Partyflock

Forumonderwerp · 1117968
4 volgers · 23493x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
Ik ben van plan morgen truffels te nemen met een vriend van me, maar ik heb maar 15g..
We moeten hem allebij heel goed voelen maar is er een manier zodat die effect milder word?
we eten allebij niks, we gaan de truffels in thee zetten en allebij 7,5g. Iemand heeft me gezegt dat je die theezakje open moet maken nadat de truffel thee klaar is en dan die thee spul roken, wat heeft dat voor een effect?
En als we de truffels ophebben nemen we nog een jonko want dat versterkt het en verlengt het. Zijn er nog andere manieren om het te versterken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 6 december 2011 om 11:33:
Misschien moet ik zelf gewoon eens die website doorspitten in plaats van andere mensen het werk te laten doen. Luie donder dat ik ben.

+1 :lol:

neem aan dat als je ze vandaag of morgen binnenkrijgt, en in koelkast doet ze nog wel goed blijven tot kerst :P. moet trouwens erbij zegge dat deze erg goed vacuüm verpakt zijn dus zal wel goed komen ;).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yelle op dinsdag 6 december 2011 om 12:21:
neem aan dat als je ze vandaag of morgen binnenkrijgt, en in koelkast doet ze nog wel goed blijven tot kerst . moet trouwens erbij zegge dat deze erg goed vacuüm verpakt zijn dus zal wel goed komen .

blij dat te horen.

Nu nog even bedenken hoe ik ze ga verstoppen, aangezien m'n ouders nog niet op de hoogte zijn van mijn avonturen. Pff, lastig.
Waarschuw beheerder
haha, buiten ergens verstoppen in tuinhuisje ofso XD tis koud genoeg buiten nu :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yelle op dinsdag 6 december 2011 om 14:35:
haha, buiten ergens verstoppen in tuinhuisje ofso XD tis koud genoeg buiten nu

Zat gek genoeg ook al aan een dergelijke oplossing te denken, we hebben namelijk een blokhut achter in de tuin. Het is hier nu zo'n 7 graden, zou dat kunnen dan? ^^ En wat als de temperatuur een paar graden stijgt?
Waarschuw beheerder
Ik heb 2 zakjes binnen. Kon gewoon met een andere email nog een keer bestellen en die kwam ook binnen twee dagen binnen.

Heb ze gewoon op kamertemperatuur liggen in een kastje dus ben benieuwd of dat lang goed blijft. Ach als het vacuüm is zal het nog wel een maandje meegaan.

Mijn ouders denken dat ik met 'truffels' de delicatessen uit dure restaurants bedoel dus daar kwam ik mooi mee weg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Bran-E op dinsdag 6 december 2011 om 15:41:
Ik heb 2 zakjes binnen. Kon gewoon met een andere email nog een keer bestellen en die kwam ook binnen twee dagen binnen.

Heb ze gewoon op kamertemperatuur liggen in een kastje dus ben benieuwd of dat lang goed blijft. Ach als het vacuüm is zal het nog wel een maandje meegaan.

Mijn ouders denken dat ik met 'truffels' de delicatessen uit dure restaurants bedoel dus daar kwam ik mooi mee weg.

Bij mijn bestelling is iets fout gegaan, heb ze nu opnieuw besteld met een ander emailadres. M'n vriendin heeft ze ook gelijk maar besteld, dus wij krijgen ook twee porties. (:

Jouw ouders zijn wel erg goedgelovig. (':
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 6 december 2011 om 14:40:
Zat gek genoeg ook al aan een dergelijke oplossing te denken, we hebben namelijk een blokhut achter in de tuin. Het is hier nu zo'n 7 graden, zou dat kunnen dan? ^^ En wat als de temperatuur een paar graden stijgt?

nou denk dat die paar graden ook weer niet zo heel veel uitmaakt. volgens mij is de koelkast nog warmer als ik het buiten zo voel :P maar dat kan aan mij liggen natuurlijk ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 6 december 2011 om 16:09:
Bij mijn bestelling is iets fout gegaan, heb ze nu opnieuw besteld met een ander emailadres.

