android-apps op je SS2 zetten,zonder daar een soort van "jailbreak" op te zetten,zoals ik vernomen heb.

Voor mij volgende keer dus toch een Samsung S2, S3 of S4 tegen die tijd, of Apple moet met een iPhone komen,waar je wel flash op kunt draaien en waarmee je kunt communiceren via bluetooth naar een ander (merk) toestel EN die echt aanzienlijk beter zal zijn dan een Samsung S3 of 4...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 26 april 2012 om 18:39:
Al om al is het best veel gedoe om een iphone naar je eigen wensen te maken,terwijl het met een SS2 veel makkelijker gaat heb ik begrepen.
Je kunt ook gekraakte Android-apps op je SS2 zetten,zonder daar een soort van "jailbreak" op te zetten,zoals ik vernomen heb.

Klopt. Je kunt apk (Applicatie installatie bestanden) via usb op de root van je telefoon zetten, waarna je deze via een file organizer (te halen in de Google Play Store) kan installeren.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trancepim op donderdag 26 april 2012 om 18:59:
Klopt. Je kunt apk (Applicatie installatie bestanden) via usb op de root van je telefoon zetten, waarna je deze via een file organizer (te halen in de Google Play Store) kan installeren.

dan moet je wel het vinkje aanzetten dat je apps buiten de market om wilt installeren.

maar zo makkelijk is het inderdaad.
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.samsunggalaxys3.net/1087/zo-gaat-de-samsung-galaxy-s3-eruit-zien/

http://www.samsunggalaxys3.net/1094/echte-foto-van-de-samsung-galaxy-s3/
Kom maar op met dat toestel :honger:
Waarschuw beheerder
Zo! Ziet er goed uit!
Waarschuw beheerder
donateur
hij heeft in ieder geval ene terug knop en is alleen daarom al beter dan apple! 8)
Waarschuw beheerder
lijkt wel een psp.

ding past niet eens in je broekzak:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op vrijdag 27 april 2012 om 13:05:
jij draagt skinny jeans?

nee....

Maar als je ziet hoe lang die is steekt die er uit lijkt mij.

Waarschuw beheerder
donateur
1 cm langer en 1 cm breder dan een iphone 4,dus dat valt best wel mee

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Ressurection op woensdag 25 april 2012 om 15:24:
mwa..hij bevalt mij prima maar ik had hiervoor dan ook een nokia N8 met symbian erop dusja :lol:

Ja oke..ik had hiervoor een Nokia X6, en ik denk er idd net zo over als jou.. maar ten opzichte van de wat nieuwere toestellen loopt hij toch wat achter.. maar verder een prima dingetje natuurlijk (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 27 april 2012 om 18:40:
1 cm langer en 1 cm breder dan een iphone 4,dus dat valt best wel mee

de galaxy s2 is al veel groter, deze is nog groter...

Waarschuw beheerder
Is ff kijken hoe hij is, ben ik wel benieuwd naar. Misschien dat ik deze wel haal :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 27 april 2012 om 21:00:
Ja oke..ik had hiervoor een Nokia X6, en ik denk er idd net zo over als jou.. maar ten opzichte van de wat nieuwere toestellen loopt hij toch wat achter.. maar verder een prima dingetje natuurlijk

mwa..voor die 170 euries die ik ervoor heb gegeven nieuw verwachte ik er ook niet veel van maar het valt me erg veel mee moet ik zeggen.
ben er erg tevreden over en zeker voor die paar centen.

mijn eerst volgende word dus zeker wel weer een samsung maar ik mag mijn abbo pas begin volgend jaar verlengen dus dat zie ik dan wel8-)
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.samsunggalaxys3.net/1147/dit-is-de-enige-echte-samsung-galaxy-s3-foto/
Waarschuw beheerder
Dat wordt denk ik toch de htc one x.

Alleen de batterij is beter.
En al die onzin trucjes die je ermee kan boeit me niet :P

Samsung Galaxy S3 specificaties

De definitieve specificaties van de Samsung Galaxy S3 die op 3 mei officieel is aangekondigd tijdens Samsung Unpacked 2012:

Model:

- Touchscreen bar telefoon

Afmetingen:

- 136,6 x 70,6 x 8,6 mm, 133 g

Display:

- 4.8 ” HD (720 x 1280 pixels) Super AMOLED capacitive touchscreen,
- Gorilla Glass

Processor:

- Quad-core 32nm ARM Cortex A9 1,4 GHz-processor,
- Exynos 4212 Quad-chipset

GPU:

- Mali-400MP

RAM:

- 1 GB

Besturingssysteem:

- Android 4.0.4 (Ice Cream Sandwich)

Geheugen:

- 16/32/64GB opslag,
- microSD-kaartslot

Camera:

- 8 megapixel
- auto-focus
- gezichtsherkenning
- touch focus stabilisatie
- Full HD (1080p) video-opname
- LED-flitser
- 1.9MP camera aan de voorkant

Batterij:

- 2100 mAh

Diversen:

- TouchWiz 4.0 UI
- DivX / XviD-codec support
- ingebouwde accelerometer
- multi-touch input
- nabijheidssensor
- Gyroscoopsensor
- Swype-tekstinvoer
- RGB licht
- Draadloos oplaad mogelijkheid

Waarschuw beheerder
Gaat hem niet worden. Vind het geen mooie telefoon.
Waarschuw beheerder
Vind hem ook niet mooi en lees ik ook dit stukje nog op nu.nl

Hoewel de Galaxy S III in de eerste reviews geprezen wordt vanwege de specificaties en het goede scherm, is er kritiek op het gebruik van plastic materiaal. De telefoon zou erg licht aanvoelen en heeft een gladde achterkant. De kritiek richt zich vooral op het 'goedkope' gevoel dat de telefoon daardoor zou hebben.

heb echt een ehekel aan die plastic telefoons.

Waarschuw beheerder
Ik niet. De galaxy s2 is ook heel licht en dat vind ik op zich wel fijn. Die s2 is al behoorlijk wat gestuiterd en een iphone had dat zeker niet overleefd. En dat plastic achterkantje merk je niets van als het vast zit. Tis niet zo dat je constant je klepje open hoeft te maken toch?

Ik heb nu ook een nokia lumia 800 van de zaak en die is wat zwaarder en kleiner. Dat voelt goed aan maar in mijn ogen koppelen mensen gewicht toch vaak aan kwaliteit. En dat is gewoon niet terecht. Dan zou een telefoon van lood dus beter en duurzamer moeten zijn dan een telefoon van koolstofvezel.

Ik vind de ronde vormen en dat glimmende plastic niet mooi. De telefoon zal het qua sterkte en duurzaamheid ongetwijfeld goed voor elkaar hebben, maar qua looks is het niet mooi.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bladiebladiebla zodra dit beest in de schappen ligt en de anti's toch de phone even in handen hebben gehad zijn vele om (uitzonderingen daar gelaten), zo is het ook met de galaxy s en s II gegaan..

Uiterlijk ziet er op foto's en filmpjes minder uit, maar kun je pas echt over oordelen als je hem in je handen hebt gehad..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van daveS op vrijdag 4 mei 2012 om 10:09:
Bladiebladiebla zodra dit beest in de schappen ligt en de anti's toch de phone even in handen hebben gehad zijn vele om (uitzonderingen daar gelaten), zo is het ook met de galaxy s en s II gegaan..

Uiterlijk ziet er op foto's en filmpjes minder uit, maar kun je pas echt over oordelen als je hem in je handen hebt gehad..

Hij zal ongetwijfeld goed lopen :yes: maar qua design vind ik de SII (die ik momenteel heb) mooier, en dat is goed te beoordelen op de foto's.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2012 om 10:13:
maar qua design vind ik de SII (die ik momenteel heb) mooier, en dat is goed te beoordelen op de foto's.

ik vind het prettig dat het scherm groter is, maar de telefoon zelf niet.
nu lijkt het wel niet meer op een blok, zoals vele de S2 noemden.

Verder ben ik ook blij dat ze gewoon plastic gebruiken.
stevig materiaal dat niet kapot gaat, beter dan glas aan 2 kanten :rot:

maar om van en s2 naar s3 te upgraden lijkt me niet erg zinvol. Tenzij je abbo afloopt en je kunt natuurlijk :D

Waarschuw beheerder
Ik ga deze idd niet halen. Ik vind de touchwizz interface wel veel mooier geworden, van wat er is te zien op de video. Hopelijk trekken ze dat ook door naar de galaxy s2.
Waarschuw beheerder
True! Ik ben iig om en het design is voor mij zeker niet een zo'n groot issue om deze phone niet te halen.. Samsung heeft mij eigenlijk nooit teleurgesteld(in tegenstelling van wat ik op vele forums en sites lees)

Fijne hands on, maar zoals ze een paar keer schrijven, ze moeten meer tijd met de S III krijgen om een betere conclusie te kunnen plaatsen..

Wireless charging pad ook wel vette gadget (mits betaalbaar!)

hier nog wat interessante informatie http://www.samsunggalaxys3.nl/samsung-galaxy-s3-benchmarks/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van daveS op vrijdag 4 mei 2012 om 10:34:
Wireless charging pad ook wel vette gadget (mits betaalbaar!)

ik lees overal dat de telefoon erop moet liggen om op te laden?
dit terwijl er vorige week weg gespeculeerd dat die 1 - 2m vanaf het laadstation ook nog zou opladen.
Als dat zo is is het wel handig. Anders kan ik net zo goed een adapter neerleggen om te gebruiken.
Waarschuw beheerder
donateur
Zojuist besteld bij Hi, abonnement verlenging!! :D fuckyeah.

Waarschuw beheerder
goed bezig :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvo op vrijdag 4 mei 2012 om 11:32:
Zojuist besteld bij Hi, abonnement verlenging!! :D fuckyeah.

Je doet echt vrijwillig mee aan die lease shit die ze hebben? :O

Waarschuw beheerder
Ik zie het nu ook op Hi. Is dus echt de laatste keer dat ik een telefoon bij me abonnement neem. Leasen doe je met een auto.

Je hebt wel goede garantie en verzekeringsvoorwaarden etc, maar het is sowieso goedkoper om sim only te doen.

Nu ik een telefoon van de zaak heb ga ik sowieso geen abbo meer afsluiten :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op vrijdag 4 mei 2012 om 11:50:
Je doet echt vrijwillig mee aan die lease shit die ze hebben?

Daar kwam ik dus net achter OMG ik heb 'm geannuleerd. Wat een tering bullshit zeg. Waarom lees ik ook niet even eerst :') sjonge jonge
Waarschuw beheerder
donateur
:lol:
staat er toch erg duidelijk blij.

Maar is gewoon belachelijk, je betaald de telefoon dik en dan ook nog betalen als je hem wilt houden...
als nu de abbo's een stuk goedkoper waren...
ik heb een abbo van €34,- p/m (nu het 2de jaar, eerste jaar €22,50) en heb voor €20,- de telefoon en mag hem houden.

nu betaal je €60,- pm voor hetzelfde en moet je je telefoon inleveren...
Waarschuw beheerder
donateur
Precies, dus 600 euro over 2 jaar en dan inleveren :lol: gaat nergens over.
Waar gaan jullie 'm bestellen?

Waarschuw beheerder
Ik koop hem wel via tweakers of zo, en dan simonly. Want wordt een beetje gek van die prijzen die ze voor abonnementen etc vragen.
Waarschuw beheerder
donateur
Is ook wel zo he. Ik moet gewoon even op 't gemakje rondkijken. Was nu een overhaaste beslissing, ik zag wel iets van "lease" staan maar niet bij nagedacht :D :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op vrijdag 4 mei 2012 om 12:12:
nu betaal je €60,- pm voor hetzelfde en moet je je telefoon inleveren...

:roflol: ok.... de verleng tijden zijn ook ingekort moet nog tot en juli verdomme!
Ben mijn knaken SE vivaz pro echt zat.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik mag al verlengen en mijn contract loopt 11 juli ofzo af.
Dus ga terzijnertijd nog even kijken hoe of wat en sowieso overstappen want dat leasen zie ik dus echt niet zitten 8)

Waarschuw beheerder
Sim only verlengen en tel kopen? Investering is hoog maar uiteindelijk ben je goedkoper uit.

http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=galaxy+sIII
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ga denk ik wel voor de HTC one X. Dan is die ook al mooi in prijs gezakt hopelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn zoveel betere abonnementen beschikbaar dan die van Hi. Denk dat ze hier aardig wat klantjes mee gaan verliezen, stomme move van ze :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvo op vrijdag 4 mei 2012 om 12:17:
Waar gaan jullie 'm bestellen?

ik kan pas mei 2013 verlengen.
maar ik ga dan zeker voor een andere provder kijken, toestel is van mij en niet van de provider.

of ik voor sim-only ga weet ik niet, ligt aan de deal... ik ga geen €50,- per maand betalen ofzo :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op vrijdag 4 mei 2012 om 13:00:
maar ik ga dan zeker voor een andere provder kijken, toestel is van mij en niet van de provider.

Heb je nu ook Hi dan?
Zag net wel mooie aanbiedingen van Vodafone en Tele2 enzo. Maandag maar eens goed ervoor gaan zitten.
Waarschuw beheerder
donateur
Wie heeft er trouwens ervaring met webshops zoals GSMwijzer en studentmobiel enzo? Lees verschillende verhalen erover..
Waarschuw beheerder
Ik begreep van een vriend van me die bij Hi opzeggingen werkt, dat je als Hi abonnee ook bij KPN kan verlengen en die lui gaan pas na de zomer lease aanbieden. Dan ben je van Hi af en dan heb je in principe gelijk je toestel. Ik weiger aan die lease shit mee te werken. Las in de voorwaarden dat je bij een kapotte telefoon die niet meer kan bellen en zelfs bij diefstal het toestel direct moet betalen. Dat is toch niet normaal. Als je een ongelukje hebt of je wordt overvallen, ben je direct de lul. Ik betaal liever eigen risico van een eurotje of 40-60 dan dat ik de complete telefoon direct moet betalen zonder reparatie.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvo op vrijdag 4 mei 2012 om 15:14:
Heb je nu ook Hi dan?

:yes:
eerst 7 jaar prepaid, 10 mei vorig jaar abbo genomen met de S2
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trancepim op zaterdag 5 mei 2012 om 23:20:
Ik begreep van een vriend van me die bij Hi opzeggingen werkt, dat je als Hi abonnee ook bij KPN kan verlengen en die lui gaan pas na de zomer lease aanbieden.

