Partyflock

Forumonderwerp · 1122976
1877x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik wil deze maand een nieuwe pc kopen, met het budget van plus minus 800 euro. Het liefst geen voorgebouwd iets, maar met de beste onderdelen voor die prijs. Het zou fijn zijn als de nieuwste games er goed op kunnen draaien. Iemand tips?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op woensdag 28 september 2011 om 20:51:
Oke dat is natuurlijk ook zo Maar goed, zit dat in elkaar zetten er bij in of moet daar nog geld overheen?

Die had ik bij de prijs inbegrepen :yes:
Uitspraak van Stuuut op woensdag 28 september 2011 om 13:46:
Azerty Montage volledig systeem 1 jaar garantie

EDIT:
En mocht je nu echt zekerheid willen met die hardeschijf kun je altijd nog gaan voor een Samsung Spinpoint F3 deze is alleen iets langzamer dan die WD Caviar Black.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zie inderdaad bij die montage volledig systeem dat ze gaan testen voordat ze hem opsturen
Waarschuw beheerder
Ik kom in totaal trouwens uit op 824 eu exclusief verzendkosten :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op woensdag 28 september 2011 om 21:32:
Ik kom in totaal trouwens uit op 824 eu exclusief verzendkosten

Bij Azerty?? Heb je er nog iets bij gedaan?
Waarschuw beheerder
Corsair Vengeance artnr. 361029 : stukprijs a € 72,29

€ 72,29
ASUS P8P67 B3 Revision artnr. 386933 : stukprijs a € 116,54

€ 116,54
Samsung Super-WriteMaster SH-S222A artnr. 195354 : stukprijs a € 26,22

€ 26,22
WD Caviar Black WD1002FAEX artnr. 259587 : stukprijs a € 70,86

€ 70,86
Antec One Hundred artnr. 357034 : stukprijs a € 43,41

€ 43,41
Intel Core i5 2500K / 3.3 GHz artnr. 363903 : stukprijs a € 174,99

€ 174,99
MSI N560GTX-Ti Twin Frozr II/OC artnr. 385562 : stukprijs a € 202,48

€ 202,48
XFX Core Edition PRO550W artnr. 398419 : stukprijs a € 58,41

€ 58,41
Azerty Montage volledig systeem 1 jaar garantie artnr. 7517 : stukprijs a € 59,00

€ 59,00
Waarschuw beheerder
http://azerty.nl/0-750-361602/corsair-vengeance-geheugen-.html
Vreemd die andere er zit geen verschil tussen deze is in ieder geval goedkoper.
Waarschuw beheerder
ik zit te twijfelen enkel 6870 of crossfire 6850 te kopen voor battelfiel :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !RiC-CoRe! op woensdag 28 september 2011 om 21:58:
ik zit te twijfelen enkel 6870 of crossfire 6850 te kopen voor battelfiel

http://www.anandtech.com/bench/Product/290?vs=302
Lijkt me duidelijk :P
Crossfire 6850 :yes:

Artiest System
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Niet de floppydrive vergeteng!
Waarschuw beheerder
Ik wil dit systeem wel gaan bestellen, maar de voeding is niet op voorraad en dat duurt zeker 2 weken voordat ik hem dan binnen heb. Is er een andere voeding van dezelfde klasse en prijs die wel op voorraad is?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op donderdag 29 september 2011 om 09:55:
Ik wil dit systeem wel gaan bestellen, maar de voeding is niet op voorraad en dat duurt zeker 2 weken voordat ik hem dan binnen heb. Is er een andere voeding van dezelfde klasse en prijs die wel op voorraad is?

Ik zal ff zoeken voor je

EDIT:
http://azerty.nl/8-1073-90497/ocz-modxstream-pro-voeding-.html
Ook een aardige voeding met een effiecientie van 84% (boven de 80% is goed voor voedingen)
Levertijd staat op 2 of 3 werkdagen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hartstikke bedankt voor je hulp! Hij is besteld!
Waarschuw beheerder
Veel game plezier zou ik zeggen :D
Hoelang is de levertijd voor je systeem??
Waarschuw beheerder
2 tot 3 werkdagen. Als ik hem heb maak ik wel wat foto's en filmpjes. Ik kan van mijn zwager een schermpje van 19 inch over nemen voor een klein bedrag. Groter doe ik later wel. En ik moet nog wat kabels fixen, die heb ik dus niet besteld #fail.

:D
Waarschuw beheerder
Wat voor kabels moet je fixen dan?
Waarschuw beheerder
Stroomkabel toch? Of zit die er standaard bij?

Kreeg net een mail van ze met de mededeling dat de processor erg warm zou worden, dus dat ze me aan zouden raden er nog een processorkoeler bij te nemen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op donderdag 29 september 2011 om 11:25:
Stroomkabel toch? Of zit die er standaard bij?

