Partyflock

Forumonderwerp · 1119094
Waarschuw beheerder
+1-3
donateur
De 20-jarige man uit Wierden die ernstig gewond raakte bij een ruzie in discotheek Lucky in Rijssen, is overleden aan zijn verwondingen. Hij kreeg in de discotheek ruzie met vijf mannen, in de leeftijd tussen 17 en 21 jaar, uit Rijssen.

Daarbij werden over en weer klappen uitgedeeld. De man uit Wierden werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht waar hij zondagochtend is overleden. De vijf mannen uit Rijssen zijn aangehouden. Onderzoek van de politie moet meer duidelijkheid geven over wat er precies is gebeurd. Mensen die iets gezien hebben of foto's hebben wordt gevraagd zich bij de politie te melden.
Waarschuw beheerder
Gozer is gewoon verkeerd terecht gekomen. Had iedereen van ons kunnen gebeuren. Maakt het verhaal nog tragischer.
http://www.tctubantia.nl/regio/reggestreek/9088075/Rijssenaren-sloegen-niet-met-zn-allen-Wierdenaar-dood.ece
Waarschuw beheerder
-2
wat een discussies hier:cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P@S op zondag 10 juli 2011 om 20:14:
Zinloos geweld doe je doorgaans niks tegen, dan kun je nog zo tegen vechten zijn, het overkomt je.

Dat is absoluut waar hoor, maar de uitspraak die ik citeerde deed bij mij vermoeden dat je niet 'normaal' bent als je nog nooit hebt gevochten...Ik vindt dat wel normaal eigenlijk (dat je dus geen ruzies opzoekt...Dat het je overkomt omdat er mongolen zijn die iets slechts in zin hebben is een ander verhaal)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Asbakkie jwt op zondag 10 juli 2011 om 20:15:
Maakt het verhaal nog tragischer.

Het verhaal doet de ronde dat hij naderhand nog zedelijk betast werd door ambulancepersoneel....:clown:
Gozer is gewoon verkeerd terecht gekomen

Sinds wanneer is het gewoon om verkeerd terecht te komen? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 10 juli 2011 om 20:27:
maar de uitspraak die ik citeerde deed bij mij vermoeden dat je niet 'normaal' bent als je nog nooit hebt gevochten...Ik vindt dat wel normaal eigenlijk (dat je dus geen ruzies opzoekt...

Mee eens. (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 10 juli 2011 om 18:48:
Heb wel diverse malen ruzies gesust maar dat geeft me alleen maar meer recht om kritiek op dit soort tuig te hebben.

schouderklopjenG voor jouw dude :respect:
volgens mij had ik al eens eerder een lintje voor je geopperd, of nie?

Waarschuw beheerder
jongen heeft niet geslagen. dus weer voorvalletje zinloos.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koen..... op zondag 10 juli 2011 om 14:21:
kijk maar een avondje opsporing verzocht, 9 van de 10 zijn getint of zwart.

Enige wat ik daar hoor is dat de daders vaak van oost Europese afkomst zijn, getint en zwart zijn allang ingehaalt door de oostblok boys. De enige blanke die ik in dat programma ziet zijn de domme Nederlandse junks die een bankpas vol in beeld leeg trekken.

OT: Tja, kan iedereen gebeuren als je uit gaat. Maar ook op straat of een buren ruzie. Als je zo gaat denken kan je jezelf beter opsluiten en als kluizenaar leven, tenzij er ingebroken bij wordt dan...... zo kan je door blijven gaan. Zo draait de wereld nou eenmaal.
Waarschuw beheerder
-2
Trieste afloop en vooral triest voor de families.

Die daders zullen dit ook niet bedoelt hebben en het is veel te vroeg om er wat over te zeggen. Iedereen die wel eens ruzie heeft of heeft gehad kan dit overkomen. één klap kan al fataal zijn dus het zegt allemaal niet zoveel.
Waarschuw beheerder
Gozer is gewoon verkeerd terecht gekomen. Had iedereen van ons kunnen gebeuren. Maakt het verhaal nog tragischer.
http://www.tctubantia.nl/regio/reggestreek/9088075/Rijssenaren-sloegen-niet-met-zn-allen-Wierdenaar-dood.ece

Correctie....

