Partyflock

Forumonderwerp · 1130582
2 volgers · 2333x bekeken

Waarschuw beheerder
+3-2
Door Bart Olmer
AMSTERDAM - Omar al-Haddouchi, de beruchte ideologische leider van de jihadistische beweging in Marokko, heeft een bizarre fatwa uitgesproken: alle moslims moeten zo snel mogelijk Frankrijk verlaten voor Noord-Afrikaanse landen.

[img width=200 height=169 cacheid=00124c2f002feacca61ba23f1a02d08303]http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00986/Omar_al-Haddouchi_986476d.jpg[/img]
Omar al-Haddouchi

Volgens de prediker hebben moslims niets meer te zoeken in Frankrijk vanwege ondermeer het boerkaverbod, het inperken van de oproep tot vrijdaggebed en de strengere controles op moslimradicalen na de terreuraanslag in Toulouse.

Ook onder Nederlandse moslimradicalen heeft deze sjeik veel aanhangers. Al-Haddouchi was veroordeeld tot dertig jaar celstraf wegens zijn connecties tot de daders van de zelfmoordaanslagen in mei 2003 in Casablanca, maar werd vrijgelaten uit de gevangenis vorig jaar nadat de Marokkaanse koning Mohammed VI hem gratie gaf. Omar al-Haddouchi vergelijkt niet-moslimlanden met „een toilet waar je je grote boodschap achterlaat en daarna vertrekt”.

In zijn fatwa, uitgesproken in een 14 minuten durende videotoespraak, die momenteel circuleert op jiadwebsites, zegt Al-Haddouchi: „Doe je best in het verspreiden van dit bericht en doe je best in het redden van de mensen en het krijgen van hen uit de duisternis van onwetendheid en ongeloof naar de uitgestrektheid van de islam. Indien iemand zwak is in Sharia-kennis, het enige wat hij hoeft te doen is weg te lopen van de landen van de ongelovigen, in het bijzonder in onze tijd. Je moet vertrekken uit het land van de ongelovigen.”

De radicale geestelijke raadt Franse moslims aan te verhuizen naar Noord-Afrika, zoals Algerije en Marokko. „Deze landen hebben dan wel geen sharia-gebaseerde overheid, maar op zijn minst respecteren ze islamitische gebruiken, zoals het dragen van een hoofddoek. Vlucht met uw kinderen naar islamitische landen. Kies het beste land waar Allah’s sharia wordt ingesteld. Hier in Marokko is de hoofddoek beschikbaar en wijdverspreid door de wil van Allah, en de baard is wijdverspreid door de wil van Allah. U hoort de oproep tot het gebed, en er is niets dat de hoofddoek en de baard verbiedt.”

Dit onderwerp komt ook voor in de Nieuwsflits van De Telegraaf, met het videonieuws in 100 seconden.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/11884782/___Alle_moslims_weg_uit_Frankrijk____.html

_O_ 8)

Waarschuw beheerder
knoop in je
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2012 om 16:18:
baard

Waarschuw beheerder
of knoop in je

hoofddoek

Waarschuw beheerder
bizarre fatwa

Dat zijn de fatwa's! Allemaal luisteren!

Waarschuw beheerder
+2-1
waarom niet compleet weg van de planeet aarde?

Waarschuw beheerder
een moslim mag eigenlijk niet langer als 3 dagen in een niet moslimland verblijven.

dus ik snap nog steeds nie wat die haatbaardjes hier allemaal te zoeken hebben dan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2012 om 17:14:
bizarre fatwa
Dat zijn de fatwa's! Allemaal luisteren!

Ik zou het ook gewoon doen als ik moslim was. Wat moet je inderdaad hier nou zoeken?

Het is daar altijd lekker weer, de cultuur is gevormd naar je geloof, een veel homogenere bevolking etc.
Ik zou het wel weten. :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Omar al-Haddouchi vergelijkt niet-moslimlanden met „een toilet waar je je grote boodschap achterlaat en daarna vertrekt”.

ziedaar het respect. :')

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2012 om 17:16:

Nergens voor nodig

Waarschuw beheerder
een moslim mag eigenlijk niet langer als 3 dagen in een niet moslimland verblijven.

%)
Waarschuw beheerder
+1
Reïntegreren in De Zandbak. (y)

Waarschuw beheerder
een moslim mag eigenlijk niet langer als 3 dagen in een niet moslimland verblijven

8) misschien moet dat sommige mensen ook nog even verteld worden :)
*edit typtyfus
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2012 om 17:20:
misschien moet dat sommige mensen ook nog even verteld worden

die stukje slaan ze ff over in de boek.

zelfde als de sharia dat alleen geldig is als er 4 getuigen zijn die je betrapt hebben op je misstap.

en dan nog als je spijt betuigd moeten ze je vergeven.

maar dat slaan ze ook ff over in het boek.

Waarschuw beheerder
snap niet waarom de pers zulke debielen aan het woord laat in hun krantjes

gewoon doodzwijgen die extremisten
Waarschuw beheerder
+1
[pvv-modus] Ze waren hier toch omdat ze Europa willen overnemen?[pvv-modus]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2012 om 17:23:
en dan nog als je spijt betuigd moeten ze je vergeven.

Dat is wel oké aan de Sharia vind ik.
Dat zouden we wel kunnen overnemen in ons rechtsysteem.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2012 om 17:26:
Dat is wel oké aan de Sharia vind ik.
Dat zouden we wel kunnen overnemen in ons rechtsysteem.

pedofiel molesteert jochie van 6.

*sorry dat je door mij 20 hechtingen in je endeldarm hebt nu*

ok opgelost, u mag gaan.

:rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2012 om 17:28:
pedofiel molesteert jochie van 6.

*sorry dat je door mij 20 hechtingen in je endeldarm hebt nu*

ok opgelost, u mag gaan.

Nee, zo gaat dat dus niet.

De pedofiel zou pas vrijuit gaan indien de familie van het slachtoffer hem vergeeft en zou vinden dat hij geen gevangenisstraf verdient.

Wat natuurlijk behoorlijk ondenkbaar is met dit voorbeeld... ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2012 om 17:33:
Nee, zo gaat dat dus niet.

De pedofiel zou pas vrijuit gaan indien de familie van het slachtoffer hem vergeeft en zou vinden dat hij geen gevangenis straf verdient.

in marokko is er anders nog een wet die zegt dat als de verkrachter trouwt met zijn slachtoffer hij vrijuit gaat, familie-eer gered dit dat
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2012 om 17:33:
natuurlijk behoorlijk ondenkbaar

(Y)

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Too Many Daves op woensdag 11 april 2012 om 17:25:
[pvv-modus] Ze waren hier toch omdat ze Europa willen overnemen?[pvv-modus]

nee malle Majstro, dat is een logische werking over een periode van 50+jaar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Too Many Daves op woensdag 11 april 2012 om 17:25:
Ze waren hier toch omdat ze Europa willen overnemen

dat werkt niet met geert wilders en aanhang zijn ze erachter gekomen, dus nu roepen ze alle moslims terug om klaar te stomen voor de grote heilige oorlog
Waarschuw beheerder
Weer huilie doen over respect terwijl ze zelf nergens respect voor kunnen opbrengen.
Kleuters :)

Waarschuw beheerder
beetje respect voor mij he!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2012 om 17:59:
dus nu roepen ze alle moslims terug om klaar te stomen voor de grote heilige oorlog

_O_

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2012 om 17:37:
in marokko is er anders nog een wet die zegt dat als de verkrachter trouwt met zijn slachtoffer hij vrijuit gaat, familie-eer gered dit dat

in de grote steden ondenkbaar

daar ergens in de rifgebergte zou het nog kunnen.

Uitspraak van WLOJS op woensdag 11 april 2012 om 18:16:
citeer 11 april 2012 18:16

http://www.trouw.nl/tr/nl/8244/RelFil-blog/article/detail/3224341/2012/03/12/Video-Zelfs-de-gematigde-moslim-is-nu-orthodox.dhtml

eens, gematigde moslims durven hun eigen mening niet eens te verkondigen, bang om verstoten of bedreigd te worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Er is maar 1x sheik / imam die echte wijsheid verkondigt met goed doordachte kennis en zonder blinde haat: Sheik Imran Hosein

geen dom geouwehoer
maar hij zet precies de vinger op de zere plek en verteld hoe deze democratische westerse wereld aan elkaar hangt door hebzucht, schaamteloosheid, pervesiteiten
Omdat hij dit zo gedetailleerd beschrijft kan hij ook heel goed aangeven welke kant het opgaat met deze wereld en wat we nog meer kunnen verwachten van de mensen die achter de schermen de macht hebben
een wijze die neigt naar occultisme
Niet dat ik gelovig ben of een voorstander ben van en bepaald geloof
Maar ik ben overtuigd dat een beter systeem mogelijk is zonder de principes te baseren op enig geloof
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op woensdag 11 april 2012 om 19:15:
Maar ik ben overtuigd dat een beter systeem mogelijk is zonder de principes te baseren op enig geloof

Juist.. en niet een corrupt systeem in willen wisselen voor een achterlijk corrupt systeem.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2012 om 17:41:
nee malle Majstro, dat is een logische werking over een periode van 50+jaar

Ze zitten hier anders al zo'n 50 jaar en de islam is verre van overheersend in Europa.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Too Many Daves op woensdag 11 april 2012 om 22:11:
Ze zitten hier anders al zo'n 50 jaar

Waarvan de de eerste 10/15 jaar slechts als gastarbeiders. Het is pas sinds eind jaren 80/begin jaren 90 dat ze echt massaal de steden zijn gaan bevolken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2012 om 22:28:
Waarvan de de eerste 10/15 jaar slechts als gastarbeiders. Het is pas sinds eind jaren 80/begin jaren 90 dat ze echt massaal de steden zijn gaan bevolken.

Ach massaal massaal. Dit hele probleem wordt enorm opgeblazen door de media, debielen in de politiek etc. Er is geen tsunami van islam, er is geen internationaal complot om heel Europa te 'islamiseren'. Mensen laten zich (niet voor de eerste keer) helemaal gek maken door wilde theorieën.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Too Many Daves op woensdag 11 april 2012 om 23:01:
Mensen laten zich (niet voor de eerste keer) helemaal gek maken door wilde theorieën.

Juist, er is ook geen enkel cijfer dat dit aan kan tonen... Paniekzaaierij
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Toch denk ik niet dat religie het probleem is
het overgrote deel van de mensen zal zich toch voor geen enkele religieuze karretje laten spannen
Het grote gevaar zit meer in het gevoel van valse vrijheid die wordt gegeven
terwijl wij allemaal slaaf van deze economie worden
een zeepbel die in stand wordt gehouden maar elk moment kan imploderen
En andere mensen die zitte te azen om iemand anders een poot uit te draaien of op een andere manier uit te knijpen
Wat dat betreft ligt mijn religie dichterbij de denkwijze van de Anti-globalisten.
Die vechten ten minste voor iets nuttigs
ook al is het bijna een kansloze missie
Er is teveel hebzucht... waardoor je bijna gaat denken dat de bijbel het bij het rechte eind heeft als ze zeggen dat de hele wereld in de macht van de Goddeloze (Duivel) ligt
maar nogmaals... ik ben niet gelovig dus op die manier wil ik er niet tegenover staan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2012 om 22:28:
Waarvan de de eerste 10/15 jaar slechts als gastarbeiders.

wat is 10 a 15 jaar op 50 jaar? :lol:
Waarschuw beheerder
+2-1

Maar laat je verder niet beinvloeden door zoiets vaags als 'feiten' :')
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Too Many Daves op donderdag 12 april 2012 om 00:21:
Maar laat je verder niet beinvloeden door zoiets vaags als 'feiten' :')

:lol: neej want, stel je veur, je zou je mening toch eens aan moeten passen...ondenkbaar!

Waarschuw beheerder
Ach massaal massaal. Dit hele probleem wordt enorm opgeblazen door de media, debielen in de politiek etc.

Sorry maar hier heb ik altijd zo grafhekel aan als dit wordt gezegd :/ Dit heeft niets met de media te maken. Eerst zag je het zelf als Nederlander gebeuren, daarna pas begonnen figuren als Pim Fortuyn en later Geert Wilders op te staan. Ik kan het me allemaal nog prima voor de geest halen.

