Partyflock

Forumonderwerp · 1124450
1 volger · 37007x bekeken
Waarschuw beheerder
Mijn verhaal...
Afgelopen zaterdag heb ik de pech gehad, dat ik er tussenuit werd gepikt en mee moest.
Ze hadden me gepakt met 2 Q's en moest mee naar bureau, want ik had net teveel bij me want 1 pil werd gedoogd. :(
Dus daar heb ik 3 uur in de cel gezeten en toen kwamen ze aan 230 euro betalen of dagvaarding ze drongen me aan om snel beslissing te maken.
Naja ik had geen 230 euro bij me en ook niet op men pinpas dus koos ik maar voor een dagvaarding, waar ik eigenlijk gelijk spijt van kreeg want had eigenlijk iemand moeten laten komen het laten betalen.
Er staat wel op een formulier dat ik nog een transactievoorstel kan aanvragen om strafvervolging te voorkomen, wat moet ik doen iemand ervaring ermee?
Gepakt worden met 2 xtc pillen van 0,63 gram totaal komt dit op je strafblad? :O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2011 om 16:01:
zelf iets vergeten ben

Vergeten?

Voorgenomen niks te pakken en dan toch wel die drang ja.. ;)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Van H tot Z op woensdag 2 november 2011 om 14:05:
Tja ik kijk er toch anders naar. Die dealers verdienen omdat ze risico nemen er zijn altijd weer mensen blij dat ze er zijn omdat ze aan hun spullen zonder al te veel risico ;)

Tja zo kan je het ook zien inderdaad. Nou laten we het zo zeggen dan... Tis gewoon kut dat ze op festivals mensen oppakken met pillen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Liz.. op woensdag 2 november 2011 om 22:12:
Tis gewoon kut dat ze op festivals mensen oppakken met pillen

Haha, tis sowieso kut dat ze er mensen voor oppakken ;)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Van H tot Z op donderdag 3 november 2011 om 08:49:
Haha, tis sowieso kut dat ze er mensen voor oppakken

Belachelijk zelfs dat het uberhaubt illegaal is als je het aantal dodelijke slachtoffers van xtc vergelijkt met het aantal dodelijke slachtoffers van alcohol, een volledig legale harddrugs.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@S op donderdag 3 november 2011 om 09:04:
Belachelijk zelfs dat het uberhaubt illegaal is als je het aantal dodelijke slachtoffers van xtc vergelijkt met het aantal dodelijke slachtoffers van alcohol, een volledig legale harddrugs.

Begin toch aub niet weer over die cliché, dat is nu wel bekend. Hoe oud is alcohol? eeuwen..

Tuurlijk, als het nu uitgevonden zou worden zou het direct op lijst 1 van de opiumwet komen.. Maar dat is niet het geval, en zal ook niet gebeuren.

Dus klaar, period.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Converse op donderdag 3 november 2011 om 11:29:
Dus klaar, period.

Bepaal jij niet.
Waarschuw beheerder
ben ik weer blij dat ik van het andere geslacht ben en ze vaak niet eens écht goed voelen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wazaa op maandag 31 oktober 2011 om 10:38:
Mijn verhaal...
Afgelopen zaterdag heb ik de pech gehad, dat ik er tussenuit werd gepikt en mee moest.
Ze hadden me gepakt met 2 Q's en moest mee naar bureau, want ik had net teveel bij me want 1 pil werd gedoogd.
Dus daar heb ik 3 uur in de cel gezeten en toen kwamen ze aan 230 euro betalen of dagvaarding ze drongen me aan om snel beslissing te maken.
Naja ik had geen 230 euro bij me en ook niet op men pinpas dus koos ik maar voor een dagvaarding, waar ik eigenlijk gelijk spijt van kreeg want had eigenlijk iemand moeten laten komen het laten betalen.
Er staat wel op een formulier dat ik nog een transactievoorstel kan aanvragen om strafvervolging te voorkomen, wat moet ik doen iemand ervaring ermee?
Gepakt worden met 2 xtc pillen van 0,63 gram totaal komt dit op je strafblad

Gewoon voor de rechter laten komen. Kan is groot dat het wordt geseponeerd omdat deze zaak helemaal niet zwaar genoeg is. Daarnaast lijk het mij ook onder druk zetten door de politie dus zal er wel een procedure fout zijn gemaakt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@S op donderdag 3 november 2011 om 12:15:
Bepaal jij niet.

