Partyflock

Forumonderwerp · 1128244
1 volger · 7335x bekeken
Betreft: evenement: Ground Zero Festival, zaterdag 1 september 2012 om 22:00
Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd of er dit jaar nog een editie komt en of die snachts weer wordt gegeven vorig jaar was echt een bagger editie ik hoop dat ze het dit jaar anders gaan aanpakken

Waarschuw beheerder
+2
zoals het was zo moet het weer...dus s'nachts :respect:

Waarschuw beheerder
Er komt geen nacht meer.

Waarschuw beheerder
Met dan aan de gemeente apeldoorn en vooral het christelijke jeugdkamp dat de enige nachtvergunning krijgt van de gemeente.

Waarschuw beheerder
Bagger??

FF serieus, dit is het beste festival jaarlijks die ik ooit heb meegemaakt. En de lui hadden een vijfjarige deal voor Eersel meen ik sinds 2009 ofzo.

Ik kijk er nu al met heel veel plezier naar vooruit, en zal dit jaar voor het eerst net als een defqon festivalganger meteen een kaartje kopen, voordat ik genaaid ben. (ook al gebeurt dat wss niet)
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2012 om 19:52:
Eersel

Het gaat over Ground Zero he niet Dominator :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Perryderuijter op maandag 30 januari 2012 om 21:59:
Het gaat over Ground Zero he niet Dominator :P

Hahahah :LOL:
Mooie.
Ground Zero is ook best leuk.
Maar je ziet het al...ik denk aan dominator
Waarschuw beheerder
+1
GZ wordt elk jaar minder :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als het weer overdag is ga ik inderdaad ook niet :/ viel zwaar tegen, ook de hele set up. Afwachten maar...

Uitspraak van actief op maandag 30 januari 2012 om 19:36:
Met dan aan de gemeente apeldoorn en vooral het christelijke jeugdkamp dat de enige nachtvergunning krijgt van de gemeente

:lol:
Waarschuw beheerder
Heb me 3jaar lang goed vermaakt ! Maar vorige vond ik echt.diep.en.diep triest ! Knaake uitstraling knaake boxen (@hcstage) gvd 2 hs stages waar gaat dit over? Stnd knaake line uo..ga zo maar door! Ik had noooit verwacht dat ik dit zou zeggen, maar als het weer overdag is zul je mij niet zien !
Waarschuw beheerder
heb me vorig jaar best vermaakt , maar was indd niet waard voor je geld!
Waarschuw beheerder
+1
Geen waar voor je geld? De Theracords stage was supervet! t was t elke cent waard!
Natuurlijk hoop ik ook weer op een nachteditie dit jaar, als acht ik de kans klein.
Waarschuw beheerder
Mijn zus woont tegenover Busloo. En voor zover bij hun bekend is gaat het voortaan zo:

Het ene jaar zal er een nachtvergunning gegeven worden aan X-noize (Een of ander evangelisten ramp feest, waardoor deze hele ellende begonnen is met vergunningen). Het andere jaar aan Ground Zero. En dan gaan ze het afwisselen..
Waarschuw beheerder
-2
waarom afvragen of het een nacht of een dag festival word?

ik vraag me af waar ik de bron kan vinden waar staat dat ground zero er komt in 2012 ??
is dat al bekend gemaakt dat ground zero er weer zal zijn in 2012 ?

de meeste festivals zijn al bekend gemaakt wanneer die zullen plaats vinden.
maar niks gehoort nog over ground zero.

wel handig om te weten voor je een discussie begint of het nu een nacht of dag festival gaat worden lijkt me...

Waarschuw beheerder
Jij wil geen discussie dan doe je toch niet mee. (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wie zegt dat ik geen discussie over ground zero wil hebben.

zou dan eerder beginnen over komt ground zero 2012 er wel of niet?

is dat zo raar??

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van AfterMF op vrijdag 3 februari 2012 om 17:36:
Geen waar voor je geld? De Theracords stage was supervet! t was t elke cent waard!
Natuurlijk hoop ik ook weer op een nachteditie dit jaar, als acht ik de kans klein.

Dus dat :respect:
Waarschuw beheerder
+1
ik kom net dit tegen op internet.
weet alleen niet hoe betrouwbaar deze bron is...

http://www.whatsonwhen.com/sisp/index.htm?fx=event&event_id=43983

er word wel toestemming gegeven lees ik om ipv 2 nu 4 evenementen gehouden mogen worden op de lokatie.

http://www.rgv.nl/index.php?id=562&tx_ttnews%5Btt_news%5D=500&cHash=0cdaaf25d4720e0467d6ce9c9e179e86

dus het lijkt er wel op dat gz er komt.

alleen ik vind de bronnen niet echt helemaal duidelijkheid geven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 16 februari 2012 om 22:10:
Jij wil geen discussie dan doe je toch niet mee.

bedankt voor de duim :lol:

leuk dat jij ook iets bij gedragen hebt. :respect:
Waarschuw beheerder
ground zero ging toch onder een andere naam verder ?
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaveRaveTeef op donderdag 16 februari 2012 om 21:06:
Het ene jaar zal er een nachtvergunning gegeven worden aan X-noize (Een of ander evangelisten ramp feest

Prima plek om met de Thunderdome bus heen te gaan dus, even de rollen omdraaien, maar helaas is die niet meer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op zaterdag 18 februari 2012 om 12:08:
Prima plek om met de Thunderdome bus heen te gaan dus, even de rollen omdraaien, maar helaas is die niet meer.

:roflol: zou wel een stunt zijn :D
Waarschuw beheerder
hmm vorig jaar was ground zero rond deze tijd al bijna een maand bekend :S
Waarschuw beheerder
Erg onduidelijk allemaal. Komt er wel/niet ground zero. Word het overdag/snachts... beter laten ze snel weten wat de bedoeling hiervan is allemaal!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bartje Hc! op zaterdag 18 februari 2012 om 11:49:

Niet dat ik weet...

