Partyflock

Forumonderwerp · 11119
3904x bekeken

Waarschuw beheerder
Zijn er nie veel die het weten denk, maar er waren dus weer rellen.
Stelletje mietjes dat zich hooligans noemt ging met 50 man achter de 7 politieagentjes aan.
Nog zooitje glas aan diggelen zag ik.

Verder nog nieuws????
Waarschuw beheerder
WWS is aanwezig op Black.... helaas, maar waar. En in hoeverrre een dergelijk iets over gedaan zal worden? Dat is compleet afhankelijk van WWS zelf.
Waarschuw beheerder
"dat WWS KEIHARD zou op treden tegen relschoppertjes!"

dat proberen ze elke keer, elke keer zijn ze weg geslagen :S
je heb wel kans dat wws enkelingen gaat pakken, tegen een groep durven ze niet

maar laten we hopen dat alles netjes blijft, ik heb geen zin in geklooi, ik wil lekker feesten
Waarschuw beheerder
Maar ja, je hebt een grote kans dat ze hetzelfde doen als vorige keer en als dat gebeurt, tsja.. dan is het niet meer dan logisch dat sommige mensen dat op dat moment niet pikken.

Waarschuw beheerder
Ennnnnnnnn................
Waren die knakkertjes er weer?

Ik was er nie dus ben best wel nieuwsgierig :)
Waarschuw beheerder
Ik weet wel een aantal dingen. Vooralsnog niets over relletjes ofzo, maar wel andere zaken.

Kan me trouwens niet voorstellen dat niemand de 'stadionsongs' heeft gehoord op de zuidtribune, want dat heb ik over de telefoon nog redelijk grootschalig gehoord. (ik heb er geen opdracht voor gegeven hoor.. voor als men dat weer denkt...:s)

En oh jah, ik was er niet.... voor de duidelijkheid.
Buiten zijn nog wat dingen gebeurd, maar daar hoeft niemand wat over te weten verder.;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb vanaf mijn plaatsje achter de bar niks aan ongein gezien. Op het einde liep er wel een Marokkaanse WWS'er met een glazen oog voorbij:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb 1 x "Joduh" gehoord, verder niets.

En ben zelf ook stout geweest, heb 2 minuten NIJMEGUH staan scanderen op de dansvloer. (6)
Waarschuw beheerder
Er zijn dan ook 23 mensen aangehouden...

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=20407