Partyflock

Forumonderwerp · 1129967

Waarschuw beheerder
+13-9
donateur
*Mededeling, nadat het topic meermalen is aangeveegd*
Vragen en aanbieden van (designer)drugs is niet toegestaan.
Ook vragen of melden waar het te verkrijgen is is niet toegestaan!
Hou hier dus rekening mee a.u.b!!!

Omdat er nog geen topic was over RC's en Designers hier maar een groot topic over verschillende designers en RC's.

Een klein stukje van Wikipedia:

---

Designer drug

Designer drugs of research chemicals is een opkomende groep drugs, die vooral onder jongeren en twintigers populair zijn. Het zijn bij normale gebruikers veelal onbekende drugs, maar vaak wel bekend bij meer experimenterende gebruikers. Omdat er relatief weinig bekend is over toxiciteit en farmacologie van deze onderzoekschemicaliën is het risico van gebruik relatief hoog.

Designer drugs zijn verbindingen waarbij men telkens opnieuw poogt nieuwe moleculen met een lichte structurele variantie op de markt te brengen. Drie belangrijke groepen binnen de Designer drugs zijn gesubsitueerde fenylethylamines en tryptamines en cannabinoïden. De redenen voor de synthese van deze drugs zijn tweevoudig: men zoekt naar een nieuwe structurele variantie, en men poogt continu de wetgever voor te zijn en de wet te ontduiken.

Het handelen in en bezitten van designer drugs is - ook als ze niet voorkomen op lijsten bij de Opiumwet - in Nederland strafbaar op grond van de Geneesmiddelenwet, een economisch delict.

---
Brand hier los over je vragen, meningen en de rest.
Zelf heb ik al veel RC's geprobeerd en ben nu van plan binnenkort ook weer een nieuwe aan me lijst toe te voegen genaamd MDPV.
Wie wat en waar post hier je ervaringen.

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+12
Poeh poeh, afgelopen zaterdag met 4 andere gelijkgestemden maar eens aan de 5-Mapb gegaan in een thuis setting, wat een heldenspul! :)

Ik deel dan ook graag mijn ervaring:

Rond 22:00 hadden we alle 5 een cap van 150mg genomen. Na zo'n 45 minuten kwamen de eerste merkbare signalen binnen.
Zicht begon een beetje troebel te worden, een prettige bodyload kwam opzetten en kleuren waren een stukje intenser. Voor mijn gevoel was het net of ik een dikke xtc pil had genomen, die aan het inslaan was.
Op dat moment waren we nog 1 of andere slappe film aan het kijken op netflix (Apartment 14nogwat), maar die hadden we uitgezet om te wisselen naar een muziekje.
Dat was echt een top keuze, want de muziek kwam voor iedereen een stuk beter aangenamer binnen aan dan die film. Ook kregen we een stuk meer aandacht voor elkaar i.p.v. te turen naar de televisie.

Waar de vlagen van de inslag van xtc bij mij vaak niet zo lang aanhouden, bleef ik van de 5-Mapb zeker zo'n 3 uur een cascade van happiness over mij heen krijgen.
Echt zo'n vlaag van love gevoel wat in een seconde of 5 vanuit je maag naar je borst flowt, vaak gevolgd door het eventjes sluiten van de ogen met een zuchtje van verlichting. Erg gelijkend aan een mdma rush gevoel zeg maar ;)
Dit gevoel kwam ook meteen omhoog als ik bijvoorbeeld ging zoenen met m'n vriendin...echt heel intens :D
Het enige 'nadeel' wat ik kon bemerken is dat ik op een gegeven moment toch wel een beetje een droge mond begon te krijgen, omdat de speekselvorming op hold leek te staan.

Rond een uur of 2:30 (T+4,5) begonnen de heldere momenten steeds vaker de space gevoelens af te wisselen, het gevoel was zeker nog wel aanwezig maar wij voelden alle 5 dat het nu toch wel aan het inzakken was.
Op dat moment werd besloten dat wij nog een redose gingen nemen, we waren ons allen bewust dat het piekgevoel van de avond toch niet zou terugkeren maar een degelijke verlenging van de avond zagen wij wel zitten.

