Partyflock

Forumonderwerp · 1129967

Waarschuw beheerder
+13-9
donateur
*Mededeling, nadat het topic meermalen is aangeveegd*
Vragen en aanbieden van (designer)drugs is niet toegestaan.
Ook vragen of melden waar het te verkrijgen is is niet toegestaan!
Hou hier dus rekening mee a.u.b!!!

Omdat er nog geen topic was over RC's en Designers hier maar een groot topic over verschillende designers en RC's.

Een klein stukje van Wikipedia:

---

Designer drug

Designer drugs of research chemicals is een opkomende groep drugs, die vooral onder jongeren en twintigers populair zijn. Het zijn bij normale gebruikers veelal onbekende drugs, maar vaak wel bekend bij meer experimenterende gebruikers. Omdat er relatief weinig bekend is over toxiciteit en farmacologie van deze onderzoekschemicaliën is het risico van gebruik relatief hoog.

Designer drugs zijn verbindingen waarbij men telkens opnieuw poogt nieuwe moleculen met een lichte structurele variantie op de markt te brengen. Drie belangrijke groepen binnen de Designer drugs zijn gesubsitueerde fenylethylamines en tryptamines en cannabinoïden. De redenen voor de synthese van deze drugs zijn tweevoudig: men zoekt naar een nieuwe structurele variantie, en men poogt continu de wetgever voor te zijn en de wet te ontduiken.

Het handelen in en bezitten van designer drugs is - ook als ze niet voorkomen op lijsten bij de Opiumwet - in Nederland strafbaar op grond van de Geneesmiddelenwet, een economisch delict.

---
Brand hier los over je vragen, meningen en de rest.
Zelf heb ik al veel RC's geprobeerd en ben nu van plan binnenkort ook weer een nieuwe aan me lijst toe te voegen genaamd MDPV.
Wie wat en waar post hier je ervaringen.

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op woensdag 18 september 2013 om 19:14:
mdai binnen..

Ben benieuwd wat je er van vindt. Ik vind het 1 van de betere RC's. Wel hoog doseren (ik en m'n maat 250mg ieder), maar het effect vond ik heerlijk en ook vrij lang werken.

Ik had wel een dinsdagdip, moet ik zeggen. Het is een hoogselectieve serotonine releaser.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technoasis op woensdag 18 september 2013 om 21:35:
Ben benieuwd wat je er van vindt. Ik vind het 1 van de betere RC's. Wel hoog doseren (ik en m'n maat 250mg ieder), maar het effect vond ik heerlijk en ook vrij lang werken.

heb ff 70 gedaan. kijken wat t doet wbt verkeerd vallen oid.
en ga t weekend 4fa doen en wil wel nog wat voelen daarvan. :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op woensdag 18 september 2013 om 21:38:
heb ff 70 gedaan

Ga je niks van voelen. Maar natuurlijk wel slim om ff te testen natuurlijk
Waarschuw beheerder
donateur
klopt voel(de) niks
ook niet van 2 sterke wodka-jus .. das dan wel weer vaag.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van House + Pirkies op woensdag 18 september 2013 om 20:39:
Vind de doppen van een bepaalde Bic pen erg handig daarvoor.

Dat is wel een goede :P
Waarschuw beheerder
Ik heb bij mijn bestelling bij SA iets extra's gekregen. Nu staat het SKU nummer wel op het zakje geschreven, maar kan op de site niet vinden wat het is. Hoe kan ik hier achter komen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op vrijdag 20 september 2013 om 13:41:
Ik heb bij mijn bestelling bij SA iets extra's gekregen. Nu staat het SKU nummer wel op het zakje geschreven, maar kan op de site niet vinden wat het is. Hoe kan ik hier achter komen?

ik gok 4mec want dat krijgt iedereen er tegenwoordig als sample bij.

op de oude site kon je inderdaad vinden wat het was aan de hand van t nummer, die optie is er helaas niet meer op de .biz site
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. frisman op zaterdag 14 september 2013 om 01:52:
ja idd.. topadvies ;) gewoon rustig aan beginnen. beste om te doen idd

