Partyflock

Forumonderwerp · 1121524
Ja, waarom is er eigenlijk Jodenhaat? Hoe komt het dat één volk op aarde zo intens gehaat wordt door vele anderen? En helaas blijft het niet bij haat alleen. Veelal zijn Joden vervolgd en uitgemoord. Het dieptepunt kenden we tijdens de Holocaust waarbij zes miljoen Joden werden vermoord. Sommigen dachten dat dit misschien wel de laatste uiting van Jodenhaat zou zijn. Maar inmiddels is Jodenhaat overgegaan tot Zions-haat, waarbij Joden gehaat worden vanwege Israël. bron:http://etsel.infoteur.nl/specials/jodenhaat.html

Jodenhaat nog steeds actueel
Het haten van Joden is helaas nog steeds actueel. Nu richt het zich op Israël. Lange tijd wilden veel voorstanders van Israël niet inzien dat de critici van Israël zich in feite ook tegen Joden keerden. Het uitvergroten van het Israëlisch-Palestijns conflict in de media heeft een negatieve invloed op de haat tegen Joden. Steeds openlijker worden Joden opnieuw gehaat; ze worden zelfs met nazi's vergeleken. Onlangs (april 2009) heeft professor Herman van Praag er nog een interessant boek overschreven. Hieruit blijkt dat veel mensen nog lang niet in staat is om normaal met Joden om te gaan. Joden worden opnieuw in een hoek gedreven. En als we niet uitkijken leidt op den duur tot een nieuwe massamoord (kijk maar naar Iran (president Ahmadinejad) die openlijk dreigt om de staat Israël te vernietigen).

Psalmen 83:5 Zij hebben gezegd: Komt, en laat ons hen uitroeien, dat zij geen volk meer zijn; dat aan den naam Israëls niet meer gedacht worde.

Zacharia 12:2 Ziet, Ik zal Jeruzalem stellen tot een drinkschaal der zwijmeling allen volken rondom; ja, ook zal zij zijn over Juda, in de belegering tegen Jeruzalem.
3 En het zal te dien dage geschieden, dat Ik Jeruzalem stellen zal tot een lastigen steen allen volken; allen, die zich daarmede beladen, zullen gewisselijk doorsneden worden; en al de volken der aarde zullen zich tegen haar verzamelen.

Adolf Hitler schreef in mein kampf :
In bijba geen enkel volk ter wereld is het overlevingsinstinct zo sterk ontwikkeld als in de zogenaamde ''uitverkorenen'' .Daarvan is de overleving van dit ras het beste bewijs. Welk volk is in de afgelopen tweeduizend jaar blootgesteld aan zo weinig veranderingen van innerlijke aard, karakter, enz.Als het Joodse volk? Welk volk is door grotere rampen getroffen dan dit volk en is daar desalniettemin onveranderd uitgekomen? Wat een sterke wil om te leven en overlevingsdrang spreekt hieruit!

verder schreef Hitler in mein kampf :
'Van een zwakke wereldburger was ik een fanatieke antisemiet geworden. Nogmaals , ik werd op het laatst getroffen door grote angst en dreigende gedachten. toen ik keek naar de effecten die het Joodse volk op een groot deel van de geschiedenis van de mens had gehad, trof mij plotseling een angstige vraag: was er een bepaald lot, dat ons armzalige mensen onbekend is, dat wellicht met een eeuwige en onweerlegbare precisie kon zeggen dat de eindoverwinning uiteindelijk naar dit landje zou gaan? Zou het kunnen zijn dat dit volk, dat alleen voor deze aarde leeft, de aarde uiteindelijk ook als beloning zal ontvangen? terwijl ik rustig en helder mijn kennis van het marxisme verdiepte en zo ook de gevolgen van het Joodse volk, verschafte het lot zelf me het antwoord.

