Partyflock

Forumonderwerp · 1129967

Waarschuw beheerder
+13-9
donateur
*Mededeling, nadat het topic meermalen is aangeveegd*
Vragen en aanbieden van (designer)drugs is niet toegestaan.
Ook vragen of melden waar het te verkrijgen is is niet toegestaan!
Hou hier dus rekening mee a.u.b!!!

Omdat er nog geen topic was over RC's en Designers hier maar een groot topic over verschillende designers en RC's.

Een klein stukje van Wikipedia:

---

Designer drug

Designer drugs of research chemicals is een opkomende groep drugs, die vooral onder jongeren en twintigers populair zijn. Het zijn bij normale gebruikers veelal onbekende drugs, maar vaak wel bekend bij meer experimenterende gebruikers. Omdat er relatief weinig bekend is over toxiciteit en farmacologie van deze onderzoekschemicaliën is het risico van gebruik relatief hoog.

Designer drugs zijn verbindingen waarbij men telkens opnieuw poogt nieuwe moleculen met een lichte structurele variantie op de markt te brengen. Drie belangrijke groepen binnen de Designer drugs zijn gesubsitueerde fenylethylamines en tryptamines en cannabinoïden. De redenen voor de synthese van deze drugs zijn tweevoudig: men zoekt naar een nieuwe structurele variantie, en men poogt continu de wetgever voor te zijn en de wet te ontduiken.

Het handelen in en bezitten van designer drugs is - ook als ze niet voorkomen op lijsten bij de Opiumwet - in Nederland strafbaar op grond van de Geneesmiddelenwet, een economisch delict.

---
Brand hier los over je vragen, meningen en de rest.
Zelf heb ik al veel RC's geprobeerd en ben nu van plan binnenkort ook weer een nieuwe aan me lijst toe te voegen genaamd MDPV.
Wie wat en waar post hier je ervaringen.

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Vraagje is er ooit eens bij iemand de post onderschept door de politie/douane ??
In het verleden wel wat via het internet besteld, maar toch vind ik het elke keer weer spannend.
Ben benieuwd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toxic_hotel op maandag 15 juni 2015 om 15:44:
Vraagje is er ooit eens bij iemand de post onderschept door de politie/douane ??
In het verleden wel wat via het internet besteld, maar toch vind ik het elke keer weer spannend.
Ben benieuwd.

Regelmatig. Ik bestelde dan bij een Japanse site (een keer of 3 wel inmiddels), maar de bestelling werd verstuurd vanuit India. Daar is bovengemiddelde aandacht voor. Je krijgt dan een brief dat je goederen hebt besteld die onder de medicijnenwet vallen. Dat je mag reclameren (als jij denkt dat de goederen wel geleverd mogen worden) en als je dat niet doet wordt je bestelling na een tijd vernietigd. Geen dreigende taal verder hoor.

De bestelling was te tracken, maar omdat die nooit afgeleverd werd heeft de shop een reship gedaan. Dan kwam het vaak wel binnen.

Eerdere info: https://partyflock.nl/topic/1129967/page/49
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toxic_hotel op maandag 15 juni 2015 om 15:44:
Ben benieuwd.

Had bij dezelfde site die techno bedoeld eti besteld. Eerste en de reship gepakt. Twee keer dezelfde brief, verder niks gehoord. Houd t nu maar binnen eu, dan is er bijna geen risico.
Waarschuw beheerder
Iemand nog een tip voor een leuke party RC uit het assortiment van SA? Heb 4FA, 3mmc, 6APB en methylone gehad en ben op zoek naar iets nieuws!
Waarschuw beheerder
Thanks voor de reactie zo maar is even bestellen :) bij SA hebben ze nu 15% korting.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rainbowpuke op maandag 15 juni 2015 om 18:28:
Iemand nog een tip voor een leuke party RC uit het assortiment van SA? Heb 4FA, 3mmc, 6APB en methylone gehad en ben op zoek naar iets nieuws!