Klopt, maar volgens mij biedt KPN geen toestellen gratis aan. Heb geen zin om +100 euro erbij te moeten leggen :9 Maar ik moet nog even op 't gemakje rondkijken, die sites zoals Studentmobiel enzo bieden ze nu al aan voor mooie prijzen maar ik lees dat dat echt kut tussenpersonen zijn. Dus ik wacht nog even geduldig af, ik stap wel sowieso over vanaf Hi. Heb de bestelling al geannuleerd dus dat zit wel goed gelukkig.
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op zondag 6 mei 2012 om 22:33:
eerst 7 jaar prepaid, 10 mei vorig jaar abbo genomen met de S2

Oh ok, ja ik zit ook pas sinds vorig jaar bij Hi, heb toen een 1 jarig abonnement genomen met de S2. Moest iets van 160 euro bij betalen. Maar dit jaar ga ik voor 2 jaar, want ik zie het nut niet om volgend jaar alweer een nieuw toestel te nemen. :)

Waarschuw beheerder
waarom gaat mijn ringtone als ik een whatsapp krijg :')
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2012 om 17:16:
waarom gaat mijn ringtone als ik een whatsapp krijg

whehehe, dat zou bij mij wel leuk zijn, dan hoor je de themesong van Game of Thrones :')
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvo op maandag 7 mei 2012 om 12:58:
heb toen een 1 jarig abonnement genomen met de S2. Moest iets van 160 euro bij betalen.

en wat betaal je per maand?
ik moest €20,- bijbetalen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op dinsdag 8 mei 2012 om 09:21:
en wat betaal je per maand?
ik moest €20,- bijbetalen

Ik betaal 45 euro per maand, maar dat was eerst minder omdat ik toen nog geen 2000mb had. Dit heb ik opgehoogd omdat ik gewoon aan 1000 niet genoeg had :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvo op dinsdag 8 mei 2012 om 10:09:
k betaal 45 euro per maand, maar dat was eerst minder omdat ik toen nog geen 2000mb had.

ik het eerste jaar €24,50 2de jaar €34,95 met gewoon 1000MB

Ik haal die nooit, heb 1x tot de 850mb gehaald toen wifi uit moest omdat anders de telefoon crashte. rest alles op wifi, daarmee haal ik wel dik 1700mb per maand.
Waarschuw beheerder
2 jaar vindt ik altijd te lang duren.
maar 1 jaar is onbetaalbaar.
Pak b.v. de HTC dan moet je 400 bijbetalen :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op dinsdag 8 mei 2012 om 10:16:
Ik haal die nooit, heb 1x tot de 850mb gehaald toen wifi uit moest omdat anders de telefoon crashte. rest alles op wifi, daarmee haal ik wel dik 1700mb per maand.

Ik haal makkelijk 2000 per maand 8) Maar ik zit dan ook niet of wifi thuis, ik heb het allersnelste internet op mijn mobiel dus heb die liever aan staan. Plus dat mijn telefoon de router niet goed ontvangt ofzo thuis, dus ik word daar gek van. Dan maar lekker 2000 per maand. Maar ben wel van plan om bij mijn volgende abonnement met 1000 te beginnen. Omhoog kan altijd, omlaag nooit.

Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 8 mei 2012 om 10:50:
2 jaar vindt ik altijd te lang duren.

Dat vind ik dus ook, maar eigenlijk is het bullshit. Want je blijft aan de gang natuurlijk. Als ik nu 2 jaar abo had, had ik 't niet eens erg gevonden als ik nog niet mocht verlengen. De S2 is en blijft gewoon een bazentelefoon.
Waarschuw beheerder
ik heb een sony ericsson vivaz pro dus dan wil je wel :lol: heb symbian s60 5th besturingssysteem :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 8 mei 2012 om 11:51:
ik heb een sony ericsson vivaz pro dus dan wil je wel heb symbian s60 5th besturingssysteem

Ja ok maar dat is jouw eigen keuze geweest natuurlijk :9
Waarschuw beheerder
:lol: ja ik dacht dat het een goed ding was. dikke lijers van die zaak.
ik wou geen apple :kots: en de s2 was er toen nog niet volgens mij.

ben nu wel heel erg benieuwt welke batterij het beter volhoud ondanks de grootte.

one x of galaxy s3
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 8 mei 2012 om 11:59:
one x of galaxy s3

in theorie de s3, maar uiteindelijk hangt het ervan af wat voor soort gebruiker je bent..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 8 mei 2012 om 11:59:
one x of galaxy s3

ik heb die HTC en ik kan 'm echt aanraden.. Super fijn toestel!
Mooi helder scherm, reageert vlug, bloed snel, mooie foto's en filmpjes, ligt goed in hand...

Vind het echt een toppertje! :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van shinji bono op dinsdag 8 mei 2012 om 12:49:
ik heb die HTC en ik kan 'm echt aanraden.. Super fijn toestel!
Mooi helder scherm, reageert vlug, bloed snel, mooie foto's en filmpjes, ligt goed in hand...

hoe lang gaat die mee qua intensief gebruik?

Uitspraak van daveS op dinsdag 8 mei 2012 om 12:23:
hangt het ervan af wat voor soort gebruiker je bent..

zo'n telefoon koop je niet om alleen mee te bellen...

Ben gewoon benieuwt als je veel op internet zit spelletjes speelt etc hoe lang beide het doen.
Daaruit ga ik toch wel de telefoon kopen.

Maar als ze allebei lang meegaan ga ik toch voor HTC.

Snap niet dat mensen het erg vinden dat de batterij er niet uit kan bij een telefoon.
Wat moet je met je batterij doen dan? :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nog steeds te twijfelen tussen htc one s en x

Waarschuw beheerder
ik heb 500mb datalimiet,veel buiten de deur,maar kom er nooit overheen
overal voor wifi schrapen (ook veel sneller) en op de normale verbinding geen gekkigheid uithalen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 8 mei 2012 om 12:53:
Snap niet dat mensen het erg vinden dat de batterij er niet uit kan bij een telefoon.
Wat moet je met je batterij doen dan? :P

omwisselen?
wat doe jij dan als je 2 dagen zonder stroom zit?

Uitspraak van Salvo op dinsdag 8 mei 2012 om 11:37:
ik heb het allersnelste internet op mijn mobiel dus heb die liever aan staan.

dat heb ik ook, mijn wifi is 50mbit, mijn telefoon internet 7.2 mb
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op dinsdag 8 mei 2012 om 13:31:
omwisselen?
wat doe jij dan als je 2 dagen zonder stroom zit?

Op het werk opladen.

Waarschuw beheerder
opladen zonder stroom :respect: 2012
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 8 mei 2012 om 12:53:
hoe lang gaat die mee qua intensief gebruik?

ik heb 's avonds als ik 'm op de lader gooi nog een stuk batterij over. En ik gebruik 'm redelijk veel.
Als je de hele tijd bezig bent issie vast sneller leeg.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2012 om 12:56:
Nog steeds te twijfelen tussen htc one s en x

de x... de specs van de s zijn echt beduidend minder...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2012 om 13:37:
opladen zonder stroom 2012

ik heb toen een keer van m'n t-mobile punten zo'n knijpkat opladertje gehaald.. dus het kan wel.
en je hebt tegenwoordig ook van Duracel van die wegwerp opladers... ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op dinsdag 8 mei 2012 om 14:33:
doelde meer op een festival of een doorreis van 2 dagen..

Op een festival gewoon niet filmen of foto's maken.
doorreis mobiel uitzetten :P

Uitspraak van shinji bono op dinsdag 8 mei 2012 om 14:35:
de x... de specs van de s zijn echt beduidend minder..

http://www.androidauthority.com/samsung-galaxy-s3-vs-htc-one-x-is-three-better-than-one-82189/

Hebben allebei voor en nadelen.
Waarschuw beheerder
donateur
De galaxy S3:

de accu is beter.
hij heeft een micro sd slot

daarbij vind ik HTC sense echt vreselijk werken...
geen htc voor mij...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op dinsdag 8 mei 2012 om 15:27:

32 g is al teveel voor mij :P
Over accuprestatie is nog niks bekend kun je nog niet over oordelen ook heeft de s3 een grotere.

daarbij vind ik HTC sense echt vreselijk werken..

Andriod is toch 1 pot nat qua werken?
Alleen wat andere trucjes?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga ook sowieso niet voor een ander toestel dan een S3. De S2 heeft mijn hart gestolen en nu ik toch mag verlengen ga ik voor de S3, 2 jarig. Nogmaals ik moet even uitvogelen hoe en wat :D

Ohja en ik ben best wel een harde gebruiker. Ik laad de telefoon 's nachts op en dan gebruik ik 'm van half 9 tot ik ga slapen ongeveer. Ik facebook, whatsapp, NU.nl, 9Gag, filmpjes hier en daar. Soms merk ik wel dat ik 'm al moet opladen als ik thuis kom vanaf werk om half 6, dan heb ik de hele dag door zitten whatsappen. En soms hoef ik 'm pas om 10 uur op te laden. Het ligt er gewoon aan. Ik merk wel dat zodra hij over helft is het hard gaat.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 8 mei 2012 om 15:37:
32 g is al teveel voor mij :P
Over accuprestatie is nog niks bekend kun je nog niet over oordelen ook heeft de s3 een grotere.

dat klopt.
alleen is de software bijna hetzelfde, lijkt me dus dat de accu beter is geworden.

Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 8 mei 2012 om 15:37:
Andriod is toch 1 pot nat qua werken?
Alleen wat andere trucjes?

:nee:
die htc sense is totaal anders. Ik kan er maar moeizaam mee overweg, alle opties zitten op andere plaatsen of ontbreken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 8 mei 2012 om 11:51:
ik heb een sony ericsson vivaz pro

Ik heb de nieuwe Experia S ,nou kan ik die niet vergelijken met de Samsung omdat ik die nooit gehad heb, weet wel dat ie niet onderdoet voor de Iphone. en op zeker mooier beeld en foto,s dan de Iphone
Waarschuw beheerder
De galaxy S3:

de accu is beter.

en je kunt er op tafeltennissen
Waarschuw beheerder
samsung
Uitspraak van Salvo op dinsdag 8 mei 2012 om 16:01:
De S2

fijn toestel man (Y)

echt zonde alleen dat er niemand op deze wereld een batterij maakt die gewoon 48 uur meegaat met intensief gebruik :D

snap dat niet hehe

zijn er nog toestellen die echt 2 dagen volhouden eigenlijk?
Waarschuw beheerder
nieuwe toestellen dan ;)

ouwe nokia 5 dagen :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van j.hertog op dinsdag 8 mei 2012 om 21:49:

Nokia E51
gewoon na 2 weken aangeven dat ie bijna leeg is en dan nog 1 week meegaan b-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van j.hertog op dinsdag 8 mei 2012 om 21:49:

Nee eigenlijk niet, of je wilt een telefoon als een baksteen..? :p
Waarschuw beheerder
draadloos opladen komt eraan :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van j.hertog op dinsdag 8 mei 2012 om 22:09:
:Lol: toch zijn dat helden dingen he

Nee. de e-mail werkte echt kut op die dingen.
werkte bij het instellen prima, daarna nooit meer...
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van j.hertog op dinsdag 8 mei 2012 om 22:11:
draadloos opladen komt eraan :respect:

Is er al, maar je hebt wel degelijk stroom/stopcontact nodig :p [ inductie ]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
als het op een afstandje werkt is het wel handig.
telefoon erop moeten leggen is alweer minder.

dat ze eerst maar eens zorgen dat het scherm gewoon UIT blijft als je de stroom erop doet of eraf haalt.
iedere keer gaat het scherm aan en ook niet meer vanzelf uit bij mij...

Waarschuw beheerder
lijkt me vooral handig dat als je in de kantine of kroeg zit je gewoon je telefoon bij je kunt houden als je hem oplaadt
Waarschuw beheerder
Mooie droom :)

Waarschuw beheerder
nee mijn dromen gaan niet over electronica
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2012 om 22:25:
lijkt me vooral handig dat als je in de kantine of kroeg zit je gewoon je telefoon bij je kunt houden als je hem oplaadt

gewoon op je werk, als je de telefoon op je bureau legt dat hij oplaad.
dat is ideaal...
Waarschuw beheerder
Gewoon een telefoon met kernenergie (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 9 mei 2012 om 09:57:
Gewoon een telefoon met kernenergie

:lol: plutonium prepaid bij de plaatselijke telefoonboer. 1 miljoen per gram.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op woensdag 9 mei 2012 om 09:36:
gewoon op je werk, als je de telefoon op je bureau legt dat hij oplaad.
dat is ideaal...

Daar zijn ze mee bezig geloof ik. Dat als je binnen 3 meter van het bereik zit van de oplader in het stopcontact, je telefoon gewoon oplaadt.
Waarschuw beheerder
die wil iedereen hebben dan :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik las ergens dat de S3 die functie heeft maar niet dus :lol:

Edit: Oh toch wel dus :D

http://www.samsunggalaxys3.net/1444/draadloze-oplaadkit-galaxy-s3-uitgesteld-tot-september/
Oh maar dat is dus niet op afstand maar via zo'n inductieplaat 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb de telefoon net besteld bij KPN. Met een speciale aanbieding! Krijg het toestel zonder lease gratis. Eerste vier maanden 15 euro, daarna tussen de 30 en 35 euro. Met 14mb/s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op vrijdag 11 mei 2012 om 15:27:
Heb de telefoon net besteld bij KPN. Met een speciale aanbieding! Krijg het toestel zonder lease gratis. Eerste vier maanden 15 euro, daarna tussen de 30 en 35 euro. Met 14mb/s

ja en wat heb je verder? 50 belminuten? :P
Waarschuw beheerder
200. Ik bel niet zoveel.
Waarschuw beheerder
hoe veel maand van tevoren mag je daar uitzoeken dan?
Waarschuw beheerder
Ik zat bij Hi en dan mag ik 4 maand van tevoren uitzoeken. Omdat Hi van KPN is, kan dat blijkbaar ook :D
Waarschuw beheerder
k, ik vindt die aanbieding van jou niet :p als ik het invul zie ik alsnog 259 betalen voor mobiel
Waarschuw beheerder
+1
Ik heb hi opzeggingen gebeld en daar zo lang gedramt tot ik mijn zin kreeg.
Waarschuw beheerder
donateur
Edit. Zojuist overgestapt naar Vodafone. Geen Hi meer voor mij :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hi met zn wie belt er nou nog. jeej heb je 75 belminuten voor al veel geld :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer wel, want ik was echt super tevreden over Hi. Helaas dat ze nu met dat Leasen werken.
Waarschuw beheerder
+1
Zo'n dom vriendinnetje van een van mijn vrienden heeft de s3 geleased bij Hi. Zegt ze: ach boeiend, er gaat toch niks stuk. Ik hoop nu zooooooo dat....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op maandag 14 mei 2012 om 18:05:
Helaas dat ze nu met dat Leasen werken.

heb gehoord dat elke provider daar heen wil
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Psychonaut op maandag 14 mei 2012 om 18:59:
heb gehoord dat elke provider daar heen wil

Dat zal best maar de eerstkomende 2 jaar hoef ik het dus niet te doen 8)
Waarschuw beheerder
-1
Ik ook niet niet gelukkig :) En misschien zijn ze er over 2 jaar wel weer vanaf gestapt..
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Trancepim op maandag 14 mei 2012 om 18:38:
Zegt ze: ach boeiend, er gaat toch niks stuk. Ik hoop nu zooooooo dat....

als zij gewoon die verzekering erbij heeft is er niks aan de hand.. heeft ze binnen vier uur een vervangend toestel(met minstens de zelfde software)en na reparatie gewoon je S3 terug.

na het abbo kun je ervoor kiezen het toestel te kopen voor 15% van de nieuwwaarde of het toestel inleveren(mocht het beschadigt zijn dekt de verzekering dit)..

dit heeft een medewerker van HI mij zo verteld.

de reden dat ze zijn overgestapt op leasen, is dat bijna 80% van de ondervraagde zijn toestel na het abbo in een la flikkert.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van daveS op maandag 14 mei 2012 om 20:22:
als zij gewoon die verzekering erbij heeft is er niks aan de hand.. heeft ze binnen vier uur een vervangend toestel(met minstens de zelfde software)en na reparatie gewoon je S3 terug.