Hoezo denk jij dat? :)

Artiest {SHOWLIST artist 13438, 76468}
Waarschuw beheerder
andere naam world trade city festival ofzo ????

nee nee blijft gewoon ground zero hoor :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2012 om 14:07:
andere naam world trade city festival ofzo ????

nee nee blijft gewoon ground zero hoor :-)

bron???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2012 om 21:31:

Niet dat ik weet...

Hoezo denk jij dat?

jaaa, schijnt, omdat het niet onder die naam vrder mocht ofzo ?
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat we snel weten wanneer t is en of t overdag of ´s nachts is. Zou er inmiddels toch n x op moeten staan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bartje Hc! op zaterdag 18 februari 2012 om 11:49:

Uitspraak van Bas Bosman op woensdag 22 februari 2012 om 17:06:
bron???

Uitspraak van Bartje Hc! op vrijdag 24 februari 2012 om 22:16:

aan je archief te zien moet dat dan wel uit hele betrouwbare bronnen wezen...
dat kan niet anders...

precies 1 opmerking boven je eerste opmerking had ik al een linkjes geplaatst.
waar wel iets in staat over een ground zero 2012.

daar heb ik meer duidelijkheid mee dan het zomaar iets roepen wat jij doet...

helaas is het vanaf ground zero 2008 alleen maar minder geworden met ground zero vind ik jammer genoeg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op zondag 26 februari 2012 om 05:46:

Uitspraak van Baskuh! op woensdag 22 februari 2012 om 17:06:
bron???

Uitspraak van Bartje Hc! op vrijdag 24 februari 2012 om 22:16:

aan je archief te zien moet dat dan wel uit hele betrouwbare bronnen wezen...
dat kan niet anders...

precies 1 opmerking boven je eerste opmerking had ik al een linkjes geplaatst.
waar wel iets in staat over een ground zero 2012.

daar heb ik meer duidelijkheid mee dan het zomaar iets roepen wat jij doet...

helaas is het vanaf ground zero 2008 alleen maar minder geworden met ground zero vind ik jammer genoeg

, ik heb de link nie gelezen , en heb het ook niet op internet opgezocht, ik heb het gewoon even in het forum hier gevraagd,
ik heb het zelf van mijn broertje gehoord, ik weet niet wat er met de naam was, iets met de naam in ieder gevaal.
daarnaast heb je groot gelijk , ik vond ground zero vorige keer bagger.
Waarschuw beheerder
Ik denk dat het niet meer terugkomt. Blijkt wel uit dat ze dance valley anders gaan aanpakken met hardcore etc.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op zaterdag 18 februari 2012 om 12:08:

Haha geniale actie zou dat zijn :roflol:

Hopen dat UDC snel met het verlossende antw komt of het nog gaat gebeuren dit jaar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De laatste nachteditie geweest en die was geniaal :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-railed op woensdag 29 februari 2012 om 13:21:
Blijkt wel uit dat ze dance valley anders gaan aanpakken met hardcore etc.

ik denk eerder dat het te maken heeft met vorig jaar met de slechte kaart verkoop.
en op die manier extra bezoekers aan te trekken uit een andere hoek van de scene
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op donderdag 1 maart 2012 om 08:48:
ik denk eerder dat het te maken heeft met vorig jaar met de slechte kaart verkoop.
en op die manier extra bezoekers aan te trekken uit een andere hoek van de scene

oftewel van 2 feesten naar 1 om een vol festival te krijgen ipv 2 feesten die beide verlies draaien toch? :)
Waarschuw beheerder
Ground zero dit jaar gewoon weer een nacht festival !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-railed op vrijdag 2 maart 2012 om 18:17:
oftewel van 2 feesten naar 1 om een vol festival te krijgen ipv 2 feesten die beide verlies draaien toch?

de laatste tijd is er zoiezo al een overkill aan feesten.

heb zoiezo al een poosje een dejavu van de jaren 90....
Waarschuw beheerder
In de krant van vandaag staat dat er ruimte is voor 1 nachtevenement en 1 evenement van 4 dagen (x-noiz). Dus het zou mogelijk zijn om GZ weer 's nachts te houden, al denk ik niet dat er dit jaar een GZ komt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijsch op woensdag 7 maart 2012 om 13:13:
In de krant van vandaag staat dat er ruimte is voor 1 nachtevenement en 1 evenement van 4 dagen (x-noiz). Dus het zou mogelijk zijn om GZ weer 's nachts te houden, al denk ik niet dat er dit jaar een GZ komt

heb je toevallig linkje van dit ?
Artiest Audio-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijsch op woensdag 7 maart 2012 om 13:13:
Dus het zou mogelijk zijn om GZ weer 's nachts te houden, al denk ik niet dat er dit jaar een GZ komt

was vorig jaar al een bericht over dat ze dit jaar wss weer snachts wilden doen
ben benieuwd
Waarschuw beheerder
Als dat toch zo is!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [Dylan op donderdag 8 maart 2012 om 15:46:
was vorig jaar al een bericht over dat ze dit jaar wss weer snachts wilden doen
ben benieuwd

klopt.
alleen merkwaardig dat er nog niks bekend is :S
Waarschuw beheerder
is er al een datum bekend?? :(
Waarschuw beheerder
Ik heb een mailtje gekregen van udc, deze maand krijgen we te horen of het nog doorgaat. Dus wie weet

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bas Bosman op maandag 19 maart 2012 om 14:12:
of het nog doorgaat

Hoop het wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 19 maart 2012 om 16:52:
Hoop het wel

hoop et ook;):D vorige jaar vond ik het wel te doen t terrortentje:D:bounce:
ikga zowiezo dit jaar weer alst doorgaa;)

Waarschuw beheerder
donateur
:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het gaat dooooooooooooooorrr!!!!!!!!! YEAHHHHHHHHH

1 sept nacht festival

:D:D
Waarschuw beheerder
Ground Zero Festival reclaims the night

The rawest festival of the harder styles returns on the 1st of September 2012 at Area Bussloo. And after a long, neve-racking fight it will take place at night again, like it should be! UDC and Multigroove proudly present the only night festival in the Netherlands, darker and rougher than ever: “Ground Zero Festival 2012 –Night Project”.