Uitspraak van Hinderd op zaterdag 29 oktober 2011 om 10:14:

Haha... Wat een zooitje aan elkaar geplakte leugens... 8)

"De britten dropten opium en hash over de Turkse troepen, en stalen Palestina onder hun neus vandaan"

:roflol:
al staan de britten er toch wel om bekend bevolkingen te overheersen door een belachelijke hoeveelheid drugs in ze te gooien. China bijv (y)
Artiest {SHOWLIST artist 50962, 52643}
waarschijnlijk door de 'joodse lobby' in het Diktat van Versailles.....

Uitspraak van º²º Lieverdinie op donderdag 13 oktober 2011 om 14:06:
Weet je dat nou nog niet! Het is Ajacied!

Nee, het is gewoon pleurisjood.

Enige echte Joodse club buiten Israel is Tottenham Hotspur, rot op met die wannabe grafclub van je.

Joden hebben gewoon door de eeuwen heen veel successen geboekt, met name op financieel gebied, al dan niet op sneaky maniertjes,..ik denk dan ook dat de haat jegens Joden meer ontstaan is uit jaloezie en afgunst.

Mwah, het gros van de Joden leefde in bittere armoede, zelfs aan de vooravond van WWII.

Het komt vooral voort uit blood libel - lulverhalen over mensenoffers, en de schuld toegeschoven worden van de moord op Jezus. Als het enkel afgunst over hun succes was geweest zou men wel volstaan hebben met het heffen van extra belastingen.

Joden hebben, nadat de Romeinen ze toentertijd hun gebied uit hebben getrapt, economisch wel heel veel klaar gespeeld hoor..en mede dankzij deze ontwikkeling daarna hun gemeenschap sterk uit laten groeien.

Dan heb je het echt over (zij het, opvallende) uitzonderingen. Het gros van de Joden leefde in Oost-Europa, en daar was bittere armoede en vervolging de norm. Wel presteerden ze daar op het gebied van cultuur, wetenschap, en lange tijd ook gezondheid (wegens hun geavanceerde hygiene voor die tijd) bovengemiddeld maar het was echt niet gebruikelijk dat ze zich aan armoede wisten te ontworstelen.
Iets met palestina en vuile spelletjes.. Maar daar kunnen de joden niks aan doen. Dat komt door een rattenplaag in hun kabinet :)

niet door de goa elite, maar vanwege testeronbom Peerkuh.

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2011 om 21:41:
Enige echte Joodse club buiten Israel is Tottenham Hotspur, rot op met die wannabe grafclub van je.

wiki :respect:
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2011 om 22:35:
Dan heb je het echt over (zij het, opvallende) uitzonderingen. Het gros van de Joden leefde in Oost-Europa, en daar was bittere armoede en vervolging de norm. Wel presteerden ze daar op het gebied van cultuur, wetenschap, en lange tijd ook gezondheid (wegens hun geavanceerde hygiene voor die tijd) bovengemiddeld maar het was echt niet gebruikelijk dat ze zich aan armoede wisten te ontworstelen.

De haat is ook niet in het oosten onstaan he ;) daar was communisme en was 'iedereen gelijk'.
Ik denk idd dat het afgunst is geweest, maar vooral ook dat ze 'alles voor zichzelf hielden' en een heel besloten bestaan hadden. Crisis, gebukt gaan onder zware internationale druk vanwege WO1 en een hoop propaganda en daar is ie; de zondebok. En ook nog 1 die (zoals de duitsers beweerden) genetisch herkenbaar was en dus etnisch kon worden gezuiverd. Hitler wilde gewoon de wereld domineren en had een middel nodig om het volk achter zich te krijgen. Slim, maar niet aardig.

Toen het nog om religie ging (wat in wo2 ook een rol speelde, want het vaticaan vond het over t algemeen wel prima) zal het idd vast met het jezusverhaal te maken gehad hebben. En tegenwoordig heb je dus de keuze uit verschillende 'argumenten' om te haten. Ik kies ervoor om het niet te doen :P Al zijn ze wel al jaren raar bezig.

