Partyflock

Forumonderwerp · 1121524
Ja, waarom is er eigenlijk Jodenhaat? Hoe komt het dat één volk op aarde zo intens gehaat wordt door vele anderen? En helaas blijft het niet bij haat alleen. Veelal zijn Joden vervolgd en uitgemoord. Het dieptepunt kenden we tijdens de Holocaust waarbij zes miljoen Joden werden vermoord. Sommigen dachten dat dit misschien wel de laatste uiting van Jodenhaat zou zijn. Maar inmiddels is Jodenhaat overgegaan tot Zions-haat, waarbij Joden gehaat worden vanwege Israël. bron:http://etsel.infoteur.nl/specials/jodenhaat.html

Jodenhaat nog steeds actueel
Het haten van Joden is helaas nog steeds actueel. Nu richt het zich op Israël. Lange tijd wilden veel voorstanders van Israël niet inzien dat de critici van Israël zich in feite ook tegen Joden keerden. Het uitvergroten van het Israëlisch-Palestijns conflict in de media heeft een negatieve invloed op de haat tegen Joden. Steeds openlijker worden Joden opnieuw gehaat; ze worden zelfs met nazi's vergeleken. Onlangs (april 2009) heeft professor Herman van Praag er nog een interessant boek overschreven. Hieruit blijkt dat veel mensen nog lang niet in staat is om normaal met Joden om te gaan. Joden worden opnieuw in een hoek gedreven. En als we niet uitkijken leidt op den duur tot een nieuwe massamoord (kijk maar naar Iran (president Ahmadinejad) die openlijk dreigt om de staat Israël te vernietigen).

Psalmen 83:5 Zij hebben gezegd: Komt, en laat ons hen uitroeien, dat zij geen volk meer zijn; dat aan den naam Israëls niet meer gedacht worde.

Zacharia 12:2 Ziet, Ik zal Jeruzalem stellen tot een drinkschaal der zwijmeling allen volken rondom; ja, ook zal zij zijn over Juda, in de belegering tegen Jeruzalem.
3 En het zal te dien dage geschieden, dat Ik Jeruzalem stellen zal tot een lastigen steen allen volken; allen, die zich daarmede beladen, zullen gewisselijk doorsneden worden; en al de volken der aarde zullen zich tegen haar verzamelen.

Adolf Hitler schreef in mein kampf :
In bijba geen enkel volk ter wereld is het overlevingsinstinct zo sterk ontwikkeld als in de zogenaamde ''uitverkorenen'' .Daarvan is de overleving van dit ras het beste bewijs. Welk volk is in de afgelopen tweeduizend jaar blootgesteld aan zo weinig veranderingen van innerlijke aard, karakter, enz.Als het Joodse volk? Welk volk is door grotere rampen getroffen dan dit volk en is daar desalniettemin onveranderd uitgekomen? Wat een sterke wil om te leven en overlevingsdrang spreekt hieruit!

verder schreef Hitler in mein kampf :
'Van een zwakke wereldburger was ik een fanatieke antisemiet geworden. Nogmaals , ik werd op het laatst getroffen door grote angst en dreigende gedachten. toen ik keek naar de effecten die het Joodse volk op een groot deel van de geschiedenis van de mens had gehad, trof mij plotseling een angstige vraag: was er een bepaald lot, dat ons armzalige mensen onbekend is, dat wellicht met een eeuwige en onweerlegbare precisie kon zeggen dat de eindoverwinning uiteindelijk naar dit landje zou gaan? Zou het kunnen zijn dat dit volk, dat alleen voor deze aarde leeft, de aarde uiteindelijk ook als beloning zal ontvangen? terwijl ik rustig en helder mijn kennis van het marxisme verdiepte en zo ook de gevolgen van het Joodse volk, verschafte het lot zelf me het antwoord.

Uitspraak van point blank op woensdag 7 maart 2012 om 15:55:
hoezo? er is een heel geloof op gestoeld. Je dient ze dan juist dankbaar te zijn.

Alleen als die voorgaande religie ermee was geëlimineerd, niet op deze wijze :no:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2012 om 22:10:
De Holocaust lijkt me voldoende bewezen om die niet langer te kunnen ontkennen. Tik het woord alleen maar al even in onder 'Google afbeeldingen' en de bewijzen vliegen je in beeldformaat om de oren. Om het dan nog maar niet over de talrijke filmpjes en ooggetuigen te hebben. Ik heb me toevallig aardig goed verdiept in het onderwerp genocide, en zie geen enkele reden daar ook maar een seconde aan te twijfelen eerlijk gezegd. Ik snap niet helemaal wat jouw redenen daarvoor zijn?

Daar zal ik nooit over twijfelen , er zijn wel degelijk miljoenen doden gevallen zeer spijtig genoeg , maar van de joden waren er slechts een paar honderdduizend en absoluut geen 6 miljoen heb daar ook me bronnen voor ,mss niet vanuit de meest objectieve kant maar feiten zijn gewoon feiten. En dat bedoel ik dus met de slachtofferrol opeisen terwijl het Westerse volk veel meer heeft geleden tijdens WO II.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2012 om 22:10:
Lijkt me niet dat je het dan over ons Nederlanders/Belgen hebt; wij als Germaanse broedervolkjes van de nazi's...

Onze voorouders hebben zoals jij en ik wel degelijk zullen weten , spijtig genoeg , zeker niet de prettigste tijd van hun leven beleefd in die eerste 5 jaren van de jaren '40.
Maar het Duitse volk heeft mss tijdens WO II niet veel geleden maar ervoor wel degelijk wel en daarna natuurlijk ook , ze hadden weer n's een oorlog verloren terwijl ze ditmaal een soort van hemel op aarde werd voorgepresenteerd om dan nog maar te zwijgen over de velen die familie en vrienden voor ettelijke jaren zijn kwijtgeraakt door de muur van Berlijn die opeens werd neergepoot na de val van het nazisme en het Duitse leger.
laatste aanpassing

Uitspraak van Air Max Classic Geezer op woensdag 7 maart 2012 om 22:20:
Daar zal ik nooit over twijfelen , er zijn wel degelijk miljoenen doden gevallen zeer spijtig genoeg , maar van de joden waren er slechts een paar honderdduizend en absoluut geen 6 miljoen heb daar ook me bronnen voor ,mss niet vanuit de meest objectieve kant maar feiten zijn gewoon feiten. En dat bedoel ik dus met de slachtofferrol opeisen terwijl het Westerse volk veel meer heeft geleden tijdens WO II.