Zo gezegd zo gedaan, 5 caps gemaakt van 60mg. Opvallend feitje: op het moment dat ik ging afwegen en mij moest focussen op de getallen van de weegschaal, voelde ik mij zo goed als compleet helder.
Wanneer iets je concentratie nodig heeft terwijl 5-Mapb actief is in je lichaam gaat dat eigenlijk prima, zelfs een mailtje/whattsap lezen ging prima onder invloed.

De redose voelde wij na zo'n 30 minuten opkomen. Het gevoel werd weer geboost en we zaten er weer lekker in. Zoals verwacht kwamen we niet echt bij het piekgevoel in de buurt maar de gewenste verlenging van het fijne gevoel deed zeker zijn werk naar behoren. Wij waren allen lekker vrolijk en melig en flink verhalen aan het vertellen aan elkaar.

Rond 6 uur vond ik het wel tijd worden voor wat bedroom-action, want ik was gedurende de avond toch wel behoorlijk geil geworden van de 5-Mapb.
De anderen gingen huiswaarts en ik heb ff de snel de glazen opgeruimd en tafels schoongemaakt, een beetje onder de noemer: Because it's sexy time, doesn't mean it have to be messy time ;)
Snel de hond uitgelaten en onder de douche gestapt, dat warme water over m'n lijf voelde echt awesome. Lekker fris de douche uitgestapt en het vers opgemaakte bed ingedoken.

De sex was echt geniaal, rustig en teder. Veel tegen elkaar aan kroelen en strelen. Voor mij ook weer het meest te vergelijken met sex op Mdma, maar dan toch wat helderder.
Rond een uur of 10 zijn we in slaap gevallen, en we werden om 17:30 weer wakker.

Tijdens het opstaan voelde ik mij zeker nog niet nuchter. Ik had nog verwijdde pupillen en voelde toch wel goed dat ik die nacht wat had gedaan wat energie van mijn lichaam heeft gevergd.
Het was niet super naar ofzo, en kwam zeker niet in de buurt van het 'lege' zondags gevoel wat ik bijvoorbeeld van xtc een stuk meer heb, maar toch..ik ben wel eens frisser opgestaan na een nachtje gebruiken.
Verder heb ik wel gewoon kunnen eten, alles smaakte zoals het hoorde en werd bijvoorbeeld niet gort droog als ik het in mijn mond stopte.
De rest van de avond een beetje tv zitten kijken onder het genot van een paar blowtjes, die zorgden er uiteindelijk wel voor dat ik zin kreeg om te slapen.

Gisteren om 0:00 naar bed gegaan, en vanochtend om 9:00 citroentje fris opgestaan :D

Wat mij opviel is dat iedereen zaterdagnacht aangaf in tijden niet zo dik gespaced te hebben, maar conversaties in de groep vrij normaal gingen. Er werd geen onzin gebrabbeld zeg maar..
Iedereen luisterde aandachtig naar de verhalen van de ander en we leefden ons helemaal in, super empathisch dus! :D
Niemand was echt verdwaasd of zo, we zaten echt goed te spacen, maar toch was alles in de 'heldere' tussen momenten goed te bevatten. Er was voor niemand een moment van: "Heh, nou ehhh pffff ik snap het niet meer..?!?"

Side-info:

-Wij hadden alle 5 niet zwaar gegeten op zaterdag. Mijn vriendin en ik gewoon soep met brood, 2 anderen een halve ciabatta mozarella + hamburger & de 5de persoon had 1 bord aardappels met wortels en gehaktbal.

-We hebben de hele nacht geen alcohol gedronken, ik had om 20:30 wel 1 halve liter bier gedronken maar ben na inname van de 5-Mapb overgestapt op de Taksi en Dubbelfris, net zoals de anderen

-Enkel mijn vriendin heeft even moeten overgeven tijdens het inslaan van de eerste dose, het inslaan was voor haar lijf kennelijk toch iets te heftig. Op zich niet heel zorgwekkend, want ze spuugt wel vaker als d'r drugs inslaan. Na het overgeven voelde ze zich ook meteen weer 100% toppie.

-Wij hebben gedurende de hele nacht frequent wiet gerookt, peuken smaakten gewoon simpelweg te 'gruizig' terwijl de smaak van een blow echt heerlijk was. Tijdens het blowen merkte je toch wel een flinke tijdelijke boost van de 5-Mapb. Weed is dus ook voor deze drug een ideale katalysator.

