Partyflock

Forumonderwerp · 1119094
Waarschuw beheerder
+1-3
donateur
De 20-jarige man uit Wierden die ernstig gewond raakte bij een ruzie in discotheek Lucky in Rijssen, is overleden aan zijn verwondingen. Hij kreeg in de discotheek ruzie met vijf mannen, in de leeftijd tussen 17 en 21 jaar, uit Rijssen.

Daarbij werden over en weer klappen uitgedeeld. De man uit Wierden werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht waar hij zondagochtend is overleden. De vijf mannen uit Rijssen zijn aangehouden. Onderzoek van de politie moet meer duidelijkheid geven over wat er precies is gebeurd. Mensen die iets gezien hebben of foto's hebben wordt gevraagd zich bij de politie te melden.
Waarschuw beheerder
-1
Gezellig avondje stappen..

Waarschuw beheerder
-2
top beveiliging heeft die tent dan (Y)

:facepalm:
Waarschuw beheerder
-3
Dit soort berichten worden net zo normaal als het oude vrouwtje dat ik elke ochtend voorbij zie lopen als ik in mn huis aan het afteren ben, allang blij dat ik het overleefd heb.

Gaat lekker, Nederland (y)
Waarschuw beheerder
-2
donateur
www.stilletocht.nl
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Ik kwam 8 a 9 jaar geleden nog wekelijks in de discotheek op zaterdag, ik kende mensen die er werkten, de discotheek is vaker in het nieuws geweest
Ze moeten elke plek in de zaal kunnen zien vanaf cameras dat is een eis van de gemeente, dus ook van dit gebeuren moeten ze gewoon beelden hebben, maar het zou me niks verbazen als die er niet zijn,,, als dat zo is dan ga ik er van uit dat ook de security aan het knokken is geweest, het is niet de eerste keer dat security ook in ruzies mee vecht, stel je voor dat het zo is..... Ik vind dat Lucky per direct dicht moet, en niet eerder open gaan tot dat gehele onderzoek is afgerond!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2011 om 13:47:
top beveiliging heeft die tent dan

Opzich zijn er natuurlijk altijd situaties waar de beveiliging weinig of niks aan kan doen.

Paar klappen kunnen in een fractie van een paar seconden gegeven zijn.

En aangezien 1 klap al fataal kan zijn als ie hard genoeg op de verkeerde plek terecht komt.
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
20 jaar, zonde.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van P@S op zondag 10 juli 2011 om 13:51:
Paar klappen kunnen in een fractie van een paar seconden gegeven zijn.

mwah als dr 6 man aan het vechten zijn lijkt me toch wel dat zoiets opvalt :yeS: hoe dan ook dan zijn er nog genoeg andere bezoekers die iets kunnen doen....beetje jammer zulke dingen helemaal met een dodelijke afloop :\
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van killingscum op zondag 10 juli 2011 om 13:51:
Ik kwam 8 a 9 jaar geleden nog wekelijks in de discotheek op zaterdag, ik kende mensen die er werkten, de discotheek is vaker in het nieuws geweest
Ze moeten elke plek in de zaal kunnen zien vanaf cameras dat is een eis van de gemeente, dus ook van dit gebeuren moeten ze gewoon beelden hebben, maar het zou me niks verbazen als die er niet zijn,,, als dat zo is dan ga ik er van uit dat ook de security aan het knokken is geweest, het is niet de eerste keer dat security ook in ruzies mee vecht, stel je voor dat het zo is..... Ik vind dat Lucky per direct dicht moet, en niet eerder open gaan tot dat gehele onderzoek is afgerond!

Domme reactie, je weet dus blijkbaar al niet hoe het gebeurd is. Het was om 03:45 na sluitingstijd dus, buiten.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Ook buiten hangen camera's hoor!

Heb naam gehoord van de jongen, en hoorde dat meerdere verdachten van buitenlandse afkomst waren...

Erg geschrokken en mijn medeleven gaat naar de nabestaanden

Sterkte
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van killingscum op zondag 10 juli 2011 om 14:07:
en hoorde dat meerdere verdachten van buitenlandse afkomst waren...

Dat hoef je er niet bij te vermelden hoor, dat was al te verwachten nml..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Heb naam gehoord van de jongen, en hoorde dat meerdere verdachten van buitenlandse afkomst waren...

Klopt, het waren 5 jongens, waarvan 4 turken, maar dat was ook te verwachten.
Leve de PVV
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van Koen..... op zondag 10 juli 2011 om 14:08:
Leve de PVV

:') :facepalm:

Idd het zijn altijd de Turken ja :')
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van M. :') op zondag 10 juli 2011 om 14:13:
Idd het zijn altijd de Turken ja

Wel 9 v d 10 keer de niet westerse allochtonen ja :')

Waarschuw beheerder
Heb naam gehoord van de jongen,

wie is dat dan?

Waarschuw beheerder
Leve de PVV

epic facepalm.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van M. :') op zondag 10 juli 2011 om 14:13:
Idd het zijn altijd de Turken ja

Ja, ga jij je lekker ff van de domme houden.
Dat volk maakt hier toch alles kapot? Die niet westerse figuren, kijk maar een avondje opsporing verzocht, 9 van de 10 zijn getint of zwart. Maar hou jij ff lekker je oogkleppen op, zeker een turks vriendje :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koen..... op zondag 10 juli 2011 om 14:21:
Dat volk maakt hier toch alles kapot? Die niet westerse figuren, kijk maar een avondje opsporing verzocht, 9 van de 10 zijn getint of zwart. Maar hou jij ff lekker je oogkleppen op, zeker een turks vriendje :s

aaa we hebben er weer 1 :cry:

sinds wanneer hoor je veel over turken? een avondje opsporing verzocht? daar zie je zeker geen turken bij.
Waarschuw beheerder
Ik heb het over niet westerse figuren. Ga jij dinsdagavond even opsporing verzocht kijken, en tel de donkere/getinte mensen, en de blanken, en post die getallen maandagavond even hier in dit topic oke? Wedden dat ik je dinsdag niet meer zie ;) ik tel met je mee.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Pff het zal je maar gebeuren dat je tijdens een onschuldig vechtpartijtje tijdens het stappen iemand per ongeluk dood slaat..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gabriel Batistuta op zondag 10 juli 2011 om 14:37:
Pff het zal je maar gebeuren dat je tijdens een onschuldig vechtpartijtje tijdens het stappen iemand per ongeluk dood slaat..

5 tegen 1, dan weet je dat het mis gaat, en dat je een zwakke mongool bent
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van P@S op zondag 10 juli 2011 om 14:08:
Dat hoef je er niet bij te vermelden hoor, dat was al te verwachten nml..

Je blijft echt een dom wijf hé?!
Waarschuw beheerder

ja wat blanke boitjes knokken niet in de club toch
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gabriel Batistuta op zondag 10 juli 2011 om 14:37:

ofniet maar je slaat iemand niet ZOMAAR dood
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mooimangz op zondag 10 juli 2011 om 14:40:
ja wat blanke boitjes knokken niet in de club toch

Wie zegt dat? Zodra het 4/5 tegen 1 is, kom je toch al snel bij de turkjes uit he ;) Zwak volk, dat is gewoon een feit. Neefje bellen, broertje bellen... ontken dat nou maar niet jongen ;)
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Koen..... op zondag 10 juli 2011 om 14:44:
Wie zegt dat? Zodra het 4/5 tegen 1 is, kom je toch al snel bij de turkjes uit he ;) Zwak volk, dat is gewoon een feit. Neefje bellen, broertje bellen... ontken dat nou maar niet jongen ;)

Lekker geks anoniem.. Zeker te veel gepest
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op zondag 10 juli 2011 om 14:45:
Lekker geks anoniem.. Zeker te veel gepest

Wat heeft dit onderwerp ermee te maken of ik een foto op mijn partyflock heb staan?
Heb je geen argumenten voor deze discussie? Dan maar met zo'n opmerking komen? haha sterk.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Richard op zondag 10 juli 2011 om 14:39:
Je blijft echt een dom wijf hé?!

Heb je 030-sukkeltje ook weer hoor :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
wel mooi altijd die berg helderzienden op PF :Lol:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van P@S op zondag 10 juli 2011 om 14:50:
Heb je 030-sukkeltje ook weer hoor

Haha ik zie nu ook pas wie het is die Richard, laat ik er maar niet meer op in gaan :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koen..... op zondag 10 juli 2011 om 14:50:
Wat heeft dit onderwerp ermee te maken of ik een foto op mijn partyflock heb staan?
Heb je geen argumenten voor deze discussie? Dan maar met zo'n opmerking komen? haha sterk.

Misschien niks, maar het zijn wel VAAK de anoniemen die dan een grote negatieve muil hebben.

Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2011 om 15:00:
wel mooi altijd die berg helderzienden op PF

:LOL:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Koen..... op zondag 10 juli 2011 om 14:44:
Zodra het 4/5 tegen 1 is, kom je toch al snel bij de turkjes uit he

Turken die ruzie maken in het uitgaansleven? Nooit meegemaakt in 9 jaar uitgaanservaring, wel vaak Marokkanen.

En als je al ruzie met buitenlanders krijgt is het vaak eigen schuld, moet je maar niet naar zo'n pauper r&b tent gaan.

Maar goed, dat heeft natuurlijk vrij weinig te maken met de trieste shit die daar in die discotheek gebeurd is denk ik zo.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat ze schuld van wat ze gedaan hebben de rest van hun leven met zich mee mogen dragen. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 10 juli 2011 om 15:22:
Turken die ruzie maken in het uitgaansleven? Nooit meegemaakt in 9 jaar uitgaanservaring, wel vaak Marokkanen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 10 juli 2011 om 15:22:

Das niet helemaal mijn ervaring.
Heb vroeger tijdje aan de deur gestaan voor een cafe dansant in IJmuiden, nou, daar was het altijd raak met de Turken hoor.
Altijd gezeik.

Maar over het algemeen genomen zijn het meer de marokkanen die voor overlast zorgen ja.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
donateur
whehe wat een pauper reacties in dit topic.

Gewoon een normaal vechtpartijtje wat zo vaak gebeurt en iedereen meteen weer huilie doen over marokkanen en turken.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Koen..... op zondag 10 juli 2011 om 14:38:
5 tegen 1, dan weet je dat het mis gaat, en dat je een zwakke mongool bent

Wie zegt dat die overleden boi alleen was met knokken dan?

Waarschuw beheerder
-1
RIP

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Noize Syndrome op zondag 10 juli 2011 om 15:29:

Ik zeg anders heel duidelijk dat ik die shit nooit meegemaakt heb, AAP!

Wil je dat soms in twijfel trekken? :lol:

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dip op zondag 10 juli 2011 om 15:58:
Gewoon een normaal vechtpartijtje wat zo vaak gebeurt

1 op 1, oke. 5 op 1, mensen die dat bagatelliseren moeten ze wegens hun domheid zonder proces doodschieten!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 10 juli 2011 om 16:07:
1 op 1, oke. 5 op 1, mensen die dat bagatelliseren moeten ze wegens hun domheid zonder proces doodschieten!

Uitspraak van Gabriel Batistuta op zondag 10 juli 2011 om 15:59:

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Gabriel Batistuta op zondag 10 juli 2011 om 16:07:

Het artikel. :)

Waarschuw beheerder
-1
Gaat weer lekker hier. Stomme partyvloekertjes :lol:
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 10 juli 2011 om 16:20:
Het artikel. :)

Nee dat is wat jij er van maakt. Er staat dat hij ruzie kreeg. Niet dat hij alleen geknokt heeft. Er staat ook niet dat al die 5 man hem geslagen hebben.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Dip op zondag 10 juli 2011 om 16:27:
Nee dat is wat jij er van maakt. Er staat dat hij ruzie kreeg. Niet dat hij alleen geknokt heeft. Er staat ook niet dat al die 5 man hem geslagen hebben.

Precies. En die vooroordelen meteen weer :facepalm:

Artiest System
Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dip op zondag 10 juli 2011 om 15:58:
whehe wat een pauper reacties in dit topic.

Gewoon een normaal vechtpartijtje wat zo vaak gebeurt en iedereen meteen weer huilie doen over marokkanen en turken.

