Partyflock

Forumonderwerp · 1116415

Waarschuw beheerder
+1-1
donateur

Demy de Zeeuw zwaait met een grote Israëlische vlag en de supporters zingen 'Joden, Joden Joden!' ( vanaf min 4.10) krijgt Demy de zeeuw nu ook 5 wedstrijden schorsing net als Lex Immers???(Ado DenHaag) moet Frank de Boer nu ook 1 wedstrijd vanaf de tribune kijken?net als John van der Brom? aangezien hij ernaast stond en had moeten/kunnen ingrijpen??

no hard feelings verder (Y)

ben benieuwd of de KNVB hier ook onderzoek naar gaat verrichten...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
lekkr geks op de flocks :facepalm:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 mei 2011 om 20:56:
stoere praat van een joodje dikke kkpad

flink geks van anoniempie

:D
Waarschuw beheerder
-1
donateur
blauwbeer nazi

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Richard op maandag 16 mei 2011 om 21:15:
blauwbeer nazi

Iemand een nazi noemen omdat hij kritiek heeft op antisemitisme?

Ze zouden je wegens je domheid standrechtelijk moeten executeren.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
blauwbeer nazi
Waarschuw beheerder
donateur
nazis executeerden ook standrechtelijk

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van ADHD1974 op maandag 16 mei 2011 om 21:06:
anoniempie

montana.....kuijken........

zak geld doneren alles :respect:
Waarschuw beheerder
Ok gewoin straffen net zoals immers en de rest (y) en hoezo voelt de zeeuw zich ineens een jood?stel dat ie volgend jaar bij pisvee voetbalt gaat ie dan lopen roepen dat ie boer is :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op dinsdag 17 mei 2011 om 01:08:
Ok gewoin straffen net zoals immers en de rest en hoezo voelt de zeeuw zich ineens een jood?stel dat ie volgend jaar bij pisvee voetbalt gaat ie dan lopen roepen dat ie boer is

Tja Demy he...
Waarschuw beheerder
-1
achja lekker belangrijk allemaal toch
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 mei 2011 om 16:22:
Demy de Zeeuw zwaait met een grote Israëlische vlag en de supporters zingen 'Joden, Joden Joden

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 mei 2011 om 20:41:
Niet veel, die hypocriete joodse gemeenschap is altijd zo snel op hun pik getrapt erover.

Nu de Zeeuw het roept niet...

Waarschuw beheerder
donateur
KNVB:

Het roepen van de leus "joden, joden en het zwaaien van de Israelische vlag" is op zich niet verboden. De KNVB kan hier dan ook weinig tegen doen. Zelfs de club Ajax wil dat de supporters van Ajax de 'geuzennaam joden " niet meer gebruiken. Men heeft kennelijk geen idee wat hun gezang uitlokt. Dit is onderwerp van gesprek tussen de KNVB, Ajax en o.a. ADO.

Waarschuw beheerder
donateur
mijn antwoord:

Toch valt mijn mond open van verbijstering, u zegt dat het scanderen "joden, joden en het zwaaien van de Israelische vlag" is op zich niet verboden is, is het 1 malig scanderen van " we gaan op jodenjacht" wel strafbaar is? en 5 wedstrijden schorsing opleverd voor de heer Immers, plus 1 wedstrijd van John van der Brom..? hetgeen wat nu juist bewezen wordt is dat Lex Immers het over de ajax spelers had, aangezien ajax,de aanhang, en de spelers zich "de joden" noemen. ( duidelijker kon het niet op tv ) hossen en springen op " joden" joden"...

De naam "jacht" is naar mijn weten ook geen verboden woord. Op jacht gaan naar de gelijkmaker wordt wekelijks benoemd bij voetbal wedstrijden.

Jagen op de bal, of jagen op een speler, of op jacht gaan naar een goal...

Persoonlijk ben ik van mening dat er ook een straf zou moeten komen voor de selectie van Ajax, dat met dit provocerende gedrag,uitlokkend, scanderen " joden" zwaaien met "joden" vlaggen...deze mening deelt u toch wel met mij?

Als u als KNVB een strakke lijn heeft uitgezet om dit soort leuzen uit het voetbal te verbannen dan kan u er eigenlijk niet onheen om wat Demy de Zeeuw en de Ajax selectie er ook voor te bestraffen. U bent het toch wel met mij eens dat het onrededelijk zou zijn om de ene partij te straffen en de andere partij ( Ajax) lekker hun gang te laten gaan? , en wie weet houd het dan eindelijk eens op.

Zoals de Ajax spelers zich gedroegen gister was prof onwaardig, helemaal naar het incident Immers, waar heel de club van Ajax over viel. Wat zondag gebeurde kan je ook de term " de kat op het spek binden" noemen.

