Partyflock

Forumonderwerp · 1114610
Waarschuw beheerder
-2
MARDRID/BARCELONA - Het wordt de komende weken waarschijnlijk smullen voor de (Spaanse) voetbalsupporters. Grootmachten en rivalen FC Barcelona en Real Madrid treffen elkaar de komende weken naar alle waarschijnlijkheid liefst vier keer. Barcelona verzekerde zich woensdag zo goed als zeker van een plek in de halve finale van de Champions League door Sjachtar Donetsk in de eerste kwartfinale met 5-1 te verslaan.

Real Madrid nam dinsdag in de eerste confrontatie met Tottenham Hotspur ook direct afstand: 4-0. De returns kunnen beide Spaanse clubs met vertrouwen tegemoet zien.

Volgend weekeinde, op zaterdag 16 april, spelen Real en Barcelona eerst tegen elkaar in de Spaanse competitie. Daarin verdedigen de Catalanen momenteel een voorsprong van acht punten op de Madrilenen.

Daarna, op 20 april, volgt de bekerfinale tussen Barcelona en Real. De wedstrijden in de halve finales van de Champions League zijn op 26 of 27 april en op 3 of 4 mei.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2011 om 11:42:
Over Inter kan je veel zeggen qua voetbal etc, tis ook niet mijn cluppie, maar vind dat toch wel een mooie club hoor.
Echt Italiaanse club, slecht geleid, fanatiek publiek, geweldige shirts etc

Heb je op zich wel gelijk in. Maar ben opgegroeid met het Milan van Van Basten, Rijkaard en Gullit, terwijl toen bij Inter die kutmoffen zaten. Was makkelijk kiezen destijds....En AC stal helemaal mijn hart met de CL finale van `94 (Milan-Barca). Cruijff zat weer, als altijd, te blaten over dat het voetbal moest winnen, Milan schande voor het voetbal was blablabla. En toen kreeg Barca een pak slaag, zoals dat nooit meer vertoond in de CL finale: 4-0 :D

Dus ja, voorkeur voor AC is al snel dan wat minder voorkeur voor Inter :)

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van OBL op woensdag 4 mei 2011 om 19:07:
Heb je op zich wel gelijk in. Maar ben opgegroeid met het Milan van Van Basten, Rijkaard en Gullit, terwijl toen bij Inter die kutmoffen zaten. Was makkelijk kiezen destijds....En AC stal helemaal mijn hart met de CL finale van `94 (Milan-Barca). Cruijff zat weer, als altijd, te blaten over dat het voetbal moest winnen, Milan schande voor het voetbal was blablabla. En toen kreeg Barca een pak slaag, zoals dat nooit meer vertoond in de CL finale: 4-0

Ben ook opgegroeid met het idee dat Inter kut was en Milan goed...Maar ben Inter gaan leren waarderen vooral na de jaren 90, waar zij eigenlijk het real van toen waren, kopen kopen en nog eens kopen, echt wanhopig waren ze.
Maar het is echt zo'n megaclub ook, ook veel groter en volkser dan Milan.
Tis ook niet mijn club, maar vind het wel echt een mooie club
Waarschuw beheerder
Ik pinkte een traantje weg hoor die laatste verhaal :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2011 om 14:31:
Daarentegen blijft Messi echt een god. De tikken en tikjes die hij allemaal te verduren krijgt in zo'n pot en dan gewoon blijven staan.

Ook nauwelijks zeiken op scheids en gewoon doorgaan, zo hoort het ook (y)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2011 om 10:34:
Ben ook opgegroeid met het idee dat Inter kut was en Milan goed...Maar ben Inter gaan leren waarderen vooral na de jaren 90, waar zij eigenlijk het real van toen waren, kopen kopen en nog eens kopen, echt wanhopig waren ze.
Maar het is echt zo'n megaclub ook, ook veel groter en volkser dan Milan

eind jaren 90 hadden ze wel aardige aanval met zamorano,vieri en ronaldo...maar groter dan AC?

Waarschuw beheerder
Ben ook opgegroeid met het idee dat Inter kut was en Milan goed..