In addition Ground Zero 2012 will be even more a festival for and by the dedicated fans of hard dance styles, with a brutal underground line-up, existing of known and unknown artist from domestic and abroad, which no other festival will be presenting to you. Hidden in the dark forests of Bussloo with all her legendary stories, Ground Zero 2012 will be a unique festival again that gets the maximum out of the night, until a breath-taking sunrise over the lake calls a new day.

START PRE-SALE:
Tickets for Ground Zero Festival 2012 – Night Project are 39 Euros (ex. fee) and will be available as of Monday the 26th of March 2012 via Paylogic and all Primera outlets in the Netherlands.

LIMITED DIE HARD TICKETS:
Are you a true Ground Zero Die-Hard? Get your Ground Zero Die-Hard ticket then for 47 Euros (ex. fee) and receive the cool Die Hard t-shirt with and access via a special entrance at Ground Zero Festival 2012 – Night Project.

MORE INFORMATION:
www.groundzerofestival.com
Waarschuw beheerder
Uitspraak van annie is in tha house op zondag 25 maart 2012 om 00:00:

The rawest festival of the harder styles returns on the 1st of September 2012 at Area Bussloo. And after a long, neve-racking fight it will take place at night again, like it should be! UDC and Multigroove proudly present the only night festival in the Netherlands, darker and rougher than ever: “Ground Zero Festival 2012 –Night Project”.

In addition Ground Zero 2012 will be even more a festival for and by the dedicated fans of hard dance styles, with a brutal underground line-up, existing of known and unknown artist from domestic and abroad, which no other festival will be presenting to you. Hidden in the dark forests of Bussloo with all her legendary stories, Ground Zero 2012 will be a unique festival again that gets the maximum out of the night, until a breath-taking sunrise over the lake calls a new day.

START PRE-SALE:
Tickets for Ground Zero Festival 2012 – Night Project are 39 Euros (ex. fee) and will be available as of Monday the 26th of March 2012 via Paylogic and all Primera outlets in the Netherlands.

Are you a true Ground Zero Die-Hard? Get your Ground Zero Die-Hard ticket then for 47 Euros (ex. fee) and receive the cool Die Hard t-shirt with and access via a special entrance at Ground Zero Festival 2012 – Night Project.

MORE INFORMATION:

hulde

Waarschuw beheerder
Uitspraak van annie is in tha house op zondag 25 maart 2012 om 00:00:

START PRE-SALE:

MORE INFORMATION:

wow, netjes :D
Waarschuw beheerder
ff de line up afwachten maar wel tof dat het weer 's nachts is :)

Waarschuw beheerder
sws kaartje halen morgen....line up boeit me geen flikker ! sws bazen feest
Waarschuw beheerder
-1
En nog redelijk geprijsd ook :jaja: of zouden de munten dan 3,50 worden? 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 maart 2012 om 10:00:
sws kaartje halen morgen

Eens

line up boeit me geen flikker !

Oneens

sws bazen feest

Eens

Gaan doe ik sowieso wel!(y) Uniek fest

Waarschuw beheerder
goed bier bataal ik goed voor :)
Waarschuw beheerder
how quickly will this sell out do you think? it will not be until the summer when i will find out if i can go

:)
Waarschuw beheerder
+1
Oooooohhhhh lkkr hooor...wat een nieuws. Dit had ik niet verwacht ! Van 22 -700.. Superrrrrrrrrrrrrr
Ik zag de poster op de heenweg van station naar brabanthallen...mooooooooooiii hophop! Dan ist bie de afsluiter weer zegge...heee mensen kijk is achterom , bam de opkomende zon!!! .... Jaa mensen ik heb dr zin aan !
Waarschuw beheerder
+1
ieeeeeeeeeeeeeeee yesyesyesss!!! wat een opluchting.. 2 jaar geleden voor et eerst naar ground zero geweest, maar dat was met toch vet :D afgelopen jaar was een slap aftreksel.. al heb ik me wel vermaakt hoor 8) et laatste uurtje in de hardcore tent was helemaal geniaal.

maar niks gaat boven in het donker rond struinen, naar vuurwerkbomen kijken, boven in het reuzenrad verkleumen en de vallen ontlopen in het boobytrap-huis :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ÐiAANSCHKi op maandag 26 maart 2012 om 19:42:
maar niks gaat boven in het donker rond struinen, naar vuurwerkbomen kijken, boven in het reuzenrad verkleumen en de vallen ontlopen in het boobytrap-huis

:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ÐiAANSCHKi op maandag 26 maart 2012 om 19:42:
ieeeeeeeeeeeeeeee yesyesyesss!!! wat een opluchting.. 2 jaar geleden voor et eerst naar ground zero geweest, maar dat was met toch vet afgelopen jaar was een slap aftreksel.. al heb ik me wel vermaakt hoor et laatste uurtje in de hardcore tent was helemaal geniaal.

maar niks gaat boven in het donker rond struinen, naar vuurwerkbomen kijken, boven in het reuzenrad verkleumen en de vallen ontlopen in het boobytrap-huis

haleeluja
Waarschuw beheerder
Sowieso baas dat het weer snachts is. Alleen jammer dat ze het niet voor mekaar krijgen in begin Juli! Gaat wel een stukje frisser zijn zo!:P
donateur
Uitspraak van DaveRaveTeef op dinsdag 27 maart 2012 om 01:10:
Sowieso baas dat het weer snachts is. Alleen jammer dat ze het niet voor mekaar krijgen in begin Juli! Gaat wel een stukje frisser zijn zo!

