Partyflock

Forumonderwerp · 1123201
2 volgers · 7523x bekeken

Waarschuw beheerder
+7
livestream van de wallstreet protest die vanaf 17 september dag en nacht bezig is in new york.

beelden gisteren

is dit een voorboode van een revolutie in amerika? wat denken jullie.

livestream http://www.livestream.com/globalrevolution (in new york is het 6 uur vroeger, snachts geen livebeeld)
site: https://occupywallst.org/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Ropax op vrijdag 16 december 2011 om 18:19:
Als je zo nodig de hippie uit wil hangen anno 2011... dan moet je ook genoeg nemen met een maatschappij die daar anders over denkt.
Zoek een baan en anders niet zeiken.

:lol:
Waarschuw beheerder
-1
Als je zo nodig de hippie uit wil hangen anno 2011... dan moet je ook genoeg nemen met een maatschappij die daar anders over denkt.

Wel je werk zoeken in gezonde dingen waarmee jij je omgeving niet beschadigd.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van SuburbanKnight op vrijdag 16 december 2011 om 16:09:
Snap wat je bedoeld.

Blijkbaar niet :O Anders zou je werken niet associëren met het instandhouden van het systeem. Niks uitvoeren en alleen maar afgeven op dat systeem levert helemaal niets op, uiteindelijk zelfs geen uitkering meer. Roepen dat het systeem niet deugt, maar geen alternatief benoemen is pas sneu.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van inactief op vrijdag 16 december 2011 om 22:22:
Uitspraak van Fudomoshiri Jikajikashikito op vrijdag 16 december 2011 om 16:09:
Snap wat je bedoeld.

Blijkbaar niet :O Anders zou je werken niet associëren met het instandhouden van het systeem. Niks uitvoeren en alleen maar afgeven op dat systeem levert helemaal niets op, uiteindelijk zelfs geen uitkering meer.

Jeetje niet zo letterlijk opvatten. Ik snap ook heus wel dat, ondanks dat mensen zouden willen demonstreren, zij ook moeten zorgen dat er brood op de plank komt.
Mij gaat het er meer om dat men zijn steun betuigt aan de occupy movement, op wat voor manier maakt niet zo veel uit, het getuigt van een stuk bewustzijn mbt de huidige mondiale socio/econonomische situatie, en dat word op prijs gesteld.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van SuburbanKnight op vrijdag 16 december 2011 om 23:22:
op wat voor manier maakt niet zo veel uit

Ik steek 'n kaarsje op en bid voor haar, oké :respect: Maar probeer tenminste iets minder vaag te zijn, please ;)
Waarschuw beheerder
-1
ga eens een baan zoeken ofzo, ik als hardwerkende burger betaal gewoon voor jullie kanslose tentenkamp
Waarschuw beheerder
+1
donateur

Uitspraak van J[e]ss{e} op zaterdag 17 december 2011 om 04:15:
ga eens een baan zoeken ofzo,

lijkt er heel erg op alsof je me persoonlijk kent.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2011 om 20:55:
Persoonlijk doneer ik liever aan een bankier, weet ik tenminste zeker dat het geld goed besteed is.

Het in stand houden van hun gokverslaving? 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Wisten jullie dat de post voor occupy amsterdam ook werkelijk bezorgd word op BP!
DUS I WISH YOU A MERRY CRISIS KAARTJES ZIJN WELKOM!!
Lang leve de overgebleven post bezorgers.
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van SuburbanKnight op vrijdag 16 december 2011 om 16:09:
Alleen jij snapt niet dat gewoon je gang gaan en werken, juist synoniem is voor voortzetting van het achterlijke systeem, o' lieve boudoi.

Niet werken omdat je tegen het systeem bent is de meest achterlijke smoes die ik ooit gehoord heb om gewoon te zeggen dat je een luie flikker bent die liever niks doet.
Waarschuw beheerder
+3
Dat zegt ie toch helemaal niet? 8)
Hij zegt dat elke dag simpelweg "gewoon" braaf naar je werk gaan enzo (als in: "gewoon werken en niet zeuren") niks gaat veranderen...
Dat is ook bij lange na niet genoeg...en zal idd enkel leiden tot behoud van het systeem...het gaat erom dat je meer doet dan dat... :)
Iets waarvoor jullie in dit geval...overduidelijk...weer veel te lui zijn...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van J[e]ss{e} op zaterdag 17 december 2011 om 04:15:
ik als hardwerkende burger

Als je jezelf zou moeten clasificeren als burger, wat ben je dan meer:

- whopper
- Big Mac

en waarom?
Waarschuw beheerder
+2

Waarschuw beheerder
Ze kijkt niet echt graag de luisteraar aan....%)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op donderdag 22 december 2011 om 02:20:
Ze kijkt niet echt graag de luisteraar aan..

