| Betreft: | evenement: Knock Out!, zaterdag 9 april 2011 om 22:00 |
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 april 2011 om 18:58:heb ook een gaatje hoor
Die is veels te groot. Ik houd niet zovan die buizen.
Beetje gay is ok
JWZ
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 april 2011 om 19:23:Iedereen heeft volgens mij wat beters te doen de laatste paar dagen
Ja! Verdeurie! Moet dalijk gewoon weer weg!
Dalijk krijg ik spamafkickverschijnselen.... Zit ik met stuiptrekkingen bij die vergadering
laatste aanpassing
Uitspraak van VanMutshuYzen op vrijdag 1 april 2011 om 19:27:Moet dalijk gewoon weer weg!
Ik ook.
Dronken worden en wakker worden met hoofdpijn :3
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 april 2011 om 19:28:Dronken worden en wakker worden met hoofdpijn :3
Dan doe je iets niet goed
Uitspraak van VanMutshuYzen op vrijdag 1 april 2011 om 19:29:Dan doe je iets niet goed
Maakt mij niet uit.
Zaterdagavond gewoon weer verder
Doe mij deze maar
Nee mop,je snapte hem helemaal niet. Maar geeft niet
Niet haten ok
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 april 2011 om 13:05:nouuuu, leg is uit dan. kan er iet veel meer van maken nml.
Hij bedoelt....
Ik ga nuchter naar KO
HAHA 1 april grap
En Ik ben nooit dronken..
HAHA 1 april grap
Van hem zelf...maar hij citeerde het even...
Niet dat het grappen van ons waren...
SNAPPIEVOE?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 april 2011 om 13:16:kaartje pussy lounge outdoor binnen![]()
Grote kans dat ik daar ook heen ga!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 april 2011 om 15:44:Grote kans dat ik daar ook heen ga!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 april 2011 om 13:16:pussy lounge outdoor
Ziet er leuk uit om misschien een keer te doen
Ej maar mensen! Nog maar 6 dagen
En dan gaan we zoetermeer s op zn grondveste laten trillen
Uitspraak van VanMutshuYzen op zondag 3 april 2011 om 12:55:Ziet er leuk uit om misschien een keer te doen
Ik was er begin dit jaar.
Episch feestje
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 april 2011 om 14:07:Episch feestje
zoizo is t ook buiten! En Outdoor feestjes zijn bij mij altijd welkom
(zit ook weer s de dvd van decibel 2009 te kijken
laatste aanpassing
Uitspraak van VanMutshuYzen op zondag 3 april 2011 om 14:17:Outdoor feestjes
Ik houd meer van indoor :3
Maar dat komt ook omdat ik gewoon te snel knarpijn krijg als ik te lang in de zon sta
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 april 2011 om 14:27:knarpijn?
Oh niks zo fijn als met mn campina lichaam van die heerlijke zon genieten
mits t zonnig is
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 april 2011 om 17:06:Koornbeurs wordt gewoon knallen.
Er is godverdomme Holidaze. Nou als je daar heen gaat kan je net zo goed 10 euro aan mij geven
Nahh, was een ramp gisteravond
Ben naar Feyenoord geweest, nitraatje in me nek gekregen, wedstrijd verloren, en 2 uur in de trein vastgezeten, omdat een tjappie de noodrem ingedrukt had
Dus was sowiezo geen stadje voor mij
Jij wel naar je zin gehad Piraatje
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 april 2011 om 14:07:Ik was er begin dit jaar.
me to!
Ben naar Feyenoord geweest, nitraatje in me nek gekregen, wedstrijd verloren, en 2 uur in de trein vastgezeten, omdat een tjappie de noodrem ingedrukt had
Newbie.. Geen ergens letsel over gehouden hoop ik die nitraat?
Ja ging helemaal los in de triangel