Partyflock

Forumonderwerp · 1129967

Waarschuw beheerder
+13-9
donateur
*Mededeling, nadat het topic meermalen is aangeveegd*
Vragen en aanbieden van (designer)drugs is niet toegestaan.
Ook vragen of melden waar het te verkrijgen is is niet toegestaan!
Hou hier dus rekening mee a.u.b!!!

Omdat er nog geen topic was over RC's en Designers hier maar een groot topic over verschillende designers en RC's.

Een klein stukje van Wikipedia:

---

Designer drug

Designer drugs of research chemicals is een opkomende groep drugs, die vooral onder jongeren en twintigers populair zijn. Het zijn bij normale gebruikers veelal onbekende drugs, maar vaak wel bekend bij meer experimenterende gebruikers. Omdat er relatief weinig bekend is over toxiciteit en farmacologie van deze onderzoekschemicaliën is het risico van gebruik relatief hoog.

Designer drugs zijn verbindingen waarbij men telkens opnieuw poogt nieuwe moleculen met een lichte structurele variantie op de markt te brengen. Drie belangrijke groepen binnen de Designer drugs zijn gesubsitueerde fenylethylamines en tryptamines en cannabinoïden. De redenen voor de synthese van deze drugs zijn tweevoudig: men zoekt naar een nieuwe structurele variantie, en men poogt continu de wetgever voor te zijn en de wet te ontduiken.

Het handelen in en bezitten van designer drugs is - ook als ze niet voorkomen op lijsten bij de Opiumwet - in Nederland strafbaar op grond van de Geneesmiddelenwet, een economisch delict.

---
Brand hier los over je vragen, meningen en de rest.
Zelf heb ik al veel RC's geprobeerd en ben nu van plan binnenkort ook weer een nieuwe aan me lijst toe te voegen genaamd MDPV.
Wie wat en waar post hier je ervaringen.

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Ik zal het zo nog een keer proberen, laatste paar keer dat ik contact probeerde op te nemen wachte ik +-15 minuten maar kreeg geen gehoor..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeff420 op vrijdag 28 februari 2014 om 13:01:
Ik zal het zo nog een keer proberen, laatste paar keer dat ik contact probeerde op te nemen wachte ik +-15 minuten maar kreeg geen gehoor..

CM ligt momenteel behoorlijk onder vuur, dus je kan het beste een ticket sturen en het een paar dagen laten wachten. Het duurt allemaal wat langer momenteel, dat is niet anders..
Waarschuw beheerder
Vanavond een beetje 4Fa van CM getest, prima naar me zin gehad,:D rond 21u capsule van +-190mg gehad, heerlijk avondje:) wel moeite met slapen maar dat was te verwachten :p ff lekker een dikke roken en het slapen moet wel goedkomen :) 4FA van CM is een dikke +
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Hoi, zou iemand mij via een prive berichtje kunnen vertellen wat die CM is? SA heb ik al in de peiling :) Alvast bedankt
Waarschuw beheerder
+1-2
Hoi,
ik hoor goede verhalen over TD goed om te horen, aangezien er steeds meer websites uit de lucht worden gehaald of gewoon niet meer leveren,
en je kan de bestelling afhalen bij TD ook altijd een + punt natuurlijk,
wat vinden mensen van 4mec dan ?
Groet, X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kelly1221984 op zaterdag 1 maart 2014 om 13:31:
Hoi,
ik hoor goede verhalen over TD goed om te horen, aangezien er steeds meer websites uit de lucht worden gehaald of gewoon niet meer leveren,
en je kan de bestelling afhalen bij TD ook altijd een + punt natuurlijk,
wat vinden mensen van 4mec dan ?
Groet, X

Jammer dat TD zo'n klein assortiment heeft. Als ze MXE en 6-apb toe zouden voegen aan hun shop zou nice zijn.
Waarschuw beheerder
+1-2
Beste,

ik ken de eigenaar van de shop heel goed,
en ga zeker zeggen dat hij dat moet toevoegen,

Met vriendelijke groet
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van kelly1221984 op zaterdag 1 maart 2014 om 13:31:
at vinden mensen van 4mec dan ?

