Partyflock

Forumonderwerp · 1117968
4 volgers · 23532x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
Ik ben van plan morgen truffels te nemen met een vriend van me, maar ik heb maar 15g..
We moeten hem allebij heel goed voelen maar is er een manier zodat die effect milder word?
we eten allebij niks, we gaan de truffels in thee zetten en allebij 7,5g. Iemand heeft me gezegt dat je die theezakje open moet maken nadat de truffel thee klaar is en dan die thee spul roken, wat heeft dat voor een effect?
En als we de truffels ophebben nemen we nog een jonko want dat versterkt het en verlengt het. Zijn er nog andere manieren om het te versterken?
Waarschuw beheerder
Ik heb ze ook binnen.
Uitspraak van actief op vrijdag 9 december 2011 om 20:18:
Woensdag besteld vandaag binnen

:) :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 9 december 2011 om 20:18:
kerst

Jaaah gaat zeker met kerst worden (L)
Net de boom gehaald en gezet en hij is prachtig!!! En als je alle lampen uit doet dan komen er van de kerstlampjes een leuke schaduw op het plafond. En het is zo gezellig perfecte setting. Nog een berg kaarsjes fruit en koekjes erbij en het feest kan beginnen!!!

Heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!!! :cheer:
Waarschuw beheerder
We hebben ze ook binnen. (: Trippen wordt alleen uitgesteld, we gaan eerst 4FMP proberen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op zaterdag 10 december 2011 om 19:48:
We hebben ze ook binnen. (: Trippen wordt alleen uitgesteld, we gaan eerst 4FMP proberen.

Ik zou beginnen met trippen :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 10 december 2011 om 19:50:
Ik zou beginnen met trippen

Haha, waarom?

Waarschuw beheerder
Omdat ik 4-FMP niks aan vind :lol:

Paar keer gehad maar het is niet mijn ding en ik merk er niet zo heel veel van.
Wel wat helder en zin om iets te doen en energie maar het was het allemaal net niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 10 december 2011 om 20:00:
Omdat ik 4-FMP niks aan vind

Paar keer gehad maar het is niet mijn ding en ik merk er niet zo heel veel van.
Wel wat helder en zin om iets te doen en energie maar het was het allemaal net niet.

Dan vind je speed ook niets zeker?

Denk trouwens dat we je advies niet op gaan volgen, sorreh!

Waarschuw beheerder
Speed wel :lol:
Waarschuw beheerder
whaha, speed wel maar 4-fmp niks? hmmm :O

ik zou echt voor 4-fmp gaan :D speed heeft mij nog weinig tot geen energy gegeven meer lamheid. en wakker blijven-_-

maar ff ontopic, ik wil binnenkort gaan trippen op de truffels. maar wil er dan snoepje bij doen :D ( xtc / mdma pil )
hippieflip dus, iemand ervaring mee?

was elk geval van plan eerst de truffels te laten werken en erna snoepje erbij :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yelle op zaterdag 10 december 2011 om 21:04:
iemand ervaring mee?

Geen ervaring mee, wel met candy flippen. Als ik jou was zou ik de mdma dosis niet te hoog leggen, omdat het kan gaan overheersen. En ik zou inderdaad wachten tot de truffels lekker aan het pieken zijn ;)

(Maar is uiteindelijk ook een beetje wat je zelf wilt natuurlijk.)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yelle op zaterdag 10 december 2011 om 21:04:
whaha, speed wel maar 4-fmp niks? hmmm

ik zou echt voor 4-fmp gaan speed heeft mij nog weinig tot geen energy gegeven meer lamheid. en wakker blijven-_-

maar ff ontopic, ik wil binnenkort gaan trippen op de truffels. maar wil er dan snoepje bij doen ( xtc / mdma pil )
hippieflip dus, iemand ervaring mee?

was elk geval van plan eerst de truffels te laten werken en erna snoepje erbij

Bij mij niet. Speed kan ik eigelijk alles doen wat ik wil heb bergen energie en overal zin in praten, muziek tekenen alles is leuk. Maar met 4-fmp is het gewoon allemaal niet zo allemaal maar een klein beetje. Maja idd offtopic.