Dit allemaal gezegd hebbende moet ik tot de conclusie komen dat 5-Mapb als een behoorlijke grote winnaar mijn boekje in gaat. Het gevoel is echt heerlijk en houdt best lang aan.
Ik ben toch uiteindelijk van totaal 210mg 5-Mapb zo'n 12 uur zoet geweest. Als ik dit zou moeten vergelijken met bijvoorbeeld 210mg Mdma, dan had dit voor mij bij lange na niet zolang geduurd als de 5-Mapb.

De enige waarschuwing die ik zou willen meegeven aan eenieder die dit wel eens wil gebruiken, is dat je niet teveel naar jezelf moet luisteren als je even een helder moment hebt onder invloed van dit spul. Je kan volgens mij erg makkelijk tegen jezelf zeggen dat het begint uit te werken terwijl dat eigenlijk nog niet het geval is, waardoor je eerder zal gaan redosen terwijl dit eigenlijk niet echt nodig is, met overdosering tot gevolg...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Mooi tripreport!
Moet zeggen dat na jouw tripreport en het verslag van technoasis ik wel redelijk geprikkeld ben om dit ook te proberen :9
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van MasterAfwasser op maandag 19 mei 2014 om 12:45:
5-Mapb gegaan in een thuis setting, wat een heldenspul! :)

En weer iemand die enthousiast is :D Het is en blijft een donders mooi goedje :) Vind alleen je start dosering vrij hoog maar zo te lezen ging dat prima.
Ook grappig dat je wel je whatsappjes ect. kon lezen, ik kon hier zelf met uiterste concentratie niks van maken :lol:
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van House + Pirkies op maandag 19 mei 2014 om 13:19:
Mooi tripreport!

Idd,mooi tripreport ik heb het zelf ook al geprobeerd en ik vind het ook wel tot een van de betere RC's horen.
Het is beter dan 6-APB of 5-APB persoonlijk heb ik de beste ervaring gehad met 5-methyl-MDA.
Het is echter niet gemakkelijk om te vinden en zeker al niet als je enkel maar een grammetje ervan wil.
Jammer dat ik niet zo goed ben in triprepots schrijven op mijn reports zou je ook niet echt kunnen voortgaan.
Om dat ik 20 jaar lang zeg maar bijna dagelijks speed gebruikt heb wat er voor zorgt dat ik bijna alles iets anders beleefd heb.
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van Frank_!(h) op maandag 19 mei 2014 om 14:27:
Het is en blijft een donders mooi goedje

Uitspraak van Dr-Absinthe op maandag 19 mei 2014 om 15:07:
Het is beter dan 6-APB of 5-APB

Uitspraak van Saxoferrato op maandag 19 mei 2014 om 13:44:
het heeft mij in ieder geval overtuigd! grammetje is onderweg

:lol: hier dan ook maar besteld :lol:

Nu nog leuk feestje er voor uitkiezen :P
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van MasterAfwasser op maandag 19 mei 2014 om 12:45:
Poeh poeh, afgelopen zaterdag met 4 andere gelijkgestemden maar eens aan de 5-Mapb gegaan in een thuis setting, wat een heldenspul! :)

Echt he. Weer een fan (Y)
Waarschuw beheerder
-1
Wil vd week ff etilozam bestellen, is die van SA gewoon ok? Las laats nl dat er per vendor nog evt verschil van kwaliteit in kan zitten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van MaikelvB op maandag 19 mei 2014 om 21:07:
Wil vd week ff etilozam bestellen, is die van SA gewoon ok? Las laats nl dat er per vendor nog evt verschil van kwaliteit in kan zitten.

Ik had ooit 10x 1mg pillen (blauw) bij SA besteld... Kreeg toen 10x 2mg (rose) binnen :D
Ik gebruik na een feest meestal maar een kwartje en de vermoeidheid komt dan in 5 minuten al op spelen... (Ik kom erg makkelijk in slaap gewoonlijk)
Daarnaast heb ik ook wel eens anderhalf pilletje (3mg) (en een paar biertjes) op voor recreatief gebruik en had geen probleem met wakker blijven... Best lekkere fuzzy gevoel ^^
De volgende dag alleen wel een vage herinnering.

Nu heb ik 10x 1mg pilletjes van de de Slimme Dokter, nog niet uitgetest helaas.

