Partyflock

Forumonderwerp · 1129967

Waarschuw beheerder
+13-9
donateur
*Mededeling, nadat het topic meermalen is aangeveegd*
Vragen en aanbieden van (designer)drugs is niet toegestaan.
Ook vragen of melden waar het te verkrijgen is is niet toegestaan!
Hou hier dus rekening mee a.u.b!!!

Omdat er nog geen topic was over RC's en Designers hier maar een groot topic over verschillende designers en RC's.

Een klein stukje van Wikipedia:

---

Designer drug

Designer drugs of research chemicals is een opkomende groep drugs, die vooral onder jongeren en twintigers populair zijn. Het zijn bij normale gebruikers veelal onbekende drugs, maar vaak wel bekend bij meer experimenterende gebruikers. Omdat er relatief weinig bekend is over toxiciteit en farmacologie van deze onderzoekschemicaliën is het risico van gebruik relatief hoog.

Designer drugs zijn verbindingen waarbij men telkens opnieuw poogt nieuwe moleculen met een lichte structurele variantie op de markt te brengen. Drie belangrijke groepen binnen de Designer drugs zijn gesubsitueerde fenylethylamines en tryptamines en cannabinoïden. De redenen voor de synthese van deze drugs zijn tweevoudig: men zoekt naar een nieuwe structurele variantie, en men poogt continu de wetgever voor te zijn en de wet te ontduiken.

Het handelen in en bezitten van designer drugs is - ook als ze niet voorkomen op lijsten bij de Opiumwet - in Nederland strafbaar op grond van de Geneesmiddelenwet, een economisch delict.

---
Brand hier los over je vragen, meningen en de rest.
Zelf heb ik al veel RC's geprobeerd en ben nu van plan binnenkort ook weer een nieuwe aan me lijst toe te voegen genaamd MDPV.
Wie wat en waar post hier je ervaringen.

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+1-1
Ik heb hetzelfde probleem als smikkelmikkel en andere. Daarnaast werd me verteld bij TC dat ze dit nog niet testen (tegen mij althans, misschien door de drukte/tijd/geld?).
Hier 2 plaatjes van de 4-fa die ik binnen kreeg van CM. Kan iemand die deze al heeft geprobeerd mij vertellen of de subtantie er op lijkt? Ik weet niet hoe MXE er bijvoorbeeld uitziet of iets anders waar je van een dosis boven de 100 mg een probleem krijgt :P.
[img width=1024 height=768 cacheid=0015f8a500320f41f80e6a421a02dff007]http://www.plaatjesdump.nl/upload/219633926bdd7640db489cf57d9818bf.jpg[/img]
[img width=1024 height=968 cacheid=0015f8a600320f4292de86201a02dff007]http://www.plaatjesdump.nl/upload/faa2330dad451c98487cd9c9e3013016.jpg[/img]

Ik was het van plan zaterdag te gebruiken en aangezien er veelbelovende berichten zijn over deze vendor (en nog geen fouten gerapporteerd) lijkt het te vertrouwen.
Tuurlijk is dit naïef, maar misschien dat er iemand kan beamen dat de poeder er hetzelfde uitziet als degene die al geprobeerd zijn?! Heel fijn, wit met een enkel paar hardere stukjes die je zo kunt verbrokkelen naar poeder.

Any feedback is welcome :)

Ps. mooie wimper he?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op maandag 3 februari 2014 om 22:20:
Ik ben ergens eigenlijk wel benieuwd naar de achterliggende gedachte van de meeste mensen hier van het gebruik van RC's. Ik heb vooral met al die MDxx derivaten gemerkt dat ze vaak erg in de buurt komen maar nooit kunnen tippen aan 'the real deal'. Wat bij mij dan weer de vraag oproept "Zou je zó graag je gezondheid willen riskeren voor een uitbreiding aan je persoonlijke lijstje of om 'legaal' te kunnen gebruiken?"