Je zou eens 4-MC kunnen proberen. Nor Mephedrone. Ik vond het best wel op Mephedrone lijken. Ook helaas de relatief korte werking.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rainbowpuke op maandag 15 juni 2015 om 18:28:

4fa en methylone wel eens gecombineerd?
Uiteraard in de goeie volgorde :P
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Marcel-o B) op dinsdag 16 juni 2015 om 20:41:
4fa en methylone wel eens gecombineerd?
Uiteraard in de goeie volgorde :P

Ik wel :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SkyFire op dinsdag 16 juni 2015 om 23:50:
Hij vraagt toch alleen of rainbowpuke die combinatie weleens heeft gedaan?

haha! :roflol: je heb gelijk... zo had ik m niet gelezen ;-)
Waarschuw beheerder
Zijn er nog legit Etizolam webshops? Ik wil alleen een benzo voor slaap na stims en niet voor het recreationele effect.
Kan het nergens meer vinden :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ja SA heeft t
Waarschuw beheerder
Gisteren toevallig nog etizolam binnen gekregen van SA :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DNM surfer op woensdag 17 juni 2015 om 13:52:
Zijn er nog legit Etizolam webshops? Ik wil alleen een benzo voor slaap na stims en niet voor het recreationele effect.
Kan het nergens meer vinden :(

Flubromazolam kopen. Goedkoop en goed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op woensdag 17 juni 2015 om 20:02:

Sluit ik me helemaal bij aan! Waar ik altijd bestel is het omgerekend (zonder korting) al net zo goedkoop als de goedkoopste Etizolam (die overigens wel prima in orde was). Vind de etizolam toch net iets recreationeler, maar ik gebruik de flubromazolam vooral juist om geweldig op te kunnen slapen na stimulanten. Zelfs in de tijd dat ik enige tolerantie voor benzo's had, had ik met 1 pilletje van 0.25mg genoeg om vrij snel vrij diep weg te zijn na het gebruik van stimulanten.

Toevallig gisteren weer eens recreationeel gebruikt, nadat ik al zo'n 4 weken uberhaupt geen benzo meer heb gedaan, is alweer een paar maand geleden dat ik zo'n lange tijd geen benzo's heb gedaan (normaal nagenoeg welke week wel eens). Wilde weer eens goed van de kaart raken (was vandaag vrij en had gisteravond verder niks meer, dus kon mooi). Twee pellets genomen, 0.5mg in totaal, daarna niet eens zo gek veel wiet (Silver haze) uit de bong en 1 blik bier. Is uiteraard niet aan te raden voor beginners om met twee pellets te beginnen en alchohol erbij te nemen. Maar was weer heerlijk op een relaxte manier van de kaart. Alleen had ik vandaag iets productiever willen zijn dan ik dacht, ik was tot aan het avondeten gewoon echt moe en had weinig zin om wat te doen, dus werkte weer flink door. Volgende keer hou ik het maar gewoon weer bij 0.25mg haha.

Overigens vind ik benzo's met wiet of hasj een heerlijke combinatie. Al meerdere malen gedaan, geeft echt een best of both worlds en een heerlijkere high dan alleen benzo's (ok, die zijn dan ook mild bedoeld) of wiet/hasj. Je moet alleen wel praktisch kant en klaar je bed in kunnen duiken, beetje chillen, muziek luisteren en films kijken bijvoorbeeld kan wel, maar je wilt daarna echt wel een keer heerlijk slapen. Ben al meerdere malen met deze combo met muziek op (ok, geen harde muziek, maar ambient als Carbon Based Lifeforms) op goed volume met koptelefoon op in slaap gevallen en pas 3-4 uur later weer wakker geworden :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-Nial op woensdag 17 juni 2015 om 22:02:
Sluit ik me helemaal bij aan!