Als iets hier een pauperreactie is, dan is het die van jou wel. :facepalm:
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van P@S op zondag 10 juli 2011 om 14:14:
Wel 9 v d 10 keer de niet westerse allochtonen ja :')

Ohja en dat zijn allemaal Turken idd.

Ja, ga jij je lekker ff van de domme houden.

Flinks geks ja Turks vriendje goed argument :lol:

Uitspraak van Koen..... op zondag 10 juli 2011 om 14:32:
Ik heb het over niet westerse figuren. Ga jij dinsdagavond even opsporing verzocht kijken, en tel de donkere/getinte mensen, en de blanken, en post die getallen maandagavond even hier in dit topic oke? Wedden dat ik je dinsdag niet meer zie ;) ik tel met je mee.

En net heb je het over Turken en ik had het over Turken dus ga nou niet poep praten en ineens zeggen dat je het over niet westerse allochtonen hebt.. taaiaap.

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Gabriel Batistuta op zondag 10 juli 2011 om 16:27:
Die jongen is vast niet alleen geweest

Maar wel in zijn eentje door die gasten betrokken.
Anders hadden ze het wel over groepje vs groepje gehad. AAP.
Uitspraak van Dip op zondag 10 juli 2011 om 16:27:
Niet dat hij alleen geknokt heeft. Er staat ook niet dat al die 5 man hem geslagen hebben.

Er staat ook niet dat er gisteren geen betonpaal op de kop van de koningin is gegooid. Is dat daarom ook gebeurd, gewoon omdat er niet staat dat het niet gebeurd is? :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 10 juli 2011 om 16:30:
Als iets hier een pauperreactie is, dan is het die van jou wel. :facepalm:

Ooh sorry ja dit is pf. Kut marokkanen altijd.

Zo beter?

Waarschuw beheerder
-1
donateur
meerdere verdachten van buitenlandse afkomst waren...

wat verrassend
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van M. :') op zondag 10 juli 2011 om 16:30:
Ohja en dat zijn allemaal Turken idd.

Als jij dat denkt, prima!

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 10 juli 2011 om 16:32:
Er staat ook niet dat er gisteren geen betonpaal op de kop van de koningin is gegooid. Is dat daarom ook gebeurd, gewoon omdat er niet staat dat het niet gebeurd is?

:lol:

Uitspraak van Gabriel Batistuta op zondag 10 juli 2011 om 16:28:
Precies. En die vooroordelen meteen weer

En hoe denk je dat vooroordelen zijn ontstaan? :lol:

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Er staat ook niet dat er gisteren geen betonpaal op de kop van de koningin is gegooid. Is dat daarom ook gebeurd, gewoon omdat er niet staat dat het niet gebeurd is?

Was het maar waar! :lol:
Waarschuw beheerder
-1
Maar wel in zijn eentje door die gasten betrokken.
Anders hadden ze het wel over groepje vs groepje gehad.

Tegenstrijdig ofwat:frusty:

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Nee, is exact dezelfde redenatie.

Dingen die er niet staan kunnen in principe wel gebeurd zijn maar jullie gaan dus actief zelf shit erbij verzinnen, die in vergelijkbare gevallen wel vermeld werd. Er zijn vaker uitgaansruzies die in dooien eindigen en als daar groepjes bij betrokken waren wordt dat gewoon vermeld, als het een eenling is die door een paar man betrokken is wordt dat ook vermeld.

Shit erbij verzinnen zoals medestanders, waar het artikel niks over zegt, da's ongelooflijk dom.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Damn...... uitgaan moet leuk zijn......dit soort dingen doen mij toch altijd even stil worden..... R.I.P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van TiberianHunter op zondag 10 juli 2011 om 17:04:
.dit soort dingen doen mij toch altijd even stil worden...

Bij mij heeft het juist het omgekeerde effect: word er alleen maar onverschilliger door. Het laat je zien hoe onvoorspelbaar het einde kan komen en het sterkt me in de gedachte dat een groot deel van de mensheid evil ongedierte is. Trieste pisflikkertjes zoals deze daders maken de maatschappij kapot, en worden helaas steeds talrijker.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2011 om 14:31:
sinds wanneer hoor je veel over turken? een avondje opsporing verzocht? daar zie je zeker geen turken bij.

turken zijn nou ook niet bepaald mijn homies, maar wat criminaliteit betreft vallen ze behoorlijk mee geloof ik
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 10 juli 2011 om 17:10:
sterkt me in de gedachte dat een groot deel van de mensheid evil ongedierte is

Ach noem me naïef, maar ik blijf mensen behandelen zoals ik dat ook prettig vind, ik verdom het om me negatief te laten beïnvloeden :D
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2011 om 14:31:

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/03387/Turken-zeer-actief-in-Nederlandse-misdaad.htm

Wel een ouder artikel, maar toch. Turken zijn doorgaans meer georganiseerd.
Waarschuw beheerder
+1-1
Wat maakt het nou uit of het nederlanders, turken, marokkanen, surinamers of what the hell Aliëns waren,

Feit is en blijft dat die 20-jarige te vroeg en op een brute wijze van het leven beroofd is,

Daar veranderd geen één nationaliteit iets aan..
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van ;) Gouwe Ouwe :p ;) op zondag 10 juli 2011 om 17:48:
Wat maakt het nou uit of het nederlanders, turken, marokkanen, surinamers of what the hell Aliëns waren,

Feit is en blijft dat die 20-jarige te vroeg en op een brute wijze van het leven beroofd is,

Amen....

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van kruispiloot op zondag 10 juli 2011 om 17:13:
turken zijn nou ook niet bepaald mijn homies, maar wat criminaliteit betreft vallen ze behoorlijk mee geloof ik

Die zitten juist veel vaker in de georganiseerde misdaad, slimpie.

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van TiberianHunter op zondag 10 juli 2011 om 17:21:
Ach noem me naïef, maar ik blijf mensen behandelen zoals ik dat ook prettig vind,

Dat wel, maar dat is ook niet zo moeilijk aangezien je altijd het gezelschap zult opzoeken van mensen die je zelf oke vindt. Maar het stompt wel degelijk sympathie voor onbekenden af bij mij.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Niveautje weer hier hoor :D

R.I.P. :flower:
Waarschuw beheerder
+1-1
Lekker Nederlands weer, klagen over buitenlanders bla bla bla :gaap:

Vreselijk dat een avondje stappen zo uit de hand kan lopen.
Ik hoop dat ze de daders zullen pakken en berechten.

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 10 juli 2011 om 17:57:
Die zitten juist veel vaker in de georganiseerde misdaad, slimpie.

Beter dan dat ze je oma beroven, je dochter neuken, of je zoon na schooltijd doodsteken, toch?
Waarschuw beheerder
-1

Daar veranderd geen één nationaliteit iets aan..[/quote
[quote element=message id=46509163]{element is niet toegankelijk}Die zitten juist veel vaker in de georganiseerde misdaad, slimpie.

dat snapt ik, maar ik had het nu eerder over het soort criminaliteit waar dit topic over gaat :)
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 10 juli 2011 om 17:58:
sympathie voor onbekenden af bij mij.

Dat merk je idd in het uigaansleven... Ik ga uit om plezier te hebben, te kletsen te lachen, te dansen en te genieten maar je ziet steeds vaker mensen kijken "wat moet je van me" Nou eeeeh niets bijzonders :D geen date geen kus geen zoen geen klappen geen drank gewoon gezellig met z'n allen :D !

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Shelly Star op zondag 10 juli 2011 om 18:01:
Lekker Nederlands weer, klagen over buitenlanders bla bla bla

Ga daarover lekker bij de schuldigen zeuren, dat zijn de rotte appels tussen de buitenlanders, niet de dombo's die daardoor gaan denken dat alle buitenlanders kut zijn. Kutgedrag is een keuze, domheid overkomt mensen.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van kruispiloot op zondag 10 juli 2011 om 18:04:
dat snapt ik, maar ik had het nu eerder over het soort criminaliteit waar dit topic over gaat

Ook daar verschillen de meningen zich over, bedoel ik heb zelf een gewapende overval meegemaakt, mes op mijn keel gehad en dat waren twee jeugdige marokkanen van 17 en 19 jaar oud, maar ben ook beroofd geweest door een oudere nederlandse junk :s

iedere nationaliteit heeft zijn criminelen en dat ze daar gewoon maar eens harder tegen op gaan treden, maar ja nederland is wat dat betreft gewoon veel te soft...
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Er staat ook niet dat er gisteren geen betonpaal op de kop van de koningin is gegooid. Is dat daarom ook gebeurd, gewoon omdat er niet staat dat het niet gebeurd is? :frusty:

Lekker blijven speculeren dan.

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Ergste lijkt me voorr de 'daders' waarschijnlijk was het niet hun bedoeling om die jongen dood te slaan.
Gewoon vechtpartijtje die uit de hand is gelopen. Die jongens dragen dit voor altijd mee. Sterkte

Waarschuw beheerder
+1-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van ;) Gouwe Ouwe :p ;) op zondag 10 juli 2011 om 18:16:
edere nationaliteit heeft zijn criminelen

Alleen is een Nederlandse crimineel gewoon een crimineel, een lid van een etnische minderheid die crimineel is is niet alleen crimineel maar is ook schuldig aan de haat die op basis van relatief hoge criminaliteit tegen die groep ontstaat.

Het tuig onder de buitenlanders fabriceert de munitie waarmee organisaties zoals Stormfront.org en de PVV schieten, in de vorm van een hoge misdaad onder deze groepen, waar de hele groep dus op wordt aangekeken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2011 om 18:31:
Ergste lijkt me voorr de 'daders' waarschijnlijk was het niet hun bedoeling om die jongen dood te slaan.
Gewoon vechtpartijtje die uit de hand is gelopen. Die jongens dragen dit voor altijd mee. Sterkte

Hadden ze iets eerder moeten bedenken, gewoon handen thuis moeten houden dan hadden ze dit ook niet mee hoeven te dragen (y)

Ergste is het voor de ouders, familie en vrienden van zowel het slachtoffer als van de daders...

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Gewoon vechtpartijtje die uit de hand is gelopen

Met 5 tegen 1 kan je niet spreken van een vechtpartij, da's gewoon een executie.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 10 juli 2011 om 18:37:
Met 5 tegen 1 kan je niet spreken van een vechtpartij, da's gewoon een executie.

Idd was echt geen

Gewoon vechtpartijtje die uit de hand is gelopen

:no:
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Shelly Star op zondag 10 juli 2011 om 18:01:
Lekker Nederlands weer, klagen over buitenlanders bla bla bla

Lekker buitenlands weer, klagen over Nederlanders die over buitenlanders klagen :lol: :clown:

Wat boeit mijn dat nou wat er gebeurd is, het ergste is dat er iemand dood is gegaan na een avondje stappen.

Uitspraak van kruispiloot op zondag 10 juli 2011 om 18:04:
dat snapt ik, maar ik had het nu eerder over het soort criminaliteit waar dit topic over gaat

Nee topic gaat over;

"De 20-jarige man uit Wierden die ernstig gewond raakte bij een ruzie in discotheek Lucky in Rijssen, is overleden aan zijn verwondingen. Hij kreeg in de discotheek ruzie met vijf mannen, in de leeftijd tussen 17 en 21 jaar, uit Rijssen.

Daarbij werden over en weer klappen uitgedeeld. De man uit Wierden werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht waar hij zondagochtend is overleden. De vijf mannen uit Rijssen zijn aangehouden. Onderzoek van de politie moet meer duidelijkheid geven over wat er precies is gebeurd. Mensen die iets gezien hebben of foto's hebben wordt gevraagd zich bij de politie te melden.
"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 10 juli 2011 om 18:33:
Alleen is een Nederlandse crimineel gewoon een crimineel, een lid van een etnische minderheid die crimineel is is niet alleen crimineel maar is ook schuldig aan de haat die op basis van relatief hoge criminaliteit tegen die groep ontstaat.

Het tuig onder de buitenlanders fabriceert de munitie waarmee organisaties zoals Stormfront.org en de PVV schieten, in de vorm van een hoge misdaad onder deze groepen, waar de hele groep dus op wordt aangekeken.

