Partyflock

Forumonderwerp · 1119631
Waarschuw beheerder
Stichting Hollands Talent organiseert in samenwerking met Bax-shop.nl (hoofdsponsor) en andere partners van oktober 2011 tot en met oktober 2012 de Beste DJ Van Nederland, BDJVN. Voorzitter van de stichting Arsanio Wiet, organiseerde in 2009 al provinciale DJ contesten in Overijssel en Drenthe, met zijn bedrijf Swizz Entertainment.

Arsanio Wiet was in zijn vrije tijd zelf DJ, en kwam erachter hoe moeilijk het is om ertussen te komen binnen de wereld. Met deze gedachte heeft hij in 2010 Stichting Hollands Talent opgericht. Stichting Hollands Talent is gevestigd in Dedemsvaart. Zij wil graag de positieve uitstraling van dancemuziek bij iedereen onder de aandacht te brengen door talentvolle Nederlandse dj’s een podium te bieden.
“Om als DJ door te breken moet je al een flinke CV op je naam hebben staan, welke moeilijk is op te bouwen , als je nergens tussen komt. Door dj’s een podium te bieden, te coachen te begeleiden en met behulp van positieve free publicity kun je deze vicieuze cirkel doorbreken. Hierdoor ontstaat er voor de (regionale) DJ’s een springplank die zorgt voor doorstroming naar landelijke podia, clubs en het kan tevens een kwaliteitsimpuls bewerkstelligen”, aldus Arsanio Wiet.

Onderscheidend
BDJVN is uniek en onderscheidt zich van alle andere dj competities door de verschillende muziekstijlen die het tegen elkaar opnemen en de juryleden mét verschillende muziekachtergronden. Vergelijkbaar met het TV talenten programma “So You Think You Can Dance”. De bezoekers en deelnemers kunnen op deze manier kennis maken met een grote mate aan variëteit van dj’s en muziekstijlen.

Het Plan in het kort
Nederland wordt verdeeld in 4 regio’s. 1 regio bestaat uit 3 provincies. In alle regio’s wordt volgens het Stichting Hollands Talent concept dj competities georganiseerd. Uiteindelijk met als doel de regionale winnaars (nr’s 1, 2, 3) te koppelen tot één nationale dj-contest.
De muziekstijlen die wij zoeken zijn Urban, House, Eclectic en Dance t/m Hardstyle. Per regio kiest de jury uit alle inzendingen de beste 30 deelnemers. Alle 120 deelnemers krijgen vervolgens begeleiding en een uitgebreide dj workshop van bekende dj's/producers om hun talent verder te ontwikkelen. De dj’s worden dan uitgenodigd voor de regionale voorronden waarop ze de deskundige jury en het publiek moeten overtuigen van hun kwaliteit en talent.
DJ’s kunnen zich opgeven door het inschrijfformulier in te vullen op de website www.bestedjvannederland.nl
Deelnemers moeten akkoord gaan met het deelnamereglement, woonachtig zijn binnen de regio waarvoor ze zich opgeven en 18 jaar of ouder zijn. Inschrijvingen moeten vóór het einde van de betreffende inschrijfperiode in bezit zijn van de organisatie. Deelname aan BDJVN is gratis en toegankelijk voor zowel professionele als amateur dj’s.

Prijzen
De winnaar wordt op zaterdag 20 oktober 2012 tijdens “De Grote Finale” avond bekend gemaakt en ontvangt o.a:
- 1 jaar lang de titel “Beste DJ Van Nederland”,
- een dj set, bestaande uit 1 x pioneer djm 900 mengpaneel en 2 x pioneer cdj 2000 cd spelers t.w.v. € 5400,-,
- een UDG Creator Wheeled Laptop Backpack Black 22 à € 279,95 en een Aerial7 Tank Storm à € 79,95,
- 100 download credits beschikbaar gesteld door Dance Tunes,
- een exclusief interview met Nightlife magazine (vakblad voor de horeca),
- inschrijving en promotie door Stichting Hollands Talent en/of 1 van haar partners,
- resident dj tijdens Stichting Hollands Talent evenementen (afhankelijk van de genre per evenement),
- optredens tijdens diverse festivals,
- heel veel free publicity en andere prijzen.

Alle informatie over inschrijving, voorwaarden en het actuele prijzenpakket is te lezen op www.bestedjvannederland.nl

Deelnamereglement
Om alles overzichtelijk en ordelijk te laten verlopen hebben we een deelnamereglement opgesteld.
Klik voor het deelnamereglement op onderstaande link:
http://www.bestedjvannederland.nl/eastside/Deelnamereglement%20Beste%20DJ%20van%20Nederland%202011%20-%202012.pdf.