Goed verhaal (y)

Ik heb overigens vorige week Clonazolam genomen. 2x 0,5mg. Dat is een flinke dosis en heeft me ook black outs bezorgd. Wel een heerlijk middel verder en ik heb zover ik weet geen gekke dingen gedaan. Er waren geen rare dingen in huis waarvan ik niet meer wist dat ik het gedaan had.

Ik heb wel meteen de week erop weer slaapproblemen gehad. Dat terwijl ik al maanden geen benzo's meer gehad heb. Nu had ik zondags overdag een zuipfeest gehad en kon daardoor misschien zondag, maandag en dinsdag in wat mindere mate wel niet kunnen slapen, maar ik vermoed dat het toch wel aan de Clonazolam komt.

Ik ga het voorlopig toch even niet meer proberen, want het niet kunnen slapen is toch wel een last met mijn beroep.

Maar de werking van Clonazolam is wel heerlijk. Het is een behoorlijk potent middel!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op woensdag 17 juni 2015 om 22:40:
Ik heb wel meteen de week erop weer slaapproblemen gehad. Dat terwijl ik al maanden geen benzo's meer gehad heb. Nu had ik zondags overdag een zuipfeest gehad en kon daardoor misschien zondag, maandag en dinsdag in wat mindere mate wel niet kunnen slapen, maar ik vermoed dat het toch wel aan de Clonazolam komt.

Ik ga het voorlopig toch even niet meer proberen, want het niet kunnen slapen is toch wel een last met mijn beroep.

Maar de werking van Clonazolam is wel heerlijk. Het is een behoorlijk potent middel!

Voor die 4 weken rust die ik heb gehad heb ik iets te enthousiast mijn benzo's gebruikt. Meerdere dagen per week (niet aan eengesloten, ik denk zo'n 8-10dagen in die 14 dagen in totaal) benzo's doen, af en toe combo's, maar merkte wel dat vooral de Clonazolam mijn favoriet was. Daarna weer van de een op de andere dag gestopt, na twee nachten nadat ik voor het laatst wat had genomen had ik opeens echt 1 dag behoorlijke last gehad van benzo withdrawal symptomen. Die nacht weinig geslapen, voelde me echt futloos, maakte me druk en schrok om de kleinste dingen en was op een gegeven moment zelfs bang dat ik eraan dood zou kunnen gaan (dat was echter nagenoeg onmogelijk, gezien de lengte van mijn gebruik en ik praktisch altijd minimum doseringen gebruikte). De nacht erna gewoon weer goed geslapen en de volgende dag nergens geen last van. Daar waar de verschijnselen minder erg waren, maar 3 dagen (en vooral nachten) aanhielden na 3 weken etizolam.

Maar heb hier ook wel meerdere dingen over gelezen op het internet dat clonazolam een hel is om van af te kicken in vergelijking met veel andere benzo's (en etizolam). En de verschijnselen ook pas later komen dan met bijvoorbeeld etizolam omdat het zo langwerkend is. Daarom ook maar gelijk even 4 weken van alle benzo's afgebleven en lukte me gelukkig prima.

Overigens zou ik niemand aanraden om met meer dan 0.5mg te beginnen van de Clonazolam. Bij veel RC's kun je gerust met 2-3 pellets beginnen als je al eens benzo's hebt gehad, maar Clonazolam is gewoon veel te heftig in een dubbele dosis naar mijn idee. Ik heb het zelf 1 keer gedaan (2x 0.5mg Clonazolam), gelukkig op een zaterdagavond, veel te lang geslapen en ik was de dag erna zo waardeloos, ik ben echt volgens mijn mijn bed nauwelijks uitgeweest en had echt nergens zin in. Bij 1x 0.5mg had ik geen last, gewoon een heerlijk recreationeel avondje en de volgende dag uitgeslapen wakker.