Nu heeft de KNVB een voorbeeld gesteld om de heer Immers een behoorlijke straf te geven, nadat hij een lied zong over de spelers van Ajax, die zich de joden noemen, deelt u mijn mening dat het niet meer dan schappelijk/redelijk zou zijn om iedergeval onderzoek naar deze uiting van de selectie van Ajax?

Zoals het spreekwoord is, gelijke monniken, gelijke kappen...

Waarschuw beheerder
donateur
Rene's Column: Hypocrisie en de meesterzet van Haagse Sjonnie :

http://groengeelhart.nl/index.php?p=nieuws&nid=1791

100.000 ‘Joden’ op het Museumplein, in Amsterdam, die dansen en zingen van vreugde omdat ze er een gele ster bij krijgen op hun borst. Dat is wel eens anders geweest. Een klein kaal mannetje, die eruit ziet alsof hij zo uit ‘Lord of the Rings’ komt lopen, staat vooraan op het podium en zwaait met een grote Israëlisch vlag. De hobbit heet Demy en achter hem, eveneens op het podium, staat ook een groep ‘Joden.’ Tenminste, ik neem aan dat het ‘Joden’ zijn want ze springen en zingen allemaal mee met het liedje: ‘en wie niet springt die is geen Jood.’ Het zijn de ploegmakkers van Demy. Ze vieren dat ze kampioen zijn geworden, tot groot ongenoegen van de rest van Nederland. Niemand treedt op. Iedereen accepteert het dat bepaalde mensen zich voor Joden uitgeven terwijl ze niet Joods zijn.

De media, KNVB en Ajax vinden het blijkbaar niet relevant dat de Ajacieden hiermee reacties uitlokken bij supportersgroepen van andere clubs. Reacties die door de echte Joden weer als kwetsend kunnen worden ervaren. Althans volgens mensen als Ronny Naftaniel en Frits Barend. Mensen die je nu niet hoort.

Terwijl ze nu een uitgelezen kans hebben om het kwaad bij de bron aan te pakken door, samen met de KNVB, stelling te nemen tegen het idiote en verwerpelijke gedrag van De Zeeuw en consorten maar nu komen ze hun kasten , van huizen, niet uit. Frits zal het wel te druk hebben met feestvieren. Terwijl ik dit schrijf zie ik de beelden al voor me.

Frits en Barbara die samen een vreugdedans maken, op de tafel, in huize Barend terwijl ze allebei met Israëlisch vlagen zwaaien en “Joden, Joden” scanderen. Barbara heeft zich speciaal voor deze gelegenheid laten bodypainten. Beide tepels worden bedekt door een Davidster. De derde ster heeft ze al voor de wedstrijd, op goed geluk, rondom haar muts laten schilderen. Al is daar nauwelijks iets van te zien door al die, rood-wit geverfde, pijpenkrullen die er voor hangen.

[img width=500 height=329 cacheid=0011c157002f4d6043b05ea81a02c32a4e]http://farm5.static.flickr.com/4103/5089978629_bc70cca990.jpg[/img]

De televisie staat aan. Uiteraard op AT5. Als de hele Ajax- selectie begint met springen op het nummer:’ wie niet springt die is geen Jood’, springen Barbra en Frits allebei mee alsof hun leven er van afhangt. Net als altijd, tijdens dit liedje, doen ze wedstrijdje wie het hoogste kan springen. Terwijl ze Demy de Zeeuw met de Israëlisch vlag zien zwaaien zegt Frits: “ mooi he Babs, zo spontaan van Demy.” Frits Barend de man die hypocrisie heeft uitgevonden.

Ook de KNVB meet duidelijk met twee maten. Anti -Joodse spreekkoren, gericht tegen zich Joden noemende Ajacieden, worden bestraft maar provocerend Jodengezang en ander provocerend gedrag, zoals met Israëlisch vlaggen zwaaien, door Ajax-spelers daar wordt niet tegen opgetreden. Een misselijkmakende constatering.

Maar goed ik ben al jaren teleurgesteld in het optreden van de KNVB

http://groengeelhart.nl
Waarschuw beheerder
Je hebt het er maar druk mee:lol:

De knvb kan er toch niks aan doen, vind het eerder achterlijk dat bestuur van ajax er zelf niet op reageert aangezien ze pas uitspraken van de 'geuzennaam' joden af te willen.
Waarschuw beheerder
:roflol: kk je bent echt een debiel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 mei 2011 om 16:55:
deze mening deelt u toch wel met mij?