Hippieflip ja daar ben ik ook wel nieuwschierig naar. :jaja:
Waarschuw beheerder
zou ongeveer 180mg moeten zijn, pak waarschijnlijk een halve en eventueel een kwartje/halve erna erbij mocht ik dit nodig vinden ;)?
Waarschuw beheerder
Zo zou ik het ook doen ja.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 10 december 2011 om 21:39:
Maja idd offtopic.

ja wou reageren, maar dacht ja strax komt Lassie ff langs grrr haha :P

Uitspraak van actief op zaterdag 10 december 2011 om 21:39:
Hippieflip ja daar ben ik ook wel nieuwschierig naar. :jaja:

moeten ook eens wat reportjes van komen hier erover ;), al ben ik niet de beste reporter zie wel wat ik erover kan vertellen :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yelle op zondag 11 december 2011 om 03:51:
ja wou reageren, maar dacht ja strax komt Lassie ff langs grrr haha

Ach dit toppa is toch een beetje dood. Alleen sinds de gratizz truffel actie staat het even in het licht :lol:
Uitspraak van Yelle op zondag 11 december 2011 om 03:51:
moeten ook eens wat reportjes van komen hier erover , al ben ik niet de beste reporter zie wel wat ik erover kan vertellen

Ik zal het de volgende keer ook proberen. En dan zal ik wel een reportje maken.
Maar ik vind dat jij dan ook maar gewoon moet proberen om er 1 te schrijven/typen :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 11 december 2011 om 14:10:
k zal het de volgende keer ook proberen. En dan zal ik wel een reportje maken. Maar ik vind dat jij dan ook maar gewoon moet proberen om er 1 te schrijven/typen :lol:

achja, moet eerst nog eens zien waar en met wie. vriend van mij heeft ze nu ook, maar dit weekend niet van gekomen :(.
alleen jammer dat het nu winter is(vanwege de kou), anders zou ik nog ff buiten willen lopen. wat me vorige keer niet gelukt is omdat degene die met mij meedeed. niet naar buiten wou of elk geval niet zocht op te staan ( terwijl hij wel 2 uur zeurt om een sigaret die hij niet in het hotelkamertje mocht oproken :P )

dus wil eigenlijk wel even wat rondjes kunnen lopen of iets met veel ruimte, en anders maar weer op een kamertje :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Yelle op zondag 11 december 2011 om 23:04:
wat me vorige keer niet gelukt is omdat degene die met mij meedeed. niet naar buiten wou of elk geval niet zocht op te staan

in het hotelkamertje

Klinkt spannend :o
dus wil eigenlijk wel even wat rondjes kunnen lopen of iets met veel ruimte

Heb hetzelfde probleem :) Ach anders in de kerstvakantie maar warm aankleden er er gewoon voor gaan. Kijken wat het winterlandschap te bieden heeft in het trip-spectrum. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op zondag 11 december 2011 om 23:14:
Klinkt spannend :o

je weet wel waar ik het over heb :P ( berlin XD )

Heb hetzelfde probleem :) Ach anders in de kerstvakantie maar warm aankleden er er gewoon voor gaan. Kijken wat het winterlandschap te bieden heeft in het trip-spectrum. :)

tsja, vraag me af hoe sneeuw eruit ziet eronder :P welke kleuren de sneeuw ons te bieden heeft :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
achja, moet eerst nog eens zien waar en met wie. vriend van mij heeft ze nu ook, maar dit weekend niet van gekomen .
alleen jammer dat het nu winter is(vanwege de kou), anders zou ik nog ff buiten willen lopen. wat me vorige keer niet gelukt is omdat degene die met mij meedeed. niet naar buiten wou of elk geval niet zocht op te staan ( terwijl hij wel 2 uur zeurt om een sigaret die hij niet in het hotelkamertje mocht oproken )

dus wil eigenlijk wel even wat rondjes kunnen lopen of iets met veel ruimte, en anders maar weer op een kamertje laatste aanpassing 11 december 2011 23:09

Dan kun je het beste voor de volgende keer wel wat kleine afspraken maken. Woon je nog thuis? Misschien dat je kunt trippen als je ouders ofzo een weekendje weg zijn of als ouders van vrienden weg zijn.