Sowieso dat hier nu een hoop commentaar gaat komen over dat het allemaal niet zo gevaarlijk is voor je gezondheid (bla bla alcohol vergelijkingen etc), waar vaak ook zeker een kern van waarheid in zit, maar er zijn niet voor niets clinical trials voordat iets goed word gekeurd (wat tevens 15 jaar duurt..). Hoe je het ook wend of keert, van de meest nieuwe/recente RC's zijn gewoon geen lange termijn invloeden bekend, wat de kans dat je iets carcinogeens inneemt toch behoorlijk toe laat nemen.

De eerste gedachte is meteen dat het niet zo schadelijk zal zijn. Meer gebaseerd op andere gebruikers erveringen, zou zelf nooit iets voor de eerste keer testen. Maar je hebt hier wel een punt !!
Naar mate je meer geprobeerd hebt lijkt wel wel of je het steeds makkelijker wordt om het te doen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Pfp offline dat iemand weet? Wilde etizolam bestellen maar de site is onbereikbaar.. :( Al offline sinds het weekend minimaal hoor ik net..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Den= op woensdag 5 februari 2014 om 14:44:
Pfp offline dat iemand weet? Wilde etizolam bestellen maar de site is onbereikbaar..

Ze zijn aangevallen door hackers. Binnen een paar dagen zouden ze weer in de lucht zijn

?).
Hier 2 plaatjes van de 4-fa die ik binnen kreeg van CM. Kan iemand die deze al heeft geprobeerd mij vertellen of de subtantie er op lijkt?

Die van mij is hetzelfde ja. (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pityness op woensdag 5 februari 2014 om 10:41:
Daarnaast werd me verteld bij TC dat ze dit nog niet testen (tegen mij althans, misschien door de drukte/tijd/geld?).

Komt vaak omdat ze voor de meeste RC's nog geen (interne) standaarden hebben, en dus op die manier niet de zuiverheid kunnen bepalen (geloof dat de meeste dingen met GC/HPLC alleen maar gemeten worden, idpv NMR & GC-MS bijv)
Waarschuw beheerder
+1
Tuurlijk is dit naïef, maar misschien dat er iemand kan beamen dat de poeder er hetzelfde uitziet als degene die al geprobeerd zijn?! Heel fijn, wit met een enkel paar hardere stukjes die je zo kunt verbrokkelen naar poeder.

Les 1: Nooit uitgaan van kleur/poeder om te bepalen wat het is. Geloof mij, als je suiker, MXE en 4F allemaal ver genoeg verpulverd zie jij geen verschil.
Waarschuw beheerder
donateur
nja.. de combi, geur smaak en wel/niet pijn in je neus zegt wel iets iig :P oh.. en t "gevoel" na 1 a 2 mg
maar idd. zegt veel te weinig.. dat wel.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technoasis op woensdag 5 februari 2014 om 20:21:
Ze zijn aangevallen door hackers. Binnen een paar dagen zouden ze weer in de lucht zijn

Dan wacht ik even op de Etizest ;) Thx
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hier 2 plaatjes van de 4-fa

Mijn 4FA van CM zag er heel anders uit, echt poeder ipv brokken, heb het niet laten testen trouwens.. Kan zijn dat er bij de verpakking iets vocht is bijgekomen zodat het gaan klonteren is?

Waarschuw beheerder
Hier 2 plaatjes van de 4-fa die ik binnen kreeg van CM.

Mijne zag er iets meer uit als poeder maar zaten ook paar kleine brokjes tussen zoals op jouw foto's (alleen zijn jouw brokken veel groter). Had mijn sample op Hard Bass getest samen met nog 3 anderen en iedereen ging er prima op, ging zelf iets harder en lekkerder op deze dan die van SA maar kan ook aan mijn pauze van 2 maanden gelegen hebben. 'T is iig geen troep :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Den= op donderdag 6 februari 2014 om 09:27:
Dan wacht ik even op de Etizest