Ben opgegroeid met het idee dat het complete Italiaanse voetbal kut was. 8)
Waarschuw beheerder
Maar het is echt zo'n megaclub ook, ook veel groter en volkser dan Milan

denk dat je hier mis zit hoor, na juve heeft ac de grootste groep supporters in italie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van j.hertog op donderdag 5 mei 2011 om 12:20:
denk dat je hier mis zit hoor, na juve heeft ac de grootste groep supporters in italie

Napoli heeft ook een beste aanhang :bier:

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van j.hertog op donderdag 5 mei 2011 om 12:20:

Nope, Inter heeft veel meer aanhang dan Milan

Juve-Inter is ook de grootste wedstrijd vanhet land, tussen de 2 grootste clubs!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2011 om 11:19:
Ben opgegroeid met het idee dat het complete Italiaanse voetbal kut was

Rare tijd ben jij dan opgegroeid, ben je misschien pas 10?

Uitspraak van <<:Ballie:>> op donderdag 5 mei 2011 om 11:16:
eind jaren 90 hadden ze wel aardige aanval met zamorano,vieri en ronaldo...maar groter dan AC?

Absoluut :yes:

Inter had natuurlijk ook al zijn eerste 2 europacups in de jaren 60 he.
Milan is ook echt een grote club met al een ec1 in 69 maar de volgende successen kwamen pas nadat il presidente daar de macht kreeg ;)

Uitspraak van Raimond op donderdag 5 mei 2011 om 12:21:
Napoli heeft ook een beste aanhang

Yups die club is ook echt groots :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2011 om 12:31:
Juve-Inter is ook de grootste wedstrijd vanhet land, tussen de 2 grootste clubs!

ik gaat ff opzoeken hoor :D
Waarschuw beheerder
ac meer prijzen en meer support, inter wel nooit gedegradeerd

Waarschuw beheerder
Roma of Lazio groter?

zoek ff op hertog
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van j.hertog op donderdag 5 mei 2011 om 12:37:
ik gaat ff opzoeken hoor

http://it.wikipedia.org/wiki/Derby_d'Italia

Ajb ouwe, en je merkt het sowieso wel als je op meerdere plekken in Italie bent.
Net als dat je merkt dat Torino echt een mega aanhang heeft in het land, blijft ook altijd opvallen.

Uitspraak van j.hertog op donderdag 5 mei 2011 om 12:42:
ac meer prijzen en meer support, inter wel nooit gedegradeerd

Alleen Europacups meer, vanwege Silvio he eind jaren 80 tot nu!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2011 om 12:48:
Roma of Lazio groter?

Lazio echt heel veel kleiner dan Roma :yes:
Waarschuw beheerder
roma 3x kampioen, lazio 2x maar as roma veel meer support (Y) club van het volk
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van j.hertog op donderdag 5 mei 2011 om 12:53:
as roma veel meer support club van het volk

Lazio is meer van het soldatenvolk toch :')

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2011 om 13:04:
Lazio is meer van het soldatenvolk toch

Dat zijn sowieso bijna alle Italiaanse clubs/supporters
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2011 om 12:31:
Milan is ook echt een grote club met al een ec1 in 69 maar de volgende successen kwamen pas nadat il presidente daar de macht kreeg

tsja bij inter in principe toch hetzelfde verhaal met moratti? alleen nog wat uefa cupjes gewonnen verdee toch?

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van <<:Ballie:>> op donderdag 5 mei 2011 om 13:52:
tsja bij inter in principe toch hetzelfde verhaal met moratti? alleen nog wat uefa cupjes gewonnen verdee toch?

Moratti zit er allang he, en is geen buitenstaander ofzo ook he :D Zijn vader was de voorzitter in de jaren 60 met de 2 ec1's :D

Vond het in de jaren 90 echt irritant dat ze alles kochten wat los en vast zat, maar achteraf is die wanhoop wel mooi geweest :D

Waarschuw beheerder
-1

"Krankzinnig inter hou van haar"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2011 om 13:57:
Moratti zit er allang he, en is geen buitenstaander ofzo ook he Zijn vader was de voorzitter in de jaren 60 met de 2 ec1's

klopt ja, maar hoelang hij al voorzitter dan? toch pas in jaren 90 ofzo he? toen begonnen ze met die aankopen als vieri voor 50 miljoen enzo :D