Je krijgt het vanzelf warm 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DaveRaveTeef op dinsdag 27 maart 2012 om 01:10:
Alleen jammer dat ze het niet voor mekaar krijgen in begin Juli! Gaat wel een stukje frisser zijn zo

Mwa, op Q-Base heb ik het ook nooit koud :D Als je maar hard genoeg los gaat merk je weinig van de temperatuur :bounce:
Waarschuw beheerder
mischien toch maar wel gaan.
zowiezo bruut dat het weer snachts is:D
Waarschuw beheerder
Hoewel het elk jaar minder werd,met als dieptepunt vorig jaar, toch maar weer heen denk
ik. Al verwacht ik niet meteen gouden bergen nu het weer s'nachts is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*R*E*N op dinsdag 27 maart 2012 om 17:48:
Hoewel het elk jaar minder werd,met als dieptepunt vorig jaar,

voor mij niet.. elke editie was TOP, alleen vorig jaar overdag principieel geskipt :cheer:

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van groetjes van Koen op dinsdag 27 maart 2012 om 17:50:
elke editie was TOP, alleen vorig jaar overdag principieel geskipt

Toch wel top dag gehad vorig jaar :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 28 maart 2012 om 09:45:
Toch wel top dag gehad vorig jaar :D

dat zeker! al was het wel even wennen.. zo van wooooww wat is hier gebeurd xD
Waarschuw beheerder
Ben fan van je naam rebel :) wat een nieuws ofniet !
Dit had ik niet meer verwacht...wat een supernacht gaat dit weer worden...bam !
Artiest Dan-E
Waarschuw beheerder
worden er ook busreizen via partytravcel georganiseerd dan gaan we lekker zonder auto !! scheelt een hoop met die controlles daar na dat feest !! ?????????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DAN-E op zondag 1 april 2012 om 09:24:
worden er ook busreizen via partytravcel georganiseerd dan gaan we lekker zonder auto !! scheelt een hoop met die controlles daar na dat feest !! ?????????

Die heerlijke fuik daar... echt genieten!

Vorig jaar zijn vrienden van me daar nog 2-3 uur op de parkeerplaats blijven staan terwijl wij na Harmony fijn in een keer naar huis zijn gereden :P
Waarschuw beheerder
Nou dan hebben die fritsen in de jezusbus uiteindelijk toch naar me geluisterd, beeeeeeeter
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DAN-E op zondag 1 april 2012 om 09:24:

haha die zijn heel makkelijk te omzeilen hoor ;)

nog nooit in al die jaren gecontroleert :)

maar verdorie ik kan dit jaar niet :(:(:( ben dan nog op vakantie op mallorca :( maja er zijn ergere dingen ;)
Waarschuw beheerder
Autootje gwn stukje verder op parkeren en chill mt jonko in d bek naar de auto lopen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bluwtooth^ op zaterdag 31 maart 2012 om 17:59:
Ben fan van je naam rebel

Thanx:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hitmeister op maandag 23 april 2012 om 13:54:
Dat is toch een week later.

en vetter :D vindt ik. maja wil deze wel pakken. maar als die snel uitverkoopt jammer.
Waarschuw beheerder
Word weer geweldig :D :D

Waarschuw beheerder
donateur
:yes: wanneer knallen ze die line up nou is online:honger:
Waarschuw beheerder
ah neeeee, diene line up staat me zwaar niet aan. Waar is de hardtechno heen? De classics tent? De stage met oa liberator? Wat een afzwakking zeg, k denk niet dat ik hier naartoe ga, SPIJTIG

Waarschuw beheerder
Twijfelgevalletje, maar vermoed van wel!

Waarschuw beheerder
Twijfelend of ik ga.. Veel geld, en ik ben dan net terug van vakantie.. Of net niet...

Waarschuw beheerder
Hoorde ergens dat drankjes daar wel heel duur zijn:(
Waarschuw beheerder
is ook zo :yes:

muntjes zijn dit jaar per stuk 3,25 (Y)

ach ja.. het hoort erbij :)

Waarschuw beheerder
Pff duur man.. Zal je zien dat je anderhalve munt voor water moet betalen...

Precies, je betaalt wat, maar heb je ook wat! Hoop ik dan tenminste :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juni 2012 om 17:32:
Zal je zien dat je anderhalve munt voor water moet betalen...

Op de meeste feesten zo. Belachelijk duur, maar wel slim ofcourse. Vind de line up niet heel wat, maar wss krijg ik het kaartje dus dan gaan we natuurlijk wel!

Waarschuw beheerder
Ja daarom zit ik te twijfelen. Duur, en line up is ook niet zo geweldig. Maar weet niet hoe de sfeer daar is..

Waarschuw beheerder
donateur
Via de bekende social media:

DIE-HARD TICKETS SOLD OUT, GET YOUR REGULAR TICKETS NOW!
Ground Zero Festival 2012 - The Night Project [01-09-2012, Area Bussloo]:
https://frontoffice.paylogic.nl/?event_id=34989&point_of_sale_id=78

Waarschuw beheerder
donateur
Message intercepted via social media again b)

ON AIR TOMORROW: Ground Zero Radio Special with the latest info, free tickets & much more! Tune in @ Fresh FM via http://www.fresh.fm, from 9pm till 11pm!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 maart 2012 om 20:59:
goed bier bataal ik goed voor

idd.
Waarschuw beheerder
Nog nooit naar Ground Zero geweest,
wel vet dat het een buiten festival is 's nachts, ben benieuwd.