Echt de beste. Ik hoef geen generics meer. De enige andere die ook goed zijn, zijn die Etilaam's. Maar Etizest is toch net even wat beter
Waarschuw beheerder
-1
donateur
is er ook iets wat lijkt op Nitrazepam?
van 5mg slaap je echt hard en lang :roflol:

maar die krijg je niet zomaar van de dokter :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+5
Tripreportje van vanavond 4-MEC:

21:45 50 mg gesnoven (voor mij is dat een behoorlijke dosis aangezien een kwart pilletje voor mij een normale dosis is)
21:55 misselijk en een hart dat op hol slaat
22:00 Overgeven (maar dat doe ik ook altijd van xtc)
22:05: Tintelende vingers, hoofdorgasmes, koude rillingen en koude handen, zicht af en toe beetje troebel
22:10 Voel me ineens weer aardig „goed”
22:15 Heb het gevoel dat de tijd lang duurt en het zicht wordt weer beetje troebel en m’n kat is ineens veel zachter dan anders
22:20 M’n gehoor wordt anders, alsof ik een pilletje heb gehad maar ik ben nog wel helder in m’n hoofd, ik word ook sociaal en krijg zin om te praten, beetje helder pillen gevoel als ik het moet beschrijven
22:25 het lijkt al weer iets minder te worden, ben wel heel wakker en heb wat klamme handjes en heb het warm
22:30 het gevoel wordt inderdaad al minder en word ook moe
22:35 heb het gevoel weer „nuchter” te zijn en heb het ook erg koud
22:40 25 mg bijgesnoven
22:45 ik besef me ineens dat ik een beetje een zere keel heb
22:50 ik voel het alweer opkomen, weer dat troebele zicht en het gehoor wat veranderd, ook weer koude rillingen
22:50 Even Nasty Boyz - Angel opgezet, dat vind ik altijd een heerlijk nummer onder invloed van een pilletje (nuchter ook trouwens) en daar heb ik nu ook behoefte aan, ben weer helemaal wakker
22:55 Ja, echt een fantastisch nummer (L), voel een licht euforisch gevoel maar ben er wel helder bij, lekker gevoel maar het valt me op dat ik wel heel koude handen en voeten heb
23:00 KOUD!
23:05 leuk en lekker gevoel maar ik voel me zo helder dat ik het gevoel te helder vind voor een thuis avondje, voor een feestje is dit zeker een optie ook omdat ik er nog heel normaal uit zie en zelfs nog normaal kan typen en whats appen, heb ook geen droge mond en geen last van m’n kaken
23:15 en het zwakt alweer flink af, de rush duurt maar kort dus
23:20 voelt alsof het weer uitgewerkt is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 februari 2014 om 23:37:

Misschien een optie om oraal te nemen als je het zo kort vindt duren?
Mdma snuif je toch ook niet, waarom zo'n RC wel?

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van DR.DA op zondag 9 februari 2014 om 00:25:
Mdma snuif je toch ook niet, waarom zo'n RC wel?

Als ik goed heb ingelezen dan duurt het plateau bij orale inname zelfs minderlang als nasaal.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 februari 2014 om 23:37:

Ik vond 4MEC ook kortwerkend en niet echt indrukwekkend. Ik had 200mg en dat is volgens mij toch een enorme dosis lijkt me. Ook heb ik amper tolerantie. Misschien moet ik concluderen dat ik altijd meer dan anderen nodig heb.
Waarschuw beheerder
Even een vraagje over Methylone, heb nu behoorlijk wat ervaring met 4-fa en wil een keer bijpakken met methylone. Is er een groot verschil tussen kristallen en het poeder? (Van SA) Is er ook een verschil van inname oid?
Waarschuw beheerder
Hey Guys!

Ben nieuw op het forum maar lees wel al een paar weken aandachtig mee naar alle ervaringen en adviezen van iedereen. Heb al een hoop geleerd! :)

Gisteren heb ik een gram Mxe binnen gekregen via de slimme dokter. Heeft iemand ervaring met Mxe van deze vendor? Ik ga het sowieso binnenkort laten testen in een testcentrum in Amsterdam. Kan dat eigenlijk?