Waarschuw beheerder
Pirelli jonguh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2011 om 11:19:
Ben opgegroeid met het idee dat het complete Italiaanse voetbal kut was.

mijn jeugd was serie A toch wel wat premier league nu is, speciale edities bij VI over serie A begin van seizoen, pluisde ik de boekjes helemaal door :D
na de laatste CL finale van juve tegen dortmund is het italiaanse voetbal bergafwaarts gegeaan imo, met bosman arrest kozen de absolute sterren steeds vaker voor engeland enz
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2011 om 12:51:
Net als dat je merkt dat Torino echt een mega aanhang heeft in het land, blijft ook altijd opvallen

klopt, vaak in italie op wintersport geweest, geen 1 juve fan gesproken alleen maar torino fans die uit omgeving turijn kwamen, uitbater van restuarant op zon piste heeft nu mn Ajax sjaaltje in zn zaak hangen, geruild voor een torino sjaaltje :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<:Ballie:>> op donderdag 5 mei 2011 om 14:30:
klopt ja, maar hoelang hij al voorzitter dan? toch pas in jaren 90 ofzo he? toen begonnen ze met die aankopen als vieri voor 50 miljoen enzo

Ervoor ook al met Bergkamp/Jonk en erna Ronaldo etc
Ervoor natuurlijk al die moffen, maar ik weet niet sinds wanneer die eigenlijk voorzitter is....

Uitspraak van dikke dragonder op donderdag 5 mei 2011 om 15:53:
mijn jeugd was serie A toch wel wat premier league nu is, speciale edities bij VI over serie A begin van seizoen, pluisde ik de boekjes helemaal door
na de laatste CL finale van juve tegen dortmund is het italiaanse voetbal bergafwaarts gegeaan imo, met bosman arrest kozen de absolute sterren steeds vaker voor engeland enz

Spelers die tegenwoordig ook overal zeggen dat ze graag naar England/Spanje of zelfs Duitsland willen pfff. Echt suf
Italiaanse voetbalcompetitie was ook echt raar van halverwege de jaren 90 tot begin 90, veel verschillende kampioenen en der zat bizar veel geld + dat het land echt voetbalmaf is hehe.

klopt, vaak in italie op wintersport geweest, geen 1 juve fan gesproken alleen maar torino fans die uit omgeving turijn kwamen, uitbater van restuarant op zon piste heeft nu mn Ajax sjaaltje in zn zaak hangen, geruild voor een torino sjaaltje

Il Grande Toro he, veel Italianen hebben een zak ook voor die club, ook degenen die er niet voor zijn. Club zit het bijna nooit meer echt mee :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2011 om 16:21:
dat het land echt voetbalmaf is hehe.

waarom leeft het stadionbezoek helemaal niet , raar vind ik dat. wel massaal voor tv natuurlijk daarom ook die dikke tv gelden wel beter voor ze

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op donderdag 5 mei 2011 om 16:25:
waarom leeft het stadionbezoek helemaal niet , raar vind ik dat. wel massaal voor tv natuurlijk daarom ook die dikke tv gelden wel beter voor ze

Stadions zijn echt alles behalve gebruiks en publieksvriendelijk he.
En tot een paar jaar terug hadden de ultra's helemaal de boel in handen in de stadions, waardoor het normale volk al helemaal niet meer kwam.
Ze zijn het nu allemaal wel keihard aan het aanpakken en er kan nu ook vrijwel niks meer. Uitwedstrijden bezoeken is al lastig.

De stadions zullen ook allemaal wel snel vernieuwd worden, juve is as seizoen de eerste met een nieuw en eigen stadion waardoor ze echt veel meer inkomsten zullen krijgen...die gaan echt een voorsprong krijgen op de rest.

Dan duurt het nog een jaar of 10 en dan zit het moderne voetbal ook in het systeem van de Italiaan.
Erg jammer vind ik dit btw....

De PL was aan het begin ook niet zo groot en succesvol als nu
Waarschuw beheerder
Roma vind ik verreweg de mooiste club in Italië, maar heb veel meer met Milan dan met Inter. Zeker ook door de 3 Nederlanders van toen. Waren echt helden toen ik het voetbal ging volgen.