Ja, maar ik heb me laten vertellen door medewerkers van phone house en bel company dat, als je niet kunt bewijzen dat je met je telefoon kan bellen of dat je je telefoon kwijt raakt door diefstal, je zwaar de lul bent en je het toestel direct mag afdokken.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Wat je hierboven vermeldt is al bekend. Staat ook gewoon zo op de Hi website. En nog heb ik er bewust voor gekozen om niet te gaan leasen, opzeker zitten hier teveel addertjes onder het gras. Want Hi bepaald of jouw toestel "normaal" genoeg is om in te leveren, vinden zij van niet? Dan ben je dus gewoon de lul en nog duurder uit.
Nee, geef mij voorlopig nog maar een normaal abonnement, ik zie over 2 jaar wel weer.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Trancepim op maandag 14 mei 2012 om 20:43:
als je niet kunt bewijzen dat je met je telefoon kan bellen of dat je je telefoon kwijt raakt door diefstal

nogmaals, daar heb je die verzekering voor. die je sowieso afsluit leasen of normaal abbo

Uitspraak van Salvo op maandag 14 mei 2012 om 20:44:
Want Hi bepaald of jouw toestel "normaal" genoeg is om in te leveren, vinden zij van niet? Dan ben je dus gewoon de lul en nog duurder uit.

verzekering..

:)
Waarschuw beheerder
Tuurlijk, maar die verzekering dekt niet alles heb ik me laten vertellen. :)
Waarschuw beheerder
-1
Ik zie nou inderdaad online staan dat je je extra kan verzekeren, maar toch vertrouw ik het niet.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Trancepim op maandag 14 mei 2012 om 22:53:
Tuurlijk, maar die verzekering dekt niet alles heb ik me laten vertellen.

Verzekering dekt vrijwel alles. Alleen is het verzekeren voor diefstal niet slim omdat daar zoveel haken en ogen aan zitten dat je vrijwel nooit je telefoon terugkrijgt. Verder ben je wel verzekerd voor alle soorten schade.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van daveS op maandag 14 mei 2012 om 21:23:
verzekering..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2012 om 08:20:
Verzekering dekt vrijwel alles. Alleen is het verzekeren voor diefstal niet slim omdat daar zoveel haken en ogen aan zitten dat je vrijwel nooit je telefoon terugkrijgt. Verder ben je wel verzekerd voor alle soorten schade.

Oke, als jullie het zeggen. :D Ik sla in ieder geval over voor de komende twee jaar.

Waarschuw beheerder
Is cool ;)

Ik ben iig ook verzekerd, en heb hem nu terug gebracht omdat er drukschade op mijn scherm zat (waarschijnlijk te hard gedrukt of er op gaan zitten :lol:) maar dat namen ze zonder problemen aan. Hij zei dat ik eigenlijk nog beter een ster er in kon maken zodat ik een nieuwe telefoon kon krijgen.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2012 om 09:46:
Ik ben iig ook verzekerd, en heb hem nu terug gebracht omdat er drukschade op mijn scherm zat (waarschijnlijk te hard gedrukt of er op gaan zitten ) maar dat namen ze zonder problemen aan. Hij zei dat ik eigenlijk nog beter een ster er in kon maken zodat ik een nieuwe telefoon kon krijgen.

Ik was ook verzekerd voor mijn iPhone 3G toentertijd, en dat was echt een goede verzekering. Maar wie zegt dat Hi dezelfde voorwaarden hanteert?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van daveS op maandag 14 mei 2012 om 20:22:
verzekering

Uitspraak van Salvo op maandag 14 mei 2012 om 18:05:
Leasen

Wat een bullshit allemaal, we hebben het gewoon over een telefoon hoor :facepalm:
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Bobje op dinsdag 15 mei 2012 om 10:33:
Wat een bullshit allemaal, we hebben het gewoon over een telefoon hoor

Ey ik heb 't niet verzonnen :lol:
Waarschuw beheerder
-1
Maar je doet er wel aan mee :yes:

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Bobje op dinsdag 15 mei 2012 om 10:33:
Wat een bullshit allemaal, we hebben het gewoon over een telefoon hoor :facepalm:

een telefoon van 600 euro
ga je ook zo met je huisdier om, Bobje?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2012 om 10:56:

volgens mij gaat ie los rond de 750 kosten..
Waarschuw beheerder

Een telefoon als mode accessoire :facepalm: En dat dan ook nog durven te vergelijken met een levend wezen :lol:

Mijn fiets kost overigens meer dan 600 euro en die heb ik ook niet apart verzekerd of geleased. Mijn TV idem, of m'n camera, of mijn laptop, of mijn tuinset, of... Of moet je alles wat 600 euro kost leasen en verzekeren?
Feit is gewoon dat iedereen die altijd popie jopie met z'n telefoon in z'n hand loopt makkelijk te beinvloeden is door die gehaaide en veel te dure gsm-abonnementen-maffia. Een toestel kost 600 euro, maar het is de normaalste zaak van de wereld dat het maar een jaartje mee gaat. Zou een fabrikant van TV's/wasmachines of koelkasen eens moeten proberen.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Bobje op dinsdag 15 mei 2012 om 11:21:
mode accessoire :facepalm:

geldt lang niet voor iedereen hoor ;) heb hem ook nodig voor mijn werk.. prima functioneel
daarbij als je een redelijk wild en onverantwoord leven hebt kan het al helemaal geen kwaad
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Bobje op dinsdag 15 mei 2012 om 11:21:
Mijn fiets kost overigens meer dan 600 euro en die heb ik ook niet apart verzekerd of geleased. Mijn TV idem, of m'n camera, of mijn laptop, of mijn tuinset, of... Of moet je alles wat 600 euro kost leasen en verzekeren?

Jij verdient bakken met geld neem ik aan? Er zijn ook nog studenten, waaronder ik, aanwezig die al die shit niet kunnen betalen en liever per maand 10 euro voor een verzekering betalen, dan het toestel in één keer uitbetalen als er schade is.

Waarschuw beheerder
-1
ik denk dat het verschil ook zit in het gebruik. Een wasmachine/tv staat stil en blijft stil staan. De dingen die fout kunnen gaan komen door slecht gebruik van de machine of fouten van de fabrikant.

Een telefoon/laptop neem je veel mee op pad, en is dus onderhevig aan vallen, waterschade, krassen etc. En het zijn juist die apparaten die tegenwoordig steeds belangrijker worden. Opzich vind ik het niet gek om zoiets te verzekeren. Als je niet veel om dat soort apparatuur geeft is het niet erg om het niet te verzekeren.

Het is allemaal maar net hoe je er tegen aan kijkt.

Waarschuw beheerder
-1
Precies :) een echte mobiel is mobiel
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Trancepim op dinsdag 15 mei 2012 om 11:37:
Jij verdient bakken met geld neem ik aan? Er zijn ook nog studenten, waaronder ik, aanwezig die al die shit niet kunnen betalen en liever per maand 10 euro voor een verzekering betalen, dan het toestel in één keer uitbetalen als er schade is.

Ik verzeker nooit mijn mobiel. Als je telefoon gevallen is en hij doet het niet goed sturen ze hem op onder garantie dus fuck dat. :P
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Trancepim op dinsdag 15 mei 2012 om 11:37:
Er zijn ook nog studenten, waaronder ik, aanwezig die al die shit niet kunnen betalen

Je zegt het zelf al. Je hebt er eigenlijk het geld niet voor, maar toch moet je

hebben. Ik begrijp dat niet. Als je het niet kunt betalen, waarom moet je dan toch met allegeweld zo'n ding hebben? Is een Gio van 100 euro ofzo niet goed genoeg?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2012 om 11:38:
Het is allemaal maar net hoe je er tegen aan kijkt.

Dat is ook inderdaad. Er zijn ook weer dingen waar ik bakken met geld tegenaan kan gooien en wat andere dan weer niet snappen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Bobje op dinsdag 15 mei 2012 om 11:43:
hebben. Ik begrijp dat niet. Als je het niet kunt betalen, waarom moet je dan toch met allegeweld zo'n ding hebben? Is een Gio van 100 euro ofzo niet goed genoeg?

Het is een secundaire of misschien wel tertiaire levensbehoefte inderdaad. Maar ik kick op nieuwe technologie en het lijkt me fantastisch er één te hebben. En als dat op de goedkoopst mogelijke manier kan, graag :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bobje op dinsdag 15 mei 2012 om 11:43:
hebben. Ik begrijp dat niet.

Functionaliteit, ik verdien er mede mijn brood mee. Maar dat geldt idd niet voor iedereen.
impulsiviteit en hebzucht is menselijk.
Waarschuw beheerder
-1
Moet wel 2 jaar vooruit kunnen met een mobiel.
Heb vorige abonnement een knaken telefoon gehad, schiet niet op!

Als je in de trein zit is het wel fijn als je lekker kunt internetten en gamen.
Geen zin aan een ipoeppad.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2012 om 12:00:
Functionaliteit

Zoals je al wel door had, zit ik niet zo in die scene, maar wat is dan het verschil in functionaliteit van zo'n S3 t.o.v. een Galaxi Gio?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Bobje op dinsdag 15 mei 2012 om 12:03:
maar wat is dan het verschil in functionaliteit van zo'n S3 t.o.v. een Galaxi Gio?

Sneller, dus functioneler :)

Waarschuw beheerder
maar wat is dan het verschil in functionaliteit van zo'n S3 t.o.v. een Galaxi Gio?

Heb de s2.

Telefoon van het jaar. Zegt genoeg. Dan maar even een weekje Holger bier in plaats van Heineken.
Waarschuw beheerder
Nja, jullie weten me niet te overtuigen.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2012 om 12:15:
Holger bier in plaats van Heineken.

Bier is bier. Zelfde functionaliteit ;)
Waarschuw beheerder
-1
verschil in functionaliteit van zo'n S3 t.o.v. een Galaxi Gio?

pff heb je ff..

maar laat het lekker aan jou over, haal wat vergelijk site's erbij..

good luck sherlock

Waarschuw beheerder
-1
Verschil tussen een S3 en een gio?

Als vergelijking:

Een gio is een pentium 1 met 166mhz
Een S3 is één van de meest geavanceerde pc's die je kan kopen voor een redelijke prijs
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
https://www.studentmobiel.nl/samsung-galaxy-s3?internet=&plan_id=&plan_length=24&provider_id=1&renewal=#product-provider-tabs
Waarschuw beheerder
-1
gvd zat te denken bij vodafone te verlengen. echt fuck die shit
onbeperkt sms.... wtf moet je ermee. en dan vies weinig belminuten voor veel geld.
iedereen whatsappt tegenwoordig.
Waarschuw beheerder
-1
smsen onbeperkt zowiezo erbij, nog enkele die geen whats app hebben

300 minuten bellen en 1000 mb :respect:
Waarschuw beheerder
-1
Ik sms echt nooit meer, alleen anderhalve sms en een paardekop naar mijn ouders zo nu en dan
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van j.hertog op dinsdag 15 mei 2012 om 17:26:
300 minuten bellen en 1000 mb :respect:

€ 65,00 bij vodafone belachelijk :lol:
Waarschuw beheerder
-1
??? serieus

heb hem nu 22 euro volgend jaar 44

2 jaar abbo
Waarschuw beheerder
-1
Prima ik krijg hem eerste week van juni binnen. Eerste 4 maanden 15 euro daarna 30 :P
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van j.hertog op dinsdag 15 mei 2012 om 21:10:

Ik heb dezelfde :D
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van j.hertog op dinsdag 15 mei 2012 om 21:10:
??? serieus

2 jaar abbo

net pas een nieuwe abbo?

wat en waar? :P
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 16 mei 2012 om 11:19:
wat en waar?

Vodafone, 100 minuten 3000 smsjes (zit bij elke abonnement van Vodafone, ontkomt je niet aan ;)) en 1000 mb. 21,50 per maand het eerste jaar en het tweede jaar +50%.
Waarschuw beheerder
-1
hoeveel moet je dan betalen voor de s3?
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Niets.
Waarschuw beheerder
-1
hoe heb je dat geflikt dan?

als ik online kijk en jou pakket invul zie ik:

90 belminuten 1 gig internet

€ 189,99
Totaal nu te voldoen
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Ja, maar dat zijn nieuwe abonnementen. Als je bij Vodafone wilde kon je het beste voor 14 mei je abonnement verlengen, althans 14 mei was de laatste dag voordat ze de nieuwe abonnementen in gingen brengen, dus dat kan daar aan liggen.

Ik heb besteld via Castle Telecom, dat scheelt volgens mij ook nog wel eens. En een 2 jarig abonnement.

Dit is mijn bestelling:

1 Vodafone 2 jaar Bel+SMS+Web Smart 100 + Samsung i9300 Galaxy S III Pebble Blue € 0,00 € 0,00
Producten totaal € 0,00
Verzendkosten 'Standaard levering': € 0,00
Bijdrage betaalmethode 'iDeal': € 0,00
Totaal: € 0,00
Waarschuw beheerder
http://www.castle.nl/aanbiedingen/details/357/pre-order-nu-de-samsung-galaxy-s3

hier staat er nog 1 :)
zijn hun vertrouwbaar dan?
goede service enz?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb inmiddels al 4 mailtjes van ze gehad over de status van mijn bestelling. Mijn nummerbehoud is al geregeld enz. Ook hebben ze mij gebeld om mijn gegevens te verifieren enzo.
Waarschuw beheerder
Hun kantoor is voor mij ook redelijk dichtbij. 30 min ofzo.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 16 mei 2012 om 14:47:
Hun kantoor is voor mij ook redelijk dichtbij. 30 min ofzo.