3x niks, ik heb nog een gram of 7 liggen. Te hoog doseren, effecten te zwak
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zaterdag 1 maart 2014 om 13:55:

Ben wel benieuwd wat jij interessante RC's vindt, naast 5-MAPB :P
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van 2Crew-Blue op zaterdag 1 maart 2014 om 18:29:
Ben wel benieuwd wat jij interessante RC's vindt, naast 5-MAPB

4FA, Pentedrone, MDAI, BK-2C-B (al ben ik geen tripper), Methylone, 6-APB, 5-MAPB. Dan heb je het wel een beetje gehad. Al heeeeeeeel veel geprobeerd, dus de rest was allemaal minder.

4FA en 5MAPB de beste tot nu toe

4FA -> Omdat dit the best of all worlds is
5-MAPB -> Omdat dit voor mij het dichts bij MDMA kwam
Waarschuw beheerder
+7
Uitspraak van Technoasis op zaterdag 1 maart 2014 om 18:54:
4FA, Pentedrone, MDAI, BK-2C-B (al ben ik geen tripper), Methylone, 6-APB, 5-MAPB. Dan heb je het wel een beetje gehad. Al heeeeeeeel veel geprobeerd, dus de rest was allemaal minder.

4FA en 5MAPB de beste tot nu toe

4FA -> Omdat dit the best of all worlds is
5-MAPB -> Omdat dit voor mij het dichts bij MDMA kwam

Een hoop prettige stofjes, paar ga ik nog proberen (onderzoeken :p). Wat me veruit het meest heeft gefascineerd is Methoxetamine. Erg uiteenlopende meningen hier in de omgeving en veelal negatief. Te duister, vaag, ik wordt een debiel etc.

Vaak MXE genomen in verschillende doseringen, allergietest, dan startend op 20mg en over een periode van een paar maanden tot 150+.

Vorige winter besloot ik op een avond een stadswandeling te maken, in mijn systeem een geringe hoeveelheid MXE en nog wat voor onderweg, verder bewapend met wat fijne joints en wat te drinken. Mooiste ervaring ooit, soort gevoel van begrip van alles en eenheid etc. De maas was als zijde zwart en het was alsof ik het informatieknooppunt vande stad was. Gigantische euforie, vooral toen ik de willemsbrug overliep, niet als MDMA maar heel allesomvattend en totaal onbeschrijfelijk.
Dit was na ruim 20km door Rotterdam, de hele periode echt zwaar onder de indruk.

Cannabis lijkt een stevige versterkende werking op MXE te hebben overigens, vanaf de eerste rook werd het interessant zullen we maar zeggen. Psychedelica icm cannabis vind ik op die manier ook goed werken, 2cb met name.

Richting huis een vriend geapped ‘omg shulgin ++++'. Thuis binnen nog een stukje video van mezelf geschoten omdat ik de ervaring goed vast wilde leggen, voor een mooi report.

Maanden verder een documentje met niet veel meer dan bovenstaande beschrijving, ik weet nog veel van de indrukken en sensatie en een mystiek aan duister grenzend gevoel van alomvattend begrip.

Het was erg rustig maar interactie had ik weinig behoefte aan, motoriek was ok maar het is misschien niet de meest verstandige activiteit alleen buiten :-).

Daar moet ik een report van schrijven dacht ik, voor erowid en consorten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zaterdag 1 maart 2014 om 13:55:

Wel leuk icm andere stofjes moet ik zeggen.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van JSKI op zondag 2 maart 2014 om 11:50:
Wel leuk icm andere stofjes moet ik zeggen.

Ja zo lust ik er nog wel meer. Mayo is lekker met een frikandel en patat ook.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zondag 2 maart 2014 om 11:51:
Ja zo lust ik er nog wel meer. Mayo is lekker met een frikandel en patat ook.

