Partyflock

Forumonderwerp · 1129967

Waarschuw beheerder
+13-9
donateur
*Mededeling, nadat het topic meermalen is aangeveegd*
Vragen en aanbieden van (designer)drugs is niet toegestaan.
Ook vragen of melden waar het te verkrijgen is is niet toegestaan!
Hou hier dus rekening mee a.u.b!!!

Omdat er nog geen topic was over RC's en Designers hier maar een groot topic over verschillende designers en RC's.

Een klein stukje van Wikipedia:

---

Designer drug

Designer drugs of research chemicals is een opkomende groep drugs, die vooral onder jongeren en twintigers populair zijn. Het zijn bij normale gebruikers veelal onbekende drugs, maar vaak wel bekend bij meer experimenterende gebruikers. Omdat er relatief weinig bekend is over toxiciteit en farmacologie van deze onderzoekschemicaliën is het risico van gebruik relatief hoog.

Designer drugs zijn verbindingen waarbij men telkens opnieuw poogt nieuwe moleculen met een lichte structurele variantie op de markt te brengen. Drie belangrijke groepen binnen de Designer drugs zijn gesubsitueerde fenylethylamines en tryptamines en cannabinoïden. De redenen voor de synthese van deze drugs zijn tweevoudig: men zoekt naar een nieuwe structurele variantie, en men poogt continu de wetgever voor te zijn en de wet te ontduiken.

Het handelen in en bezitten van designer drugs is - ook als ze niet voorkomen op lijsten bij de Opiumwet - in Nederland strafbaar op grond van de Geneesmiddelenwet, een economisch delict.

---
Brand hier los over je vragen, meningen en de rest.
Zelf heb ik al veel RC's geprobeerd en ben nu van plan binnenkort ook weer een nieuwe aan me lijst toe te voegen genaamd MDPV.
Wie wat en waar post hier je ervaringen.

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op donderdag 7 februari 2013 om 12:33:
Humor, had er nog nooit van gehoord. Nice find! Ook Erowrid schrijft soortgelijk, positieve ervaringe zoals jij:

http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_Smarts_Phenibut.shtml

Tof ! Op erowid is het ook al bekend, dit had ik nog niet gezien. Soms denk je inderdaad dat de lijst met nieuwe designer drugs weleens uitgeput moet zijn maar zoals hier blijkt dat er toch weer leuke middelen opduiken.

Uit eigen ervaring vermeld ik wel dat het niet om een "zwaar" middel gaat zoals ik destijds 2tc2 wel vond echter daar staat tegenover dat het effect wel veel op GHB lijkt echter met aanzienlijk minder risico en bijwerkingen.

Zo zou je van phenibut een flinke eetlepel naar binnen moeten werken om een overdosis te krijgen nou dat lukt je dus niet.

Waar ik wel al voor waarschuwde en wat ik nu ook op erowid bevestigd zie is dat gewenning erg snel optreed. WEES HIER VOORZICHTIG MEE, DE ONTWENNINGSVERSCHIJNSELEN ZIJN ONGEVAARLIJK MAAR BIJZONDER ONPRETTIG!!!

En vergelijkbaar met G en alcohol ontwenningsverschijnselen. Zelf had ik na 4 dagen 2 gram verdeeld over de dag behoorlijk last van onrust, zenuwen, angst en een sterk gevoel van onbehagen. Het duurde even voordat ik een link met phenibut legde omdat het pas na minstens 24 uur onthouding optreed (bij mij dan).

Daarentegen schijnt het ook weer de onthoudingsverschijnselen van G en alcohol te kunnen verzachten, maar dan ben je m.i. bezig het ene gat met het andere te vullen.

O ja wat ik nog wel vermeldenswaardig vind is dat je als je de door mij beschreven dosis aanhoud je prima kunt functioneren, onder de mensen kunt komen en dat je wel heel relaxed bent maar niet zo suffig of mistig zoals met benzo's.

Als ik meer relevante info over phenibut tegenkom zal ik het hier delen, heb jij ervaring met phenibut deel het dan hier met ons.