Kun je ze slaan als ze niet aan de eisen voldoen.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Trancepim op woensdag 16 mei 2012 om 15:03:
Kun je ze slaan als ze niet aan de eisen voldoen.

Precies (y) :D
Waarschuw beheerder
-1
Maja vertrouw die zooi nooit echt.
Maatje van mij werkt bij vodafone die heeft me precies uitgelegd hoe of wat maar weet dat niet echt meer.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 16 mei 2012 om 15:17:
Maja vertrouw die zooi nooit echt.

Ik ook niet in de eerste instantie, maar op zo'n samsunggalaxyS3 forum zag ik dat veel meer mensen gewoon bestellen bij zulke websites. Volgens mij krijgen ze een bonus van een provider zodra ze een abonnement verkopen ofzo. Mja. We gaan het zien :P
Waarschuw beheerder
-1
vodafone was weer stukken duurder bij mij dan hi

ook echt al 12 jaar klant ofzo daar hehe

goeie aanbieding dus en goed toestel

Waarschuw beheerder

carlos slim alles
Waarschuw beheerder
zit nog wel te twijfelen met de one x

[img width=600 height=300 cacheid=00125832002ff82005c6ab4e1a02d18af5]http://www.htconex.net/wp-content/uploads/2012/05/HTC-One-X-batterijtest.jpg[/img]
[img width=600 height=300 cacheid=00125833002ff821c87964a01a02d18af5]http://i.imgur.com/IqzAr.jpg[/img]

video's kijk ik toch niet :rot:
zit er ook niet meer dan 2 uur per dag op denk ik
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
laat maar verkeerde topic, hihi
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2012 om 17:46:
Hmm soms opeens dat ik niks kan tikken in Whatsapp?

met welke mobiel?
Waarschuw beheerder
-1
Mijn vriendin heeft een LG 2x Speed. Dat ding is echt kut! Zelfs zo kut dat ze mijn HTC Desire wil overnemen als ik de S3 binnen heb.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Lees net op de officiële site dat het toestel niet op 29 mei komt maar op 25 mei :D yeah! Hopelijk leveren ze 'm gelijk :D
Waarschuw beheerder
-1
kut kan pas 27 mei me abbo verlengen :lol:
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Ik heb meteen een mail gestuurd naar waar ik 'm besteld heb met de vraag of dat ook voor mijn bestelling geldt :rot: Heb dit als antwoord:

Goedemiddag, Dit is volledig afhankelijk van onze leverancier. Wanneer ze het toestel uitleveren kunnen we deze ook direct naar u verzenden. Wij hopen ook dat het eerder zal zijn, maar helaas is daar nog geen duidelijkheid over te geven.
Waarschuw beheerder
-1
Hij komt pas 29 mei, dat staat ook in dat artikel. De telefoon wordt vrijdag op een Nederlands persevenement alsnog aangekondigd.
Waarschuw beheerder
donateur
O o o o, deze dame leest weer eens niet goed! ;) Nouja 29 mei ook prima. Hopelijk komt 'ie op de dag zelf al (l)
Waarschuw beheerder
Ik hoop het ook te erg! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op woensdag 16 mei 2012 om 10:19:
Ik heb dezelfde

Ik ook.. Lang leve verlenging \0/
Waarschuw beheerder
Haha lekker uitgaan van 29e.. Doe maar juni
Waarschuw beheerder
Ohja voor alle huilies die weer klagen over dat het gebruikte materiaal het uiterlijk geeft van een speelgoed telefoon..

http://www.samsunggalaxys3.nl/samsung-galaxy-s3-toch-gemaakt-van-polycarbonaat/
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van daveS op dinsdag 22 mei 2012 om 20:18:
Haha lekker uitgaan van 29e.. Doe maar juni

maakt mij geen snaar uit, ik ben sowieso nog wel happy met mijn S2 ;) Dus die twee weekjes wachten vind ik ook wel prima hoor :D
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van daveS op woensdag 23 mei 2012 om 06:58:
Ohja voor alle huilies die weer klagen over dat het gebruikte materiaal het uiterlijk geeft van een speelgoed telefoon..

http://www.samsunggalaxys3.nl/samsung-galaxy-s3-toch-gemaakt-van-polycarbonaat/

Polycarbonaat is nog steeds stom plastic :lol:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 23 mei 2012 om 10:40:
Polycarbonaat is nog steeds stom plastic

no shit sherlock..

maar het oogt niet als fake..
Waarschuw beheerder
-1
Nee, maar heb alleen maar gehoord dat mensen het een lelijk plastic ding vinden. Dat klopt gewoon :P
Waarschuw beheerder
+1-1
Beter een lelijk plastic ding, dan een toestel van glas, dat na elke valbeurt terug moet naar de fabriek
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 23 mei 2012 om 13:40:
Nee, maar heb alleen maar gehoord dat mensen het een lelijk plastic ding vinden. Dat klopt gewoon

na het zien van die foto ook nog..?! dan valt voor mij die x one echt af..

Uitspraak van Trancepim op woensdag 23 mei 2012 om 14:26:
Beter een lelijk plastic ding, dan een toestel van glas, dat na elke valbeurt terug moet naar de fabriek

dat sowieso!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van daveS op woensdag 23 mei 2012 om 15:14:
dan valt voor mij die x one echt af..

int grijs sowieso die witte is wel nice. Alleen raar dat de grijsse geupdate is.
Waarschuw beheerder
Balen voor de mensen met een Pebble Blue bestelling. Dat ding is minstens twee weken uitgesteld, vanwege een productiefout. De witte wordt wel gewoon geleverd.
Waarschuw beheerder
Vandaag of morgen!!!! Pleaase KPN
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook Pebble Blue. Ik kreeg deze mail van waar ik besteld heb:

Met deze e-mail willen we u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u besteldeSamsung i9300 Galaxy S III Pebble Blue op ordernummer 48378 . Helaas is de eerste levering van de Samsung i9300 Pebble Blue landelijk uitgesteld naar eind volgende week. Dit is een indicatie, als we meer nieuws hebben dan sturen we direct een update. We kunnen u helaas per mail of telefonisch dus geen aanvullende informatie verstrekken.Gezien de beperkte levering van de Samsung i9300 White is het ook niet mogelijk om de kleur om te zetten.Onze excuses voor het ongemak.

Deze mail kreeg ik donderdag.

Heb jij wel White dan? :O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja, heb een witte besteld en wacht nu op een opstuurbericht van KPN, maar natuurlijk zul je zien dat die lijers hem pas vrijdag op de post doen ofzo.
Waarschuw beheerder
Heb de klantenservice gebeld en die prutsers zeggen dat ze niet weten wanneer de apparaten überhaupt binnen zijn. Diepe zucht!
Waarschuw beheerder
donateur
Wel echt triest dat iedereen nu massaal om gaat naar white omdat blue niet geleverd kan worden. Ik wacht liever een paar weken langer op de kleur die ik echt wil dan dat ik 2 jaar met spijt rond loop :D
En bovendien nog dik tevreden met mijn S2, sommige mensen zijn echt idioten. Die doen alsof het 't einde van de wereld is dat er vertraging is :')
Waarschuw beheerder
Ik had de witte sowieso al besteld, omdat ik tot nu toe alleen maar zwarte telefoons heb gehad, dus is weer een iets anders. En ik doe nu idd alsof het het einde van de wereld is, want ik wordt de hele week lekker gemaakt met het feit dat de witte wel op 29 mei in de winkels ligt, maar nu komt kpn met hun gelul dat ze niet weten wanneer de witte bij hun binnen komt. Bedankt!
Waarschuw beheerder
Yeah net mijn SIII ontvangen, echt een fijn toestel!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier: Audiowaste :bier: op dinsdag 29 mei 2012 om 10:39:
Yeah net mijn SIII ontvangen, echt een fijn toestel!

beter :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trancepim op dinsdag 29 mei 2012 om 10:35:
En ik doe nu idd alsof het het einde van de wereld is, want ik wordt de hele week lekker gemaakt met het feit dat de witte wel op 29 mei in de winkels ligt, maar nu komt kpn met hun gelul dat ze niet weten wanneer de witte bij hun binnen komt.

Ik had het niet over jou :'(

Waarschuw beheerder
Zulke reacties als van trancepim zijn eigenlijk heel positieve feedback. Het betekent dat er echt wordt uitgekeken naar dit toestel :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2012 om 10:45:
Zulke reacties als van trancepim zijn eigenlijk heel positieve feedback. Het betekent dat er echt wordt uitgekeken naar dit toestel

Ja natuurlijk is het positief, ik wil het toestel ook heel graag maar het is niet zo dat ik niet meer kan functioneren omdat de levering is uitgesteld. Op andere fora overdrijven mensen gewoon super erg.
Waarschuw beheerder
:lol: ik zit nu op me werk. Maar probeer ook heel het inernet af te struinen om zsm. de mob te hebben.
Maar dat is meer omdat ik een pauper telefoon heb die veel mankementen heeft.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op dinsdag 29 mei 2012 om 11:09:
Ja natuurlijk is het positief, ik wil het toestel ook heel graag maar het is niet zo dat ik niet meer kan functioneren omdat de levering is uitgesteld. Op andere fora overdrijven mensen gewoon super erg.

Internet he, lekker anoniem roepen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op dinsdag 29 mei 2012 om 10:42:
Ik had het niet over jou

:flower:

Ik kan trouwens ook wel leven zonder dat toestel :). Alleen het is jammer, dat als je een telefoon preordered, hij niet geleverd kan worden. In de winkels van KPN is het toestel wel aanwezig namelijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op dinsdag 29 mei 2012 om 11:14:
Ik kan trouwens ook wel leven zonder dat toestel :). Alleen het is jammer, dat als je een telefoon preordered, hij niet geleverd kan worden. In de winkels van KPN is het toestel wel aanwezig namelijk.

Laat het een les zijn. Ik haal tegenwoordig ook alleen nog maar mijn toestel op in de winkel. Pre-orderen ben je namelijk altijd afhankelijk van het postorderbedrijf.

Ook mogen ze de telefoons vaak niet eerder dan de introductiedatum versturen vandaar dat je hem pas na een x aantal dagen hebt.
Waarschuw beheerder
Nouja dat vind ik niet eens zo erg als ze hem vandaag op de post doen. Maar heb twee keer mensen van KPN aan de lijn gehad en ze hebben gezegd dat het toestel niet op voorraad is. Met een uitleg erbij dat als er gepreorderd wordt, dat de toestellen dan direct besteld worden. Dan krijgen ze 100 toestellen binnen en als ik dan 102 ben tsja, dan moet ik wachten op de volgende levering. En wanneer de volgende levering is, dat wist ze dan niet. Wat een klinklare bullshit. Toen was ik nog sarcastisch door te zeggen: goh zal ik de volgende keer het toestel dan preorderen op de dag wanneer deze uitkomt, waarop ze reageert: dan kun je hem net zo goed gewoon bestellen.

ZUUUUUCHT
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2012 om 11:16:
Laat het een les zijn. Ik haal tegenwoordig ook alleen nog maar mijn toestel op in de winkel. Pre-orderen ben je namelijk altijd afhankelijk van het postorderbedrijf.

Zelfde met games :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 29 mei 2012 om 11:29:
Zelfde met games

yes :yes: klopt, doe ik ook niet meer.
Waarschuw beheerder
donateur
De eerste gebruikersfoto's zijn binnen op de site, ziet er netjes uit. Ben wel erg nieuwsgierig nu 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op dinsdag 29 mei 2012 om 13:31:
De eerste gebruikersfoto's zijn binnen op de site, ziet er netjes uit. Ben wel erg nieuwsgierig nu

welke?
Waarschuw beheerder
hoe hoog zijn jullie abbo kosten ongeveer?

en wat voor abbo hebben jullie?

wil dat lel nu bestellen, maar kom op ziek hoge bedragen per maand(1ejaar €43 en 2ejaar €74

dit is dan bij Hi waar ik op dit moment mag verlengen, maar twijfel om over te stappen naar KPN..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.nu.nl/gadgets/2821632/review-galaxy-s-iii-bijna-elk-vlak-superieur.html (L)

Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 29 mei 2012 om 13:51:
welke?

Op www.samsunggalaxyS3.nl is dat te zien.

Uitspraak van daveS op dinsdag 29 mei 2012 om 13:58:
hoe hoog zijn jullie abbo kosten ongeveer?

en wat voor abbo hebben jullie?

wil dat lel nu bestellen, maar kom op ziek hoge bedragen per maand(1ejaar €43 en 2ejaar €74)

Dat is inderdaad fucking veel. Ik betaal het eerste jaar 21,50 en het tweede jaar het dubbele. Ik heb 160 minuten en 5000 smsjes (onzin, maar die krijg je er nou eenmaal bij bij vodafone) en daarbij ook 1GB internet met 14,4 mbs. En het toestel was gratis.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op dinsdag 29 mei 2012 om 14:06:
Dat is inderdaad fucking veel. Ik betaal het eerste jaar 21,50 en het tweede jaar het dubbele. Ik heb 160 minuten en 5000 smsjes (onzin, maar die krijg je er nou eenmaal bij bij vodafone) en daarbij ook 1GB internet met 14,4 mbs. En het toestel was gratis.

jezus gast dat is idd een groot verschil. ben ook klaar met Hi, als ik serieus advies wil vragen in een van de Hi shops staan daar alleen hippe kippen die meer aandacht hebben voor dat ene vette nummertje wat op dat moment op niveau 150 dB door die shop knalt en spreken klanten alleen aan met gast gozer, dude, chick of wijfie..

Ik bel KPN zo even met de vraag of ik gewoon kan overstappen naar hun en dan beetje onderhandelen over het abbo en toestel kosten..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van daveS op dinsdag 29 mei 2012 om 14:19:
jezus gast

Ik ben geen gast :$

Maar dat is idd een heel groot verschil, KPN is mega duur. Ik heb mijn huiswerk goed gedaan en lang getwijfeld over wat voor mij het beste was, en er kwam toch Vodafone uit.

Het liefste had ik bij Hi gebleven omdat ik gewoon wel tevreden ben over het bereik enzo, maar dat is alleen toestellease en daar heb ik ookw eer geen zin in.

Yes dat kan je doen, ben benieuwd of ze daadwerkelijk met je gaan onderhandelen.
Waarschuw beheerder
donateur
toevallig iemand die zijn (of haar ;)) S3 bij een abbo krijgt en wilt omruilen met bijbetaling voor eeen S2? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op dinsdag 29 mei 2012 om 14:26:
Ik ben geen gast

:facepalm: haha excuus

Uitspraak van Salvo op dinsdag 29 mei 2012 om 14:26:
Yes dat kan je doen, ben benieuwd of ze daadwerkelijk met je gaan onderhandelen.

paar jaar terug met de sgs 1 ook gelukt, heel mooi abbo'tje aan overgehouden met nodige accessoires en goeie verzekering.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van daveS op dinsdag 29 mei 2012 om 14:19:
Ik bel KPN zo even met de vraag of ik gewoon kan overstappen naar hun en dan beetje onderhandelen over het abbo en toestel kosten..