Wellicht heb je met 1x 0.5mg die slaapproblemen niet. En bij die dosis weet ik ook wel zeker dat je alsnog een heerlijk recreatief avondje. IMO is 2x 0.5mg teveel, ik heb het iig ook maar bij die ene keer gehouden mede door de heftigheid, waar 1x 0.5mg precies goed is. En dat is misschien nog steeds teveel voor mensen die nog helemaal geen ervaring met andere benzo's hebben.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SkyFire op donderdag 18 juni 2015 om 00:51:
Haha was het maar zo'n feest :p nee gewoon besteld, maar had het pas na defqon verwacht te intvangen :)

Wel ja? Heb zelf maandag iets bij SA besteld en vandaag binnen gekregen.. De 14 dagen verzendtijd die ze er bij zetten geldt alleen voor t buitenland vgm..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 18 juni 2015 om 01:00:
maandag iets bij SA besteld en vandaag binnen gekregen..

Laatst dinsdag besteld en donderdag binnen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op woensdag 17 juni 2015 om 20:02:

Thanks! Ga meteen halen :)

Uitspraak van D-Nial op woensdag 17 juni 2015 om 22:02:
Sluit ik me helemaal bij aan! Waar ik altijd bestel is het omgerekend (zonder korting) al net zo goedkoop als de goedkoopste Etizolam (die overigens wel prima in orde was). Vind de etizolam toch net iets recreationeler, maar ik gebruik de flubromazolam vooral juist om geweldig op te kunnen slapen na stimulanten.

Nice! 1 pilletje is dus al voldoende? :D
Met etiz had ik 3-4 mg nodig om echt goed te slapen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 18 juni 2015 om 01:00:
Wel ja? Heb zelf maandag iets bij SA besteld en vandaag binnen gekregen.. De 14 dagen verzendtijd die ze er bij zetten geldt alleen voor t buitenland vgm..

De vorige keer duurde het ook een goede week bij mij (zal dan net ff pech gehad hebben dan?) Nu had ik in het weekend besteld, ik ging dus uit van op zn vroegst vrijdag (en dan ben ik dus al weg naar defqon)

Maargoed ik heb het nu al binnen :) Paar mooie stofjes erbij, vandaag gelijk de eerste maar naar het TC brengen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DNM surfer op donderdag 18 juni 2015 om 08:22:
Nice! 1 pilletje is dus al voldoende? :D
Met etiz had ik 3-4 mg nodig om echt goed te slapen.

Ja bij mij wel en bij een ander die het wel eens heeft geprobeerd gaat het ook altijd perfect op 1 pilletje. Bij etizolam had ik zelf ook inderdaad 1-2 nodig voor recreationeel gebruik of voor als ik op een normale dag (dus zonder stims) goed wilde slapen, na stims had ik inderdaad ook 3-4mg nodig. Maar nu volgens elke keer nog aan 0.25mg genoeg gehad. En zelfs al zou dat in een uitzonderlijk geval niet genoeg zijn, dan kun je gerust twee pellets nemen, dus 0.5mg in totaal. Zo'n dosering moet echt wel iedereen plat krijgen :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toxic_hotel op maandag 15 juni 2015 om 19:54:
Thanks voor de reactie zo maar is even bestellen :) bij SA hebben ze nu 15% korting.

Netjes binnen gekregen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-Nial op donderdag 18 juni 2015 om 13:56:
Zo'n dosering moet echt wel iedereen plat krijgen :p

Haha lekker ;p
Hoelang werkt het ongeveer? Met Etiz slaap ik 8 uur.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toxic_hotel op donderdag 18 juni 2015 om 17:17:
Netjes binnen gekregen :D

Hier ook. Wat 6-APB besteld en wilde AMT eens uitproberen. Vanmiddag netjes ontvangen, 6-APB ziet er hetzelfde uit als andere 6-apb wat ik ooit vaker heb gehad.

Uitspraak van DNM surfer op donderdag 18 juni 2015 om 17:37:
Haha lekker ;p
Hoelang werkt het ongeveer? Met Etiz slaap ik 8 uur.