Zowel qua dosis als omgeving idd. Intussen al getest? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
heb je nog wat aan dat 4mec?
is dat leuk et wat alcohol ofzo? solo vond ker niks aan :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op zaterdag 21 september 2013 om 00:05:
heb je nog wat aan dat 4mec?
is dat leuk et wat alcohol ofzo? solo vond ker niks aan

Idd niet veel aan. Je voelt wel iets, maar alsof het 4FA of M1-gevoel steeds net voordat het een beetje 'doorbreekt' stopt.
Frustrerend bijna, ik ging idd ook maar aan de alcohol toen :P
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van actief op zaterdag 21 september 2013 om 03:59:
dd niet veel aan. Je voelt wel iets, maar alsof het 4FA of M1-gevoel steeds net voordat het een beetje 'doorbreekt' stopt.
Frustrerend bijna, ik ging idd ook maar aan de alcohol toen

Inderdaad, ik heb dezelfde ervaring.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zaterdag 21 september 2013 om 09:02:
Inderdaad, ik heb dezelfde ervaring.

Gewoon weer eentje om af te strepen op het lijstje, en nooit meer te gebruiken dus ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Lang niks meer gedaan, wilde eigenlijk weer eens keta doen maar niet/lastig aan te komen dus naar N-Ethyl-Norketamine geprobeerd.

Echt Keta light dat. Wat een tegenvaller :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
zoowee..
t weekend weze stappen met 4fa (zo'n 130mg en wat alcohol) en thuis wat Methylone genomen(70.. en later 50 bij)
de tering zeg.. wauze bedoeling.
leek wel of k 2 pille op had _O- mega doppe en kauwen als de tering :D kon nog amper mn ogen open houden..

deze set : https://soundcloud.com/janfleck/jan-fleck-live-q-base-festival
was zeer aangenaam _O_

zeker voor herhaling vatbaar :9
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van actief op vrijdag 20 september 2013 om 21:55:
Zowel qua dosis als omgeving idd. Intussen al getest?

nog niet alleen getest. wel op een after.. was wel leuk maar volgend weekend of het weekend erop het is alleenstaand proberen.
word vervolgd dus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op maandag 23 september 2013 om 20:55:
zeker voor herhaling vatbaar

De goede verhalen over deze combi blijven komen, zal zelf ook eens 4fa en methylone gaan aanschaffen :)
Waarschuw beheerder
Zijn de verzendkosten ook nieuw bij SA? Ze beginnen nu wel erg duur te worden...
Waarschuw beheerder
Ja, maar reguliere verzending was de afgelopen maanden gewoon gratis, en dat is nu ook €6
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op dinsdag 24 september 2013 om 18:25:
Ja, maar reguliere verzending was de afgelopen maanden gewoon gratis, en dat is nu ook €6

Wel binnen 2 dagen op je deurmat!
Waarschuw beheerder
Klopt, en ben ook gewoon tevreden:jaja:

Gewoon wat minder vaak, maar iets grotere bestellingen plaatsen, dan maken die verzendkosten ook niet zoveel uit
Waarschuw beheerder
donateur
vinnd hun prijsstelling wel wat raar,.
Methylone is weer erg goedkoop en is echt de real deal. andere dingen zijn weer erg duur.
Vooral etizolam 2mg:') 3 fucking euro :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op dinsdag 24 september 2013 om 18:41:
Wel binnen 2 dagen op je deurmat!

Dat maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit. Ik bestel toch altijd ruim voordat ik iets nodig heb.

Ik overweeg om een gram 5-APB te bestellen, maar ik vind het eigenlijk best wel duur. Anderzijds ga ik het nergens anders goedkoper vinden, dus wachten heeft waarschijnlijk geen zin.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 24 september 2013 om 20:18:
best wel duur

wie weet is het dat geld wel meer dan waard! ik heb geen idee overigens, nog nooit gehad :P as zaterdag de 6apb testen :D
Waarschuw beheerder
donateur
als je t bij RS haalt, is t goedkoper.
scheelt 1 euro
kost meer dan bij SA maar heeft weer geen verzendkosten :P
Waarschuw beheerder
-1
Heeft iemand een goede site of meerdere sites waar ik wat kaan bestellen

Waarschuw beheerder
Vandaag eens wat Thiothinone geprobeerd, daar had ik een gratis sampletje van ontvangen. Redelijk nieuw stofje volgens mij, nog niet veel over te vinden. Had alleen gelezen dat het een milde stimulant was, iemand vergeleek het met een paar bakken koffie.