Thanks alvast!

-James
Waarschuw beheerder
Van het weekend voor het eerst 3-MMC proberen. Kan er alleen weinig informatie over vinden dus had een paar vraagjes over jullie ervaringen.

- Normale dosering? (oraal via bommetjes)
- Werkingsduur?
- Hoe zit het met slapen? (ter vergelijking: met 200mg 4fa sla ik een nachtje over)

Ik wil een lekkere rush voor ongeveer 5 uur.

Help me out!
Waarschuw beheerder
+2-1
Kan iemand mij een linkje pmen? mvg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rainbowpuke op woensdag 12 februari 2014 om 23:58:
Van het weekend voor het eerst 3-MMC proberen. Kan er alleen weinig informatie over vinden dus had een paar vraagjes over jullie ervaringen.

- Normale dosering? (oraal via bommetjes)
- Werkingsduur?
- Hoe zit het met slapen? (ter vergelijking: met 200mg 4fa sla ik een nachtje over)

Ik wil een lekkere rush voor ongeveer 5 uur.

Help me out!

To be honest vind ik 3MMC niet echt veel aan. Ik moet het in echt hoge dosissen nemen, wil ik er wat van voelen. Dan is het best lekker, euforisch. Werkingsduur is ook kort. Toch zijn er mensen die dit een fantastisch middel vinden. Toch staat het wel bij mij de betere RC's.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op donderdag 13 februari 2014 om 23:05:
To be honest vind ik 3MMC niet echt veel aan. Ik moet het in echt hoge dosissen nemen, wil ik er wat van voelen. Dan is het best lekker, euforisch. Werkingsduur is ook kort. Toch zijn er mensen die dit een fantastisch middel vinden. Toch staat het wel bij mij de betere RC's.

Eens, heb ook 3x inmiddels dit goedje geprobeerd. De euforie is zeer snel verdwenen, bij-pak gevoel overheerst dan toch wel (Zelfde als 4MMC)
Vind dit zelf ook de minst interessante RC. Maargoed, na 4FA valt best veel tegen :)
Waarschuw beheerder
+13-3
Live Report: 5MAPB

En daar gaat ie weer. Het is nog vroeg. Live report van de RC test dummy 5MAPB!

20.37: Ik heb zojuist een 5MAPB cap naar binnen gegooid. Als het 1gram is wat ik ontvangen heb, dan heb ik nu 125mg op. In het zakje leek meer te zitten. zou best tegen de 180mg kunnen zijn. Ben benieuwd. Biertje erbij, vanaf 6 uur 3 wodka's op.

22.07: Nog niets. Ik pak nog 1 biertje. Beetje aan het kijken op internet.

22:18: Begin al wat te voelen. Lijkt wel een beetje op het begin van MDMA. Youtube setje van Adam Beyer opgezet om in de stemming te komen. Je snapt het wel. Het gevoel dat er wat gaat gebeuren.

22.28: Begin nu toch echt wat te voelen. Geluiden worden scherper. Ben benieuwd hoe het zich opbouwt.

23.14: Lijkt behoorlijk op xtc. Iets helderder, maar echt een lekker middel. Beetje wazig.

23:26 Poeh behoorlijk koek, Dit is het middel dat echt het dichtst bij MDMA komt wat ik ooit geprobeerd heb. Lekker!