Ik snap hiermee wel wat je bedoeld hoor,
Maar feit is dat het leed wat veroorzaakt wordt door wie dan ook hetzelfde blijft...
Waarschuw beheerder
+1
Reactie van iemand die er naar eigen zeggen bij was op FOK forum:

Was er zelf gisteravond ook bij, 5 allochtonen jongeren zijn opgepakt.
Daarnaast is het niet in Lucky gebeurt maar erbuiten bij een tunnel.
Lucky heeft die jongen onder gebracht om vervolgens politie/ambulance te bellen.

Jammer maar helaas woon zelf ook in Wierden kende Mark ook, maar als ik hier zo lees over de onwetende mensen krijg ik toch wel een :') op mijn gezicht. Alles word er bij gehaald: geloof, pauper tent etc.

Hij reed met zijn fiets onder de tunnel waar die vijf jongens stonden te wachten hieruit kwam een woordenwisseling en is Mark van zijn fiets afgestapt om vervolgens verhaal te halen.

De rest is bekend..

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van P@S op zondag 10 juli 2011 om 19:58:
Lucky heeft die jongen onder gebracht om vervolgens politie/ambulance te bellen.

Jammer maar helaas woon zelf ook in Wierden kende Mark ook, maar als ik hier zo lees over de onwetende mensen krijg ik toch wel een op mijn gezicht. Alles word er bij gehaald: geloof, pauper tent etc.

Hij reed met zijn fiets onder de tunnel waar die vijf jongens stonden te wachten hieruit kwam een woordenwisseling en is Mark van zijn fiets afgestapt om vervolgens verhaal te halen.

Aldus één van de allochtonen, aan de schrijfstijl te zien.. :')
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2011 om 18:44:
Pfff die blaubeer alsof hij nog nooit met vrienden iemand in elkaar heb geslagen. Echt hypocriet.

Er zijn mensen die inderdaad nog nooit hebben gevochten...Ik denk dat dat iemand alleen maar siert eerlijk gezegd
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 10 juli 2011 om 20:05:
Er zijn mensen die inderdaad nog nooit hebben gevochten...Ik denk dat dat iemand alleen maar siert eerlijk gezegd

Zinloos geweld doe je doorgaans niks tegen, dan kun je nog zo tegen vechten zijn, het overkomt je.
Waarschuw beheerder
Gozer is gewoon verkeerd terecht gekomen. Had iedereen van ons kunnen gebeuren. Maakt het verhaal nog tragischer.
http://www.tctubantia.nl/regio/reggestreek/9088075/Rijssenaren-sloegen-niet-met-zn-allen-Wierdenaar-dood.ece
Waarschuw beheerder
-2
wat een discussies hier:cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P@S op zondag 10 juli 2011 om 20:14:
Zinloos geweld doe je doorgaans niks tegen, dan kun je nog zo tegen vechten zijn, het overkomt je.

Dat is absoluut waar hoor, maar de uitspraak die ik citeerde deed bij mij vermoeden dat je niet 'normaal' bent als je nog nooit hebt gevochten...Ik vindt dat wel normaal eigenlijk (dat je dus geen ruzies opzoekt...Dat het je overkomt omdat er mongolen zijn die iets slechts in zin hebben is een ander verhaal)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Asbakkie jwt op zondag 10 juli 2011 om 20:15:
Maakt het verhaal nog tragischer.

Het verhaal doet de ronde dat hij naderhand nog zedelijk betast werd door ambulancepersoneel....:clown:
Gozer is gewoon verkeerd terecht gekomen

Sinds wanneer is het gewoon om verkeerd terecht te komen? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 10 juli 2011 om 20:27:
maar de uitspraak die ik citeerde deed bij mij vermoeden dat je niet 'normaal' bent als je nog nooit hebt gevochten...Ik vindt dat wel normaal eigenlijk (dat je dus geen ruzies opzoekt...

Mee eens. (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 10 juli 2011 om 18:48:
Heb wel diverse malen ruzies gesust maar dat geeft me alleen maar meer recht om kritiek op dit soort tuig te hebben.

schouderklopjenG voor jouw dude :respect:
volgens mij had ik al eens eerder een lintje voor je geopperd, of nie?

Waarschuw beheerder
jongen heeft niet geslagen. dus weer voorvalletje zinloos.
Waarschuw beheerder
kijk maar een avondje opsporing verzocht, 9 van de 10 zijn getint of zwart.

Enige wat ik daar hoor is dat de daders vaak van oost Europese afkomst zijn, getint en zwart zijn allang ingehaalt door de oostblok boys. De enige blanke die ik in dat programma ziet zijn de domme Nederlandse junks die een bankpas vol in beeld leeg trekken.

OT: Tja, kan iedereen gebeuren als je uit gaat. Maar ook op straat of een buren ruzie. Als je zo gaat denken kan je jezelf beter opsluiten en als kluizenaar leven, tenzij er ingebroken bij wordt dan...... zo kan je door blijven gaan. Zo draait de wereld nou eenmaal.
Waarschuw beheerder
-2
Trieste afloop en vooral triest voor de families.

Die daders zullen dit ook niet bedoelt hebben en het is veel te vroeg om er wat over te zeggen. Iedereen die wel eens ruzie heeft of heeft gehad kan dit overkomen. één klap kan al fataal zijn dus het zegt allemaal niet zoveel.
Waarschuw beheerder
Gozer is gewoon verkeerd terecht gekomen. Had iedereen van ons kunnen gebeuren. Maakt het verhaal nog tragischer.
http://www.tctubantia.nl/regio/reggestreek/9088075/Rijssenaren-sloegen-niet-met-zn-allen-Wierdenaar-dood.ece

Correctie....

Had niet ieder van ons kunnen overkomen..
Had alleen "ieder van ons" kunnen overkomen die het nodig vind met zijn poten aan een ander te zitten..

Tis gewoon een triest geval voor beide betrokken families..

1 familie wordt gebeld met de mededeling uw "zoon,broer, vriend" komt nooit meer thuis..
Andere families worden gebeld met de mededeling "uw zoon,broer,vriend whatever" heeft iemand doodgetrapt..

Erg zat...

R.I.P. Mark
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darinka (K) op maandag 11 juli 2011 om 09:45:
Correctie....

Had niet ieder van ons kunnen overkomen..
Had alleen "ieder van ons" kunnen overkomen die het nodig vind met zijn poten aan een ander te zitten..

Onzin!

Genoeg gevallen van zinloos geweld met dodelijke afloop, waarbij het slachtoffer niets verkeerds deed en gewoon toevallig op het verkeerde moment op de verkeerde plek was.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@S op maandag 11 juli 2011 om 10:06:
Genoeg gevallen van zinloos geweld met dodelijke afloop, waarbij het slachtoffer niets verkeerds deed en gewoon toevallig op het verkeerde moment op de verkeerde plek was.

Ze bedoelde de daders slimpie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boß¿ op zondag 10 juli 2011 om 17:41:
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/03387/Turken-zeer-actief-in-Nederlandse-misdaad.htm

Wel een ouder artikel, maar toch. Turken zijn doorgaans meer georganiseerd.

met andere woorden bedoelde ik ze zijn meer georganiseerd en je hoort er daardoor minder over.

jawell als het turken of marokkane waren dan is het veel erger :cry:

Uitspraak van ;) Gouwe Ouwe :p ;) op zondag 10 juli 2011 om 18:35:
Hadden ze iets eerder moeten bedenken, gewoon handen thuis moeten houden dan hadden ze dit ook niet mee hoeven te dragen

verhaal wat er daadwerkelijk heeft afgespeeld is nog helemaal niet bekend.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2011 om 11:50:

Klopt helemaal, maar de dader had het ook gewoon met woorden af kunnen handelen ipv een fatale klap uit te delen (y)
Dat het slachtoffer die gehad heeft is wel bekend...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jawell als het marokkane waren dan is het veel erger

niet echt, maar procentueel is de kans daarop wel het grootst.
Waarschuw beheerder
-7
Wat een nare manier om zo aan je einde te komen.

Ik was er niet bij maar ik kan me niet voorstellen dat de dader ( s ) hier op uit waren
het had iedereen kunnen overkomen :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

precies.

Uitspraak van Darinka (K) op maandag 11 juli 2011 om 12:06:
dank u

alstu :)
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van º²º Lieverdinie op maandag 11 juli 2011 om 12:16:
Ik was er niet bij maar ik kan me niet voorstellen dat de dader hier op uit waren
het had iedereen kunnen overkomen

Tjonge jonge :facepalm:

Waarschuw beheerder
tja.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ;) Gouwe Ouwe :p ;) op maandag 11 juli 2011 om 11:57:
Klopt helemaal, maar de dader had het ook gewoon met woorden af kunnen handelen ipv een fatale klap uit te delen

En dat is nu net hetgeen waar veel van die gasten moeite mee hebben.

met andere woorden bedoelde ik ze zijn meer georganiseerd en je hoort er daardoor minder over.

En dat maakt het minder erg?
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Mell Da Cruz op maandag 11 juli 2011 om 12:16:
Ik was er niet bij maar ik kan me niet voorstellen dat de dader hier op uit waren
het had iedereen kunnen overkomen

Kansloos :S (net als die persoon die eerder al zo'n opmerking maakte..)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Van H tot Z op maandag 11 juli 2011 om 08:55:
Die daders zullen dit ook niet bedoelt hebben en het is veel te vroeg om er wat over te zeggen. Iedereen die wel eens ruzie heeft of heeft gehad kan dit overkomen. één klap kan al fataal zijn dus het zegt allemaal niet zoveel.

Ja precies, het is gewoon weer een incidentje net als altijd joh. Aai aai knuffel knuffel. :')

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Ja, laten we met zn allen de daders een warme knuffel geven, want ze gaan het nog zwaar krijgen de komende tijd.. Slachtoffer door eigen daad ditdat :')
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van º²º Lieverdinie op maandag 11 juli 2011 om 12:16:
Ik was er niet bij maar ik kan me niet voorstellen dat de dader ( s ) hier op uit waren

Nee tuurlijk niet. Dat was de moordenaar van Rene Steegmans ook niet, en van Rob Sitek ook niet he? Maar ze zijn wel dood. En toevallig ook door allochtonen.
Waarschuw beheerder
+1
De meeste kunnen een verbale confrontatie niet handelen, en door onmacht van woorden beginnen ze dan meestal maar te meppen en als dat niet helpt komt er vaak ook nog een mes of vuurwapen aan te pas :/
Dat is helaas de mentaliteit tegenwoordig :no:
Niet luisteren, dan maar voelen :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van ;) Gouwe Ouwe :p ;) op maandag 11 juli 2011 om 14:43:
Niet luisteren, dan maar voelen

Haha ja en typisch dat het grootste gedeelt van de mensen hier die zegt hiervan te walgen om zulke straffen vraagt :lol: Hypocrieten :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Van H tot Z op maandag 11 juli 2011 om 15:03:
Haha ja en typisch dat het grootste gedeelt van de mensen hier die zegt hiervan te walgen om zulke straffen vraagt

Daar heb je gelijk in, en valt ook niet goed te praten..
Het verschil is alleen dat het hier verbaal geroepen wordt maar niet in uitvoering gebracht wordt :)
Waarschuw beheerder
-1
Hard aanpakken! Zelf ook slachtoffer geweest van zinloos geweld en anderhalf jaar moeten revalideren door dat stelltej mongo;en... Haantjes gedrag :cry:

RIP
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van ;) Gouwe Ouwe :p ;) op maandag 11 juli 2011 om 15:16:
Het verschil is alleen dat het hier verbaal geroepen wordt maar niet in uitvoering gebracht wordt

Tja dan moeten ze het ook nie tzeggen...

zulke vechtpartijtjes zijn er 1000 van in een weekend, soms loopt het verkeerd.

Tis triest maar waar...
Waarschuw beheerder

Gast, WTF! :/ serieus???? :S:S:S
Hadden ze maar ff 2 seconden moeten nadenken, ipv gelijk erop los rammen :S

Denk eens ff aan de nabestaanden van het slachtoffer, daar voel ik bij mee.