Uitspraak van Misery Motion op woensdag 23 november 2011 om 13:56:
De haat is ook niet in het oosten onstaan he ;) daar was communisme en was 'iedereen gelijk'.

Maar! in het oosten was het anti-semitisme wel dieper geworteld. Daarom ook dat ze in het oosten zo hard los konden gaan met de uitmoording en zo :(
Ja, ok, dat zal dan wel weer met geloof te maken hebben.. Maar dan hebben we het denk ik meer over oekraine en hongarije enzo. :) rusland zat vol met bolsjewieken en joden, dus ik snap niet helemaal waarom stalin uberhaupt dat pact is aangegaan met hitler.. had ie moeten kunnen voorspellen lijkt me.. maar goed, die wou gewoon polen hebben :P

Uitspraak van Misery Motion op woensdag 23 november 2011 om 14:05:
die wou gewoon polen hebben

Tegen elke prijs, dus ook via de Duivel...

Dan vergis je je toch, gros van de pogroms in de moderne tijd vonden plaats in het Rusland van de tsaar, in keizerlijk Duitsland en in Oostenrijk-Hongarije was wel antisemitisme maar niet zo barbaars als daar.

n ook nog 1 die (zoals de duitsers beweerden) genetisch herkenbaar was

Joden zijn, in veruit de meeste gevallen, ook genetisch herkenbaar, althans zij die als afstammeling joods zijn. Dat is niet meer dan een logisch gevolg van hun eigen regel dat je joodse identiteit overerfbaar is via de moeder. Modern DNA-onderzoek bevestigt dit.

Uitspraak van actief op woensdag 23 november 2011 om 12:36:
wiki :respect:

Maat van mij werkt als steward op White Heart Lane. Heb al diverse North London Derbies live vanuit het stadion meegemaakt, in het vak waar de harde kern van de Spurs zitten.

Maar blijf jij vooral je eigen hersenloze etter geloven.
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 23 november 2011 om 15:27:
Dan vergis je je toch, gros van de pogroms in de moderne tijd vonden plaats in het Rusland van de tsaar, in keizerlijk Duitsland en in Oostenrijk-Hongarije was wel antisemitisme maar niet zo barbaars als daar.

Ok, ik ben ook geen professor op dit gebied hoor, dus vergeef me :) Maar dan snap ik niet helemaal waarom er in Rusland dan nog zoveel Joden waren.. Tenminste.. Dat hoor je altijd als de Duitsers van toen het over een aanval op Rusland hebben.
'Bolsjewieken én Joden', dus extra reden om zonder genade alles plat te walsen.
Maar je hebt het over de tsaar, dus dat is dan als ik me niet vergis voor de eerste wereldoorlog toch? Bij het communistische regime zal het dan wat getemperd zijn misschien?
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 23 november 2011 om 15:27:
Joden zijn, in veruit de meeste gevallen, ook genetisch herkenbaar, althans zij die als afstammeling joods zijn. Dat is niet meer dan een logisch gevolg van hun eigen regel dat je joodse identiteit overerfbaar is via de moeder. Modern DNA-onderzoek bevestigt dit.

Klopt ook wel, maar die uitspraak is altijd een beetje omstreden geweest, omdat je dan weer de discussie ras of geloof kreeg geloof ik. Maar uiteindelijk vraag ik me dat dus af:

Waar komt het Jodendom vandaan, je hebt ze ook met zwarte huidskleur. Geloof of ras? En de echte orthodoxe zullen ook vast vanaf t begin af aan geen inmenging van buitenaf hebben gewild (eigenlijk net als de nazi's 8) )en als dat door de eeuwen heen zo doorgaat en het geloof komt oorspronkelijk uit een bepaalde streek, dan is het logisch dat ze qua dna overeenkomsten hebben. Dus ik kom nu op dit moment spontaan tot mijn eigen conclusie dat het geen ras is, maar een ras gecreëerd door een geloof. Geen idee of het waar is, maar zo kijk ik er nu tegenaan. Input please :D

Uitspraak van Misery Motion op woensdag 23 november 2011 om 17:51:
Dus ik kom nu op dit moment spontaan tot mijn eigen conclusie dat het geen ras is, maar een ras gecreëerd door een geloof.