Stel, het waren er 'maar' een paar honderdduizend, maakt dat het dan minder erg? Nog steeds waren er nadien véle massagraven vol vermoorde, onschuldige joodse mensen (of vind jij van niet?), en werden er complete gezinnen - mannen, vrouwen en kinderen - massaal uitgeroeid. Als vee werden ze in veewagens naar uitroeiingskampen gebracht en massaal uitgeroeid. Dat is op zich al een verschrikking natuurlijk.

In deze geheime geluidsopname spreekt Heinrich Himmler himself persoonlijk over 'die ausrottung der Jüdische volken': http://www.youtube.com/watch?v=2a_cmbi3iIg

Dan wordt een aantal als 6 miljoen Joden misschien toch al wat aannemelijker he?
Verder hielden de nazi's aantallen e.d keurig netjes bij, al is er ook het één en ander vernietigd uiteraard.

Ook als je je bedenkt dat op bepaalde kampen op den duur een 'omzet' werd gedraaid van wel 6.000 mensen per dag, door de capaciteit van gaskamers van 200 naar 1000 man tegelijk te verhogen, en dat een behoorlijke tijd lang, dan worden dat soort aantallen best reëel. Daarmee is nog niet bewezen dat het merendeel uit Joden bestond, maar je kunt moeilijk ontkennen dat Joden het mikpunt waren in die oorlog? Ik bedoel, wat eraan vooraf ging: straten met bordjes 'verboden voor Joden', 'Dit dorp is Jodenvrij', de isolatie d.m.v. ghetto's etc.. Ja, hoe kom je er dan eigenlijk bij dat juist de Westerse mensen de grootste slachtoffers waren van de uitroeiing? Ik ben benieuwd waar je dat op baseert.
Onze voorouders hebben zoals jij en ik wel degelijk zullen weten , spijtig genoeg , zeker niet de prettigste tijd van hun leven beleefd in die eerste 5 jaren van de jaren '40.
Maar het Duitse volk heeft mss tijdens WO II niet veel geleden maar ervoor wel degelijk wel en daarna natuurlijk ook ,

Tja, het was uiteraard een angstige tijd.. bombardementen, overal soldaten, overvliegende vliegtuigenmassa's, regelmatig vuurpelotons en weet ik veel wat allemaal, maar onze voorouders werden niet massaal op de trein naar het oosten gezet hoor ;)
laatste aanpassing
Artiest Manic
Heb net een heel interessant filmpje gevonden wat over 'foundation X' gaat, wat de meeste mensen illuminati zouden noemen. Er wordt daar ook nog over de 2e wereldoorlog gesproken:
absoluut geen 6 miljoen heb daar ook me bronnen voor

laat maar zien

Zo ongeveer het hele oostblok is zo goed als 'vrijgemaakt' van Joden.
Nederland ook trouwens, misschien was er nog 10% over ofzo

http://en.wikipedia.org/wiki/World_War_II_casualties#Holocaust_deaths

Het blijft wiki natuurlijk en met name in t oosten blijft het speculeren vanwege het ontbreken van gedetailleerde bevolkingsregisters, maar dat ze het o.a. op de Joden gemunt hadden lijkt me duidelijk.
Niet dat dat de reden was om al die landen aan te vallen, dat is een ander verhaal.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2012 om 22:53:
Stel, het waren er 'maar' een paar honderdduizend, maakt dat het dan minder erg? Nog steeds waren er nadien véle massagraven vol vermoorde, onschuldige joodse mensen (of vind jij van niet?), en werden er complete gezinnen - mannen, vrouwen en kinderen - massaal uitgeroeid. Als vee werden ze in veewagens naar uitroeiingskampen gebracht en massaal uitgeroeid. Dat is op zich al een verschrikking natuurlijk.

In deze geheime geluidsopname spreekt Heinrich Himmler himself persoonlijk over 'die ausrottung der Jüdische volken': http://www.youtube.com/watch?v=2a_cmbi3iIg

joden zijn nooit onschuldig en zullen dat ook nooit zijn.... Hun aanwezigheid op deze wereld , hun verraad , hun schijnheiligheid , hun bedrog enz enz heeft tot WO II geleid erg jammer voor hun vrouwen en kinderen dat wel maar hitler was dan ook zo krankzinnig om die vrouwen en kinderen ook te vermoorden en dat keur ik absoluut niet goed , zijn krankzinnigheid en grootheidswaanzin werd dan ook zijn ondergang ofte 'der untergang' ....
En geloof jij die door joden bewerkte geluidsopname nou eg , hoor je toch duidelijk dat die bewerkt is....

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2012 om 22:53:
Ja, hoe kom je er dan eigenlijk bij dat juist de Westerse mensen de grootste slachtoffers waren van de uitroeiing? Ik ben benieuwd waar je dat op baseert.

Komop , ik dacht dat je slimmer was ;) : verscheidene dorpen en zelfs steden in Nederland en Vlaanderen zo goed als platgebombardeerd, mensen werden gedwongen om te gaan werken in Duitse fabrieken in Duitsland , mensen werden urenlang ondervraagd door de Gestappo ofdat ze joden kenden of enige mensen kenden met joodse connecties , er werd het meerendeel van de dag of de week in een schuilkelder geleefd voor bombardementen enz enz....
Er speelde hier een oorlog af, een soort van jodenjacht weet je en onze Westerse voorouders werden er het grootste slachtoffer van.
laatste aanpassing
Uitspraak van Misery Motion op woensdag 7 maart 2012 om 23:44:
maar dat ze het o.a. op de Joden gemunt hadden lijkt me duidelijk.
Niet dat dat de reden was om al die landen aan te vallen, dat is een ander verhaal.

Feit is dus : zouden er geen joden aanwezig geweest zijn , was er ook geen WO II en al die andere teringzooi die de joden al hebben voortgebracht in onze wereld.

Kijk moeders, een Nazi! :O

Uitspraak van Air Max Classic Geezer op woensdag 7 maart 2012 om 21:58:
Zonder joden hun aanwezigheid had er niet eens een WO II geweest en had ons Westerse volk ofte onze voorouders/overgrootouders/grootouders niet eens onder streng bewind van de Duitsers hoeven te leven.