Maar zover ik weet vind ik mijn etizolam van SA prima werken :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TripPiloot op maandag 19 mei 2014 om 22:10:
had ooit 10x 1mg pillen (blauw) bij SA besteld... Kreeg toen 10x 2mg (rose) binnen :D
Ik gebruik na een feest meestal maar een kwartje en de vermoeidheid komt dan in 5 minuten al op spelen... (Ik kom erg makkelijk in slaap gewoonlijk)
Daarnaast heb ik ook wel eens anderhalf pilletje (3mg) (en een paar biertjes) op voor recreatief gebruik en had geen probleem met wakker blijven... Best lekkere fuzzy gevoel ^^
De volgende dag alleen wel een vage herinnering.

Nu heb ik 10x 1mg pilletjes van de de Slimme Dokter, nog niet uitgetest helaas.

Maar zover ik weet vind ik mijn etizolam van SA prima werken :)

Ok dan, naja ze hebben alleen nog maar 2 mg pellets zag ik en is vooral voor weekendfestivals waar ik graag speed zou willen gebruiken maar toch gwn fatsoenlijk zal slapen omdat ik nogal slecht tegen weinig slaap kan. Maar dat komt dan wel goed, thx.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van House + Pirkies op maandag 19 mei 2014 om 15:25:
Nu nog leuk feestje er voor uitkiezen :P

Ik zou het de eerste keer niet op een feestje doen.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Die Eti van SA is wel schreeuwend duur..En de kwaliteit vind ik ook wat minder. Dan kun je ze beter op een andere plek bestellen.

Verder niks tegen SA hoor. Nooit problemen mee gehad persoonlijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2-1
Van het weekend eens mijn 5-eapb uitgetest! De omstandigheden waren niet echt ideaal omdat we de 250mg met z'n drieen hebben moeten delen. Iets van een 70-80mg per persoon dus. Had die avond al een flesje wijn op en twee 10mg lijntjes rilatine. Rond middernacht mijn bommetje 5-eapb genomen en vertrokken naar de discotheek.

Kickte onderweg subtiel in, de conversatie werd plots veel meer open en eerlijker (zoals je zou hebben onder MDMA). Maar integenstelling tot MDMA waren er geen fysieke rushes en was het effect voor mentaal, bovendien was het ook helderder dan MDMA in de gedachten. Heb ongeveer een uurtje later nog 40mg ritaline oraal erbij genomen en we hebben alle drie vrolijk gedanst tot 7u 'smorgens! De comedown was heel mild en zacht van aard, heb wel niet kunnen slapen tot 18u de volgende avond maar dat kwam waarschijnlijk eerder door de ritaline dan de 5-eapb...

Ook heeft 5-eapb een vreemd effect op de blaas, ik heb namelijk maar een keer geurineerd sinds inname en mijn 2 collegas helemaal niet. En dit was ondanks alcohol en water drinken door de avond heen... Het was de volgende dag ook nog een beetje te merken (minder behoefte om te plassen dan normaal). Verder was ook verassend weinig "jaw tension", misschien door de multivitamine die ik vooraf had genomen waar ook 125mg magnesium in zit.

Al bij al heb ik wel een positieve indruk over dit stofje! Het lijkt me wel dat je het best in redelijk lage dosis neemt en combineert met een stimulant, en zo lijkt het op een soort light versie van MDMA maar zonder comedown of depressie de dagen daarna, je zou zelfs kunnen spreken over een soort afterglow! Heb al zin om wat meer te bestellen met wat ethylphenidate of MPA... Maar ik zal maar eerst wachten en hopen dat die bestelling van een ander idee nog binnenkomt :/.

Uitspraak van DNM surfer op vrijdag 16 mei 2014 om 14:16:
Als combo? Welke dosering neem je dan van beide? Klinkt wel als een winner

Ik heb nog nooit 4-FA genomen! Als mijn bestelling binnenkomt ga ik ze misschien eens combineren. Met 6-APB heb ik massas ervaring. Omdat ze nogal op elkaar lijken (farmacologisch toch) lijkt het mij best om te beginnen met een halve dosis van elk. Dus 50-70mg van allebei. Omdat 6-apb nogal lang duurt en traag opkomt zou ik dat eerst nemen en dan ongeveer een uur later de 4-FA erbij gooien.