%)
hehe, mooi he? :) kan ook heel goed zijn dat ik nu ontzettende onzin lul en dat ik gewoon de definitie van ras niet goed voor me heb.. Maar christen is toch ook geen ras? En wat als die oorspronkelijk uit een bepaald gebied kwamen en geen inmenging van buitenaf hadden gehad, was het dan ook een ras geweest?
laatste aanpassing
Maar je hebt het over de tsaar, dus dat is dan als ik me niet vergis voor de eerste wereldoorlog toch? Bij het communistische regime zal het dan wat getemperd zijn misschien?

In het begin wel. Een zeer groot gedeelte van de communistische partij Rusland was joods. Onder Stalin echter zijn de Joden keihard vervolgd.
Geloof of ras?

Afgebakende rassen bestaan niet, dat is een achterhaalde theorie. Als je over land van Noorwegen naar Kenia zou trekken zou je eerder langzame overgang in het uiterlijk van mensen aantreffen, dan plotselinge veranderingen in ''rassen''. Je bedoelt hier denk ik etniciteit. Het is zo dat doordat Joden in de eigen etnische gemeenschap trouwden er een zekere continuïteit doorgegeven wordt door het DNA.

Dus ik kom nu op dit moment spontaan tot mijn eigen conclusie dat het geen ras is, maar een ras gecreëerd door een geloof. Geen idee of het waar is, maar zo kijk ik er nu tegenaan. Input please :D

Je kan het beter een etniciteit gecreëerd door religie noemen. In principe vindt de Joodse etniciteit zijn oorsprong in Palestina en de omringende gebieden. Door de diaspora is deze etniciteit gaan zwerven over de wereld, naar het Midden-Oosten, Europa, Afrika etc. Door de strenge doctrine van het Jodendom is de gemeenschap altijd zeer afgesloten geweest, en werd er dus vooral getrouwd binnen eigen kring, wat het DNA 'zuiver' hield. Hierdoor is over 2000 jaar een genetische etniciteit ontstaan waar het gros van de Joden aan voldoet, Joden in Ethiopië hebben in veel gevallen dezelfde haplogroep (DNA-streng) als Joden uit New York, die alleen voorkomt bij Joden én bij veel Palestijnen waarvan de families al voor 1900 in het gebied wonen.

In principe heb je met je stelling gelijk, met een kleine nuance hier en daar. ;)

Uitspraak van d'un tableau historique op donderdag 24 november 2011 om 11:12:
In het begin wel. Een zeer groot gedeelte van de communistische partij Rusland was joods. Onder Stalin echter zijn de Joden keihard vervolgd.

Trotski en Marx waren zelfs Joods. :)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2011 om 12:30:
In principe heb je met je stelling gelijk, met een kleine nuance hier en daar.

Uitspraak van d'un tableau historique op donderdag 24 november 2011 om 11:12:
Je bedoelt hier denk ik etniciteit. Het is zo dat doordat Joden in de eigen etnische gemeenschap trouwden er een zekere continuïteit doorgegeven wordt door het DNA.