Niet dat ik graag in de Wilders-sferen ga zitten hiermee, maar in niet al te lange tijd zag je echt de wijken wel verpauperen tot Marokkanenbuurten.

er is geen internationaal complot om heel Europa te 'islamiseren'.

Die plannen zijn er wel, en dan vooral in Salafistische kringen.

Maar goed, een wat afgekluifd onderwerp natuurlijk dit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op donderdag 12 april 2012 om 00:09:
Wat dat betreft ligt mijn religie dichterbij de denkwijze van de Anti-globalisten.

Er is teveel hebzucht... waardoor je bijna gaat denken dat de bijbel het bij het rechte eind heeft als ze zeggen dat de hele wereld in de macht van de Goddeloze (Duivel) ligt
maar nogmaals... ik ben niet gelovig dus op die manier wil ik er niet tegenover staan.

:P

Maar goed, tja 'er is te veel hebzucht'... kan je dan niet beter zeggen: er is te veel versplintering en te weinig eenheid? Want hoe kun je over hebzucht spreken als je het hebt over een hele maatschappij? Wie hebben die hebzucht dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2012 om 00:34:
Dit heeft niets met de media te maken

Dan onderschat je toch echt hoeveel mensen vertrouwen op de meest debiele nieuwsbronnen. 40% van de jongeren ziet geenstijl en fok.nl als een betrouwbare bron voor nieuws. Jij denkt dat dat 0,0 invloed heeft op de publieke opinie?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2012 om 00:34:
Die plannen zijn er wel, en dan vooral in Salafistische kringen.

Tuurlijk zitten er vage idioten tussen die dat wel willen. Dat gaat dan over een paar rotte appels die zo'n internationale overname echt niet kunnen klaar spelen. Moeten we daar nou zo bang voor zijn? :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Too Many Daves op donderdag 12 april 2012 om 01:19:
Dan onderschat je toch echt hoeveel mensen vertrouwen op de meest debiele nieuwsbronnen. 40% van de jongeren ziet geenstijl en fok.nl als een betrouwbare bron voor nieuws. Jij denkt dat dat 0,0 invloed heeft op de publieke opinie?

Ja, dat is nu vandaag de dag misschien wel waar, maar doorgaans is die opinie denk ik toch echt meer het gevolg van wat de Nederlander zelf waarneemt, en hobbelt de media daar achteraan.
Het is wel iets gewortelder allemaal dan simpelweg passieve overname van media-informatie. Eind jaren 80/begin jaren 90 was het mediaverkeer nog niet zo wild levendig als nu. Ik ben van mening dat de afkeer toch echt meer in de werkelijkheid ligt dan in de vermeende illusie die de media volgens jou slechts creëert.

Uitspraak van Too Many Daves op donderdag 12 april 2012 om 01:19:
Tuurlijk zitten er vage idioten tussen die dat wel willen. Dat gaat dan over een paar rotte appels die zo'n internationale overname echt niet kunnen klaar spelen. Moeten we daar nou zo bang voor zijn?

Zelf ben ik daar ook niet zo bang voor, en zie ik dat ook niet gauw gebeuren. Niet hier in NL althans. Ook niet in andere Europese landen op zich. Maar er kunnen wel nare situaties ontstaan, en in toenemende mate steeds vaker gedoe, waardoor dit een beetje gemeengoed wordt op den duur. En dat is al qua invloed op samenlevingen in Europa vervelend genoeg natuurlijk om dat een halt toe te willen roepen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op woensdag 11 april 2012 om 19:15:
: Sheik Imran Hosein

geen dom geouwehoer

Mee eens trouwens.
Al kan ik me niet in al z'n uitleg van zaken vinden. Hij houdt er een profetisch wereldbeeld op na.
Hij weet dat heel interessant te brengen. Ik kan hem ook erg waarderen, hij is 1 van m'n favo moslims. 8) Ik hoor graag zijn visies over zaken, al ben ik 't er zeer zeker niet altijd mee eens. Sommige van zijn standpunten neigen me wat te veel naar het conspiracy-wereldje, in a way i do not believe.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Er is geen tsunami van islam

En die beeldvervuiling in de Europese steden dan ? En het feit dat mensen als Y. van het Hek en D. Samsom niet openlijk hun mening over religie in het algemeen en Islam in het bijzonder willen/durven geven dan ? Dat heeft allemaal niets met Islam te maken. Je bent en blijft de verpersoonlijking van de autochtone nestbevuiler hier. Wat scheef is moet je niet proberen recht te lullen, daarmee schuif je de problemen alleen maar voor je uit richting volgende generaties (N)

Waarschuw beheerder
Omar al-Haddouchi vergelijkt niet-moslimlanden met „een toilet waar je je grote boodschap achterlaat en daarna vertrekt”

Hij heeft wel humor :D :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur

Zal niet snel gebueren, innovatie en technologische ontwikkeling zijn nou niet bepaald de speerpunten van islamitische landen. ze kunnen bijna niks zelf maken, dat moeten Europeanen en Aziaten voor ze doen.

Mooie Fatwa. Dat alle radicalen maar ernaar mogen luisteren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2012 om 01:32:
Ik ben van mening dat de afkeer toch echt meer in de werkelijkheid ligt dan in de vermeende illusie die de media volgens jou slechts creëert.

Nogmaals, dan vind ik dat je de macht van de media gigantisch onderschat. Ik raad je aan 'de leugen regeert' eens te kijken.
Waarschuw beheerder
donateur
Er is geen tsunami van islam

die is er wel. Het is nog nooit in de geschiedenis van ons land voorgekomen dat er in 1 keer zo'n enorm grote groep immigranten met een andere religie het land in is gekomen in een relatief korte tijd. en dan planten ze zich ook nog eens 3 keer sneller voort, jawel er is wel sprake van een tsunami van islam, je kan weldegelijk praten over een grote golf, en dat is wat Tsunami in betekend vrij vanuit het Japans vertaald.

er is geen internationaal complot om heel Europa te 'islamiseren'.

Dat complot is er waarschijnlijk niet. Maar ik hou een kleine optie open dat er wel iets geregiseerd is aan al die immigraite van moslims, ooit gehoord van het olie voor immigratie verdrag?
Waarschuw beheerder
Omar al-Haddouchi, de beruchte ideologische leider van de jihadistische beweging in Marokko, heeft een bizarre fatwa uitgesproken: alle moslims moeten zo snel mogelijk Frankrijk verlaten voor Noord-Afrikaanse landen.

beter spreekt ie het ook uit over nederland

Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van Too Many Daves op donderdag 12 april 2012 om 10:09:
Nogmaals, dan vind ik dat je de macht van de media gigantisch onderschat. Ik raad je aan 'de leugen regeert' eens te kijken.

"Het is zo, want ik wil dat het zo is"

- Majstro, 2012
Waarschuw beheerder
Zo zie je maar weer:

Islam = Vrede
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2012 om 09:26:
Hij heeft wel humor :D :roflol:

Nou, ik kom idd niet meer bij van het lachen. :')

Ach massaal massaal. Dit hele probleem wordt enorm opgeblazen door de media, debielen in de politiek etc. Er is geen tsunami van islam

Als ik het straatbeeld van nu vergelijk met bv 20 jaar geleden, dan is er wel degelijk heel wat veranderd hoor qua bevolkingssamenstelling.
Daar heb ik geen media voor nodig om dat feit vast te stellen. :-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1-1
dus ik snap nog steeds nie wat die haatbaardjes hier allemaal te zoeken hebben dan

Ooi waren alle moslimlanden niet islamitisch, maar door wat manipulatie, geweld, voortplanting en immigratie waren ze ineens moslim.
dan is het alleen nog zaak om alle niet moslims weg te pesten of te bekeren en je bent klaar.

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 12 april 2012 om 10:14:
die is er wel. Het is nog nooit in de geschiedenis van ons land voorgekomen dat er in 1 keer zo'n enorm grote groep immigranten met een andere religie het land in is gekomen in een relatief korte tijd. en dan planten ze zich ook nog eens 3 keer sneller voort, jawel er is wel sprake van een tsunami van islam, je kan weldegelijk praten over een grote golf, en dat is wat Tsunami in betekend vrij vanuit het Japans vertaald

Uitspraak van P@S op donderdag 12 april 2012 om 11:33:
Als ik het straatbeeld van nu vergelijk met bv 20 jaar geleden, dan is er wel degelijk heel wat veranderd hoor qua bevolkingssamenstelling.
Daar heb ik geen media voor nodig om dat feit vast te stellen

Aha dus als het straatbeeld bepaald wordt door bv. allemaal boeddhisten dan wordt Nederland onderworpen aan het Boedhisme? Zijn er ooit mensen geweest die aan je deur komen en je vragen moslim te worden? Dacht het niet, dat doen alleen die Jehova getuigen en dan nog 'zachtaardig' dus slaat helemaal nergens op dat als ergens in een land zich een grote groep mensen zich begeeft, dat men dan probeert het land te veroveren :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2012 om 10:53:
"Het is zo, want ik wil dat het zo is"

Het is niet zo, want Reckoner wilt niet dat het zo is. :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2012 om 12:42:
Aha dus als het straatbeeld bepaald wordt door bv. allemaal boeddhisten dan wordt Nederland onderworpen aan het Boedhisme?

Het ene geloof is het andere niet. De islam is veel agressiever.
Maar idd, als er een enorme golf immigranten met het boedhistische geloof hier zou komen wonen dan kan je ook spreken van een Tsunami, maar misschien zou die wel anders worden ervaren aangezien het boedhisme veel minder agressieve en discrminerende elementen bevat.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2012 om 12:42:
Zijn er ooit mensen geweest die aan je deur komen en je vragen moslim te worden?

Dat nog niet niet. Maar moslims hebben een veel krachtiger instrument om zieltjes voor zich te werven. en datis de kracht van van de "islamitische belediging". Moslims kiezen bij iedere wanklank tegen hun geloof buitensporig vaak, en vaak zelfs opzettelijk ervoor om beledigd te zijn. En op die manier dringen ze hun geloof via een mentale voet tussen de deur op aan niet-moslims die in de optiek van moslims maar alles moeten accepteren omdat ze zich anders beledigd voelen.
Het is een krachtig instrument waardoor zelfs niet-moslims voor het islamitische doel gaan "strijden" omdat ze anders bang zijn dat moslims misschien wel eens beledigd zouden kunnen zijn.
Tja en dan vraag ik mij af, wat zijn de gedachtes van een gelovige / moslim meer waard dan die van ongelovigen? Maar veel mensen staan niet hierbij stil, die denken dat ze iemand die religieus is aangelegd meer rechten heeft dan een ongelovige. Achterlijk maar helaas ook in 2012 nog wel waar.
de islam hebben geen respect voor andere religies, culturen en ongelovigen, en moslims daardoor bovengemiddeld vaak ook niet. Ze zijn alleen maar geuintereseerd in het discrimineren en onderdrukken van niet-moslims.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Daar heb ik geen media voor nodig om dat feit vast te stellen.

Sterker nog, de media heeft jarenlang hopeloos achter gelopen op de relaiteit, het probleem werd ook in de media (net als in de politiek) veel te lang verzwegen waardoor het uberhaupt deze proporties aan kon nemen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
en dan planten ze zich ook nog eens 3 keer sneller voort

Iemand plaatste hier volgens mij niet eens zolang geleden dat Moslims gemiddeld minder kinderen krijgen in NL dat de autochtone Hollander.

Je bent gewoon een bange Hollander, ouwe zuurpruim
Waarschuw beheerder
+1

Ik zeg niet dat er helemaal geen moslims bij zijn gekomen, maar volgens mij kan je helemaal niet van een tsunami spreken. Atheïsme is nog altijd de snelst groeiende 'geloofsovertuiging' in Nederland. Steeds minder Marokkanen en Turken zijn serieus met het geloof bezig. Zowel de kerken als de synagogen als de moskeeën trekken steeds minder mensen. Dus waar blijft die tsunami dan? Waar blijft die vijandige overname?

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 12 april 2012 om 12:53:
Maar veel mensen staan niet hierbij stil, die denken dat ze iemand die religieus is aangelegd meer rechten heeft dan een ongelovige. Achterlijk maar helaas ook in 2012 nog wel waar.