Lastig te zeggen, bij eentje slaap ik gewoon voldoende, wordt ik wakker en merk dat het nog werkzaam is. Let er nooit zo op wanneer ik zeker weet dat het uitgewerkt is. Maar goed, zoals van de week beschreven, 2x 0.25mg gehad (wel icm wat wiet en een halve liter bier), van 02:00 uur tot 11:00 uur goed weggeweest en de rest van de dag voelde ik me nog lui. Werd pas tegen het avondeten dat ik weer wat productiever werd. Gebruik weinig stims meer de laatste tijd, dus zou niet exact meer kunnen vertellen hoelang ik slaap met 1 pellet. Dat antwoord kan ik je uit eigen ervaring na volgend weekend pas geven haha :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-Nial op donderdag 18 juni 2015 om 17:51:
Dat antwoord kan ik je uit eigen ervaring na volgend weekend pas geven haha :p

Ik heb de tijd haha. Net alvast 25 stuks besteld! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op maandag 15 juni 2015 om 21:22:
Je zou eens 4-MC kunnen proberen. Nor Mephedrone. Ik vond het best wel op Mephedrone lijken. Ook helaas de relatief korte werking.

kwa dosering te vergelijken met de echte Mephe ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DNM surfer op donderdag 18 juni 2015 om 17:37:
Hoelang werkt het ongeveer?

Ik heb met 0.25mg flubromazolam ongeveer 14 uur geslapen, ben daarna nog n paar uur suffig geweest. Had daarvoor niks gebruikt verder.
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 18 juni 2015 om 23:07:
0.25mg flubromazolam ongeveer 14 uur geslapen, ben daarna nog n paar uur suffig geweest.

Lol, moet je maar net van houden :lol: . Vind slapen best lekker maar zo lang én met naweeën hmmm
Waarschuw beheerder
Ik heb met 0.25mg flubromazolam ongeveer 14 uur geslapen, ben daarna nog n paar uur suffig geweest. Had daarvoor niks gebruikt verder.

Tering hahah. Wel lekker uitgerust na een feestje dan :D
Waarschuw beheerder

Dat spul heb ik nou nodig voor het weekend. Ik slaap gemiddeld 6 tot 7 uur per nacht en na een avond snoepen is dit meestal maar 3 tot 5 uur.
Waarschuw beheerder
donateur
14u :roflol:

shit.. dan sta k te trillen van de honger als k wakker wordt :')
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
People,

Ik ben al lange tijd op zoek naar de soort drugs die ik in Brazilië heb ingenomen, het was de meest intense trip die ik ooit gehad heb. Echter ben ik er nooit achter gekomen wat het was. Het was de bedoeling dat ik xtc zou nemen echter was het iets totaal anders, meer in de richting van de 2C's denk ik zo. Pilvorm en rond, als ik het me goed herinner met glinsterende stukjes erin.

De effecten waren als volgt:

1. Foto's leken te bewegen.
2. Tekst op het beeldscherm van mijn telefoon ging golvend op en neer.
3. Hartjes en andere icoontjes werden groter en kleiner, bijvoorbeeld het sterretjes teken leek te glinsteren.
4. Mensen leken mooier, gespierder. Meest te vergelijken met een griekse goden.
5. Kleuren waren heel intens, de kleuren van de muur leken in een soort golvende vuur achtige grijstint te vergaan. Veel ruis ook.
6. Natuur leek jungle achtig, planten leken een soort van naar je toe te komen.
7. Haren op de huid werden groter en kleiner in een soort golvende beweging, tijdens het kleiner worden leek het ook weer in vuur achtige grijstinten te vergaan.
8. Trip duurde 12 uur, zelfs toen ik eindelijk in slaap was gevallen en weer wakker werd waren de effecten nog merkbaar. Waarschijnlijk door de hoge dosering 1,5 pill ervan + 0,5 xtc pil wss dosering 40mg. Had geruild met iemand die had vogels in de club gezien en ook allemaal natuur.
9. Veel andere visuals zoals dat de weg langzaam leek te openen en veranderde in water.
10. Wanneer het donker in gelopen werd voelde dit aan als de hell, pikzwart werd het.
11. Zwaar verliefd gevoel, een goede vriendin van me leek het mooiste meisje op de gehele wereld.