Dat dus, thanks beide :)
Haha oost Europa iedereen gelijk? Daar zijn er aardig wat vermoord ook hoor.
Ik sluit me volledig aan bij Charles Manson ze mening over de joden :

'the jews and Christians never could
get along because the jews will do and think over and beyond
honesty. I’m not judging jews, I’m just aware of their games over
and on top of the cross. I can work clay well, but I’m kept in a cell
24 hours a day, 7 days a week and everything is taken by jews who
don’t want my thought on earth, because they buy and sell little
white girls and ride on top of the little girls and children of God.
That’s their money game, selling Christian sheep. Keep my letter to
your self. What you want is why they want me kept in a cell. It costs,
and believe me when I say, it costs millions to keep me down
because they want to keep control of the cross and the children of
the cross. Thought locks in movies, TV, books, art and for anything
that has anything to do with the soul and mind of a creative being is
held down. That’s what it was all about to start with. I did five
pieces from clay and they were destroyed, I did a music album and it
was burned, I did a book and it was taken. I’ve got a lot of jews on
my neck and if you say anything, everyone cries “prejudice” and
“Hitler” , etc. They control a lot more than the so-called public
understands. They tricked the U.S. into WWII and kept it going on,
and keep the U.S. locked in WWII.
Easy, Manson '

:respect: Fucking respect ! (y)

Nou daarom is er nou n's jodenhaat , om nog n's een keer een antwoord op dit topic te geven ;)
laatste aanpassing

Uitspraak van Air Max Classic Geezer op woensdag 7 maart 2012 om 05:11:
Easy, Manson

Ah, de moordenaar met een hakenkruis op zijn voorhoofd? (Y)
Joden zijn eigenlijk net als islamieten :yes:

joden interbreeden teveel, waardoor ze fysiek erg zwak zijn. Daarom zie je ook geen joden aan de top van sport. En hebben ze altijd astma enzo.

:devil:

Uitspraak van point blank op woensdag 7 maart 2012 om 11:46:
Joden zijn eigenlijk net als islamieten :lol:

Alleen nog 'n beetje erger zelfs :lol: Die Nathanneehoe komt zich nog aan 't krabben waar ie geen jeuk heeft ;)
Uitspraak van inactief op woensdag 7 maart 2012 om 13:54:
Alleen nog 'n beetje erger zelfs Die Nathanneehoe komt zich nog aan 't krabben waar ie geen jeuk heeft

ja maar niet allen dat :P

- ze eten allebei geen varkentje
- alles moet halal/koosjer
- allemaal semieten

misschien moeten ze gewoon erkennen dat ze een en hetzelfde volkje zijn

alhoewel de joden wat verder door geïncest zijn.

Uitspraak van point blank op woensdag 7 maart 2012 om 14:27:
een en hetzelfde volkje

Gelijke polen stoten elkaar nu eenmaal af, tenzij ze zich van achteren benaderen.
Artiest Manic
Volgens mij komt dat omdat:

De totale wereldbevolking minder dan 1% joods is, en toch vrijwel alle hoge mensen van centrale banken en overkoepelende banken joden zijn.
Ook buiten de banken wereld zijn heel veel van de rijkste mensen op aarde joden. Geeft natuurlijk wel iets verdachts... Vaak zijn mensen die zo afschuwelijk rijk zijn er niet helemaal op een eerlijke manier aan gekomen. Verdiep je maar eens wat meer in de manier hoe centrale banken alle rijkdom van de wereld tot zich toe eisen op een door hunzelf wettelijk legaal gemaakte manier.

Ik heb het zelf ook niet op die bankiers. Maar ik heb zeker geen hekel aan ze omdat ze joods zijn... Helaas zijn er veel mensen op de wereld die wél over 1 kam moeten scheren.

Daarbij zijn er mensen die beweren dat de joden/zionisten allerlei complotten hebben gesmeed. Kijk naar de protocollen van de wijzen van zion, welke officiëel vals zijn verklaard, maar volgens velen toch echt zijn omdat er zoveel van de 'voorspellingen' die erin staan echt, en heel precies zijn uitgekomen.
Er zijn ook mensen die beweren dat die zionisten een pact met de duivel hebben gesmeed en 1 wereld regering als doel hebben met de satan aan de macht oid.

etc. etc.