Heb hetzelfde probleem Ach anders in de kerstvakantie maar warm aankleden er er gewoon voor gaan. Kijken wat het winterlandschap te bieden heeft in het trip-spectrum.

Ja maar als je thuis woont en je hebt zoiets van ik ga gewoon naar buiten. En het is buiten niks ben je half verplicht om buiten te blijven. En dat lijkt mij niet fijn.
Uitspraak van Yelle op zondag 11 december 2011 om 23:16:
tsja, vraag me af hoe sneeuw eruit ziet eronder welke kleuren de sneeuw ons te bieden heeft

Jaaah lijkt me ook prachtig. Maar aan de ene kant denk ik miss heb je na een half uurtje het wel hellemaal gehad met die kut sneeuw :lol: En dan is het wel fijn als je een plek hebt waar je wel warm kunt zitten met alle gemakken.

Hier wil ik ooit nog een keer gaan tippen. Ze hebben nog meer van die wagens kei leuk, denk ik. Alleen wel een end hier uit de buurt.
Lijkt me geweldig!! Kei schattige wagen/caravan hellemaal happy. Veel natuur en water.

http://www.3akers.nl/2perspipo.pdf
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 12 december 2011 om 10:58:
Ja maar als je thuis woont en je hebt zoiets van ik ga gewoon naar buiten.

Ik woon op mezelf dus kan zo vaak in en uit lopen als ik wil. :) Gebeurt ook vaak genoeg dat we in een nacht 10x terug lopen. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op maandag 12 december 2011 om 11:43:
Ik woon op mezelf dus kan zo vaak in en uit lopen als ik wil. Gebeurt ook vaak genoeg dat we in een nacht 10x terug lopen.

I know ;)

Maar misschien Yelle niet?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nope, bij ouders. komt wel 2-4 keer in de week voor dat ze hele avond weg zijn.
tot ze thuis komen en het bed in duiken.
Waarschuw beheerder
Ik zit ze nu op te eten.. verveelde me een beetje dus.. vorige week was ik niet zo lekker, dus maar niet gedaan.

Eerst dacht ik.. smaakt naar meloen :O maar vind het toch nie zo heel lekker :s

zakje stond ineens idd bol, zoals hierboven opgemerkt, lijkt erop dat het vacuum weg is. Lijkt erop dat er op de kleine stukjes een groen laagje zit. Ben benieuwd :d
Waarschuw beheerder
+1
Fijne avond dan! (y)
Waarschuw beheerder
Het is echt zo mooi! Duurde even voor het op kwam.

Leuk om naar de lucht te kijken, het aquarium. Webcammen. En helemaal into sneeuwwitje :D Alles om me heen leek op een tekenfilm, ook qua kleuren, prachtig helder. Stemming heel euforisch.

Als je twijfelde om het te doen.. echt doen! Wauw!

-----
edit, toch een mooie 3 uur goed vermaakt :)
half pakje, mag van mij sterker, volgende keer thee zetten.
Daarna nog zeker 2 uur niet kunnen slapen, raakte daar geirriteerd door want ik was moe, wat resulteerde in een tripje in mezelf waarbij ik allerlei negatieve eigenschappen en zelfverwijten ben tegengekomen. Soms wat naar, doch erg verhelderend.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
A.s Donderdag tripje :cheer:

Heb er nou al zin in!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft iemand ooit truffels met 2C-* gecombineerd? Ben het van plan met mijn gratis portie. :) Alle ervaringen zijn welkom.

Waarschuw beheerder
Ben ik ook wel benieuwd naar :D

Waarschuw beheerder
+2
Heb kunnen genieten van een fijn warm tripje!!

Eindelijk hebben de truffels en ik elkaar wat beter leren kennen :D
Waarschuw beheerder
+1
Ga nu truffeltjes eten daaaaaaaaaaag mensen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 23 december 2011 om 03:20:
Heb kunnen genieten van een fijn warm tripje!!