Sterkte!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Van H tot Z op maandag 11 juli 2011 om 15:29:
zulke vechtpartijtjes zijn er 1000 van in een weekend, soms loopt het verkeerd.

Van zulke vechtpartijen zijn er zeker geen 1000 van in een weekend.
Wat een bullshit.

Je mag toch niet hopen dat er in elke stad 5 turken onder tunneltjes staan te wachten op potentiele slachtoffers.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van killingscum op zondag 10 juli 2011 om 13:43:
Hij kreeg in de discotheek ruzie met vijf mannen, in de leeftijd tussen 17 en 21 jaar, uit Rijssen.

Uitspraak van P@S op maandag 11 juli 2011 om 16:13:
Je mag toch niet hopen dat er in elke stad 5 turken onder tunneltjes staan te wachten op potentiele slachtoffers.

weet niet waar jij je info vandaan haalt??
Waarschuw beheerder
-2
Ja dat lees ik niet. maargoed, zie zo gauw ook niets over een tunneltje maar alleen een ruzie in een disco??????????????????
Waarschuw beheerder
+2

Heeft niets te maken met turken.. Ben zelf door 3 volwassen Nederlanders van middelbare leeftijd te grazen genomen.
Het is gewoon onkunde va die lui. Het kan oover en door allerlei types worden gedaan. Het zijn gewoon lopende tijdbommen die eerder hulp moeten zoeken met hun eigen drama :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@S op zondag 10 juli 2011 om 19:58:

Jammer maar helaas woon zelf ook in Wierden kende Mark ook, maar als ik hier zo lees over de onwetende mensen krijg ik toch wel een op mijn gezicht. Alles word er bij gehaald: geloof, pauper tent etc.

De rest is bekend..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ;) Gouwe Ouwe :p ;) op maandag 11 juli 2011 om 16:34:
en is Mark van zijn fiets afgestapt om vervolgens verhaal te halen.

Ook niet echt slim he...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Van H tot Z op maandag 11 juli 2011 om 16:31:
Ja dat lees ik niet

Ik wel :-)

De rest is bekend..

Dank u :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruud Duur op maandag 11 juli 2011 om 16:56:
Dus je moet bang zijn?

Je hoeft van mij niet bang te zijn... Maar het is al kansloos om "verhaal" te gaan halen omdat je er niets mee opschiet... nu doe je het wel en ben je dood...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruud Duur op maandag 11 juli 2011 om 16:56:
Dus je moet bang zijn?

Verstandig zijn misschien en gewoon doorfietsen....ik zou daar zelf ook moeite mee hebben, laat me niet zomaar wat zeggen nml....aard van het beestje
Waarschuw beheerder
donateur
Van zulke vechtpartijen zijn er zeker geen 1000 van in een weekend.
Wat een bullshit.

Inderdaad ik denk nog wel een stuk meer.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van P@S op maandag 11 juli 2011 om 16:59:
Verstandig zijn misschien en gewoon doorfietsen

Tja, als je dan een beetje pech hebt komen ze nog achter je aan ook, de allochtoontjes zijn nu eenmaal snel in hun "eer" aangetast.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Van H tot Z op maandag 11 juli 2011 om 16:58:
Je hoeft van mij niet bang te zijn... Maar het is al kansloos om "verhaal" te gaan halen omdat je er niets mee opschiet... nu doe je het wel en ben je dood...

net of wanneer ze je staande houden onder een bruggetje, je erna gewoon door laten fietsen, vrij naief.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Telegraaf:

Het slachtoffer was zeer betrokken bij mensen die het minder breed hadden. Hij volgde de studie Pedagogisch Werk bij Landstede in Raalte. De dag voor het fatale bezoek aan disco, keerde hij terug van een reis met zijn studiegenootjes. Samen hadden ze in Roemenië een week pleegkinderen geholpen. "Mark was erg enthousiast tijdens die reis en kondigde aan terug te willen keren. De reis betaalden de deelnemers zelf, dus dat zegt wel iets over hun inzet", zegt directeur Jan Dobben van Landstede.

Jaja, wederom een veelbelovend hardwerkend jongmens afgemaakt door allochtoons crimineel tuig.
Waarschuw beheerder
Is dat dik vet zwart drukken van de letters voor een meer dramatisch effect??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op maandag 11 juli 2011 om 22:27:
Is dat dik vet zwart drukken van de letters voor een meer dramatisch effect??

Ja toks.

Hij is alleen deze vergeten [img width=50 height=36]http://freesmileyface.net/smiley/music/violin-011.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pas(l)Tam op zondag 10 juli 2011 om 19:58:

.

al die persoon er naar eigen zeggen bij was.. waarvoor geeft die dan aan dat het buiten bij de tunnel was.

het was volgens de eigenaar van de discotheek binnen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van killingscum op maandag 11 juli 2011 om 23:37:
http://twitter.com/#!/KFY0548
http://rsn-15.hyves.nl/

heb begrepen dat dit 1 van de verdachten zou zijn

Aan z'n twitter te zien is het echt een verrijking van de samenleving.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2011 om 20:30:
net of wanneer ze je staande houden onder een bruggetje, je erna gewoon door laten fietsen, vrij naief.

Lijkt me wel, vraag me ook af wat zijn intentie was om af te stappen en "verhaal te halen".

Gewoon doorfietsen lijkt me het meest voor de hand liggend.
Waarschuw beheerder
Trieste zaak,

Helaas blijven we hier met zijn allen maar stille tochten houden, en blijven we maar geloven dat het allemaal wel weer goed komt.

Wannneer word dit nu eens echt aangepakt? Het is geen toeval dat het hier weer om buitenlanders gaat. Ik ben geen racist, ik kijk gewoon naar feiten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bjorn GTP?! op dinsdag 12 juli 2011 om 09:30:
Het is geen toeval dat het hier weer om buitenlanders gaat.

Waarschijnlijk zijn die jongens hier gewoon geboren dus niet echt "buitenlanders" als je dan toch naar de feiten wilt kijken...
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Van H tot Z op dinsdag 12 juli 2011 om 09:34:
Het is geen toeval dat het hier weer om buitenlanders gaat.

Waarschijnlijk zijn die jongens hier gewoon geboren dus niet echt "buitenlanders" als je dan toch naar de feiten wilt kijken...

Ja ga jij maar lekker verder je kop in het zand steken (Y). Je weet heel goed wat ik bedoel.

Het is helaas schijnbaar "cultuur" dat je elk meisje wat langskomt moet na roepen en als er niet positief word gereageerd haar een hoer te noemen.

Het is helaas schijnbaar "cultuur" om als iemand je er op aan spreekt direct te trappen, slaan of wapens te gebruiken.

Ik heb helemaal geen moeite met buitenlanders, maar wel met deze "cultuur" die vooral door buitenlanders als normaal word gezien.

Als er ergens een buitenlander was afgemat door 5 Nederlandse jongens had NL op de kop gestaan. Het zou van de daken worden geschreeuwd dat het racisme is.

En nu? Ach weer een artikeltje in de pagina, de zoveelste. Het word normaal, en dat mag dit nooit worden. Vraag me af hoelang dit nog word geaccepteerd...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Van H tot Z op dinsdag 12 juli 2011 om 09:34:
Waarschijnlijk zijn die jongens hier gewoon geboren dus niet echt "buitenlanders"

Jongens uit die culturen slimpie, of ze nou hier geboren zijn of niet, dat maakt geen reet uit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bjorn GTP?! op dinsdag 12 juli 2011 om 09:36:
Als er ergens een buitenlander was afgemat door 5 Nederlandse jongens had NL op de kop gestaan. Het zou van de daken worden geschreeuwd dat het racisme is.

En als 5 nederlandse jongens 1 nederlandse jongen pakken hoor je er niets over...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Van H tot Z op dinsdag 12 juli 2011 om 09:46:
En als 5 nederlandse jongens 1 nederlandse jongen pakken hoor je er niets over...

Ben jij een beetje wereldvreemd ofzo?

Dergelijke gebeurtenissen met dodelijke afloop staan altijd in de media, ongeacht de afkomst van de daders/slachtoffers.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Van H tot Z op dinsdag 12 juli 2011 om 09:46:

Goed en begrijpend lezen is niet je sterkste kant zie ik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@S op dinsdag 12 juli 2011 om 09:50:
Dergelijke gebeurtenissen met dodelijke afloop staan altijd in de media, ongeacht de afkomst van de daders/slachtoffers.

Neem het anders ff helemaal letterlijk :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Van H tot Z op dinsdag 12 juli 2011 om 10:06:
Neem het anders ff helemaal letterlijk

Met jouw kop in het zand steek mentaliteit word hier alles LETTERLIJK naar de klote geholpen :bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Van H tot Z op dinsdag 12 juli 2011 om 10:06:
Neem het anders ff helemaal letterlijk

Ben jij anders zelf ook goed in :lol:
Waarschuw beheerder
Het is helaas schijnbaar "cultuur" dat je elk meisje wat langskomt moet na roepen en als er niet positief word gereageerd haar een hoer te noemen.

Het is helaas schijnbaar "cultuur" om als iemand je er op aan spreekt direct te trappen, slaan of wapens te gebruiken.

Ik heb helemaal geen moeite met buitenlanders, maar wel met deze "cultuur" die vooral door buitenlanders als normaal word gezien.

En nu? Ach weer een artikeltje in de pagina, de zoveelste. Het word normaal, en dat mag dit nooit worden. Vraag me af hoelang dit nog word geaccepteerd...

Mee eens (y)
Waarschuw beheerder
Wannneer word dit nu eens echt aangepakt? Het is geen toeval dat het hier weer om buitenlanders gaat. Ik ben geen racist, ik kijk gewoon naar feiten.

Ja en in boeren dorpen gebeurt zoiets natuurlijk nooit :/ Kan me nog een nieuwsbericht herinneren over een conflict in een discotheek waarbij een blanke Nederlander het nodig vond om met een kapot geslagen glas iemand te bewerken.

Tis onwijs triest maar in mijn beleving heeft afkomst er niks mee te maken.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Decibel op dinsdag 12 juli 2011 om 12:07:

Dat hoef je de mensen hier niet te vertellen hoor, die lezen toch allemaal wat ze lezen willen. Televaagvolk!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja en in boeren dorpen gebeurt zoiets natuurlijk nooit Kan me nog een nieuwsbericht herinneren over een conflict in een discotheek waarbij een blanke Nederlander het nodig vond om met een kapot geslagen glas iemand te bewerken.

Weet nog een jaartje geleden dat hier ergens in een gat een meisje dr tanden uit dr bek werden geslagen door JAWEL, Nederlandse jongens..

Afkomst staat hier idd totaal los van..
Waarschuw beheerder

Geweld heeft ook niets met afkomst te maken.

Maar mag je dan niet zeggen dat de daders wel heel vaak mannen van noord afrikaanse en antilaanse afkomst zijn, en tegenwoordig ook vaak uit de oostbloklanden.

Niks discriminerends aan, puur de feiten gekeken naar de artikelen in kranten en op tv waar je dagelijks mee doodgegooid wordt.

Heeft niks met telegraaf lezen oid te maken.

Kan me nog een nieuwsbericht herinneren over een conflict in een discotheek waarbij een blanke Nederlander het nodig vond om met een kapot geslagen glas iemand te bewerken.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 12:15:
Weet nog een jaartje geleden dat hier ergens in een gat een meisje dr tanden uit dr bek werden geslagen door JAWEL, Nederlandse jongens..

En tuurlijk komt geweld voor onder alle bevolkingen.
Ook onder de nederlanders uiteraard.
Maar laten we nu eerlijk wezen, hoeveel Nederlandse daderprofielen zien jullie bv. tijdens een avondje opsporing verzocht voorbij komen?
Bar weinig kan ik je vertellen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van P@S op dinsdag 12 juli 2011 om 12:41:
Niks discriminerends aan, puur de feiten gekeken naar de artikelen in kranten en op tv waar je dagelijks mee doodgegooid wordt.

:frusty: als jij denkt dat artikelen in de krant iets met feiten te maken hebt ben je echt een heel end niet goed wijs :lol:
Waarschuw beheerder
-2
Maar laten we nu eerlijk wezen, hoeveel Nederlandse daderprofielen zien jullie bv. tijdens een avondje opsporing verzocht voorbij komen?