Conclusie: volgens mij komt het vooral omdat mensen het vreemd vinden dat zo'n klein volk toch zoveel rijkdom en macht heeft in de wereld. Door dit vreemde feit gaan mensen allerlei dingen erachter zoeken.

Uitspraak van Manic op woensdag 7 maart 2012 om 15:28:
Conclusie: volgens mij komt het vooral omdat mensen het vreemd vinden dat zo'n klein volk toch zoveel rijkdom en macht heeft in de wereld. Door dit vreemde feit gaan mensen allerlei dingen erachter zoeken.

En dat heeft niks met illuminati van doen 8)
Uitspraak van inactief op woensdag 7 maart 2012 om 15:30:
En dat heeft niks met illuminati van doen

Dat weet ik niet. Zou kunnen. Maar dan nog is het onzin om alle joden over 1 kam te scheren. Plus het zijn niet alleen maar joden die de touwtjes in handen hebben in de wereld. Dus ook al zou de elite beïnvloed worden door de illuminati of iets vergelijkbaars, dan nog denk ik niet dat die illuminati uit alleen maar joden bestaat. Dus is er nog geen reden om joden te haten.

Uitspraak van Manic op woensdag 7 maart 2012 om 15:28:
Daarbij zijn er mensen die beweren dat de joden/zionisten allerlei complotten hebben gesmeed. Kijk naar de protocollen van de wijzen van zion, welke officiëel vals zijn verklaard, maar volgens velen toch echt zijn omdat er zoveel van de 'voorspellingen' die erin staan echt, en heel precies zijn uitgekomen.
Er zijn ook mensen die beweren dat die zionisten een pact met de duivel hebben gesmeed en 1 wereld regering als doel hebben met de satan aan de macht oid.

Ik heb vannacht toevallig een docu gekeken. Ben nog maar tot de helft gekomen en ga vanavond even verder ermee, maar tot nu toe vind ik hem interessant. Het is gelukkig niet zo´n extreem-rechts propagandafilmpje erover, daar heb ik echt een hekel aan namelijk. Misschien vind je 't ook wel wat:

'The protocols of the elders of Sion (2005)'

Verder zou ik je aanraden het boek van Robin de Ruiter er eens over te gaan lezen. Dat is echt een must-read als je met die materie bezig wil houden. Zeer goed boek heeft hij erover geschreven...
laatste aanpassing

Uitspraak van Manic op woensdag 7 maart 2012 om 15:35:
Dus is er nog geen reden om joden te haten.

Dat ze Jezus hebben vermoord is voor mij reden genoeg B)
Uitspraak van inactief op woensdag 7 maart 2012 om 15:40:
Dat ze Jezus hebben vermoord is voor mij reden genoeg

hoezo? er is een heel geloof op gestoeld. Je dient ze dan juist dankbaar te zijn.
Uitspraak van point blank op woensdag 7 maart 2012 om 15:55:
oezo? er is een heel geloof op gestoeld. Je dient ze dan juist dankbaar te zijn.

Dat stond allang voorgeschreven in Het Oude Testament , dat de joden 'de uitverkorenen' zullen zijn maar dan wel in négatieve zin en absolúút niet in positieve zin zoals die joden zelf maar al te graag willen geloven overigens.
De enige ware Messias die ooit bestaan heeft, Jezus Christus , wou dit ons doen inzien maar werd door de joden verraden en aan het kruis genageld omdat Hij hun matennaaiende (als ze al maten hadden tenminste) , schijnheilige , verraderlijke , onwetende plus nutteloze bestaan in het daglicht stelde door zich verbaal onoverwinnelijk op te stellen en waarheidsgetrouw over te komen
Hij deed dit ook net zoals in het overgrote deel van De Bijbel door alles in een metaforische boodschap te verkondigen.
De joden konden de metaforische boodschap oftewel niet verstaan oftewel konden ze het niet verkroppen dat zo plots hun bedrieglijke , schijnheilige en verraderlijke gedrag plus matennaaierij werd blootgesteld aan het volk.
Dus gebruikten zij gauw effe hun zogenaamde 'macht' door de toen nog onwetende maar later voor het Christendom zeer invloedrijke Romeinen te bëinvloeden en te zeggen dat de enige ware Messias , Jezus Christus, veroordeeld moest worden. En ik denk dat je dit soort verhaal vandaag de dag nog steeds tegenkomt als je het allemaal in een metaforische vorm gaat zetten , want De Bijbel is nou ook eenmaal één grote metafoor.