Heb er heel veel zin in!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2012 om 19:53:
line up is ook niet zo geweldig

Ik vind juist de line-up gruwelijk, lekker veel variatie en niet die standaard crap :D
Waarschuw beheerder
Jammer dat de Main nu een hardstyle is, vond die mengelmoes, hardtechno, oldksool, hardstyle, hardcore gedurende de avond best vet vroegah:

2008:
21:00 - 23:00: JP
Miss Monica
23:00 - 00:00: Bas & Ram
00:00 - 00:45: Adam Lab 4
00:45 - 01:45: Mark EG
Proteus
01:45 - 02:30: Live: Miss Djax
02:30 - 04:30: Daniele Mondello
Tatanka
04:30 - 05:30: Buzz Fuzz
Champ-e-on
Dano
Gizmo
05:30 - 06:30: One man//half machine
06:30 - 07:00: Chosen Few
Dano
VJ: Digital Movement
MC: Da Silva

2009 :
21:00 - 22:30: JP
Miss Monica
22:30 - 23:30: Spider Willem
23:30 - 00:30: Darkraver
00:30 - 01:30: Alex Kidd
01:30 - 02:30: Sven Wittekind
02:30 - 03:30: Pavo
03:30 - 04:00: Live: Trance Generators
04:00 - 05:00: Daniele Mondello
05:00 - 06:00: Bass-D
Delirium
Vince
06:00 - 07:00: Partyraiser
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ::Jolanda_ op vrijdag 13 juli 2012 om 16:38:
Heb er heel veel zin in!

ik ook
nog wel ff kaartjes halen
ik denk dak moet opschieten
Waarschuw beheerder
joa zeker aanwezig.. waarom.. omdat het weer snachts is !!!!!!!!!! zin in
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dennoes-wezep op zondag 29 juli 2012 om 20:45:
nog wel ff kaartjes halen
ik denk dak moet opschieten

Hoezo? Raakt het uitverkocht dan?
Hoorde van vrienden namelijk dat het niet uitverkocht raakt, want ik moet ook nog kaartjes halen.

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van B*R*E*N op dinsdag 27 maart 2012 om 17:48:
Al verwacht ik niet meteen gouden bergen nu het weer s'nachts is.

witte punten

Waarschuw beheerder
Wil hier graag heen, nog enige twijfels. Afstand en de nachttemperatuur rond deze datum.
Waarschuw beheerder
zin in!! :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2012 om 13:06:
Wil hier graag heen, nog enige twijfels. Afstand en de nachttemperatuur rond deze datum.

Gewoon gaan joh, mooi feestje Ground Zero!
Volgens mij valt het met die temperatuur ook wel mee hoor, of anders haal je daar toch gewoon een trui/vest als je het koud krijgt..

Waarschuw beheerder
hehe vol gasz hatze snatze :koekoek:
Werkzaam bij HDC Events
Artiest {SHOWLIST artist 65084, 75182}
Waarschuw beheerder
Ey, Rheeza is toegevoegd aan de line up!!!
Vette shit. Heeft Dano een goeie aan..

Haar setje afgelopen zaterdag bij Fucking Bastards was geniaal!

Waarschuw beheerder
donateur
HELL YEAH, 100% SOLD OUT!!! :-) Ground Zero Festival - The Night Project [01-09-2012, Area Bussloo]. Let's make it a blast tonight! More info: www.groundzerofestival.com

Bron:
www.facebook.com/groundzerofestival en www.facebook.com/multigroove
twitter.com/groundzerofest en twitter.com/multigroove
www.myspace.com/groundzerofestival en www.myspace.com/multigroove
www.groundzerofestival.hyves.nl en www.multigroove.hyves.nl

Anyway... dat wordt knallen vannacht!!! :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ground zero was nu echt naar hoger niveau gestegen, ik ga al vanaf 2000 maar vond dit echt een van de beste editie, vooral super dat er nu een mainstage hardstyle en hardcore was en aan beide stages aandacht aan besteed was echt super!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van enzyme Freak op zondag 2 september 2012 om 16:18:
hardcore was Geweldig

Waarschuw beheerder
nou het was baas! alleen jezusssssssss wat koud!!
Waarschuw beheerder
zijn sets opgenomen? weet iemand hier wat over?
Waarschuw beheerder
wat een topfeest, volgend jaar zeker weer! hopelijk weer een nachtfeest.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 september 2012 om 15:44:
Ground zero was nu echt naar hoger niveau gestegen, ik ga al vanaf 2000

Das knap, Ground Zero festival is voor het eerst in 2006 gehouden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 september 2012 om 15:44:
ik ga al vanaf 2000 maar vond dit echt een van de beste editie, vooral super dat er nu een mainstage hardstyle en hardcore was en aan beide stages aandacht aan besteed was echt super!

wat vond je er nou beter aan dan voorgaande jaren?

mainstage hardstyle en hardcore is niks nieuws?
het is kleiner geworden?

Uitspraak van Smiley © op zondag 9 september 2012 om 12:56:
Das knap, Ground Zero festival is voor het eerst in 2006 gehouden

en dat ook nog :P
Waarschuw beheerder
+1
ground zero is niet meer wat het geweest was.

in 2008 duidelijk de beste nachteditie waar ik geweest ben van ground zero.
de edities erna werden steeds slechter...

en de sfeer was afgelopen editie op uitzonderingen na echt om te huilen.
bij veel mensen dacht ik echt weet je zeker dat je aldoor te kijken naar anderen wel geniet van je eigen feest
of ben je toeschouwer van het feest.

in het begin goed los gegaan in early.
maar echt er helemaal in komen lukte niet echt.

overal waar je liep waren er zoveel toeschouwers dat ik denk.
vind je zelf feesten niet veel leuker?

ga gVd feesten en ga genieten.
of als je er niet van houd koop dan geen kaart...
Waarschuw beheerder
ben vanacht op Q-base geweest.

je zag echt een duidelijk verschil tussen ground zero en Q-base

weinig fans gezien zoals op ground zero.

iedereen was chill en veel vrolijker.
dat zag je ook duidelijk aan de sfeer.
het ging op Q-base te minste wel echt goed los.

veel mensen genoten van het feest en muziek
en dat maakte de sfeer op Q-base echt heerlijk...

laatste uurtje zelfs op veel plekken het barpersoneel los zien gaan
zodra ze gelegenheid hadden.
echt te heerlijk :D

ground zero was echt (on)voldoende vergeleken met Q-base.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op maandag 10 september 2012 om 00:05:
ground zero is niet meer wat het geweest was.