23:28 Zou ik ben van de wap ineens, Ik kan amper typen, Heeeeeeerlijk

23.30 Jaja dit gaat tot mijn favo RC's horen. Ik ben echt behoorlijk koek. Schrijven is moeilijk. Muziek is lekker,

22.35 bouwt nog steed op. Behoorlijk van de wap. Met 1 oog dicht typen hahah

22.39 Ik had het verschil tussen MDMA en 5MAPB nu niet kunnen onderscheiden, Echt heerlijk van m'n appel nu. Moet m wel echt contreren omiets te typen

22.49 Poe echt van de kaart typen gaat moeiijk, maar ik nomineer dit als de beste MDMA vervanger. Ik kan amper scrijven

22.55 Ik voel me ech heerlijk. Dit middel ijkt echt heel veel MDMA, Ja ik ag dit vaker bestellen,

0117 uur: Nog steeds hetzelfde. IK het net lekker eem half uurtje met m'n ogen dicht mueziek ziten luisteren. k doe godverdomme5 minuten over elke zin

......... volgende dag (vandaag) 14:06: een uurtje geleden wakker geworden. Ik was in slaap gevallen op de bank met een lekker muziekje.

Final verdict: 5MAPB is een TOPPER!!! Ik zou echt het verschil niet kunnen vertellen of dit 5MAPB was of MDMA. Het enige "nadeel" is dat het geen energie geeft. Het is euforisch, muziek klinkt heerlijk, je wordt er gigantisch wouws van, opkomst gaat lekker geleidelijk, start van werking begon pas na een uur echt. En ik heb amper een kater, want ik heb goed geslapen. 5MAPB was van CM

Ik heb gelukkig nog een paar caps liggen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op vrijdag 14 februari 2014 om 21:47:

Klinkt goed, geniet ervan!
Waarschuw beheerder
+2
23.30 Jaja dit gaat tot mijn favo RC's horen. Ik ben echt behoorlijk koek. Schrijven is moeilijk. Muziek is lekker,

Reis je ook terug in de tijd?
Ga je nog lekker, klinkt wel als goed spul.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Veel plezier :)!

Waarschuw beheerder
Ik was het van plan zaterdag te gebruiken en aangezien er veelbelovende berichten zijn over deze vendor (en nog geen fouten gerapporteerd) lijkt het te vertrouwen.

Any feedback is welcome :)

Het ziet er in elk geval precies zo uit als mijn bestelling van CM. Hoewel je nooit 100 % zekerheid hebt (wel voor 98-99 % in dit geval denk ik) zou ik idd even een testje met 50 mg doen en een uurtje wachten.

Maar aangezien het intussen al zaterdag is zul je nu of na een avondje heerlijk spacen klaarwakker in bed liggen (het meest waarschijnlijke) óf ergens aan een infuus in het ziekenhuis :P Maar dan moet het wel een héle verkeerde stof zijn die fout gelabeld was bij CM. :o
Ps. mooie wimper he?

Geil! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
5MAPB

Klinkt goed. (: Is wel prijzig helaas, anders had ik het wellicht overwogen.
Waarschuw beheerder
+1
Youtube setje van Adam Beyer opgezet om in de stemming te komen

Moet deze geweest zijn: http://www.youtube.com/watch?v=o9WrBfmZtY0

23:26 Poeh behoorlijk koek, Dit is het middel dat echt het dichtst bij MDMA komt wat ik ooit geprobeerd heb. Lekker!

Je maakt me heel nieuwsgierig leuk rapport. Vertel nog even als je wilt af de kater meevalt. Hoop dat je niet door gegaan bent met die wodka :mixje: :) :)
Waarschuw beheerder
0117 uur: Nog steeds hetzelfde. IK het net lekker eem half uurtje met m'n ogen dicht mueziek ziten luisteren. k doe godverdomme5 minuten over elke aiin

Geniaal, ik ga stuk hier :)

Ben trouwens erg geïnteresseerd naar je 'kater'. Als het zo voelt als MDMA zal het ook wel een behoorlijke serotinineslurper zijn ben ik bang...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 15 februari 2014 om 07:23:
Het ziet er in elk geval precies zo uit als mijn bestelling van CM. Hoewel je nooit 100 % zekerheid hebt (wel voor 98-99 % in dit geval denk ik) zou ik idd even een testje met 50 mg doen en een uurtje wachten.