Gij bent overtuigd Christen?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2012 om 19:43:
Gij bent overtuigd Christen

Ik ben absoluut geen heilige (niemand van ons overigens) , maar ik geloof wel rotsvast dat er maar één warige religie is : het Christendom namelijk ;) En daar hecht ik zelf persoonlijk tamelijk veel geloof aan moet ik zeggen.
en jij haat ook joden?

Jodenhaat is wel interessant. Voor mij de grote vraag uiteraard of dit nu terecht is of op totale bullshit berust.
Uitspraak van Manic op woensdag 7 maart 2012 om 20:38:
en jij haat ook joden?

:facepalm:

Moet je dat nou nog vragen?! :roflol:

Mijn mening over dat volkje zou je ondertussen al kennen opmaken aan de hand van de dingen die ik hier al eerder heb neergetypt....

Uitspraak van Air Max Classic Geezer op woensdag 7 maart 2012 om 21:01:
Moet je dat nou nog vragen?!

Mijn mening over dat volkje zou je ondertussen al kennen opmaken aan de hand van de dingen die ik hier al eerder heb neergetypt....

Hekel aan de hoge heren in de top van het zakenleven of hekel aan alles en iedereen met een Joodse achtergrond?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2012 om 21:03:
Hekel aan de hoge heren in de top van het zakenleven of hekel aan alles en iedereen met een Joodse achtergrond?

Beide, omdat het bij mij begonnen is vanuit het lezen van Het Nieuwe Testament en die haat zich dus heeft doorgevloeid tot wat ik zie en opmerk in het huidige hedendaagse leven. Houd ook absoluut niet van die zogenaamde slachtofferrol die ze na WO II steeds op claimen....
laatste aanpassing

Uitspraak van Air Max Classic Geezer op woensdag 7 maart 2012 om 21:11:
Beide, omdat het bij mij begonnen is vanuit het lezen van Het Nieuwe Testament en die haat zich dus heeft doorgevloeid tot wat ik zie en opmerk in het huidige hedendaagse leven.

Kan je een paar voorbeelden geven van wat je in het huidige dagelijkse leven ziet wat we aan hun te danken hebben?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2012 om 21:30:
Kan je een paar voorbeelden geven van wat je in het huidige dagelijkse leven ziet wat we aan hun te danken hebben?

denk dat ie een neprolex van zo'n Jood heeft gekocht in antwerpen :lol:
Uitspraak van Air Max Classic Geezer op woensdag 7 maart 2012 om 21:11:
omdat het bij mij begonnen is vanuit het lezen van Het Nieuwe Testament

Je gaat toch niet een heel volk haten aan de hand van 1 boek, dat nota bene ook gewoon door mensen geschreven is... Er zijn talloze theoriën dat heel het personage jezus ook een metafoor is, en eigenlijk de zon is, voortvloeiende op de religies van de heidenen en de oude grieken etc... En dat het dood gaan en wederopstaan van jezus betekent dat de zon ondergaat en weer op komt.. ofzoiets, heb me er niet heel erg in verdiept, maar wat ik er van heb gehoord klonk wel heel aannemelijk..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2012 om 21:30:

- De huidige economische crisis (tweede al ondertussen)

- Het hele 9/11 gedoe was gewoon één groot joods complot om geld te gaan najagen in die olielanden en president bush was slechts een marionet in dit gehele complot die achter de schermen braaf 'ja' knikte tegen de joden. Het Westen is het grootste slachtoffer geworden van heel dit joodse complot en er werd ook enorm gespeeld op het nog steeds sterk aanwezige Christelijke geloof in de VS , hier mss iets minder aanwezig , maar wat er daar speelt vloeit in zekere doch mindere mate ook over op ons.