Nee ok, maar ik krijg er wel onderhand genoeg van. Beetje verheerlijken van eigen drugsgebruik ofzo? (Niet alleen bij jou hoor, het is een algemene cliché gebruikt door veel mensen)

Men praat zichzelf zo nog eens een complex aan. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Liz.. op dinsdag 1 november 2011 om 20:05:
Ja Weetje soms loopt het even anders. Enja het gaat al weet ik veel hoeveel jaar goed. en opeens gaat het fout. Maarja jammer dat altijd de verkeerde gepakt worden en de echte boosdoeners gewoon nog rondlopen..

Boete delen lijkt me wel zo eerlijk:D

Uitspraak van Van H tot Z op woensdag 2 november 2011 om 14:05:
Tja ik kijk er toch anders naar. Die dealers verdienen omdat ze risico nemen er zijn altijd weer mensen blij dat ze er zijn omdat ze aan hun spullen zonder al te veel risico ;)

Idd, dealers nemen hele grote risico's daar mogen ze ook best wel voor beloond worden, en als ik gepakt zou worden en het word afgepakt, zou ik dolblij zijn als k nog wat kan kope:p dan maar wat meer betalen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sebastiaan™ op donderdag 3 november 2011 om 12:21:
ewoon voor de rechter laten komen. Kan is groot dat het wordt geseponeerd omdat deze zaak helemaal niet zwaar genoeg is.

Ja het komt wel voor de politierechter dus die behandelen wel alleen kleine zaakjes. Maar ik heb wel aantal punten waarop ik ze kan aanspreken wat niet klopt. Bijvoorbeeld bij rijksoverheid op de site staat dat je 0,5g harddrugs mag hebben voor eigen gebruik, die 2 pilletjes waren 0,61g totaal met bindmiddel dus waarschijnlijk kom ik onder de 0,5g met hoeveelheid mdma. Maar ik ga binnenkort toch even naar de advocaat om te kijken wat het beste is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 3 november 2011 om 17:25:
Boete delen lijkt me wel zo eerlijk:D

Tja nou weetje het geld kan wel gemist worden. Zijn banger voor een strafblad..
Waarschuw beheerder
Free Wazaa!!!

Waarschuw beheerder
Nou mooi dat er nu speakers zijn. Heb je er zeker genoeg aan 1 :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Liz.. op donderdag 3 november 2011 om 20:20:
Tja nou weetje het geld kan wel gemist worden. Zijn banger voor een strafblad..

Jaa had ik ook niet echt aan gedacht,
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Technoasis. op dinsdag 1 november 2011 om 17:51:
Vraag direct naar de legitimatie van de undercover-agent, wat zijn naam of stamnummer is en de reden van aanhouding
Blijf vriendelijk en rustig, maar laat je niet intimideren. Je hebt het recht met respect behandeld te worden!
Verklaar geen dingen die je niet wilt verklaren
Je hebt recht op een aparte ruimte als je je moet uitkleden
Lees het proces verbaal goed en schrijf erbij wat je mist of waarom je het eventueel niet ondertekent
Betaal de boete niet direct maar wacht op de acceptgiro...
...want dan heb je tijd om na te denken of je bijvoorneeld een klacht in wilt dienen of een (gratis) advocaat in wilt schakelen. De kosten van een advocaat worden bij een laag inkomen vergoed door de overheid.

Hieronder gaan we er iets uitgebreider op in

De undercover-agent moet zich altijd meteen legitimeren. Geef geen antwoord, loop niet mee en geef niets af zolang hij dit niet gedaan heeft.
Blijf vriendelijk, vraag waarom je bent aangehouden en wat de aanleiding is.
Laat je niet intimideren, hoe moeilijk dit ook kan zijn.
Vraag de naam en/of stamnummer van de agent. Mocht hij regels overtreden hebben, dan kan je hem later terugvinden voor een klacht.
Vraag omstanders of je vrienden of ze getuigen willen zijn.
Op het moment van aanhouding ben je verdachte. Een ´vriendelijke babbel´ heeft geen zin meer. Denk na over wat je zegt. Laat je ook geen woorden in de mond leggen en ga niet in op suggesties. Je hoeft geen dingen te verklaren die je niet wilt verklaren. Je mag ook helemaal niets verklaren (zwijgrecht).