:lol:
Eigenlijk was ik aan het typen dat ik de effecten wel oké vond tot ik dacht dat dat eigenlijk helemaal niet zo is en toen stond er opeens een nietszeggende reactie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op zondag 2 maart 2014 om 11:58:
Eigenlijk was ik aan het typen dat ik de effecten wel oké vond tot ik dacht dat dat eigenlijk helemaal niet zo is en toen stond er opeens een nietszeggende reactie.

Ik hoop wel dat je doelt op mijn reactie :lol:
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Gisteravond MDAI gedaan..
werd er flink knetter van :lol:
220mg gedaan ong. Na n half uurtje begonnen we wat te voelen wat leek op het inslaan van MDMA.
Op een gegeven moment toch flink wap geworden. dr zijn ook flink wat lachgas patronen er doorheen gegaan :roflol: en wat glazen alcohol.

een keer bijgedoseerd zo'n 150mg per persoon. en was t alweer op.(gewoon 200mg te weinig gerkegen :@ )
kwam al vrij snel weer opzetten.
moet wel zeggen dat ik ook hier wel aardig kaakspanning van kreeg. flink gebeten, maar niet zo hard als bij mdma of vooral bij 6-apb.
rond half 4 een etizolam genomen en op een gegeven moment naar bed gestrompeld :')

vandaag niet echt verrot alleen emotioneel wat gevoeliger.
leuk spulleke voor n keer. (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zaterdag 1 maart 2014 om 18:54:
BK-2C-B

Heb er eigenlijk nog weinig positiefs over gehoord, dat doseringen enorm zijn voor je iets merkt, maar jij ervaart het toch wel als een positief middel? (Vergelijkbaar met 'echte' 2c-b?)

Uitspraak van PandaBeer op zondag 2 maart 2014 om 06:12:
Wat me veruit het meest heeft gefascineerd is Methoxetamine.

Ik blijf toch gefacineerd door dit stofje, heb het nu al een tijdje liggen maar steeds niet echt een goed moment gevonden om het te nemen.. Blijf je er lang "wazig" van? Vaak heb ik tijd, maar verplichtingen een uur of 6 later die dag, is dit haalbaar om dan weer compleet nuchter te zijn of is het leuker er echt een avondje/dagje vrij voor te plannen?
Waarschuw beheerder
donateur
ik voel me echt n mongool als k mxe op heb :')
Waarschuw beheerder
laatst voor de 2e keer 2cb gedaan (2.5 nijntjes)
Heel vet spul. Eerste keer tijdens een trip dat ik lichamelijke hallucinaties had haha.

Ik stond in me huiskamer met me armen open en het voelde alsof er keiharde wind vanuit me kleding naar buiten blies en ik er op kon zweven (heel veel trillingen en spanning over me hele lichaam ook, maar positief)
Muziek klonk ook geweldig. Sander van Doorn - Timezone echt nooit zo meegemaakt.

Nog steeds het gevoel dat er een klein beetje iets ontbrak en helaas duurde het een beetje kort.
Jammer dat ik een mdma pauze heb want ik lees errug vette dingen over deze combo.

Op een beetje hoofdpijn na nergens last van gehad verder. Volgende keer 3 nijntjes proberen :D

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Groentesoep89 op woensdag 26 februari 2014 om 14:26:
... uiteindelijk duurde het wel even voor we echt sliepen.
Wel nog heel lekkere seks gehad erop, waarbij we oneindig energie leken te hebben :o

Haha nice :D Staat zeker nog op m'n 'to do-list', seks i.c.m. 4-FA of 4-MEC. Helaas zijn m'n bedpartners tot nog toe allemaal hoewel lief tamelijk brave niet-gebruikende dames :'( Maar jaja, 'EEN vriendin' zei je hè? ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op zondag 2 maart 2014 om 21:19:
ik voel me echt n mongool als k mxe op heb :')

Hehe dat hoor ik vaker, je moet er niet echt iets bij doen en het is veelal een introspectief gebeuren. Soort van dwalen door herinneringen en zweven door sterren, of door de gebieden waar ik ben opgegroeid en dat soort dingen.