Is die actie nu nog steeds geldig dan ? Ik dacht dat het maar tot 2 december was...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Renegade master! op dinsdag 6 december 2011 om 17:34:
Is die actie nu nog steeds geldig dan ? Ik dacht dat het maar tot 2 december was...

Oh, dat weet ik niet. Maar hij gaf geen foutmelding toen we het vandaag weer probeerden, dus ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
denk dat het nog steeds geldig is, vriend van mij heeft ze vandaag ook ff besteld. horen morgen wel of deze week wel of het gelukt is (Y) ;)

dat ze dit geloven :lol: als dat echt de delicatessen is uit die dure restaurants dan maak ik nog wel ff paar fake-emails :P

die dingen zijn toch echt duur joh, hoeveel was het? 2000 euro per kilo of meer :P?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yelle op dinsdag 6 december 2011 om 19:31:
die dingen zijn toch echt duur joh, hoeveel was het? 2000 euro per kilo of meer ?

Deze truffels zijn ook duurder dan €1000,- per kilogram. ^^

Op de website staat de actie nog steeds, dus gok dat ze wel aan gaan komen.
Waarschuw beheerder
okee, trouwens vondt dit nog even.

Er zijn gebruikers die ervoor kiezen om hun paddo's in een chocoladereep te verwerken. Dit wordt als minder veilig beschouwd omdat chocola enzymen (zogeheten MAO-remmers) bevat die de afbraak van de psilocybine tegenhouden, waardoor in theorie de effecten heviger of langer kunnen zijn waardoor men ziek kan worden. De hoeveelheid chocolade die hier echter voor nodig zou zijn is dusdanig hoog dat dit niet echt een risico vormt.

wordt dus gezegt dat chocola eten helpt met het houden van je trip met met het stofje "psilocybine" dat in paddo's en ook in truffels zit volgens mij toch? (correct me if im wrong). dus iedereen alle sinterklaas letters bewaren voor de trips :lol: :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yelle op dinsdag 6 december 2011 om 20:07:
wordt dus gezegt dat chocola eten helpt met het houden van je trip met met het stofje "psilocybine" dat in paddo's en ook in truffels zit volgens mij toch? (correct me if im wrong). dus iedereen alle sinterklaas letters bewaren voor de trips :lol: :D

Q: Greetings,
There has been a long standing myth in my area regarding eating chocolate on MDMA. I've read that use of an MAOI with chocolate can be risky, but MDMA isn't actually a MAOI, right?

A: The primary interaction to be aware of is mixing MAOIs with MDMA. This should be avoided.

MDMA is not an MAOI. There is, however, a persistent rumor that chocolate itself is an MAOI. The primary support given for this seems to be something that Terence McKenna once said about the Mayan custom of mixing chocolate with mushrooms (suggesting they did this to potentiate the mushrooms with the chocolate). Regardless, we have not been able to find any solid evidence that chocolate is, in fact, an MAOI.

The point of confusion is certainly that chocolate contains caffeine and theobromine, whose effects may be increased when taken in combination with an MAOI. Many sources suggest that chocolate should not be eaten incombination with prescription MAOIs, although the levels of caffeine and theobromine are low enough that reliable sources generally say it is safe in combination with MAOIs unless the chocolate is eaten in large quantities.

Many people get confused between MAOIs, and the foods and medications which should not be mixed with them. As neither MDMA nor chocolate are MAOIs, combining them should not be a problem. We have never received a report of health problems resulting from mixing chocolate with MDMA.

http://www.erowid.org/ask/ask.php?ID=2571
Waarschuw beheerder
Ik heb ze ook binnengekregen en een vriend van mij ook :p
Wordt een leuk weekend heheh

Heeft iemand hier al 2x bestelt maar dan met andere e-mail?
Waarschuw beheerder
donateur

Bij mij stond het zakje al na 3dagen boller, dus ga er maar van uit van niet. ;)
Heb ze maar snel in de koelkast gelegd toen ik dat zag.
Waarschuw beheerder
Je kunt ze ook invriezen, er sterke thee van zetten en dan invriezen in een ijsblokjesbakje of laten drogen :)

Waarschuw beheerder
-2
donateur
twee of drie weken terug filosofer stones gehad:D!