Waarschuw beheerder
ik vind Napoli dan de mooiste...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2011 om 16:48:
ik vind Napoli dan de mooiste...

Ook kicken club ja, sowieso heerlijke pauperstad. Eén keer geweest, nog nooit zoveel zwerfhonden en smerigheid gezien als toen :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vlaco op donderdag 5 mei 2011 om 16:47:
Roma vind ik verreweg de mooiste club in Italië

Maar vind Napoli en Inter ook echt strak.

Vroeger viola ook wel met battigol nog en Torino en Palermo ook vrij lauw :D

Zijn der toch best wat whehehe :D

Uitspraak van Oldschool Rotterdam op donderdag 5 mei 2011 om 15:57:
Majstro?

Alleen aan Juve echt een hekel, vind het zo'n uitstralingsloze tyfusclub :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2011 om 16:54:
Vroeger viola ook wel met battigol nog en Torino en Palermo ook vrij lauw

Vond Batigol sowieso echt(y) Die passie en werklust van die man ook :respect:
Waarschuw beheerder
mijn jeugd was serie A toch wel wat premier league nu is, speciale edities bij VI over serie A begin van seizoen, pluisde ik de boekjes helemaal door

seria a was toen ook altijd op tv bij NOS nog vroeger op zondagavond laat eh..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<:Ballie:>> op donderdag 5 mei 2011 om 17:14:

Ja met Schelvis.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<:Ballie:>> op donderdag 5 mei 2011 om 17:14:

Ervoor echt begin jaren 90 nog nog om 18.10 gewoon voor het echte stadio sport om 19.00. Heette het Studio Italia
Pas rond 94 kwam het om 22.15 en samen met spaanse voetbal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2011 om 16:21:
Ervoor ook al met Bergkamp/Jonk en erna Ronaldo etc
Ervoor natuurlijk al die moffen, maar ik weet niet sinds wanneer die eigenlijk voorzitter is....

toen waren ze wel matig toch? beetje subtop steeds geloof ik...die moratti volgens mij ergens midden jaren 90 pas erbij..
hadden ze ook roberto carlos, djorkaef etc

Zijn der toch best wat whehehe

ben wel eens bij verona en vicenza geweest..kleine clubs maar ook helemaal gek daar

Uitspraak van Vlaco op donderdag 5 mei 2011 om 16:57:
Vond Batigol sowieso echt Die passie en werklust van die man ook

sowieso wel ruige ploeg toen eind jaren 90..met edmundo nog en rui costa en die belg met die pleister?
Waarschuw beheerder
Parma ook altijd gers team met Zola toen, Asprillia, Brolin etc
Waarschuw beheerder
Brolin laatst nog op tv gezien met pokertoernooi btw, was net billie turf :LOL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op donderdag 5 mei 2011 om 17:42:
Brolin laatst nog op tv gezien met pokertoernooi btw, was net billie turf

Heb ik ook gezien ja. Was vroeger als speler al niet slank, maar is nu helemaal opgeblazen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2011 om 17:23:
Pas rond 94 kwam het om 22.15 en samen met spaanse voetbal

klopt idd..heb ik zelfs nog op videoband staan ergens geloof ik..waren soms zo'n ruige wedstrijden bij dat ik het opnam :D
Waarschuw beheerder
Maar het is echt zo'n megaclub ook, ook veel groter en volkser dan Milan.
Tis ook niet mijn club, maar vind het wel echt een mooie club

ja, is misschien ook wel zo. Maar dat Milan zit er wel een beetje ingebakken. En dan logisch wel lichte afkeer van Inter....Maar Italië sowieso veel juweeltjes van clubs.
Torino en Palermo

Voor het eigenzinnige Livorno ook altijd wel een zwak :D
Waarschuw beheerder
mwah redelijk hoor (Y). 7,6 zeg maar :D
Waarschuw beheerder
vroeger italiaansd voetbal :respect:

studio italia met die thunderbird emile schelvis :d
Waarschuw beheerder
in de tijd dat je nog de klassieker had om kwart over 6 savonds ofzo, live op nos :d
Waarschuw beheerder
ajax tegen parma van asprilla en die die rooie linksback
Waarschuw beheerder
oja barca barca