Afgelopen zaterdag inderdaad dit goedje genomen. Had een capsule van 40mg en 1 van 130-140mg. Het kwam heel gelijdelijk opzetten en voelde inderdaad super subtiel aan! Ongelooflijk lekkere roes, kippenvel en euforie. Stuiterde van de energie en dit ging nog wel ff door. Laatste 2 uur kreeg ik helaas last van benauwdheid (wat ik 1,5 maand ervoor ook had met xtc) en dit gaf me een lichte bad trip aan het eind. M'n maag voelde niet leeg, maar toch was er een naar gevoel te merken (moest de hele tijd boeren/maag leegmaken door lucht). Al met al voelde het als topspul en ging ik heerlijk! Door te weinig/veel van het goedje en wellicht de combi met 1 ballonnetje G had ik een semi-nare reis terug.

Dag erna speelde dat gevoel in m'n buik af en toe op ( eten en drinken hielp), maar over het algemeen was er van een kater geen sprake!
Ook al was het de 1e keer en heb ik geen vergelijking, dit spul van CM was in ieder geval goed te doen. Hij lijkt redelijk sterk, want van 170mg was slapen wel heel erg lastig en voelde ik het toch lang aawezig!
Waarschuw beheerder
Ok, mensen, ik heb mijn rapport even afgetypt. In slaap gevallen, maar zoals je ziet: 5MAPB is een blijvertje!

Uitspraak van James020 op zaterdag 15 februari 2014 om 12:05:
behoorlijke serotinineslurper

Kan zijn, ik was behoorlijjk euforisch

Uitspraak van Digitalism op zaterdag 15 februari 2014 om 08:11:
Klinkt goed. (: Is wel prijzig helaas, anders had ik het wellicht overwogen.

Ik had caps gemaakt van 125mg, maar 100mg was wellicht ook prima geweest, dan valt het wel mee. Ik was echt behoorlijk koek!

Uitspraak van DR.DA op vrijdag 14 februari 2014 om 23:48:
Reis je ook terug in de tijd?

Hahah moet je nagaan wat voor een goede RC dit is :) (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Iemand ervaring met DiMethylone(M11)? Er is niet heel veel over te vinden behalve dat het bk-MDMA zou zijn..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van 2Crew-Blue op maandag 17 februari 2014 om 11:48:
bk-MDMA

het kan niet "een bk-mdma" zijn maar een analoog van mdma kan wel.
Ben er voor de rest niet bekend mee trouwens.
laatste aanpassing
Artiest Maxcite
Waarschuw beheerder
ive Report: 5MAPB

Leuk reportje! Dit is dus echt een ideale vervanger eigenlijk om lekker eens thuis met wat vrienden waus te zijn ipv op een feestje (Aangezien het geen op peppende effecten heeft.)

Ik ben benieuwd wat er zou gebeuren als je dit met een upper zou combineren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chaoot op maandag 17 februari 2014 om 17:44:
Leuk reportje! Dit is dus echt een ideale vervanger eigenlijk om lekker eens thuis met wat vrienden waus te zijn ipv op een feestje (Aangezien het geen op peppende effecten heeft.)

Ik ben benieuwd wat er zou gebeuren als je dit met een upper zou combineren.

Ja inderdaad, voor thuis was het heerlijk. Echt heel euforisch, MDMA achtig, blurred vision. Echt een MDMA vervanger. Ik ben ook heel benieuwd hoe het met een upper is. Maar dan raad ik wel aan om met max 100mg te beginnen. 125mg was heerlijk maar vrij heftig al hoor. En ik kan wat hebben, geloof me.
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Live Report: 5MAPB

Maar begrijp ik het goed dat het dus zo'n 2 uur duurt voordat het werkt?
En hoe lang werkte het ongeveer?
En de pupillen? Erg groot neem ik aan...
In ieder geval interessant goedje om te onthouden als ik het zo lees :) Maar dus wel af te raden voor op een feestje? Of kan het ook zo zijn dat je door de thuissetting minder energie er van ervoer?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op maandag 17 februari 2014 om 18:21:
Maar begrijp ik het goed dat het dus zo'n 2 uur duurt voordat het werkt?