Thanks
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PillReports op donderdag 7 februari 2013 om 14:28:
effect wel veel op GHB lijkt

Ik ga ook eens een potje bestellen op Ebay. (Y)
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Technoasis op vrijdag 1 februari 2013 om 14:49:
5-APB Powder

Deze. :)

Uitspraak van PillReports op donderdag 7 februari 2013 om 11:24:
Deze dosering geeft nagenoeg geen bijwerkingen

Lekker proefkonijn spelen. :')

Uitspraak van PillReports op donderdag 7 februari 2013 om 14:28:
En vergelijkbaar met G en alcohol ontwenningsverschijnselen. Zelf had ik na 4 dagen 2 gram verdeeld over de dag behoorlijk last van onrust, zenuwen, angst en een sterk gevoel van onbehagen. Het duurde even voordat ik een link met phenibut legde omdat het pas na minstens 24 uur onthouding optreed (bij mij dan).

Waarom bleef je het überhaupt meerdere dagen achter elkaar nemen?

Maar het klinkt interessant.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op donderdag 7 februari 2013 om 18:06:
Ik ga ook eens een potje bestellen op Ebay. (Y)

Dat idee had ik ook tot ik dit las....
http://www.mindandmuscle.net/forum/42324-another-phenibut-casualty
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 12 februari 2013 om 19:36:
Deze.

Thanks (Y). Wordt de volgende

Wat betreft 3-MMC, echt niemand die iets zinnigs kan zeggen over een orale dosis. Ik heb van iemand hier een PB gehad, die raadde 200mg aan. Iemand die meer of minder getest heeft? Ik schrijf uiteraard een tripreport, als ik niet doodga. :lol:

Uitspraak van Nero.apa op woensdag 13 februari 2013 om 21:54:
Dat idee had ik ook tot ik dit las....
http://www.mindandmuscle.net/forum/42324-another-phenibut-casualty

Dat is een triest verhaal, echter ben ik niet iemand die 2 dagen drugs achter elkaar zal gebruiken. Deze kerel deed het elke dag. Ik niet. Sowieso gebruik ik misschien maar 10x per jaar wat. Maar no worries, ik heb het ook nog eens niet besteld. Ik ga het wel een keer bestellen, maar niets moet hoor. Komt goed (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technoasis op woensdag 13 februari 2013 om 22:00:
Dat is een triest verhaal, echter ben ik niet iemand die 2 dagen drugs achter elkaar zal gebruiken. Deze kerel deed het elke dag. Ik niet.

Precies. Dan vind je over iedere drug wel horror-topics.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op woensdag 13 februari 2013 om 22:00:
Dat is een triest verhaal, echter ben ik niet iemand die 2 dagen drugs achter elkaar zal gebruiken.

Ik weet van mijzelf dat ik al gauw dagelijks aan de G zit, dus dan zal het hier ook wel fout gaan!
Waarschuw beheerder
is ook niet gek als je kijkt naar de gelijkenis in structuurformule van GHB en phenibut. dat het soortgelijke effecten/ontwenning geeft.
ikzelf houd het wel gewoon bij G :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nero.apa op donderdag 14 februari 2013 om 13:54:
Ik weet van mijzelf dat ik al gauw dagelijks aan de G zit, dus dan zal het hier ook wel fout gaan!

Ja dat maakt het wel wat anders. Anyway, toch wel een middel dat een potentieel gevaar kan opleveren.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nero.apa op donderdag 14 februari 2013 om 13:54:

Dan er beter van wegblijven idd. :)
Waarschuw beheerder
Krijg deze week als het goed is wat JWH-122 binnen, iemand ervaring mee?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 4-FMPim op vrijdag 15 februari 2013 om 12:43:
JWH-122 binnen

Wel interessant. Bizar idee ook synthetische cannabis toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op vrijdag 15 februari 2013 om 13:27:
Wel interessant. Bizar idee ook synthetische cannabis toch?

Ja klopt, had er wel eens wat over gehoord en ging wat 4f bestellen dus ik dacht bestel daar ook wat van.

Nou zit ik alleen te lezen over hoe je het moet innemen, en vraag me af of iemand mooie dosis weet en met wat, lees dat de een boter erbij gebruikt en de ander melk..
Waarschuw beheerder
Verdomme m'n bestelling bij SA is nog steeds niet geleverd. Iemand ervaring met de after sales? Gaan ze een reshipment doen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op dinsdag 19 februari 2013 om 10:23:
Verdomme m'n bestelling bij SA is nog steeds niet geleverd. Iemand ervaring met de after sales? Gaan ze een reshipment doen?

In mijn omgeving heeft iemand hetzelfde probleem met een levering 4FA van SA. Hopen op een reshipment.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TrueGrit op dinsdag 19 februari 2013 om 11:57:
In mijn omgeving heeft iemand hetzelfde probleem met een levering 4FA van SA. Hopen op een reshipment.

