16253x bekeken
Dat kan gevolgen hebben voor de beslissing van de knvb
KNVB zal ook wel snappen dat er met vrije verkoop en bijna 40.000 man geen houden aan is om iedereen zijn ID te controleren. Deed er nu al 25 minuten over om binnen te komen, zonder verdere controle. Kaarten zijn verkocht op iemands Clubcard, dus iemand is aansprakelijk te houden.
http://www.facebook.com/#!/wmmudde
Van z'n facebook dit:
Wesley Mudde
55 minuten geleden.IK WAS HET NIET, ik wordt er nu schijtziek van, ik ben 23 die gozer is 19 en hij zit vast, ik wordt helemaal ziek gebeld!
55 minuten geleden.IK WAS HET NIET, ik wordt er nu schijtziek van, ik ben 23 die gozer is 19 en hij zit vast, ik wordt helemaal ziek gebeld!
KNVB zal ook wel snappen dat er met vrije verkoop en bijna 40.000 man
Lijkt me sterk. De 2e ring was (op het uitvak en de bodybuilders van 410 na) leeg.
Denk dat er hooguit 28.000 man in het stadion was.
Als blijkt dat deze persoon ook nog eens een stadionverbod heeft, is dat de verantwoordelijkheid van Ajax. Helemaal als deze persoon een strafbaar feit pleegt.
De persoon in kweste kan overigens ook op een beste prent rekenen denk ik zo
Wesley Mudde
Lijkt me sterk. De 2e ring was (op het uitvak en de bodybuilders van 410 na) leeg.
Denk dat er hooguit 28.000 man in het stadion was.
Als blijkt dat deze persoon ook nog eens een stadionverbod heeft, is dat de verantwoordelijkheid van Ajax. Helemaal als deze persoon een strafbaar feit pleegt.
De persoon in kweste kan overigens ook op een beste prent rekenen denk ik zo
Bovenste ring was compleet vol, op de vakken 408 tot het uitvak na en wat lege stoeltjes.
Zaten volgens de ArenA meer dan 35.000 man in de tent.
Dan nog kon je op één clubcard 3 kaartjes kopen, wat gewoon zou moeten kunnen. Helaas verpesten dit soort droeftoeters dat. (N)
Volgens mij is hij één van de drie zonen van Steven ten Have....
http://www.facebook.com/#!/wmmudde
haha, geweldig
Wesley Mudde dit gaat veel te ver! ik zit op mijn werk, functioneer hier al heel de dag niet, wie gaat dit vergoeden? wat een gedoe..
haha, geweldig
Wesley Mudde dit gaat veel te ver! ik zit op mijn werk, functioneer hier al heel de dag niet, wie gaat dit vergoeden? wat een gedoe..
mi goedoeeeee
ik zit op mijn werk, functioneer hier al heel de dag niet, wie gaat dit vergoeden?
zit de hele dag status updatetjes, zn mail en zn smsjes te checken...
nee idd, die functioneert niet
(permanent verbannen)
Wesley Mudde dit gaat veel te ver! ik zit op mijn werk, functioneer hier al heel de dag niet, wie gaat dit vergoeden? wat een gedoe
Dramaqueen.
Stelletje sukkels. De dader heet geen Wesley Mudde.
De Wesley die jullie nu belagen heeft er niks mee te maken.
Check ff jullie feiten, scheelt weer onnodig zwart maken.
Wesley Mudde is 23 en geen 19... daarnaast zit die gast in de cel en is Mudde aan het werk.!
Nou ook weer de wereld uit! Vrede weer.!
Wesley Mudde is 23 en geen 19... daarnaast zit die gast in de cel en is Mudde aan het werk.!
Hij doet wel erg zijn best het heel stiekem te houden......
Heb wel echt te doen met die gast hoor
Zal je gebeuren zoiets
idd
kudde lijkt veel op mudde (achternaam van hemse)
komt op deze manier erg dichtbij
Almere city bOi hihi...
EY KOM NIET LAUW DOEN VRIEND
idd ik ben trouwens ooit eens achtervolgd door een kudde stieren
kudde lijkt veel op mudde (achternaam van hemse)
komt op deze manier erg dichtbij
Ja, ik heb ooit een jongen gekend die wesley heette, die was ook kaal. Doodeng dit
laatste aanpassing
Wesley van wilsem heet die bOi uit almere stad jonguh
ben jij Wesley Mudde ?
Aangemeld op: 22 december 2011 16:16