Uitspraak van MaikelvB op maandag 19 mei 2014 om 21:07:
Wil vd week ff etilozam bestellen, is die van SA gewoon ok? Las laats nl dat er per vendor nog evt verschil van kwaliteit in kan zitten

Er zit inderdaad nogal een verschil op! Als je van die vendor branded pilletjes koopt zijn die meestal toch wel zwakker van effect. Je kan best etilaam of etizest (merk producten) bestellen. Die zijn duidelijk krachtiger van effect! PFP heeft ze allebei en voor ongeveer de helft van de prijs als bij SA...
Waarschuw beheerder
+6-1
Tripreport 4-MePPP/MPPP

Dosis:50 mg

Manier van iname : snuiven

Deze RC had ik al een jaar of 3 liggen dus besloot ik hem maar eens te testen.
Ik heb deze RC getest een uurtje of 2 na het middagmaal zonder gebruik te hebben gemaakt
van alcohol of andere middelen.
Na het snuiven van een lijntje van 50 mg (brand totaal niet in de neus)
Duurde het ongeveer 10 min voor dat enig effect merkbaar was.Het effect was mild euforisch,
het werkte wel stimulerend.Maar de door mij verwachte energy boost kwam er niet.
Ook viel het op dat ik zeer kalm en geconcentreed was terwijl ik ADHD heb.Dit middel is dan ook
goed vergelijkbaar met Relantine.Aleen werkte het niet lang na 2 uur was er niets meer merkbaar.
Ook had ik constant een droge mond en verwijde pupillen.S'avonds kon ik zonder probleem slapen.
De dag erna stond ik goed uitgeslapen op en had ik nergens last van.
Conclusie:Als speedfreak had ik veel meer verwacht van deze RC.Ik ga dit dan ook nooit meer kopen,
deze RC is relatief goedkoop maar stelt ook niet zoveel voor.
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van St3v3 op dinsdag 20 mei 2014 om 16:56:
twee 10mg lijntjes rilatine

Waarom zou je rilatin gaan snuiven...
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van BarryPoten op donderdag 22 mei 2014 om 01:42:
rilatin

Ritalin*

Omdat het dan meer 'speedy' werk ipv alleen meer focus levert (gezien snelle opname in bloed)
Waarschuw beheerder
+1-3
Uitspraak van 2Crew-Blue op donderdag 22 mei 2014 om 01:56:
Ritalin*

Omdat het dan meer 'speedy' werk ipv alleen meer focus levert (gezien snelle opname in bloed)

Waarom zou je uberhaupt deze troep gebruiken, de rush is kut en je word er depressief van.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van BarryPoten op donderdag 22 mei 2014 om 08:03:
Waarom zou je uberhaupt deze troep gebruiken, de rush is kut en je word er depressief van.

De rush valt echt nog wel mee hoor! Als het aan mij lag had ik eerder amphetamines genomen, maar dat was niet ter beschikking die avond. 5-eapb was er ook niet genoeg en had op bluelight gelezen dat 5-eapb mooi combineert met een stimulant. Dit is zeker het geval, een nachtje naar de discotheek op enkel ritaline en alcohol is voor mij te saai! Met een klein beetje van die 5-eapb erbij was het heerijk, vergelijkbaar met MDMA maar zachter en milder. En bovendien ook geen last van depressie op comedown of dagen er na...
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van St3v3 op donderdag 22 mei 2014 om 08:28:
een nachtje naar de discotheek op enkel ritaline en alcohol is voor mij te saai!

Dat klinkt niet best :o
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van St3v3 op donderdag 22 mei 2014 om 08:28:
Dit is zeker het geval, een nachtje naar de discotheek op enkel ritaline en alcohol is voor mij te saai!

Tijd om naar de verslavings zorg te gaan als je all met ritalin en alcohol het te saai hebt in een discotheek.
Waarschuw beheerder
+6-1
Dat lijkt me nogal onnodig. Ik heb namelijk geen verslavingsprobleem. Verslaafd zijn wil zeggen dat je afkick verschijnselen vertoond bij het stoppen en dat je je inname niet meer kan controleren. Me niet optimaal amuseren in de discotheek onder invloed van eender welke stof wil niet zeggen dat ik verslaafd aan die stof ben. Het wil enkel zeggen dat ik die effecten niet goed/goed genoeg vind voor de discotheek. Ik zou salvia ook niet leuk vinden in een discotheek, ben ik dan volgens jou ook een salvia verslaafde?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van St3v3 op donderdag 22 mei 2014 om 16:29:
Dat lijkt me nogal onnodig. Ik heb namelijk geen verslavingsprobleem. Verslaafd zijn wil zeggen dat je afkick verschijnselen vertoond bij het stoppen en dat je je inname niet meer kan controleren. Me niet optimaal amuseren in de discotheek onder invloed van eender welke stof wil niet zeggen dat ik verslaafd aan die stof ben. Het wil enkel zeggen dat ik die effecten niet goed/goed genoeg vind voor de discotheek. Ik zou salvia ook niet leuk vinden in een discotheek, ben ik dan volgens jou ook een salvia verslaafde?Roodblondje volgen