Er moet sprake zijn van een redelijk vermoeden van schuld. Het bezoeken van een feest en het pakken van bijvoorbeeld een pepermuntje uit je zak is geen aanleiding om te worden aangehouden. Er moet een PROCES VERBAAL* opgesteld worden. Controleer bij het nalezen van het PROCES VERBAAL heel goed of de politie vermeldt waaruit je verdachte handeling bestond. Bijvoorbeeld: bukken naar je schoenen, pepermuntje pakken of drankbonnen zoeken in je broekzak.
Denk goed na bij alles wat je zegt tijdens afname van het verhoor. Het verhoor wordt op papier vastgelegd in een PROCES VERBAAL. Dit kan als bewijs tegen je worden gebruikt.
De politie mag je niet uitlokken, hoewel uitlokking achteraf vaak moeilijk te bewijzen is. Als zij jou vragen om een pilletje, zorg dan dat dit in het PROCES VERBAAL komt te staan. Controleer goed of dit ook getypet staat, anders schrijf je het er zelf onder als ze vragen om te tekenen.
Het eventueel gebruikte fysieke contact moet proportioneel zijn. Als je meewerkt is er geen reden tot hardhandig optreden. Je hebt het recht om eerlijk en met respect door de politie behandeld te worden.
Je hebt recht op een aparte ruimte bij onderzoek aan het lichaam. Laat je dus niet uitkleden in het openbaar. Kleed je ook niet uit in bijzijn van personen van het andere geslacht.
Als bij je aanhouding niet aan de hierbovengenoemde voorschriften is voldaan, zorg dan dat dat wordt opgenomen in het PROCES VERBAAL. Teken niet als het er niet in staat, schrijf desnoods in plaats daarvan onderaan het PROCES VERBAAL waarom je het niet ondertekent. Teken dus bijvoorbeeld geen PROCES VERBAAL als de agent zich niet meteen gelegitimeerd heeft, of wanneer er sprake was van uitlokking en dit niet is opgeschreven.

God je bent al vaker gepakt he?!
Waarschuw beheerder
Als ik drugs zou meenemen en ze zouden mij eruit pakken om uit te kleden zou ik altijd weigeren. De politie kan jou niet dwingen om je uit te kleden. Ze kunnen je hooguit een transactievoorstel/dagvaarding geven voor het weigeren van meewerken met de politie. Dit staat ten eerste een heel stuk beter op je strafblad dan een drugs veroordeling, maar je hebt ook nog eens veel meer kans om gelijk te krijgen bij de rechter. Tenzij er een preventief fouilleergebied is aangewezen tijdens het feest, moet er altijd een redelijk vermoeden van drugsbezit zijn. Zie dat maar eens te bewijzen bij de rechter.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis. op dinsdag 1 november 2011 om 17:51:
Vraag direct naar de legitimatie van de undercover-agent, wat zijn naam of stamnummer is en de reden van aanhouding
Blijf vriendelijk en rustig, maar laat je niet intimideren. Je hebt het recht met respect behandeld te worden!
Verklaar geen dingen die je niet wilt verklaren
Je hebt recht op een aparte ruimte als je je moet uitkleden..

En wat doe je dan wanneer je word aangesproken/meegenomen door de beveiliging?
Zij mogen je fouilleren en wanneer het vermoeden bestaat dat je drugs opzak hebt overdragen aan de polite?

2x gepakt op een feest door de beveiliging. 1x met 1 pil in de Maassilo, werd afgenomen mocht blijven. En in 1x in Luxor in Arnhem met een nagenoeg leeg zakje MDMA wat ze op een of andere manier hadden gezien op de mannen wc bij de pisbakken, mocht wel blijven.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hugo, hoe hadden ze ontdekt dat je X mee had dan?

Waarschuw beheerder
Idd zuur dat ze zoveel geld eisen voor maar 2 stukkies ;)

Maar even over verklaring omtrent gedrag, als jij een aantekening hebt hiervoor en je werkgever vraagt om zo'n verklaring.. Tja het kan problemen geven, maar het mooie van de verklaring omtrent gedrag is dat ze gaan kijken naar de situatie! Als jij een keer bent gepakt met 2 stuks, en je gaat niet voor de overheid werken of iets dergelijks zullen ze er niet heel moeilijk over doen!