Ik moet nu tot vrijdag wachten. Ben benieuwd. Gaat echt niet meer komen.
Waarschuw beheerder
Geen idee waar ik met deze vraag heen moet maar ik zie steeds vaker mensen aan een flesje flugel snuiven.
En dan zit er geen flugel in, iemand enig idee welke drugs dit kan zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blaaskaak op woensdag 20 februari 2013 om 09:53:
iemand enig idee welke drugs dit kan zijn?

poppers misschien?
Waarschuw beheerder
Even gewikied en ik denk dat dat het is ja :p weer wat geleerd.
Waarschuw beheerder
Ook maar wat 3-MMC besteld ben benieuwd :D
Lees er leuke dingen over
Meer mensen hier problemen met de levering bij SA?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van infected op woensdag 20 februari 2013 om 14:20:
Meer mensen hier problemen met de levering bij SA?

Inmiddels na precies 8 werkdagen toch aangekomen. :)
Waarschuw beheerder
Due to ongoing changes in legal status of many Research Chemical products in Netherlands, we have decided to move our operational center to Spain.

Therefore we will stop receiving orders starting from March 5. Whole team is working hard to make our services accessible by March 18.

There will be limited support available until the new operational center is fully established.

We are sharing this information in advance, so you can plan your purchases for the next two weeks period.
Best Regards,
Sensearomatic team

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 maart 2012 om 00:55:
Brand hier los over je vragen, meningen en de rest.
Zelf heb ik al veel RC's geprobeerd en ben nu van plan binnenkort ook weer een nieuwe aan me lijst toe te voegen genaamd MDPV.
Wie wat en waar post hier je ervaringen.

Heb je die MDPV al geprobeerd en wat vond je ervan?

Waarschuw beheerder
Iemand een idee wat er de verschillen tussen Fli en Fle (salamander-klanten weten wat ik bedoel :P) zijn? Of alleen het stickertje?
Beide gewoon 4-fa toch?

Niet dat ik van het weekend opeens in de club sta te trippen met iets psychedelisch ofzo :+
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 21 februari 2013 om 21:45:
Iemand een idee wat er de verschillen tussen Fli en Fle (salamander-klanten weten wat ik bedoel :P) zijn? Of alleen het stickertje?
Beide gewoon 4-fa toch?

Niet dat ik van het weekend opeens in de club sta te trippen met iets psychedelisch ofzo :+

bestel gewoon een grammetje 4-fa poeder op die site. Per dosis veel goedkoper en beter te testen en af te wegen.

Waarschuw beheerder
Doe ik normaal gesproken ook wel hoor. Maar vind het ook wel geinig om af en toe eens van die (mix)producten van hunzelf te proberen.
Waarschuw beheerder
+1

Vandaag, ein-de-lijk! De bestelling van SA is binnen. Het is de 6e volgens SA verstuurd. Dat kan toch niet waar zijn?

[img width=1024 height=768]http://i50.tinypic.com/2usd0mg.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dietmer op donderdag 21 februari 2013 om 10:19:
Heb je die MDPV al geprobeerd en wat vond je ervan?

Ja allang haha ! :lol:

Houden het hierbij als de pep niet werkt en je brak bent pak wat afgewogen MDPV snuif die en het lijkst alsof je een nieuwe dag begint en fris onder de douche uitkomt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 februari 2013 om 18:01:
Ja allang haha ! :lol:

Houden het hierbij als de pep niet werkt en je brak bent pak wat afgewogen MDPV snuif die en het lijkst alsof je een nieuwe dag begint en fris onder de douche uitkomt

Ok! Ik heb er aardig wat MDPV doorheen gejaagd een tijdje terug. Retegoedkoop en ik vind het effect erg lekker maar verder levensgevaarlijk en verslavend spul.
Waarschuw beheerder
Wat zijn de middeltjes naast 4fa die nog echt het proberen waard zijn? De meeste verdwijnen allemaal (Zoals mephedrone en methoxetamine)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technoasis op vrijdag 22 februari 2013 om 18:22:
Wat maakt het gevaarlijk?