Word standaard bij de voeding geleverd.

Uitspraak van Trancepim op donderdag 29 september 2011 om 11:25:
Kreeg net een mail van ze met de mededeling dat de processor erg warm zou worden, dus dat ze me aan zouden raden er nog een processorkoeler bij te nemen..

Het word idd warmer dan met een aftermarket processorkoeler maar is niet echt nodig volgens mij tenzij je nog van plan bent om te gaan overclocken. (Zelf heb ik niet echt veel ervaring met die standaard koeler ik heb zelf ook een andere koeler op m'n systeem namelijk)
Maar dat moet je helemaal zelf weten een beetje redelijke processorkoeler kost 20 a 30 euro.

Ik zou is een mailtje terug sturen waarom ze denken dat een de standaard koeler niet genoeg zal zijn. Beetje vreemd toch waarom zouden ze er anders standaard een koeler bij doen als die toch niet goed genoeg is.

Nog wel ff een advies aangezien ik zie dat ze in hun voorgebouwde computers veelal de Arctic Cooling Freezer 13 Pro gebruiken deze niet nemen. Voor die 28 euro heb je veel betere koelers namelijk deze http://azerty.nl/0-976-225953/cooler-master-hyper-212-plus-.html
Waarschuw beheerder
Oke! Ik hoor net van die zwager van mij dat zijn monitor alleen een vga aansluiting heeft. Andere monitor zoeken of is dat wel mogelijk?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op donderdag 29 september 2011 om 11:52:
Oke! Ik hoor net van die zwager van mij dat zijn monitor alleen een vga aansluiting heeft. Andere monitor zoeken of is dat wel mogelijk?

Nee kan wel volgens mij word er bij die videokaart ook een vga naar dvi adapter bijgeleverd dus kan het wel zoniet zou je die nog ff moeten bestellen.
Waarschuw beheerder
Ah mooi. Nou we zien wel :)

Waarschuw beheerder
om het maximale qua resolutie aan uit die pc te halen is een andere monitor toch wel zeer aan te raden.

Maargoed, dat kan later idd want anders ga je er weer zo 150 euro boven opgooien en zo is er elke x wel weer wat. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stuuut op donderdag 29 september 2011 om 12:13:
Nee kan wel volgens mij word er bij die videokaart ook een vga naar dvi adapter bijgeleverd dus kan het wel zoniet zou je die nog ff moeten bestellen.

heb ook alleen vga die zit bij je monitor als je die koopt
Waarschuw beheerder
Lekker dan. Donderdag besteld en nog steeds wachten ze op twee producten. De dvd speler is nu opeens + 10 werkdagen geworden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op dinsdag 4 oktober 2011 om 10:05:
Lekker dan. Donderdag besteld en nog steeds wachten ze op twee producten. De dvd speler is nu opeens + 10 werkdagen geworden.

Damn dat is wel jammer
Waarschuw beheerder
had ik ook. Moet je die producten vervangen voor andere. Ze lichten mij ook niet in
Waarschuw beheerder
Ik heb ze gemaild, waarna ze als reactie gaven: we verwachten de producten binnen een paar dagen. De tijden die op de site staan is een verwachte leveringstijd, dus we garanderen niks. Als de onderdelen binnen zijn zal ik ze met spoed laten assembleren.
Waarschuw beheerder
[img width=1024 height=768 cacheid=0011e856002f7aacacd6fce01a02c90b76]http://fotopocket.nl/fpimages/2011/10/04/c126fb023d027151cafc41e34b631f32/2011-10-04%2520.57.27.jpg[/img]

net nieuwe videokaart ziet super uit

effe battlefield 3 beta gespeelt ermee wat ziet het strak uit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Welke video kaart heb je??
Waarschuw beheerder
Asus Videokaart Radeon 6950 DCII,1GB
Waarschuw beheerder
Nice :)
Maakt dat veel lawaai zo'n water koeler? Heb gehoord dat die fans op die radiators aardig luidruchtig zijn.

Waarschuw beheerder
cpu: Phenom 965 BE
gpu: HD 6950 (club 3d is cheap. weet niet hoe de kwaliteit it btw, XFX zijn goed)
En het is aan je eigen of je zoveel geld wilt uitgeven aan een videokaart, want ik heb zelf een 6850 en doe doet alles voldoende voor mijn eisen. niet die hoge FPS maar goedspeelbaar op highest settings nieuwe games
cheap ass moederbord van 50 euro, of je pakt eentje met usb3.0 voor de toekomst
harddisk heb je aan 500gb meestal genoeg.
ram kost geen drol meer.

Anders kijk op alternate daar heb je een PC builder, en is wel uitgebreid met specs. en anders heb je nog zat websites met reviews over videokaarten en cpu's.