Wanneer ze er wel moeilijk over gaan doen kan je ook een verzoek indienen om de verklaring te herzien. Dan kan je in een verklaring nog uitleggen van het is een incident geweest en that's it! Dan zal de verklaring je vast wel verstrekt worden, ze zijn uiteraard streng maar ook wel redelijk..

Verklaring omtrent gedrag is om te kijken of jij qua 'gedrag' bij die organisatie te werk zou kunnen gaan. Welke werkgever gaat er nu zo'n probleem van maken dat jij een keer een incidentje hebt gehad?! Als je met 10 stuks bent gepakt vind ik het ander verhaal, en als het vaker gebeurt ook.. Maar ik denk dat je 2 pilletjes bij 90% vd werkgevers wel kunt zeggen en dat ze er geen probleem van maken..

Conclusie dus eigenlijk, gewoon voor laten komen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op woensdag 23 november 2011 om 23:55:
Hugo, hoe hadden ze ontdekt dat je X mee had dan?

Ik had het zakje in me hand terwijl ze een rondje door de zaal liepen. Ze zagen het niet direct maar waarschijnlijk omdat ik te snel mijn hand liet zakken. Ze vroegen wat ik in mijn handen had en toe heb ik ze het gelijk gegeven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hugo Baas :smoke: op donderdag 24 november 2011 om 18:11:
Ik had het zakje in me hand terwijl ze een rondje door de zaal liepen. Ze zagen het niet direct maar waarschijnlijk omdat ik te snel mijn hand liet zakken. Ze vroegen wat ik in mijn handen had en toe heb ik ze het gelijk gegeven.

Oké, in beide gevallen ben je dus gepakt doordat je niet goed op zat te letten, zonde. Wel nice dat je allebei de keren mocht blijven trouwens.
Waarschuw beheerder
Heb een keer een boete gehad, meer dan 50km te hard gereden binnen de bebouwde kom. Schikking van 500 euro.

Jaar later gewoon verklaring omtrent goed gedrag gekregen voor taxichauffeur..

En als iets relevant is, is dat het wel..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MRdK op zaterdag 19 november 2011 om 18:42:
De politie kan jou niet dwingen om je uit te kleden. Ze kunnen je hooguit een transactievoorstel/dagvaarding geven voor het weigeren van meewerken met de politie.

Dus wel want er was een officier van justitie bij ;) maar goed ik heb transactievoorstel betaalt van 240 euro :S eigenlijk wou ik het voor de rechter laten komen, omdat ik genoeg punten had waar ik voordeel uit kon doen. Maar mijn ouders vonden dat geen goed idee en moest het maar gewoon betalen van hun. :S
Waarschuw beheerder
hey, ik heb niet de hele topic gelezen maar volgens mij staat het hier nog niet:

stel je word gepakt met 2 pillen en je hebt er net 1 in de rij gedropt zodat je er met 1 minder naar binnen loopt. krijg je daar dan ook nog problemen om/mee? weet iemand hoe dat precies zit?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gabber Tom op woensdag 30 november 2011 om 16:31:
stel je word gepakt met 2 pillen en je hebt er net 1 in de rij gedropt zodat je er met 1 minder naar binnen loopt. krijg je daar dan ook nog problemen om/mee? weet iemand hoe dat precies zit?

als ze je zien dat je het slikt wel ja.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2011 om 16:58:
als ze je zien dat je het slikt wel ja

oke, maar stel je zit op het bureau of bij dat 'intieme' kamertje, en je voelt hem langzaam opkomen en voordat je het door hebt ga je hard. wat gebeurt er dan?

Waarschuw beheerder
pffff weet ik veel probeer het uit zal ik zeggen.

Waarschuw beheerder
jij hoort trouwens geen drugs te gebruiken jij hoort eerst je school af te maken nonderju!
Waarschuw beheerder
+1
Er kunnen dan 2 dingen gebeuren.

Of je vind de desbetreffende agent(e) erg lief en bedankt hem/haar voor zijn tijd en geeft een dikke knuffel.

Of je voelt je niet goed en zal moeten kotsen, mocht dit 2e het geval zijn zorg er dan voor dat je zoveel mogelijk over de agent(e) heen kotst.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2011 om 12:03:
jij hoort trouwens geen drugs te gebruiken jij hoort eerst je school af te maken nonderju!

komt goed hoor ;)

Uitspraak van [R]AWSTYLE! op donderdag 1 december 2011 om 12:05:
Of je vind de desbetreffende agent(e) erg lief en bedankt hem/haar voor zijn tijd en geeft een dikke knuffel.