Goeie maatstaaf ook :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Van H tot Z op dinsdag 12 juli 2011 om 12:42:
als jij denkt dat artikelen in de krant iets met feiten te maken hebt ben je echt een heel end niet goed wijs

De media is voor mij wel een leidraad over wat er allemaal gebeurt in de wereld ja.

En of alles 100% correct is, dat weet ik niet.
Ik hoop maar dat de journalisten hun werk goed doen. :-)

Waarschuw beheerder
-1
Kan me nog een nieuwsbericht herinneren over een conflict in een discotheek waarbij een blanke Nederlander het nodig vond om met een kapot geslagen glas iemand te bewerken.

ken een meid en een jongen waarbij dat gebeurd is, de een door een dronken boer de ander door een hersenloze junk

In het uitgaansleven gebeuren er genoeg gekke dingen veroorzaakt door gewone "blanke" mensen, denk wel gemiddeld meer dan door allochtonen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 12:46:
In het uitgaansleven gebeuren er genoeg gekke dingen veroorzaakt door gewone "blanke" mensen, denk wel gemiddeld meer dan door allochtonen.

Dat denk ik niet.
Zeker niet als je het procentueel bekijkt, ruim 3 miljoen allochtonen tegenover 13,5 miljoen autochtonen in ons land.

Waarschuw beheerder
-1
tijdens een avondje opsporing verzocht

Nederlanders worden gelijk opgepakt?

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van P@S op dinsdag 12 juli 2011 om 12:53:
Dat denk ik niet.
Zeker niet als je het procentueel bekijkt, ruim 3 miljoen allochtonen tegenover 13,5 miljoen autochtonen in ons land.

Allochtonen komen nergens binnen tegenwoordig, alleen bij van die rnb en hiphoptentjes
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 12:46:
In het uitgaansleven gebeuren er genoeg gekke dingen veroorzaakt door gewone "blanke" mensen, denk wel gemiddeld meer dan door allochtonen

Dat denk ik dus ook, weet het bijna welk zeker maar het is minder interessant voor de publieke opinie.

Elke willikeurig boeren tentfeest, piratenfeesten ect. zijn altijd meerdere vechtpartijen. Enige wat vaak de mazzel is dat ze te dronken zijn om echt schade aan te richten maar ook dan kun je iemand een keer verkeerd raken waardoor die overlijd. Maar de intentie om te vechten is er denk ik bij dronken nederlandse jongeren meer dan bij allochtonen jongeren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Van H tot Z op dinsdag 12 juli 2011 om 12:55:
Maar de intentie om te vechten is er denk ik bij dronken nederlandse jongeren meer dan bij allochtonen jongeren.

Waar ben jij opgegroeid, Terschelling?

Hier in de Randstad is het wel andere koek.

Waarom denk je dat

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 12:54:
Allochtonen komen nergens binnen tegenwoordig

Omdat in het verleden is gebleken dat het van die lieverdjes zijn???
Of heeft elke uitbater gewoon een hekel aan allochtonen? :lol:

Maarre....

Uitspraak van Van H tot Z op dinsdag 12 juli 2011 om 12:42:
Goeie maatstaaf ook

Waarom is Opsporing Verzocht geen goede maatstaaf volgens jou?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 12:54:
Allochtonen komen nergens binnen tegenwoordig, alleen bij van die rnb en hiphoptentjes

Dan weet ik niet waar jij uitgaat, maar de enige plek waar ik dat heb meegemaakt was bij de danslessoos:lol:

Waarschuw beheerder
Zelfs als ze dronken zijn zien ze iedereen aan voor een Turk incl de kaaskoppen.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van P@S op dinsdag 12 juli 2011 om 12:53:

Dan moet je alleen kijken naar de groep in het uitgaans leven, en das niet 3.5 milj tegen 13.5 milj...

Uitspraak van P@S op dinsdag 12 juli 2011 om 13:01:
Hier in de Randstad is het wel andere koek.

Waarom denk je dat

In de randstad waar ik woon komen allcohtonen gewoon binnen tijdens het uitgaan en levert dat haast nooit problemen op.
Uitspraak van P@S op dinsdag 12 juli 2011 om 13:01:
Waarom is Opsporing Verzocht geen goede maatstaaf volgens jou?

Omdat het niets zegt over de werkelijke cijfers.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Van H tot Z op dinsdag 12 juli 2011 om 13:09:

idd, het zegt iets over de mensen die gepakt zijn. Niet van alles wat onopgelost is;)
Waarschuw beheerder
Dan moet je alleen kijken naar de groep in het uitgaans leven, en das niet 3.5 milj tegen 13.5 milj...

Dan zal het procentueel nog steeds hetzelfde zijn ongeveer, de totale groep is alleen kleiner. ;-)

In de randstad waar ik woon komen allcohtonen gewoon binnen tijdens het uitgaan en levert dat haast nooit problemen op.

Dan ben je zeker nog nooit in de grotere discotheken geweest?

En waarom zegt het niets over de werkelijkheid?
Zijn toch zaken die allemaal echt gebeurd zijn, met echte politieonderzoeken, echte feiten, echte camerabeelden etc.

Of denk je bij dit programma ook dat ze het interessanter maken voor de publieke opinie? :lol:

Juist een hele goede maatstaf (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van P@S op dinsdag 12 juli 2011 om 13:19:
Zijn toch zaken die allemaal echt gebeurd zijn, met echte politieonderzoeken, echte feiten, echte camerabeelden etc.

Juist een hele goede maatstaf

Tuurlijk niet. Hun maken ook domweg een selectie waarbij ze een afweging maken of ze erg bij kunnen helpen uberhaubt etc
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 13:23:
Hun maken ook domweg een selectie waarbij ze een afweging maken of ze erg bij kunnen helpen uberhaubt etc

En een gemiddelde cq. selectie nemen van iets is geen goede maatstaf volgens jou?

Beter beeld kun je juist niet krijgen. (y)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van P@S op dinsdag 12 juli 2011 om 13:19:
Juist een hele goede maatstaf

Blijf jij alles maar geloven wat ze je wijs maken op tv en in de krant :lol:

:bye:

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van P@S op dinsdag 12 juli 2011 om 13:26:
En een gemiddelde cq. selectie nemen van iets is geen goede maatstaf volgens jou?

Naar mijn idee is het geen gemiddelde selectie. Wordt gewoon bekeken waar het meeste resultaat mee te behalen valt.
Uitspraak van Van H tot Z op dinsdag 12 juli 2011 om 13:27:
Blijf jij alles maar geloven wat ze je wijs maken op tv en in de krant

Waarschuw beheerder
+1-3
donateur
Bar weinig kan ik je vertellen.

Snap je het nou echt niet?? Als het om Nederlanders gaat boeit niemand het.. Daarom laten ze alleen dingen zien en lezen die over allochtonen gaan zodat iedereen weer kan zeggen: ja hoor, het is weer zo'n 'vieze zwarte'..

Want dáár gaat het om.. Serieus, er is niets verneukeratiever dan die fucking media :looser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van P@S op dinsdag 12 juli 2011 om 13:26:

Wie zegt dat het een gemiddelde selectie is? Dat verzin je gewoon want dat weet je niet.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 13:30:
Wordt gewoon bekeken waar het meeste resultaat mee te behalen valt

Daar draait het vaak om ja.

Waarschuw beheerder
+3-3
donateur
Vieze smellie, en daar hou ik het bij :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 13:46:
Vieze smellie, lazer op met je duimpjes, lelijke trol.

haha mijn reacties hebben steeds twee duimpjes, dus verdenk pas en/of tam ervan bezig te zijn :D

Waarschuw beheerder
-3
donateur
Pf loopt achter.. Vet snel aangepast maar 3 minuten later kan iemand m nog quoten :@

heb er ook 2..

Ach ja, kan het pas en tam niet kwalijk nemen, tis toch ook behoorlijk frustrerend als je met zn 2en niet eens het IQ van 1 ander persoon haalt? :')
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Van H tot Z op dinsdag 12 juli 2011 om 13:27:
Blijf jij alles maar geloven wat ze je wijs maken op tv en in de krant

Is goed, blijf jij maar je oogkleppen ophouden dan :bye:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 13:30:
Naar mijn idee is het geen gemiddelde selectie. Wordt gewoon bekeken waar het meeste resultaat mee te behalen valt.

Dus is het nog steeds een gemiddelde toch?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 13:31:
Snap je het nou echt niet?? Als het om Nederlanders gaat boeit niemand het.. Daarom laten ze alleen dingen zien en lezen die over allochtonen gaan zodat iedereen weer kan zeggen: ja hoor, het is weer zo'n 'vieze zwarte'..

Wat een ontzettend domme opmerking weer zeg :facepalm:

Uitspraak van Van H tot Z op dinsdag 12 juli 2011 om 13:35:
Wie zegt dat het een gemiddelde selectie is? Dat verzin je gewoon want dat weet je niet.

Als ze bij OV een selectie maken van zaken waar ze het meeste resultaat mee denken te kunnen halen.
Dan is dit toch nog steeds een gemiddelde maw selectie van.

Ze denken daar echt niet van: we laten alleen de getinte en negroide verdachten zien en de rest weg ermee :lol:

Uitspraak van Van H tot Z op dinsdag 12 juli 2011 om 13:49:
dus verdenk pas en/of tam ervan bezig te zijn

Nee hoor, heb nog nooit op zo'n duimpje gedrukt.

Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van P@S op dinsdag 12 juli 2011 om 14:01:
Wat een ontzettend domme opmerking weer zeg

Dat jij het niet begrijpt maakt het niet per definitie dom hoor :roflol:

Ik zie hier maar 1 (of 2) mensen domme uitspraken doen, en laten die uitspraken nou allemaal van 1 en hetzelfde profiel komen :lol: Juist ja.. Het lekker bij parenclubs houden jullie en laat de echt intelligente mensen hier maar discussiëren :bye:

Stelletje leeghoofden :D

*spelvaut :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 14:00:
Ach ja, kan het pas en tam niet kwalijk nemen, tis toch ook behoorlijk frustrerend als je met zn 2en niet eens het IQ van 1 ander persoon haalt?

Jij relateert een laag iq met het hebben van een andere mening dan de jouwe?

Das pas dom.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 14:02:
Dat jij het niet begrijpt maakt het niet per definitie dom hoor

Dan ben ik wel benieuwd welke media je hiermee bedoelt dan?

Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van P@S op dinsdag 12 juli 2011 om 14:05:
Jij relateert een laag iq met het hebben van een andere mening dan de jouwe?

Das pas dom.

Jij loopt toch de hele tijd te kankeren dat iemand die een andere mening dan de jouwe heeft dom is??? Of dat ze domme opmerkingen maken??? Lekker tegenstrijdig ben jij, sjongejongejonge :facepalm: in het kwadraat!

Uitspraak van P@S op dinsdag 12 juli 2011 om 14:07:
Dan ben ik wel benieuwd welke media je hiermee

Serieus????

OMFG! Moet ik dit echt gaan toelichten??? Zucht!

Kranten, televisie, radio, internet, nieuws, weerbericht, hart van Nederland, rtl4 teletekst, Editie Nl, Shownieuws, Rtl Boulevard!

Nou goed?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 14:32:
Jij loopt toch de hele tijd te kankeren dat iemand die een andere mening dan de jouwe heeft dom is??? Of dat ze domme opmerkingen maken??? Lekker tegenstrijdig ben jij, sjongejongejonge :facepalm: in het kwadraat!

Ik vond jouw opmerking idd dom, ik gaf mijn mening.

Mag dat?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 14:32:
Kranten, televisie, radio, internet, nieuws, weerbericht, hart van Nederland, rtl4 teletekst, Editie Nl, Shownieuws, Rtl Boulevard!

Ik kijk toch regelmatig naar een aantal van deze programma's

Ik kan nou niet echt zeggen dat wat jij beweerde hier het geval is.

Daarom laten ze alleen dingen zien en lezen die over allochtonen gaan zodat iedereen weer kan zeggen: ja hoor, het is weer zo'n 'vieze zwarte'..

Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van P@S op dinsdag 12 juli 2011 om 14:39:
Ik vond jouw opmerking idd dom, ik gaf mijn mening.

Mag dat?

Ik gaf ook mijn mening, mag dat?

Uitspraak van P@S op dinsdag 12 juli 2011 om 14:39:
Ik kijk toch regelmatig naar een aantal van deze programma's

Ik kan nou niet echt zeggen dat wat jij beweerde hier het geval is.

Hoe weet je dat dan?? Werk jij bij de regie? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 14:42:
Ik gaf ook mijn mening, mag dat?

Tuurlijk.

Alleen beetje jammer dat je ipv het met woorden af te kunnen termen als laag iq, leeghoofden en parenclubs :gaap: erbij moet halen.

Ik noem jou toch ook geen dikkerdje dap ofzo omdat ik het niet eens ben met iets wat jij zegt.

Een echte discussie aangaan kun je dus blijkbaar niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van P@S op dinsdag 12 juli 2011 om 14:48:
ipv het met woorden af te kunnen termen als laag iq, leeghoofden en parenclubs erbij moet halen.

zijn ook woorden B)

Ik kan wel een discussie aangaan hoor, maar met sommige mensen is het een gebed zonder einde :)

Maak me uit voor wat je wilt, i couldn't care less :)

Waarschuw beheerder
-2
donateur
Smellie heeft er een duimmaatje bij! Misschien heeft Bokito wel leren flocken :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 14:55:
Maak me uit voor wat je wilt, i couldn't care less

Ik kan wel een discussie aangaan hoor, maar met sommige mensen is het een gebed zonder einde

Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van P@S op dinsdag 12 juli 2011 om 14:07:

Meestal wordt alles wel bekend in de media, het wordt alleen minder/meer breed uitgemeten.. betekent niet dat als blanke mensen iets doen het nergens in de media terecht komt en bij buitenlanders wel. Slaat echt nergens op dit :lol:

Ik kan wel een discussie aangaan hoor, maar met sommige mensen is het een gebed zonder einde :)

Beetje jammer dat je er dingen bijhaaalt die er helemaal niet toe doen, en gaan zeggen dat diegene een laag IQ heeft. Kun je het niet op een andere manier winnen?8)

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Floor * op dinsdag 12 juli 2011 om 15:09:
Beetje jammer dat je er dingen bijhaaalt die er helemaal niet toe doen, en gaan zeggen dat diegene een laag IQ heeft. Kun je het niet op een andere manier winnen?

Nee, ik ben nu aan het huilen vanwege mijn harde falen :cry:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 15:20:
Nee, ik ben nu aan het huilen vanwege mijn harde falen :cry:

Dat je nou alweer zo reageerd zegt genoeg :)

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Floor * op dinsdag 12 juli 2011 om 16:52:
reageerd

reageerT

En zeg eens hoe ik dan wèl moet reageren, pas en tam kontenkruipertje? :aai:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 14:59:
Misschien heeft Bokito wel leren flocken

Alles beter dan een geblondeerde miss piggy....wat een gedrocht zeg :lol:

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Heerlijk hier die duimpjesklikkerts united :roflol:

Ik hoop dat dit verrijking geeft aan jullie lege leventje :')

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van P@S op dinsdag 12 juli 2011 om 17:05:
Alles beter dan een geblondeerde miss piggy....wat een gedrocht zeg

Oh jeej, mr. anabool of mevrouw graftak heeft ook weer iets bedacht hoor :facepalm:

Moet ik nu onder de indruk zijn? Of gaan huilen?

Nee nog beter, ik ga mezelf van kant maken.. Goed gedaan hoor :respect: Chapeau! (Y)

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Misschien kan Smellie jullie wel leren aan lianen te slingeren? :D

Kun je van de ene gore club naar de andere swingen jwt..

Lekker soa's verzameleng :')
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 17:06:
Ik hoop dat dit verrijking geeft aan jullie lege leventje

Jouw album bekijken geeft pas verrijking, al m'n eigen onzekerheden zijn dan gelijk verdwenen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P@S op dinsdag 12 juli 2011 om 17:30:
Jouw album bekijken geeft pas verrijking, al m'n eigen onzekerheden zijn dan gelijk verdwenen

Khoop dat je er een ziekte aan overhoudt :D Als er nog plaats is naast al die gore neuk ziektes van jullie! (Y)
Waarschuw beheerder
Nu verlaag ik me alsnog tot jouw soort....I rest my case.....zoek het uit :bye:

Waarschuw beheerder
donateur
:bye: 8)
Waarschuw beheerder
Maar mag je dan niet zeggen dat de daders wel heel vaak mannen van noord afrikaanse en antilaanse afkomst zijn, en tegenwoordig ook vaak uit de oostbloklanden.

En wat wil je daarmee dan bereiken? Met die informatie dan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 16:53:
En zeg eens hoe ik dan wèl moet reageren, pas en tam kontenkruipertje?

Volgens mij ging de duscussie heel ergens anders over als waar je nu allemaal over het lullen bent. Waarom
hou je het niet gewoon bij het onderwerp waar het over ging, in plaats van allemaal andere dingen erbij te halen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 16:53:
pas en tam kontenkruipertje?

Pas(L) Tam kontenkruipertje nog wel? ik heb geen idee wie Pas(L)Tam is, ik zag alleen jou reacties die ik zo belachelijk vond dat ik er wel op moest reageren:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Floor * op dinsdag 12 juli 2011 om 17:59:
ik heb geen idee wie Pas(L)Tam is

Pas(l)Tam...aangenaam! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Floor * op dinsdag 12 juli 2011 om 17:56:
Volgens mij ging de duscussie heel ergens anders over als waar je nu allemaal over het lullen bent. Waarom
hou je het niet gewoon bij het onderwerp waar het over ging, in plaats van allemaal andere dingen erbij te halen?

Misschien moest je je er niet mee bemoeien anders? Want zoveel zinnigs komt er ook niet uit jou :) En als je geen tegengas wilt moet je gewoon naar de ballenbak chat gaan :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Decibel op dinsdag 12 juli 2011 om 17:55:
En wat wil je daarmee dan bereiken? Met die informatie dan.

Daar wil ik helemaal niks mee bereiken.

Ik ben gewoon van mening dat dat best gezegd mag worden.
Het is toch ook gewoon zo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 18:10:
Misschien moest je je er niet mee bemoeien anders? Want zoveel zinnigs komt er ook niet uit jou En als je geen tegengas wilt moet je gewoon naar de ballenbak chat gaan

Ik moet me er neit mee bemoeien? Volgens mij mag ik me daar gewoon mee bemoeien als ik dat wil. Als je wilt dat niemand anders zich er mee bemoeit, moet je maar prive-berichtjes gaan sturen met Pas(L)Tam. En zoveel zinnigs komt er niet uit mij? Nee ik ga me ook niet tot het niveau van jou verlagen dat ik met allemaal andere dingen aan kom zetten. Waarom zou ik moeten zeggen dat jij geen leven hebt, en allemaal soa's hebt blablabla. VOlgens mij ging de duscissue daar helemaal niet over. En dat is heel wat anders als tegengas. Ik kan ook wel gaan zeggen dat ze gelijk heeft dat je een miss piggy bent, maar vond het eigenlijk niet nodig om dat te zeggen, omdat het helemaal niet er toe doet voor de dusccise Jammer dat je dat niet begrijpt, en je je als een kansloos wijf van 14 gedraagd. Zal het even afsluiten op de manier waarom jij hier elke keer berichtjes zit neer te zetten; Galsjeblieft wat nuttigs doen en naar de sportschool ofzo. Of terug naar school als je dat nog niet zat, naar mijn mening kun je dat wel gebruiken8)
Waarschuw beheerder
:roflol:

(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Floor * op dinsdag 12 juli 2011 om 18:23:
moet je maar prive-berichtjes gaan sturen met Pas(L)Tam

Alsjeblieft niet zeg! :lol:
Waarschuw beheerder
+1
Ik heb helemaal geen zin om op alles hierboven in te gaan. Veel opmerkingen zijn van het nivo 0....

De mensen die willen denken dat iedereen even erg is wat betreft dit soort terreur moeten dat maar lekker doen. Blijf je kop in het zand steken (Y)

De feiten liegen niet. En dan baseer ik mij niet op de media maar gewoon keiharde statistische cijfers over de misdaad.
Het staat gewoon zwart op wit dat buitenlanders gemiddeld veel vaker zijn betrokken bij misdaad in de breedste zin van het woord.

Helaas willen sommigen mensen dit niet zien en blijven ze maar krampachtig vasthouden aan hun vertekende beeld van de werkelijkheid.

Het heeft echt helemaal niets met afkomst te maken, yeah right :S Open your fucking eyes please!

Is het de fout van die allochtonen? Dat is wel een goede vraag! Ik denk ja en nee.

Waarom nee? Omdat ze zo worden opgevoed. Om maar een voorbeeld aan te halen, de eer staat in die culturen veel hoger. Het word als normaal gezien om vergeldingsacties
uit te voeren onder veel van dit soort culturen.

Ik ben van mening dat iedereen die hier komt wonen zich dienen aan te passen naar onze cultuur en niet andersom! En daarom ben ik van mening dat er wel degelijk schuld is aan hun zijde. Want er zijn veel buitenlanders die dit gewoon verrekken om te doen.

Hoe kan het dat sommigen mensen hier al 20 jaar wonen en nog amper Nederlands kunnen terwijl anderen het in een aantal jaar leren??? Juist ja, de wil om er zelf wat van te maken maakt een groot verschil.

En daar gaat het mis, die inburgering word niet goed gehandhaafd. Dat is ook moeilijk om dat te handhaven... Maar het word hoog tijd dat hier eens goed over word nagedacht want dit gaat op de lange termijn finaal mis als je het mij vraagt.

Dus moraal van het verhaal, het is te makkelijk om de "buitenlanders" overal de schuld van te geven. Het is een combinatie van een andere mentaliteit en/of cultuur onder
dit soort mensen. En het falen van de overheid om hier verandering in te brengen.

Dit geld overigens ook voor alle Nederlanders die dit soort terreur toepassen. Het is vaak een soort volk wat gewoon weinig respect heeft voor de medemens. Ik denk dat iedereen wel weet wat voor type mensen ik bedoel. De New Kids serie is niet totaal uit de lucht gegrepen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Goede post hierboven (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bjorn GTP?! op dinsdag 12 juli 2011 om 18:27:
Dus moraal van het verhaal, het is te makkelijk om de "buitenlanders" overal de schuld van te geven. Het is een combinatie van een andere mentaliteit en/of cultuur onder
dit soort mensen. En het falen van de overheid om hier verandering in te brengen.

:respect:

Waarschuw beheerder

Want dáár gaat het om.. Serieus, er is niets verneukeratiever dan die fucking media :looser:

ja want daar is opsporing verzocht voor, om bepaalde groepen zwart te maken he:S

domme zeekoe.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 18:34:
ja want daar is opsporing verzocht voor, om bepaalde groepen zwart te maken he

domme zeekoe.

Oh daar hebben we de meneer weer die me nog steeds niet vergeven heeft dat ik m ooit voor lul zette in een topic.. Kom maar op, heb je nog meer??

Ik help je ff oké? Papzak, vetklep, olifant, varken, zwijn...Dus, kom maar :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 18:34:
ja want daar is opsporing verzocht voor, om bepaalde groepen zwart te maken he

Oh ja, en lulletje rozenwater.. Lezen is schijnbaar een vak: Ik doelde op vechtpartijen..:)

Ik noem maar ff als voorbeeld de houseparty's.. Daar zijn het toch echt altijd de Nederlanders die lopen te rellen en slaan en weet ik het wat.. Dat er nu toevallig buitenlanders bij betrokken zijn zegt niet dat het altijd alleen maar allochtonen zijn die vechten.. Die Nederlanders zijn een fucking drama wat vechten betreft!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Floor * op dinsdag 12 juli 2011 om 18:23:
Of terug naar school als je dat nog niet zat, naar mijn mening kun je dat wel gebruiken

Heb je gvd voor de lol ff al die fucking spelfouten in dat lulverhaal van je gelezen??? En dan zeggen dat IK terug naar school moet??? De pot verwijt de ketel zullen we maar zeggen. (Y)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 18:36:
Oh daar hebben we de meneer weer die me nog steeds niet vergeven heeft dat ik m ooit voor lul zette in een topic.. Kom maar op, heb je nog meer??