- Men heeft zogenaamd recht op vrijheids van meningsuiting , toch is het strafbaar om zich aan enige vorm van holocaust weigering ofte holocaust denial te wagen , deze strafmaatregel is toegapast na het strenge aandringen vanuit joodse kant en dit terwijl ons eigen Westerse volk veel meer heeft geleden tijdens WO II....
Zonder joden hun aanwezigheid had er niet eens een WO II geweest en had ons Westerse volk ofte onze voorouders/overgrootouders/grootouders niet eens onder streng bewind van de Duitsers hoeven te leven.

Uitspraak van Manic op woensdag 7 maart 2012 om 21:53:
Je gaat toch niet een heel volk haten aan de hand van 1 boek, dat nota bene ook gewoon door mensen geschreven is... Er zijn talloze theoriën dat heel het personage jezus ook een metafoor is, en eigenlijk de zon is, voortvloeiende op de religies van de heidenen en de oude grieken etc... En dat het dood gaan en wederopstaan van jezus betekent dat de zon ondergaat en weer op komt.. ofzoiets, heb me er niet heel erg in verdiept, maar wat ik er van heb gehoord klonk wel heel aannemelijk..

Nou zeg, dan wordt het wel heel erg suf en van z´n fundamenten ontdaan :nocheer:

Uitspraak van Air Max Classic Geezer op woensdag 7 maart 2012 om 21:58:
De huidige economische crisis (tweede al ondertussen)

- Het hele 9/11 gedoe was gewoon één groot joods complot om geld te gaan najagen in die olielanden en president bush was slechts een marionet in dit gehele complot die achter de schermen braaf 'ja' knikte tegen de joden. Het Westen is het grootste slachtoffer geworden van heel dit joodse complot en er werd ook enorm gespeeld op het nog steeds sterk aanwezige Christelijke geloof in de VS , hier mss iets minder aanwezig , maar wat er daar speelt vloeit in zekere doch mindere mate ook over op ons.

Hmmm, maar hoe kun je dat zo zeker weten dan als ik vragen mag?

- Men heeft zogenaamd recht op vrijheids van meningsuiting , toch is het strafbaar om zich aan enige vorm van holocaust weigering ofte holocaust denial te wagen , deze strafmaatregel is toegapast na het strenge aandringen vanuit joodse kant en dit terwijl ons eigen Westerse volk veel meer heeft geleden tijdens WO II....
Zonder joden hun aanwezigheid had er niet eens een WO II geweest en had ons Westerse volk ofte onze voorouders/overgrootouders/grootouders niet eens onder streng bewind van de Duitsers hoeven te leven.

De Holocaust lijkt me voldoende bewezen om die niet langer te kunnen ontkennen. Tik het woord alleen maar al even in onder 'Google afbeeldingen' en de bewijzen vliegen je in beeldformaat om de oren. Om het dan nog maar niet over de talrijke filmpjes en ooggetuigen te hebben. Ik heb me toevallig aardig goed verdiept in het onderwerp genocide, en zie geen enkele reden daar ook maar een seconde aan te twijfelen eerlijk gezegd. Ik snap niet helemaal wat jouw redenen daarvoor zijn?

t en dit terwijl ons eigen Westerse volk veel meer heeft geleden tijdens WO II....

Lijkt me niet dat je het dan over ons Nederlanders/Belgen hebt; wij als Germaanse broedervolkjes van de nazi's...