Bullshit. Als jij dit werkelijk denkt dan ben je aardig labiel. In Nederland is iedereen in essentie gelijk qua rechten, punt uit.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Too Many Daves op donderdag 12 april 2012 om 10:09:
Nogmaals, dan vind ik dat je de macht van de media gigantisch onderschat.

Idd. en aangezien de meeste mensen ontzettend beïnvloedbaar en dom zijn en niet zelf na kunnen denken, geloven ze alles wat ze wordt verteld :lol: omdat het 'op tv' is :')

die is er wel. Het is nog nooit in de geschiedenis van ons land voorgekomen dat er in 1 keer zo'n enorm grote groep immigranten met een andere religie het land in is gekomen in een relatief korte tijd. en dan planten ze zich ook nog eens 3 keer sneller voort, jawel er is wel sprake van een tsunami van islam, je kan weldegelijk praten over een grote golf, en dat is wat Tsunami in betekend vrij vanuit het Japans vertaald.

:lol:

:roflol:

Turd.

Waarschuw beheerder
+1
De Islam is tegenwoordig een eenheid, door de revoluties die zich nu voltrekken in islamitische landen zullen de corrupte westerse georiënteerde regeringen daar vallen en zal de bevolking dmv de islam dichter bij elkaar worden gebracht.
Iets wat in de westerse wereld helaas nu niet heerst. Wij leven tegenwoordig in een individualistisch tijdperk waarin alleen de georganiseerde misdaad zoals de maffia een eenheid lijkt te zijn.
Mensen willen alleen maar beter dan een ander zijn in onze maatschappij.

Straks zullen de moslims zich organiseren voor een grote oorlog tegen het westen waarin al hun mannen en jongens worden klaargestoomd om te vechten tegen een westerse wereld die uit elkaar valt omdat er geen eenheid in zit.
Het wordt tijd voor een groot nationalistisch westers front, waarin al de trots en visie van de europese mens hetzelfde is zodat we een eenheid zijn die zich kan meten met de rest van de wereld!

Voordat het te laat is!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2012 om 13:53:
De Islam is tegenwoordig een eenheid, door de revoluties die zich nu voltrekken in islamitische landen zullen de corrupte westerse georiënteerde regeringen daar vallen en zal de bevolking dmv de islam dichter bij elkaar worden gebracht.
Iets wat in de westerse wereld helaas nu niet heerst. Wij leven tegenwoordig in een individualistisch tijdperk waarin alleen de georganiseerde misdaad zoals de maffia een eenheid lijkt te zijn.

Straks zullen de moslims zich organiseren voor een grote oorlog tegen het westen waarin al hun mannen en jongens worden klaargestoomd om te vechten tegen een westerse wereld die uit elkaar valt omdat er geen eenheid in zit.
Het wordt tijd voor een groot nationalistisch westers front, waarin al de trots en visie van de europese mens hetzelfde is zodat we een eenheid zijn die zich kan meten met de rest van de wereld!

Voordat het te laat is!

koninkrijken of supermachten komen en gaan, er zijn geen uitzonderingen

christendom heeft democratie in rome ook omvergekregen.

lijkt net of de mensheid een ideologie willen hebben om de leegte in hun te vullen.

wij kunnen alles hebben wat we willen als wij ervoor gaan maar wij zullen nooit verzadigd zijn, aard van de mens
Waarschuw beheerder
+1
Zo te zien heb ik er goed aan gedaan Thijs-Biek op negeren te zetten

Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2012 om 13:42:
en dan planten ze zich ook nog eens 3 keer sneller voort

:')

Nota bene in dit topic nog een filmpje gepost waarin wordt aangegeven dat Turkse gezinnen gemiddeld kleiner zijn dan autochtone gezinnen. :facepalm:
Waarschuw beheerder
het mooiste is nog wel dat de meeste haat naar moslims toe bestaat door de bontkraagjes die glad geen flikker met geloof te maken hebben.
niet omdat mensen bang zijn voor het geloof, maar puur omdat ze bang zijn dat er nog meer van die schoften naar nederland komen.
Waarschuw beheerder
Tja en dan vraag ik mij af, wat zijn de gedachtes van een gelovige / moslim meer waard dan die van ongelovigen? Maar veel mensen staan niet hierbij stil, die denken dat ze iemand die religieus is aangelegd meer rechten heeft dan een ongelovige. Achterlijk maar helaas ook in 2012 nog wel waar.

Bij jou is het andersom toch? Een gelovige dient per definitie minder rechten te hebben dan een niet-gelovige?

Ik sluit me aan bij deze opmerking:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2012 om 13:12:
Bullshit. Als jij dit werkelijk denkt dan ben je aardig labiel. In Nederland is iedereen in essentie gelijk qua rechten, punt uit.

Ze zijn alleen maar geuintereseerd in het discrimineren en onderdrukken van niet-moslims.

Wel mooi dat hij zoiets post, terwijl ie in ieder islam-/moslimgerelateerd topic zelf niets anders doet dan moslims veroordelen en wegzetten.

OT: Volgens mij kan deze imam roepen wat hij wil, maar er zal nog geen procent van de Europese moslims richting Afrika vertrekken en gelijk hebben ze. Wat tevens aanduidt dat het allemaal wel meevalt met dat door sommige aan iedere moslim per definitie toegeschreven blinde fanatisme, anders zouden ze nog eerder gisteren dan vandaag aan deze oproep gevolg geven.

Waarschuw beheerder
Hoe mensen over bijv Iran denken in de hele wereld

http://www.facebook.com/

Zitten veel mensen uit arabische landen op facebook, je ziet eigenlijk geen verschil net dat er sommigen een hoofddoek dragen, maar lang niet iedereen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2012 om 14:00:
lijkt net of de mensheid een ideologie willen hebben om de leegte in hun te vullen.

Precies, het is niet voor niets dat er 'n significante correlatie is tussen gelovigheid, en zeker religiositeit, en opleiding en IQ :X Van de topwetenschappers van de National Academy of Science in de VS gelooft slechts 7% in god en bij Nobelprijswinnaars komt e.e.a. vrijwel niet voor. Aan die bevolkingsaanwas van de laatste pakweg 3 decennia hebben we wat betreft onze positie als technologisch en wetenschappelijk topland dus weinig tot niets, sterker nog, zij kost ons klauwen vol geld dat we beter zelf zouden kunnen gebruiken, zeker in tijden van crises.

Waarschuw beheerder
Ik geloof ook niet in een god
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2012 om 13:02:
Iemand plaatste hier volgens mij niet eens zolang geleden dat Moslims gemiddeld minder kinderen krijgen in NL dat de autochtone Hollander.

Dat geldt alleen voor de 3de generatie, nieuwkomers zoals de huwelijksbruidjes hebben nog wel een veel hoger geboortecijfer.
volgens het CBS krijgen niet-westerse allochtonen wel minder kinderen, maar bij verreweg de meeste niet-westerse subgroepen is het geboortecijfer nog wel steeds groter.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2012 om 13:12:

In Essentie wel. Maar toch zal je als gelovige in het algemeen en als moslim in het bijzonder toch wel een bepaalde positie op kunnen eisen die een ongelovige niet voor elkaar krijgt.
Als ik ervoor kies om beledigd te zijn dan krijg ik als ongelovige toch echt minder voor elkaar. en in de wet staats zelfs dat godslastering nog strafbaatr is. dus zo gelijk zijn ongelovigen nog niet eens t.o.v. gelovigen. Het is dan alleen ons geluk dat de wet niet tot de letter wordt uitgeveord omdat de maatschappij veranderd is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vlaco op donderdag 12 april 2012 om 15:24:
Wel mooi dat hij zoiets post, terwijl ie in ieder islam-/moslimgerelateerd topic zelf niets anders doet dan moslims veroordelen en wegzetten.

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2012 om 15:35:
Hoe mensen over bijv Iran denken in de hele wereld

Daarbij baseren ze hun opvattingen op de religieuze toestanden van na ong. 1980. Maar Perzië is gelukkig veel meer dan dat. Cultureel zeer hoogstaand volk (Y)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2012 om 15:55:
Ik geloof ook niet in een god

Toch is daar weinig van te merken in intellectueel opzicht :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 12 april 2012 om 16:03:
Toch is daar weinig van te merken in intellectueel opzicht

Pas me aan, aan die technogasten hier

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 12 april 2012 om 16:03:
Maar Perzië

een uitgestorven rijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 12 april 2012 om 15:42:
zij kost ons klauwen vol geld dat we beter zelf zouden kunnen gebruiken, zeker in tijden van crises

olie voor immigratie verdrag?

Krijgen we er toch nog wat voor terug 8) En dan de benzineaccijnzen er nog bij op en dan kunnen we weer een paar jaar vooruit. Wat mij betreft zijn ze welkom, alleen al omdat het Westen hun landen genoeg heeft leeggeplukt.
Maar dat multi-culti samenlevingen voor problemen zorgen lijkt me duidelijk.
Het is allemaal de schuld van de uitvinder van de verbrandingsmotor!
Waarschuw beheerder
donateur
Bij jou is het andersom toch? Een gelovige dient per definitie minder rechten te hebben dan een niet-gelovige?

???

zelf niets anders doet dan moslims veroordelen en wegzetten.

Wat kan jou dat schelen? :D

Uitspraak van Misery Motion op donderdag 12 april 2012 om 16:14:
alleen al omdat het Westen hun landen genoeg heeft leeggeplukt.

China plukt momenteel 100 keer harder dan alle wasterse landen bij elkaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 12 april 2012 om 16:17:
China plukt momenteel 100 keer harder dan alle wasterse landen bij elkaar.

Stuur ze een brief met een voorstel zou ik zeggen. Als ik me niet vergis hebben ze daar nog complete steden leeg staan ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 12 april 2012 om 15:59:
Maar toch zal je als gelovige in het algemeen en als moslim in het bijzonder toch wel een bepaalde positie op kunnen eisen die een ongelovige niet voor elkaar krijgt.

:gaap:

De Christenen trekken er op het moment het hardste aan, dat is al jaren zo overigens. Manman, wat ben jij een paranoïde mannetje. Word je er zelf niet moe van?
Waarschuw beheerder
+3
donateur
er is geen internationaal complot om heel Europa te 'islamiseren'

Een beetje kortzichting van mensen om te denken dat wij echt dat risico zouden lopen om te "islamiseren"
Denk een beetje na, Israel zal nooit door de moslims overgenomen worden laat staan de rest van de wereld.
De Zionisten hebben alle touwtjes sterk in houden
Niet aleen in Israel, maar in de gehele wereld
Wat wel mogelijk is, is dat er extra angst ingeboezemd wordt voor de Islam waardoor het voor de regeringen (die door de Zionisten geplaatst/goedgekeurd zijn) makkelijker wetten kunnen uitbrengen om de controle nog meer in handen te krijgen.
Goed voorbeeld de Patriot act in de USA
Amerika is niet het grote broertje van Israel dat is precies andersom.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2012 om 01:10:

Ik heb geen religie, het klopt dus wat ik zeg ;-)
Mijn denkbeelden komen het dichts in de buurt van het gedachtengoed van de Anti-globalisten
maar dat is geen religie.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2012 om 13:53:

Voordat het te laat is!

Het is onvermijdelijk: de apocalyps! Whoeee ;d
Waarschuw beheerder
-1
Omar al-Haddouchi

Welcome to Holland.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 12 april 2012 om 16:17:
Wat kan jou dat schelen?

Niks. Ik vind het alleen vreemd en vooral hypocriet dat je moslims beschuldigt van het stelselmatig discrimineren van niet-moslims, terwijl jij telkens hetgeen doet waarvan je de ander beschuldigt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2012 om 18:45:
Het is onvermijdelijk: de apocalyps! Whoeee

De Apocalyps zoals in het laatste bijbelboek door Johannes opgeschreven is een openbaring die beschrijft hoe Jezus in de eindtijd oorlog zal gaan voeren tegen zijn tegenstanders.
Een oorlog tussen mensen van verschillende religies speelt al door alle eeuwen heen en dat vormt niet perse onderdeel van de Apocalyps
Ook al wordt wel vermeld dat tijdens de apocalyps vele, oorlogen (dus ook de religieuze oorlogen onderling) , pestilentien, hongersnood en aardbevingen zullen zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vlaco op donderdag 12 april 2012 om 19:27:
k vind het alleen vreemd en vooral hypocriet dat je moslims beschuldigt van het stelselmatig discrimineren van niet-moslims, terwijl jij telkens hetgeen doet waarvan je de ander beschuldigt.