Nee sorry 1 uur. ongeveer denk ik. Was een beetje in de war :). Ik heb niet in de spiegel gekeken maar wel grote pupillen, als je die docu gezien hebt had die vent ook grote pupillen. Nee, er was echt geen energie, ik was wel echt heel behoorlijk koek hoor. Wel heerlijk, maar inclusief evenwichtsstoornissen, eye wiggles en kaakschaatsen
Waarschuw beheerder
Vandaag nog een dip gehad van je avontuurtje?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van James020 op maandag 17 februari 2014 om 19:02:
Vandaag nog een dip gehad van je avontuurtje?

Nee helemaal niet. Ik ben op de bank in slaap gevallen, wakker geworden. In m'n bed gaan liggen en werd de volgende dag met een lichte hoofdpijn wakker, maar ik had 2 wodka's en 4 halve liters bier op ook.

Prima dus,
Waarschuw beheerder
Ga ik het ook maar eens bestellen. Ook direct maar 6APB poeder er bij doen want dat wil ik ook nog altijd een keertje proberen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op maandag 17 februari 2014 om 19:19:
Ga ik het ook maar eens bestellen.

Top laat me weten hoe het is, ik vond het echt een topper. Voor op stap is 4FA mijn middel, voor te space 5MAPB. (Y)
Waarschuw beheerder
+1
Ik had dit volgende al in de 4FA topic gezet maar eigenlijk is dat een beetje misplaatst.
Dus hierbij nog een keer dezelfde post alleen dan op de goede pagina ^^

"Normaal heb ik Methylone altijd heel wit met een mooie glans, maar deze keer was het heel fijn lichtbruin poeder. (beetje zoals 4FA)
Ik heb heb hier het resultaat van de lichtbruine Methylone van SA en it seems like its the real deal.
Heb zelf ook een beetje geprobeert en het moet haast wel methylone zijn naar mijn mening.
[img width=816 height=550 cacheid=0015f9f0003210cbf25388b01a02e037d9]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/607/h4iz.png[/img]

Ik heb hier ook een aantal poeders van SA gefotografeerd zodat jullie het zelf een beetje kunnen vergelijken. Let wel op, de poeders kunnen wel eens qua uiterlijk variëren. (Zie mijn methylone bijvoorbeeld of de onderstaande 4FA van 09/2013 en van 01/2014)
[img width=1024 height=409 cacheid=0015f9f1003210cca7dd80861a02e037d9]http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/62/zwjb.png[/img]

Zie hier de hoge kwaliteit foto van de poeders
HOGE KWALITEIT (7000X2800)"
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van picoalisoo op maandag 17 februari 2014 om 17:16:
het kan niet "een bk-mdma" zijn maar een analoog van mdma kan wel.
Ben er voor de rest niet bekend mee trouwens.

Excuses, het woord "een" had daar niet moeten staan, het is bk-MDMA, voor zover google mij vertelt.
Waarschuw beheerder
+1
Nee bk-mdma is methylone, dimethylone schijnt bk-mddma te zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was in slaap gevallen op de bank met een lekker muziekje.

Leuk report (Y) terug in de tijd :roflol:

was dit echt rond n uur of 2 a 3 snachts dat je in slaap viel?
dus niet tot 11u de volgende ochtend je kaak aan t slopen zoals 6apb? :P
hoe was de space in het hoofd kwa gedachtes en visuals?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op dinsdag 18 februari 2014 om 07:24:
was dit echt rond n uur of 2 a 3 snachts dat je in slaap viel?

Ja zoiets verwacht ik, dat klopt wel

dus niet tot 11u de volgende ochtend je kaak aan t slopen zoals 6apb? :P

Nope, liggen en ik sliep

hoe was de space in het hoofd kwa gedachtes en visuals?

Geen visuals, wel heel space met muziek en heel euforisch, alles was fijn vrolijk, blurred vision