Partyflock

Forumonderwerp · 11119
3904x bekeken

Waarschuw beheerder
Zijn er nie veel die het weten denk, maar er waren dus weer rellen.
Stelletje mietjes dat zich hooligans noemt ging met 50 man achter de 7 politieagentjes aan.
Nog zooitje glas aan diggelen zag ik.

Verder nog nieuws????

Waarschuw beheerder
2 bamb: dit is nou precies wat ik bedoel (18:35).

En ik zou sowieso al niet naar een feest in die kankaharena gaan, of er nou een hardcorefeest met 35.000 man wordt gehouden of niet.
Waarschuw beheerder
2 snackyman...

Mn tattoo is FR (feyenoord Rotterdam) en ookal bevind ik me in de hol van de leeuw dat moet toch geen reet uitmaken als je naar zo'n feest komt of wel dan???? Jood of geen jood met zulke feesten is iedereen mn vriend als je begrijpt wat ik bedoel....

Waarschuw beheerder
donateur
ik zat in de trein met veel sensation gangers vanmorgen, nou wat een stumperds zeg! Haha, echt van die people die je alleen op een sensation white zal vinden en alleen maar de commerciele hitjes kennen...nee, niet mijn favo partymaatjes...

Waarschuw beheerder
weet je wat het is, er zijn altijd van die kankerleiers die het gewoon verneuken voor de rest nou is sensation ook niet echt mijn feest maar met andere toffe feesten is dat ook zo gegaan en die zijn er nu dus ook niet meer.

Zulke gasten moeten ze gewoon neerschieten liever een dooie rat dan een levende zallen we maar zeggen

Waarschuw beheerder
ik hoop dat er een goeie beveiliging op sensation is en als er wat gebeurd dan schop je die gozer gewoon ff in elkaar. en de ME moet er ook op los raggen met die knuppels:d
Waarschuw beheerder
Ik weet niet op wel feest jullie (degenen die op sensation de sfeer relaxed vonden) zijn geweest, maar ik vond de sfeer dus echt vet verrot.
Die rel op de ring was echt niet tof, hele horde 'hooligans' liep achter een stuk of wat security-mensen aan te rennen, zag dat 1 een security met een riem liep te slaan :-S
Later nog een rel gezien op de gang, 2 groepen opgefokte gasten gingen met elkaar op de vuist, 1 gast was flink te pakken genomen, veel bloed enzo.
Groot deel van het publiek was sowieso tamelijk opgefokt; Heb een glas drinken over me heen gekregen omdat een of ander wijf vond dat ik naar d'r vriendje lachte :-S
Vroeg iemand ff een slokje van z'n water om paracetamol mee weg te spoelen begon die meteen of ik klappen moest ofzo :-(
In de rij bij de wc's ook bijna klappen gehad omdat iemand meende dat ze 'eerder was', en zo kan ik nog wel ff doorgaan....

Heel jammer allemaal, de aankleding was echt een 10+, maar ik heb nog steeds last van een wrange nasmaak :cry:

Er werd bij de ingang ook niet gefouilleerd, best slecht want zo komen dingen als messen (en pistolen) dus wel gewoon naar binnen, geen veilig idee.
Waarschuw beheerder
Raar dat jij het zo anders hebt beleefd. Ik heb echt nergens last van gehad. Op de ring heb ik die rel waar je het over had ook gezien en ik heb gehoord dat daar nog veel meer is gebeurd. (Zie bijvoorbeeld het topic "vechtersbazen" op het id-t-forum). Misschien heb ik gewoon geluk gehad of jij dikke pech. Het is wel waar dat er heel veel mensen rondliepen die normaal nooit naar feesten gaan, maar dat ze vervelend waren... Nee

Fouilleren werd bij mij ook nauwelijks gedaan:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
R???
is dat een nieuwe Koenie????
Licht me in want die kende ik nog niet...!!! (Ow je hebt ge-edit!!)