:lol: ja denk vast dat heel nederland deze mening met je deelt :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 17 mei 2011 om 17:26:
ja denk vast dat heel nederland deze mening met je deelt

zeker, op de joden na dan :)
Waarschuw beheerder
hahahaha serieus een mail naar knvb sturen hierover:roflol:

wat een triest geval ben je dan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADHD1974 op maandag 16 mei 2011 om 18:32:
stond jij nou vooraan toen ze je moeder gingen gangbangen met je piratenmuts op

:facepalm:
Waarschuw beheerder
hahahahahahahhaah heerlijk dit zeg :d

ik zie je al in driedelig pak met aktetas voor je zaak naar zeist gaan :lol:
Waarschuw beheerder
Zoals het spreekwoord is, gelijke monniken, gelijke kappen

ok ok ok ik moet eerlijk zijn, hier heb je zeker een punt :) :)
Waarschuw beheerder
Op jacht gaan naar de gelijkmaker wordt wekelijks benoemd bij voetbal wedstrijden

:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op dinsdag 17 mei 2011 om 19:36:
ik zie je al in driedelig pak met aktetas voor je zaak naar zeist gaan

:roflol:

wat een figuur
Waarschuw beheerder
ik denk trouwen serieus dat de knvb na jouw antwoord toch nog even de hele zaak gaat bekijken, dit brengt natuurlijk wel nieuwe inzichten
Waarschuw beheerder

hopelijk met de trein, ff proberen nog snel die hele trein blauw te krijgen met paprika chips

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van JWTT op dinsdag 17 mei 2011 om 19:00:
wat een triest geval ben je dan

je had je eigen supporters,spelers,bestuur van Ajax moeten horen na de verloren wedstrijd in DenHaag, en na het feestje in het supportershome.

allemaal huilie huilie doen.

mede door dat huilie huilie kreeg Immers 5 wedstrijden.

hoop echt dat de gehele selectie van ajax 5 wedstrijden krijgt... of iedergeval de aandacht dat de KNVB meet met 2 maten.

groetjes verder (K)
Waarschuw beheerder
haaaaaaagse kakkkkkkkkkie!! :D:lol:
Waarschuw beheerder
Goeie Qlaas!
Nog meer in petto?

Waarschuw beheerder
leuk topic (Y)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 mei 2011 om 20:41:
je had je eigen supporters,spelers,bestuur van Ajax moeten horen na de verloren wedstrijd in DenHaag, en na het feestje in het supportershome.

allemaal huilie huilie doen.

hoop echt dat de gehele selectie van ajax 5 wedstrijden krijgt... of iedergeval de aandacht dat de KNVB meet met 2 maten.

groetjes verder

:lol:
De naam "jacht" is naar mijn weten ook geen verboden woord. Op jacht gaan naar de gelijkmaker wordt wekelijks benoemd bij voetbal wedstrijden.

Jagen op de bal, of jagen op een speler, of op jacht gaan naar een goal...

:lol: ga jij lekker

" de kat op het spek binden"

:cry:

Waarschuw beheerder
Naf hou toch eens op met dat gelul
Uitspraak van David Connolly op dinsdag 17 mei 2011 om 17:13:
vind het eerder achterlijk dat bestuur van ajax er zelf niet op reageert aangezien ze pas uitspraken van de 'geuzennaam' joden af te willen.

dit dan weer wel...Uri heeft die vlag zelf gefikst voor demy
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

:lol:

Uitspraak van j.hertog op dinsdag 17 mei 2011 om 19:49:
hopelijk met de trein, ff proberen nog snel die hele trein blauw te krijgen met paprika chips

Beter van niet, straks heel zijn dossiers blauw. Kan de KNVB er niets meer mee :s
Waarschuw beheerder

man o man :lol:

Waarschuw beheerder
donateur

:')

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vlaco op woensdag 18 mei 2011 om 00:06:
Beter van niet, straks heel zijn dossiers blauw. Kan de KNVB er niets meer mee

blauwe envelop, sturen ze je naar de belastingdienst :S
Waarschuw beheerder
-2

Ik mis wel een beetje KNJB :')
Waarschuw beheerder
huilie huilie

Waarschuw beheerder
hoop echt dat de gehele selectie van ajax 5 wedstrijden krijgt...

kan je nog slapen of niet?
Waarschuw beheerder
-1

Ben jij serieus? :lol:

Die schorsing heeft Dhr. Immers toch echt wel aan zichzelf te danken
en uiteraard aan de "supporter" die zo "slim" was dit filmpje op internet te pleuren ;)

Waarschuw beheerder
+1
donateur
echt antwoord krijg ik niet, het ontwijken van de vragen zijn ze goed in bij de KNVB...

Geachte heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor uw vraag voor de KNVB.

Er wordt geen vooronderzoek ingesteld door de aanklager. Straffen is eigenlijk ook niet de oplossing. Uiteindelijk gaat het om gedragsverandering en voordat dit gebeurd, kan het best nog heel lang duren. Maar dat er iets moet gebeuren is wel een ding dat zeker is!! .Zoals eerder gezegd is dit onderwerp nog steeds gespreksstof voor de KNVB, Ajax en andere clubs.

Met vriendelijke groet,
KONINKLIJKE NEDERLANDSE VOETBALBOND

zegt genoeg over het meten met 2 maten bij de KNVB....

tot zover... :bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
naf alsjeblieft zeg de tering