De Joden de schuld geven van hun eigen uitroeiing en daardoor ook de schuld geven van het Europees lijden in WOII. :facepalm:

Dat! ... Hoe? ... Wat?! ...

Geen woorden voor..

Uitspraak van Air Max Classic Geezer op woensdag 7 maart 2012 om 23:45:
En geloof jij die door joden bewerkte geluidsopname nou eg , hoor je toch duidelijk dat die bewerkt is....

Jij hoort Hava Nagila op de achtergrond van de opname?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2012 om 23:51:
hun eigen uitroeiing

Ze zijn er nog steeds hoor , dus van een uitroeiing ken je niet eg spreken, ze hebben zelfs een eigen land gekregen na WO II : wat we nou de staat israel noemen namelijk.... Dus wat nou uitroeiing? Bollocks !
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2012 om 23:51:
een Nazi!

:facepalm: Dat is het probleem nou net ben je anti joden dan ben je meteen ook een 'nazi' , ik kom enkel op voor waar ik grotendeels geloof aan hecht en dat is het Christendom , ik geloof ook in loyaliteit , passie en trouw en dat zijn eigenschappen die je aan joden niet eg ken toekennen..... Niet meer of niet minder

Hoe hoor je dat precies?

Komop , ik dacht dat je slimmer was : verscheidene dorpen en zelfs steden in Nederland en Vlaanderen zo goed als platgebombardeerd, mensen werden gedwongen om te gaan werken in Duitse fabrieken in Duitsland , mensen werden urenlang ondervraagd door de Gestappo ofdat ze joden kenden of enige mensen kenden met joodse connecties , er werd het meerendeel van de dag of de week in een schuilkelder geleefd voor bombardementen enz enz....
Er speelde hier een oorlog af, een soort van jodenjacht weet je en onze Westerse voorouders werden er het grootste slachtoffer van.

Je zegt het zelf ook nu: het ging dus om de Joden. Die werden op de trein gezet naar vernietigingskampen. Hier viel het allemaal relatief gezien redelijk mee voor de Nederlanders en Belgen.

Uitspraak van Air Max Classic Geezer op woensdag 7 maart 2012 om 23:53:
Ze zijn er nog steeds hoor , dus van een uitroeiing ken je niet eg spreken, ze hebben zelfs een eigen land gekregen na WO II : wat we nou de staat israel noemen namelijk.... Dus wat nou uitroeiing? Bollocks !

Ik heb de familie-stamboon van oma's kant anders behoorlijk doen zien afnemen hoor, na 1945...

Uitspraak van Air Max Classic Geezer op woensdag 7 maart 2012 om 23:55:
:facepalm: Dat is het probleem nou net ben je anti joden dan ben je meteen ook een 'nazi' , ik kom enkel op voor waar ik grotendeels geloof aan hecht en dat is het Christendom , ik geloof ook in loyaliteit , passie en trouw en dat zijn eigenschappen die je aan joden niet eg ken toekennen..... Niet meer of niet minder

De kerk heeft het Joodse volk hun schulden kwijtgescholden hè. Dat weet je ook als goed Christen lijkt me? Anders zouden 2.000 jaar pogroms, discriminatie en Inquisitie die schulden inmiddels wel vereffend hebben.

Dus wees een goed Christen, en denk eens wat liever over het bloed van Jezus Christus. (Y)
Hier vollediger filmpje:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2012 om 23:59:
Hier viel het allemaal relatief gezien redelijk mee voor de Nederlanders en Belgen.

Ja ze hadden eg de tijd van hun leven , shame on you :facepalm: , steden werden platgebombardeerd , mensen werden psychisch gefolterd tijdens urenlange ondervraagsessies , moeder of vader werden soms maandenlang of zelfs jaren gescheiden van hun kinderen omdat ze onder dwang 'der arbeit' in Duitsland moesten gaan werken, ze verdiende natuurlijk wel een centje maar ik denk dat de werksfeer nou niet eg alles was in die tijd.

En van die geluidsopname : joden gebruiken al jàren de media en allerlei media hulpmiddelen om het Westerse volk te brainwashen , in dat soort mislukt bewerkte opnames geloof ik allang niet meer....
En trouwens de 'nazi's' hadden tijdens hun regeringsperiode weinig tot geen geheimen , hun propaganda punten waren expliciet duidelijk , dus waarom zouden ze dan één van hun hoofdpunten van hun programma 'geheim' gaan houden?
laatste aanpassing
Uitspraak van Air Max Classic Geezer op donderdag 8 maart 2012 om 00:13:
En trouwens de 'nazi's' hadden tijdens hun regeringsperiode weinig tot geen geheimen

:lol: volgens mij heb je dat filmpje wat ik net gepost heb nog niet gezien...

Ja ze hadden eg de tijd van hun leven , shame on you , steden werden platgebombardeerd , mensen werden psychisch gefolterd tijdens urenlange ondervraagsessies , moeder of vader werden soms maandenlang of zelfs jaren gescheiden van hun kinderen omdat ze onder dwang 'der arbeit' in Duitsland moesten gaan werken, ze verdiende natuurlijk wel een centje maar ik denk dat de werksfeer nou niet eg alles was in die tijd.

Uiteraard... daarom zeg ik ook: het viel relatief mee. Het is bijvoorbeeld niks vergeleken met hoe de oorlog werd uitgevochten in het Oosten van Europa; daar gingen de Nazi's pas echt los. Daar kon dat namelijk iets meer. Hier konden ze zoiets niet maken omdat we hier in West Europa niet gewend waren aan dergelijke beestachtigheid die in Oost-Europa destijds sowieso al wat meer aan de orde was dan hier. Oost-Europa was al wat ruwer/rauwer/harder. Hier vond je dan ook geen vernietigingskampen en waren de mensen, zeker de eerste oorlogsjaren, nog aardig vrij zelfs en veranderde er niet eens zo heel erg veel aan het openbare leven. Nederlanders werden ook best goed behandeld door de Duisters, als Germaans broedervolkje, zoals de Nazi's ons zagen... Natuurlijk, er was een bezetter en er was oorlog, dat was een feit. De oorlog werd uiteraard ook naarmate hij vorderde erger, maar de Joden waren echt wel het grote mikpunt. En dat hebben we o.a. te danken aan een walgelijk document zoals de protocollen van wijzen van Sion, die zo veel Jodenhaat met zich meebracht.

