Ik wil deze maand een nieuwe pc kopen, met het budget van plus minus 800 euro. Het liefst geen voorgebouwd iets, maar met de beste onderdelen voor die prijs. Het zou fijn zijn als de nieuwste games er goed op kunnen draaien. Iemand tips?
Ik heb trouwens de I5-2500K. Die schijnt nog ff beter te wezen. Prijsverschil is niet groot als t goed is.
En dat kan games als Crysis 2, MW3 en Battlefield 3 ook trekken?
Verder is het ook goedkoper om de boel zelf in elkaar te zetten. Niet erg moeilijk kost je misschien een dag en een beetje lees werk.
Jep gaat zekers wel lukken. Alleen let wel dat je BF3 niet op high settings ofzo kunt spelen eerder medium of low.
Waar baseer je dat op?
Die systemspecs voldoen gewoon aan de aanbevolen eisen. Dan krijg je dus echt wel een fatsoenlijk plaatje op je scherm hoor.
Nou je had het over medium en zelfs Low. Dat gaat me toch wel een beetje ver
Die 6870 doet weinig onder voor een 6950 volgens mij.
Maargoed, we gaan het donderdag merken met die BETA.
Amd x4 980(3.7GHZ)
8 GB Kingston DDR3 1333 mhz
750 GB WD Harde schijf 64 MB
ATI HD 6870 X2 2GB GDDR5
DVD Brander
Geluidskaart
650 watt voeding.
asrock is troep
kun je je eigen pc samenstellen Heb ik toen ook gedaan. Wat er niet op past kun je niet selecteren. alst goed is.
Wat je daar hebt samen gesteld ziet er wel prima uit! Moet het dan nog zelf in elkaar gesleuteld worden of wordt al gedaan?
Azerty Montage volledig systeem 1 jaar garantie
En is dit voor 64 bit?
Ik heb bij zo'n zelfbouw ding van Norrod een aantal onderdelen gekozen. Het totaal komt dan te liggen op 811 euro:
Assemblage: Systeemassemblage
Behuizing: Antec One Hundred
Voeding: Recom Power Engine 600W (zwart)
Moederbord: Asus P8H67-M EVO Rev.3.0
Processor: Intel Core i5-2500K
Geheugen: NoRRoD DDR3 1333MHz 4GB
Geheugen: NoRRoD DDR3 1333MHz 4GB
Harde schijf / SSD: WD Caviar Black 1TB 64MB (SATAIII)
Videokaart: Palit GeForce GTX560 TI 1GB Sonic
DVD / Blu-ray: Samsung SH-S222AB DVD-rewriter Black (SATA)
Voeding: XFX Core Edition PRO550W
Moederboard: ASUS P8P67 B3 Revision
Videokaart: MSI N560GTX-Ti Twin Frozr II/OC
Processor: Intel Core i5 2500K
Geheugen: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB Kit
Behuizing: Antec One Hundred
Hardeschijf: WD Caviar Black WD1002FAEX
DVD: Samsung Super-WriteMaster SH-S222A
Jullie hebben volgens mij nog niet echt door dat je met het wattage van de voeding een beetje te kort komt ?
Vriend van me komt er net mee dat de combi van dat moederbord en die harde schijf problemen kan opleveren met de BIOS?
Hij had het over niet opstarten
Oke dat is natuurlijk ook zo Maar goed, zit dat in elkaar zetten er bij in of moet daar nog geld overheen?
ik zit te twijfelen enkel 6870 of crossfire 6850 te kopen voor battelfiel
Ik wil dit systeem wel gaan bestellen, maar de voeding is niet op voorraad en dat duurt zeker 2 weken voordat ik hem dan binnen heb. Is er een andere voeding van dezelfde klasse en prijs die wel op voorraad is?
Stroomkabel toch? Of zit die er standaard bij?
Kreeg net een mail van ze met de mededeling dat de processor erg warm zou worden, dus dat ze me aan zouden raden er nog een processorkoeler bij te nemen..
Oke! Ik hoor net van die zwager van mij dat zijn monitor alleen een vga aansluiting heeft. Andere monitor zoeken of is dat wel mogelijk?
gpu: HD 6950 (club 3d is cheap. weet niet hoe de kwaliteit it btw, XFX zijn goed)
XFX geen ervaring mee, maar denk wel dat je daar niet snel een miskoop mee doet!
club 3d is cheap
Asus Videokaart Radeon 6950 DCII,1GB
Ik zie heel veel mensen met een CPU cooler. ik heb er geen 1 heb ook nergens last van?
waarvoor is dat?