das een feit.. opzet, stages, indeling, bookings blabla oftewel hele concept is gewoon veranderd..
dit jaar toch maar weer terug naar snachts is wel weer een pluspunt (Y)

(jajaja ik weet het, ligt aan vergunningen dit dat en overdag was ook prima voor velen, blabla, dat even ter zijde.. )

in 2008 duidelijk de beste nachteditie waar ik geweest ben van ground zero.
de edities erna werden steeds slechter...

okee, maar waar lag het dan aan? stages, line up, mensen, incidenten, je eigen lichamelijk en geestelijke gesteldheid? O:)

en de sfeer was afgelopen editie op uitzonderingen na echt om te huilen.
bij veel mensen dacht ik echt weet je zeker dat je aldoor te kijken naar anderen wel geniet van je eigen feest
of ben je toeschouwer van het feest.

dus jij weet zeker - door alleen maar te kijken naar anderen/ bepaalde mensen - wat mensen zelf al dan niet vinden van het feest?
haha, okee? :P

sowieso.. waarom naar andere mensen kijken? :vaag:

- irritante mensen? loop gewoon door of negeer het :bye:
- vechtpartijtje? geen aandacht aan besteden en doorgaan met je ding (Y)
- loopt er een klerekast tegen me aan? ok boeiend, kan gebeuren
- staan er allemaal mensen stil met hun drankje? BOEIEND? moeten zij weten? misschien hebben ze de tijd van hun leven? :D
- staan mensen te kloten met hun telefoon? BOEIEND? moeten zij weten ;) misschien zijn ze hun vrienden kwijt ofzo?
- staan mensen te filmen met hun telefoon? BOEIEND? hebben wij weer leuk beeldmateriaal op youtube als we niks te doen hebben
- mensen die het hele feest op de bank/ grond zitten? BOEIEND, misschien vinden ze dat wel heel chill ! :D
- mensen die de hele avond rondjes lopen? oooh nee, dit is natuurlijk wel een indicatie dat mensen zich vermaken

ok blablablaa ........ bottom line: iedereen heeft zijn/ haar eigen manier van feesten, en wie zijn wij om daarover te oordelen?

overal waar je liep waren er zoveel toeschouwers dat ik denk.
vind je zelf feesten niet veel leuker?

misschien vinden die 'toeschouwers' het wel leuk om toe te schouwen en is dat HUN manier van feesten ;) (Y)

ga gVd feesten en ga genieten.
of als je er niet van houd koop dan geen kaart...

hmm okee..

ik geef de voorkeur aan: ieder zijn/ haar eigen ding :respect:

de 1 heeft een TOP feest terwijl hij/ zij het hele feest op een bankje heeft gezeten :lol:
de ander heeft een TOP feest met alleen maar rondjes lopen :hyper:
weer een ander heeft een TOP feest met alleen maar mensen lastig vallen en gesprekken aanknopen :rot:
en weer een ander heeft een TOP feest doordat ie van begin tot eind heeft staan hakken :bounce:

Uitspraak van grunnhardcore op maandag 10 september 2012 om 00:14:
weinig fans gezien zoals op ground zero.

haha okee.. waar herken jij 'fans' aan? :D

:bier:
Waarschuw beheerder
Ground zero was echt kick dit jaar, eerste keer dus ik heb geen vergelijkings materiaal . Ik maak altijd me eigen feestje, maar ik trek me dan ook niet veel.van andere mensen aan en doe lekker me eigen ding weetje, beetje stekkeren, en hakken overal, komt vanzelf weer bekenden tegen enzo , je heb het zoveel naar je zin als je dat zelf wil, als er maar niks als verplichting voelt enzo, geniet van het moment of deze nou hakkend of stekkerend of hangend op een bankie is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bobob op maandag 10 september 2012 om 15:31:
Ground zero was echt kick dit jaar, eerste keer dus ik heb geen vergelijkings materiaal . Ik maak altijd me eigen feestje, maar ik trek me dan ook niet veel.van andere mensen aan en doe lekker me eigen ding weetje, beetje stekkeren, en hakken overal, komt vanzelf weer bekenden tegen enzo , je heb het zoveel naar je zin als je dat zelf wil, als er maar niks als verplichting voelt enzo, geniet van het moment of deze nou hakkend of stekkerend of hangend op een bankie is.

helemaal mee eens het was voor mij mijn zoveelste keer bussloo maar deze editie staat wel in de top 3

Waarschuw beheerder
Uitspraak van groetjes van Koen op maandag 10 september 2012 om 02:33:
- irritante mensen? loop gewoon door of negeer het
- vechtpartijtje? geen aandacht aan besteden en doorgaan met je ding
- loopt er een klerekast tegen me aan? ok boeiend, kan gebeuren
- staan er allemaal mensen stil met hun drankje? BOEIEND? moeten zij weten? misschien hebben ze de tijd van hun leven?
- staan mensen te kloten met hun telefoon? BOEIEND? moeten zij weten misschien zijn ze hun vrienden kwijt ofzo?
- staan mensen te filmen met hun telefoon? BOEIEND? hebben wij weer leuk beeldmateriaal op youtube als we niks te doen hebben
- mensen die het hele feest op de bank/ grond zitten? BOEIEND, misschien vinden ze dat wel heel chill !

RezpekT
Waarschuw beheerder
zeker moeten mensen zelf weten wat ze doen daar heb je gelijk in....
maar op ground zero deden mensen dat niet....

je zag gewoon heel vaak dat mensen naar elkaar zaten te wijzen en zag je ze roddelen

en zo herkende ik me fans ;)

ik dacht ga je eigen feest vieren en ga gVd zelf feesten ofzo
ipv een feest van een ander intressanter vinden....

op Q-base had je dat soort dingen helemaal niet omdat mensen het te druk hadden met hun eigen feest
ik zag echt een wereld van verschil kwa sfeer....
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 11 september 2012 om 12:25:

Hahaaa nu doe je het weerr! Oordelen over wat mensen allemaal wel niet doen op feesten..