Als jij hem wel direct krijgt, moet je het ff zeggen. Dan zijn ze zuur.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op dinsdag 29 mei 2012 om 14:34:
donateur!

toevallig iemand die zijn (of haar ;)) S3 bij een abbo krijgt en wilt omruilen met bijbetaling voor eeen S2? :D

Als je me er 600 euro bij geeft, dan doe ik het wel :)
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Welke mongool zit hier te minnen trouwens :')
Waarschuw beheerder
+1

[img width=456 height=297]http://chanarchive.org/content/2_v/101545163/1310006041275.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Boeit me echt geen reet wat voor kleur die heeft. Gaat toch waarschijnlijk een bescherm hoesje omheen.
Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij gaat er sowieso een hoesje omheen maar ik heb wel voor blauw gekozen. Keuze moet je uiteindelijk wel maken he :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 30 mei 2012 om 10:20:
Boeit me echt geen reet wat voor kleur die heeft. Gaat toch waarschijnlijk een bescherm hoesje omheen.

[img width=420 height=317]http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/008/549/If%20you%20know%20what%20I%20mean..png[/img]
Waarschuw beheerder
Geachte heer ,

We kunnen uw order uitleveren. Het pakket wordt spoedig bezorgd.

Met vriendelijke groet,

Robin Clements
Directeur klantenservice Mobiel

Waarschuw beheerder
Terugsturen:

beste Robin,

Krijg de tyfus, je bent al te laat.

groetjes,

pim.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2012 om 11:46:
beste Robin,

Krijg de tyfus, je bent al te laat.

groetjes,

pim.

:lol: :respect:

Wit heb jij toch?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

http://www.samsunggalaxy-s2.com/exclusief-samsung-galaxy-s2-inruil-actie
Waarschuw beheerder
http://www.gsmloket.nl/wizard/device/3763

Daar krijg je er nog 245 euro voor
Waarschuw beheerder
Vandaag komt ie binnen :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier: Audiowaste :bier: op donderdag 31 mei 2012 om 07:29:
http://www.gsmloket.nl/wizard/device/3763

Daar krijg je er nog 245 euro voor

Ja en voor de S3 op dezelfde site 250 euro. Grappenmakers.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trancepim op donderdag 31 mei 2012 om 08:25:
Vandaag komt ie binnen

:cheer: Wel even een reviewtje geven hoor :D
Waarschuw beheerder
Hij is super! Echt een te gruwelijk groot ding trouwens, maar boeiend! :D De camera viel me trouwens een beetje tegen, maar heb hem binnenhuis getest waar het een beetje donker was, dus ik ben benieuwd hoe deze het er buiten af brengt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trancepim op donderdag 31 mei 2012 om 14:12:
Hij is super! Echt een te gruwelijk groot ding trouwens, maar boeiend! De camera viel me trouwens een beetje tegen, maar heb hem binnenhuis getest waar het een beetje donker was, dus ik ben benieuwd hoe deze het er buiten af brengt.

(y)!! S2 is ook groot hoor, dus dat ben ik gewend. En ik vind de camera van de S2 al fucking mooi dus ik verwacht wel dat de S3 beter is :o
Waarschuw beheerder
Ik heb reviews gekeken online en toen dacht ik wow mooie camera, maar goed ik moet het nog testen verder :P. Ben een HTC Desire gewend, dus het is sowieso altijd beterrr
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Zojuist een mailtje gehad dat de blauwe in week 24 binnen komt bij het bedrijf waar ik besteld heb. Ik mag ook switchen naar wit maar ik wacht nog wel even braaf. Twijfelde wel even :P maarja

Waarschuw beheerder
-1
hoe is de batterij
Waarschuw beheerder
-1
Mwoa. Het is niet zoals de tests waren, maar heb meer het idee dat je die batterij eerst moet "trainen". Als je echt de hele tijd met dat ding in de weer bent, houdt ie het zeker geen dag vol. :P
Waarschuw beheerder
-1
ik heb de htc one x maar echt tevreden benk er niet mee:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op donderdag 31 mei 2012 om 14:12:
te gruwelijk groot ding

Uitspraak van Trancepim op donderdag 31 mei 2012 om 15:14:
mooie camera

:')
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juni 2012 om 17:53:
hoe is de batterij

Net zo crappy, al is dat met alle smartphones van tegenwoordig helaas:/
Waarschuw beheerder
-1
Komt wel goed denk ik. Een batterij in een smartphone moet minstens twee weken getraind worden, waarna er pas echt kan worden gekeken hoe goed het is.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Weeeeh, ik wil 'm nu wel hebben zo langzamerhand 8)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Trancepim op maandag 4 juni 2012 om 20:29:
Komt wel goed denk ik. Een batterij in een smartphone moet minstens twee weken getraind worden, waarna er pas echt kan worden gekeken hoe goed het is.

Mja zal toch nooit zo worden wat iedereen er van verwacht/hoopt..

Ding zul je nooit 2 dagen probleemloos kunnen gebruiken (whatsapp/internet/bellen etc) zonder hem hoeven op te laden
Waarschuw beheerder
donateur
Godver ik wil hem ook hebben :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op woensdag 6 juni 2012 om 15:11:
Ding zul je nooit 2 dagen probleemloos kunnen gebruiken (whatsapp/internet/bellen etc) zonder hem hoeven op te laden

True! Maar hij houdt het wel langer vol dan mijn HTC Desire en daar ben ik blij genoeg mee :) Gister hele dag flink zitten kutten met dat ding. 3d games testen, bijv Dead Space. Had hem de nacht ervoor opgeladen. 11 uur savonds zat ie op 33 procent. Prima prestatie :)
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Trancepim op woensdag 6 juni 2012 om 15:28:
True! Maar hij houdt het wel langer vol dan mijn HTC Desire en daar ben ik blij genoeg mee Gister hele dag flink zitten kutten met dat ding. 3d games testen, bijv Dead Space. Had hem de nacht ervoor opgeladen. 11 uur savonds zat ie op 33 procent. Prima prestatie

Dat is zeer zeker een prima prestatie! Hopelijk heb ik 'm volgende week in de handjes <3
Waarschuw beheerder
+1-1
06-06-2012 17:25 Pakket bij vervoerder klik op link voor status

Hopelijk morgen nog :D
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Ik ben toch omgegaan naar wit. Dit omdat (vrouwenproblemen ja!!) anders mijn roze hoesje enzo niet bij blauw past. Ik heb altijd kleurrijke hoesjes en anders staat het voor geen meter!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op woensdag 6 juni 2012 om 15:28:
3d games testen,

heeft toch geen 3D scherm :rot:

Ik haal hem vanavond op :cheer: als niet weer dat kut systeem van hun eruit ligt...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Tegenwoordig zien we dat als 3D games, maar ik denk dat hier 3D bedoeld wordt zoals we dat vroeger bedoelden. Games waarin je je in 3 dimensies kan bewegen :P
Waarschuw beheerder
Exact. Van die games van Gameloft bijvoorbeeld. Trouwens, die lui moeten die spellen eens compatible maken met de S3.

Waarschuw beheerder
-1
Death Rally is episch :respect: gratis maar niet dat irritante systeem dat je op een gegeven moment niet meer verder komt als je niets koopt.
Waarschuw beheerder
-1
Toch maar weer eens downloaden dan. Heb het wel gespeeld, maar toch weer verwijderd gek genoeg.. Kun je ook tegen elkaar racen?

Waarschuw beheerder
-1
zou ik niet weten. Ik doe het meestal toch in de metro omdat je één zo'n race netjes tussen de haltes kan doen.
Waarschuw beheerder
donateur
Morgen wordt 'ie afgeleverd op m'n werk :D
Waarschuw beheerder
donateur
toch twijfel ik heel erg of ik niet gewoon de blauwe los zou kopen.
pak ik over 1 jaar als mijn abbo om is wel de s4 :9
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan ook even wachten tot 'ie een beetje in prijs is gezakt. Of duurt dat wel ff?
Waarschuw beheerder
-1
donateur
bij de S2 duurde dat wel even.

ik kijk wel voor een 2de handse, zijn altijd van die figuren die dan toch liever een iphone hadden...

maar aan de andere kant, met mijn S2 is ook niks mis...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Gta 3 heb je ook voor de s2 :lol:
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op donderdag 7 juni 2012 om 15:38:
maar aan de andere kant, met mijn S2 is ook niks mis...

met de mijne ook niet, maar ik vang er wel lekker 245 euro voor 8) dus dat is wel een goede deal dan toch? Hoef je niet alles ervoor neer te leggen als je 'm los zou kopen.
Waarschuw beheerder
Wat een bazen toestel! Internet bereik is nog steeds kut. Design is mooi. Achterkant tel is niet glad. Heel makkelijk in gebruik. Touchscreen op pf site is kut
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat niet weet wat niet deert. Ruilen voor een s2? ;p :')
Waarschuw beheerder
donateur
Ok, ik heb 'm zojuist binnen gehad. Maar mijn oude simcard is geen micro. Moet ik dan echt wachten tot mijn nieuwe abonnement in gaat voor ik het toestel kan gebruiken? :S
Waarschuw beheerder
Nee, je kan het toestel wel gebruiken met wifi :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op vrijdag 8 juni 2012 om 10:45:
Ok, ik heb 'm zojuist binnen gehad. Maar mijn oude simcard is geen micro. Moet ik dan echt wachten tot mijn nieuwe abonnement in gaat voor ik het toestel kan gebruiken? :S

daarom moet je ook in de winkel halen :lol:

Bij mij hebben ze alle contacten omgezet met gratis mini simkaart

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Salvo op vrijdag 8 juni 2012 om 10:45:
Ok, ik heb 'm zojuist binnen gehad. Maar mijn oude simcard is geen micro. Moet ik dan echt wachten tot mijn nieuwe abonnement in gaat voor ik het toestel kan gebruiken?

Ja kan je geloof ik zo laten overzetten
Waarschuw beheerder
donateur
Heb een Micro simkaart aangevraagd bij Hi ;) Er zit wel een Micro bij van Vodafone maar die gaat pas eind juli in :D
Waarschuw beheerder
-1
Ik kan mijn simkaart ook nog niet activeren, omdat er dus blijkbaar een storing is in het systeem van KPN.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier: Audiowaste :bier: op vrijdag 8 juni 2012 om 11:42:
Ik kan mijn simkaart ook nog niet activeren, omdat er dus blijkbaar een storing is in het systeem van KPN.

fijn al die kut providers ...
maar heb jij nou die blauwe?

Hebben jullie ook een verzekering erbij genomen?
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Salvo op donderdag 7 juni 2012 om 17:27:
Hoef je niet alles ervoor neer te leggen als je 'm los zou kopen.

2de hands:

http://tweakers.net/aanbod/432872/samsung-galaxy-s-iii-16gb-wit-punt-1-week-oud.html
http://tweakers.net/aanbod/432886/samsung-galaxy-s-iii-16gb-wit.html

Uitspraak van Salvo op donderdag 7 juni 2012 om 17:27:
maar ik vang er wel lekker 245 euro voor 8)

zelf verkocht?
dan zit je te laag, cash 4 mobile geeft je al €261,-
https://www.cash4mobile.com/select-your-model.php?search=i9100

dus, je had meer kunnen vragen 8)

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Salvo op woensdag 30 mei 2012 om 13:22:
Wit heb jij toch?

Late reactie: ik heb een zwarte s2 ;)
Waarschuw beheerder
-1
Wat echt een minpunt is is de lengte van de oplaadkabel.
Halve meter ofzo :rot: Van stopcontact naar de grond dan hangt ie gewoon :lol:
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op vrijdag 8 juni 2012 om 11:55:
dus, je had meer kunnen vragen

Ik heb 'm nog niet verkocht hoor :D thnx voor de tip!!
Ik wilde 'm trouwens verkopen aan gsmloket.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 8 juni 2012 om 12:26:
Halve meter ofzo Van stopcontact naar de grond dan hangt ie gewoon

Gelukkig heb ik die andere oplader nog 8)
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Salvo op vrijdag 8 juni 2012 om 12:46:
Ik heb 'm nog niet verkocht hoor :D thnx voor de tip!!
Ik wilde 'm trouwens verkopen aan gsmloket.nl

toch weer €25,- :D

maar de oplader hoef je dan niet in te leveren zie ik?

Ik haal hem nog niet, dan moet ik nog €400,- bijbetalen en moet ook nog dringend een crosstrainer kopen...
Waarschuw beheerder
ik krijg voor me nokia n95 nog meer dan mijn toestel voor de s3...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op vrijdag 8 juni 2012 om 13:13:
maar de oplader hoef je dan niet in te leveren zie ik?

Hoeft bij die van jou ook niet. heb me zojuist aangemeld en ga de toestellen zsm versturen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Toen ik hem in de stad in me broekzak deed en effe een stukje ging lopen dacht ik al dat die gejat was.
Voelt hem niet eens zitten. Dat is wel kut soms.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvo op vrijdag 8 juni 2012 om 13:48:
Hoeft bij die van jou ook niet. heb me zojuist aangemeld en ga de toestellen zsm versturen :D

hoe zou dat werken met niet geheel legale toestellen? 8)

heb namelijk al dik 7 maand een gevonden iphone in de kast liggen.
hij deed het, maar heb geen apple lader en vind het kut dingen, is toch ook wee 240 euro :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb er een all risk verzekering bij genomen van een tientje, dan is ie ook verzekerd tegen vochtschade en diefstal.

Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 8 juni 2012 om 12:26:

Klopt. Ik heb nog wel twee andere opladers, maar die van Samsung is een halve voltage meer. Zou dat uitmaken als ik die andere laders gebruik denken jullie?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op vrijdag 8 juni 2012 om 16:20:
Klopt. Ik heb nog wel twee andere opladers, maar die van Samsung is een halve voltage meer. Zou dat uitmaken als ik die andere laders gebruik denken jullie?

nee, gaat alleen wat slomer denk ik.

ALs je b.v. een adapter hebt waaraan je mengpaneel zit dan kan het mengpaneel aan.
Maar als je het mengpaneel uitzet gaat die niet aan als je hem dan weer aanzet.
Dan moet je eerst de stekker weer uit het stopcontact halen.

Dus dat zal voor opladen niks uit maken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iemand al de voice control geprobeerd? Heel irritant, want de Nederlandse software geeft Nederlandse woorden aan voor de voice control, maar het kan alleen met Engelse woorden. Heb het net ff getest. Werkt redelijk. Pause of Stop en volume up bij muziek werkt niet, play, next, previous en volume down wel... Bij de wekker werkt alleen snooze en niet stop.
Waarschuw beheerder
Nederlands zit er niet op.