Weinig verwachting van dus. Paar lijnen geprobeerd en het is inderdaad een stimulerend gevoel maar ik zou het eerder vergelijken met Pentedrone dan met 'een paar bakken koffie'. Wel moet je er redelijk wat meer van nemen dan van Pentedrone voor een beetje vergelijkbaar effect en het duurt ook wel wat korter. Prijstechnisch is Pentedrone dus een stuk interessanter, dit spul kost bij de vendor waar ik de sample van heb 15 Euro per gram, daar heb je ook al goede Pentedrone kristallen voor. Ik zou het dus zelf niet snel kopen, maar wel leuk om een keertje geprobeerd te hebben :)

Je krijgt er overigens totaal geen grote pupillen of kaaktrekkingen van, iets waar ik bij Pentedrone wel snel last van heb. Dat zou dan het enige voordeel nog kunnen wezen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 24 september 2013 om 18:22:
Zes euro, toch?

Hahaha daar heb ik dan gelukkig weer geen last van :)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 24 september 2013 om 20:18:
Dat maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit. Ik bestel toch altijd ruim voordat ik iets nodig heb.

Ik overweeg om een gram 5-APB te bestellen, maar ik vind het eigenlijk best wel duur. Anderzijds ga ik het nergens anders goedkoper vinden, dus wachten heeft waarschijnlijk geen zin.

Persoonlijk vind ik 5apb echt de shit! Aanrader. Anderzijds, makkelijk praten voor mij. Ik hoef het niet te laten bezorgen etc
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van JSKI op donderdag 26 september 2013 om 20:27:
Ik hoef het niet te laten bezorgen etc

Maar jij bent dan ook de ekte hosselmang (Y)
Waarschuw beheerder
+1
Is 5APB ook leuk in een party setting? Binnenkort mijn eerste keer 6APB, maar misschien dat ik het volgende feestje dan 5APB probeer :p
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Technoasis op donderdag 26 september 2013 om 21:16:
Maar jij bent dan ook de ekte hosselmang (Y)

Ghetto vriend
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op vrijdag 27 september 2013 om 11:44:
Ghetto vriend

Jaja, de ghetto's van Zwolle (Y) :lol:
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Technoasis op vrijdag 27 september 2013 om 19:01:
Jaja, de ghetto's van Zwolle (Y) :lol:

Vriend we hebben scooters, hiphop en zelfs supermarkt jij weet niet
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van JSKI op vrijdag 27 september 2013 om 19:03:
Vriend we hebben scooters, hiphop en zelfs supermarkt jij weet niet

Hahah humor (Y) :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 september 2013 om 19:54:
Thiothinone geprobeerd

Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 september 2013 om 19:54:
Pentedrone voor een beetje vergelijkbaar effect en het duurt ook wel wat korter.

Hoeveel Thio heb je in totaal genomen en kun mij je tijdsverloop van inname vertellen?
Op welke manier lijkt het op pentedrone?
Waarschuw beheerder
+1
Niet eens een nieuwe sample gehad bij me bestelling van SA, denk dat de 4MEC die ze kwijt moesten eindelijk op is
Waarschuw beheerder
Hoeveel mg Etizolam gebruiken jullie om na 4fa of 6apb in slaap te komen? Heb nog nooit benzo's gebruikt en nu 2mg Etizolam pilletjes binnen
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
2mg. Meer zou ik ook niet nemen als ik jou was, want mensen kunnen nogal gekke dingen gaan doen bij mee, als je wat reports op internet moet geloven.
Waarschuw beheerder
donateur
1mg en n paar drankies was bij mij genoeg om ff n paar uur te slapen.
idd niet teveel nemen. je wordt wel verdoofd maar als je niet gaat slapen, wordt je deels verdoofd ofzo.
vooral je ethiek en andere remmen in je hersens.
Waarschuw beheerder
-2
Kan iemand me een site voor 4fmp PBen?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Marcel-o B) op zaterdag 28 september 2013 om 23:13:
1mg en n paar drankies was bij mij genoeg om ff n paar uur te slapen.
idd niet teveel nemen. je wordt wel verdoofd maar als je niet gaat slapen, wordt je deels verdoofd ofzo.
vooral je ethiek en andere remmen in je hersens.