Het gaat er meer om dat je blijkbaar steeds meer nodig hebt om je te vermaken als je op stap gaat. Dat lijkt me niet echt goed.
Waarschuw beheerder
+4-1
Waaruit leid je af dat ik steeds meer nodig heb als ik op stap ga? Ik kan me heel goed amuseren op bv enkel alcohol, maar dan liever op cafe met een kleine groep dan in een discotheek. Ritaline erbij is ook leuk als je bij iemand thuis gewoon wat wil zat worden en er iets bovenop wil, het is trouwens ook wel te doen zonder alcohol maar dan word ik er op de duur wat zenuwachtig van.

Vroeger ging ik graag naar de discotheek en rookte ik wiet en vond ik dat machtig. Het is niet dat ik dit niet meer leuk vind, maar ik heb gewoon door de jaren heen geleerd dat er betere drugs zijn om te nemen om op te gaan dansen. Dansen onder LSD of MDMA (en afgeleide producten daarvan) passen gewoon veel beter. Muziek klinkt beter, je hebt ook een push om te dansen en eindeloze energie. Het is niet echt een kwestie van meer nodig te hebben maar gewoon meer ervaring met drugs te hebben...
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Carlaaaaaaaa op donderdag 22 mei 2014 om 16:34:
Het gaat er meer om dat je blijkbaar steeds meer nodig hebt om je te vermaken als je op stap gaat. Dat lijkt me niet echt goed.

Als ik ga stappen MOET ik drinken of drugs gebruiken, maar toch ben ik niet verslaafd. Ik heb tijden dat ik maanden geen drugs of drank gebruik.

Waarschuw beheerder
+13-1
"wij hebben geen drugs nodig om het leuk te hebben" - Zeiden de mensen die zichzelf elk weekend lam zuipen om het leuk te hebben.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Technoasis op donderdag 22 mei 2014 om 21:09:
Als ik ga stappen MOET ik drinken of drugs gebruiken, maar toch ben ik niet verslaafd. Ik heb tijden dat ik maanden geen drugs of drank gebruik.

ik heb ook niks over verslaving gezegd.
Waarschuw beheerder
+2-1
Voor het eerst MXE geprobeerd en na een kutervaring in de ochtend met oraal doseren in de avond de meest intense trip van mijn leven toen ik op aanraden toch nasaal bijgepakt heb. Onderstaande post kopier ik even van een ander forum waar ik het heb geschreven (van de eerste orale dosering was ik vrij ziek geworden vandaar het kotsen)

Nu in totaal 36 uur niets gegeten. Heb mijn huisgenoot s'nachts tijdens mijn trip in momenten van helderheid geroepen om suikerwater te brengen met wat zout erin nadat ik niets anders binnen kreeg.

(het kotsen gebeurde steeds wanneer ik mijn bed uit ging om te drinken, ik kon gewoon niet bewegen zonder te kotsen, liggend voelde ik me overigens prima. Ik kots ook heel snel in attracties, dus misschien ligt het daaraan)

Had het ook verschrikkelijk heet en een droge bek.

10 minuten voelde echt als een eeuwigheid en na de eerste 2 meest heftige (heel vette) uren was het gewoon de tijd uitzitten tot ik eindelijk kon slapen.(nog zeker 3 uur lichter doorgetript)

MAAR, het was wel een bijzondere ervaring en ik zal het zeker nog een keer doen. Voel me nu weer okay.

Wat ik me kan herinneren is dat het begon als een truffel/2cb trip en terwijl ik in bed lag begon mijn bed te bewegen. Ik ging in rondjes en ondersteboven en uiteindelijk begon ik te zinken. Bij een volgend nummer kantelde ik langzaam achterover en steeg ik weer op. Zelf kon ik niet bewegen maar ik werd mee op reis genomen (echt bizar)

Ik kon na de hallucinaties en rare kleuren en vormen ook door mijn oogleden heen kijken en was ineens in een grote witte kamer (super realistisch) en andere ruimtes en plaatsen. Later begonnen mijn hallucinaties ook verhalen te vertellen op de muziek en het was alsof ik eerst zag wat er gebeurde en er daarna over werd gezongen in het nummer.