Het is ook bedoelt voor een sms te sturen, iemand te bellen of wat op internet te zoeken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op vrijdag 8 juni 2012 om 16:16:
hoe zou dat werken met niet geheel legale toestellen?

heb namelijk al dik 7 maand een gevonden iphone in de kast liggen.
hij deed het, maar heb geen apple lader en vind het kut dingen, is toch ook wee 240 euro

Nou ik denk dat dat geen flikker uitmaakt. Je hoeft verder geen bewijs van aankoop mee te sturen, echt alleen het toestel zelf. Dus ik zou het gewoon doen als ik jou was.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 8 juni 2012 om 16:57:
Het is ook bedoelt voor een sms te sturen, iemand te bellen of wat op internet te zoeken.

Dan praat je over S-Voice. Ik heb het over spraakbesturing. Ga naar instellingen>Taal en Invoer>Spraakopdr. apps
Waarschuw beheerder
O zit dat er ook op :rot: die van de google widdget werkt perfect.

gister met redelijk veel gebruik 19 uur gehaald ofzo. (Y)

toen nog 15 procent over.

Je moet echt 5 uur achter mekaar intensief bezig zijn wil die leeg zijn volgens mij
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 8 juni 2012 om 11:49:
maar heb jij nou die blauwe?

Hebben jullie ook een verzekering erbij genomen?

Uiteraard de blauwe, wit vind ik niet mooi.
Overigens ziet de blauwe er in het echt mooier uit dan op de foto's
Waarschuw beheerder
Wat is de beste verzekering naar jullie mening?

Vodafone zijn echt afzetters.

€ 15 beste pakket.

Garant Top Pakket

Valschade en vochtschade
Diefstal met braakschade
Misbruik van gesprekskosten
Wereldwijd voor 30 achtereenvolgende dagen
Verlies van toestel (eigen risico € 100)
Zakkenrollen (eigen risico € 100)
Leentoestel thuisbezorgd
Eigen risico per gebeurtenis € 45
Waarschuw beheerder
donateur
Asjeblieft... gister avond gebeurd.
krijg je ervan als er nog geen covers of nix te verkijgen is...

Morgen maar eens even naar de winkel... o:)

(heb hem pas een week :roflol: )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Android B) op zondag 10 juni 2012 om 15:28:
donateur

Morgen maar eens even naar de winkel... o:)

(heb hem pas een week :roflol: )

hahaha held :D hoe dan?

Ik ben gister in de stad met me fiets op met bek gegaan.
Me enkel helemaal aan stront en me s3 ongedeerd :D

Zo blij... heb nog geen verzekering
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dat wordt een dure, heel nieuw scherm en alles.

Uitspraak van Psychonaut op zaterdag 9 juni 2012 om 13:24:
Wat is de beste verzekering naar jullie mening?

ik doe niet aan verzekeringen, ik let gewoon zelf op.
Als ik alles ga verzekeren heb ik na 1 jaar evenveel uitgegeven als een nieuwe :rot:
Waarschuw beheerder
ja ok maar als je scherm breekt moeie 250 betalen.
Als je telefoon waterschade oploopt ben je 600 tot 700 kwijt voor een nieuwe :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Psychonaut op zondag 10 juni 2012 om 17:03:
ja ok maar als je scherm breekt moeie 250 betalen.
Als je telefoon waterschade oploopt ben je 600 tot 700 kwijt voor een nieuwe :lol:

Als ik morgen onder een trein kom ben ik dood en alles kwijt...
Waarschuw beheerder
donateur
tsja, ik ben niet zo van de als situaties.

dadelijk verzeker je hem en heb je er 2 jaar lang geen problemen mee gehad. Dan ga je voor een nieuwe, zegt de verzekering af en bij het opruimen laat je het doosje uit je handen vallen en is het scherm kapot.
heb je 2 jaar betaald en kun je er geen gebruik meer van maken...
Waarschuw beheerder
Aiii mooi zuur die kapotte S3
Waarschuw beheerder
Ik heb er nog een over voor je :')
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Android B) op zondag 10 juni 2012 om 15:28:

Morgen maar eens even naar de winkel...

(heb hem pas een week )

Woowwww... what the fuck :') er zijn trouwens allang covers beschikbaar hoor, al zeker 2 weken voor dat 'ie uit kwam ;) gewoon bij een webshop te bestellen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvo op maandag 11 juni 2012 om 10:59:
gewoon bij een webshop te bestellen.

Nee bedankt

Uitspraak van Psychonaut op zondag 10 juni 2012 om 17:03:
ja ok maar als je scherm breekt moeie 250 betalen

Als je niet verzekerd bent wel...
Zit tegenwoordig bij Hi een Smartcare 4u service.
Vanochtend maar even gebeld. Al vroeg de jongen aan de telefoon aan mij(?) welke grote stad het dichtste in de buurt was...kom op zeg :S
Binnen 4uur komt er een monteur naar je toe, en hij kijkt of hij je tel meteen kan fixe..
Stond er wel van te kijken.. maar het werkt :)
Reparaties moeten wel betaald worden, of je moet er extra tegen verzekerd zijn.
In mijn geval kreeg ik een tijdelijke toestel omdat ze van de S3 nog niet zoveel afweten :P

Maar mij is toegezegd dak binnen 2 weken een gerepareerd/nieuwe S3 krijg.
Zonder dat er kosten aan verbonden zijn.
(al betaal ik wel €12,- pm verzekering)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Android B) op maandag 11 juni 2012 om 23:03:
Maar mij is toegezegd dak binnen 2 weken een gerepareerd/nieuwe S3 krijg.

Dat is gewoon heerlijk. Als je je mobiel zat bent ga je er gewoon effe mee zwemmen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nee bedankt

Want? Heb ik ook gedaan hoor, super mooi hoesje gekocht. ;) Had 'm de volgende dag al in huis.
Waarschuw beheerder
30 eu voor een hoesje neer leggen nee dankje :P
Waarschuw beheerder
donateur
Zonder dat er kosten aan verbonden zijn.
(al betaal ik wel €12,- pm verzekering)

en na je contract moet je je telefoon inleveren?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 12 juni 2012 om 09:10:
30 eu voor een hoesje neer leggen nee dankje

Hoe komen jullie aan die informatie :lol: ik heb 10 euro betaald en gratis verzendkosten, super mooi hoesje. Beige achtig, ligt super lekker in de hand en ziet er nog hip uit ook. Het is trouwens geen hoesje maar een cover ;)
Waarschuw beheerder
Het leuke aan Hi is, dat de monteur bepaald of de telefoon nog bruikbaar is of niet. Als de telefoon niet meer bruikbaar is of de schade te groot, kan de monteur maar zo zeggen: ja jammer dan, dat wordt lappeng
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op dinsdag 12 juni 2012 om 10:31:
Hoe komen jullie aan die informatie :lol: ik heb 10 euro betaald en gratis verzendkosten, super mooi hoesje. Beige achtig, ligt super lekker in de hand en ziet er nog hip uit ook. Het is trouwens geen hoesje maar een cover ;)

hoe maak je dat vast dan?

Waarschuw beheerder
:yes: zo'n TPU hoesje is ideaal. Sterker dan siliconen, maar niet zo hard als een plastic hoesje.
Waarschuw beheerder
donateur
enige nadeel, stof blijf aan de voorkant tegen die rand aan zitten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2012 om 11:34:
zo'n TPU hoesje is ideaal. Sterker dan siliconen, maar niet zo hard als een plastic hoesje.

beschermd alleen je scherm niet

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 12 juni 2012 om 11:44:

Nee, maar je scherm is krasvast gorilla glass. Dus dat heeft weinig nut. Verder creeert het een klein opstaand randje waardoor je telefoon niet met zijn scherm plat op een ondergrond kan liggen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2012 om 11:46:
Nee, maar je scherm is krasvast gorilla glass. Dus dat heeft weinig nut.

totdat het scherm ergens op valt.

Ik heb zelf altijd zo'n leren hoesje gehad. Maar daar vloog die tevaak uit op de grond :lol:

En zo'n flap eraan lijkt me ook echt ruk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Ja idd, maar dan heeft géén hoesje er om heen hebben ook geen zin.

Het gaat vooral om je zijkanten en achterkant die wel goed kunnen beschadigen.

Als dit toestel qua bouwkwaliteit lijkt op de S2, dan durf ik met enige zekerheid te zeggen dat je bij normale omstandigheden dat scherm niet kapot gaat krijgen.

Mijn S2 is al meerdere malen scherm-down op de grond gekomen tijdens het fietsen en er is niets mis mee.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2012 om 11:46:
Verder creeert het een klein opstaand randje waardoor je telefoon niet met zijn scherm plat op een ondergrond kan liggen.

en waardoor je de stof niet weg kunt vegen.
of ben ik deze enige die dat heeft?

Waarschuw beheerder
:lol: Stofzuiger. Ff goed 'achter de randjes schoonmaken'.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 12 juni 2012 om 11:44:

Ik heb een folie erop zitten tegen krassen :) En idd gewoon zorgen dat je 'm niet laat pleuren :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op dinsdag 12 juni 2012 om 12:47:
Ik heb een folie erop zitten tegen krassen

Je kan met een schroevendraaier of je huissleutels op je schem los gaan.
Krijgt er geen kras op...
Ik heb het gezien bij de s2, deed een maatje van me die bij vodafone werkt.

Waarschuw beheerder
Ja dat zeg ik, das dat gorilla glass. Die folie kan wel krassen door sleutels etc. Maar beschermt wel tegen vette vingers.

Maar Psycho, als je je telefoon echt goed laat vallen, dan moet je toch wel laten repareren. Mijn ervaring is iig dat de galaxy s2 niet kapot te krijgen is onder normaal gebruik:

- Water er over
- Vallen op straat onder alle mogelijke hoeken, inclusief scherm first
- Vallen van trap
- Vallen uit broekzak
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2012 om 12:52:
Maar Psycho, als je je telefoon echt goed laat vallen, dan moet je toch wel laten repareren. Mijn ervaring is iig dat de galaxy s2 niet kapot te krijgen is onder normaal gebruik:

ja pcies.

Naja heb zo'n hoesje besteld. Als die valt jammer.
Heb ook geen zin aan zo'n verzekering.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2012 om 12:52:
- Water er over

Ligt eraan in wat voor mate
Bij een maatje van mij werkte die niet meer na een bierdouche :lol:
Waarschuw beheerder
+1
Dan vraag ik me af wat die dude hierboven heeft gedaan om zijn scherm te slopen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 12 juni 2012 om 13:07:
Bij een maatje van mij werkte die niet meer na een bierdouche

Nee idd, je moet ook niet gaan zwemmen met je telefoon. maar spatschade of een plensje water op het scherm sloopt hem niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trancepim op dinsdag 12 juni 2012 om 13:07:
Dan vraag ik me af wat die dude hierboven heeft gedaan om zijn scherm te slopen

als ie verkeerd valt...

collega had het ook met zijn S2, 3 weken oud en schuift hem zo naast zijn broekzak. scherm gebarsten.
terwijl die van mij ook al vaker gestuiterd is...

Waarschuw beheerder
:yes: herkenbaar.

Ik had drukschade op mijn scherm. Blijkbaar te hard op mijn scherm gedrukt in een dronken/boze bui.

Maar vallen etc beschadigd het scherm blijkbaar niet :lol:
Waarschuw beheerder
maat van me probeerde dmv zijn s2 te slopen een nieuwe htc te krijgen, door gooien op straat geen gebarsten scherm, maar uiteindelijk gelukt met zwaar bbq rooster :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind mijn batterij maar snel leeg gaan hoor?! Heb nu nog maar 10%! Hele nacht opgeladen. En whatsapp er alleen maar mee? Wtf.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op dinsdag 12 juni 2012 om 14:39:
Ik vind mijn batterij maar snel leeg gaan hoor?! Heb nu nog maar 10%! Hele nacht opgeladen. En whatsapp er alleen maar mee? Wtf.

Wtf doe je dan?

Ik kan intensief wel 5 uur dingen doen.

Ik zit nu sinds donderdag op gemiddeld 18 uur over de dag

Heb hem nu 7 u 34 min 26s op batterij 76%

44% stand bye
14% Scherm
12% Games
11% android system
en lager dan 10% spraakoproep enz.

Je moet hem ook niet als die nog niet leeg is aan de lader leggen.
Pas als die er om vraagt.
1 dag gedaan, toen was me accu ook snel leeg.
Dus ik wacht wel met laden :) of speel hem helemaal leeg

Alle bullshit instellingen uitzetten zoals auto updates enz enz.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 12 juni 2012 om 15:08:
Wtf doe je dan?

Alleen whatsapp! Ik snap er niks van
Ik zit nu 8u 42m 55s op mijn batterij en heb nog 4%.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvo op dinsdag 12 juni 2012 om 16:09:

wat staat bij de batterij bovenaan kwa gebruik dan?
Waarschuw beheerder
te vroeg op de lader? laat je whatsapp aanstaan?

kijk bij taakbeheer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op dinsdag 12 juni 2012 om 16:09:

Dat is toch echt niet normaal, zei laatst al dat het hij te snel leeg gaat bij jou.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op dinsdag 12 juni 2012 om 16:18:
wat staat bij de batterij bovenaan kwa gebruik dan?

Scherm 57%. Oeps, dat zal het wel verklaren? Moet de helderheid omlaag?
Standby 34%

Waarschuw beheerder
helderheid omlaahg idd. Je scherm is de grootste energievreter.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2012 om 16:25:
helderheid omlaahg idd. Je scherm is de grootste energievreter.

Ok thanks doe ik thuis even want hij is leeg nu :')
Waarschuw beheerder
Hier nog tips voor batterijverlenging :)

http://www.samsunggalaxys3.net/2024/tips-batterijduur-verbeteren-van-de-galaxy-s3/
Waarschuw beheerder
donateur
helderheid gewoon op auto zetten.
maar kijk eens hoe lang je scherm aan was dan...
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik heb 'm nu op automatisch staan en staat nu op 56% :/ wat doe ik fout dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op dinsdag 12 juni 2012 om 17:07:
maar kijk eens hoe lang je scherm aan was dan...

Er staat bij "scherm aan" 2 uur 11 minuten 43 seconden
Waarschuw beheerder
donateur
vind de standby erg hoog.
telefoon niet erg vaak wakker?
Waarschuw beheerder
donateur
Nah, wat is dit nou weer. Gisteravond rond 23.00 was mijn telefoon helemaal opgeladen. Ik stekker eruit gehaald. Word ik wakker vanmorgen, is 'ie weer helemaal leeg! Kijk ik bij Batterij staat er: "Mobiel Standby 68%" en dan eronder "mobiel verbruik door radio" WTF dat had mijn S2 nooit hoor.
Waarschuw beheerder
Heb je niet gewoon een app of meerdere apps erop staan die gewoon batterij vreten?