Uitspraak van 2Crew-Blue op zondag 2 maart 2014 om 19:03:
Ik blijf toch gefacineerd door dit stofje, heb het nu al een tijdje liggen maar steeds niet echt een goed moment gevonden om het te nemen.. Blijf je er lang "wazig" van? Vaak heb ik tijd, maar verplichtingen een uur of 6 later die dag, is dit haalbaar om dan weer compleet nucht

Ik zou zeker de eerste keer een vrij moment pakken, ik zou het nu wel 'durven' om ca. 4u voor een verplichting een lage dosis MXE te nemen, maar vindt het idee dan gewoon niet prettig dat ik nog wat moet doen :).

Als ik 's avonds MXE op heb gehad en 's ochtends (vroeg) op pad moest heb ik nog nooit last gehad van een brakheid of kater, eerder het tegenovegestelde.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van PandaBeer op zondag 2 maart 2014 om 06:12:
in mijn systeem een geringe hoeveelheid MXE en nog wat voor onderweg

Hoeveel? En nasaal?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 2Crew-Blue op zondag 2 maart 2014 om 19:03:
Heb er eigenlijk nog weinig positiefs over gehoord, dat doseringen enorm zijn voor je iets merkt, maar jij ervaart het toch wel als een positief middel? (Vergelijkbaar met 'echte' 2c-b?)

Ik heb er wel positieve geluiden over gehoord, alleen ben ik geen tripper en had 2 pillen van 100mg genomen. Nou dat was me een feest. En zoals iedereen die wel van trippen houdt weet, moet je de "echte" wereld los kunnen laten en dat kan ik maar moeilijk. Dus dan wordt het vanzelf een hel :lol:

Uitspraak van Marcel-o B) op zondag 2 maart 2014 om 18:59:
leuk spulleke voor n keer.

Mooi dat je het zo positief ervaren hebt. Er zijn mensen die aan MDAI niks aanvinden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van actief op maandag 3 maart 2014 om 04:39:
Haha nice :D Staat zeker nog op m'n 'to do-list', seks i.c.m. 4-FA of 4-MEC. Helaas zijn m'n bedpartners tot nog toe allemaal hoewel lief tamelijk brave niet-gebruikende dames :'( Maar jaja, 'EEN vriendin' zei je hè? ;)

tinder... :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op maandag 3 maart 2014 om 17:50:
had 2 pillen van 100mg genomen

Dat is nog een aardig sterke dosis, veel visuals, maar niet te mindfuck als ik het goed begrijp?
Waarschuw beheerder
donateur
had 2 pillen van 100mg genomen

whut?
je ging ff dood?

Mooi dat je het zo positief ervaren hebt. Er zijn mensen die aan MDAI niks aanvinden.

ja, was wel goed waus, blurry zicht enzo.
alleen ja.. t is geen mdma...
volgende keer 5-mapb proberen B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op dinsdag 4 maart 2014 om 07:21:
volgende keer 5-mapb proberen

Ik heb zojuist CM ff gemaild over de status van mijn 5-mapb bestelling. Is op 24-2 besteld maar heb helaas nog geen verzendbevestiging ontvangen :(
Nu hebben ze ook nog even de tijd maar bij al mijn vorige bestellingen kreeg ik netjes een bericht als er vertraging was of als het verstuurd was.
Waarschuw beheerder
whut?
je ging ff dood?

Ja mijn hoofd leek wel in 20 blokjes verdeeld die een meter van me af stonden en die allemaal apart konden denken. Denk daarbij mij niet zo voorliefde voor trippen en dan vechten tegen dat effect :( AAaaaahhh :lol:

ja, was wel goed waus, blurry zicht enzo.
alleen ja.. t is geen mdma...

True. Same here.

Uitspraak van Frank_!(h) op dinsdag 4 maart 2014 om 09:18:
Ik heb zojuist CM ff gemaild over de status van mijn 5-mapb bestelling. Is op 24-2 besteld maar heb helaas nog geen verzendbevestiging ontvangen :(
Nu hebben ze ook nog even de tijd maar bij al mijn vorige bestellingen kreeg ik netjes een bericht als er vertraging was of als het verstuurd was.