Muziek beinvloede ook heel erg de trip, maar alles was bijzonder. Oude trance nummers van duister tot uplifting tot Indie music en Active Child (bizar mooi).

Ik heb geen enkel moment gehad dat ik bad ging, maar dacht wel een aantal keer dat ik misschien zou sterven. Maar was er niet bang voor en wist dat ik eigenlijk niet genoeg op had voor een overdosis, maar ergens was ik bang dat het niet eten en drinken gevaarlijk zou zijn, dus gelukkig hielp mijn huisgenoot me hierbij.

Ik zal het zeker nog een keer doen en dan rustig 20-25mg per keer snuiven tot ik het juiste punt bereik.

Ik heb nu 10 uur in de ochtend 75mg oraal genomen en 11 uur 25mg oraal. Dit zorgde voor alleen misselijkheid en moeheid en tot 18:00 op de bank liggen. Na het schrijven van een negatief report dacht ik fuck it. Ik probeer 1 puntje (20 a 25mg) te snuiven en kijken wat het doet. Voelde wel duidelijk iets gebeuren. Ik heb geen idee in hoeveeltijd, maar heb nog 3 puntjes bijgesnoven en uiteindelijk circa 200mg op met orale dosering in de ochtend erbij (veels te veel natuurlijk, maar gelukkig is alles goed gekomen)

Voel me nu opzich prima en zal nog even laten weten als ik ergens last van krijg. De MXE bewaar ik voorlopig in ieder geval voor over een paar maanden.

PS. De reden van oraal doseren was naar aanleiding van reports uit de UK en Amerika. MXE zou bijna even goed moeten werken oraal, maar het zou ook aan de synth liggen? Uiteindelijk blij dat ik toch wat gesnoven heb, maar wel vreemd dat bij andere reports dezelfde dosering oraal gewoon een goede trip geeft
Waarschuw beheerder
+4-1
Docu over A.Shulgin

https://www.youtube.com/watch?v=G9x8c5dMxes

Waarschuw beheerder
-1
Laatst 5-APB besteld bij SA, dit blijkt 6-APB te zijn en er zit 43% werkzame stof in. Ze zeiden dat je ongeveer dezelfde dosis als MDMA kunt nemen wat neem ik aan zo'n 100mg is(? Op internetfora zie ik ook meerdere keren 100mg voorbij komen)
Nou maar eens testen. Iemand ervaring mee en is het zo dat als er 43% werkzame stof in zit je ook meer moet pakken? 100mg is dan maar 43mg werkzame stof namelijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Mensen hier bekend met de vendor DL? (de D is de beginletter van een vrouwennaam)

Ze hebben zo te zien een flinke lijst aan stimulants/psychedelics, maar ook enkele dissociatives en benzodiazepine derivaten.
5-Mapb scheelt daar momenteel aanzienlijk in prijs t.a.v. bijv. CM, dus heb daar wel interesse in, maar volgens mij is DL nog niet langsgekomen in dit forum.

Als mensen ervaringen hebben met deze vendor hoor ik het zeer graag :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2-2
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 mei 2014 om 21:56:
en is het zo dat als er 43% werkzame stof in zit je ook meer moet pakken? 100mg is dan maar 43mg werkzame stof namelijk.

Dat is zo, je zult meer moeten pakken. Tenzij alle 6-APB die in omloop is van een dergelijke zuiverheid zou zijn, dan blijkt iedereen zijn/haar dosis in milligrammen gepakt tegen een vrij lage zuiverheid..en is er blijkbaar ook niet zo gek veel van nodig, als het wel heel zuiver zou zijn. Maar ga daar maar niet van uit. Maar heb niet eerder percentages van 5/6-APB gezien, dus ja..beetje koffiedik kijken.
Wel een handige vraag geweest om bij het testcentrum neer te leggen eigenlijk, zij hebben daar wrsch meer kijk op, of dit een gangbaar percentage is, of juist toch wel laag is (verwacht het laatste). Vraag is ook of de analyse wel goed is, eigenlijk, het lijkt me toch niet zo waarschijnlijk dat een vendor iets met zo'n lage zuiverheid verkoopt. Bij 4-FA hebben we ook gezien dat de standaard niet in orde is waardoor er percentages van 58% werden genoemd die rond de 80 moesten zijn..
Waarschuw beheerder
+3-2
Hallo allemaal. Ik heb vorige week donderdag mijn bestelling met Flubromazepam ontvangen. Ze zaten netjes verpakt in een bubbeltjesenevelop. Mijn interesse ging vooral uit naar de lang werking. Ik lees reports over 24-30 uur. Nou dat was ik wel benieuwd naar.

