Partyflock

Forumonderwerp · 1121524
Ja, waarom is er eigenlijk Jodenhaat? Hoe komt het dat één volk op aarde zo intens gehaat wordt door vele anderen? En helaas blijft het niet bij haat alleen. Veelal zijn Joden vervolgd en uitgemoord. Het dieptepunt kenden we tijdens de Holocaust waarbij zes miljoen Joden werden vermoord. Sommigen dachten dat dit misschien wel de laatste uiting van Jodenhaat zou zijn. Maar inmiddels is Jodenhaat overgegaan tot Zions-haat, waarbij Joden gehaat worden vanwege Israël. bron:http://etsel.infoteur.nl/specials/jodenhaat.html

Jodenhaat nog steeds actueel
Het haten van Joden is helaas nog steeds actueel. Nu richt het zich op Israël. Lange tijd wilden veel voorstanders van Israël niet inzien dat de critici van Israël zich in feite ook tegen Joden keerden. Het uitvergroten van het Israëlisch-Palestijns conflict in de media heeft een negatieve invloed op de haat tegen Joden. Steeds openlijker worden Joden opnieuw gehaat; ze worden zelfs met nazi's vergeleken. Onlangs (april 2009) heeft professor Herman van Praag er nog een interessant boek overschreven. Hieruit blijkt dat veel mensen nog lang niet in staat is om normaal met Joden om te gaan. Joden worden opnieuw in een hoek gedreven. En als we niet uitkijken leidt op den duur tot een nieuwe massamoord (kijk maar naar Iran (president Ahmadinejad) die openlijk dreigt om de staat Israël te vernietigen).

Psalmen 83:5 Zij hebben gezegd: Komt, en laat ons hen uitroeien, dat zij geen volk meer zijn; dat aan den naam Israëls niet meer gedacht worde.

Zacharia 12:2 Ziet, Ik zal Jeruzalem stellen tot een drinkschaal der zwijmeling allen volken rondom; ja, ook zal zij zijn over Juda, in de belegering tegen Jeruzalem.
3 En het zal te dien dage geschieden, dat Ik Jeruzalem stellen zal tot een lastigen steen allen volken; allen, die zich daarmede beladen, zullen gewisselijk doorsneden worden; en al de volken der aarde zullen zich tegen haar verzamelen.

Adolf Hitler schreef in mein kampf :
In bijba geen enkel volk ter wereld is het overlevingsinstinct zo sterk ontwikkeld als in de zogenaamde ''uitverkorenen'' .Daarvan is de overleving van dit ras het beste bewijs. Welk volk is in de afgelopen tweeduizend jaar blootgesteld aan zo weinig veranderingen van innerlijke aard, karakter, enz.Als het Joodse volk? Welk volk is door grotere rampen getroffen dan dit volk en is daar desalniettemin onveranderd uitgekomen? Wat een sterke wil om te leven en overlevingsdrang spreekt hieruit!

verder schreef Hitler in mein kampf :
'Van een zwakke wereldburger was ik een fanatieke antisemiet geworden. Nogmaals , ik werd op het laatst getroffen door grote angst en dreigende gedachten. toen ik keek naar de effecten die het Joodse volk op een groot deel van de geschiedenis van de mens had gehad, trof mij plotseling een angstige vraag: was er een bepaald lot, dat ons armzalige mensen onbekend is, dat wellicht met een eeuwige en onweerlegbare precisie kon zeggen dat de eindoverwinning uiteindelijk naar dit landje zou gaan? Zou het kunnen zijn dat dit volk, dat alleen voor deze aarde leeft, de aarde uiteindelijk ook als beloning zal ontvangen? terwijl ik rustig en helder mijn kennis van het marxisme verdiepte en zo ook de gevolgen van het Joodse volk, verschafte het lot zelf me het antwoord.
Nee, net zomin als "de joden" het kwaad zijn, dat zijn de Zionisten die oh zo vaak als Joden weggezet worden (en je dus meteen een anti-semiet bent als je ertegen ageert), terwijl je geen Jood hoeft te zijn om zionist te zijn...
Snap je het nog? Nee, dan zou ik eens wat info over de familie Rothschild opzoeken (mooi beginpunt en dan gaat de beerput open).

Ik heb de protocollen van de wijzen van Zion gelezen (schokkend) en de protocollen van de wijzen van Zion ontsluierd. Daarin gaat inderdaad een flinke beerput open. Maar ach.. je weet ook op den duur niet meer echt wat je geloven moet.
Tja, het is inderdaad lastig omdat er voor elke "truther" wel weer een "debunker" te vinden is.
Feit is wel dat die familie al 300+ jaar op een vieze manier zaken doet met overheden en in de loop van de tijd zich bijna overal in de bankwereld naar binnen heeft gewerkt en dat (mede door hen) de definitie van anti-semiet aangepast is zodat ook Zionisten "slachtoffertje" kunnen spelen.
Deze is wel verhelderend: http://rense.com/general41/prot.htm

Many people think "The Protocols of the Elders of Zion" is anti Semitic "hate literature" and a fraud.