Of je voelt je niet goed en zal moeten kotsen, mocht dit 2e het geval zijn zorg er dan voor dat je zoveel mogelijk over de agent(e) heen kotst.

ja zover weet ik het ook wel :P

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Gabber Tom op donderdag 1 december 2011 om 11:37:
oke, maar stel je zit op het bureau of bij dat 'intieme' kamertje, en je voelt hem langzaam opkomen en voordat je het door hebt ga je hard. wat gebeurt er dan?

Zolang je blijft volhouwe dat je altijd zo doet, zal er niets aan het handje zijn!

Waarschuw beheerder
Ben zelf 4x in al die jaren tegen de lamp gelopen met pillen en sos,
al de 4de keren door de beveiliging gepakt en heb me gelukkig bij alle 4 me er
weten uit te lullen, dat wil zeggen, moest het afgeven en per direct
van het terrein af, gelukkig kleine hoeveelheden maarja risico van het vak,
en als je het verbaal op een goede manier kan uitleggen dan kom je een eind
en daar bedoel ik mee, dat ze dan niet overdragen aan die blauwe dwergen!

Was bij Qlimax 2005 ( inleveren maar mocht daar toch blijven) bij Partyraiser 12 1/2 year jubileum 2006,
nog een keer bij DJ Partyraiser presents Machine City 2007 en bij In Qontrol 2006 moest ik weg
daarna nooit meer gepakt en daarvoor ook niet en vroeger ook nooit in die mooie speciaal tijd!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iets met een steen en een ezel:roflol:

Waarschuw beheerder
achja, ik kwam er mee weg, verbaal sterk en overtuigend waar een ander problemen heeft! :)
en 3x was toevallig, en wat is 4x op meer dan 10 jaar feesten!
Denk dat er wel vele meerdere keren gepakt zijn!
lekker belangrijk ook trouwens, shit happens, zat er echt niet mee!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik neem hooguit 4x in het jaar op een feest pilletjes mee en ben er zowaar 2x uitgepikt. één keer Awakenings 2010 en Thunderdome 2010. Op Awakenings kwam ik van de WC naar de Z tent, ik liep gewoon, werd ik opeens bij m'n hoofd meegesleurd. Ik was gelukkig helder bij geest genoeg om het zakje (1 pil en 1 capsule M) uit me broekzak te vissen en weg te gooien terwijl die me meesleurde. Hij had me verward met iemand anders, hij dacht dat ik nog een heuptasje had. Ondertussen moest ik wel schoenen en sokken uitdoen, en checkte die in het bovenste randje van me boxer. Ik stond perplex, en durfde er ook niet tegen in te gaan. Gelukkig dus niets gevonden en terug naar 't feest. Moest er toen wel weer ff inkomen.

2de keer op thunderdome, ik had 2 pillen in me zak en stond gewoon te pissen (netjes bij de wc's) met een vriend van me. werd er een kerel meegesleurd bij ons in de buurt, liepen die bewakers langs ons en ze zeiden: 'loop ook maar mee'. toen ze tijdens 't lopen overal op moesten letten heb ik snel t weg kunnen gooien, maar vriend van me had pech en werd steeds vastgehouden en heeft voor 2.5 pil de hele nacht in de cel moeten zitten en 240e moeten aftikken. We hebben hem eruit moeten halen 's ochtends vroeg, en hij mocht ook niet gelijk mee. In het politiebureau zag je pas de hypocrisie, mensen die keihard spacen (zoals wij) die hun vrienden eruit komen halen die alweer totaal nuchter zijn haha.

2x er dus uitgepakt, zonder ook maar enige reden. had ik dit verhaal in dit topic maar eerder gelezen, dan had ik om legitimatie en reden etc. kunnen vragen. maar ik kan je verzekeren dat ik behoorlijk in de stress schoot. de één zal het meer dan de ander hebben, maar ik heb het heel erg, gelijk doemdenken enzo, maar ben er dus steeds goed vanaf gekomen. Ik vind wel dat het op een feestje soms wel naar wordt op die manier. Op awakenings was het gewoon echt pech, maar op thunderdome leek het wel of veel bewakers erop uit waren. En nu ik dit ervaren heb kan ik dan toch minder ontspannen feesten op sommige feestjes. Gewoon rustig blijven is dus de sleutel, maar dat is verdomd lastig. En opmerkingen als: 'laat drugs achterwege' zijn niet nodig, ik doe het praktisch nu alleen nog met zomerfestivals en kleine feestjes waar geen gezeik is :). Wel frappant alleen dat we echt een grote feestgroep hebben en ik als enige eruitgepikt ben en dan nog wel 2x (en één x die vriend van me). Misschien ligt het aan m'n uiterlijk ofzo 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Problem Child op vrijdag 9 december 2011 om 13:53:
Misschien ligt het aan m'n uiterlijk ofzo

