Partyflock

Forumonderwerp · 1114610
Waarschuw beheerder
-2
MARDRID/BARCELONA - Het wordt de komende weken waarschijnlijk smullen voor de (Spaanse) voetbalsupporters. Grootmachten en rivalen FC Barcelona en Real Madrid treffen elkaar de komende weken naar alle waarschijnlijkheid liefst vier keer. Barcelona verzekerde zich woensdag zo goed als zeker van een plek in de halve finale van de Champions League door Sjachtar Donetsk in de eerste kwartfinale met 5-1 te verslaan.

Real Madrid nam dinsdag in de eerste confrontatie met Tottenham Hotspur ook direct afstand: 4-0. De returns kunnen beide Spaanse clubs met vertrouwen tegemoet zien.

Volgend weekeinde, op zaterdag 16 april, spelen Real en Barcelona eerst tegen elkaar in de Spaanse competitie. Daarin verdedigen de Catalanen momenteel een voorsprong van acht punten op de Madrilenen.

Daarna, op 20 april, volgt de bekerfinale tussen Barcelona en Real. De wedstrijden in de halve finales van de Champions League zijn op 26 of 27 april en op 3 of 4 mei.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 april 2011 om 23:14:
Doet Ronaldo ook mee?

niet gezien die mooiboy, maar anders haar door de war bij duels dit dat
Waarschuw beheerder
jammer dat je zo'n mooie pot verwacht en dan een middelmatige pot krijgt

scheids, discutabel

wel zeer irritant, als er ff een fel duel is en er een speler valt of iets dergelijks dat ze meteen naar de scheids kijken met een blik van, boehoeeee :C zag je dat

en dat vragen om een kaart :dood:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op zondag 17 april 2011 om 00:46:
niet gezien die mooiboy, maar anders haar door de war bij duels dit dat

echt die gast, wat een etter

zeer goede voetballer met een mentaliteit om op te schijten
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op zondag 17 april 2011 om 01:34:
wel zeer irritant, als er ff een fel duel is en er een speler valt of iets dergelijks dat ze meteen naar de scheids kijken met een blik van, boehoeeee :C zag je dat

das sowieso altijd bij topclubs in elke competitie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van OBL op zondag 17 april 2011 om 00:19:
Real verdiende zege.

idd, real gefeliciteerd met de overwinning:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op zondag 17 april 2011 om 00:46:
maar anders haar door de war bij duels dit dat

hij heeft zo'n vies adolf scheidinkje tegenwoordig met van dat spekvet er is :/

Waarschuw beheerder
-1
die verslaggever bij sport1 ook lekker geks
Waarschuw beheerder

Nog 3 kansen deze maand :-)
Waarschuw beheerder
Come on Real!

Waarschuw beheerder
-1

mede door real... ozil op de bank zetten pfff
Waarschuw beheerder
real :lol: thuis lekker op de verdediging en wat een anti voetballers daar zeg

jammer geen 0-4 maar barca deed rustig aan
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 april 2011 om 09:17:

pff, moemakend zeg

toen die over die "gelkop"begon dan :lol:

Waarschuw beheerder
Snap niet dat als het spelletje en de bal je lief zijn, je voor zo'n club als Real Madrid kan zijn. (N)

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Bontje* op zondag 17 april 2011 om 12:06:
toen die over die "gelkop"begon dan

'Don Leo als je kijkt je krijgt de groeten' hahaha
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 april 2011 om 09:17:

sierd krijgt echt een stijve als die zichzelf hoort praten, ken geen seconde zn bek houwe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 17 april 2011 om 12:40:
sierd krijgt echt een stijve als die zichzelf hoort praten, ken geen seconde zn bek houwe

toch komt ie af en toe met grappige verhaaltjes
Waarschuw beheerder
ibi is ook vriend met sierd
Waarschuw beheerder
-1
Barca - Real valt vaak tegen

Engelse toppers vaak mooier

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 17 april 2011 om 12:40:

jij zou et beter doen he ?

oh nee te druk met wendy_010 vingerren :facepalm:

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 april 2011 om 20:11:
Hou je niet van voetbal?