Nobel Prize winner Alexander Solzhenitsyn wrote that the book exhibits "the mind of genius." This is pretty unusual for a fraud.

Solzhenitsyn said it exhibits "great strength of thought and insight...Its design...(increasing freedom and liberalism, which is terminated in social cataclysm)...is well above the abilities of an ordinary mind...It is more complicated than a nuclear bomb." http://www.rense.com/general32/elders.htm

I'm afraid Protocols may be genuine. They are lectures addressed to Jewish Luciferians (Illuminati, Freemasons) detailing an incredible plan to overthrow western civilization, subjugate mankind, and concentrate "all the wealth of the world...in our hands."

The book, typical of similar Illuminati documents, was leaked to the Czarist Secret police and published in Russia in 1905.

The issue of anti Semitism diverts attention from this plot which has been unfolding for over 200 years and is behind world government, September 11, Iraq, Homeland Security and the bogus "War on Terror." FAIT ACCOMPLI

Deze video van David Icke is ook spot-on. Icke wordt belachelijk gemaakt vanwege zijn reptilian-shit, maar dat maakt niet dat de man erorm veel zaken wel goed duidt (die reptilians willen er bij mij ook niet zo makkelijk in, maar daar is weer wat anders).

Als je wat meer over deze materie leest/ziet komen er toch steeds weer dezelfde namen in naar voren, dat moet op z'n minst wat zeggen. Het is niet 1 bron waar het vandaan komt, maar meerdere.
laatste aanpassing

De video kijk ik later even. Maar goed, dat dat geschrift buitengewoon is, daar ben ik het in elk geval mee eens. Je zou inderdaad zeggen dat het te geniaal is voor een ordinaire geest die wat wil frauderen. Het wordt nog enger als je de gebeurtenissen van de 20e eeuw onder de loep neemt en de huidige wereld vandaag de dag. Zo lijkt het net een profetische voorspelling van iemand uit de 19e eeuw die is uitgekomen. Ik werd dan ook niet vrolijk van die protocollen... alle bewondering die je hebt voor de westerse beschaving als een diabolische ranzige leugen die het daglicht niet kan verdragen. Ik wil gewoon niet dat het waar is.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2013 om 20:00:
Ik wil gewoon niet dat het waar is.

Me neither, maar ik wil wel graag weten wat er echt speelt. Voel me af en toe best verneukt over wat ik braaf op school heb moeten leren waarvan een groot deel gewoon niet de waarheid blijkt. Gelukkig kunnen we ons in deze tijd zelf informeren, die kans hebben onze ouders veel minder gehad, maar om eerlijk te zijn zie ik onze internetvrijheid over een aantal jaren niet al te positief in. De toekomst sowieso niet, want wij zijn de eerste generatie die mee zal maken hoe het is om verworven vrijheden en welvaart in te moeten leveren en dat is toch echt wel een gevolg van de plannen die al langer uitgebroed worden door het echte schuim der aarde; die groep die al zolang profiteert van de ellende van anderen....
Maar goed, we gaan niet bij de pakken neerzitten, je moet eerst je echte tegenstanders kennen voor je er wat aan kan doen en die tegenstanders zijn echt niet onze (handpop-)politici of de joden waar het hier in dit topic over gaat....

Uitspraak van SuB Bass op woensdag 2 januari 2013 om 23:50:
zie ik onze internetvrijheid over een aantal jaren niet al te positief in. De toekomst sowieso niet, want wij zijn de eerste generatie die mee zal maken hoe het is om verworven vrijheden en welvaart in te moeten leveren

Dat is idd 'n goede basis om paranoia te worden (Y) De kunst is om je niet te laten mindfucken ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2013 om 20:00:
De video kijk ik later even

Dat dus ! En ging verder in z'n eigen straatje.....
Precies en da's altijd nog wat anders dan maar gewoon doen alsof er niets aan de hand is. ;)

Uitspraak van SuB Bass op woensdag 2 januari 2013 om 19:24:
Many people think "The Protocols of the Elders of Zion" is anti Semitic "hate literature" and a fraud.

Dialogue aux enfers entre Machiavel et Montesquieu is ook gewoon bijzonder goed geschreven stuk satire...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 januari 2013 om 10:09:
Dialogue aux enfers entre Machiavel et Montesquieu is ook gewoon bijzonder goed geschreven stuk satire...

Nou inderdaad, heb ondanks dat het Frans is geen fout kunnen ontdekken in de spelling

Ultra orthodox :dood:
Ultra gevaarlijk :[