Ga ook even voor het gemak niet voorbij aan het feit dat de nazi-ideologie een racistische ideologie was die mensen onderverdeelde in superieure rassen en inferieure rassen en een zuiveringsplan nastreefde. Hoe passen onze voorouders precies binnen dat plan als Germaanse, blanken?
laatste aanpassing

En van die geluidsopname : joden gebruiken al jàren de media en allerlei media hulpmiddelen om het Westerse volk te brainwashen , in dat soort mislukt bewerkte opnames geloof ik allang niet meer....
En trouwens de 'nazi's' hadden tijdens hun regeringsperiode weinig tot geen geheimen , hun propaganda punten waren expliciet duidelijk , dus waarom zouden ze dan één van hun hoofdpunten van hun programma 'geheim' gaan houden?

Er zou slechts één mogelijkheid dan kunnen zijn, en dat is dat ze het iemand anders hebben laten inspreken en net alsof gedaan dat het Himmler was. Maar je mag toch hopen dat het allemaal zo simpel niet in z'n werk gaat en dingen wel iets beter onderzocht worden. Aan de opname is verder niets vreemds te horen, geen knip en plak werk, geen audio-effecten of wat dan ook. Het lijkt me dan ook gewoon een authentieke opname. Maar goed.

Daar vergis jij je! Wat er op de kampen gebeurde en wat voor werk bv de Einsatzgruppen van de Sicherheitspolizei te doen kregen, was zwáár staatsgeheim! Wat denk jij nou? Dat ze dat gewoon aan het grote publiek bekend maakte? Wow, dat moet je wel een heel verknipte bevolking hebben als die daarmee in de zee gaat. ;)

www.oorloginbeeld.nl was een goede serieus van iets van 9 aflevering hier op de Nederlandse tv een tijdje terug. Veel van de dingen die jij noemt komen aan bod hierin. Maar goed, dat zul je wel weer Joodse brainwashprop vinden ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2012 om 00:05:
De kerk

De kerk is een instituut uitgevonden door de mens zelf en er staat ook nergens in Het Nieuwe Testament zelf dat er 'een kerk' moest ontstaan ofzo , trouwens welke kerk bedoel je dan ? De Protestantse (waar ik persoonlijk meer geloof aan hecht) , de Katholieke , de Evangelistische (die dichter bij de Protestantse aanleunt) , het Lutheranisme , de Oost-Orthodoxe ?! enz.
Er staat overal duidelijk 'verspreid de boodschap' maar niet expliciet of letterlijk dat er een kerk zou moeten ontstaan , zo zijn de Jehova Getuigen ook even goed in hun recht om het Christendom op hun manier te beleven zij hebben zich dan ook eg gericht op 'het verspreiden van de boodschap' , het verspreiden van het Christendom dus.

En uiteindelijk ken men zichzelf pas Christelijk noemen in het hiernamaals , uiteindelijk zijn wij allemaal zondaars en kennen we pas het trachten tot zo dicht mogelijk bij Het Licht ofte Jezus Christus komen trachten na te streven en hierin zo rotsvast mogelijk in te geloven. Dus als je vraagt naar een goede Christen in ze ware betekenis die ken ik jou op deze wereld niet eg aanduiden , zelfs de paus weet dat niet honderd procent zeker ook al mag ie zo hoog geklasseerd zijn binnen het Katholicisme en dus ook het Vaticaan, zelfs hij is niet verheven als 'betere Christen' of 'goede Christen' boven ons.
laatste aanpassing

Echte bazige discussie (Y) Hoewel hij z'n nick hier geen recht doet, ben ik vooraleer toch z'n fan ici :cheer:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2012 om 00:35:
Nederlanders werden ook best goed behandeld door de Duisters, als Germaans broedervolkje, zoals de Nazi's ons zagen... Natuurlijk, er was een bezetter en er was oorlog, dat was een feit. De oorlog werd uiteraard ook naarmate hij vorderde erger, maar de Joden waren echt wel het grote mikpunt. En dat hebben we o.a. te danken aan een walgelijk document zoals de protocollen van wijzen van Sion, die zo veel Jodenhaat met zich meebracht.

Ja natuurlijk , een land z'n meest belangrijke havenstad plat bombarderen is wat jij verstaat onder de noemer 'goed behandelen' ?! hehehehe
Laten we het zo stellen , door de aanwezigheid door dat volkje genaamd 'joden' die toen en nog steeds veel te talrijk aanwezig zijn in steden als oa amsterdam en nog een paar andere steden is die hele zooi begonnen kerel en daar blijf ik bij , die joden hoefden toen al 1939 of 1940 jaar niet meer te bestaan , waar is hun Messias dan?! whahaha lopen ze ondertussen al 2012 jaar op te wachten hehehehe
En ze kennen blijven wachten tot ze uiteindelijk weer klokje rond zijn met hun inteelt gedoe LOL Voor de mss nog komende 2012 jaar ofzo , het jodendom is niet eens religie , ze hebben de enige ware Messias die ooit onze wereld heeft betreed , verraden en aan het kruis genageld , zegt genoeg me dunkt.
Hun enigste 'opflakkering' was mss het armzielige medelevende gedoe van onze Westerse Staten of de VN die hen dat stukje land genaamd de 'staat israel' gaf uit medeleven na WO II waar ons eigen Westerse Volk meer heeft onder geleden dan die paar duizenden joden die hier toch al niet hoefden te zijn.
Na dit werelddrama moeten zij toch steeds weer de hoofdslachtofferrol opeisen met hun zogenaamde 6 miljoen doden alsof het alleen maar zij waren die hebben geleden tijdens WO II , een paar honderduizend mss ja , maar miljoenen?! Bollocks! :@ :no: (n)
En ze zijn er nog steeds, dus wtf bedoelen ze nou uitroeiing?! :O
Ze hebben zelfs hun eigen land waar ze heel de wereld met hun gezeik nog n's in mee gaan sleuren , wat interesseert het mij een reet dat ze niet overeen kennen komen met die arabieren uit palestina , beide volkeren kennen voor mij lekker zo ver mogelijk optyfussen als ik het zo mag zeggen....