LET OP: midi controller, time-code systeem en SD kaarten zijn WEL toegestaan

"Talent verdient een podium"

laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 46331, 56829}
Waarschuw beheerder
Beter!
Artiest {SHOWLIST artist 50412, 79238}
Waarschuw beheerder
Ook maar ffies ingeschreven (y)
Waarschuw beheerder
morge ook nog effe inschrijven:) en morge ook nog een demo make
Waarschuw beheerder
verstaan we onder " dance in de breedste zin van het woord" ook techno? ...dan stuur ik morgen ff een demo'tje
Artiest {SHOWLIST artist 100526, 49938}
Waarschuw beheerder
donateur
niet eens hardcore zonde
Waarschuw beheerder
Persbericht

Robert fotografeert partner BDJVN (regio oost)
Robert Fotografeert is partner geworden van BDJVN regio oost. Robert van Heerde van Robert fotografeert en voorzitter Arsanio Wiet hebben vaker samengewerkt tijdens diverse projecten. Hij zei daarom gelijk “JA” toen werd gevraagd of hij partner wilde worden van dit uniek concept. De geselecteerde deelnemers van regio oost krijgen:

• 3 groupshots,
• 3 portretten per DJ
De regionale winnaars (1,2 en 3) krijgen een professionele fotoshoot.

Deelname aan de dj battle is gratis en toegankelijk voor zowel amateur als professionele dj’s.

“Talent verdient een podium”

Robert bedankt!
www.robertfotografeert.nl
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 88435, 126737, 118935, 49038}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van F!xx-It [DJ/Producer] op dinsdag 9 augustus 2011 om 14:36:
niet eens hardcore zonde

Dikke faal idd... :S
Waarschuw beheerder
Denk dat als je goed genoeg bent en creatief genoeg bent dat je niet bang hoeft te zijn voor de midi-controllers ookal maakt dat het wel een hoop simpeler met beatmatchen
Goede DJ's op spelers maken ook geen/weinig fouten met beatmatchen als je je tracks en sets goed kent lijkt me..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DjLeytonbury op dinsdag 16 augustus 2011 om 09:56:
Denk dat als je goed genoeg bent en creatief genoeg bent dat je niet bang hoeft te zijn voor de midi-controllers ookal maakt dat het wel een hoop simpeler met beatmatchen

Het zogenaamde Syncen ;p

Uitspraak van DjLeytonbury op dinsdag 16 augustus 2011 om 09:56:
Goede DJ's op spelers maken ook geen/weinig fouten met beatmatchen als je je tracks en sets goed kent lijkt me..

De BPM counter (y);p

De super Dj's zijn begonnen met vinyl :respect: (scheelt dat ik hier nog iets van 230 platen heb liggen :bier::respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 12 augustus 2011 om 15:59:
Dikke faal idd...

niet zo zeuren jij :[ hahaa :P

--

May the best dj win :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 57065, 61426}
Waarschuw beheerder
Ook maar even een demo gemaakt. Zeer mooi initiatief!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kevin op dinsdag 16 augustus 2011 om 12:58:
niet zo zeuren jij hahaa

--

May the best dj win

Jaja, als er hardcore was had ik me al lang ingeschreven.
Is onderhand toch net zo mainstream als hardstyle dus tja...
Zal wel aan het imago van de muziek liggen :roflol:
Waarschuw beheerder
Hahahahah :p

De rauwe tak van hardstyle is harder dan gemiddelde mainstream plaat alleen hc is ietsie sneller haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kevin op dinsdag 16 augustus 2011 om 18:00:
De rauwe tak van hardstyle is harder dan gemiddelde mainstream plaat alleen hc is ietsie sneller haha

Scheelt dat de rauwe tak van hardstyle nog steeds gewoon hardstyle is ;p

Maar geef je wel gelijk over je tempo opmerking (y)
Waarschuw beheerder
was mn ""vergeten bij de "rawue tak" haha :P
Waarschuw beheerder
en btw Crypsis op 162 bpm = oldskool tempo dus dat kan dan wel vind ik :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kevin op dinsdag 16 augustus 2011 om 21:51:
oldskool

Doe mij dan maar de ekte oldschool! :P
Ach ja raw hardstyle is ook goeie :)
En die mening deel ik ook dat het zeker harder kan zijn qua kicks vergeleken met vele mainstream hardcore tracks :yes:
Waarschuw beheerder
Mark arnold
28 jaar
dj naam
TripledXperience
demo - : http://soundcloud.com/djtripled/mixtape-1

Artiest Blockside
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TripledXperience op woensdag 17 augustus 2011 om 11:53:
Mark arnold
28 jaar
dj naam
TripledXperience
demo - : http://soundcloud.com/djtripled/mixtape-1

Denk niet dat je aanmelding zo behandeld word Mark. Zie bericht vd organisatie (die bovenaan deze pagina ook staat).