Of je naam? ;)

Maar wel klote. Ik ben er gelukkig nog nooit uitgepakt. Hoop het ook niet mee te maken.
Waarschuw beheerder
Ben gelukkig nog nooit gepakt tijdens feestje, maar het zou wel mijn nacht verneuken zeg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gabber Tom op donderdag 1 december 2011 om 11:37:

Het is in Nederland strafbaar drugs bij je te hebben. Het nuttigen van drugs niet. Dus als jij onder invloed bent kunnen ze je niks maken. (Als je verder niks bij je hebt)
Waarschuw beheerder
Hee wazaa,
ik heb precies hetzelfde als jij gehad alleen met 2,5 pillen (0.78gr).
ik heb ook een dagvaarding gekregen maar heb natuurlyk liever een transactie voorstel.
moet 21 januari voorkomen maar heb echt geen flauw idee wat ik nu moet doen!!
gr dennis
Waarschuw beheerder
Je eigen niet druk maken en alvast gaan sparen voor de boete. Ze zullen je echt niet opsluiten voor 2,5 pil. Heb er zelf geen ervaring mee, maar ken genoeg mensen die gepakt zijn en dat was ook met grotere hoeveelheden. Niks meer als een boete en een nachtje cel.
Waarschuw beheerder
in qontrol 2009 werd ik door een beveiligster gezien met mn zakje MDMA kristallen. moest lachen en liet me verder lopen. vet geluk gehad haha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Qlaas op donderdag 22 december 2011 om 14:14:
in qontrol 2009 werd ik door een beveiligster gezien met mn zakje MDMA kristallen

Deze maand al 2x gebeurt :lol:
Pandemonium: ik haal net de sleutel uit mijn neus, zakje enzo nog in mijn hand loopt security letterlijk voor mij langs. Ziet niks en loopt door.

Hardcore vibes: ik sta in een hoekje te sleutelen en nadat alles wegduw draai ik me om komt security langs gelopen uit een hoek vanwaar hij het zeker weten gezien heeft.

Lucky 2x in een maand. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van G-Addict op vrijdag 9 december 2011 om 15:07:
Ben gelukkig nog nooit gepakt tijdens feestje, maar het zou wel mijn nacht verneuken zeg.

Vriend van me werd op Awakenings gepakt met 2 pillen. Werd gewoon van de plee getrokken terwijl hij zat te schijten. Van top tot teen gefouilleerd en mocht toen weer terug naar de zaal in. Toch verneukt zo iets inderdaad wel redelijk je avond.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pollo op donderdag 22 december 2011 om 15:16:
Vriend van me werd op Awakenings gepakt met 2 pillen. Werd gewoon van de plee getrokken terwijl hij zat te schijten. Van top tot teen gefouilleerd en mocht toen weer terug naar de zaal in. Toch verneukt zo iets inderdaad wel redelijk je avond.

nou niet lullig bedoeld, en ik weet als je moet schijten moet je schijten:p, maar als je op een feest op een zit-wc iets langer wegblijft dan een gewoon plasje weet de beveiliging je snel te vinden, jammer maar helaas! daarom altijd van te voren naar de wc!:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 22 december 2011 om 16:46:
nou niet lullig bedoeld, en ik weet als je moet schijten moet je schijten:p, maar als je op een feest op een zit-wc iets langer wegblijft dan een gewoon plasje weet de beveiliging je snel te vinden, jammer maar helaas! daarom altijd van te voren naar de wc!:D

Security was dan ook redelijk verbaasd toen ze de deur van buiten open draaiden en hem aantroffen terwijl hij zijn reet aan het afvegen was ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pollo op donderdag 22 december 2011 om 16:52:
Security was dan ook redelijk verbaasd toen ze de deur van buiten open draaiden en hem aantroffen terwijl hij zijn reet aan het afvegen was ;)

hahaha dat geloof ik ook direct !