Eindelijk hebben de truffels en ik elkaar wat beter leren kennen :D

je zou nog een een tripreport maken als ik me niet vergis :P, heb je er trouwens een hippyflip van gemaakt ;)?
Waarschuw beheerder
effing hell die gratis truffeltjes werken nog wel wat beter dan ik dacht deze hele site is in 3d trouwens dacht ik zeg het effe! oh nee ik moet nog wat typefouten maken want dat hoort als je aan het spacen bent, d'oh!
Waarschuw beheerder
Maargoed leuk dus.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nachtdier op vrijdag 23 december 2011 om 14:24:
effing hell die gratis truffeltjes werken nog wel wat beter dan ik dacht deze hele site is in 3d trouwens dacht ik zeg het effe! oh nee ik moet nog wat typefouten maken want dat hoort als je aan het spacen bent, d'oh!

Geweldig he! Geniet er van! :D nu het donkerder is buiten is het helemaal leuk :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nachtdier op vrijdag 23 december 2011 om 14:24:
gratis truffeltjes werken nog wel wat beter dan ik dacht

Is gratis trippen nu ook beter dan betaald ? :P
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2011 om 17:09:
Is gratis trippen nu ook beter dan betaald ? :P

is gratis niet altijd beter (Y)? :P

Waarschuw beheerder
+3
Trip report. 22.12.2011
Wie: Ik en een Vriendin.
Waar: Thuis.
Wat: 1 portie gratis truffels. (thee van gezet en allebei 1 kopje + de prut opgegeten)

Een week of 2 gelden hadden een vriendin en ik afgesproken om afgelopen donderdag te gaan trippen. Ik had toch een gratis portie en ik was wel benieuwd op het nu wel zou werken.

Om 19.30 was N bij mij, ik heb nog even een jointje gerookt en ben toen aan de thee begonnen.
Rond 20:30 hadden we de thee op. Ik had vast een film op gezet zodat we iets te kijken hadden tijdens de trip.
Ik zelf had de film al ooit gezien maar N nog niet en ze snapte er hellemaal niks van.
Rond 21:00 begon ik toch al iets te voelen en ik voelde me best wel moe en een beetje ellendig.
Wist niet waar het gevoel vandaan kwam, maar ik had echt zoiets van ik ga dadelijk gewoon op bed liggen en dan maar pech.

Heb toen maar een beetje rond gekeken en op het plafond zag ik allemaal mooie dingen en het was net alsof de kerstboom leefde.
Ik denk na ongeveer een uurtje dat ik me eigen wat beter voelde. Ik vond het ook erg vervelend dat die vriendin N zo hard aan het praten was. Tijdens mij trip wil ik rust hebben en geen geschreeuw.
Maar dat was eigenlijk na 15 min ook wel weer afgelopen en toen hebben we gewoon rustig over vanalles en nog wat gepraat en gelachen. En tussendoor nog een joint gerookt. En fruit en koekjes gegeten :D

Nadat de film afgelopen was hebben we fear and loathing in Las Vegas op gezet maar eigenlijk vond ik het toen maar een slechte film eigenlijk. Ik vond hem een paar jaar geleden toch wel leuker. Toen die film was afgelopen is N naar huis gegaan en heb ik nog wat getekend.

Het was een leuke en fijne trip, dat had ik niet verwacht omdat mijn vorige ervaringen met truffels niet geweldig was. Heb gemerkt dat thee toch wel beter werkt dan zo op eten.
En ik ben er achter gekomen aangezien de vorige keer bij LSD ook zo`n “muf” uurtje heb gehad dat het echt gewoon aan mezelf ligt en dat voor mijn gevoel een trip dus echt wel degelijk te sturen is.

Ik had nog wel een pilletje willen pakken maar daar is het niet meer van gekomen. Die had ik bewaard voor house of revolution :lol:

:bloem:
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Thanks for sharing.

Had je het hele zakje in de thee gegooid of een halve ? (f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Renegade master! op maandag 26 december 2011 om 13:48:
Thanks for sharing.

Had je het hele zakje in de thee gegooid of een halve ?

Graag Gedaan :D

Maar ik had het hele zakje in de thee gegooid.
Waarschuw beheerder
dat zakje van die free truffels website ;)?

je hebt al eerder truffels gedaan neem ik aan, dus is de vraag is het nou echt zo sterk? er staat op de website dat je met half zakje al genoeg hebt. maar ik zou eerder een heel zakje nemen natuurlijk zoals normaal.

of is half zakje al sterk genoeg ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yelle op donderdag 29 december 2011 om 00:16:
dat zakje van die free truffels website ;)?

je hebt al eerder truffels gedaan neem ik aan, dus is de vraag is het nou echt zo sterk? er staat op de website dat je met half zakje al genoeg hebt. maar ik zou eerder een heel zakje nemen natuurlijk zoals normaal.

Ik heb datzelfde zakje truffels genomen afgelopen vrijdag, ongeveer 90% van opgegeten en het was redelijk sterk ja. Heb wel eens zwaardere trips gehad maar dit ging toch ook behoorlijk hard. Als je al een aantal tripervaringen hebt zou ik gewoon aanraden alles naar binnen te werken, maar heb je nog geen ervaring met paddo's/truffels dan kan je misschien beter de helft nemen ja.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yelle op donderdag 29 december 2011 om 00:16:
dat zakje van die free truffels website ?

Het was het gratis zakje ja.

Ik vond het best wel sterk voor een halve portie. Ik had hiervoor 3x truffels gebruikt van de smartshop in eindhoven. En die heb ik bijna niet gevoeld.
Kheb toen 3x truffels gehaald 2x 1 hele portie en daar merkte ik niet echt veel van.
Daarna heb ik nog een keer 2 porties tegelijk gepakt en daar merkte ik ook niet veel van.

Maar ik denk dat het bij mij kwam doordat ik in die weken al andere drug had gebruikt. (pillen/pep/2C)
En ik had ze zo opgegeten. Bij de gratis trip had ik er thee van gezet. En ik merk wel dat dat toch voor mij veel beter werkt.

Je moet eigenlijk voor jezelf kijken of je een hele portie of een halve pakt.
Waarschuw beheerder
ik heb al best een tijd niks gebruikt, ( op alcohol na ) dus als ik het ga doen denk ik miss aan een halve portie

heb overigens wel 2x eerder truffels gedaan, en verder 2c-b vooral.
denk dat ik een halve portie neem en erna misschien nog een keer de rest. eventueel met candy
Waarschuw beheerder
Waarom eet je koekjes?Je moet toch geen suikers eten, anders gaat t effect weg.

Trufflemagic gaf idd gratis zakjes weg. Heb 3/4 genomen. 1e keer. Zeer goed bevallen.
Ook ik vond het hinderlijk dat mijn vriendin tegen mij begon te praten, zelfs met aanraken :S

Nu je ervaring door mailen he, krijg je nog een pakje :)
Ik heb er geen thee van gemaakt maar cup a soup.
Klein snijden en dit 10 min laten koken. Nu vraag ik mij af wat beter is.
Thee zetten of de Cup A soup?

Als ik van jullie hoor dat het nogal heftig was.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Messy op woensdag 11 januari 2012 om 18:36:
Waarom eet je koekjes?Je moet toch geen suikers eten, anders gaat t effect weg.

Zijn lekker!!! :honger:

Ik heb gewoon water gekookt in een thee pot gedaan daar de gesneden stukjes in gedaan en 10 min laten trekken.
Theezakje erin en opgedronken + stukjes opgegeten.

Weet niet of de manier iets uit maakt. Ik zelf met wel veel verschil tussen gewoon eten of thee zetten.
Waarschuw beheerder
Literatuur:
Alles over Paddo's Arno Adelaars
ISBN 90-5333-586-2

Zelf nog niet echt gelezen, maar schijnt wel een leuk boekje te zijn.!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yelle op donderdag 29 december 2011 om 19:26:
heb overigens wel 2x eerder truffels gedaan, en verder 2c-b vooral.

Volgende week ga ik voor het eerst 2c-b gebruiken. mn maten gaan truffels eten.
Truffels heb ik al redelijk vaak gedaan dus wil ik wat anders proberen.
Nu is mn vraag, is het verschil ertussen gigantisch groot?
Ga ik me niet super space gedragen bij die andere lui die truffels nemen?:D
ik ben nieuwsgierig hehe O:)