PS ASrock is niet slecht.. Dat was vroeger een tijdje bekend maar inmiddels zijn ze ok
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2011 om 22:04:
gpu: HD 6950 (club 3d is cheap. weet niet hoe de kwaliteit it btw, XFX zijn goed)

Heb een prima werkende Club 3D Radeon 5970 in mijn tweede pc zitten, was toen idd de goedkoopste, maar verder geen problemen mee (zat zelfs een Dirt2-key bij), Powercolor is vergelijkbaar. Verwacht alleen niet teveel van hun support...

Verder wat AMD betreft ben ik persoonlijk goed te spreken over Sapphire. Verder heb ik positieve ervaringen met MSI en (uiteraard, maar net ietsje duurder) Asus.

Ooit een keer een Geforce kaart van Gainward gehad, maar daar was ik minder over te spreken.

XFX geen ervaring mee, maar denk wel dat je daar niet snel een miskoop mee doet!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op dinsdag 4 oktober 2011 om 22:39:
XFX geen ervaring mee, maar denk wel dat je daar niet snel een miskoop mee doet!

XFX heeft goede producten alleen schijnt de service niet echt goed te zijn. Maar dat maakt verder toch niet uit 99% ga je toch terug naar de winkel waar je m gekocht hebt en niet naar de fabrikant.

Waarschuw beheerder
www.tweakers.net

Over en sluiten, oja, als iemand een vidkaart heeft met een waterblok let me know :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2011 om 22:04:
club 3d is cheap

ben benieuwt heb deze kaart besteld:

http://www.alternate.nl/html/product/Grafische_kaarten_AMD_Radeon_HD6000/Club_3D/CGAX-69548F/513844/?tn=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe+kaarten+ATI%2FAMD&l3=Radeon+HD6000

Uitspraak van !RiC-CoRe! op dinsdag 4 oktober 2011 om 21:52:
Asus Videokaart Radeon 6950 DCII,1GB

Met een 1 gig videokaart draaide ik alles op low :(

maja was ook 750 mhz clock ofzo en 3600 mhz week veel.

Ik zie heel veel mensen met een CPU cooler. ik heb er geen 1 heb ook nergens last van?
waarvoor is dat?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 5 oktober 2011 om 12:02:
Ik zie heel veel mensen met een CPU cooler. ik heb er geen 1 heb ook nergens last van?
waarvoor is dat?

Je gaat toch niet zeggen dat je CPU passief gekoeld wordt ????? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 5 oktober 2011 om 12:02:
waarvoor is dat?

Maak eens een foto van de binnenkant van je kast dan.. :P
Elke computer heeft een CPU koeler anders schakeld je computer binnen een paar seconden uit.
Waarschuw beheerder
o lama haha, ik heb er nooit 1 bijgekocht dat is het :P gewoon zo'n standaard ding
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 5 oktober 2011 om 13:42:
o lama haha, ik heb er nooit 1 bijgekocht dat is het gewoon zo'n standaard ding

Ahaha d8 al knappe PC heb je als ie niet word gekoeld :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op dinsdag 4 oktober 2011 om 22:39:
goed te spreken over Sapphire. Verder heb ik positieve ervaringen met MSI en (uiteraard, maar net ietsje duurder)

Jeppa, ik ook, heb beide merken en zijn genadeloos op de benchbank, en als je dan nog eens de prijs bekijkt mag je best tevreden zijn (y)
Maar ind wa opval, MSI is iets duurder, maar technologie, materiaal, ... verklaard wel veel. Mss vandaar duurder.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is nog steeds wachten op een aantal onderdelen echter viel mij het volgende op:
U heeft een IDE brander besteld, het bestelde moederbord heeft geen IDE aansluiting heeft u dit bewust gedaan of kan deze gewijzigd worden in een s-ata brander zoals deze:
http://azerty.nl/8-862-405098/samsung-sh-222ab-schijfstati.html

Ook is er een op voorraad zijnde alternatief voor de hardeschijf (heeft alleen een 32mb buffer i.p.v. 64mb):
http://azerty.nl/8-857-35626/samsung-spinpoint-f1-desktop-c.html
Of
http://azerty.nl/8-857-225309/samsung-spinpoint-f3-desktop-c.html
Waarschuw beheerder
WTFFF :lol: das gén benchbank mank ...
Das vo luie menseng zoiets :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Trancepim op woensdag 5 oktober 2011 om 16:54:
U heeft een IDE brander besteld

:roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:Lol: (y)

Uitspraak van Daffy Fuck op woensdag 5 oktober 2011 om 18:02:
bes

[img width=320 height=320]http://members.home.nl/tvdmeij/files/bes%2023juli.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
En nou ff serieus debieltjes :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op donderdag 6 oktober 2011 om 13:32:
debieltje

{ongeldige bron voor embed: http://madbello.nl/wp-content/uploads/2009/07/deupsidevandown.jpg}
laatste aanpassing