Discrimineer ik joh? :lol:
een beetje kritiek op de islam is al discriminatie.
Huilebalk :D

Uitspraak van Misery Motion op donderdag 12 april 2012 om 16:29:
Stuur ze een brief met een voorstel zou ik zeggen. Als ik me niet vergis hebben ze daar nog complete steden leeg staan

China zal de komende jaren ook niet voller erop worden. De bevolkingskrimp daar zal ongekend zijn. De komende 30 a 40 jaar gaat er zich iets voltrekken wat de wereld nog niet eerder heeft gezien.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2012 om 16:46:
De Christenen trekken er op het moment het hardste aan

Verkondig dat maar eens in alle landen wereldwijd waar je (steeds meer) conflicten heb tussen moslims en niet-moslims o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 12 april 2012 om 23:13:
De komende 30 a 40 jaar gaat er zich iets voltrekken wat de wereld nog niet eerder heeft gezien.

En dat is? 3/4 mannen en een kwart vrouwen die ook weer voor 3/4 jongetjes op de wereld zetten? :P
Waarschuw beheerder
Deze baardmeneer vindt het dus kut dat er op grote schaal moslim lui zijn die goed mee draaien in een westerse samenleving, iets wat niet-malloten alleen maar op prijs stellen. Dat moet toch goed nieuws zijn Thijs-Biek e.d.?
Waarschuw beheerder
+2
Discrimineer ik joh?
een beetje kritiek op de islam is al discriminatie.
Huilebalk

Je weet het weer mooi om te draaien. Hij bedoelt dat JIJ hetzelfde doet waar JIJ zo op tegen bent. Typerend om dan zo te reageren.

Waarschuw beheerder
+1
Haters gonna hate jwz
they see me rollin' they hatin

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Too Many Daves op donderdag 12 april 2012 om 14:53:
Zo te zien heb ik er goed aan gedaan Thijs-Biek op negeren te zetten

:D Is toch juist mooi man. Zelfs voor partyflock begrippen is ie wat aan de domme kant 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2012 om 17:16:
Zelfs voor partyflock begrippen is ie wat aan de domme kant

:lol:

Waarschuw beheerder
+1
Zelfs voor partyflock begrippen is ie wat aan de domme kant

"wat"....? Sorry, nee, een monumentale failhaas is ie. Zeer zelden kom je ze zo paranoïde en naïef tegen.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
China zal de komende jaren ook niet voller erop worden. De bevolkingskrimp daar zal ongekend zijn. De komende 30 a 40 jaar gaat er zich iets voltrekken wat de wereld nog niet eerder heeft gezien.

Thijs wat bedoel je precies?

Ik wil overigens wel geloven in(complot) theorieen (ja daar zijn we weer met dat woord :-) ) waarin ze zeggen dat rijke mensen achter de schermen er op uit zijn om de wereldbevolking met 2/3 deel te minderen
Eigenlijk toont de geschiedenis al dat dat zeker geen flauwekul is
als je ziet hoe de banken die door de families met een zionistische achtergrond worden geregeerd oorlogen hebben gestart en gefinancierd
Voor hun is het allemaal alleen maar voordeel.
ze zijn er op uit om weer een oorlog te starten en zo weer even flink te cashen

Thijs je bent een beste jongen
Ik heb ook een hekel aan religie
Islam heb ik helemaal niks mee
maar zij vormen het gevaar niet
ze willen je alleen maar laten geloven dat zij het gevaar vormen
zodat jou aandacht niet op het echte gevaar is gefocust ;-)

Hieronder een filmpje over het echte gevaar:
Misschien ken je het al

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Sorry Sportfriek maar ik vind het idee dat er 30 of 50 mensen in de wereld zijn die op alles en iedereen invloed kunnen uitoefenen net zo ongeloofwaardig als dat de moslims in Nederland een overname aan het voorbereiden zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Too Many Daves op vrijdag 13 april 2012 om 20:43:
Sorry Sportfriek maar ik vind het idee dat er 30 of 50 mensen in de wereld zijn die op alles en iedereen invloed kunnen uitoefenen net zo ongeloofwaardig als dat de moslims in Nederland een overname aan het voorbereiden zijn.

Ik denk wel dat er aan beide kanten bepaalde groeperingen bestaan die zulk soort dingen bekokstoven, alleen het uiteindelijke doel, wereld dominantie, gaan ze nooooit bereiken....:gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
De 50 rijkste mensen ter wereld die op de witte lijst staan hebben al aardig wat macht.
Kan je nagaan wat de invloed is van die andere 50 mensen die op geen enkele lijstje staan maar die wel vele malen rijker zijn dan die paar mensen zoals Bil Gates
Die generaties lang geld en macht hebben opgebouwd door financiele systemen van een heel land uit knijpen
Die zelf ook nog eens van Adel zijn door dat ze generaties lang zitten te fokken met die bloedlijn
als je olierafinaderijen, spoorwegsysteem, goudhandel, wapen fabrieken, banken etc. bezit.

ze geven gerechtsgebouwen en regerings gebouwen cadeau aan de staat
ze geven kastelen weg aan mensen van adel

ga maar na hoeveel macht daar uit kan vloeien

Er is een turkse gezegde dat luidt: degene die het geld heeft mag op het fluitje blazen ( met andere woorden die bepaald en is de baas)

Hier een kleine greep van hun bezittingen

Dus nogmaals mensen.. maak je niet druk om de moslims.
Denk verder

[img width=800 height=536 cacheid=00124d10002febbee3dd53a71a02d09852]http://img696.imageshack.us/img696/5350/waddesdonmanor.jpg[/img]

[img width=500 height=299 cacheid=00124d11002febbf046051851a02d09852]http://www.bibliotecapleyades.net/imagenes_sociopol/rothschild08_02.jpg[/img]

[img width=489 height=325 cacheid=00124d12002febc01b9cbfae1a02d09852]http://i247.photobucket.com/albums/gg145/2tuff2006/Aldvilla.jpg[/img]

[img width=400 height=273 cacheid=00124d13002febc186f32b681a02d09852]http://realtyworld.files.wordpress.com/2009/08/schloss-schonbrunn.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van sportfriek op vrijdag 13 april 2012 om 21:11:
als je olierafinaderijen, spoorwegsysteem, goudhandel, wapen fabrieken, banken etc. bezit.

Wat is daar het bewijs van dan? Behalve Alu hoedjes websites? Ik geloof daar echt niet in.
Waarschuw beheerder
+2
donateur
waarom geloof je het niet?
verdiep je er eens in.
een familie die is aangesteld als de bank van het land.
Die zelf de goudkoers kan bepalen
Die zelf geld mag drukken om het daarna aan het zelfde land uit te lenen
hoe rijk kan je je zelf dan niet maken door de eeuwen heen...
De Rothschilds (en nog een paar zionistische families) waren de bank van de Engelse staat, ze bezitten de federal reserve

Als je ziet wat voor een extreeme slag ze slaan door bijvoorbeeld verkeerde informatie de wereld in te sturen tijdens een Engelse oorlog tegen Frankrijk
Een Beurskrach stimuleren zodat de hele engelse ecomomie op zijn gat ligt en vervolgens voor een schijntje wordt opgekocht
terwijl er helemaal geen reden was voor een beurskrach...de alles bepaalende oorlog tegen Napoleon werd gewonnen....niet verloren.
Daar kwam de Engelse Beurs een paar uur later pas achter toen alles al voor een appel en een ei was opgekocht.
Zoveel welvaart raak je niet zomaar kwijt.
Dit is een familie van Accountants van Zionistische afkomst...die raken helemaal niks kwijt.
ze maken alleen maar meer geld
Het zijn geen rappers die iets te losbandig leven en hun gemaakte vermogen in een paar jaar weer kwijt raken.
dat is toch niet zo moeilijk om voor te stellen
als je nagaat hoeveel geld ze toen al niet gemaakt hebben.
dan hebben we het over 250 jaar geleden.

Als je ziet hoe ze onwetende Amerikaanse president op slinke wijze om de tuin hebben geleidt
eerst hebben ze hun banken de misleidende naam : federal reserver genoemd alsof het een door amerikaanse regering geleide bank is
Toen hebben ze de verkiezings campagne van President Wilson flink gespekt
Toen hij president werd hebbben ze hem laten teken om de Federale bank als de bank aan te stellen van de regering.
Vandaar dat Amerika nu miljarden en triljarden in de schuld staat.
denk maar na... bij wie staat Amerika nu in de schuld dan ?
je kan je voorstellen dat 50 miljard van Bill gates weinig voorstelt als je het vergelijk met de triljard schuld die de Amerika heeft bij de federale bank.
(dat is niet verzonnen... dat is algemeen bekend dat weet je denk ik zelf ook wel )
Amerika zit in een schuld waar ze steeds vaster in komen te zitten
Afbetalen is onmogelijk
De federale reseveve heeft een slim plannetje bedacht om de financien van Amerika zogenaamd te beheren.
het is overigens niet zo vreemd dat 2 mannen die van deze Zionistische banken komen nu in Italie en Griekenland aan de macht zijn gekomen
Wat kan je daar nu van verwachten ?

verdiep je daar maar eens in ;-)
Waarom zie je die mensen in vergadering gaan met Koninging Beatrix
Hoe kom je zomaar in die kringen terecht.
Alleen maar mijonair zijn is niet voldoende hoor.
ze hebben een band van gedeelde macht en soms zelfs een bloedlijn
En dat houden ze allemaal ook nog eens zo geheimzinig mogelijk door hun vrij metselaarij praktijken.

Als we het toch over religies en hun gevaren hebben
Neem dan de Vrij metselaarij.
Daar zitten pas een hoop boeven die door allelei geheizinigheid en vreemde en vage rituelen uitvoeren die verwant zijn aan joodse mystieke wetenschappen en aan het occultisme
Onder Occultisme versta ik dus Satans aanbidding
Wat voor doel zouden deze mensen hebben?
Waar staat Satan voor (ik laat even in het midden of hij wel of niet bestaat)
Termen als dood en verderf, hebzucht en uitbuiting komen dan in gedachte als je denkt aan het occultisme.
Dus ook aan de mensen die dat beoefenen
Dat zijn dus wel deftige mensen in nette pakken en strop dassen uit de regering of die grote multinationals leiden...
Vertrouw je ze wel ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van sportfriek op vrijdag 13 april 2012 om 21:27:
zionistische families

Daar stoor ik me sowieso al aan. Deze hele theorie is gebaseerd op anti-joodse sympathieën. 50 man die de hele wereld beheersen, alleen als organisatorisch gezien onmogelijk. Om nog maar te zwijgen over de noodzaak. Waarom zou de rijkste familie ter wereld ene kut geven om macht? Ze zijn rijk!

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Too Many Daves op vrijdag 13 april 2012 om 21:38:
Waarom zou de rijkste familie ter wereld ene kut geven om macht? Ze zijn rijk!

Haha, deze opmerking vind ik niet zo heel erg doordacht eerlijk gezegd. Denk hier eens iets meer over na...

Maar goed, ik ga ook verder niet echt uit van wat sportfriek beschrijft (al moet ik z'n tekst nog lezen, maar ik zag al waar het over gaat en ik ken die theorieën)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2012 om 21:41:
Denk hier eens iets meer over na...

Het is oud geld toch? Een familie die al eeuwen rijk is zogenaamd. Er zijn maar weinig gebeurtenissen die je die rijkdom zullen afnemen. Het eigenbelang is dus nihil.
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2012 om 21:41:
Waarom zou de rijkste familie ter wereld ene kut geven om macht? Ze zijn rijk!

Haha, deze opmerking vind ik niet zo heel erg doordacht eerlijk gezegd. Denk hier eens iets meer over na...

mee eens.
Je weet dat de echte rijken altijd rijker willen worden
bovendien hoort bij rijkdom macht
macht is voor hun nog veel verslavender dan rijkdom.
Waarom dacht je anders dat de Rothschild een kasteel of het gerechtsgebouw cadeau geven aan de staat Israel.
Uitbreiding van de macht.
Er is zelfs een straat naar hun genoemd in Jeruzalem.