Uitspraak van Swizz Entertainment op woensdag 20 juli 2011 om 23:42:
Alle informatie over inschrijving, voorwaarden en het actuele prijzenpakket is te lezen op www.bestedjvannederland.nl

Deelnamereglement
Om alles overzichtelijk en ordelijk te laten verlopen hebben we een deelnamereglement opgesteld.
Klik voor het deelnamereglement op onderstaande link:
http://www.bestedjvannederland.nl/eastside/Deelnamereglement%20Beste%20DJ%20van%20Nederland%202011%20-%202012.pdf.

[/url].

laatste aanpassing
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Jammer dat bovenstaand bericht een deadlink bevat.......

Artiest Ghost Dog
Waarschuw beheerder
waarom is het een dikke faal als hardcore djs nie mee mogen doen, er zijn genoeg Hardcore dj contests (eerder een overkill!!)
dat de organisatie besloten heeft het digitale Mix spul mee te laten doen vind ik meer dan terrecht. Deze apperatuur zal in de toekomst steeds meer voorbij komen op feesten en er zijn genoeg dj's die hier mee goed uit de voeten kunnen om een prima setje afteleveren ;)

ik ben zelf een 100% vinyl liefhebber en draai alleen maar met vinyl. Maar zie tegenwoordig overal cdj's en ander digitaal spul staan in clubs. Het vinyl tydperk is (helaas) gewoon geweest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op woensdag 17 augustus 2011 om 12:27:
Jammer dat bovenstaand bericht een deadlink bevat.......

Deadlink? In mijn citaat? Krijg gewoon de website en PDF bestand te zien hoor.
Waarschuw beheerder
al dat gezeik hier over midi controllers.

ik gebruik de Traktor S4 Kontrol , ja ik hoef niet beat te matchen maar ik maak tracks van Loopjes LIVE ! dus uiteindelijk zul je nooit kunnen met cd's wat ik met midi doe. en ik ben dus meer tijd daaraan kwijt dat jij nodig hebt om een nummertje gelijk te zetten.
maarja er zullen idd ook genoeg shenkies zijn die alleen overmixen met hun midi controllertje en dan auto sync aan hebben maar daar zijn midi controllers eigk. niet voor gemaakt. als je dat wil tegen gaan zou je zowieso alleen traktor als merk moeten accepteren, want dat soort figuren hebben vaak zon goedkoop b-merk als controller
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 augustus 2011 om 12:47:
Deadlink? In mijn citaat? Krijg gewoon de website en PDF bestand te zien hoor.

:yes: dan ben je de eerste...:) hier lukt het nog steeds niet, ligt vast en zeker aan de instellingen op álle terminals op de zaak....maargoed....:p
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2011 om 12:37:
Het vinyl tydperk is (helaas) gewoon geweest.

Dan moet je beter kijken, kom met regelmaat op 'feestjes' waar het nog vinyl-only is....:) want ook ík ben van de oude stempel, 100% vinyl-jock....8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op donderdag 18 augustus 2011 om 18:37:
Dan moet je beter kijken, kom met regelmaat op 'feestjes' waar het nog vinyl-only is....:) want ook ík ben van de oude stempel, 100% vinyl-jock....8)

En hoevaak heb je gedraait in Groningen/drenthe/friesland??

Hier hebben ze alleen nog cdj's staan en willen 80 % van de keren als je met vinyl komt niet de draaitafels erbij pakken. Of ze hebben ze staan maar dan met Crappy naalden.

Vroeger ooit begonnen met cd's. Toen overgestapt op vinyl omdat het draaien met vinyl zo'n heerlijk gevoel mee brengt en tevens is dat ook met gevoel draaien (y). En nu draai ik met bijde.
Waarschuw beheerder
Kan ik hier ook een set plaatsen? Ben een beginnende DJ en wil video's gaan posten op bijvoorbeeld fora en youtube. Wacht op comments, wat is goed? Wat kan er beter? Is er op partyflock geen apart forum voor?

youtube.com/watch?v=aEZvpTzdTso
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Revlin op woensdag 24 augustus 2011 om 14:48:
Kan ik hier ook een set plaatsen?