En voor de rest... Ik hou me er buiten... Heb vet leuk gewerkt... en daarna in de trein lekker thunderdome zitten luisteren(eindelijk MUZIEK) en met een stelletje gabbers net zo kicke zitten kletsuh!!!! dus ja, niks van gemerkt en leuke avond gehad!
Stond ook niks in de krant vandaag, alleen positieve dingen... denk dattut wel meeviel dus, adners springen ze er gelijk bovenop!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
"R" was een foutje idd:)

Waarschuw beheerder
Security heeft gebroken ribben en gebroken benen hoorde ik....
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat dit soort dingen moeilijk tegen gegaan kan worden. Ik ben er nie geweest maar ik kijk er nie raar van op dat er weer van die rand debielen rondliepen daar. Volgende keer met 30.000 man op zo'n groepje van 35 man inhakken want zij verpesten die hele zooi ;)

Waarschuw beheerder
2 Koenie. Jouw verhaal klopt wel. Ik was aan t werk en die Ajax-'supporters' gingen precies voor mijn bar helemaal flippen. Beveiligingsmensen werden vol met een riem op de kop geslagen, twas niet echt leuk om te zien.
Wat doen zulke onzettende mongolen hier!!!??
De mensen die bezig waren met een feestje vieren werden aan de kant geduwd e.d. Bier en andere drank vloog door de gang.
GEZELLIG! Tsjonge jonge! Echt triest!
Waarschuw beheerder
2 TjitsMaster: Ik weet dat dat verhaal over die vluchtende security klopt, want ik heb het met mijn eigen ogen gezien;) Maar waar stond je dan? De enige barren die ik heb gezien stonden op het veld en daar heb ik geen vechtpartijen gezien.

Weet je of er ook nog meer is gebeurd behalve die keer dat de security werd achtervolgd?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 Koenie: Vak 115, eerste ring, in de gang.
Kheb verders geen andere verhalen gehoord.
Waarschuw beheerder
Oh, toch wel barren in de gang dus:) Daar bij vak 115 tond ik ook ergens in de buurt toen het gebeurde.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik stond bij vak 113 in de gang toen ze voorbij kwamen rennen, volgens mij vluchten ze vak 111 in, dat was toch de chillroom ofzo?

Waarschuw beheerder
Bruin cafe
Waarschuw beheerder
De ietwat incomplete en vage herinnering die ik heb van gisteravond begint steeds wat duidelijker te worden :D Waarschijnlijk kwam ik op dat moment net bij de meeting vandaan en die was idd bij vak 113.

Waarschuw beheerder
Hopelijk gebeurt dit as zaterdag niet weer.
Iedereen al een beetje zin??
Waarschuw beheerder
Ik heb er heel veel zin in, maar hoop echt dat dit gezeur hard aangepakt word...van te voren voor de deur waren er al van die ventjes die gilden rellen rellen rellen en gewoon zo ook door de zaal liepen... heb er 1 woord voor: JAMMER!

Weet iemand of er nog mensen zijn opgepakt ook? Gewoon in de cel schoppen en houden!
Waarschuw beheerder
Dat hoop ik ook niet nee. Komende zaterdag ga ik zelf werken op Sensation achter een bar op het veld. Ik verwacht dat ID&T wel wat extra voorzorgsmaatregelen gaat nemen, maar ik ben ook een beetje bang dat die eikels de smaak te pakken hebben en het gewoon weer gaan proberen. Misschien ook wel niet, ik heb geen flauw idee hoe die soort gasten denken. Ik snap maar weinig van ze en vind ze maar %)

Ik ben benieuwd hoe het werken is, van de mensen die ik afgelopen zaterdag over heb gesproken begreep ik dat het behoorlijk doorbikkelen is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je hebt aardig wat te doen als je achter de bar staat, vooral als je op t veld staat!! Maar wel ontzettend gezellig!

Waarschuw beheerder
Ik heb afgelopen zaterdag achter de bar gestaan bij sensation. Ook op het veld, het is wel heel gaaf, maar ook echt doorbikkelen!!
Heb 10 uur achter elkaar achter de bar gestaan en 5 minuten gezeten.

Het is echt druk, maar wel heel gaaf om een keer mee te maken en alvast de sfeer te proeven. Zelf ga ik nu lekker feesten op black!!

Maar van die rellen heb ik niets gemerkt?!?
Waarschuw beheerder
Ik hoorde ook wel zoiets vaags op een moment, dat er een grote groep achter de security aan zat, maar nu weet ik wat er echt is gebeurd. Echt triest. Kom je daarvoor naar de arena toe! Lijers. Op het feest zelf heb ik ook wel wat ventjes een beetje ruzie zien maken etc. Maar gelukkig sprongen er altijd mensen tussen. Op Black hopelijk minder rotzooi!
Waarschuw beheerder
Het was een groep van ongeveer 35 personen die zich toegang had weten te bemachtigen zonder kaartje. Ze hebben ongeveer een half uur rondgelopen en zijn daarna eruit gegooid.