Heb niks tegen Joden
het zijn deze superrijke machtswelustelingen die zelf hebben meegeholpen om hun eigen volk te vernietigen door hun financieringen.
Dus als er iemand anti is dan zijn ze het zelf wel

Maar om op de Vrij metselaarij en occulte terug te komen.
Misschien denk je...daar komt toch geen gevaar vandaan?
wat valt er nu te vinden over ze....
paar deftige mensen uit de hogere kringen die wat rituelen uitvoeren, best wel onschuldig toch ?
een aantal vrienden die elkaar kenden van deze occulte praktijken waren
Alistair Crowley beter bekend als degene die het occulte in de westerse wereld op de kaart heeft gezet was een goede vriend en mede occultist van Jack Parsons
Jack Parsons zat in het Manhatten project en heeft uitvinden gedaan op het gebied van rakket stuwing wat heeft geleid tot de eerste atoombom.

Nu kan je denken... ik heb helemaal niks met het occulte.
Allemaal flauwekul en gekke (vaak sexuele) rituelen met inwijdingen die ook bij de Vrij metselaarij voorkomen
Ook mensen als Rudolf Hess en Heinrich Himmler hadden banden met deze occulte groepering.
Dus hoe je het ook went of keert... atoombom... nazi praktijken... er gaat wel een duistere, vernietigende uitstraling af van deze occultisme.
toch niet helemaal ongevaarlijk wat occultisten en vrij metselaarij bekokstoven...
Waarschuw beheerder
-1
Hoe zie je je dat voor je, dat er 50 man zijn die vrijwel iedere commerciele en politieke beslissing in de wereld nemen? Weet je wat voor werk dat is? En waarvoor dan?

Nee, ik vind dat echt complete bullshit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Interessant onderschrift staat erbij dit plaatje, wie bepaalt wie gekozen wordt... :

Uiteraard zijn deze rijke patsers aangesloten bij..... de vrij metselaarij.

Dus om ontpic te blijven... Islam is niet het gevaar... vrij metselaarij wel

Billionaire Warren Buffet, Arnold Schwarzenegger and trillionaire Jacob
Rothschild on the latter's estate in 2002. Arnold was chosen to be govenor at
this meeting.

[img width=315 height=224 cacheid=00124d21002febd060ab3e131a02d098ec]http://www.conspiracyplanet.com/images/arnierothschild.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Too Many Daves op vrijdag 13 april 2012 om 22:20:
Hoe zie je je dat voor je, dat er 50 man zijn die vrijwel iedere commerciele en politieke beslissing in de wereld nemen? Weet je wat voor werk dat is? En waarvoor dan?

Nee natuurlijk bepalen ze niet niet elke beslissing tot in de kleinste details.
Maar wel de grote lijnen
kijk maar eens voor de grap wie de eigenaren zijn van grote media bedrijven zoals CNN, Reuters, BBC
En het lijkt er zelfs op dat ze geen enkele moeite doen om complot theorien te onderdrukken
alsof ze er van uit gaan dat op deze manier de overgrote meerderheid deze doem denkers toch niet serieus zal gaan nemen
dus als je ze actief gaat bestrijden dan gaan mensen juist over de dingen nadenken.

Wat wel grappig is is dat er over een mannetje zoals Jacob de Rothschild of zijn neef Evelyn de Rothschild bijna helemaal geen informatie kan vinden.
Je zou toch zeggen dat als ze echt al die kastelen bezitten ( en dat doen ze... anders kan je ze niet weggeven!) dat je dan toch ergens in de 1 of andere Forbes top 100 lijstje voor zou moeten komen.
Dat weten ze wel goed af te schermen
maar als je er over nadenkt klopt het niet.
Zoek maar naar officiele bronnen naar hun bezittingen
Hoe kan het dan dat er zo weinig over deze mensen geschreven staat.
Bil Gates stelt geen ene reet voor maar daar wordt je mee dood gegooit.
het klopt niet

Waarschuw beheerder
+1-1
Je gaat offtopic met je gezever over de rijken, luldebehanger die je bent
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op vrijdag 13 april 2012 om 22:22:
Arnold was chosen to be govenor at
this meeting.

:facepalm: Zijn toch echt de verkiezingen. Ik wil nog best geloven dat ze druk uitoefenen en bepaalde mensen naar voren schuiven, maar ze zijn echt niet full time bezig met iedere lullige verkiezing in de wereld te kopen. Dat slaat gewoon helemaal nergens op. En:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2012 om 23:37:
Je gaat offtopic met je gezever over de rijken

Waarschuw beheerder
De knieval om eenderde van de Hedwigepolder op te offeren aan de Europese wetgeving is de ultieme bevestiging van de aanname dat we ons met Europa zelf beroofd hebben van onze autonomie (N)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Reng Deng Deng Kaboem op zaterdag 14 april 2012 om 03:16:
kan die ook zoon fatwa over nederland roepen?

Nog minder 50-ers in Nederland, en we hebben al last van de vergrijzing.

Sommige mensen kunnen echt niet verder kijken dan hun neus lang is. We kunnen maar beter zo snel mogelijk de grenzen opengooien, om te beginnen met Oost-Europa. Laat ze hier maar werken, laat ze maar pensioenpremie betalen. Veel kinderen krijgen ook. Is echt de enige manier waarom we nog een beetje pensioen kunnen krijgen wanneer wij eind 60 zijn.

Niet dat jij werkt overigens, dus liever heb ik dat jij vertrekt en niet de Turkse slager om de hoek.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2012 om 23:37:
Je gaat offtopic met je gezever over de rijken, luldebehanger die je bent

Ik zie je hebt er moeite mee om het hele plaatje te zien.
dan weet je dat ik niet offtopic ga
Hoe rijk iemand is interesseert mij ook geen ene reet
Wat iemand met de daarbij behorende macht doet des te meer
heb zelfs een paar maal herhaald dat de Islam niet het gevaar is
Ook de opmerking van een beruchte ideologische leider heeft geen kracht
sterker nog...dit soort opmerkingen wordt de wereld in gestuurd zodat mensen de mensen die ik beschreef nog meer macht kunnen krijgen.
ziezo... kleine stapjes, snap je het nu wel ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Too Many Daves op vrijdag 13 april 2012 om 22:20:

Nee, ik vind dat echt complete bullshit.

ach ja, de maffia bestond toch ook nie in de jaren 50 en 60?

Waarschuw beheerder
+1

bankwezen en de economic hitman die landen op hun knieen krijgt

lekker kleine 500 trillion dollars, meer als de helft van de walvaart van de wereld in handen van 1 familie

ohja majstro nog iets,

de wet van de gouden regels, wie het goud bezit maakt de regels
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Misery Motion op vrijdag 13 april 2012 om 13:50:
En dat is? 3/4 mannen en een kwart vrouwen die ook weer voor 3/4 jongetjes op de wereld zetten?

Jep. Dat wordt een sociaal drama die zijn weerga niet kent.

s toch juist mooi man. Zelfs voor partyflock begrippen is ie wat aan de domme kant 8)

Omdat?
alleen vanwege een beetje kritiek op de islam :roflol:

Uitspraak van sportfriek op vrijdag 13 april 2012 om 20:04:
Thijs je bent een beste jongen
Ik heb ook een hekel aan religie
Islam heb ik helemaal niks mee
maar zij vormen het gevaar niet
ze willen je alleen maar laten geloven dat zij het gevaar vormen
zodat jou aandacht niet op het echte gevaar is gefocust ;-)

Hieronder een filmpje over het echte gevaar:
Misschien ken je het al

Mwah ik zie daar minder "gevaar" in

Ik zie niet zozeer een gevaar in de islam, ik heb alleen afkeer tegen de islamitische ideologie die in mijn ogen vooral gebaseerd is op onderdrukking, onderwerping, discriminatie, minachting en vervolging van niet-moslims.
Waarschuw beheerder
+1
Termen als dood en verderf, hebzucht en uitbuiting komen dan in gedachte als je denkt aan het occultisme.
Dus ook aan de mensen die dat beoefenen

Nou...en bedankt... :/

Je hebt een verkeerd beeld van wat occultisme is...occultisme is gewoon de studie van het "niet-zichtbare"...
God zelf is occult van aard...iets meer occult dan dat bestaat er zelfs niet... :lol:
De ontwikkeling van de atoombom heeft idd alles met occultisme te maken...dat is helemaal correct...maar niet op de manier zoals je denkt...maar gewoon omdat we het over atomen hebben... :p

Een ander belangrijk studieobject is de mens...om precies te zijn de psychologie van de mens...je innerlijke wereld...je gevoelens...je gedachten...jezelf...
Een dergelijke studie zou zelfs verplicht moeten zijn voor ieder mens...
Het probleem is dan ook niet dat zij occulte kennis hebben maar juist dat wij die niet hebben...
Zij kennen ons beter dan wijzelf...daarom kunnen ze ons ook zo simpel manipuleren...

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Too Many Daves op zaterdag 14 april 2012 om 04:22:
Sommige mensen kunnen echt niet verder kijken dan hun neus lang is. We kunnen maar beter zo snel mogelijk de grenzen opengooien, om te beginnen met Oost-Europa. Laat ze hier maar werken, laat ze maar pensioenpremie betalen. Veel kinderen krijgen ook. Is echt de enige manier waarom we nog een beetje pensioen kunnen krijgen wanneer wij eind 60 zijn.

Ben je toch 'n achterlijk stuk vreten ook he :facepalm: Kijk gvd eens naar de cijfers over arbeidsparticipatie en ge-/misbruik van sociale voorzieningen van al dat immigratievolk. Dat kost ons onze eigenste voorraden en dan moeten de Oostblokkers nu voor jouw pensioen komen zorgen ? Hou toch op met die nageprate bullshit man.
Waarschuw beheerder
+1
Majstro, echt wat ben jij een achterlijk figuur.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van sportfriek op vrijdag 13 april 2012 om 22:13:
Er is zelfs een straat naar hun genoemd in Jeruzalem

Hier is een straat genoemd naar een onbeduidende dichter uit 1600. :gaap:

Waarom is het vreemd dat joodse mensen met geld, een positieve bijdrage leveren aan de oprichting van een joodse staat en daar later voor geëerd worden?

Waarschuw beheerder
-1
Zionistische afkomst

Wat is in godsnaam 'zionistische' afkomt? :/ Je wordt geboren met een politieke mening ofzo? :/
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2012 om 14:14:
Wat is in godsnaam 'zionistische' afkomt? :/ Je wordt geboren met een politieke mening ofzo? :/

owow, de excuusjood in Reckie komt ook weer eens naar boven...:lol:

je weet best wel wat ie bedoelt toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op zondag 15 april 2012 om 14:31:

Zou je denken ? Niet iedereen is ervan overtuigd dat 'n mens geboren wordt met 'n soort van sociale erfzonde, die hem/haar voor de rest van z'n leven predestineert.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Too Many Daves op zaterdag 14 april 2012 om 04:22:

Of gewoon als overheid een beleid voeren dat het aantrekkelijk is voor echt Nederlanders om kinderen te krijgen. Zorgen dat men op één inkomen kan rondkomen, en stoppen met die achterlijke zogenaamde emancipatie van vrouwen. De meest belangrijke taak en baan die je kan hebben is moeder.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Tumult op zondag 15 april 2012 om 15:09:
echt Nederlanders

Zorgen dat men op één inkomen kan rondkomen, en stoppen met die achterlijke zogenaamde emancipatie van vrouwen. De meest belangrijke taak en baan die je kan hebben is moeder.

De jaren 50 belde, ze willen hun standpunten terug. Wat een knuppel ben jij zeg :lol:
Waarschuw beheerder
+1-1
Zorgen dat men op één inkomen kan rondkomen, en stoppen met die achterlijke zogenaamde emancipatie van vrouwen. De meest belangrijke taak en baan die je kan hebben is moeder.

_O_

Vrouwen horen gewoon thuis in hun huis en op het schoolplein tussen de middag om te roddelen over andere moeders. In het bedrijfsleven geen plek voor vrouwen!

Waarschuw beheerder
+1-1

Uitspraak van Lowkick op zondag 15 april 2012 om 15:19:
Vrouwen horen gewoon thuis in hun huis en op het schoolplein tussen de middag om te roddelen over andere moeders. In het bedrijfsleven geen plek voor vrouwen!

:looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op zondag 15 april 2012 om 14:31:
owow, de excuusjood in Reckie komt ook weer eens naar boven...