Vond het veel van 2C-B weg hebben
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr.Phail op dinsdag 6 december 2011 om 20:52:
Heeft iemand hier al 2x bestelt maar dan met andere e-mail?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 6 december 2011 om 22:53:

Ook op het zelfde adress?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2011 om 22:55:
Ook op het zelfde adress?

Dit was de dude die het zei. Hij heeft het niet over verschillende adressen. M'n vriendin en ik hebben ook hetzelfde adres ingevoerd, we kregen geen melding of wat dan ook. Wel moet het nog binnen komen.
Waarschuw beheerder
neem denk aan dat het per email gaat, als 2 mensen op zelfde adress wonen. man/vrouw dan hebben ze denk toch ook wel recht op 2 porties ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yelle op dinsdag 6 december 2011 om 23:17:
neem denk aan dat het per email gaat, als 2 mensen op zelfde adress wonen. man/vrouw dan hebben ze denk toch ook wel recht op 2 porties

True, of studentenhuis etc..
Waarschuw beheerder
idd, maar studenhuizen zijn vaak met 1a,1b,1c,1d etc :P

Waarschuw beheerder
Ook maar even besteld :cheer:

En even tegen mensen zeuren dat ze voor mij moeten bestellen :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Ik weet niet of het goed is om op sneaky manieren meer proberen te krijgen (lijkt er namelijk op dat sommigen met valse e-mailadressen werken om zo meer pakketjes te kunnen krijgen). De bedoeling van de leverancier is volgens mij gewoon om de klant een sample te kunnen bieden, niet om onbeperkt truffels te hosselen. Zulk soort gedrag kan ook afgestraft worden door de goddelijke sclerotia, dus ik zou daar voorzichtig mee omgaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SanFrancisco op woensdag 7 december 2011 om 19:43:
Zulk soort gedrag kan ook afgestraft worden door de goddelijke sclerotia, dus ik zou daar voorzichtig mee omgaan.

Daar geloof ik niet zo in, maar ik snap je punt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 7 december 2011 om 12:06:
En even tegen mensen zeuren dat ze voor mij moeten bestellen

:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 7 december 2011 om 12:06:
En even tegen mensen zeuren dat ze voor mij moeten bestellen :lol:

met success (Y)?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BeukerT op dinsdag 6 december 2011 om 22:00:
Je kunt ze ook invriezen, er sterke thee van zetten en dan invriezen in een ijsblokjesbakje of laten drogen

't is al een oud topic dus ts zal er niet veel meer aan hebben. Maar reageer toch maar even.
Ik ben het met shokora eens dat invriezen van de truffel op zich wsl niet echt zal werken.
Maar het is niet zo dat de psilocybine verloren gaat door het invriezen.

Want ik heb al meermaals paddothee ingevroren en daar een paar dagen later prima op getript nadat ik het ontdooit had. De werking wordt er naar mijn idee wel door beinvloed. Maar als het psilocybine gehalte afneemt door invriezen, dan is het denk ik vri j gering.

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=11700

Zo meteen weer wat nuttigs voor mezelf geleerd. :)

Waarschuw beheerder
Truffels al aantal keren gedaan. Keer maar eens paddo's doen maar heb echt geen zin in zo'n kweekset.Is zo kweekset te doen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2011 om 23:04:
.Is zo kweekset te doen

Mn eerste kweekset was vorige zomer had hem in heerlen bij de smartshop gehaald,
Had een Magicbox kweeksetjes met het soort palenque kreeg er ook netjes 4 vluchten uitgehaald
Pas wel op alles moet steriel met handschoenen enz als je het goed wilt doen;)
Waarschuw beheerder
Goedenavond!

In de kerstvakantie is het hopelijk zo ver, eindelijk truffels proberen. Zit echter nog wel met een aantal vragen. Eerste vraag gaat over de dosis. Op de website vind ik het ietwat vaag omschreven.

De Psilocybe Hollandia is een truffel die je meeneemt op een onvergetelijke reis. Het is een ervaring die je absoluut aan je vrienden wilt vertellen. Aan het begin van de trip zullen alle normale kleuren en vormen iets speciaals worden. Een paar minuten later zul je de mooiste visuals ervaren. Met één portie van onze Psilocybe Hollandia kon je zelfs genieten van twee trips. Een halve portie is voldoende om een geweldige avond hebben!