Had niet ieder van ons kunnen overkomen..
Had alleen "ieder van ons" kunnen overkomen die het nodig vind met zijn poten aan een ander te zitten..

Tis gewoon een triest geval voor beide betrokken families..

1 familie wordt gebeld met de mededeling uw "zoon,broer, vriend" komt nooit meer thuis..
Andere families worden gebeld met de mededeling "uw zoon,broer,vriend whatever" heeft iemand doodgetrapt..

Erg zat...

R.I.P. Mark
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darinka (K) op maandag 11 juli 2011 om 09:45:
Correctie....

Had niet ieder van ons kunnen overkomen..
Had alleen "ieder van ons" kunnen overkomen die het nodig vind met zijn poten aan een ander te zitten..

Onzin!

Genoeg gevallen van zinloos geweld met dodelijke afloop, waarbij het slachtoffer niets verkeerds deed en gewoon toevallig op het verkeerde moment op de verkeerde plek was.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@S op maandag 11 juli 2011 om 10:06:
Genoeg gevallen van zinloos geweld met dodelijke afloop, waarbij het slachtoffer niets verkeerds deed en gewoon toevallig op het verkeerde moment op de verkeerde plek was.

Ze bedoelde de daders slimpie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boß¿ op zondag 10 juli 2011 om 17:41:
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/03387/Turken-zeer-actief-in-Nederlandse-misdaad.htm

Wel een ouder artikel, maar toch. Turken zijn doorgaans meer georganiseerd.

met andere woorden bedoelde ik ze zijn meer georganiseerd en je hoort er daardoor minder over.

Uitspraak van ;) Gouwe Ouwe :p ;) op zondag 10 juli 2011 om 17:48:
Daar veranderd geen één nationaliteit iets aan..

jawell als het turken of marokkane waren dan is het veel erger :cry:

Uitspraak van ;) Gouwe Ouwe :p ;) op zondag 10 juli 2011 om 18:35:
Hadden ze iets eerder moeten bedenken, gewoon handen thuis moeten houden dan hadden ze dit ook niet mee hoeven te dragen

verhaal wat er daadwerkelijk heeft afgespeeld is nog helemaal niet bekend.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2011 om 11:50:

Klopt helemaal, maar de dader had het ook gewoon met woorden af kunnen handelen ipv een fatale klap uit te delen (y)
Dat het slachtoffer die gehad heeft is wel bekend...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jawell als het marokkane waren dan is het veel erger

niet echt, maar procentueel is de kans daarop wel het grootst.
Waarschuw beheerder
-7
Wat een nare manier om zo aan je einde te komen.

Ik was er niet bij maar ik kan me niet voorstellen dat de dader ( s ) hier op uit waren
het had iedereen kunnen overkomen :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

precies.

Uitspraak van Darinka (K) op maandag 11 juli 2011 om 12:06:
dank u

alstu :)
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van º²º Lieverdinie op maandag 11 juli 2011 om 12:16:
Ik was er niet bij maar ik kan me niet voorstellen dat de dader hier op uit waren
het had iedereen kunnen overkomen

Tjonge jonge :facepalm:

Waarschuw beheerder
tja.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ;) Gouwe Ouwe :p ;) op maandag 11 juli 2011 om 11:57:
Klopt helemaal, maar de dader had het ook gewoon met woorden af kunnen handelen ipv een fatale klap uit te delen

En dat is nu net hetgeen waar veel van die gasten moeite mee hebben.

met andere woorden bedoelde ik ze zijn meer georganiseerd en je hoort er daardoor minder over.

En dat maakt het minder erg?
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Mell Da Cruz op maandag 11 juli 2011 om 12:16:
Ik was er niet bij maar ik kan me niet voorstellen dat de dader hier op uit waren
het had iedereen kunnen overkomen

Kansloos :S (net als die persoon die eerder al zo'n opmerking maakte..)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Van H tot Z op maandag 11 juli 2011 om 08:55:
Die daders zullen dit ook niet bedoelt hebben en het is veel te vroeg om er wat over te zeggen. Iedereen die wel eens ruzie heeft of heeft gehad kan dit overkomen. één klap kan al fataal zijn dus het zegt allemaal niet zoveel.