Goeie grap man! Zeker Duitse humor?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op donderdag 22 december 2011 om 09:54:
Zeker Duitse humor?

:O

Gewoon Neerlands nuchterheid :D
Waarschuw beheerder
pfffff

bla bla bla

attentiespanne van 2 minuten

dit filmpje duurde te lang

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van point blank op donderdag 22 december 2011 om 15:05:
dit filmpje duurde te lang

Ook als ze zich gaandeweg zou uitkleden ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 20 december 2011 om 19:18:
Iets waarvoor jullie in dit geval...overduidelijk...weer veel te lui zijn...

Als ik jouw posts lees moet ik altijd hieraan denken:
Waarschuw beheerder
+1
Dromer? Jazeker...gelukkig wel... :)
Niet-dromers zijn namelijk sowieso dood van binnen...
Zijn mensen die niet langer meer de energie en kracht hebben om hun dromen ook na te jagen...hebben de moed allang opgegeven...
"Je doet er toch niks aan"..."wat heeft het voor zin?"...
A.k.a. veel te lui om er iets aan te doen/veranderen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op zaterdag 24 december 2011 om 01:08:
Dromer? Jazeker...gelukkig wel...
Niet-dromers zijn namelijk sowieso dood van binnen...
Zijn mensen die niet langer meer de energie en kracht hebben om hun dromen ook na te jagen...hebben de moed allang opgegeven...

(Y) Maar goed dat hier de gelovigen nog welig tieren en zich thans massaal onledig houden met de voorbereiding van het feest der dromen, het Lichtfeest dat licht in het duister voorspelt :respect: Heb jij trw al je nieuwe Xmas-dress binnen :honger:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van point blank op woensdag 21 december 2011 om 19:22:
Als je jezelf zou moeten clasificeren als burger, wat ben je dan meer:

- whopper
- Big Mac

en waarom?

antwoord C , een door een Hardwerkende Nederlander gebakken hamburger,die niet daar op dat kansloze tentenkamp staat en niks staat te doen terwijl ie ook gewoon werk kan gaan zoeken i.p.v rond hangen bij de voedselbank
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J[e]ss{e} op zaterdag 24 december 2011 om 06:41:
een door een Hardwerkende Nederlander gebakken hamburger,die niet daar op dat kansloze tentenkamp staat en niks staat te doen terwijl ie ook gewoon werk kan gaan zoeken i.p.v rond hangen bij de voedselbank

:lol: Wat een sentiment zeg. Aannemen dat dat louter werklozen staan..:facepalm: Het een kansloos tentenkamp noemen, waarschijnlijk omdat men via via(riooljournalistiek) beïnvloedt is om er met zo'n cynische blik naar te kijken..:facepalm: Heeft men zelf het verstand of de visie niet, om in te zien dat er legitieme achterliggende oorzaken zijn voor dit soort protesten. Nog even los of ze allemaal haalbaar zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op zaterdag 24 december 2011 om 11:35:
Aannemen dat dat louter werklozen staan

ja dat doe ik zeker ja,heb daar nog geen (ex)-bankier zien staan mee protesteren of medeleven toont ,of dat iemand zegt dat ie solliciteerd ofzo! maar ben het wel met hun eens dat het grote graaien gewoon niet normaal is,maar om daar 24/7 te gaan staan :s gaat mij gewoon te ver,denk dat het eerder met verstand en met linkse politiek te maken hebt dan met verstand anders sta je daar niet

ik ben kortzichtig ,want nadenken doet de politiek,en meneertje ABN en AEGON en zo kan ik nog wel ff doorgaan,al die gasten proberen de belasting betaler gewoon een oor aan te naaien,om er zelf beter van te worden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van J[e]ss{e} op zaterdag 24 december 2011 om 12:50:
ja dat doe ik zeker ja,heb daar nog geen (ex)-bankier zien staan mee protesteren of medeleven toont

:lol: Beter opletten met het nieuws! :P Want er stonden wel degelijk beurshandeleren alsmede bankiers die vinden dat het anders kan, gezamenlijk op het beursplein met andere occupiers.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Occupy Ter Apel wél een succes:

Somaliërs Ter Apel breken kamp op
Laatste update: 30 december 2011 09:50 info
Bekijk op de kaart .TER APEL - De 45 Somaliërs die een tentenkamp bij het asielzoekerscentrum Ter Apel hadden ingericht, vertrekken.