En ivm die protocollen van wijzen van sion , daar krijg ik spontane aggressie en braakneigingen van , maar ja op dat vlak zijn we het dan toch op ze minst met elkaar eens, het is walgelijk maar alles wat joods is of het gehele jodendom is gewoon met één woord te definiëren : walgelijk.
laatste aanpassing

- De huidige economische crisis (tweede al ondertussen)

leg uit? okay er zitten joodse topmensen tussen die er ook schuldig aan zijn, maar ook genoeg christelijke, islamitische, boeddhistische en atheistische.

Zulk soort redeneringen vallen gewoon onder de noemer "zoeken naar" en bestaan alleen op stormfront en extreem islamitische sites.

- Het hele 9/11 gedoe was gewoon één groot joods complot om geld te gaan najagen in die olielanden en president bush was slechts een marionet in dit gehele complot die achter de schermen braaf 'ja' knikte tegen de joden. Het Westen is het grootste slachtoffer geworden van heel dit joodse complot en er werd ook enorm gespeeld op het nog steeds sterk aanwezige Christelijke geloof in de VS , hier mss iets minder aanwezig , maar wat er daar speelt vloeit in zekere doch mindere mate ook over op ons.

Conspiracypraat :gaap: totaal niet onderbouwd door keiharde bewijzen, maar door net zo slechte video's als alle ufo-video's en door sprekers/documantairemakers waar je met een beetje onderzoek ook al gelijk je vraagtekens bij zet qua betrouwbaarheid van die gasten.

- Men heeft zogenaamd recht op vrijheids van meningsuiting , toch is het strafbaar om zich aan enige vorm van holocaust weigering ofte holocaust denial te wagen , deze strafmaatregel is toegapast na het strenge aandringen vanuit joodse kant en dit terwijl ons eigen Westerse volk veel meer heeft geleden tijdens WO II....
Zonder joden hun aanwezigheid had er niet eens een WO II geweest en had ons Westerse volk ofte onze voorouders/overgrootouders/grootouders niet eens onder streng bewind van de Duitsers hoeven te leven.

Waarom zou je in hemelsnaam de holocaust in twijfel trekken genoeg bewijzen, ook de bewijzen van de miljoenen slachtoffers liggen op tafel dmv het bevolkingsregister :rot: en de Joden die overbleven.

En Hitler had ook gewoon een oorlog gestart als er geen Joden waren hoor :aai:

Uitspraak van Air Max Classic Geezer op woensdag 7 maart 2012 om 21:11:
Het Nieuwe Testament

Staat in dat Jezus een Jood was :gaap:

joden gebruiken al jàren de media en allerlei media hulpmiddelen om het Westerse volk te brainwashen

Omg i see dead people :O
Johnny, jij denkt dus dat er zonder de joden geen WOII was geweest? Als de joden er niet waren geweest was er wel een andere bevolkingsgroep die de schuld had gekregen. Altijd makkelijk, het gaat (economisch)slecht met een land laten we iets of iemand de schuld geven ipv naar onszelf te kijken.

Uitspraak van Air Max Classic Geezer op donderdag 8 maart 2012 om 03:32:
ze hebben de enige ware Messias die ooit onze wereld heeft betreed , verraden en aan het kruis genageld

:roflol: dat hebben de in meerdere Goden gelovige Romeinen gedaan :roflol: de Joden in die stad werden toentertijd gebrainwasht door de Romeinen die Jezus al bespotte als de valse koning, want de Joden moesten toentertijd buigen voor de Romeinen, wie dat niet deed werd gestraft.

Niks verraden door de Joden, verraden door zijn eigen apostelen Judas en Petrus.

En als je de Bijbel goed leest, wist Jezus zelf dat hij zo ging en wou hij dat ook, anders had je nooit van je leven een kruisje als symbool gedragen

Uitspraak van Gert in Blik op donderdag 8 maart 2012 om 09:21:
Johnny, jij denkt dus dat er zonder de joden geen WOII was geweest? Als de joden er niet waren geweest was er wel een andere bevolkingsgroep die de schuld had gekregen. Altijd makkelijk, het gaat (economisch)slecht met een land laten we iets of iemand de schuld geven ipv naar onszelf te kijken.

Economisch gaat het ietsjes slechter en mensen zoals Johnny steken de schuld weer direct op de Joden :lol:

Leer gelukkig zijn met wat je hebt en wees zelf verantwoordelijk voor je mislukte daden.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2012 om 09:26:
Leer gelukkig zijn met wat je hebt en wees zelf verantwoordelijk voor je mislukte daden.

Amen

Uitspraak van Gert in Blik op donderdag 8 maart 2012 om 09:21:
Altijd makkelijk, het gaat (economisch)slecht met een land laten we iets of iemand de schuld geven ipv naar onszelf te kijken.

Klopt :yes: Het zijn niet de Joden maar "de immigranten" die ons kaalplukken en de weg vooruit blokkeren.
En trouwens de 'nazi's' hadden tijdens hun regeringsperiode weinig tot geen geheimen , hun propaganda punten waren expliciet duidelijk

Theresiënstadt en de hele misleidende propagandacampagne waar dat binnen viel?
door de aanwezigheid door dat volkje genaamd 'joden' die toen en nog steeds veel te talrijk aanwezig zijn in steden als oa amsterdam en nog een paar andere steden is die hele zooi begonnen kerel en daar blijf ik bij

In eerste instantie ging het om lebensraum en het derde rijk uit te breiden. Het 'zuiveren' van het volk was onderdeel van het creëren van een superieur ras. Maar ook al waren hier geen Joden geweest, dan waren de Duitsers hier ook wel gekomen. Ze hebben ons gebombardeerd om angst te zaaien en omdat we weerstand boden. De enige manier in hun ogen om daar geen last weer van te krijgen was door weerstand keihard neer te slaan. Als het ze alleen om de Joden ging hadden ze Amsterdam wel platgebombardeerd.

Uitspraak van Misery Motion op donderdag 8 maart 2012 om 14:20:
Als het ze alleen om de Joden ging hadden ze Amsterdam wel platgebombardeerd.

Het ging natuurlijk ook om de kunst- en andere schatten, vandaar dat ze de voorkeur gaven aan Rotterdam ;)
Ook en tactisch was t natuurlijk ook aantrekkelijker. Direct de halve economie lamgelegd.
Lijkt me trouwens ook wel dat Rotterdam met zn rijke historie destijds ook genoeg schatten en cultuurhistorische waarde had..