Jah klopt dat is de reden man :S

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 april 2011 om 20:10:
Staat er nooit in beslissende potten, Messi wel. Alleen daarom

Onzin, kijk in hoeveel potjes hij belangrijke goals heeft gemaakt in belangrijke wedstrijden.
+ dat hij ook echt een goede trap heeft en sterk in de lucht is mocht het voetballend niet lukken, deze man heeft power ouwe
Waarschuw beheerder
Volgende keer weer gewoon Ozil, Kaka en Ronalo in de basis en gaaaaaaan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 april 2011 om 15:19:
Jah klopt dat is de reden man :S

Oh nee, zal wel komen omdat er ooit wat Amsterdammers daar hebben rondgelopen.

Als je Real verkiest boven Barcelona, hou je gewoon niet van het spelletje, simpel.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 april 2011 om 15:41:
Oh nee, zal wel komen omdat er ooit wat Amsterdammers daar hebben rondgelopen.

Ik ben voor een club, kies niet simpel voor het spel wat ze spelen.
Ben een paar x bij Barca geweest en vond het er walgelijk saai, wist niet dat 90.000 man bij elkaar zo stil konden zijn.
Er is geen passie en weet ik wat.

Oh en verder denk jij dat Barca altijd zo weergeloos speelt (wat ik ze op het moment ook vind doen hoor)
Real speelde in het verleden ook echt super

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 april 2011 om 15:47:
Ik ben voor een club, kies niet simpel voor het spel wat ze spelen.
Ben een paar x bij Barca geweest en vond het er walgelijk saai, wist niet dat 90.000 man bij elkaar zo stil konden zijn.
Er is geen passie en weet ik wat.

Inmiddels ook twee keer geweest en nee, het is geen heksenketel. Maar de liefde zit wel diep onder de Catalanen. Dieper en betekenisvoller dan menig Madrileen. Daarnaast is Bernabeau nou ook geen feest om te zitten, behalve als ze tegen Aletico of Barca spelen.

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 april 2011 om 15:47:
Real speelde in het verleden ook echt super

Klopt, alleen staan ze de laatste 10 jaar voor alles wat mij tegen staat aan de voetbalwereld. Kapitaalvernietiging, mega-transfers die bijna altijd falen, anti-voetbal, geen team zijn maar een verzameling ego's. Totaal geen oog voor de eigen jeugdopleiding.

(N)

Waarschuw beheerder
-1
messi ekteng cantona actie
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 april 2011 om 11:21:
mede door real... ozil op de bank zetten pfff

heb je die eerste wedstrijd niet gezien? (die 5-0)

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 april 2011 om 16:08:
Inmiddels ook twee keer geweest en nee, het is geen heksenketel. Maar de liefde zit wel diep onder de Catalanen. Dieper en betekenisvoller dan menig Madrileen. Daarnaast is Bernabeau nou ook geen feest om te zitten, behalve als ze tegen Aletico of Barca spelen.

Ik trek dat publiek en gehypte gedoe rond de Catalanen niet.
Geef mij dan maar Bilbao met de Basken.

Vind de Spaanse sportbeleving gewoon niks, mis de passie, en dat voor een een zuid europees land...
Kijk ook eens hoe weinig uitpubliek bijna alle spaanse clubs meenemen, en de afstand is geen excuus want daar hebben ze in Italie en frankrijk en england en duitsland ook last van.
Ook met bv de Vuelta in Spanje zie je soms echt 50km of meer met werkelijk serieus 0 toeschouwers langs de weg, echt bizar :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 april 2011 om 16:08:
Klopt, alleen staan ze de laatste 10 jaar voor alles wat mij tegen staat aan de voetbalwereld. Kapitaalvernietiging, mega-transfers die bijna altijd falen, anti-voetbal, geen team zijn maar een verzameling ego's. Totaal geen oog voor de eigen jeugdopleiding

Klopt daarom gun ik hen ook niks, net zoals city en chelsea die gun ik ook niks.
Barca heeft dan wel veel eigen jeugd maar men vergeet altijd ff voor het gemak hoeveel schulden zij hebben en hoeveel miskopen zij de laatste jaren wel niet hebben gehad (chleb, henry, zlatan, mascherano etc etc)
Waarschuw beheerder
die heeft elke club rossi, zal je altijd houden!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 april 2011 om 17:36:
k trek dat publiek en gehypte gedoe rond de Catalanen niet.
Geef mij dan maar Bilbao met de Basken.