Nope, alle inschrijvingen en sets gaan via www.bestedjvannederland.nl

Uitspraak van DJ Revlin op woensdag 24 augustus 2011 om 14:48:
Is er op partyflock geen apart forum voor?

Hier moet je PF voor benaderen:-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit is echt een geweldige contest!

Je kan gewoon de titel beste DJ van Nederland winnen!

Voorbereidingen van mijn set zijn begonnen.

Unleashed :D
Artiest {SHOWLIST artist 56346, 63293}
Waarschuw beheerder
Ik heb het niet gezien in de regels, dus of ik heb of niet goed gelezen of het staat er niet in, maar:

Mag je meerdere demos in meerdere stijlen onder dezelfde naam insturen? Ik draai er namelijk heel wat :)

En nog een vraag, ik gok dat "UK Happy Hardcore" niet de bedoeling is? Het is niet echt een "harde" stijl in vergelijking met bijvoorbeeld hardcore, maar het bpm ligt meestal wel wat hoger dan hardstyle, urban, enz.

Anngezien het ook niet echt een bekende stijl is (In Nederland) en er natuurlijk de kans bestaat dat je het niet kent, even een voorbeeld:

http://www.youtube.com/watch?v=BwROEQyjt-Y

Alvast bedankt :)
Artiest {SHOWLIST artist 35640, 105426, 65896}
Waarschuw beheerder
setje met hardstyle opgestuurd! It rock's!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maximumraver op woensdag 7 september 2011 om 06:10:
Mag je meerdere demos in meerdere stijlen onder dezelfde naam insturen? Ik draai er namelijk heel wat

Neen, dat mag niet.
Stuur 1 x je beste en meest originele set op.

Uitspraak van Maximumraver op woensdag 7 september 2011 om 06:10:
En nog een vraag, ik gok dat "UK Happy Hardcore" niet de bedoeling is? Het is niet echt een "harde" stijl in vergelijking met bijvoorbeeld hardcore, maar het bpm ligt meestal wel wat hoger dan hardstyle, urban, enz.

Goed gegokt:-)
Uk happy hardcore is helaas niet toegestaan. hardstyle is de grens.
Waarschuw beheerder
dus als ik: en met midi, en met cd's en vinyl aankom.. dan is het ook allemaal prima? (orgineel :)
en alles tegelijk is dan ook mogelijk?? (dat word leuk ) 8 decks playing :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Owen South op woensdag 7 september 2011 om 16:59:
dus als ik: en met midi, en met cd's en vinyl aankom.. dan is het ook allemaal prima? (orgineel :)
en alles tegelijk is dan ook mogelijk?? (dat word leuk ) 8 decks playing :)

uitslover ;p:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Owen South op woensdag 7 september 2011 om 16:59:
dus als ik: en met midi, en met cd's en vinyl aankom.. dan is het ook allemaal prima? (orgineel
en alles tegelijk is dan ook mogelijk?? (dat word leuk ) 8 decks playing

Je hebt 5 minuten "change over" tijd om alles aan te sluiten. Na die 5 minuten moet je beginnen met je set.
Als je alles kan aansluiten en starten binnen 5 minuten is het okay:-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swizz Entertainment op woensdag 7 september 2011 om 14:39:
Neen, dat mag niet.
Stuur 1 x je beste en meest originele set op.

Helaas :) Maar ok dan, komt voor elkaar (Y)

Uitspraak van Swizz Entertainment op woensdag 7 september 2011 om 14:39:
Goed gegokt:-)
Uk happy hardcore is helaas niet toegestaan. hardstyle is de grens.

Wederom helaas :p dan word het denk ik een hardstyle mix, of dance... achtig :p moeilijk kiezen, komt goed iig (Y) thanks voor alle info :)
Waarschuw beheerder
Kijk vanavond 18.20 uur naar En Dan Nog Even Dit (EDNED) op RTV Oost, hier zit ik in het onderdeel "de zeepkist"
Wat je hierin krijgt te zien is dat Stichting Hollands Talent een oproep doet naar dj's om zich op te geven voor " Beste DJ Van Nederland",
Link: http://www.edned.nl/default.aspx?uid=217653
Waarschuw beheerder
Zeer benieuwd ! :)
Waarschuw beheerder
Ook maar ingeschreven, wie niet waagt, wie niet wint toch :)

luister hier mijn set:
http://soundcloud.com/djblacksunrise8/black-sunrise-hardstation-fm

Stem hier als het bevalt:
http://www.bestedjvannederland.nl/regio-zuid_west/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
site ligt eruit al een dag
Waarschuw beheerder
Heb mail gehad maar... moete we ons opnieuw inschrijven ?