Ik wil deze maand een nieuwe pc kopen, met het budget van plus minus 800 euro. Het liefst geen voorgebouwd iets, maar met de beste onderdelen voor die prijs. Het zou fijn zijn als de nieuwste games er goed op kunnen draaien. Iemand tips?
Oke dat is natuurlijk ook zo Maar goed, zit dat in elkaar zetten er bij in of moet daar nog geld overheen?
Azerty Montage volledig systeem 1 jaar garantie
ik zit te twijfelen enkel 6870 of crossfire 6850 te kopen voor battelfiel
Ik wil dit systeem wel gaan bestellen, maar de voeding is niet op voorraad en dat duurt zeker 2 weken voordat ik hem dan binnen heb. Is er een andere voeding van dezelfde klasse en prijs die wel op voorraad is?
Stroomkabel toch? Of zit die er standaard bij?
Kreeg net een mail van ze met de mededeling dat de processor erg warm zou worden, dus dat ze me aan zouden raden er nog een processorkoeler bij te nemen..
Oke! Ik hoor net van die zwager van mij dat zijn monitor alleen een vga aansluiting heeft. Andere monitor zoeken of is dat wel mogelijk?
gpu: HD 6950 (club 3d is cheap. weet niet hoe de kwaliteit it btw, XFX zijn goed)
XFX geen ervaring mee, maar denk wel dat je daar niet snel een miskoop mee doet!
club 3d is cheap
Asus Videokaart Radeon 6950 DCII,1GB
Ik zie heel veel mensen met een CPU cooler. ik heb er geen 1 heb ook nergens last van?
waarvoor is dat?
Ik zie heel veel mensen met een CPU cooler. ik heb er geen 1 heb ook nergens last van?
waarvoor is dat?
o lama haha, ik heb er nooit 1 bijgekocht dat is het gewoon zo'n standaard ding
goed te spreken over Sapphire. Verder heb ik positieve ervaringen met MSI en (uiteraard, maar net ietsje duurder)