Andalusie jongen Sevilla is de shit

Vind de Spaanse sportbeleving gewoon niks, mis de passie, en dat voor een een zuid europees land...

en dan te bedenken dat de Olé daar is uitgevonden

maar nee die gasten zitten alleen hele wedstrijd beetje van die zonnebloempitten te vreten

Waarschuw beheerder

Mwah, ben redelijk vaak in Barcelona, minimaal toch wel 1 keer per jaar. Vind het persoonlijk de fijnste plek op aarde. De passie zit hem niet in de fysieke uiting. Eerder in het gevoel, de (ellenlange) discussies, het dagelijks bezig zijn zijn met. Van mij hoeft de voetbalbeleving niet luidruchtig en fysiek te zijn, maar daar mag ieder anders over denken.

De Spaanse competitie is ook niet de meest levendige en zeker niet de spannendste. Het gaat om twee clubs, de rest mag strijden om de plek 3 t/m 5.

Maar de stadions zitten wel altijd vol en de passie zit diep. Dat kan je van veel Italiaanse wedstrijden niet zeggen. Half lege tribunes, erbarmelijk voetbal, sfeerloze stadions. (N)

Dan liever een volgepakt stadion met oude Catalaanse mannetjes die genieten met een transistor radiootjes in hun oor. ;)

Klopt daarom gun ik hen ook niks, net zoals city en chelsea die gun ik ook niks.
Barca heeft dan wel veel eigen jeugd maar men vergeet altijd ff voor het gemak hoeveel schulden zij hebben en hoeveel miskopen zij de laatste jaren wel niet hebben gehad (chleb, henry, zlatan, mascherano etc etc)

Klopt. Ik zeg ook niet dat Barca het allemaal fantastisch doet qua financiën en sommige spelers. Maar in geen enkele mate zoals Real het doet. Het technisch beleid is daar echt een drama. (N)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 april 2011 om 17:53:
Maar de stadions zitten wel altijd vol en de passie zit diep. Dat kan je van veel Italiaanse wedstrijden niet zeggen. Half lege tribunes, erbarmelijk voetbal, sfeerloze stadions

(Y)
Waarschuw beheerder
-1
Mwah, ben redelijk vaak in Barcelona, minimaal toch wel 1 keer per jaar. Vind het persoonlijk de fijnste plek op aarde. De passie zit hem niet in de fysieke uiting. Eerder in het gevoel, de (ellenlange) discussies, het dagelijks bezig zijn zijn met. Van mij hoeft de voetbalbeleving niet luidruchtig en fysiek te zijn, maar daar mag ieder anders over denken.

dat is wel zo, ik weet nog keer daar lang geleden toen barca bekerfinale speelde dat de bussen niet reden :D
Waarschuw beheerder
-1
Half lege tribunes, erbarmelijk voetbal, sfeerloze stadions

In zo`n halfleeg stadion, waarin erbarmelijk voetbal wordt gespeeld en dat bijna door betonrot uit elkaar valt, hangt meer sfeer dan in dat hele Spaanse voetbal bij elkaar....

zoiets :D

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Farouane op zondag 17 april 2011 om 14:20:
sierd

echt slecht die manm met zn spaanse termen en alles er doorheen steeds..en maar lullen pfff

Waarschuw beheerder
Uitspraak van OBL op maandag 18 april 2011 om 19:17:
zoiets

Dat soort filmpjes kan je overal wel vandaan toveren, van elke competitie, elke club.

En als sfeer afhangt van 2.000 man die dicht bij elkaar aan het vlaggen en schreeuwen zijn te midden van wat vuurwerk, heb jij wel een behoorlijk oppervlakkige voetbalbeleving.