Waarschuw beheerder
wejo :lol: radio ftw
Waarschuw beheerder
Heb je met je oordoppen in lopen slapen :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :bier: Audiowaste :bier: op woensdag 13 juni 2012 om 07:52:
Heb je niet gewoon een app of meerdere apps erop staan die gewoon batterij vreten?

Nee, niet dat ik weet. Heb dezelfde apps erop staan die ik ook op de S2 had staan. Geen andere ofzo.
Waarschuw beheerder
Fabrieksinstellingen maar proberen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 13 juni 2012 om 09:02:
Fabrieksinstellingen maar proberen

Jezus christus heb ik weer.
Waarschuw beheerder
donateur
maar ik snap gewoon niet waar het vandaan komt?! Kijk eens bij jou dan, hoeveel % staat jouw "Mobiel standby"?
Waarschuw beheerder
37%

1 dag en 28 min

Ligt nu aan de lader. als die vol is dan springt die weer terug neem ik aan :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvo op woensdag 13 juni 2012 om 09:42:
maar ik snap gewoon niet waar het vandaan komt?!

staan er veel streepjes bij wakker in de batterij meter?

chcek je sync instellingen, geen mail, twitter of fb e.d. op 5 min staan?
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=360 height=640 cacheid=001260290030011ab3e83c2a1a02d24126]http://i979.photobucket.com/albums/ae275/SimplySam88/Screenshot_2012-06-13-09-54-43.png[/img]

Alles staat op Pushen, maar dat is toch gewoon normaal?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=360 height=640 cacheid=0012602e0030011c156b23ee1a02d24130]http://i979.photobucket.com/albums/ae275/SimplySam88/Screenshot_2012-06-13-10-01-55.png[/img]
Waarschuw beheerder
[img width=400 height=720 cacheid=0012602f0030011d4e5244f51a02d24134]http://i45.tinypic.com/2u9tiyf.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Haha coin pirates, mooi is dat :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trancepim op woensdag 13 juni 2012 om 11:31:
Haha coin pirates, mooi is dat

help mij eens :@

Waarschuw beheerder
[img width=480 height=800 cacheid=0012603a0030012a630ab0931a02d24242]https://album.partyflock.nl/82826318_3258739292.png[/img]

Zo ziet die van mij eruit. Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom hij zoveel gebruikt als standby bij jou.

Druk eens lang op je homeknop en kijk is onder taakbeheer hoeveel ram geheugen er momenteel gebruikt wordt?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2012 om 11:39:
Druk eens lang op je homeknop en kijk is onder taakbeheer hoeveel ram geheugen er momenteel gebruikt wordt?

Dat is het niet. Ik ga zo wel langs bij de telefoonwinkel zucht.
Waarschuw beheerder
bij mij is ram status 701 mb/ 780 mb.

doe helemaal niks

Waarschuw beheerder
+1
als je apps gebruikt, blijven ze open om te kunnen multitasken, regelmatig het ramgeheugen wissen zorgt dat je minder gebeugenb en minder stroom verbruikt :)
Waarschuw beheerder
na wissen staat die op 573, 15 aplicaties gesloten
Ram ging naar 583 drukte er weer op 8 applicaties gesloten :rot:
Start automatisch dingen op nice...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvo op woensdag 13 juni 2012 om 09:58:

euhm... nee?
ik heb niks op push.

maar druk eens op die grafiek, dan krijg je een goed overzicht en dan staat onderaan hoe vaak je telefoon wakker is.
staat daar veel blauw is je telefoon vaak bezig met iets en dat vebruikt steeds batterij

mijn mobiel standby is 7%?
android systeem gebruikt 52%

Is wel de S2!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Salvo op woensdag 13 juni 2012 om 09:58:

Nee dat is juist niet goed voor je batterij.
Dan is hij dus constant bezig om de updates van een app in de gaten te houden en blijft hij actief.
De enige push die ik aanheb is whatsapp en mail. Verder hoef ik geen updates van games, wordfeud, facebook, twitter etc.
Dat vreet batterijen en dataverbruik.

Het kan zijn als je al die push shit uitzet dat je dan een verbetering merkt van je batterij duur.
Waarschuw beheerder
Als ik bij aplicatiebeheer kijk staat me een dikke actieve lijst. Gewoon spellen enzo die ik helemaal niet aan heb staan.
En andere aps maar daarmee kom ik op 583 ram wtf.

hoe zet je push uit dan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ff in de games uitzetten dat ze puschnotificaties sturen
Waarschuw beheerder
Dat is inderdaad wel apart, dat heb ik ook. Vooral met van die Social Games, super irritant.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op woensdag 13 juni 2012 om 12:23:
maar druk eens op die grafiek, dan krijg je een goed overzicht en dan staat onderaan hoe vaak je telefoon wakker is.
staat daar veel blauw is je telefoon vaak bezig met iets en dat vebruikt steeds batterij

Ja, ik heb daar al een screenshot van gemaakt voor je. Zie hierboven ;)

En ik bedoelde ook met "alles" dat hotmail en whatsapp op push staan. Ik heb geen games of wat dan ook erop staan.

Anyway ik heb 'm nu gereset en nu staat het weer op 9%. Dus ben benieuwd of het terug komt :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2012 om 12:39:
ff in de games uitzetten dat ze puschnotificaties sturen

lang bezig :lol:

maps staat aan, voice s staat aan etc etc... Maja ben te bang om dingen te gaan sluiten waar ik niks van af weet :p
Waarschuw beheerder
+1
Sommige games hebben geen instellingen..
Waarschuw beheerder
donateur
Oh en trouwens, op mijn S2 werd ook mijn mail gepushed, en whatsapp en hotmail enzo. Nooit last mee gehad ;) Dus dit moest wel iets anders zijn.

Waarschuw beheerder
hmm telefoonzaak is de beste keus dan idd
Waarschuw beheerder
Zo'n TPU hoesje net binnen gekregen. Maar als je hem laat vallen klinkt het nog niet echt beschermend ofzo :lol:

Waarschuw beheerder
hehe ja heb hem ook vandaag binnen gekregen. Bij mij is het wel goed mang
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2012 om 13:38:
hmm telefoonzaak is de beste keus dan idd

Al geweest en hij zei resetten. Als het terugkomt moet ik contact opnemen met de zaak waar ik 'm vandaan heb.
Waarschuw beheerder
[img width=450 height=400 cacheid=00144d2e0030014c8ac500e21a02d2457d]http://www.dealfon.com/UpdateImage/TPU-S-CURVE-S-line-Skin-Case-Cover-For-Samsung-Galaxy-S-3-III-i9300-3.JPG[/img]
[img width=450 height=400 cacheid=00144d2f0030014db7a529521a02d2457d]http://www.dealfon.com/UpdateImage/TPU-S-CURVE-S-line-Skin-Case-Cover-For-Samsung-Galaxy-S-3-III-i9300-2.JPG[/img]

boven nog 2 mm over tot de luidspreker.
en onderaan 3 mm tot de knop.

Dat drukken is wel effe wennen op de zij knoppen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvo op woensdag 13 juni 2012 om 12:51:
Ja, ik heb daar al een screenshot van gemaakt voor je. Zie hierboven ;)

ik zie het nu pas :$
maar vrij duidelijk toch, telefoon is bijna contact bezig..

Uitspraak van Salvo op woensdag 13 juni 2012 om 13:36:
Dus dit moest wel iets anders zijn.

er zal toch iets zijn wat vaak ging syncroniseren.

Maar als je het met een reset hebt opgelost (Y)
heb ik nog nooit gedaan, telefoon gerest. ben je alle highscores kwijt en een hoop werk om alles in te richten...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op woensdag 13 juni 2012 om 14:14:
highscores kwijt en een hoop werk om alles in te richten...

Och je high scores wat erg :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op woensdag 13 juni 2012 om 14:14:
heb ik nog nooit gedaan, telefoon gerest. ben je alle highscores kwijt en een hoop werk om alles in te richten...

Hahaha, ik speel geen spelletjes :D en inrichten viel wel mee, heb 'm natuurlijk pas een paar dagen 8) wel alle whatsapp gesprekken kwijt maar care. Ben benieuwd... of het nog terug komt. Hij staat nu wel alweer op 13% :/
Waarschuw beheerder
donateur
Niet grappig!!

Trouwens, op de S2 zat zo'n standaard "taskkiller" maar die kan ik niet vinden op de S3? Iemand?
Waarschuw beheerder
donateur
Alweer 16%. ;(
Waarschuw beheerder
donateur
Nah.
Waarschuw beheerder
Ik heb een app killer gevonden:

Advanced task killer

Waarschuw beheerder
:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvo op woensdag 13 juni 2012 om 14:59:
en inrichten viel wel mee, heb 'm natuurlijk pas een paar dagen 8) wel alle whatsapp gesprekken kwijt maar care. Ben benieuwd.

ik heb geen zin om alle apps opnieuw te installeren en in te stellen enz.
als ik een nieuwe telefoon heb wel natuurlijk, dan is dat leuk.
maar als ie eenmaal goed werkt om dat dan te doen, vreselijk irritant.

Uitspraak van Psychonaut op woensdag 13 juni 2012 om 14:27:
Och je high scores wat erg :lol:

ja highscores, progressie in spellen is dan ook weg...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 13 juni 2012 om 16:45:
niet goed?

Advanced task killer doet werkelijk niets anders dan wat je normaal met je tel kan. Je moet achterhalen waar je batterij echt aan op gaat. Advanced task killer gaat daar voorderest niet mee helpen man ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op woensdag 13 juni 2012 om 15:13:
Trouwens, op de S2 zat zo'n standaard "taskkiller" maar die kan ik niet vinden op de S3? Iemand?

Home button inhouden
Waarschuw beheerder
7 uur nu op mijn batterij: 67%
Waarschuw beheerder
Die task killers vreten ook meer batterij dan ze zouden moeten doen trouwens. Had laatst ook last van te snel batterij leeg, dus ik die task killer erop. Ding ging nog sneller leeg :P. Gewoon consequent je multitask lijst leeg gooien, scherm zelf helderheid laten regelen, energie besparen alles aanvinken (behalve cpu snelheid lager), NFC en wifi uitzetten als je het niet gebruikt en de kortste tijd instellen bij scherm sluimeren en die lichtgevende knoppeng eronder.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op woensdag 13 juni 2012 om 17:02:
energie besparen alles aanvinken

wil me scherm wel op zn mooist hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 13 juni 2012 om 19:22:
wil me scherm wel op zn mooist hebben.

Dat kan, maar dan moet je wel helderheid hoog hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op woensdag 13 juni 2012 om 17:02:
. Gewoon consequent je multitask lijst leeg gooien, scherm zelf helderheid laten regelen, energie besparen alles aanvinken (behalve cpu snelheid lager), NFC en wifi uitzetten als je het niet gebruikt en de kortste tijd instellen bij scherm sluimeren en die lichtgevende knoppeng eronder.

:yes: Doe ik ook. Hoort er helaas bij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juni 2012 om 08:16:
scherm sluimeren

doet die automatisch bij mij
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb alle energiebesparing uit staan en de hele dag wifi aan en red het met gemak 1 dag?
scherm zet ik wel altijd zelf uit als ik klaar ben, ik leg hem niet met scherm aan weg...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op donderdag 14 juni 2012 om 09:12:
ik heb alle energiebesparing uit staan en de hele dag wifi aan en red het met gemak 1 dag?
scherm zet ik wel altijd zelf uit als ik klaar ben, ik leg hem niet met scherm aan weg...

heb ik ook ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op donderdag 14 juni 2012 om 09:12:

Ligt er ook aan wat je er verder mee doet. Als ik alleen whatsappjes stuur en mijn mail check, mijn scherm uit druk en weg leg, houdt die van mij het ook flink langer vol. Ik speel alleen wel gta 3 op mijn telefoon en dergelijke (H)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op donderdag 14 juni 2012 om 10:48:
l gta 3

Ja dan gaat het hard.

Heb hem van 4shared gedownload. Is die in het duits!!!! FUUUUUU.
Menu loopt soms te kutten

Ga dit ook nog effe checken

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Death Rally. Die game is ook goed (en gratiesj!)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juni 2012 om 10:55:
Death Rally.

donders moeilijk. verwijderd :P
Waarschuw beheerder
+1
Als je je auto flink upgrade, dan wil het wel. En die NOVA 3 en Modern Combat 3 zijn het proberen niet waard man. Ik heb alle mogelijke versies gedownload en allemaal gezeik mee gehad. Crashes, Authentication, etc. Als je een goeie download hebt gevonden PM me ff dan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Death rally is niet moeilijk. Ff wennen aan de besturing. In het begin speel je de shotgun vrij, upgrade die tot max, dan schiet je het meeste overhoop wat voor je rijdt. Dan moet je verder spelen (en dat duurt ff) tot je de mijnen hebt en die maximaal upgraden. Daarna wordt het makkelijker :P
Waarschuw beheerder
Nova 3 is 1,7 gig :rot: duurt lang hahah

bleef hangen op 700 mb fuck dat ben der klaar mee.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op woensdag 13 juni 2012 om 16:46:
ik heb geen zin om alle apps opnieuw te installeren en in te stellen enz.

gaat automatisch met de S3. Toen ik 'm activeerde met mn google account kwamen alle apps die ik al had op de S2 terug op de S3 :D Wel chill!
Uitspraak van :bier: Audiowaste :bier: op woensdag 13 juni 2012 om 16:57:
Home button inhouden

Dat weet ik. Maar op de S2 had je er een widget voor ;) die ken ik niet vinden
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvo op donderdag 14 juni 2012 om 13:33:
gaat automatisch met de S3. Toen ik 'm activeerde met mn google account kwamen alle apps die ik al had op de S2 terug op de S3 :D Wel chill!

echt? :O
met instellingen en alles?

Waarschuw beheerder
je google account onthoudt welke apps je hebt gedownload idd :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ah ok, dat wist ik niet eens.

maar ben ik nog alle progressie en highscores kwijt...
Waarschuw beheerder
Wat doe je met highscores dan? aan je vrienden laten zien? :lol:
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Zo mijn batterij is nu super na de reset :D (L) Gelukkig maar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 15 juni 2012 om 09:21:
Wat doe je met highscores dan? aan je vrienden laten zien?

