Ik heb helemaal geen zin om op alles hierboven in te gaan. Veel opmerkingen zijn van het nivo 0....
De mensen die willen denken dat iedereen even erg is wat betreft dit soort terreur moeten dat maar lekker doen. Blijf je kop in het zand steken
De feiten liegen niet. En dan baseer ik mij niet op de media maar gewoon keiharde statistische cijfers over de misdaad.
Het staat gewoon zwart op wit dat buitenlanders gemiddeld veel vaker zijn betrokken bij misdaad in de breedste zin van het woord.
Helaas willen sommigen mensen dit niet zien en blijven ze maar krampachtig vasthouden aan hun vertekende beeld van de werkelijkheid.
Het heeft echt helemaal niets met afkomst te maken, yeah right

Open your fucking eyes please!
Is het de fout van die allochtonen? Dat is wel een goede vraag! Ik denk ja en nee.
Waarom nee? Omdat ze zo worden opgevoed. Om maar een voorbeeld aan te halen, de eer staat in die culturen veel hoger. Het word als normaal gezien om vergeldingsacties
uit te voeren onder veel van dit soort culturen.
Ik ben van mening dat iedereen die hier komt wonen zich dienen aan te passen naar onze cultuur en niet andersom! En daarom ben ik van mening dat er wel degelijk schuld is aan hun zijde. Want er zijn veel buitenlanders die dit gewoon verrekken om te doen.
Hoe kan het dat sommigen mensen hier al 20 jaar wonen en nog amper Nederlands kunnen terwijl anderen het in een aantal jaar leren??? Juist ja, de wil om er zelf wat van te maken maakt een groot verschil.
En daar gaat het mis, die inburgering word niet goed gehandhaafd. Dat is ook moeilijk om dat te handhaven... Maar het word hoog tijd dat hier eens goed over word nagedacht want dit gaat op de lange termijn finaal mis als je het mij vraagt.
Dus moraal van het verhaal, het is te makkelijk om de "buitenlanders" overal de schuld van te geven. Het is een combinatie van een andere mentaliteit en/of cultuur onder
dit soort mensen. En het falen van de overheid om hier verandering in te brengen.
Dit geld overigens ook voor alle Nederlanders die dit soort terreur toepassen. Het is vaak een soort volk wat gewoon weinig respect heeft voor de medemens. Ik denk dat iedereen wel weet wat voor type mensen ik bedoel. De New Kids serie is niet totaal uit de lucht gegrepen...