Een woordvoerder van de gemeente Vlagtwedde heeft een bericht daarover van de NOS bevestigd.

Ze gaan alsnog in op het aanbod dat minister Gerd Leers (Immigratie en Asiel) woensdag had gedaan.

.Het aanbod houdt in dat de Somaliërs een nieuw asielverzoek kunnen indienen dat getoetst wordt aan het meest recente beleid. Ze krijgen in afwachting van een uitspraak tijdelijk onderdak.

''Het is een redelijk aanbod. We zijn blij dat er een einde komt aan een situatie die onbeheersbaar dreigde te worden'', aldus een woordvoerder van de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND).

Toetsing

De toetsing geldt in principe voor alle uitgeprocedeerde Somaliërs, omdat hun situatie ten opzichte van enkele jaren geleden kan zijn veranderd. ''Dat kan altijd. Daar gaan we zakelijk, open en zorgvuldig naar kijken'', aldus de IND.

Het aanbod van onderdak in afwachting van een nieuwe uitspraak geldt alleen voor de Somaliërs in het tentenkamp. Nadat zij hun actie donderdagavond hadden beëindigd, kregen ze een slaapplaats in het asielzoekerscentrum in Ter Apel.

Daar werden ze toegesproken door burgemeester Leontien Kompier van Vlagtwedde, waaronder Ter Apel valt. Kompier benadrukte dat ze nooit de intentie heeft gehad om het tentenkamp te ontruimen.

Tweede kerstdag

De Somaliërs begonnen hun actie op tweede kerstdag met 15 mensen. Al snel voegden zich steeds meer uitgeprocedeerde en dakloze Somaliërs zich bij de groep, die donderdagavond uit zo'n 50 mensen bestond.

Zij stellen dat het niet veilig is in hun land is en daarom niet kunnen terugkeren. Ook zouden veel uitgeprocedeerden niet de benodigde documenten hebben. Volgens de IND is terugkeer in principe mogelijk, maar dan moeten de Somaliërs zelf wel actief meewerken.

Als ze echt niet terug kunnen, dan blijkt dat vanzelf als ze een nieuwe asielaanvraag indienen, aldus de IND.

Waarschuw beheerder
+3
donateur
VANAVOND OP TV 21.00 Op Ned 2

Tegenlicht over Occupy: de comeback van de jeugd

http://tegenlicht.vpro.nl/afleveringen/2011-2012/Occupy-de-comeback-van-de-jeugd.html
Waarschuw beheerder
Ah...thanx voor de tip... (y)
Als ie online staat maar eens bekijken...heb hier geen tv namelijk...althans geen tv abbo... :p
Waarschuw beheerder
-1
Zijn die paupers nog steeds bezig?:/

Waarschuw beheerder
donateur
Welke paupers?
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
hmm heb tegenlicht gekeken net maar vond beetje tegenvallen weinig informatief, hoop nutteloze beelden..

Waarschuw beheerder
donateur
WAARSCHUWING VOOR ALLE MENSEN DIE BUITEN ZIJN MORGEN:

Gevoelstemperatuur noorden daalt tot -27

(Novum) - Het noordelijkste deel van Friesland en Groningen krijgt dinsdagochtend te maken met een gevoelstemperatuur van -27 graden. In dat deel van het land wordt het circa -9 graden, maar de windkracht 5 die er dan staat, zorgt voor de erg lage gevoelstemperatuur, meldt weeronline.nl. http://www.nieuws.nl/680222

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2012 om 22:10:
WAARSCHUWING VOOR ALLE MENSEN DIE BUITEN ZIJN MORGEN:

Die 5 mensen? Denk dat ze het zelf wel weten hoor... 8)

Waarschuw beheerder
donateur
5??

whahahahaha slaap lekker door.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2012 om 16:16:
whahahahaha slaap lekker door.

In mijn warme eigen bedje vannacht. (L)

Net als jij...