Partyflock

Forumonderwerp · 1112722
Allen hier niet vermeld, I wonder why?
Wat gaat er volgens jou gebeuren op de lange termijn?
We zijn nooit zo dichtbij een nieuw wereldconflict geweest en niemand praat erover?

Uitspraak van Strafpunt op zondag 13 maart 2011 om 22:35:
merika steekt ook "slim de loef af" met hun tegenstanders.

Tegen landen met 10% van hun eigen inwonertal ja. Afghanistan heeft iets van 35 miljoen inwoners, Irak nog minder...

Politiek geëngageerde drolletjes.

Moge Gods Zegen de rest van deze nacht op jullie rusten, ik ga :smoke: :mixje: !
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 maart 2011 om 22:42:
Politiek geëngageerde drolletjes.

Thumbs up ;)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 maart 2011 om 22:41:
Tegen landen met 10% van hun eigen inwonertal ja. Afghanistan heeft iets van 35 miljoen inwoners, Irak nog minder...

Dat was niet wat ik bedoelde.
Ik blijf bij mijn mening. Ik vind dat de joden beter wat meer van hun welvaart delen met de Palestijnen. EN DAN PAS spreken.
Het is gemakkelijk alles af te nemen en dan te zeggen: allez laat ons praten over vrede.

Het is een hypocriete show waar je jezelf niet aan mag laten vangen in mijn nederige mening.

Uitspraak van Strafpunt op zondag 13 maart 2011 om 22:47:
Ik blijf bij mijn mening. Ik vind dat de joden beter wat meer van hun welvaart delen met de Palestijnen. EN DAN PAS spreken.
Het is gemakkelijk alles af te nemen en dan te zeggen: allez laat ons praten over vrede.

Dit is zo'n eenzijdige, verkeerde kijk op de werkelijkheid. Verdiep je eens wat meer in de geschiedenis, dan kom je erachter dat het toch echt anders zit.

Hier ben je wel even 20 minuten mee zoet.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Zionisme
laatste aanpassing
Zionisme is me niet vreemd.
Ik weerleg de geschiedenis hier vanuit mijn standpunt, maar u vindt de gang van zaken normaal omdat het politiek aanvaard is.
Ik ben het daarmee oneens en heb al van mijn 12 door dat politici nooit gedeugd hebben.
laatste aanpassing

Uitspraak van Strafpunt op zondag 13 maart 2011 om 23:21:
Ik heb gelezen tot de Joodse immigratie.

Ik zou verder lezen. Punt is dat er niks is gegeven, maar eerder een logisch gevolg was van de geschiedenis.
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 maart 2011 om 23:23:
Ik zou verder lezen. Punt is dat er niks is gegeven, maar eerder een logisch gevolg was van de geschiedenis.

Zou u genoegen met dat antwoord als de vraag andersom kwam?
Ik las tot de Joodse migratie veel van wat ik hier al eerder meldde.

Enfin, misschien ben ik gewoon dom of een moeilijke partij he.
U ging 2000 jaar terug, ik bijna 6000. Wat is het verschil?

Los van dat alles. Vindt U het niet opmerkelijk dat de joden net dat stukje goede grond hebben? En dat de joden in Palestina oorlog voeren terwijl dat niet andersom is?
Daar het uit het "niets" snel in mekaar gestampt is? It's a new word order plan I tell ya!

Uitspraak van Strafpunt op zondag 13 maart 2011 om 23:29:
Los van dat alles. Vindt U het niet opmerkelijk dat de joden net dat stukje goede grond hebben? En dat de joden in Palestina oorlog voeren terwijl dat niet andersom is?

Hoe bedoel je dat het 'niet andersom' is?

En Israël heeft helemaal niet het mooiste stukje grond. Israël heeft er het mooiste stukje van gemaakt! De hele Negev woestijn valt onder Israël, daar is weinig tot niks mee te doen, dat beslaat alleen al 60% (!) van Israël.
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 maart 2011 om 23:32:
Hoe bedoel je dat het 'niet andersom' is?

En Israël heeft helemaal niet het mooiste stukje grond. Israël heeft er het mooiste stukje van gemaakt! De hele Negev woestijn valt onder Israël, daar is weinig tot niks mee te doen, dat beslaat alleen al 60% (!) van Israël.

Palestijnen verzetten zich op eigen grond. Niet binnenin Israël.
Dat Israël op zeer korte tijd een bijna gelijkaardig leger had (niet manschappen maar middelen) dan het Westen doet vragen opwekken.

Als Palestina de meest gunstige grond liggen had, moest men er niet zo hard vechten voor hun bestaan he.

En omdat er nog gelachen moet worden:
http://www.youtube.com/watch?v=sAKK-juXBzo
laatste aanpassing

Uitspraak van Strafpunt op zondag 13 maart 2011 om 23:48:
Palestijnen verzetten zich op eigen grond. Niet binnenin Israël.

Nee? De bomaanslagen in Tel Aviv en Jeruzalem zijn geen verzet?

Maar het wordt een te lange discussie met jou. Geen zin in. :flower:
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 maart 2011 om 00:03:
Nee? De bomaanslagen in Tel Aviv en Jeruzalem zijn geen verzet?

Maar het wordt een te lange discussie met jou. Geen zin in. :flower:

De lange discussie doe jij jezelf aan he. Ik dring hier niets op.
De bomaanslagen in Tel Aviv zijn extremen die een laatste wanhoopsdaad plegen. Moest men werkelijk evenredige middelen hebben, verklaarde men immers wel oorlog. Denk je niet?

Als een Irakees straks het White House opblaast omdat een Amerikaanse bom zijn familie uitmoordde zou dat toch niet geheel onverstaanbaar zijn?
laatste aanpassing