Ik help je ff oké? Papzak, vetklep, olifant, varken, zwijn...Dus, kom maar

Jezus, volgens mij ben jij echt kwaad op de hele wereld he?
Laat je niet zo kennen joh :lol: :aai:

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van P@S op dinsdag 12 juli 2011 om 18:47:
Jezus, volgens mij ben jij echt kwaad op de hele wereld he?
Laat je niet zo kennen joh

Nee hoor, ik ben m alleen even voor, ik weet hoe ie is namelijk :)
Waarschuw beheerder
+1
Mag ik vragen hoe oud je bent?

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Doet dat er iets toe dan?
Waarschuw beheerder
+1
Waarom ga je niet op mijn post in LoenaTJIK? Ben je uit gepraat? :)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 18:49:
Doet dat er iets toe dan?

Ik schat max 17, zit ik goed?

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Bjorn GTP?! op dinsdag 12 juli 2011 om 18:51:
Waarom ga je niet op mijn post in LoenaTJIK? Ben je uit gepraat?

Oh, was het speciaal en alleen aan mij gericht? B)

Wat wil je? :respect:? Of een veer in je reet? Of een (Y)je?

Ik heb helemaal geen zin om daar op in te gaan. Ben het deels met je eens en deels niet, klaar! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 18:42:
Heb je gvd voor de lol ff al die fucking spelfouten in dat lulverhaal van je gelezen??? En dan zeggen dat IK terug naar school moet??? De pot verwijt de ketel zullen we maar zeggen. (Y)

Dat klopt, ben een jaar niet meer naar school geweest en mijn nederlands is te belabberd geworden, daar was ik zelf ook van op de hoogte8)
Maar ik vind dat jij weer weer terug naar school moet (als je niet meer op school zit dan) om het niveau van je berichtjes wat op te krikken, en om te leren wat discussies voeren inhoud. En niet achterlijke dingen te gaan roepen, wat helemaal niet met het onderwerp te maken heeft

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van P@S op dinsdag 12 juli 2011 om 18:51:
Ik schat max 17, zit ik goed?

nee, nog 3 jaar eraf :')
Waarschuw beheerder
Vind het wel interessant om te weten wat je niet met mij eens bent. En dan graag ondersteunen met goede argumenten. Dat mis ik namelijk in jouw posts.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van Bjorn GTP?! op dinsdag 12 juli 2011 om 18:54:
Vind het wel interessant om te weten wat je niet met mij eens bent. En dan graag ondersteunen met goede argumenten. Dat mis ik namelijk in jouw posts.

:kots: Ik heb helemaal geen zin om met jou in discussie te gaan, en ik ga me al helemaal niet bewijzen :bye:

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Ik zie het al helemaal voor me: Bjorn die nog 10x zijn eigen post doorleest, traantjes wegpinkende omdat ie zó trots is dat ie dit heeft kunnen bedenken.. In zn handjes wrijvende dat niemand hier wat tegen in zal kunnen brengen.. Mijn god :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 18:56:
Uitspraak van Bjorn GTP?! op dinsdag 12 juli 2011 om 18:54:

Ik heb helemaal geen zin om met jou in discussie te gaan, en ik ga me al helemaal niet bewijzen

Dit zegt genoeg over jouw intellect :bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 18:53:
nee, nog 3 jaar eraf

Dan is je puberale gedrag een beetje te verklaren (y)
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 18:52:
Ik heb helemaal geen zin om daar op in te gaan. Ben het deels met je eens en deels niet, klaar! :)

Lol inderdaad, je hebt geen zin om op discussies in te gaan (misschien weet je dat Bjorn gelijk heeft8)), als je geen zin hebt om erop in te gaan ga dan alsjeblieft wat anders doen in plaats van zulke berichtjes als je nu doet te plaatsen

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Bjorn GTP?! op dinsdag 12 juli 2011 om 18:57:
Dit zegt genoeg over jouw intellect

Doei! 8)

Uitspraak van P@S op dinsdag 12 juli 2011 om 18:58:
Dan is je puberale gedrag een beetje te verklaren

O:) En m'n intellect dan? :bloos:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Floor * op dinsdag 12 juli 2011 om 18:56:
Oke en dit zijn typfouten

Om het nog maar niet te hebben over de d's en t's die je door elkaar haalt. :facepalm: Had je nog wat?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Bjorn GTP?! op dinsdag 12 juli 2011 om 18:57:
Dit zegt genoeg over jouw intellect

Uitspraak van P@S op dinsdag 12 juli 2011 om 18:58:
Dan is je puberale gedrag een beetje te verklaren

Dat is nou precies wat ik bedoel :respect:

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Floor * op dinsdag 12 juli 2011 om 19:00:
Dat is nou precies wat ik bedoel

Zo hey, ze zijn het met je eens :| Dan moet jij wel heel erg slim zijn zeg! :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 18:59:
Om het nog maar niet te hebben over de d's en t's die je door elkaar haalt. :facepalm: Had je nog wat?

Daar had ik het net over, zoals ik al zei is mijn nederlands te belabberd geworden

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Ff tussendoor: Er is nog niet eens gevlopt! :|

Teleurstelling alom :(

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2011 om 17:58:
Niveautje weer hier hoor

Was mn eigen post notabene in dit topic :facepalm:
Waarschuw beheerder
+1
5 tegen 1 is geen optie, het is diep triest dat dit gebeurd is.
De daders (hoe jong / oud ze ook zijn) moeten ter verantwoording worden geroepen en daar een flinke straf voor krijgen.
Geen straf is zwaar genoeg voor de nabestaanden, helaas zit de wet iets anders in elkaar.(wat soms erg oneerlijk is)
Opsluiten en nooit meer vrij laten lijkt mij een goede optie ( omdat er hier geen doodstraf bestaat)
Alleen kost het de belasting betaler wel weer veel geld (maar goed dat ter zijde)

Laten we hopen dat dit soort gevallen in de toekomst minder voorkomen, maar goed dat blijkt tot nu toe altijd al een utopie geweest te zijn als we terug gaan in het verleden naar dit soort verglijkbare gebeurtenissen.

R.I.P. maar dat is eignelijk te hypocriet op te zeggen als je nog maar 20 bent.

Laat de daders aub een keer geen werksrtaf krijgen.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 18:39:
Oh ja, en lulletje rozenwater.. Lezen is schijnbaar een vak: Ik doelde op vechtpartijen..:)

Ik noem maar ff als voorbeeld de houseparty's.. Daar zijn het toch echt altijd de Nederlanders die lopen te rellen en slaan en weet ik het wat.. Dat er nu toevallig buitenlanders bij betrokken zijn zegt niet dat het altijd alleen maar allochtonen zijn die vechten.. Die Nederlanders zijn een fucking drama wat vechten betreft!

je bent zo naief als de pest, de media zal alles brengen, vechtpartijen met allochtonen maar ook met gewone nederlanders. en allochtonen vechten niet op feesten?? wake up plz! heb je een maroc als loverboy die je dit probeert in te peperen?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 18:36:
Oh daar hebben we de meneer weer die me nog steeds niet vergeven heeft dat ik m ooit voor lul zette in een topic.

:lol: jij en iemand voor lul zetten, daar ben je helemaal niet intelligent genoeg voor.

Waarschuw beheerder
Dat er nu toevallig buitenlanders bij betrokken zijn zegt niet dat het altijd alleen maar allochtonen zijn die vechten.. Die Nederlanders zijn een fucking drama wat vechten betreft!

wordt ook nergens gesuggereerd dus waarom je dit als (slecht) argument gebruikt?

dat er geen allochtonen vechten op feesten is heel simpel, die feesten zijn te duur of ze zijn er gewoon niet, waar ze wel vaker komen zijn de gratis feestjes of housefeestjes, daar zouden ze volgens jou nooit vechten?????

Daarnaast zijn het lafaards, altijd met een hele groep tegen een of een paar, ze steken er ook nog eens graag bij. Natuurlijk vechten NL-ers ook maargoed de trend is duidelijk.
Waarschuw beheerder
-1
Het is trouwens helemaal niet waar dat het 5 tegen 1 was in dit geval. Het is een klap gegeven van achteren gegeven door 1 persoon geweest die fataal is geweest.

Stoer iemand van achteren klappen. Getuigd van echte ballen hebben (Y) Net zo zielig als met zijn allen op een persoon in slaan.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 19:24:
je bent zo naief als de pest, de media zal alles brengen, vechtpartijen met allochtonen maar ook met gewone nederlanders. en allochtonen vechten niet op feesten?? wake up plz! heb je een maroc als loverboy die je dit probeert in te peperen?

Die gedachten had ik ook al lol :P
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 19:24:
heb je een maroc als loverboy die je dit probeert in te peperen?

:no: die kiezen mooie meiden uit, moet wel wat opleveren natuurlijk :D

Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)
Dat er nu toevallig buitenlanders bij betrokken zijn zegt niet dat het altijd alleen maar allochtonen zijn die vechten.

Dat zegt ook helemaal niemand hier, achterlijke koe.

Waarschuw beheerder
-2
donateur
Schelden jullie maar lekker verder met zn allen volk :bye: Ik heb mn lolletje gehad, i'm out! Toedels!

Waarschuw beheerder
-1
altijd mooi als mensen het inhoudelijk niet meer aankunnen.

Waarschuw beheerder
-2
donateur
Ja hilarisch idd, net als die keer dat jij uit jezelf begon te schelden omdat niemand je serieus nam, boehoe :')

Nogmaals, de pot verwijt de ketel mannetje :aai:
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 20:01:

Hij heeft in deze wel gelijk :D

Waarschuw beheerder
-3
donateur
hihihi hahaha jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hij heeft gelijk he, ha ha ha, hilarisch..

Jeroenzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz staat bekend als de meest irritante betweter op flock, dus ja, hij zal wel gelijk hebben :D

Waarschuw beheerder
-3
donateur
En nou ben ik ECHT weg!

Dus zeg nog maar 30x dat ik uitgeluld ben, wegloop voor discussies, dat ik dik en lelijk ben, dom en noem het maar op..

Leef jullie allemaal lekker uit jongens! Ik gun jullie nog wel wat hoor.

Love you all :lief:

Waarschuw beheerder
-4
en niemand doet mij ff pb dat hier de relleng zijn :cry:
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 20:23:
Dus zeg nog maar 30x dat ik uitgeluld ben, wegloop voor discussies, dat ik dik en lelijk ben, dom en noem het maar op..

Je zelfbeeld is tenminste wel goed, tenminste nog iets positiefs aan je :D (y)

en niemand doet mij ff pb dat hier de relleng zijn

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
De feiten liegen niet. En dan baseer ik mij niet op de media maar gewoon keiharde statistische cijfers over de misdaad.
Het staat gewoon zwart op wit dat buitenlanders gemiddeld veel vaker zijn betrokken bij misdaad in de breedste zin van het woord

Ik ben van mening dat iedereen die hier komt wonen zich dienen aan te passen naar onze cultuur en niet andersom! En daarom ben ik van mening dat er wel degelijk schuld is aan hun zijde. Want er zijn veel buitenlanders die dit gewoon verrekken om te doen.

Hoe kan het dat sommigen mensen hier al 20 jaar wonen en nog amper Nederlands kunnen terwijl anderen het in een aantal jaar leren??? Juist ja, de wil om er zelf wat van te maken maakt een groot verschil.

:respect: en zo is het !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+2
(permanent verbannen)

Dat zei ik ook niet, ik zei dat je een achterlijke koe bent. Zie je nou wel dat je niet eens weet waar het over gaat?

Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 20:19:
hihihi hahaha jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hij heeft gelijk he, ha ha ha, hilarisch..

Jeroenzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz staat bekend als de meest irritante betweter op flock, dus ja, hij zal wel gelijk hebben :D

meiske toch:)
Waarschuw beheerder
+1

:lol: :aai:

Toch eigk wel jammer dat er in zo'n topic wat een zeer treurig bericht bevat mensen elkaar gaan beledigen,
Maar goed, ook dat hou je niet tegen en kun je helaas niet stoppen, de admins hebben wel weer wat werk volgens mij (y)

Ondanks de beledigingen toch ook wat aardig goede argumenten gelezen over en weer (y)
Waarschuw beheerder
-1
donateur

Echt he :'(

Het staat gewoon zwart op wit dat buitenlanders gemiddeld veel vaker zijn betrokken bij misdaad in de breedste zin van het woord.

Het punt is, dat het de daad niet meer of minder erg maakt.
Het punt is, dat niemand stilstaat bij het werkelijke feit, maar het uitdraait op een discussie over allochtonen.

Ik denk dat deze jongen zich in zijn graf omdraait, wan jullie zijn allang het punt voor bij waar het echt om draait.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op dinsdag 12 juli 2011 om 21:14:
Ik denk dat deze jongen zich in zijn graf omdraait, wan jullie zijn allang het punt voor bij waar het echt om draait.

Je hebt helemaal gelijk (y)
Waarschuw beheerder
+2
Ik snap echt niet wat er hier te lachen valt in dit forum. (ook niet om geplaatste opmerkingen van vrienden etc.)

Als je maar een klein beetje respect kan op brengen in dit forum dan moet je dat gewoon tonen.
Lukt dat niet... dan moet je hier niet reageren.
Dit is een serieus topic... het kan ook jou vriend of vriendin kunnen over komen.

Dit is echt zo triest wat hier gebeurd is.

Helaas kennen wij hier geen doodstraf meer in Nl, want dit tuig verdient niet beter dan dat. (als er puur bewijs voor is)
En dat blijkt er te zijn door middel van bewakings video's.

Wat een geluk hebben die daders weer.
Met een taak straf zullen ze er wel weer vanaf komen. Een weekje schoffelen van de plantsoenen en je bent weer op vrije voet.

Dit is te gek voor woorden, deze mensen moet tot aan hun dood vervolgd worden.
Het mag gewoon niet zo zijn dat je iemand zomaar van het leven beroofd.

De wetten moeten nodig hier in Nl aangepast worden voor dit soort incidenten (ook wel tuig genoemd)
Waarschuw beheerder
altijd weer onder een tunneltje
Waarschuw beheerder
+2
Weer, kun je nog wel uitgaan in Nederland eigenlijk?
Waarschuw beheerder
+1-1
dom

Zelfkennis(L)

Uitspraak van P@S op dinsdag 12 juli 2011 om 19:37:
die kiezen mooie meiden uit, moet wel wat opleveren natuurlijk

Oke die was geniaal :roflol:

Uitspraak van killingscum op dinsdag 12 juli 2011 om 20:33:
en zo is het !

Inderdaad, mooi verwoord Bjorn :D(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3-1
Uitspraak van Satanica op dinsdag 12 juli 2011 om 21:14:
Het punt is, dat het de daad niet meer of minder erg maakt.
Het punt is, dat niemand stilstaat bij het werkelijke feit, maar het uitdraait op een discussie over allochtonen.

Dan heb jij mij helaas verkeerd begrepen denk ik. Als je goed had gelezen gaat het mij niet om de allochtonen. Ik constateer alleen
helaas dat die er wel vaker bij zijn betrokken.

Dat neemt niet weg dat het verschrikkelijk is wat er is gebeurd. En dat is waar ik mij druk om maak. Of het nu een buitenlander is
of een Nederlander doet er geen ene fuck toe!

Maar goed, ik hou er wel over op, die jongen komt er niet door terug. Mag hopen dat er in de nabije toekomst een keer aan de noodrem
word getrokken om dit soort schandalige gebeurtenissen te voorkomen.
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van Floor * op dinsdag 12 juli 2011 om 18:53:
ik vind dat jij weer weer terug naar school moet (als je niet meer op school zit dan) om het niveau van je berichtjes wat op te krikken, en om te leren wat discussies voeren inhoud. En niet achterlijke dingen te gaan roepen, wat helemaal niet met het onderwerp te maken heeft

(Y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 19:59:
Schelden jullie maar lekker verder met zn allen volk Ik heb mn lolletje gehad, i'm out! Toedels!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 20:01:

Inderdaad..
Zij is alleen in staat om zulk soort tekst te schrijven:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 20:02:
boehoe

zielig mensje..

OT: het is treurig dat dit gebeurd is.
Er heerst tegenwoordig zo'n onverdraagzaamheid onder de mensen. Ik werk zelf in Rotterdam, de mensen gunnen elkaar niks meer, geen seconde, geen meter...
Er lopen zoveel gefrustreerde mensen rond. Of mensen die gewoon gevoelloos zijn geworden.
Kijk hier op PF, hoeveel mensen steken er niet de draak met zeer ernstige berichten.
Men boeit het gewoon niks meer... een mensenleven is niets meer waard.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van rOxXy :[ op woensdag 13 juli 2011 om 09:34:
Of mensen die gewoon gevoelloos zijn geworden.
Kijk hier op PF, hoeveel mensen steken er niet de draak met zeer ernstige berichten.

Daar heb je denk ik een punt. We worden dagelijks geconfronteerd met een stortvloed aan dood en verderf waardoor we er een soort immuum voor worden. Alleen nog grote incidenten zoals Alphen of Apeldoorn doet nog wat met de mens.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Dat is idd waar.
Het is teveel ellende en ik denk ook dat het in de aard van de mens ligt om jezelf te beschermen.
Als je echt gaat nadenken en al die ellende gaat voelen, dan wordt je helemaal gek denk ik...

Dus ergens is het een soort van zelfbescherming.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van rOxXy :[ op woensdag 13 juli 2011 om 09:34:

vind je het gek in zo'n debiele wereld als waarin wij leven.

Uitspraak van Van H tot Z op woensdag 13 juli 2011 om 10:22:
We worden dagelijks geconfronteerd met een stortvloed aan dood en verderf waardoor we er een soort immuum voor worden

word
Uitspraak van Van H tot Z op woensdag 13 juli 2011 om 10:22:
Alleen nog grote incidenten zoals Alphen of Apeldoorn doet nog wat met de mens.

ook al niet meer over een tijdje

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van killingscum op dinsdag 12 juli 2011 om 20:33:

Ik ben van mening dat een ieder die naar Nederland komt om wat voor reden dan ook, zich moet aanpassen aan de samenleving. Voor mij mogen ze hun cultuur behouden, vind verschillende culturen juist schitterend. Dat het bij het berbertuig anders uitpakt is jammer, maar Nederland heeft zoveel mooie culturen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2011 om 13:47:
Ik ben van mening dat een ieder die naar Nederland komt om wat voor reden dan ook, zich moet aanpassen aan de samenleving.

Snap hier echt niks van. Op welke manier passen deze mensen zich niet aan volgens jou dan?

Ze houden zich niet aan de wet, dat staat daar helemaal los van. Heeft ook niets met cultuur of iets te maken maar feit dat ze gewoon de wetovertreden en daar zijn regels en straffen voor.

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Esther :facepalm: op dinsdag 12 juli 2011 om 23:48:
Weer, kun je nog wel uitgaan in Nederland eigenlijk?

Zolang er geen grote groepen allochtonen rondhangen lijkt het me geen probleem. Waar ik woon kwamen ze vroeger ook maar hier zijn ze door de plaatselijke bevolking gewoon met gelijke munt terugbetaald dus hier komen ze niet meer. En dat is maar goed ook.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 13 juli 2011 om 13:58:
Waar ik woon kwamen ze vroeger ook maar hier zijn ze door de plaatselijke bevolking gewoon met gelijke munt terugbetaald dus hier komen ze niet meer.

dan waren het ook laffe hoeren, als er een goed groepje in jou dorpie komp. blijft er weinig over van die klompenzwaaiers.

Zolang er geen grote groepen allochtonen rondhangen lijkt het me geen probleem.

zekers niet mee eengs.

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
:lol: Waarheid is hard he? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juli 2011 om 00:02:
dan waren het ook laffe hoeren, als er een goed groepje in jou dorpie komp. blijft er weinig over van die klompenzwaaiers.

Dat album van jou :facepalm:

Ekte gangstah boiii B)

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van P@S op donderdag 14 juli 2011 om 17:12:
Ekte gangstah boiii B)

[img width=600 height=480]http://failfun.com/wp-content/uploads/gangsta_floppy_disks.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
-1
Dat album van jou :facepalm:

Ekte gangstah boiii B)

mijn album gangstah? :D

Waarschuw beheerder
-1
Ekte gangstah boiii B)

een echte internet hooligan dat zie je zo
Waarschuw beheerder
-1

Moest hier toch nog ff aan denken toen ik dit las:

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2011/07/dronken-plattelandsjongere-vecht-sneller
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Van H tot Z op donderdag 21 juli 2011 om 10:51:
Moest hier toch nog ff aan denken toen ik dit las:

Dat geloof ik ook wel mbt alcohol

Maar nu datzelfde onderzoek ook doen voor jongeren onder invloed van o.a. coke en wiet ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@S op donderdag 21 juli 2011 om 11:08:
Maar nu datzelfde onderzoek ook doen voor jongeren onder invloed van o.a. coke en wiet

Ik denk dat er heel weinig verband is tussen wiet en geweld. Coke misschien wel, maar denk dat hollandse jeugd veel meer coke gebruikt als onze noord afrikaanse vrienden :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Van H tot Z op donderdag 21 juli 2011 om 11:15:
Coke misschien wel, maar denk dat hollandse jeugd veel meer coke gebruikt als onze noord afrikaanse vrienden

Geen idee, weet wel mijn eigen ervaringen mbt agressie tijdens stappen....en dat onze noord afrikaanse vrienden goed thuis zijn in het nuttigen van genotsmiddelen via hun neus ;-)
Waarschuw beheerder
gewoon terugklappen, en harder dan die boeren... opgelost

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@S op donderdag 21 juli 2011 om 11:08:
wiet

:lol: dan ben je toch te lui om ruzie te zoeken, ALS je al zin hebt om van de bank te komeng om op stap te gaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2011 om 17:07:
dan ben je toch te lui om ruzie te zoeken, ALS je al zin hebt om van de bank te komeng om op stap te gaan

Er zijn zat mensen die juist heel druk worden van wiet hoor ;-)

Ikzelf o.a., blow daarom ook nooit, niet mijn ding :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@S op donderdag 21 juli 2011 om 18:49:
Ikzelf o.a., blow daarom ook nooit, niet mijn ding

heb het jaren gedaan, net een paar dagen gestopt. omdat ik er te lui van wordt :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2011 om 23:07:
net een paar dagen gestopt.

Waarschuw beheerder
niet lacheng melong, dit is een serieuze zaak

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2011 om 23:19:
niet lacheng melong,

Ik lach je toe jwt 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2011 om 10:42:
Ik lach je toe jwt

whe. moest er wel ff bij zeggen dat ik van min. 3 joints per dag naar 0 was gegaan, dan is een paar dagen niet blowen al een hele prestatie :lol: nu al een dikke week niks meer :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2011 om 23:07:
net een paar dagen weer begonnen :smoke:

Waarschuw beheerder
:lol: sjors weer flinks deraan

Waarschuw beheerder
whe jwt b)
nee man gelukkig niet zeg , al tijdje van die troep af....moet wel zeggen dat het op afters nog wel lekker is voor een x (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2011 om 12:06:
moet wel zeggen dat het op afters nog wel lekker is voor een x

dat sws, na een nacht flink doorhalen is een blow zwaar lekker, absoluut :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2011 om 12:15:
dat sws, na een nacht flink doorhalen is een blow zwaar lekker, absoluut

slapen of neuken dan, geen blow iig :no:

Waarschuw beheerder
ik nu ook niet meer :lol: maar eih slapen wordt hem dan niet, meestal ben ik te ver heen om te neuken dus dan wordt het een flinkse borrel :)

Waarschuw beheerder
Zolang er geen grote groepen allochtonen rondhangen lijkt het me geen probleem

Er vallen altijd al doden tijdens het uitgaan, dat is echt altijd al het geval, en er vallen nu niet meer doden dan vroeger