En je 'fans'.. Volgens mij zie jij ze vliegen :roflol:

En ook al wijzen mensen naar elkaar en ook al zie je mensen roddelen (overigens wel knap, ik zou namelijk niet weten hoe ik dat zou moeten zien :p).. so what..?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van groetjes van Koen op dinsdag 11 september 2012 om 13:54:
Oordelen over wat mensen allemaal wel niet doen op feesten..

ja dus niet over me rodellen en wijzen ;)

wat begrijp je daar niet aan!!!!

En je 'fans'.. Volgens mij zie jij ze vliegen

dus jij denkt te weten wat ik zie en wat niet!!!

En ook al wijzen mensen naar elkaar en ook al zie je mensen roddelen (overigens wel knap, ik zou namelijk niet weten hoe ik dat zou moeten zien )..

heb je geen ogen ofzo... hoe moet je het anders zien.
Waarschuw beheerder
+1
ik vond ground zero gewoon tegenvallen.

maar dat kan ik ook niet vinden zeker volgens jou.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 11 september 2012 om 17:01:
ja dus niet over me rodellen en wijzen

hahahaa dat jij je daar druk om maakt! geweldig!! :D

dus jij denkt te weten wat ik zie en wat niet!!!

ja, dat zeg (type) ik toch? volgens mij zie jij ze vliegen O:)

heb je geen ogen ofzo... hoe moet je het anders zien.

mensen ZIEN roddelen.. ik blijf het fascinerend vinden :lol:

Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 11 september 2012 om 17:03:
ik vond ground zero gewoon tegenvallen.
maar dat kan ik ook niet vinden zeker volgens jou.

geen woorden in de mond leggen aub? dat heb ik nergens gezegd (getypt) ;)
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
En dan gaan we het nu weer gewoon on topic houden zonder ruzie. Dank u wel! :D
Waarschuw beheerder
dit is geen ruzie?? is gewoon een discussie?

Waarschuw beheerder
donateur
zeker moeten mensen zelf weten wat ze doen daar heb je gelijk in....
maar op ground zero deden mensen dat niet....

je zag gewoon heel vaak dat mensen naar elkaar zaten te wijzen en zag je ze roddelen

en zo herkende ik me fans

op Q-base had je dat soort dingen helemaal niet omdat mensen het te druk hadden met hun eigen feest

helemaal niks vban dit alles gezien:)
gewoon mensen die kwamen voor de muziek sfeer ook echt(y) een topavond gehad bij dehardcore juist minder popie jopie figuren en minder gestaar mensen waren hier juist bezig met zich zelf is mijn mening:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

dit jaar niet geweest maar de laatste keer qua sfeer echt gewoon slecht:lol:

Waarschuw beheerder
hehe in t begin toen k net begon met :lijn: dacht ik ook altijd dat iedereen ruzie zocht en over me zat te lullen :lol:

maarre is mij ook niet opgevallen bij ground zero...vond wel goed sfeertje opzich alleen moet wel zeggen dat op Q-base alles iets gemoedelijker was en veel mensen ff kennis kwamen maken :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van grunnhardcore op maandag 10 september 2012 om 00:14:
het ging op Q-base te minste wel echt goed los.

:lol: gebeurde op gz ook hoor weet niet waar jij stond:p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van enzyme Freak op maandag 10 september 2012 om 21:02:
helemaal mee eens het was voor mij mijn zoveelste keer bussloo maar deze editie staat wel in de top 3

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 20:40:
hehe in t begin toen k net begon met dacht ik ook altijd dat iedereen ruzie zocht en over me zat te lullen

hihihiii :X

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 20:40:
maarre is mij ook niet opgevallen bij ground zero...vond wel goed sfeertje opzich alleen moet wel zeggen dat op Q-base alles iets gemoedelijker was en veel mensen ff kennis kwamen maken

meer mensen aan de x daar:lol:
klopt werd wel niet veel tegen je aangepraat op gz maar das voor mij een pluspunt(y)
Waarschuw beheerder
jullie zullen vast ook wel weten wat het verschil dit jaar was tussen ground zero en Q-base :x

jullie zullen vast wel een goede mening hebben :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 11 september 2012 om 20:46:
gelukkig iemand die op allebei is geweest
dus wel erover ken oordelen

dus als je op beide bent geweest kan je erover oordelen?

ik ben ook op beide geweest (Y)
Waarschuw beheerder
en ground zero was beter vind jij van de 2?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 11 september 2012 om 20:53:
en ground zero was beter vind jij van de 2?

sowieso al qua line up:)
q-base toch wel veel van hetzelfde .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 11 september 2012 om 20:44:
klopt werd wel niet veel tegen je aangepraat op gz maar das voor mij een pluspunt

ben er normaal ook niet zo'n fan van hoor...maar vond het dit x wel tof :yes:

enige wat ik zwaar hoerig vond aan ground zero dat was dat het zo fucking koud was :rot: zelfs bij die vuurkorf in de buurt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 21:00:
ben er normaal ook niet zo'n fan van hoor...maar vond het dit x wel tof

Ja ligt er net aan wat voor sfeer je zit:)
ik word altijd aardig geirriteerd van mensen die zeggen lach is of een heel gesprek voeren als ik lekker aan het los gaan ben 8)
op defqon bijv gebeurde dit om de haverklap hier liet iedereen me met rust:cheer:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 21:00:
enige wat ik zwaar hoerig vond aan ground zero dat was dat het zo fucking koud was zelfs bij die vuurkorf in de buurt