De werkelijk interessante schat, de haven, hebben ze daarom intact gelaten, de bevolking echter werd van zijn cultuurhistorische achtergrond gedepriveerd, de beste methode om als dreigend exempel te dienen.
Uitspraak van inactief op donderdag 8 maart 2012 om 14:36:
De werkelijk interessante schat, de haven, hebben ze daarom intact gelaten

idd, die haven konden ze zelf natuurlijk goed gebruiken voor allerlei doeleinden

Uitspraak van inactief op donderdag 8 maart 2012 om 14:36:
de bevolking echter werd van zijn cultuurhistorische achtergrond gedepriveerd, de beste methode om als dreigend exempel te dienen

Hier viel dat nog wel mee, 1 stad, omdat wij zoals error al zei vrij dicht bij de Germaanse cultuur zaten, maar in het Oosten hebben ze met opzet in sommige gebieden ook alle cultuurhistorische gebouwen en alles wat maar met cultuur te maken had met de grond gelijk gemaakt. Want dat paste niet binnen hun eigen cultuur, dus weg ermee. Ongelooflijk :/ Wij hadden tenminste nog een soort van keuze; meewerken of vernietigd worden. Daar maakte het niet uit of ze meewerkten of niet.
Waren gewoon untermenschen, of ze nou joods waren of niet

Maar goed, beetje offtopic, ik maak wel een keer een WO2 topic aan :P
laatste aanpassing

Uitspraak van Misery Motion op donderdag 8 maart 2012 om 14:52:
omdat wij zoals error al zei vrij dicht bij de Germaanse cultuur zaten

We zijn gewoon Duitsers, behalve dan de Randstad. In 'n Duits Europa of Europees Duitsland, kies maar, zal Vlaanderen, NL behalve Randstad, Elzas-Lotharingen, delen van Polen en Tjechië gewoon weer deel uitmaken van het grote Vaderland. De macht is economisch al aan Dld, nu de rest nog.

Ja natuurlijk , een land z'n meest belangrijke havenstad plat bombarderen is wat jij verstaat onder de noemer 'goed behandelen' ?! hehehehe

Weet je ook waarom?
Die hebben ze gebombardeerd omdat het Nederlandse leger zich niet wilde overgeven, waardoor de Duitse opmars werd vertraagd. Eigenlijk zou dat hele bombardement zelfs nog afgelast worden op het allerlaatste moment, maar door communicatieproblemen met de vliegtuigbemanning is Rotterdam alsnog gebombardeerd. Stukje op wikipedia erover:

" De Duitsers hadden een snelle opmars gepland, door Nederland, België en Luxemburg heen, naar hun aartsrivaal Frankrijk. Door het excessieve geweld wordt het bombardement op Rotterdam gezien als een terreurbombardement tegen een burgerbevolking. Ook wilden de Duitsers aan het begin van de oorlog hun militaire overmacht tonen. Iets wat de geallieerden later tijdens het bombardement op Dresden, Hiroshima en Nagasaki ook hebben gedaan. Wie zich verzette tegen de oppermachtige tegenstander, kon op veel eigen burgerslachtoffers rekenen en bracht dus onschuldige mensen in gevaar, aldus de moraal van die tijd.

Het bombardement heeft geleid tot de overgave van Rotterdam, nog dezelfde dag. Onder de dreiging dat ook andere steden zouden worden gebombardeerd, te beginnen met Utrecht, leidde de aanval op Rotterdam tot de overgave van Nederland."

Dus nee, puur een tactische zet. Niet om de Nederlanders gruwelijk te terroriseren en uit te roeien. ;)

En ze zijn er nog steeds, dus wtf bedoelen ze nou uitroeiing?!

Het is ze dan ook niet gelukt. Als de oorlog nog wat langer had geduurd, was dit wellicht slechts een kwestie van tijd. Feit is iig dat de Joden met 1/3 verminderd in de oorlog. Van 18 miljoen naar 12 miljoen na de oorlog als ik me niet vergis.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2012 om 16:19:
Feit is iig dat de Joden met 1/3 verminderd in de oorlog. Van 18 miljoen naar 12 miljoen na de oorlog als ik me niet vergis.

Ja en juist de slechteriken die zijn blijven leven, sterker nog: die hebben hitler zelfs gesponsort (rockefeller) en tegelijkertijd ook de andere kant trouwes...

Maar over die 6 miljoen: volgens sommigen hebben de joden dat getal zelf 'opgeëist':

http://sixmillionmyth.blogspot.com/p/six-million-myth.html
laatste aanpassing

LDW14, jouw forumplaatje is iritant an afleidend!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2012 om 16:19:
Van 18 miljoen naar 12 miljoen

Het zijn net konijnen joh, dat hebben ze in no-time weer gecompenseerd. Ondanks die Meir, die 'n Jood die met 'n niet-Jood trouwde en copuleerde bestempelde als vergeten in Auschwitz !

Uitspraak van Manic op donderdag 8 maart 2012 om 16:27:
a en juist de slechteriken die zijn blijven leven, sterker nog: die hebben hitler zelfs gesponsort (rockefeller) en tegelijkertijd ook de andere kant trouwes...

Maar over die 6 miljoen: volgens sommigen hebben de joden dat getal zelf 'opgeëist':

http://sixmillionmyth.blogspot.com/p/six-million-myth.html

Heb je het dan over directe sponsoring waarbij ze onder het genot van een glaasje wijn samen het een en ander doornemen, en afspraken en ondertekende via een contract zodat het geld spoedig die kant op zou komen, of praat je dan over zwaar indirecte sponsoring waarbij na heel veel omwegen toevallig een soort verre link is tussen Rockefeller en het Nazi-regime? Want in the end is Rockefeller natuurlijk de sponsor van zo beetje iedereen.
laatste aanpassing

Uitspraak van Misery Motion op donderdag 8 maart 2012 om 14:52:
maar in het Oosten hebben ze met opzet in sommige gebieden ook alle cultuurhistorische gebouwen en alles wat maar met cultuur te maken had met de grond gelijk gemaakt. Want dat paste niet binnen hun eigen cultuur, dus weg ermee. Ongelooflijk

Ergens is het allemaal ook enorm simpel en achterlijk, die hele nazi-beweging. Ook al waren ze misschien tactisch en strategisch slim in oorlogvoering. De grondslagen van die beweging mag toch wel echt van een zeer treurig niveau genoemd woerden, getuige dit soort dingen.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2012 om 17:03:
Ergens is het allemaal ook enorm simpel en achterlijk, die hele nazi-beweging. Ook al waren ze misschien tactisch en strategisch slim in oorlogvoering. De grondslagen van die beweging mag toch wel echt van een zeer treurig niveau genoemd woerden, getuige dit soort dingen.