Wat bedoelt hij dan? Mensen van joodse afkomst, alleen noemt hij het niet zo? Of mensen die geboren worden met een politieke voorkeur die positief gesteld is tegenover de oprichting en het behoud van de staat Israël? Wat bedoelt hij Funk? Leg het mijn simpele geestje eens uit...

Daarnaast is de Rothshild-familie helemaal niet unaniem pro-Israël of zelfs pro-Joods. Leden hebben zich uitgesproken tegen de Balfour-verklaring, tegen het opvangen van vluchtende joden gestemd in WOII en vandaag de dag zich nog uitgesproken voor een vredige twee-statenoplossing.

Het is maar net over welke tak van de familie je het hebt. Waarom neem je het vaak op voor simpele, ongefundeerde meningen, die toevallig in je straatje liggen?

Waarschuw beheerder
-2
De meest belangrijke taak en baan die je kan hebben is moeder.

Dat mogen ze toch volgens mij helemaal zelf weten?!
Waarschuw beheerder
+2
En wat is er mis met zogenaamde ouderwetse standpunten heerschap? Vroeger was men slimmer dan nu op veel gebieden. Ouderwets zou weer nieuwerwets moeten worden Majstro. Ik weet zeker dat dat een stuk beter is dan die debiele oplossing die jij hier neer kwakte. De jeugd is de toekomst en er word te weinig gedaan om volksaanwas te krijgen.

Deeltijd baan is het meest ideaal voor kinderopvoeding. Eéne helft van de week moeders thuis, andere helft vader (partij modern hé).Helaas is dat bij veel banen niet mogelijk.

Dat steeds meer mensen werk, carriere en matrealisme boven het werkelijke doel op aarde verkiezen laat zien dat het kapitalisme en grootkapitaal (met mensen aan het hoofd die sportfriek al uitvoerig beschreven heeft) bezig zijn met het kapot maken van het volk, en puur gaan voor eigen gewin.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Tumult op zondag 15 april 2012 om 15:27:
Deeltijd baan is het meest ideaal voor kinderopvoeding. Eéne helft van de week moeders thuis, andere helft vader (partij modern hé).Helaas is dat bij veel banen niet mogelijk.

Hier ben ik het wel weer mee eens. (y)
Waarschuw beheerder
-3
Dat er nog mensen zijn die zo denken :facepalm:

Waarschuw beheerder
-2
kapitalisme en grootkapitaal

is de toekomst
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2012 om 14:14:
Wat is in godsnaam 'zionistische' afkomt?

Zionisme is een breed begrip, daar kan ik ook niks aan doen.
Dus zoek dat maar op google, beter dan dat kan ik het ook niet uitleggen ;-)

Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 14 april 2012 om 20:04:
Mwah ik zie daar minder "gevaar" in

O.k. Ik zie persoonlijk wel een veel groter gevaar in de hebzucht van deze elite.

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2012 om 14:09:
Hier is een straat genoemd naar een onbeduidende dichter uit 1600.

Die onbeduidende dichter heeft in positieve zin bijgedragen aan de Nederlandse cultuur, ook al is het maar in geringe mate.
De Rotschield familie heeft zich op oneerlijke wijze verrijkt (lees verkiezingen beinvloed en oorlogen gestart) en heeft met dat geld aanzien en macht ingekocht door bijvoorbeeld het gebouw voor het hooggerechtshof hof te doneren aan de staat Israel.
Daar zit dus duidelijk iets scheef.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1-1
Majstro

Links-extremistisch, opportunistische huilebalk, die de inzet en betekenis van opvoeding bagatelliseert omdat z'n voorouders al bij voorbaat z'n hachie hebben gered; maar oh wee hij moet eens 'n keer voor zichzelf of, nog erger, voor kinderen gaan zorgen (N) Jablabla relnicht !

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2012 om 15:26:
Dat mogen ze toch volgens mij helemaal zelf weten?!

Klopt helemaal, t't het moment dat ze ervoor kiezen om daadwerkelijk mamma of pappa te worden; dán zullen ze voor de volledige consequenties van die keuze moeten opkomen en het belang van hun kind(eren) moeten laten prevaleren boven hun eigen belang of lusten !

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van sportfriek op zondag 15 april 2012 om 17:21:
Zionisme is een breed begrip, daar kan ik ook niks aan doen.
Dus zoek dat maar op google, beter dan dat kan ik het ook niet uitleggen

Zionisme is een politiek ideologie die achter het oprichten en het behoud van de staat Israël staat. Niets meer, niets minder.

bijvoorbeeld het gebouw voor het hooggerechtshof hof te doneren aan de staat Israel.

Bijdrage aan de opbouw van een nieuwe staat is toch ook een positieve bijdrage leveren aan een land? :/
Waarschuw beheerder
+2
Reckoner heeft gelijk...noch jood noch zionist is van toepassing...
Ze scharen zich achter degenen waarvan ze denken dat die ze het meeste voordeel op kan leveren of nemen zelfs gewoon een neutrale houding in...want neutrale houding = zaken kunnen doen met iedereen...
Ze interesseren zich geenszins voor religie of politieke ideologie...ze zijn puur geïnteresseerd in business...
Ze zijn enkel Joods en Zionistisch als het hun uitkomt/voordeel oplevert...
Vooral Joods...want dan kunnen ze de antisemitisme kaart spelen bij kritiek... :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 15 april 2012 om 17:25:
Jablabla

was dat niet een voetballer oid die een politicus de das heeft omgedaan? 8)

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van TYHARO op zondag 15 april 2012 om 19:55:
Vooral Joods...want dan kunnen ze de antisemitisme kaart spelen bij kritiek...

Meesterlijk :respect:

*edit* Het kan toch niet uit het niets voortkomen dat internationaal de waarschuwing luidt: hoed je voor jode !
Uitspraak van Misery Motion op zondag 15 april 2012 om 23:29:
was dat niet een voetballer oid die een politicus de das heeft omgedaan?

Nee joh, dat was de eerste negert die de oorzaak van de slavernij in eigen kring zoekt ;)
Uitspraak van Misery Motion op zondag 15 april 2012 om 23:30:
sjalom

chaverim :hug:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van TYHARO op zondag 15 april 2012 om 19:55:
Vooral Joods...want dan kunnen ze de antisemitisme kaart spelen bij kritiek...

Vaak wel inderdaad :jaja:

O.k. Ik zie persoonlijk wel een veel groter gevaar in de hebzucht van deze elite.

uitiendelijk hebben Elites minder te zeggen als het volk zich echt tegen hun keert.
En het extremisme van de islam komt ook meer vanuit het volk.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 16 april 2012 om 13:38:
En het extremisme van de islam komt ook meer vanuit het volk.

Behalve in Saoudi Arabia!

Thijs, wat vind jij dat er met dat volk moet gebeuren?

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2012 om 19:21:
Zionisme

Ik dacht dat dat iets met de Matrix te maken had in hun gevechtssloep Nebukadnezar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 16 april 2012 om 13:38:
uitiendelijk hebben Elites minder te zeggen als het volk zich echt tegen hun keert.

Dat zou je zeggen
maar dat lijkt niet te gebeuren
Je ziet wel een paar verdwaalde anti globalisten af en toe actie voeren maar dat zet geen zoden aan de dijk
Dat is het enige verzet tegen de elite wat je dan ziet
Ik denk dat je het met mij eens zal zijn dat dat niet genoeg voorstelt om de elite van hun troon te stoten
Daarnaast heeft de elite ook zoveel macht en geld en media tot zijn beschikking dat zo het zo kunnen spelen dat ze de "domme massa" tegen zich zelf kunnen laten keren.
Die vreten elkaar op en kotsen elkaar uit terwijl de elite zicht blijft verrijken en blijft groeien in macht.

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2012 om 19:21:
Zionisme is een politiek ideologie die achter het oprichten en het behoud van de staat Israël staat. Niets meer, niets minder.

o.k.
en de navolgers van deze ideologie (ik laat in het midden of ze werkelijk nageslacht zijn van het volk Israel uit bijbelse tijden of niet, die discussie wilde ik mijden vandaar dat ik je vraag niet rechstreeks beantwoordde) zijn dus de Zionisten
dan zijn we het dus helemaal met elkaar eens ;-)
begrijp niet waar jij nu precies een discussie punt over wil starten.
Deze Zionisten zijn dus aanstichters van een heleboel ellende in de wereld
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op maandag 16 april 2012 om 19:36:
Deze Zionisten zijn dus aanstichters van een heleboel ellende in de wereld

Waarom precies? Omdat ze een stukje land te grootte van half Nederland voor zichzelf hebben geclaimed? :/
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van TYHARO op zaterdag 14 april 2012 om 20:44:
Je hebt een verkeerd beeld van wat occultisme is...occultisme is gewoon de studie van het "niet-zichtbare"...

De verspreider van het Occultisme in Europa: Allistar Crowley noemde zich zelf 666
Zijn belangrijkste werken zijn er op gericht om zich tegen de belangrijkste en laatste gebod van de bijbel te richten die Jezus opnoemde: Heb je naaste lief zoals je zelf.
Alistar Crowley preekte tot zijn volgers met zijn eigen gemaakte wet:Doe waar je zin in hebt
Dat is dus tegenstrijdig met de wet van God
Kan ook kloppen want als hij zichzelf 666 noemt is hij een volger van de Duivel die zelf de grootste tegenstander van God is volgens de Bijbel.
De woorden Duivel en Satan beteken daarom ook tegenstander en vijand.
Je kan je ook wel voorstellen dat vooral heavy metal en hardcore sterren uit de jaren 70 grote fan waren van Alistar Crowely

Hoe kan je nu zeggen dat het occulte onder de zelfde studie valt als de studie van God
Als je dan ook kijkt hoe het in oude tijden aan toe ging
De Israelieten mochten absoluut niet de duistere gebruiken van de volkeren die om hun heen woonden over nemen.
ZO waren er duivelse (lees occulte) religies die zelfs hun kinderen offerden en in het vuur gooiden.
Deze gebruiken waren ten strengste verboden bij de Israelieten
Vaak genoeg werden deze culturen met hun duistere demonische gebruiken weggevaagd

Vergeet ook niet dat Jezus door de schuld van de fanatieke religieuze farizeeers en schriftgeleerden werd gedood
Fanatieke joden die het Judaisme beleden die uiteindelijk tegen Jezus en dus ook tegen zijn vader keerden
Er is geen ruimte voor Kabalah of vrij metselaarij en andere mysieke leerstellingen.
De bijbel keurt ze in ieder geval keihard af
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Het is ook interessant dat volgens de bijbel de mens bij zijn dood terug gaat naar stof
terug naar de toestand van voor hij tot bestaan kwam,
toen was er dus helemaal niks
na je dood ook niet.
Daarom keurt de bijbel ook geesten mediums (lees occulte) raadplegen of praten met dode voorouders ook ten strengste af.
Volgens de bijbel is dat geen dode familie lid of andere bekend persoon waarmee je op dat moment in contact denk te komen maar een veel duisterder persoon waar je ver van uit de buurt moet blijven.
je ziet allerlei verwijzingen die niet bepaald positief spreken over het occulte
Ik kom nu met allerlei meldingen uit de bijbel
Nu weet ik wel dat jij zelf de bijbel waarschijnlijk niet serieus neemt
Maar het gedrag en de keuzes van de mensen uit het occulte (van zowel de Kabalah, vrijmetserlaarij, duivelsaanbieders ) laat wel zien van wie zij nu een echte volgeling zijn
Ik zeg niet dat de moslims heilige zijn
Als de hele wereld volgens de bijbel in de macht van de "Goddeloze" ligt (dat kan maar 1x persoon zijn )dan vallen daar ook de 1 miljard moslims onder die denken godvruchtig bezig te zijn
maar eigenlijk net zo verrot zijn als de rest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2012 om 19:42:
Waarom precies? Omdat ze een stukje land te grootte van half Nederland voor zichzelf hebben geclaimed?

De manier waarop ze de hele wereld regeren.

Artiest Synthopia
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Goed bezig in Frankrijk! Het probleem zichzelf op laten lossen is de beste remedie tegen dit soort radicale etterbakken.