Dacht dat het koud zou worden maar bij de hardcore gewoon jacky uitgetrokken stond gewoon in men top:p niet echt koud gehad
daar tussen de mensen alleen wel als ik de drukte uit ging en ging lopen direct jas weer aan.8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van groetjes van Koen op dinsdag 11 september 2012 om 21:07:
wat maakt dat nou uit? ik vond beide prima

q-base vond ik leuk van 2006 tot 2009 maar in 2010 hebben ze veel dingen omgegooid en vond ik het niet meer de moeite waard om zo ver te gaan reizen:no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 11 september 2012 om 21:05:
ik word altijd aardig geirriteerd van mensen die zeggen lach is of een heel gesprek voeren als ik lekker aan het los gaan ben
op defqon bijv gebeurde dit om de haverklap hier liet iedereen me met rust

ja dat is wel zwaar irri dan ja :/ vooral als ze zeggen idd ff glimlachen of 'gaat het wel goed?!' pfff :gaap:

Uitspraak van actief op dinsdag 11 september 2012 om 21:05:
Dacht dat het koud zou worden maar bij de hardcore gewoon jacky uitgetrokken stond gewoon in men top niet echt koud gehad
daar tussen de mensen alleen wel als ik de drukte uit ging en ging lopen direct jas weer aan

hehe ga nooit los dus vandaar ook snel koud denk :') maarre idd tussen de menigte was het nog wel te doen ja...(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 21:12:
vooral als ze zeggen idd ff glimlachen of 'gaat het wel goed?!' pfff

Ja dat je moet wel lachen :') waarom lach je nie heb je hett wel naar je zin :x

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 21:12:
hehe ga nooit los dus vandaar ook snel koud denk

Dat is het denk ik 8)
heb vanaf system 4 tot tieum bijna wel non stop geknald dus ook niet gek dat ik het niet koud had:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 11 september 2012 om 21:14:
Ja dat je moet wel lachen waarom lach je nie heb je hett wel naar je zin

whehe idd ja...en elk feestje ook gewoon weer hé :lol:

Uitspraak van actief op dinsdag 11 september 2012 om 21:14:
Dat is het denk ik
heb vanaf system 4 tot tieum bijna wel non stop geknald dus ook niet gek dat ik het niet koud had

goed bezig geweest zeg maar :D..en idd wel logisch ja dan blij je wel warm :woep:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 21:18:
whehe idd ja...en elk feestje ook gewoon weer hé

hehe klopt ja:lol: op gz gelukkig maar een keer:D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 21:18:
goed bezig geweest zeg maar

:) ja er werd ook zo gruwelijk gedraaid dan is het voor mij moelijke om stil te blijven staan:woop:
dat zijn wel de goeie feestjes voor mij alleen maar goeie sets achter elkaar en dan door rauzen(y)
gebeurt niet meer zo vaak eig maar ground zero altijd wel uitzondering daarin:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 11 september 2012 om 21:22:
hehe klopt ja op gz gelukkig maar een keer

mwah daar kun je nog mee leven (Y)

Uitspraak van actief op dinsdag 11 september 2012 om 21:22:
ja er werd ook zo gruwelijk gedraaid dan is het voor mij moelijke om stil te blijven staan
dat zijn wel de goeie feestjes voor mij alleen maar goeie sets achter elkaar en dan door rauzen
gebeurt niet meer zo vaak eig maar ground zero altijd wel uitzondering daarin

yuu ground zero ging wel hard ja...zijn idd maar weinig feesten meer waar dat nog gebeurd helaas :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 21:26:
mwah daar kun je nog mee leven

Ja idd:P wel een of andere pillen heaufd die men een aai over men bol gaf:P
hou daar ook echt niet van:lol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 21:26:
yuu ground zero ging wel hard ja...zijn idd maar weinig feesten meer waar dat nog gebeurd helaas

Ja zo hoord voor mij een hardcore main te zijn zoals die daar was(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 11 september 2012 om 21:34:
Ja idd wel een of andere pillen heaufd die men een aai over men bol gaf
hou daar ook echt niet van

hehe dat is helemaal fuckt up ja als ze aan je gaan zitten :dood: blif van mn lijf :bye:

Uitspraak van actief op dinsdag 11 september 2012 om 21:34:
Ja zo hoord voor mij een hardcore main te zijn zoals die daar was

hehe idd kunnen andere partys nog een voorbeeld aan nemen :yes: ja of juist niet want dan krijg je overal t zelfde
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 11 september 2012 om 20:58:
sowieso al qua line up

ik heb ook helemaal niks negatiefs gezegt over de line up van ground zero ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 21:38:
hehe dat is helemaal fuckt up ja als ze aan je gaan zitten

hehe echt ja:D laat wel snel merken dat je dat niet moet doen druipen meestal ook wel af met staart tussen de benen:lol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 21:38:
hehe idd kunnen andere partys nog een voorbeeld aan nemen ja of juist niet want dan krijg je overal t zelfde

nou beetje variatie in de line ups kan geen kwaad hier en daar:P
en sws minder orgelcore zou een goed begin zijn:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 11 september 2012 om 21:59:
laat wel snel merken dat je dat niet moet doen druipen meestal ook wel af met staart tussen de benen

hehe :lol: voelen zich dan vast niet chill :')

Uitspraak van actief op dinsdag 11 september 2012 om 21:59:
nou beetje variatie in de line ups kan geen kwaad hier en daar
en sws minder orgelcore zou een goed begin zijn

opzich wel mee eens :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 22:08:
hehe voelen zich dan vast niet chill

motten gewoon niet aan me komen :P laatst ook zo'n kerel voor shut gezet zijn matties lachte hem derbij uit:lol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 22:08:
opzich wel mee eens

:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 11 september 2012 om 22:31:
laatst ook zo'n kerel voor shut gezet zijn matties lachte hem derbij uit

hehe dan deed je het gelijk goed :respect: bonuspunten!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 06:26:
hehe dan deed je het gelijk goed bonuspunten!!

(h)
Waarschuw beheerder
ey pf administratoren waarom jullie mijn favarieten bans uitdeleng ?
Waarschuw beheerder
ja de sfeer was wel minder inderdaad, maar het lag denk ik niet aan de hoeveelheid drugs, jezus overal waar je keek doorgesnoven koppen. Het was echt: ''spot de nuchtere jongen.'' maar toch ging het niet echt hard los...