Je moet daar misschien gevoelig voor zijn maar net als met speed en coke ga ik gewoon door tot het pakje leeg is.
Van MDPV heb je maar een paar spikkels nodig en als je dan een zak van een gram hebt is dat zeer link,
Ik ben een keer bijna doodgegaan omdat ik teveel MDPV gebruikt had waardoor mijn nieren niet meer werkten.
Is gelukkig helemaal goed gekomen maar voor 'tzelfde geld had ik 't loodje gelegd of had ik de rest van me leven elke maand naar de nierdialyse gemoeten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dietmer op vrijdag 22 februari 2013 om 18:54:
Je moet daar misschien gevoelig voor zijn maar net als met speed en coke ga ik gewoon door tot het pakje leeg is.
Van MDPV heb je maar een paar spikkels nodig en als je dan een zak van een gram hebt is dat zeer link,
Ik ben een keer bijna doodgegaan omdat ik teveel MDPV gebruikt had waardoor mijn nieren niet meer werkten.
Is gelukkig helemaal goed gekomen maar voor 'tzelfde geld had ik 't loodje gelegd of had ik de rest van me leven elke maand naar de nierdialyse gemoete

Eens. Oppassen met dat spul (zoals met elke RC natuurlijk, maar hier nog wat meer).
Heb veel afzonderlijke verhalen/reports gelezen over hartproblemen, verslaving door dagelijks gebruik en klachten nu dus zoals Dietmer hierboven noemt.

Niet het spul zelf is echt direct gevaarlijk maar dus eerder de hele hoge 'bijpak'-factor en verslavingsfactor (doordat je het dagelijks kan gebruiken en de kater van de vorige keer er tijdelijk mee wegspoelt) ervan. Ook voor studie,werk etc.

Tis wel geinig spul en je kant het dus best proberen maar alleen als je voor 1 of 2 keer gebruik in huis hebt, en die keren ook niet in de gelegenheid bent om (veel) bij te pakken. Alleen gezien het vaak in 1, 2 of meer grammen wordt geleverd is dat lastig. Zeker gezien de hele lage dosis die je nodig hebt (10-30 mg). Toen ik een gram in huis had, het ik het uit voorzorg maar verdeeld tussen mij en wat vrienden, en een klein gedeelte gewoon weg gegooid.
Leuk voor een keer, je wordt er in elk geval scherp, praterig en actief van. Maar precies zo dat het nog niet opvalt bij anderen (wat het ook weer verslavender maakt)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bedankt voor de toelichting, gentlemen. MDPV is voor mij de volgende die ik ga proberen dan. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op vrijdag 22 februari 2013 om 20:26:
Bedankt voor de toelichting, gentlemen. MDPV is voor mij de volgende die ik ga proberen dan.

Als je op bovengenoemde dingen let, kan het prima.
Welke dosis ga je doen om mee te beginnen en in welke setting? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 22 februari 2013 om 20:30:
Als je op bovengenoemde dingen let, kan het prima.
Welke dosis ga je doen om mee te beginnen en in welke setting? :)

Don't know. Ik meende het ook echt serieus. Ik ben totaal verslavingsongevoelig en luister goed naar m'n lichaam. Ik ben daarnaast een ontzettende speedliefhebber.
A
Wordt iig op een technofeest
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op vrijdag 22 februari 2013 om 20:35:
Don't know. Ik meende het ook echt serieus.

Weet ik, zei ik van niet dan ? :P
Ik ben totaal verslavingsongevoelig en luister goed naar m'n lichaam.

Verslavingsgevoelig of verslavingsongevoelig maakt niet zoveel uit in deze. Ben ik zelf ook niet echt, maar MDVP is echt een beetje een 'dodelijke cocktail' van verslavende en tot misbruik uitnodigende elementen.
Dat in combinatie met dat het toch een flinke aanslag op vooral je hart maar ook andere organen blijkt te zijn, maakt het sowieso dat je extra op moet letten met MDVP. Niet onderschatten dus ;) dit is een beetje een sluipmoordenaartje. Meer dan speed, vooral omdat dit spul (te) geschikt is om zonder dat het opvalt voor dagelijks (school/werk)-gebruik even te nemen.
Ik ben daarnaast een ontzettende speedliefhebber.
A
Wordt iig op een technofeest

Nice. Je gaat er wel heel veel van lullen hoor :P Meer dan 4-FA.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 22 februari 2013 om 21:18:
Weet ik, zei ik van niet dan ?