Ik denk eerder ingame cash verdienen, gezien de helft van de games daar tegenwoordig last van heeft. Free to play, maar als je dikke items wil, moet je lappen OF heeeeeeel veeeeel spelen. En als je dan al je shit en uren kwijt bent, dan kan dat best irritant zijn :D
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 15 juni 2012 om 09:21:
Wat doe je met highscores dan? aan je vrienden laten zien? :lol:

Uitspraak van Trancepim op vrijdag 15 juni 2012 om 10:21:
Ik denk eerder ingame cash verdienen, gezien de helft van de games daar tegenwoordig last van heeft. Free to play, maar als je dikke items wil, moet je lappen OF heeeeeeel veeeeel spelen. En als je dan al je shit en uren kwijt bent, dan kan dat best irritant zijn :D

dit dus.

The sims op de tab loopt gelukkig via een server, dus ik gok dat ik die niet kwijt ben.
Maar voor coindozer moet je veel spelen om alles te verzamelen. Gezien ik nu op level 221 zit heb ik veel uren gespeeld 8)

ook moet je dan opnieuw beginnen met angry birds lijkt me, erg vervelend.
en je kunt prijzen winnen, zoals bij de nieuwste samsung app, kan op een S3!
erg lullig als jij dan net je telefoon gereset hebt...
Waarschuw beheerder
Dat wordt dus je S3 rooten en een backup maken met ROM Toolbox, dan heb je wel alle settings nog.
Waarschuw beheerder
:lol: Nederland ligt er al uit man
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 15 juni 2012 om 11:21:
:lol: Nederland ligt er al uit man

ze spelen nog gewoon hoor dit weekend.
dus ze geven er sowieso nog 1 weg
Waarschuw beheerder
hou sowieso niet van kans op.. :P

Waarschuw beheerder
Die nu.nl app is ook drana. Dat ding vreet af en toede helft van mijn batterij op.
Waarschuw beheerder

In standby is de telefoon wel goed.

Gister beetje op internet gezeten paar foto's gemaakt. en 2 filmpjes op een feest.

21u 56m 34s

54% over :)

Waarschuw beheerder
Ja nu ik die Nu.nl app heb verwijderd is het idd veel fijner qua batterijverbruik
Waarschuw beheerder
Hoever ben je al met die Death Rally?

Waarschuw beheerder
eeehh heb bijna de interceptor vrijgespeeld. Laser sight en mijnen qua wapens.

Heb de adversary al verslagen. Het spel eindigd niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juni 2012 om 21:33:
Die nu.nl app is ook drana. Dat ding vreet af en toede helft van mijn batterij op.

en gisteren stond er nog een artikel op hun site dat er veel apps zijn die een batterijbug hebben :cry:

bij mij ook, telefoon opnieuw opstarten en het is weer goed...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op maandag 18 juni 2012 om 10:59:
en gisteren stond er nog een artikel op hun site dat er veel apps zijn die een batterijbug hebben

Klopt, denk dus dat ik dat ook had! :o want nu geniet ik er zo 2 dagen van :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvo op dinsdag 19 juni 2012 om 09:26:
Klopt, denk dus dat ik dat ook had! :o want nu geniet ik er zo 2 dagen van :D

maar een reboot lost dat normaal op.
dan sluit hij de app af en is het "goed"
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op dinsdag 19 juni 2012 om 09:31:
maar een reboot lost dat normaal op.
dan sluit hij de app af en is het "goed"

Kennelijk moest 'ie er helemaal vanaf. Geen idee welke 't was. Maar ik ben er nu weer helemaal blij mee dus interesseert me eigenlijk ook niet hoe 't gekomen is xD
Waarschuw beheerder
Wat ik wel kut vind is dat als je batterij nog niet leeg is en je doet hem snachts aan de lader dat die sneller leeg gaat...
Waarschuw beheerder
Hopen dat deze shit in de aankomende update verandert zal zijn. Ook de lag die je krijgt als je op je home screen drukt in-app zal verdwenen moeten zijn na die update.
Waarschuw beheerder
? ik heb nog geen lag ervaren
Waarschuw beheerder
Staat in de vodafone verzekering

Reparatie of vervanging
Verzekeraar kan ervoor kiezen om uw mobiele telefoon te
repareren of te vervangen door een (bijvoorbeeld gereviseerde)
mobiele telefoon die naar de mening van verzekeraar gelijkwaardige specificaties heeft.

Krijg je ineens nadat die kapot is een HTC one X

ja later kut verzekering

Anti kras is dat scherm ook niet....
Haal hem uit me broek ga met me vinger over het scherm.
KKKgggggggggghhhhhh... 2 cm lange kras :facepalm:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Net de S3 binnen gekregen (eindelijk).
Bel ik naar Hi om mn simkaart te activeren, doen ze moeilijk omdat het op naam van mn pa staat omdat mn eerste abbonement voor mn 18e was :facepalm:
Telefonisch verlengen kan wel, en simpel de simkaart activeren niet? :lol:

Uitspraak van Psychonaut op woensdag 20 juni 2012 om 14:35:

Dat is wel lelijk. Heb anderhalf jaar de Galaxy 1 in gebruik en daar heb ik nog geen enkel krasje op het scherm zitten, terwijl ik dat ding behoorlijk vaak heb laten stuiteren 8)
Het kan toch niet zo zijn dat het scherm nu ineens minder krasbestendig is? Anders is dat wel een behoorlijke flater.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 20 juni 2012 om 14:35:

:lol: n00b wat voor nagels heb jij?

Waarschuw beheerder
Of je hebt nog het oorspronkelijke beschermlaagje op je scherm zitten, of je hebt er een nieuwe op. Gorilla glass krast niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2012 om 14:50:
n00b wat voor nagels heb jij?

gebruikte de onderkant van me vinger, ik denk zand of zo. Die kras gaat der echt niet af. :(
of het is een mini barst maar dat lijkt me sterk. Is heel oppervlakkig niks geks gedaan.

Oorspronkelijke beschermlaag staat heel groot Amulet op dus nee :P

Ik probeer thuis wel een foto ergens mee te maken straks. Lijkt net of er een mini haartje op ligt.
En ik voel de kras ook met me nagels
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Elcoholik :bier: op woensdag 20 juni 2012 om 14:48:
Bel ik naar Hi om mn simkaart te activeren, doen ze moeilijk omdat het op naam van mn pa staat omdat mn eerste abbonement voor mn 18e was :facepalm:
Telefonisch verlengen kan wel, en simpel de simkaart activeren niet? :lol:

Kun je gewoon online doen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juni 2012 om 21:33:

Heb je dat op je S3 met 4.0.4?
En zo ja, als de app op de sd kaart staat of op telefoongeheugen?
Ben er nu met de developer naar aan het kijken

Waarschuw beheerder
Op me S2 met 4.0.3

App vrat de helft op als ik niets deed.
Waarschuw beheerder
Oke, dacht dat het met de S3 was.
Is ook alleen als de app op de SD kaart staat.
Terugzetten naar telefoon heeft ook geen zin, moet je eerst app verwijderen en daarna weer opnieuw installeren

Waarschuw beheerder
Heb geen sd kart :(

Waarschuw beheerder
donateur
Jaarcontract is klaar om verlengd te worden. Zit momenteel bij Hi, en 1 jarige abbo's bevallen mij wel.
Vind alleen dat nieuwe Hi toestel lease beetje raar, bedoel je betaald toch voor het toestel, waarom mag je 'm niet houden na 1 jaar dan?

Misschien toch maar weer overstappen naar Vodafone, die hebben ook best prima abonnementen zie ik.
Dan nog de vraag, hoeveel moet je bij betalen voor een 1 jarig abonnement?

en wat zijn de grote verschillen met de voorganger, de SII?

Waarschuw beheerder
donateur
(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 19 juni 2012 om 13:32:
? ik heb nog geen lag ervaren

open veel apps, sluit ze geen van allemaal, ga dan in een 3d game zitten voor 5 min. en druk dan op je homeknop
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op donderdag 21 juni 2012 om 00:49:
open veel apps, sluit ze geen van allemaal, ga dan in een 3d game zitten voor 5 min. en druk dan op je homeknop

wrrm zou ik dat doen. Sluit een app standaard als ik klaar ben. Je RAM onthoud het waardoor je sneller weer in je app zit.

Kost ook veel batterij alles openlaten :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op donderdag 21 juni 2012 om 11:59:
wrrm zou ik dat doen. Sluit een app standaard als ik klaar ben. Je RAM onthoud het waardoor je sneller weer in je app zit.

Kost ook veel batterij alles openlaten

True, maar het gaat om het idee. Met een quad core zou het niet mogelijk moeten zijn om lag te krijgen als je terug gaat naar je home screen. Daarom die update :)
Waarschuw beheerder
Uhm je ram word dan ook volop gebruikt en die is helaas niet zo groot... Zonder ram heb je aan quadcore ook niks.
Waarschuw beheerder
Die Quad Core lijkt me sowieso een beetje overkill voor 'huidige telefoons' 8)

Leuk om te hebben, maar minder was ook prima geweest:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 20 juni 2012 om 15:24:
gebruikte de onderkant van me vinger, ik denk zand of zo. Die kras gaat der echt niet af.
of het is een mini barst maar dat lijkt me sterk. Is heel oppervlakkig niks geks gedaan.

Oorspronkelijke beschermlaag staat heel groot Amulet op dus nee

Ik probeer thuis wel een foto ergens mee te maken straks. Lijkt net of er een mini haartje op ligt.
En ik voel de kras ook met me nagels

Daarom heb ik dus altijd een folietje erop zitten :D op mijn folie zitten nu ook al kleine krasjes vanwege mijn sleutels enzo die los in mn tas zitten
Waarschuw beheerder
ja ok maar ze zeggen dat er geen klassen op kunnen komen. als ik me sleutels nu pak en over mijn scherm ga gebeurd er niks. vage zooi

Waarschuw beheerder
Je hebt gewoon met je diamanten ring lopen krassen pimp
Waarschuw beheerder
ik word echt liep van de s3 nu. telkens staa me sms berichten op concept. sommige berichten krijg ik # uur later binnen. slecht kunt bereik. nog beroerder dan me knaken mobiel.
Waarschuw beheerder
hoe zet je dat kut auto correct uit?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ga naar een bericht ofzo, pak dan je toetsenbord en druk op instellingen, dat tandwielachtige ding. Vervolgens voorspelbare tekst uitzetteng
Waarschuw beheerder
staat er niet tussen :lol:
Waarschuw beheerder
Dat moet wel, bij mij staat het er ook tussen :lol:
Waarschuw beheerder
wat bedoel je dan met pak je toetsenbord?
Waarschuw beheerder
Nou als je gaat smssen, dat je je toetsenbord onderaan het scherm hebt en dan het tandwiel aanklikt voor settings. Die staat op het toetsenbord.
Waarschuw beheerder
Weet iemand hoe je een S3 kunt inloggen op de WIFI?
Ik kan overal inloggen behalve thuis.
Hier zegt hij: IP-adres ophalen... en daarna: Netwerk uitgeschakeld. Slechte verbinding.
Laptop's ipad en andere computers en smartphones doen het wel gewoon.
Waarschuw beheerder
:lol: Teveel op je netwerk?
Waarschuw beheerder
Wachtwoord opnieuw invullen wil wel eens helpen :)
Waarschuw beheerder
Welke provider heb je? als je vodafone hebt heb je de smartcrew die je kan helpen.
Waarschuw beheerder
Dit zegt de Smartcrew...

Hey Niek, dat is vervelend! Heb je dat bij één Wifi netwerk of bij alle? Doet het probleem zich altijd voor of krijg je die melding soms? Kijk ook even na of het helpt wanneer je de beveiliging van het Wifi netwerk uitzet. Laat me even weten wat de resultaten zijn. Groetjes, Rachelle

heeft geen invloed gehad...
dus nog maar een keer de hulp ingeroepen van de "smart"crew:
Hoi Niek, als je de problemen alleen thuis ervaart zal er een conflict zijn tussen het toestel en de router. Groet, Tom
Waarschuw beheerder
hahaha ja pcies. Kun je beter naar een vodafone winkel gaan

Waarschuw beheerder
donateur
S3 binnen, S2 verkocht.

Wat een bazen toestel :respect:
Waarschuw beheerder
Elke keer als ik nu mijn S3 aansluit op de PC herkent mijn S3 de PC niet. Hij laadt de telefoon wel op, maar het tekentje linksboven verschijnt niet. Heb de telefoon enkele keren opnieuw opgestart, zonder resultaat. Ook het opnieuw installeren van de USB driver mocht geen baat hebben. Ik probeer het nu met Kies, maar ik ga ervan uit, dat de telefoon eerst de pc moet herkennen. Iemand tips?
Waarschuw beheerder
Ik heb hem nog niet aan de pc gehad. Maar dat gaat ook niet gebeuren denk ik. Als ik iets op de pc wil hebben mail ik mezelf :P
Waarschuw beheerder
Mijn PC heeft dus geen Wifi en bluetooth :(
Waarschuw beheerder
Ik geloof dat je even je usb instellingen moet aanpasssen
Waarschuw beheerder
Mag jij mij vertellen waar :P
Waarschuw beheerder
ik ken het menu niet van sgs3 maar neem aan, instellingen>draadloos en netwerk>USB-instellingen en dan even de keuze maken tussen de opties en proberen wat..

anders dit: instellingen>applicaties>ontwikkeling>USB-fouten opsporen uitvinken indien deze aanstaat..

ik zou de tweede manier proberen, ben voor 90% zeker dat dit het probleem is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Fabrieks instellingen :D :lol:
Waarschuw beheerder
Het menu van draadloos bevat geen USB instellingen en USB fouten opsporen stond al uit :(
Waarschuw beheerder
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Waarschuw beheerder
andere usb poorten geprobeerd?

een naar anti-virus progamma op je pc?

ander usb kabeltje?

en ga anders gelijk met kies aan de slag:

Samsung Kies herkernt telefoon niet – Wat te doen?

1.Login als Administrator (Hoofdaccount van je PC
2.Verwijder de SD kaart uit je Samsung Telefoon
3.Verwijder Samsung Kies van je PC.
4.Download en installeer de nieuwste Samsung Kies versie
5.De-activeer antivirus software op je PC.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lets try that for a change
Waarschuw beheerder
Kies heeft geholpen! Thanks!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trancepim op woensdag 4 juli 2012 om 00:20:
Mijn PC heeft dus geen Wifi en bluetooth :(

je hebt toch netwerk?
telefoon aan je wifi koppelen, kies air starten en het adres op je pc bij internet invullen.
dan even toestaan op de telefoon end downloaden maar!
Waarschuw beheerder
me hele scherm zit al vol met krassen wat een kut glas dat gorilla. Zelfs bij me verlepte vorige mobiel zat er geen kras op het scherm

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op maandag 9 juli 2012 om 14:51:
me hele scherm zit al vol met krassen wat een kut glas dat gorilla. Zelfs bij me verlepte vorige mobiel zat er geen kras op het scherm

:lol: n00b
Waarschuw beheerder
Heb er ook al wat krasjes op. 3 kleintjes, dus heb maar even snel een covertje gefixt.