Iemand enig idee?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van aintnodisco op donderdag 18 juni 2015 om 19:52:
kwa dosering te vergelijken met de echte Mephe ?

Ja je moet vrij hoog doseren. Gelijk aan Meph.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-Nial op woensdag 17 juni 2015 om 23:04:
schrok om de kleinste dingen

Wel herkenbaar ja

Uitspraak van D-Nial op woensdag 17 juni 2015 om 23:04:
Wellicht heb je met 1x 0.5mg die slaapproblemen niet

Ik heb maar even een pas op de plaats gemaakt. Ik raak het voorlopig even niet aan. Jammer, lekker spul. Maar ik heb (natuurlijke) slaap nu eenmaal hard nodig. Ook met het werk dat ik doe.

Misschien over een maandje weer eens een keer eentje proberen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EuforieAddicted op vrijdag 19 juni 2015 om 12:20:
Dat spul heb ik nou nodig voor het weekend. Ik slaap gemiddeld 6 tot 7 uur per nacht en na een avond snoepen is dit meestal maar 3 tot 5 uur.

Flubromazepam (dus niet flubromazolam) tot 1730 de volgende op geslapen. En dat terwijl ik van nature een vroege vogel ben. Ik word altijd om half 6 wakker

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Espoir op maandag 8 juni 2015 om 21:39:
Weet iemand eigenlijk of CM nog zaken doet?

Jazeker, prima zaken zelfs. Zeker wel mijn favoriete vendor sinds een hele tijd. De jongen die het runt weet waar ie over praat, snapt klantvriendelijkheid (heeft b.v. een live-chat waar je altijd goed antwoord krijgt op je vragen, en kortingsacties etc.) en als ik vandaag geld voor een bestelling overmaak dan heb ik het 9 van de 10 keer morgen in m'n brievenbus, en anders de dag erop maar dat ligt dan meer bij de PostNL zelf. Kwalitatief van de producten verder ook gewoon prima, nog nooit een klacht gehad.

Heb geen enkel belang bij CM ofzo, voor de duidelijkheid, maar ik zou ze zeker aanraden. Omdat ik er dus zelf prima ervaringen mee heb, maar ik ze ook hun klanten wel gun (en jullie natuurlijk een goede vendor en producten gun ;) )
Kwaliteit en klantvriendelijkheid mag beloond worden, want veel webshops snappen daar duidelijk niets van. :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op zaterdag 20 juni 2015 om 21:40:
Geloof dat het toch echt CM was die laatst MXE leverde i.p.v. 4fa, is het niet?

Echt? Dat is wel heel erg slordig (en gevaarlijk) idd.
Eerste negatieve geluid dan wat ik over ze hoor.
donateur
Uitspraak van Technoasis op zaterdag 20 juni 2015 om 09:39:
Flubromazepam (dus niet flubromazolam) tot 1730 de volgende op geslapen. En dat terwijl ik van nature een vroege vogel ben. Ik word altijd om half 6 wakker

En nu was het weer half 6 :') :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 21 juni 2015 om 10:30:
En nu was het weer half 6

Heb ik ergens anders een andere tijd genoemd? Haha :) Naar mijn weten altijd half 6 (y)

Edit: Haha, nu lees ik het pas. Ik bedoel normaal half 6 's morgens :lol: (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Yesss m'n mephedrone is binnen van ms/so 11 gram van dit heerlijke spul. Man man man was vergeten hoe erg dat spul stinkt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Devlon op woensdag 24 juni 2015 om 14:13:
Yesss m'n mephedrone is binnen van ms/so 11 gram van dit heerlijke spul. Man man man was vergeten hoe erg dat spul stinkt.

Heel de kamer ruikt er hier naar:/