Ja precies, het is gewoon weer een incidentje net als altijd joh. Aai aai knuffel knuffel. :')

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Ja, laten we met zn allen de daders een warme knuffel geven, want ze gaan het nog zwaar krijgen de komende tijd.. Slachtoffer door eigen daad ditdat :')
laatste aanpassing

Artiest System
Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van º²º Lieverdinie op maandag 11 juli 2011 om 12:16:
Ik was er niet bij maar ik kan me niet voorstellen dat de dader ( s ) hier op uit waren

Nee tuurlijk niet. Dat was de moordenaar van Rene Steegmans ook niet, en van Rob Sitek ook niet he? Maar ze zijn wel dood. En toevallig ook door allochtonen.
Waarschuw beheerder
+1
De meeste kunnen een verbale confrontatie niet handelen, en door onmacht van woorden beginnen ze dan meestal maar te meppen en als dat niet helpt komt er vaak ook nog een mes of vuurwapen aan te pas :/
Dat is helaas de mentaliteit tegenwoordig :no:
Niet luisteren, dan maar voelen :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van ;) Gouwe Ouwe :p ;) op maandag 11 juli 2011 om 14:43:
Niet luisteren, dan maar voelen

Haha ja en typisch dat het grootste gedeelt van de mensen hier die zegt hiervan te walgen om zulke straffen vraagt :lol: Hypocrieten :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Van H tot Z op maandag 11 juli 2011 om 15:03:
Haha ja en typisch dat het grootste gedeelt van de mensen hier die zegt hiervan te walgen om zulke straffen vraagt

Daar heb je gelijk in, en valt ook niet goed te praten..
Het verschil is alleen dat het hier verbaal geroepen wordt maar niet in uitvoering gebracht wordt :)
Waarschuw beheerder
-1
Hard aanpakken! Zelf ook slachtoffer geweest van zinloos geweld en anderhalf jaar moeten revalideren door dat stelltej mongo;en... Haantjes gedrag :cry:

RIP
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van ;) Gouwe Ouwe :p ;) op maandag 11 juli 2011 om 15:16:
Het verschil is alleen dat het hier verbaal geroepen wordt maar niet in uitvoering gebracht wordt

Tja dan moeten ze het ook nie tzeggen...

zulke vechtpartijtjes zijn er 1000 van in een weekend, soms loopt het verkeerd.

Tis triest maar waar...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2011 om 18:31:
Ergste lijkt me voorr de 'daders' waarschijnlijk was het niet hun bedoeling om die jongen dood te slaan.
Gewoon vechtpartijtje die uit de hand is gelopen. Die jongens dragen dit voor altijd mee. Sterkte

Gast, WTF! :/ serieus???? :S:S:S
Hadden ze maar ff 2 seconden moeten nadenken, ipv gelijk erop los rammen :S

Denk eens ff aan de nabestaanden van het slachtoffer, daar voel ik bij mee.

Sterkte!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Van H tot Z op maandag 11 juli 2011 om 15:29:
zulke vechtpartijtjes zijn er 1000 van in een weekend, soms loopt het verkeerd.

Van zulke vechtpartijen zijn er zeker geen 1000 van in een weekend.
Wat een bullshit.

Je mag toch niet hopen dat er in elke stad 5 turken onder tunneltjes staan te wachten op potentiele slachtoffers.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van killingscum op zondag 10 juli 2011 om 13:43:
Hij kreeg in de discotheek ruzie met vijf mannen, in de leeftijd tussen 17 en 21 jaar, uit Rijssen.

Uitspraak van P@S op maandag 11 juli 2011 om 16:13:
Je mag toch niet hopen dat er in elke stad 5 turken onder tunneltjes staan te wachten op potentiele slachtoffers.

weet niet waar jij je info vandaan haalt??
Waarschuw beheerder
-2
Ja dat lees ik niet. maargoed, zie zo gauw ook niets over een tunneltje maar alleen een ruzie in een disco??????????????????
Waarschuw beheerder
+2

Heeft niets te maken met turken.. Ben zelf door 3 volwassen Nederlanders van middelbare leeftijd te grazen genomen.
Het is gewoon onkunde va die lui. Het kan oover en door allerlei types worden gedaan. Het zijn gewoon lopende tijdbommen die eerder hulp moeten zoeken met hun eigen drama :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@S op zondag 10 juli 2011 om 19:58:
Reactie van iemand die er naar eigen zeggen bij was op FOK forum:

Was er zelf gisteravond ook bij, 5 allochtonen jongeren zijn opgepakt.
Daarnaast is het niet in Lucky gebeurt maar erbuiten bij een tunnel.
Lucky heeft die jongen onder gebracht om vervolgens politie/ambulance te bellen.