Nog een keer mailen of via het ticketsysteem een bericht inschieten. Ik kreeg ook geen antwoord. Order was kwijt en ze gebruiken nu .nl en .net als mail adres. Uiteraard had hij de order ook gewoon in zijn mail staan, dus alles kwam goed.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 2Crew-Blue op maandag 3 maart 2014 om 23:44:
Dat is nog een aardig sterke dosis, veel visuals, maar niet te mindfuck als ik het goed begrijp?

Jawel. Voor mij wel. Maar ik denk dat ik en zeker een liefhebber van hallucinanten het makkelijk op een feest kan handlen. Maar zoals gezegd, not my cup of tea
Waarschuw beheerder
Heb het inmiddels binnen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Laat ff weten hoe het was wil je, ben erg benieuwd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Den= op dinsdag 4 maart 2014 om 21:25:
Laat ff weten hoe het was wil je, ben erg benieuwd.

Volgende week zaterdag kun je een report verwachten (y)
Waarschuw beheerder
+1
Na dit topic diverse malen als informatie en inlees bron te hebben gebruikt ook een mooie bestelling geplaatst bij CM met voor ons een aantal nieuwe RC's, helaas was niet alles meer op voorraad maar dat zal gezien de positieve reacties op die vendor hier wel goed komen. Zal tzt wel een reportje plaatsen hier. In de orienterende fase (welk effect willen we bereiken en wat kunnen we daarvoor het beste nemen?) iig al erg veel aan dit topic gehad dus iedereen blijf vooral veel posten!
Waarschuw beheerder
Hier ook een leuk pretpakket van CM binnen gehad nu in perfecte staat: 6apb, 5mapb, Methylone en 4fa. Kan niet wachten om alles uitgeprobeerd te hebben. Alleen 4fa ken ik dan uiteraard al, maar nog niet van CM. Ik laat het weten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-Nial op woensdag 5 maart 2014 om 16:40:
5mapb

Ik ben heel benieuwd wat jij er van vindt. Ik vond het een geweldig middel. Beter dan 6APB
Waarschuw beheerder
Ja, ik ben ook erg benieuwd. Die 6apb is voornamelijk voor mn maten die benieuwd zijn naar de lange werkingsduur, maar ik ben veel meer liefhebber van de euphorische effecten, dus ben erg benieuwd naar 5mapb en Methylone. Weet nog niet wanneer we die 5mapb doen, ik zit eraan te denken om dit weekend beetje 4fa met Methylone te combineren.

Waarschuw beheerder
+3-1
Hahaha, dus echt ff via tinder iemand gevonden die direct ook in was voor wat een avondje 4-MEC ..waar vind je? :P
Waarschuw beheerder
+4-1
Uitspraak van actief op woensdag 5 maart 2014 om 23:25:
Hahaha, dus echt ff via tinder iemand gevonden die direct ook in was voor wat een avondje 4-MEC ..waar vind je? :P

Onze eerste date was een space-date (op xtc). helaas geen relatie uitgerolt, maar we zijn wel drugs/sex buddies geworden :D

je moet ook een beetje geluk hebben in het leven haha
Waarschuw beheerder
Ik wil van het weekend eens 4fmp + Methylone gaan proberen, maar lees wisselende dosissen.

Ik heb zelf tijdje terug voor het eerst 4fmp geprobeerd, was ongeveer 170mg, voelde in het begin wel top, maar vond het eigenlijk net iets te slap om de hele avond op te gaan (had geen zin om bij te nemen omdat ik na de tijd wel graag wilde slapen). Maar dat komt misschien omdat ik alleen maar MDMA gewend was.

Dit weekend wil ik opzich wel een keer slapen, zal hooguit 04.00-05.00 uur worden dat ik er weer ben denk ik. Zou 150mg dan ook volstaan met het oog op Methylone erachteraan?