Dit is de sterkste in onze range van producten. Het bevat de meest psilocybine. De kans op visuele beleving is de grootste. Voor iemand die geen ervaring heeft met het gebruik van truffels is het misschien verstandiger om te beginnen met een lichtere magic truffel. Als u toch nieuwsgierig bent naar het effect van de Psilocybe Hollandia kun je als beginner het beste een halve portie nemen.

Een halve portie is voldoende, voor beginners raden ze echter de helft aan. Bedoelen ze dan een kwart van het totaal? Beetje ongelukkig vermeld in mijn ogen.

Ik wil samen met m'n vriendin gaan trippen, we hebben allebei geen ervaring met tripmiddelen. Moet er per se iemand bij zijn die het vaker gedaan heeft, of is het mits je goed doseert en je gezonde verstand gebruikt goed te doen?

Zijn honden een probleem? Of blijft een hond gewoon een hond?

Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van Digitalism op woensdag 7 december 2011 om 23:24:
Moet er per se iemand bij zijn die het vaker gedaan heeft, of is het mits je goed doseert en je gezonde verstand gebruikt goed te doen?

In mn eentje kan ik het doen naja spreek met ervaring dan wel al
Gezond verstand moet je sowiezo hebben anders niet eraan beginnen;)

Verder een tripsitter voor je eerste keer zou ik altijd doen en een vertrouwde omgeving natuurlijk

Bij mij blijft een hond een hond je moet gewoon een beetje proberen de realiteit en de trip te onderscheiden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2011 om 23:27:
Verder een tripsitter voor je eerste keer zou ik altijd doen en een vertrouwde omgeving natuurlijk

Het is bij m'n vriendin thuis, dus dat zit wel snor. Lekkere hoekbank etc. Oké, dan ga ik dat even aankaarten.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2011 om 23:27:
Bij mij blijft een hond een hond je moet gewoon een beetje proberen de realiteit en de trip te onderscheiden

Dat zou ik graag doen, maar ik weet niet of ik daar dan toe in staat ben, vandaar de vraag. ^^

Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van Digitalism op woensdag 7 december 2011 om 23:34:
Dat zou ik graag doen, maar ik weet niet of ik daar dan toe in staat ben, vandaar de vraag. ^^

Tot nu toe heb ik uit al mn trip ervaring nog nooit iets engs meegemaakt het zit zoals het altijd is tussen je oren.
Vitamine C en veel suiker als het misgaat kan altijd nog of in extreme gevallen flink wat diazepam maar dat zal je niet nodig hebben en moet je ook niet aan denken;)

Uitspraak van Digitalism op woensdag 7 december 2011 om 23:34:
Het is bij m'n vriendin thuis, dus dat zit wel snor. Lekkere hoekbank etc. Oké, dan ga ik dat even aankaarten.

Ja is wel een goede omgeving meestal als ik iets nieuws uitprobeer is de eerste keer ook binnen nouja op uitzonderingen dan;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2011 om 23:37:
Tot nu toe heb ik uit al mn trip ervaring nog nooit iets engs meegemaakt het zit zoals het altijd is tussen je oren.
Vitamine C en veel suiker als het misgaat kan altijd nog of in extreme gevallen flink wat diazepam maar dat zal je niet nodig hebben en moet je ook niet aan denken

Chill dat suiker en vitamine C het effect kunnen verminderen, nooit verkeerd om een back-up te hebben.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2011 om 23:37:
Ja is wel een goede omgeving meestal als ik iets nieuws uitprobeer is de eerste keer ook binnen nouja op uitzonderingen dan