Godver :lol:

Enuuhh net een 250mg methylone capsule genomen. Lekker ff gamen en dan even wat muziek op. Misschien dat ik wel effe een reportje schrijf :D
Waarschuw beheerder
vind je niet een beetje zonde dat je op zon standaard avondje je serotonine toch redelijk gaat aanspreken? zou mdma / mdmc ed toch eerder bewaren voor alleen speciale avonden / feestjes. maar goed ieder zn ding

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *NG* op vrijdag 22 februari 2013 om 22:53:
vind je niet een beetje zonde dat je op zon standaard avondje je serotonine toch redelijk gaat aanspreken? zou mdma / mdmc ed toch eerder bewaren voor alleen speciale avonden / feestjes. maar goed ieder zn ding

Misschien is het voor de persoon in kwestie geen "standaard avondje"...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op vrijdag 22 februari 2013 om 22:40:
Enuuhh net een 250mg methylone capsule genomen. Lekker ff gamen en dan even wat muziek op. Misschien dat ik wel effe een reportje schrijf :D

Haha nice! :) Trip ze :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op vrijdag 22 februari 2013 om 22:53:

Hangt er vanaf. Op de meeste plekken waar ik uit ga, is iets als XTC/methylone niet echt geschikt. Te 'mainstream' publiek, te kleine ruimte en je valt er direct op.

Zomerfestivalletje vind ik daar persoonlijk beter geschikt voor, of een meer duister (techno)feestje in De Sand of een donkere club ofzo :P
Maar als je dat soort feesten een paar maanden lang niet hebt in de winter, kan ik me wel voorstellen dat je het een keer thuis of met een vriend(in) ofzo neemt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 23 februari 2013 om 00:17:
Haha nice! :) Trip ze

Oh vergeten. Begint alweer uit te werken. Is bij methylone ook wel snel vind ik. Wel geniaal spul. Wel lekker wat gechat, internet en Adam Beyer geluisterd. Lekkere techno set. Ik drink nog een biertje en dan ga ik er zo even een einde aan breien. Lekker effe m'n mand in. Lekker hoor!

edit: gaat nog wel steeds lekker hoor. Heb nog 3 caps liggen, maar ik hou het bij 1. Mooi geweest zo.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zaterdag 23 februari 2013 om 00:38:
Oh vergeten. Begint alweer uit te werken. Is bij methylone ook wel snel vind ik. Wel geniaal spul. Wel lekker wat gechat, internet en Adam Beyer geluisterd. Lekkere techno set. Ik drink nog een biertje en dan ga ik er zo even een einde aan breien. Lekker effe m'n mand in. Lekker hoor!

edit: gaat nog wel steeds lekker hoor. Heb nog 3 caps liggen, maar ik hou het bij 1. Mooi geweest zo.

Kun jij slapen een paar uur na zo'n dosis methylone?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 23 februari 2013 om 01:14:
Kun jij slapen een paar uur na zo'n dosis methylone?

Succes idd, ik vind dat methylone meer nog dan sommige andere stoffen leidt tot slapeloosheid, of zeer onrustig slapen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zaterdag 23 februari 2013 om 01:28:
Succes idd, ik vind dat methylone meer nog dan sommige andere stoffen leidt tot slapeloosheid, of zeer onrustig slapen.

En dat terwijl het niet het meest krachtige stimulerende middel is ofzo.

Waarschuw beheerder
Misschien een gekke gedachte, maar waarom is er (in tegenstelling tot bij b.v. wiet) zo weinig creativiteit wat betreft inname van RC-poeders en kristallen?
Lijkt me best grappig om een methylone-muffin of 4-FA boter te hebben, haha :P Of is bij die stoffen echt alleen rechtstreekse inname/mengen in drinken mogelijk?

Scheikundigen, creatievelingen: wat is hierin (on)mogelijk? ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 23 februari 2013 om 01:51:
En dat terwijl het niet het meest krachtige stimulerende middel is ofzo.

Nee daarom. Vrij apart idd.

Uitspraak van actief op zaterdag 23 februari 2013 om 02:34:
Lijkt me best grappig om een methylone-muffin of 4-FA boter te hebben, haha :P Of is bij die stoffen echt alleen rechtstreekse inname/mengen in drinken mogelijk?

Denk eerder dat de combinatie van innemen met voedsel niet briljant is. Dit soort dingen werken doorgaans beter op een wat nuchterdere maag. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 23 februari 2013 om 02:34:

Scheikundigen, creatievelingen: wat is hierin (on)mogelijk?

Ik heb in een gekke bui wel eens 4fmpannekoeken gebakken :P 4FA door het beslag gegooid voor de laatste pannekoek ging ik nog aardig hard op ook! Weet niet meer exact hoeveel mg 4FA ik erin heb gedaan, maar in ieder geval een hogere dosis als dat ik normaal in een capsule zou doen ;)