En wat betreft Methylone zelf, daar lees ik vooral wisselende dossissen over. Wat MDMA betreft verdeel ik altijd 3 halfjes (groene partyflocks) over de hele nacht en ga perfect. Maar het ziet er wel naar uit dat Methylone iets steviger gedoseerd moet worden, maar ook weer niet te hoog. Ik zat te denken aan 1x 200mg met nog 1x200mg voor de zekerheid.

Dus iets als
1x 150mg aan het begin
1x 200mg Methylone na een uurtje of 2-3
en eventueel nog een keer 200mg als ik het nodig voel

Zou dit fijn zijn voor een avondje of moet de 4fa omhoog of Methylone omlaag?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op dinsdag 4 maart 2014 om 18:04:
Nog een keer mailen of via het ticketsysteem een bericht inschieten. Ik kreeg ook geen antwoord. Order was kwijt en ze gebruiken nu .nl en .net als mail adres. Uiteraard had hij de order ook gewoon in zijn mail staan, dus alles kwam goed.

Ticket systeem werkt inderdaad prima, vrijwel direct antwoord (in NL)
Had vorige week maandag een order die gister pas binnen kwam..
Was helaas 1gr ipv de bestelde 5, dezelfde dag nog een reship gekregen die als het goed is morgen binnenkomt(Y)
Waarschuw beheerder
+1
Vandaag de reship al binnen en ziet er keurig uit(Y)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Groentesoep89 op woensdag 5 maart 2014 om 23:58:
Onze eerste date was een space-date (op xtc). helaas geen relatie uitgerolt, maar we zijn wel drugs/sex buddies geworden :D

Heel herkenbaar deze hahahah

Waarschuw beheerder
De sampletjes van TD hier ook ontvangen. Netjes en snel geleverd dus dat is een +

En de pentedrone is in ieder geval van prima kwaliteit. Heb 1x iets sterkere gehad naar m'n idee, maargoed dat was misschien ook een uitschieter. Een goede 2e plaats zowieso. De rest die ik van her en der getest heb waren of leken in ieder geval zwakker.

Iemand de 3-MMC of 4-MEC ook al getest?
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 maart 2014 om 18:10:
emand de 3-MMC of 4-MEC ook al getest?

Beide nog niet..wel liggen maar..nee, nog niet getest.

Zelf nu Ethylone, 5APB en 5MAPB besteld. Ruime ervaring met Methylone hier, en 1x 6APB op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 maart 2014 om 18:10:
4-MEC ook al getest?

Niet van TD..
Tijdje terug 5 gram aan samples gekregen van SA bij 1gr 4-fa ofzo 8)..
Had constant een net-niet gevoel, je voelt wel iets maar dan houd het op, tot een punt dat je er gewoon boos om kon worden:lol:
Terwijl de doseringen toch aan de hoge kant waren
Ook heel kort van duur dus drang om bij te pakken bleef daardoor groot terwijl het gewoon tegen beter weten in was..
Resterende 3-4 gram weggeflikkerd en overgegaan op bier met wat anders lekkers:bier:

Ken wel mensen die het kunnen waarderen, maar ook niet zo dat ze er echt voor terugkomen of gaan bestellen
Waarschuw beheerder
Zelfde 4mec ervaring als jij Daan. Ik heb ook nog een shitload gratis 4mec liggen. Ik hoef het niet meer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zondag 2 maart 2014 om 13:01:
Ik hoop wel dat je doelt op mijn reactie :lol:

Ik wou dus zeg maar typen dat 4-mec eigenlijk best leuk is. Tijdens dat typen bedacht ik dat dat alleen zo is bij andere stofjes. En toen typte ik dat en toen dacht ik ja dat voegt weinig toe maar toch een postdrang. Ofzo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeff420 op vrijdag 28 februari 2014 om 10:35:
Iemand onlangs nog iets van CM gehoord ? Mijn order staat al 3 dagen op processing en mijn tickets worden ook niet behandeld...

Even de live-chat proberen. Werkte bij mij perfect.

-edit-
Ow, had je al geprobeerd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Idd zeg! Een xtc-date, geniaal :P Dat is wel een schot in de roos... Als je nou een bij interesses 'xtc' aan kon geven... :P