Als ik jouw berichten op het forum zo lees, dan heb je en zo wat 'alles' al geprobeerd en heb je het al vaak gedaan. Dat stukje zekerheid hebben m'n vriendin en ik nog niet. Maakt het wat lastiger, maar we kunnen nog wel een hoop nieuwe dingen ervaren. (:
Waarschuw beheerder
Eh een hond blijft een hond neem ik aan.. Ik heb geen hond maar mn kat voelt tijdens een trip extra aaibaar :)
Als het geen hele gemene hong is loopt het wel los denk :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stimpy op woensdag 7 december 2011 om 23:53:
Eh een hond blijft een hond neem ik aan.. Ik heb geen hond maar mn kat voelt tijdens een trip extra aaibaar
Als het geen hele gemene hong is loopt het wel los denk

Haha, het zijn twee border collies en ze doen geen vlieg kwaad. Wilde het gewoon even zeker weten. ^^

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Digitalism op woensdag 7 december 2011 om 23:59:
Haha, het zijn twee border collies en ze doen geen vlieg kwaad. Wilde het gewoon even zeker weten. ^^

Wat ik wel raar blijf vinden is dat ook al gebruik ik truffels, wiet , 2C'tjes of andere dingen dat mn hond extra naar me toekomt om te aaien/snuffelen.
Merken doen het wel tenminste mijne;)
Waarschuw beheerder

+1 :D

Mijne zijn vandaag ook binne gekomen. Weet nog niet wat ik ermee ga doen, eerst eens de tijd ervoor vinden :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arbeitsloß op donderdag 8 december 2011 om 20:51:
Mijne zijn vandaag ook binne gekomen. Weet nog niet wat ik ermee ga doen, eerst eens de tijd ervoor vinden :(

volgende week? eerst trippen dan hardcore vibes (Y)? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Vanavond ga ik het voor het eerst proberen,ben heel benieuwd,hahah wel een beetje gespannen :P Begin gewoon met een halve portie en dan zie ik het wel,heb liever alles nog een beetje in de hand voor mezelf :)
Waarschuw beheerder
Heb ze besteld en twee vrienden van mij ook! Hoelang duurt het ongeveer voor ze binnen zijn?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen :D
Waarschuw beheerder
Ik had ze dinsdagavond besteld. Vandaag binnen... ik dacht het is een heel pakket, maar het is maar een heel klein beetje :') 10 jaar geleden voor het laatst gedroogde mexicaantjes gedaan, dat was toen nog een hele zak haha. Nou ja morgen gaan ze eraan :honger:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2011 om 19:14:
dat mn hond extra naar me toekomt om te aaien/snuffelen.

Dieren voelen dat als we iets op hebben..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 9 december 2011 om 17:26:
dat mn hond extra naar me toekomt om te aaien/snuffelen.

Dieren voelen dat als we iets op hebben..

Klopt,daarom heb ik er liever ook geen dieren bij,als is het wel fijn om na een feest in je bed te liggen met je hondje bij je,toch nog soort after dan dat je opeens helemaal alleen bent :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.aaike op vrijdag 9 december 2011 om 14:59:
Vanavond ga ik het voor het eerst proberen,ben heel benieuwd,hahah wel een beetje gespannen Begin gewoon met een halve portie en dan zie ik het wel,heb liever alles nog een beetje in de hand voor mezelf

Uitspraak van BeukerT op vrijdag 9 december 2011 om 17:16:
Ik had ze dinsdagavond besteld. Vandaag binnen... ik dacht het is een heel pakket, maar het is maar een heel klein beetje 10 jaar geleden voor het laatst gedroogde mexicaantjes gedaan, dat was toen nog een hele zak haha. Nou ja morgen gaan ze eraan

Laat sowieso even weten hoe het was, ben benieuwd!

Waarschuw beheerder
Woensdag besteld vandaag binnen (Y)

Weet alleen nog niet wanneer ik ze ga nuttigen. Denk dat ik maar gewoon eens netjes wacht tot kerst :d
Waarschuw beheerder
donateur
Nou gister voor het eerst geprobeerd we hadden de Mexicaanse ik had ongeveer 7 g op en vriend van mij 10 g, we hadden geen sitter. Ik heb eigenlijk erg veel gelachen maar niet zwaar getript ofzo. We hebben eigenlijk 3 uur lang naar een gordijn staan kijken wat danste op de muziek :lol: op een gegeven moment ging de kamer ook scheef staan, was erg leuk :p maar denk toch dat truffels niet echt mijn soort drugs is