Mja, als je dit dan weer linkt aan wat sigma eerder zei dat Hitler geïnspireerd zou zijn door de gedachtengangen van dat de wereld overbevolkt zou zijn (en eigenlijk ook is) is het op zich wel simpel, maar niet achterlijk. Als je zoals de nazi's meerdere volkeren achter je krijgt, door in te spelen op de situatie en zondebokken uit te kiezen.. Gruwelijk en niet voor te stellen zijn misschien betere woorden :)

ow hey, dat is ongeveer wat jij ook zei :lol:

Maar ja, als je er als objectieveling erbij had staan observeren als Hitler en de zijnen hierover aan het vergaderen waren, zou je waarschijnlijk gedacht hebben dat je in een slechte doomsday b-film was terechtgekomen. Maar dat is dus wat haat met mensen doet. Van de soldaten zou je ook verwachten dat het wat met ze zou doen, maar het schijnt dat als je eenmaal de eerste gedood hebt, een paar maten hebt zien doodgaan en er geen weg meer terug is, je ineens schijt aan alles krijgt.
Dat was met Duitsers zo, maar ook met de Amerikanen en de Russen, in alle oorlogen.. En ja als je dan een paar honderdduizend van dat soort mafkezen hebt, dan gaat het snel natuurlijk.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2012 om 16:49:
Heb je het dan over directe sponsoring waarbij ze onder het genot van een glaasje wijn samen het een en ander doornemen, en afspraken en ondertekende via een contract zodat het geld spoedig die kant op zou komen, of praat je dan over zwaar indirecte sponsoring waarbij na heel veel omwegen toevallig een soort verre link is tussen Rockefeller en het Nazi-regime? Want in the end is Rockefeller natuurlijk de sponsor van zo beetje iedereen.

lees hier maar eens:
http://www.theboogeyman.eu/blog/?p=51

Mensen hebben geen idee (ikzelf ook nog lange niet) waar de 2e wereld oorlog eigenlijk om ging. Iedereen denkt doordat het slecht ging met de duitse economie -> een gek kwam aan de macht en een bepaald volk kreeg de schuld. Maar het zit veel dieper en ingewikkelder in mekaar. Hitler had wel een sleutelrol, maar was zeker niet de oorzaak van al het kwaad dat er gebeurd is. Kijk ook maar eens naar het laatste filmpje wat ik heb geplaatst, daar wordt gesproken dat aan het 'einde' van de oorlog bepaalde nazi denktanks ("met een agenda tot ver in de toekomst") hadden gezegd dat de oorlog voor hun nog niet ten einde was... Die kerel beweerde zelfs dat de europese commissie een criminele organisatie was, voortvloeiende uit de nazi's met Henry Kissinger (een jood volgens mij zelfs) als 'mastermind' tijdens de 2e wereldoorlog. De oorlog is eigenlijk nog steeds gaande, maar dan zonder dat het een oorlog genoemd wordt (denk aan 9/11, de huidige economische crisis en het overdragen van macht naar brussel als gevolg etc) Beetje ingewikkeld, maar je moet zeker dat filmpje bekijken daar legt hij het beter uit.

Die kerel die spreekt is trouwens vlak na die speech plotseling overleden.....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2012 om 09:15:
Staat in dat Jezus een Jood was :gaap:

:facepalm: :facepalm: :facepalm:

Er bestond toen nog geen religie dus iedereen die uit die zogenaamde streek waar veel joden vandaan kwamen en/of huisden werd bestempeld als een jood en Jezus Christus was er om de joden hun bedrieglijke , gierige , schijnheilige en verraderlijke bestaan tentoon te stellen maar hij was CHRISTENEN , Jezus Christus , de enige ware Messias , hij was er om het jodendom hun zogenaamde 'uitverkoren' status in een negatief daglicht te stellen.
Want de joden zijn weliswaar 'uitverkoren' maar dan uiteraard wel 'uitverkoren' in negatieve zin weliswaar en dat volkje genaamd 'joden' heeft dit na meer dan 2012 jaar nog steeds niet door , vraag gelijk welke jood wie zijn of hun Messias nou is , en ie ken geen enkel duidelijk antwoord geven want ze hebben de enige ware Messias verraden en aan het kruis genageld en weigeren nog steeds te geloven in zijn waarheidsgetrouwheid.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2012 om 09:24:
dat hebben de in meerdere Goden gelovige Romeinen gedaan :roflol: de Joden in die stad werden toentertijd gebrainwasht door de Romeinen die Jezus al bespotte als de valse koning, want de Joden moesten toentertijd buigen voor de Romeinen, wie dat niet deed werd gestraft.

Niks verraden door de Joden, verraden door zijn eigen apostelen Judas en Petrus.

En als je de Bijbel goed leest, wist Jezus zelf dat hij zo ging en wou hij dat ook, anders had je nooit van je leven een kruisje als symbool gedragen

De Romeinen hadden toen nog geen klaarblijkelijk of duidelijk geloof/religie zij geloofden toen nog eerder in een vorm van mythologie net zoals de Grieken , en Pilatus zei nog voor de veroordeling dat ie ze handen waste in onschuld. Het werd allemaal opgedrongen door die joden met hun verraderlijke gedrag en zegt de naam judas nou niet genoeg ofzo : judas staat gelijk aan verrader en natuurlijk wist Jezus Christus dit allemaal al want het verhaal van Het Nieuwe Testament stond ook grotendeels voorgeschreven in het Oude Testament maar het doel van Het Nieuwe Testament was om de joden hun verraderlijke , gierige , bedrieglijke , schijnheilige plus nutteloze bestaan bloot te stellen.
De Romeinen hebben zelfs daarna een enorm belangrijke rol gespeeld in het verspreiden van het Christendom , getuige de vele Latijnse vertalingen en tot nog niet zo vreemd lang geleden kerkdiensten die in het Latijns werden gehouden.
Door politieke en cultuur-historische redenen zijn er natuurlijk andere meningen en opvattingen omtrend het Christendom ontstaan zie : het Protestantisme ( waar ik persoonlijk meer geloof aan hecht) , Lutheranisme , Jehova Getuigen enz
Het Nieuwe Testament diende om het Christendom in te voeren en tesamen met Genesis en een paar andere hoofdstukken plus hoofdstukken uit het Oude Testament is dit voor mij toch de absolute basis en beginbron van het Christendom voor mij.
laatste aanpassing
Uitspraak van Air Max Classic Geezer op donderdag 8 maart 2012 om 23:22:
Er bestond toen nog geen religie