De combi drank met etizolam zou ik ook niet aanraden. Over het algemeen is het niet aan te raden om downers met downers te combineren natuurlijk maar met etizolam zijn er mensen die erbij gedronken hebben en de volgende dag wakker worden en complete afscheidsbrieven hebben geschreven en er helemaal niks meer van kunnen herinneren. Niet verstandig dus.
Waarschuw beheerder
Door het gedoe van de 6apb heb ik even mijn 4fmp goed gekeken en vond het toch wel erg gek. De linker heb ik een maand terug binnengehad en werkt gewoon goed ziet er ook uit als alle beschrijvingen. Nou heb ik van de week nieuwe 4fmp binnen gehad (rechts op foto) van SA en ziet er heel gek uit.. lijkt wel op de beschrijvingen van het stofje waarvan werd gedacht dat het 6apb was.
Kan iemand met enige zekerheid zeggen dat het oke is of echt 100% zeker laten testen..

Heb de foto groot gehouden zodat je goed het verschil kan zien

[img width=1024 height=768 cacheid=0015e6730031fa70f454ec1c1a02ddb4f5]http://www.plaatjesdump.nl/upload/359697a80475b58aeacb74b5b02b5946.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Cortini op maandag 30 september 2013 om 17:26:
Heb de foto groot gehouden zodat je goed het verschil kan zien

Had ook altijd zoals je linkske zakje, en nu ook rechtste. Is gewoon 4f, althans, de werking is hetzelfde en verder geen verschil gemerkt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 september 2013 om 17:30:
verder geen verschil gemerkt

ahh mooi om te horen! bedankt
Waarschuw beheerder
+1
Kan iemand met enige zekerheid zeggen dat het oke is

Is gewoon 4fa. Zo ziet mijn huidige voorraad er ook uit namelijk. Werkt gewoon perfect :)
Waarschuw beheerder
+1
Kan iemand met enige zekerheid zeggen dat het oke is of echt 100% zeker laten testen..

Dat kan niet. Wel kunnen mensen beamen dat het lijkt op iets wat zij in huis hebben (gehad). Maar of je daar genoegen mee kunt nemen is aan jou.

Volgens mij heb ik het in een ander topic ook al gezegd, maar ik heb bijvoorbeeld al 4 a 5 verschillende 4-FA's gehad. Je kunt niet aan de hand van kleur of structuur zeggen of het wel of niet goed is. Al snap ik wel dat dergelijke veranderingen voor verwarring/zorgen kan zorgen.
Waarschuw beheerder
+1
om het overzicht te bewaren heb ik mijn foto geplaatst in het 6apb topic --> https://partyflock.nl/topic/1094778:6_APB_alias_Benzo_fury_iemand#bottom

Uitspraak van Digitalism op maandag 30 september 2013 om 18:59:
Wel kunnen mensen beamen dat het lijkt op iets wat zij in huis hebben (gehad). Maar of je daar genoegen mee kunt nemen is aan jou.

precies, ik kon ook genoegen nemen met 'iets wat erop lijkt' en 'het komt van sa dus het is goed'. totdat je zoiets meemaakt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op maandag 30 september 2013 om 18:59:
Dat kan niet. Wel kunnen mensen beamen dat het lijkt op iets wat zij in huis hebben (gehad). Maar of je daar genoegen mee kunt nemen is aan jou.

Oh sorry, zo bedoelde ik het ook, maar bedankt voor je reactie