Punt blijft dat de Italiaanse competitie de meest sneue grote competitie van Europa is. Het doet gewoon pijn aan je ogen in elk opzicht om een potje Roma - Napoli te kijken. Probeer het af en toe wel eens bij Sport1, maar wat een verdrietige bedoening daar op de velden en tribunes. 90 minuten lang laf voetbal, velden die 75 meter van de eerste ring afliggen en lange zijdes die geeneens van 16 naar 16 gevuld zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gheghe grappig op rtl 7 hadden ze het nog ff over de wedstrijd
die Van der gijp (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<:Ballie:>> op maandag 18 april 2011 om 19:36:
echt slecht die manm met zn spaanse termen en alles er doorheen steeds..en maar lullen pfff

gooooooooooooooooooooooool martsjelo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nickiy op maandag 18 april 2011 om 20:53:
martsjelo

ja wat een bloedhond is die de vos zeg...ja die bal gaat in de richting van het restaurant waar ik het voor de wedstrijd over had
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 april 2011 om 19:51:
Dat soort filmpjes kan je overal wel vandaan toveren, van elke competitie, elke club.

:D

Heb ik van dat Barca met dat tennispubliek nog niet gevonden.

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 april 2011 om 19:51:
En als sfeer afhangt van 2.000 man die dicht bij elkaar aan het vlaggen en schreeuwen zijn te midden van wat vuurwerk, heb jij wel een behoorlijk oppervlakkige voetbalbeleving.

haha, hou toch op man. Met de massa achter dat saaie, nerderige mainstream Barca aanlopen. Oppervlakkiger kan het haast niet man...De liefde van vele Italiaanse curva`s is zoveel mooier en intenser dan die van Spaanse groepjes. Voor het voetbal moet je zeker bij de Spaanse ploegen zijn. Maar voor sfeer en beleving ben je in Europa in 50 landen beter af. :)

Ga jij maar lekker met je transistor radiootje interessant doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van OBL op maandag 18 april 2011 om 22:50:
haha, hou toch op man. Met de massa achter dat saaie, nerderige mainstream Barca aanlopen. Oppervlakkiger kan het haast niet man...De liefde van vele Italiaanse curva`s is zoveel mooier en intenser dan die van Spaanse groepjes. Voor het voetbal moet je zeker bij de Spaanse ploegen zijn. Maar voor sfeer en beleving ben je in Europa in 50 landen beter af.

In tegenstelling tot waarschijnlijk jouw lijfspreuk, kom ik wel gewoon voor het voetbal. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nickiy op maandag 18 april 2011 om 20:53:
martsjelo

altijd alles op zn portugees uitspreken ook..marsjeloe,roenaldoe..
en Pepe is vandaag dus centrocampista, oftwel middenvelder...het schijnt dat zn moeder erg lekkere paella kan maken..en wat geeft hij hier een balon muy malo, oftwel een slechte pass...

Waarschuw beheerder
Daarnaast, als je stadion het bijna begeeft, kwart vol zit, je naar erbarmelijk voetbal zit te kijken in een competie doordrinkt van corruptie. Snap ik dat je het gezellig maakt...
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 april 2011 om 23:04:
In tegenstelling tot waarschijnlijk jouw lijfspreuk, kom ik wel gewoon voor het voetbal

Voetbal kijk ik wel thuis op de bank met een biertje in de hand....En in het stadion komen we inderdaad niet voor het voetbal :)
Waarschuw beheerder
Ewa waarom naar Real of Barca kijken als je dit soort klasse-voetbal ook gewoon in eige land heb..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oldschool Rotterdam op maandag 18 april 2011 om 23:23:
Ewa waarom naar Real of Barca kijken als je dit soort klasse-voetbal ook gewoon in eige land heb..

ehmmm omdat je eigen club er alleen tegen de allerlaatste iets van bakt ? :D

de wedstrijd was kut , kut mourinho met zen 7 verdedigers, laffe lambal.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van *Animaniac* op dinsdag 19 april 2011 om 07:15:
ehmmm omdat je eigen club er alleen tegen de allerlaatste iets van bakt ? :D

jij bent ook echt te dom om ergens de zelfspot van in te zien he
Waarschuw beheerder
+1
Als C Ronaldo die bal zo in de Barca aanhang had geschoten had ik de media weleens willen horenggg