Waarschuw beheerder
-1
haha sportfriek, je jehova achtergrond is meer blijven hangen dan je denkt :d

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van sportfriek op maandag 16 april 2012 om 20:13:
De manier waarop ze de hele wereld regeren

... Vanuit Israël?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2012 om 23:31:
Vanuit Israël?

Je wist eerder toch te melden dat zionisten geen reet met joden te maken hebben, en puur gericht zijn op $$$..dus die mensen zitten niet alleen in Israël.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 16 april 2012 om 23:45:
Je wist eerder toch te melden dat zionisten geen reet met joden te maken hebben, en puur gericht zijn op $$$..dus die mensen zitten niet alleen in Israël.

Nee, totaal niet Funk. Dan heeft het gewoon helemaal niks met zionisme te maken... Maar zijn het gewoon elitaire families met toevallig een joodse achtergrond.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2012 om 20:33:
haha sportfriek, je jehova achtergrond is meer blijven hangen dan je denkt

hehe dat is zeker waar
maar de kijk op de dood zoals ik hierboven beschreef.... vind ik toch wel getuigen van een vrij nuchtere, logische en geloofwaardige benadering
voor als je het vergelijkt met sommige andere vage religies
die beweren van alles, het is nergens op gebaseerd en er zit totaal geen logica in
dan denk je bij je eigen... waarom zou ik die flauwekul voor waar moeten aan nemen

Islam heeft misschien ook wel wat wijsheden
maar niet zoveel als de bijbel
als dan ook nog zo een fanatieke moslim gekke dingen gaat zeggen op basis van de koran dan nemen veel mensen daar aanstoot aan
dat is wel te begrijpen
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2012 om 07:50:
Maar zijn het gewoon elitaire families met toevallig een joodse achtergrond.

laten we maar in het midden houden of ze echt Joods zijn.
Generaties lang geboren in Zuid Duitsland en nu verspreid over de hele wereld
Een afkomst waarvan wordt gezegd dat ze Ashkenazim/Khazare zijn
een volk dat rond de Kaspische zee leefde
kortom of het Joods is of niet is niet helemaal duidelijk
Dat maakt ook niet uit
laten we het Zionistisch noemen en daar niet over discussiëren want het leidt nergens toe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van sportfriek op dinsdag 17 april 2012 om 18:48:
Zionistisch

Ze zijn dus pro-Israël? Wat moet zoiets onbeduidend vermeld worden?
Waarschuw beheerder
+1-1
alle moslims moeten zo snel mogelijk Frankrijk, Nerderland, Belgie, Duitsland, etc. verlaten voor Noord-Afrikaanse landen.

He he eindelijk is er een Moslim knakker die het begrijpt... gewoon terug gaan naar waar je roets ligt.
Daar kan vast wel wat subsidie voor vrij gemaakt worden... zelfs in deze economische crisis.

Duimen omhoog voor deze knakker!!
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2012 om 19:34:
Ze zijn dus pro-Israël? Wat moet zoiets onbeduidend vermeld worden?

Geen idee of ze pro Israel zijn
ze zijn in ieder geval zelfzuchtige, hebberige mensen zonder moraal. Bij hun is alles geoorloofd om rijker en machtiger te worden.
ze starten en oorlogen,financieren beide zeiden van het oorlogsfront, laten beurzen instorten, bepalen de goudkoers, betalen campagnes van presidenten etc...
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van sportfriek op dinsdag 17 april 2012 om 20:02:
ze starten en oorlogen,financieren beide zeiden van het oorlogsfront, laten beurzen instorten, bepalen de goudkoers, betalen campagnes van presidenten etc...

ik zie dit vaker voorbij komen, maar heb er nog nooit bewijs voor gezien

Waarschuw beheerder
+1
ze zijn in ieder geval zelfzuchtige, hebberige mensen zonder moraal. Bij hun is alles geoorloofd om rijker en machtiger te worden.

Maar wat heeft dat dan met zionisme te maken? :/

Waarschuw beheerder
:X
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2012 om 13:41:
Thijs, wat vind jij dat er met dat volk moet gebeuren?

Saudie Arabiers?
Rap naar deze tijd toe laten komen ipv hun middeleeuwse gebruiken.
Hoe: Wij moeten eigenlijk heel rap geen olie meer kopen daar, maar daar gaat nog wel een paar decennia overheen eerder dat we veel minder afhaneklijk zijn van olie (maar dat gaat wel gebeuren)

ze zijn in ieder geval zelfzuchtige, hebberige mensen zonder moraal.

als je dat van palestijnen zegt dan krijg je gelijk iemand op je dak die je een racist noemt :x

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 18 april 2012 om 12:24:
als je dat van palestijnen zegt dan krijg je gelijk iemand op je dak die je een racist noemt

:roflol: Niks van aantrekken, gewoon je gevoel volgen en er eerlijk voor uitkomen (Y)
Wij moeten eigenlijk heel rap geen olie meer kopen daar, maar daar gaat nog wel een paar decennia overheen eerder dat we veel minder afhaneklijk zijn van olie (maar dat gaat wel gebeuren)

Dat zou nog wel eens best mee kunnen vallen met de nieuwe bronnen in Brazilië; ik zeg: investeren in dat land !

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van inactief op woensdag 18 april 2012 om 15:41:
Brazilië; ik zeg: investeren in dat land !

NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!

Laat het regenwoud met rust GVD :@

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2012 om 15:47:
Laat het regenwoud met rust GVD

!
Hebzucht naar olie (n) in de middeleeuwen redde de mensheid het ook goed genoeg zonder olie!
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Dat zou nog wel eens best mee kunnen vallen met de nieuwe bronnen in Brazilië; ik zeg: investeren in dat land !

Ik zeg doen, Brazilie is een fijn land, doe er al zaken mee, dagelijks. binnekort erheen voor werkbezoek. Ik zie het wel zitten met dat land :D
1000 keer beter dan die zandhaaslanden in het midden oosten.
Waarschuw beheerder
-2
donateur

als het gaat om olie praten we daar meer over offshore activicteiten.
Onder de regenwouden zal ook wel wat olie liggen, maar het zal daar meer om steenkool en Ijzererts gaan.
Maar Brazilie heeft een behoorlijk ferm beleid als het gaat om behoud van het regenwoud. Ze weten dat de wouden ook nodig zijn want anders spoelen hele dorpen en infrastructuur weg tijdens het regenseizoen.

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 18 april 2012 om 15:50:
1000 keer beter dan die zandhaaslanden in het midden oosten.

http://www.amnesty.nl/mensenrechten/landen/brazilie

:dood:

Ze hebben genoeg overeenkomsten, corrupte regering en een goed volk dat constant de dupe is.
Op de mensen zelf heb ik geen commentaar, vriendelijk, sociaal etc. maar dat is in arabie ook het geval.

Alleen omdat de regering betere banden onderhoudt met het westen dan bijv een islamitisch land en omdat er ipv de islam, mooie braziliaanse vrouwen rondlopen in kleine bikini's is het er allemaal 1000x beter?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1-1
Saudie Arabiers?
Rap naar deze tijd toe laten komen ipv hun middeleeuwse gebruiken.
Hoe: Wij moeten eigenlijk heel rap geen olie meer kopen daar, maar daar gaat nog wel een paar decennia overheen eerder dat we veel minder afhaneklijk zijn van olie (maar dat gaat wel gebeuren)

hellaas zijn het de westen die ervoor gezorgd hebben dat er een paar van die hersenlove zogenaamde fanatieke moslims de scepter zwaaien daar zodat het westen voor een zachte prijs olie kan kopen bij de saudies.

laatste wat ze willen is een slimme goed opgeleide regering die ziet dat ze zwaar gebruikt worden door het westen.

dus het westen zorgt ervoor dat die wahabitis lekker aan de macht blijven.

toch best stil nu over afghanistan sinds daar voor kleine 1000 miljard aan mineralen zijn gevonden wat de land goed kan helpen.

maar dat geld zal natuurlijk weer verdwijnen in een handjevol rijken daar en de rest naar het buitenland toe.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2012 om 16:00:
maar dat geld zal natuurlijk weer verdwijnen in een handjevol rijken daar en de rest naar het buitenland toe.

zoals altijd
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2012 om 15:53:
Alleen omdat de regering betere banden onderhoudt met het westen dan bijv een islamitisch land en omdat er ipv de islam, mooie braziliaanse vrouwen rondlopen in kleine bikini's is het er allemaal 1000x beter?

Niet daarom, maar er is gewoon veel meer innovatie en vooruitgang. Er is geen beklemmende islam die onnodig hersencapaciteit van mensen op slokt, en dat loont. Maar eerlijk is eerlijk, ze hebben nog een lange weg te gaan. MAar het gaat wel rap de goede kant op daar. Terwijl ze juist in het midden oosten achteruit gaan.

laatste wat ze willen is een slimme goed opgeleide regering die ziet dat ze zwaar gebruikt worden door het westen.

volgens mij maakt het niet uit wat voor poppetjes je er neer zet, voor het grote geld gaat bijne iedereen wel om. wel of geen Saudische prins.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2012 om 16:02:
Uitspraak van kwali op woensdag 18 april 2012 om 16:00:maar dat geld zal natuurlijk weer verdwijnen in een handjevol rijken daar en de rest naar het buitenland toe.
zoals altijd

Maar dan moeten die mineralen wel eerst weg / verkocht en vervoerd worden, en daarvoor is geen infrastructuur. En de komende 10 jaar ook nog niet. dus voorlopig zal er geen droog brood ermee verdiend kunnen worden. Misschien is het daarom nu wel eff "stil". Maar achter de schermen zal er wel aan infrastructuur gewerkt worden.

Waarschuw beheerder
-1

Stel je niet zo aan. Wat zullen die bosjes me aan me reet roesten, zolang ik hier maar met m'n slurpbak kan rondrijen. Puur theoretisch heb ik nog 10 jaar ofzo, dus whatever.
toch best stil nu over afghanistan sinds daar voor kleine 1000 miljard aan mineralen zijn gevonden wat de land goed kan helpen.

Je bent zeker vergeten waarom daaro zoveel Christenbloed is vergoten en zoveel dollars en euro's zijn verkwist. Eerst maar eens die schade vergoeden. Die islamietjese paupertokkiebevolking daar wil toch zo graag in de Middeleeuwen leven, hebben ze ook geen geld nodig dus.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 18 april 2012 om 18:34:
Stel je niet zo aan. Wat zullen die bosjes me aan me reet roesten, zolang ik hier maar met m'n slurpbak kan rondrijen. Puur theoretisch heb ik nog 10 jaar ofzo, dus whatever.

Egoïst, ga dan nu maar :[
Waarschuw beheerder

De ware sympathisant durft er te gaan wonen...

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2012 om 18:38:
Egoïst

Nee, die achterlijke fossiele Moslims gaan maar weg uit EU, lijkt me meer op z'n plaats. Dit prachtige werelddeel is al klein genoeg, laat staan dat het nog verpest moet worden door die idiote kutreligie.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van WLOJS op woensdag 18 april 2012 om 18:46:
De ware sympathisant durft er te gaan wonen...

Dat moet je maar willen hehe... hoewel 't me best cool lijkt.

Ik ken via via een indianenstam (of nou ja, 2 mensen daarvan) uit Ecuador. Als je die verhalen hoort van hoe daar al het oorspronkelijke leven verloren gaat aan de moderne geldmensen van deze wereld, dan breekt je hart. Dat mag toch niet verloren gaan. Dat moet gewoon eens stoppen. Anders moet er maar eens een gruwelijk groot virus uitbreken op aarde die een groot deel van de moderne mens uitroeit. 't moet eens stoppen met de afbraak van de natuur. Dat is iets vreselijks...
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2012 om 18:57:
Ik ken via via een indianenstam (of nou ja, 2 mensen daarvan) uit Ecuador. Als je die verhalen hoort van hoe daar al het oorspronkelijke leven verloren gaat aan de moderne geldmensen van deze wereld, dan breekt je hart. Dat mag toch niet verloren gaan. Dat moet gewoon eens stoppen. Anders moet er maar eens een gruwelijk groot virus uitbreken op aarde die een groot deel van de moderne mens uitroeit. 't moet eens stoppen met de afbraak van de natuur. Dat is iets vreselijks...

Je hart breekt niet alleen, het is zo zonde dat juíst de ( nog verborgen) schatten van de natuur verloren gaan. Alsof alles daar al ontdekt zou zijn...er er ís zoveel!