Jammer maar helaas woon zelf ook in Wierden kende Mark ook, maar als ik hier zo lees over de onwetende mensen krijg ik toch wel een op mijn gezicht. Alles word er bij gehaald: geloof, pauper tent etc.

Hij reed met zijn fiets onder de tunnel waar die vijf jongens stonden te wachten hieruit kwam een woordenwisseling en is Mark van zijn fiets afgestapt om vervolgens verhaal te halen.

De rest is bekend..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ;) Gouwe Ouwe :p ;) op maandag 11 juli 2011 om 16:34:
en is Mark van zijn fiets afgestapt om vervolgens verhaal te halen.

Ook niet echt slim he...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Van H tot Z op maandag 11 juli 2011 om 16:31:
Ja dat lees ik niet

Ik wel :-)

Uitspraak van ;) Gouwe Ouwe :p ;) op maandag 11 juli 2011 om 16:34:
Reactie van iemand die er naar eigen zeggen bij was op FOK forum:

Was er zelf gisteravond ook bij, 5 allochtonen jongeren zijn opgepakt.
Daarnaast is het niet in Lucky gebeurt maar erbuiten bij een tunnel.
Lucky heeft die jongen onder gebracht om vervolgens politie/ambulance te bellen.

Jammer maar helaas woon zelf ook in Wierden kende Mark ook, maar als ik hier zo lees over de onwetende mensen krijg ik toch wel een op mijn gezicht. Alles word er bij gehaald: geloof, pauper tent etc.

Hij reed met zijn fiets onder de tunnel waar die vijf jongens stonden te wachten hieruit kwam een woordenwisseling en is Mark van zijn fiets afgestapt om vervolgens verhaal te halen.

De rest is bekend..

Dank u :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruud Duur op maandag 11 juli 2011 om 16:56:
Dus je moet bang zijn?

Je hoeft van mij niet bang te zijn... Maar het is al kansloos om "verhaal" te gaan halen omdat je er niets mee opschiet... nu doe je het wel en ben je dood...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruud Duur op maandag 11 juli 2011 om 16:56:
Dus je moet bang zijn?

Verstandig zijn misschien en gewoon doorfietsen....ik zou daar zelf ook moeite mee hebben, laat me niet zomaar wat zeggen nml....aard van het beestje
Waarschuw beheerder
donateur
Van zulke vechtpartijen zijn er zeker geen 1000 van in een weekend.
Wat een bullshit.

Inderdaad ik denk nog wel een stuk meer.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van P@S op maandag 11 juli 2011 om 16:59:
Verstandig zijn misschien en gewoon doorfietsen

Tja, als je dan een beetje pech hebt komen ze nog achter je aan ook, de allochtoontjes zijn nu eenmaal snel in hun "eer" aangetast.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Van H tot Z op maandag 11 juli 2011 om 16:58:
Je hoeft van mij niet bang te zijn... Maar het is al kansloos om "verhaal" te gaan halen omdat je er niets mee opschiet... nu doe je het wel en ben je dood...

net of wanneer ze je staande houden onder een bruggetje, je erna gewoon door laten fietsen, vrij naief.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Telegraaf:

Het slachtoffer was zeer betrokken bij mensen die het minder breed hadden. Hij volgde de studie Pedagogisch Werk bij Landstede in Raalte. De dag voor het fatale bezoek aan disco, keerde hij terug van een reis met zijn studiegenootjes. Samen hadden ze in Roemenië een week pleegkinderen geholpen. "Mark was erg enthousiast tijdens die reis en kondigde aan terug te willen keren. De reis betaalden de deelnemers zelf, dus dat zegt wel iets over hun inzet", zegt directeur Jan Dobben van Landstede.

Jaja, wederom een veelbelovend hardwerkend jongmens afgemaakt door allochtoons crimineel tuig.
Waarschuw beheerder
Is dat dik vet zwart drukken van de letters voor een meer dramatisch effect??