:ROFLOL: hoe kom je daar nou weer bij :P vóór jezus' tijd had je al allerlei verschillende religies

Uitspraak van Air Max Classic Geezer op donderdag 8 maart 2012 om 23:22:
Jezus Christus was er om de joden hun bedrieglijke , gierige , schijnheilige en verraderlijke bestaan tentoon te stellen maar hij was CHRISTENEN , Jezus Christus , de enige ware Messias , hij was er om het jodendom hun zogenaamde 'uitverkoren' status in een negatief daglicht te stellen.

Als je dit zogenaamd uit de bijbel hebt, dan zeg mij maar eens waar precies.

Vind het wel zorgelijk dat je zo antisemitistisch bent doordat je de bijbel leest.. zou dat god's bedoeling zijn? Is het dan wel goed om te geloven in de bijbel? Is de bijbel uberhaubt wel het woord van god? Aangezien de bijbel door (veel verschillende) mensen geschreven is, en aangezien mensen die veel macht hebben bijna automatisch corrupt worden of in ieder geval misbruik maken van hun macht, is het zeer aannemelijk dat dat ook gebeurd is bij het schrijven van de bijbel. Religies zijn namelijk eeuwen lang misbruikt om mensen te laten doen wat de elite (paus, bisschoppen, koningen etc) wil. Alleen om deze reden al kan ik niet geloven in de bijbel.

Of er een god is, ben ik nog niet over uit (ik acht het onwaarschijnlijk) maar áls er zoiets is als een god, is dat denk ik zeker niet de god die in de bijbel/koran beschreven wordt.
laatste aanpassing
Uitspraak van Manic op donderdag 8 maart 2012 om 23:31:
hoe kom je daar nou weer bij...

Buiten die mythes van de grieken , romeinen , azteken en de egyptenaren hun faraohs en ow ja ook nog dat volkje genaamd 'joden' was er geen duidelijke religie nee , zoals je weet is er maar één ware religie naar mijn insziens : het Christendom.
We leven tenslotte in het jaar 2012 nà de geboorte van Christus , het ontstaan van het Christendom, ook al werd het pas een paar tiental jaren later door de meerderen verspreid , uitgevoerd , nagestreefd én eg begrepen.
Jezus Christus is de enige ware Messias.
laatste aanpassing

Uitspraak van Manic op donderdag 8 maart 2012 om 22:53:
lees hier maar eens:
http://www.theboogeyman.eu/blog/?p=51

Mensen hebben geen idee (ikzelf ook nog lange niet) waar de 2e wereld oorlog eigenlijk om ging. Iedereen denkt doordat het slecht ging met de duitse economie -> een gek kwam aan de macht en een bepaald volk kreeg de schuld. Maar het zit veel dieper en ingewikkelder in mekaar. Hitler had wel een sleutelrol, maar was zeker niet de oorzaak van al het kwaad dat er gebeurd is. Kijk ook maar eens naar het laatste filmpje wat ik heb geplaatst, daar wordt gesproken dat aan het 'einde' van de oorlog bepaalde nazi denktanks ("met een agenda tot ver in de toekomst") hadden gezegd dat de oorlog voor hun nog niet ten einde was... Die kerel beweerde zelfs dat de europese commissie een criminele organisatie was, voortvloeiende uit de nazi's met Henry Kissinger (een jood volgens mij zelfs) als 'mastermind' tijdens de 2e wereldoorlog. De oorlog is eigenlijk nog steeds gaande, maar dan zonder dat het een oorlog genoemd wordt (denk aan 9/11, de huidige economische crisis en het overdragen van macht naar brussel als gevolg etc) Beetje ingewikkeld, maar je moet zeker dat filmpje bekijken daar legt hij het beter uit.

Die kerel die spreekt is trouwens vlak na die speech plotseling overleden.....

Ik kijk een beetje uit met die theorieën. Voor je het weet kom je in een duizelingwekkend gebeuren terecht die alleen maar verwarrend is en waar je juist nooit antwoorden zult vinden. Vooralsnog heb ik op zich niet heel erg veel reden om het officiële WOII-verhaal in twijfel te trekken en heb ik niet tot nauwelijks het gevoel 'hier klopt iets niet', dus ik voel vooralsnog de behoefte niet zo in dat alternatieve circuit daarvan in te duiken; dat heb je immers bij alles, of het nu gaat over WOII, 9/11, michael Jackson en nu zelfs recentelijk zelfs Withney Houston ;) Ik heb zo nu en dan wel eens gelezen over de relatie tot de grote, schaduw-elite en de financieringsverhalen eromheen en uiteraard het grotere plaatje van de bouw naar een nieuwe wereld orde, maar ik ben daar voorzichtig in. Het is niets niks om zulke gruwelijke dingen voor waar aan te nemen...

Filmpje nog niet gezien trouwens. Ben grieperig en m'n kop staat er ff niet zo na nu.

Uitspraak van Air Max Classic Geezer op donderdag 8 maart 2012 om 23:43:
mythes

De betekenis van het woord mythes en de reden waarom wij het mythes noemen is jou compleet onduidelijk hè? 8)

Maffe Christenextremist.

Er waren voor Jezus langskwam al millennia andere religies. De enige reden dat het Chrisfendom zo groot is geworden, was omdat het totaal geen vaste basis had. Pasen, de datum van Kerst, de kerstboom. Allemaal leentjebuur spelen van andere religies om zo de plaatselijke lui te bekeren. Zonder het jodendom en de religie van de Farao's blijft er maar heel weinig over van het Christendom. Zelfs Christenen geloven in meerdere goden...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 maart 2012 om 00:01:
Maffe Christenextremist.

Dat zie ik nog als een compliment want ik heb altijd al gezegd : nog liever dood dan bevriend of vergeleken te worden met een 'jood'.....