Ik zie heel veel mensen met een CPU cooler. ik heb er geen 1 heb ook nergens last van?
waarvoor is dat?
o lama haha, ik heb er nooit 1 bijgekocht dat is het gewoon zo'n standaard ding
goed te spreken over Sapphire. Verder heb ik positieve ervaringen met MSI en (uiteraard, maar net ietsje duurder)
gvd die videokaart van mij stond op voorraad ik vandaag maar is bellen:
ja we hebben uhm morgen pas binnen dan sturen we hem op.
weer wachten tot maandag
azerty?De harde schijf uit mijn systeem zou binnen 2-3 dagen geleverd zijn daar...maar nee hoor, nog niks, na inmiddels 5 werkdagen
Met een 1 gig videokaart draaide ik alles op low
4870
Maar met een 68++ haal je wel op high hoor, alleen crysis 2 was wat zwaar voor die kaart
crysis draaide ik op max met de 4870.
ja maar ultra is de vraag
Crysis 2 leunt ook veel op de CPU (dan niet zo extreem als Crysis 1 maar goed), met een snelle kaart alleen kom je er niet helaas...
k weet, ik zelf gebruik een Phenom 965 BE, best aardige stukje hardware.
daar heb ik geen last van met me quad core 2,9
Hoe zet je direct x 11 eigenlijk aan in crysis 2?
Moet je een knop installereng
![[img]https://album.partyflock.nl/81965255_1308338684.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/81965255_1308338684.jpg)
![[img]https://album.partyflock.nl/81965256_3986480241.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/81965256_3986480241.jpg)
nope www.alternate.nl
Weet iemand trouwens een werkende Crysis mod, waarbij je alles uit de graphics kan halen?
Dirt 3 trekt ie alleen slecht op sommige stukken, maar dikke care. Ik
Volgens mij kon je bij de scherminstellingen de refreshrate instellen. als je die op 60 zet dan houd hij dus een target framerate aan van 60.
maar echt veel verschil zal je tussen die 50 en 60 niet zien hoor.
Waarom geen Crysis en wel Crysis Warhead?
Nice die heb ik ook nog die Quake 3 Arena doos
Das wel nice ... ik heb mooie herinneringen aan Q3A. Kende toen groepje gasten die wel eens langs kwamen, jointje blowen en dan 's avonds 'kweeken' was echt fun in die tijd. Zeker op dat eilandje waar de BFG ligt, en iedereen gelijk daar naar toe. Je kon ook niet campen, na 5 of soms 10 sec (naargelang) ging je dood
En ook veel rail skill bij de ctf, dat was dan meer competitief, maar zekers zo plezant
Zaten echt pro's bij, sjonge jonge, ik was wel op niveau, maar er waren echt supper krakken bij.
Aah oke. Ik heb crysis 1 en warhead uitgespeeld op delta niveau. Dat lukt me nu niet meer..
Aha zeker goed spel speelde alleen liever UT
Killingspree, oook zot gespeeld, zelfs nu zijn er nog servers op die eerste online ut tournament
(dat bedoelje toch?)
Door de flits zie je het niet goed ... het is Crysis incl. Warhead. 2 disc pack
Die ene schijf is singleplay, en die andere is dat online (is één keer op gezet) en Crysis heb ik ma gespeeld tot die reuze grote alien die ineens over die vallei komt. Leuk spel maar niet zo HET van het naar mijn behoeftes.
![[img width=595 height=400]http://www.covershut.com/covers/Crysis-Maximum-Edition-Front-Cover-7582.jpg[/img]](http://www.covershut.com/covers/Crysis-Maximum-Edition-Front-Cover-7582.jpg)
cdrom
Cool, wist ik dus niet, dus Crysis 1 heb ni eens gezien lol
Die zal nu toch wel serieus afgeprijsd zijn
deel twee was eigenlijk iets minder, maar ja ...
FC2 was vooral irritant dat de respawn-tijd zo belachelijk laag was. Heb je net een kamp of buitenpost van z'n bevolking ontdaan, ben je ff weg (of zelfs als je er nog rondloopt!), zitten ze d'r alweer... ik hoop dat dit in deeltje 3 toch wel wat beter wordt.
Ook, maar ook het feit dat het grotendeels missies waren met: kill zus, kill zo. En bij elke kill opdracht moest je de complete map door kruisen. Zo bleef je bezig..
heb zelf nog ni gezocht of er nu daadwerkelijk een 3 word gelanceerd
Ik heb m maar relatief kort gespeeld, maar ik denk als ik dit zo lees dat ik er niet verder mee ga. Jammer, de graphics zijn prima namelijk.
Nieuwe X79 Gigabyte moederborden
Ziet er nice
citeer 13 november 2011 00:27
Fuck Fuck Fuck!
Net kortsluiting in dit studentenhuis, mijn pc valt uit, wil ik hem opnieuw opstarten, doet ie niks meer. Volgens mijn buurjongen, die er wel verstand van heeft, is de voeding door gebrand. Ik heb dat kreng net een maand! Azerty biedt wel garantie daarvoor of niet?
Nieuwe X79 Gigabyte moederborden
Welk geheugen kan het beste bij die UD3? 1333 cs7 of 1600 C8?
Volgende week mijn CPU aanschaffen.
Denk zo'n Bulldozer, maar kweet nog ni de welke, ...