Aangezien ik voor mijzel de ongesschreven regel hanteer dat ik op vrijdag altijd strop om 1530 uur met weren EN omdat het lekker weer was en dit middel een invloed wil laten hebben op mijn werk, besloot ik net voor vertrek even om half 4 de 2 oranje tabs van beide 4 mg al in mijn muil te stoppen en lekker in een half uurtje naar huis te rijden. Daar aangekomen heb ik lekker in de zo'n gezeten met een glaasje wijn en alles maar laten gebeuren. Ik werd er enorm relaxt van en ook wel slapering. Ik heb dus een poosje zitten slapen. Het was heerlijk. Ik heb daarop nog wat rose gepakt en toen het tegen de avond werd heb ik nog 1 x 1mg etizolam gepakt. Waarom weet ik niet, maar het voelde gewoon goed. Vanaf dat moment weet ik niet veel meer maar wat ik welk weet is dat ik rond 2200 uur mijn nest is ben gegaan en heerlijk verrast wakker werd om....... 1815 uur de volgende dag. Ik had geen last, maar zo lang heb ik nog nooit geslapen. ik was heerlijk uitgerust, maar echt een recreatieve waard zit er dus niet aan.

Nou jij hebben we dat ook weer gehad. Al met al een prima middel, als je van slapen relaxen houdt, en dat houd ik (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vandaag mooi weer! Dus festivaltijd!! Ben op het moment op emporium en ga vandaag 4fa met 2cb doen.
13.00; 100mg 4fa
15.00; 22mg 2cb

Kijken of het een zieke space kan worden.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Contrapoll op zaterdag 31 mei 2014 om 14:16:
Vandaag mooi weer! Dus festivaltijd!! Ben op het moment op emporium en ga vandaag 4fa met 2cb doen.
13.00; 100mg 4fa
15.00; 22mg 2cb

Kijken of het een zieke space kan worden.

Dat is wel aardig wat 2cb. Heb je die combi al eerder gehad? Want de 4f versterkt het wel aardig.
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Technoasis Als jij de keus hebt (qua recreatieve waarde) dan ga je dus voor Eti?
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Eventjes een vraagje hier, vast wel iemand die me even kan inlichten. Wordt met Benzo Fury nu het zelfde bedoelt als 6-APB? De een zegt dat hetzelfde is terwijl de andere zegt dat het totaal verschillende stofjes zijn.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van [W.P.C] Patjeee op zaterdag 31 mei 2014 om 22:45:
Eventjes een vraagje hier, vast wel iemand die me even kan inlichten. Wordt met Benzo Fury nu het zelfde bedoelt als 6-APB? De een zegt dat hetzelfde is terwijl de andere zegt dat het totaal verschillende stofjes zijn.

ja is hetzelfde
Waarschuw beheerder
-1
Ja, al twee keer deze combi gebruikt.

De trip was trouwens erg relaxed verlopen met Diepe visuals!
Het enige wat minder is aan 2cb op een feest is de bodyload die je ervaart.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
de drukte lijkt me ook niet zo relaxt
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Contrapoll op zondag 1 juni 2014 om 13:33:
Het enige wat minder is aan 2cb op een feest is de bodyload die je ervaart.

Als die er niet was, zou ik het wel elk feest overwegen :P Zelf ervaring met 2cb op feesten tot 15mg, puur doordat de bodyload teveel is daarboven.
Waarschuw beheerder
-1
Te lang geleden dat ik actief ben geweest! Zijn er in de tussentijd nog wat leuke RC's bijgekomen? Iets zoals 4-fa of m1?
Waarschuw beheerder
Methylone te krijgen bij CM

Dacht dat Methylone bijna overal van de markt was...