Als ál die essentiele kennis verloren gaat, dán zou dat pas een Ware Zonde zijn.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2012 om 23:42:
Maar wat heeft dat dan met zionisme te maken?

Het onderwerp is toch niet zionisme? waarom moet het met zionisten te maken hebben dan?
Ik zeg alleen dat de mensen die ik beschreef een groter gevaar vormen dan het gevaar van de moslims

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van sportfriek op woensdag 18 april 2012 om 19:19:
Het onderwerp is toch niet zionisme? waarom moet het met zionisten te maken hebben dan?
Ik zeg alleen dat de mensen die ik beschreef een groter gevaar vormen dan het gevaar van de moslims

Waarom leg je daar dan zo de nadruk op?
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van inactief op woensdag 18 april 2012 om 18:47:
die achterlijke fossiele Moslims

oooooooooooooooooooo [sjaak klapkaak]racist[/sjaak klapkaak] ;p

Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2012 om 18:57:
aarde die een groot deel van de moderne mens uitroeit. 't moet eens stoppen met de afbraak van de natuur. Dat is iets vreselijks...

Misschien is het ontstaan van een technologisch ontwikkelde beschaving net zo natuurlijk als alle andere natuurlijke processen. Dat de meeste mensen dat zelf anders zien is onzin die wij zelf hebben verzonnen. Waarschijnlijk hoort het gewoon bij de natuurlijke loop / evolutie van het leven. op het gegeven moment ontstaat er een soort die technologisch ontwikkeld met de gevolgen van dien. Nou moet het natuurlijk niet door slaan. Maar met de tijd zullen er nieuwe diersoorten of rassen ontstaan die juist enorm profiteren van de aanwezigheid van de mens. Dat zie je nu ook al.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 18 april 2012 om 22:17:
oooooooooooooooooooo [sjaak klapkaak]racist[/sjaak klapkaak]

Stuk voor stuk ja, dus ik zeg niets anders dan de waarheid.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van sportfriek op maandag 16 april 2012 om 19:55:
Alistar Crowley preekte tot zijn volgers met zijn eigen gemaakte wet:Doe waar je zin in hebt

"Do what thou wilt shall be the whole of the law" betekend absoluut niet "doe waar je zin in hebt"...integendeel... :no:
Het betekend juist dat je leeft volgens je ware Wil (gelijk aan de goddelijke Wil) en je NIET laat leiden door je Ego...
Het gaat niet over "wants" (materialistische bullshit) najagen maar dat je uitzoekt wat je ware doel (spiritueel/geestelijk) is in dit leven en in overeenstemming met dat gaat leven...
Het najagen van die materialistische bullshit houdt je enkel af van het naleven van je ware doel...en een magician is dan ook geenszins geïnteresseerd in dergelijke onzin... :no:

Quote van Crowley over Black Magic wat hierbij aansluit:
Black magic is not a myth. It is a totally unscientific and emotional form of magic, but it does get results — of an extremely temporary nature. The recoil upon those who practice it is terrific.
It is like looking for an escape of gas with a lighted candle. As far as the search goes, there is little fear of failure!
To practice black magic you have to violate every principle of science, decency, and intelligence. You must be obsessed with an insane idea of the importance of the petty object of your wretched and selfish desires.
I have been accused of being a "black magician." No more foolish statement was ever made about me. I despise the thing to such an extent that I can hardly believe in the existence of people so debased and idiotic as to practice it.

Crowley had verschillende bijnamen...waaronder "the (great) Beast"...dat was een bijnaam die zijn (streng gelovige) moeder hem had gegeven tijdens zijn jeugd omdat hij regelmatig (felle) kritiek had op institutionele religie...in een tijd dat die institutionele religie nog heel veel macht had...
Die naam heeft hij als een geuzennaam gedragen...
Institutionele religie is ook vergif voor de Ziel dus geheel terecht...
Dan heb je nog "the most wicked man in the world" natuurlijk...ook dat moet je in die context plaatsen...
Hij maakte de institutionele religies regelmatig belachelijk en deed dingen die in hun ogen blasfemie waren (zoals spugen op kruisbeelden) maar dat deed hij omdat hij die dingen juist als blasfemie beschouwde...allemaal bullshit om je weg te houden van the real deal...

Uitspraak van sportfriek op maandag 16 april 2012 om 19:55:
Vergeet ook niet dat Jezus door de schuld van de fanatieke religieuze farizeeers en schriftgeleerden werd gedood

Precies...religieuze fanatici zijn sick en hebben er geen ene hol van begrepen...

Crowley was sowieso ook een dikke troll...hij verzon een helehoop (sterke) verhalen die de ronde deden over hem helemaal zelf...gewoon...for the lulz... 8)
Sowieso is Crowley vergeleken met een hele hoop mensen vandaag de dag (inclusief jou waarschijnlijk) behoorlijk braaf... 8)

666...lol...nee...777!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Misschien dat wij het over een antal dingen best wel eens kunnen zijn Tyharo.
Zelf ben ik ook anti religi dus begrijp wel een beetje de aversie van Allistar Crowely
Maar kan toch niet ontkennen dat hij tijdens zijn leven gedaan heb wat hij graag wilden
en dat daar toch een heleboel dingen tussen zaten die moreel gezien niet zo netjes waren.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2012 om 20:57:
Waarom leg je daar dan zo de nadruk op?

Helemaal niet. het gaat mij om die elite.
Die zijn een groot gevaar voor deze wereld.
in mijn ogen een groter gevaar dan de moslims
Ja het zijn Zionisten
Maar ik leg niet de nadruk op ze omdat ze Zionisten zijn.
ze zijn gewoon een gevaar voor de mensheid vanwege de dingen die ze doen en de dingen waar ze voor staan en de dingen waar ze in geloven.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Misery Motion op dinsdag 17 april 2012 om 20:19:
ik zie dit vaker voorbij komen, maar heb er nog nooit bewijs voor gezien

ik zal ze helaas ook niet herhalen
De informatie die ikheb gelezen vind ik overtuigend
Als een puzzel die in elkaar past
als jij dat niet vind dan mag je het bestempelen als onzin
ik zal geen moeite doen om mensen te overtuigen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van sportfriek op vrijdag 20 april 2012 om 20:37:
ik zal geen moeite doen om mensen te overtuigen.

Je begint me anders behoorlijk te overtuigen van het tegenovergestelde :X
Waarschuw beheerder
Ben het eens met D/z. De mens is nu een soort kanker op de aarde. Het word tijd voor een grote schoonmaak.

Thijs bliek> dat wat jij in overweging neemt. Dat het onderdeel is van de evolutie en dergelijke vind ik een interessante gedachtengang. Heb dat zelf ook eens zo doordacht. Maar je moet dan tot de conclusie komen daarna dat elke soort die de natuur verstoord en dus de natuurlijke weg van evolutie, eigenlijk te dom is om op aarde rond re lopen.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Tumult op zaterdag 21 april 2012 om 08:23:
Maar je moet dan tot de conclusie komen daarna dat elke soort die de natuur verstoord en dus de natuurlijke weg van evolutie, eigenlijk te dom is om op aarde rond re lopen.

Dat de mens de natuur verstoord is ook maar door mensen verzonnen. Natuurlijk moet het niet te ver gaan(die balns bereikt de mensheid vanzelf wel). Maar feit is ook dat er de laatste paar miljoen jaar een enorme diversiteit vaan diersoorten is ontstaan, en een deel van die diersoorten is gewoon zwak, en daar kan ook wel eens de bezem doorheen gehaald worden. Vanuit natuurlijk oogpunt gezien dan. Grotere diversiteit is niet per definitie goed. er komt altijd een nieuwe balans als de diversiteit aan soorten erg groot is.
dus ook dan kan de mensheid een onderdeel zijn van de natuurlijke balans op de planeet. Dat er bij het ontstaan van een mondiale beschaving eerst wat inbalans is, is dan niet meer dan normaal. Maar op termijn verdwijnen die.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op vrijdag 20 april 2012 om 20:37:
als jij dat niet vind dan mag je het bestempelen als onzin

Ik heb niet gezegd dat ik het onzin vind. Ik heb er alleen nog nooit bewijs voor gezien.
Die puzzelstukjes ken ik ook wel, voor een gedeelte, maar ze passen bij mij niet altijd in elkaar
en er missen zoveel essentiële stukjes, waardoor je de puzzel wat mij betreft nooit af zult krijgen.
En zolang dat het geval is, kun je ook gaan twijfelen aan de echtheid ervan.
Maar ik kan me goed voorstellen dat je erin gelooft en het verbaast me ook niks als het wel waar is wat je zegt. :flower:
Waarschuw beheerder
-1
Kan ie dat ook ff doen in Nederland?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op vrijdag 20 april 2012 om 20:35:
Maar kan toch niet ontkennen dat hij tijdens zijn leven gedaan heb wat hij graag wilden
en dat daar toch een heleboel dingen tussen zaten die moreel gezien niet zo netjes waren.

Eerder sprake van dat hij gedaan heeft wat hij moest doen...waarvoor hij hier was... :)
Het doorbreken van taboes en aankaarten van hypocrisie was daar onderdeel van en daarmee heeft hij veel mensen tegen het hoofd gestoten...of op zijn minst voor veel opgetrokken wenkbrauwen gezorgd...
Sowieso moest hij vooral niks hebben van de hetze tegen seks...op dat gebied heeft hij dan ook vooral voor veel controversie gezorgd...in principe alleen al door erover te schrijven/spreken...
Beperkingen/taboes op dat gebied leidden volgens hem tot (psychische...en uiteindelijk maatschappelijke) problemen...
Volgens hem was seks goed...sacred vooral...technisch gezien is elke daad van seks per definitie een ritueel...
Wat dus niet betekend dat je zomaar met iedereen het bed in moet duiken overigens...integendeel...dan kies je je partners juist zorgvuldig... :)

Was ook poëet en heeft (behoorlijk) controversiële gedichten geschreven...die als je eenmaal weet waarover ze gaan opeens een stuk minder schokkend worden overigens... :p
Zoals over "sacrificing children"...wat gewoon staat voor "ejaculatie door masturbatie" aka "klaarkomen terwijl je jezelf aftrekt"... :lol:
En dat allemaal in Groot-Brittannië! 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
benne die moslims al weg uit frankrijk ?

kan ik rustig naar euro disney :lol:

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 21 april 2012 om 09:11:
Dat de mens de natuur verstoord is ook maar door mensen verzonnen. Natuurlijk moet het niet te ver gaan(die balns bereikt de mensheid vanzelf wel). Maar feit is ook dat er de laatste paar miljoen jaar een enorme diversiteit vaan diersoorten is ontstaan, en een deel van die diersoorten is gewoon zwak, en daar kan ook wel eens de bezem doorheen gehaald worden. Vanuit natuurlijk oogpunt gezien dan. Grotere diversiteit is niet per definitie goed. er komt altijd een nieuwe balans als de diversiteit aan soorten erg groot is.
dus ook dan kan de mensheid een onderdeel zijn van de natuurlijke balans op de planeet. Dat er bij het ontstaan van een mondiale beschaving eerst wat inbalans is, is dan niet meer dan normaal. Maar op termijn verdwijnen die.

Dit is je domste opmerking tot nu toe.......je hebt jezelf overtroffen :S
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 april 2012 om 12:41:
Dit is je domste opmerking tot nu toe.......je hebt jezelf overtroffen :S

En waarom dat dan? Think out of the box, dat jij het misschien niet kan begrijpen of kan bevatten is je eigen verstandelijke beperking. :flower:
wie zegt dat het ontstaan van een technologisch geavanceerde beschaving niet "natuyurlijk" is? Dat is wat wij zelf ervan maken. Waarom is een termietenheuvel wel "natuur" en een termietenheuvel van mensen aka wolkenkrabber niet? Of misschien toch wel?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 29 april 2012 om 20:52:
Think out of the box, dat jij het misschien niet kan begrijpen of kan bevatten is je eigen verstandelijke beperking.

:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op vrijdag 13 april 2012 om 22:13:
Er is zelfs een straat naar hun genoemd in Jeruzalem.

In Tel Aviv ja ;) Rothschildstreet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kbm_ op maandag 30 april 2012 om 04:14:
Rothschildstreet

Je meent 't :facepalm: