Trip report. 22.12.2011
Wie: Ik en een Vriendin.
Waar: Thuis.
Wat: 1 portie gratis truffels. (thee van gezet en allebei 1 kopje + de prut opgegeten)
Een week of 2 gelden hadden een vriendin en ik afgesproken om afgelopen donderdag te gaan trippen. Ik had toch een gratis portie en ik was wel benieuwd op het nu wel zou werken.
Om 19.30 was N bij mij, ik heb nog even een jointje gerookt en ben toen aan de thee begonnen.
Rond 20:30 hadden we de thee op. Ik had vast een film op gezet zodat we iets te kijken hadden tijdens de trip.
Ik zelf had de film al ooit gezien maar N nog niet en ze snapte er hellemaal niks van.
Rond 21:00 begon ik toch al iets te voelen en ik voelde me best wel moe en een beetje ellendig.
Wist niet waar het gevoel vandaan kwam, maar ik had echt zoiets van ik ga dadelijk gewoon op bed liggen en dan maar pech.
Heb toen maar een beetje rond gekeken en op het plafond zag ik allemaal mooie dingen en het was net alsof de kerstboom leefde.
Ik denk na ongeveer een uurtje dat ik me eigen wat beter voelde. Ik vond het ook erg vervelend dat die vriendin N zo hard aan het praten was. Tijdens mij trip wil ik rust hebben en geen geschreeuw.
Maar dat was eigenlijk na 15 min ook wel weer afgelopen en toen hebben we gewoon rustig over vanalles en nog wat gepraat en gelachen. En tussendoor nog een joint gerookt. En fruit en koekjes gegeten
Nadat de film afgelopen was hebben we fear and loathing in Las Vegas op gezet maar eigenlijk vond ik het toen maar een slechte film eigenlijk. Ik vond hem een paar jaar geleden toch wel leuker. Toen die film was afgelopen is N naar huis gegaan en heb ik nog wat getekend.
Het was een leuke en fijne trip, dat had ik niet verwacht omdat mijn vorige ervaringen met truffels niet geweldig was. Heb gemerkt dat thee toch wel beter werkt dan zo op eten.
En ik ben er achter gekomen aangezien de vorige keer bij LSD ook zo`n “muf” uurtje heb gehad dat het echt gewoon aan mezelf ligt en dat voor mijn gevoel een trip dus echt wel degelijk te sturen is.
Ik had nog wel een pilletje willen pakken maar daar is het niet meer van gekomen. Die had ik bewaard voor house of revolution