Waarschuw beheerder
hoe zijn ze dan naar binnen gekomen zonder kaart?
via gewone ingang lijkt me nie te doen

Waarschuw beheerder
Eruit gegooid?? Maar door wie dan?? De beveiliging ging voor ze op de vlucht.
Waarschuw beheerder
altijd weer die reljoden !!!

het zal toch ook eens nie waar zijn...mietjes

eej oud, pas ff een beetje op je worden, en 1 ding het zijn zeker geen mietjes ik denk dat jij 100 baggers in je broek schijt als je voor ze staat!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Dit is natuurlijk de grootste onzin die er bestaat, waarom moeten sommige mensen het nou verpesten voor andere, kenker ik wordt er echt moe van! Als ik uitga wil ik geen aggresie dan wil ik alleen maar blije mensen, opzouten met die gasten!
Waarschuw beheerder
Verder heb ik van een security gehoord dat er een schietpartij is geweest. Of het waar is? Ik betwijfel het iig, slecht trouwens dat zo'n vent zijn mond daar niet over houdt

Dat was bij de powerzone die nacht...

Waarschuw beheerder
geen "kanker" gebruiken hè, hebben sommige mensen slechte ervaringen mee ;)
Waarschuw beheerder
Tjeerd, ze hebben gewoon de hele nacht rondgelopen hoor en zijn er niet uitgezet!. Het is ook niet de meest slimme zet om WWS neer te zetten op een feest (zeker in Arena), maar volgens mij moeten jullie contractueel wel. Geloof dat die sukkels direct verbonden zijn aan ieder evenement in de Arena.

Maar ja, dit had je kunnen zien aankomen. We hebben zeer veel problemen met WWS en ze proberen ons altijd op alle vlakken te pakken. We doen er alles aan om ze daar weg te krijgen/ terug te pakken en nu had een groep van ons mooi de kans.... Ik was er overigens niet hoor, maar ik kan me heel goed voorstellen waarom ze dat op dat moment deden en weet ook precies wie er waren.

In ieder geval niet slim van sommigen om de groep mietjes te noemen. Het heeft verder niets met het feest te maken en het was ook niet te voorkomen.
Maar dan nog wel... deze jongens die ik in principe allemaal ken hadden een reden en een verdomd goede ook!!! Wat de WWS in het verleden en nog steeds allemaal heeft gedaan is niet normaal. WWS hebben grotendeels ook geen diploma'a en zijn haast allemaal crimineel en hebben strafbladen. Er staan in hun database allemaal personen waarvan zij zeggen dat ze daar op het evenement rondliepen, maar die er in werkelijkheid niet waren. Op die manier is het naar de buitenwereld toe alsof er gediplomeerd personeel liep en veel meer dan in werkelijkheid het geval was. Ik heb dingen gezien die ze alemaal gedaan hebben en ik kan jullie vertellen dat die dingen niet normaal zijn. Je hoort ons er weinig over zeiken, maar als zij dan een keertje teruggepakt worden, dan moet je niet achterlijk lopen ouwehoeren als het een keer ook bij jou gebeurt!

Ik hoop dat dat die WWS (de beveiliging in kwestie) een teringtijd uit de roulatie is en dat sommigen zich lekker terugtrekken uit dat bedrijf. Die WWS mag van mij echt doodvallen en wat dat betreft hadden ergere verwondingen wel gemogen.....

Wie komt mij en de mensen uit de groep nu neerschieten? zucht....

Waarschuw beheerder
weet je die lui zijn ook niet normaal en dat is al jaren zo weet je, maar op deze manier gaat het feest eraan. je moet gewoon kijken wie het zijn en dan schiet je ze thuis maar een kogel door hun harses dat interreseert me gee reet. wil gewoon niet dat de partys naar de klote gaan snap

Waarschuw beheerder
Wat is dat WWS nou precies, ik snap dat dat die beveiligingers van de arena zijn, ze zullen vast wel kutstreken hebben uitgehaald met ajax supporters, maar om nou op zo'n feest je kans terug te pakken tsja...maar ik ben benieuwd wat de reden daarvan is geweest, wat is het verleden tussen de hooligans en de WWS???

Waarschuw beheerder
wat is WWS nou?
Waarschuw beheerder
Delugeis pak je pistool... kan je zo een groot aantal adressen geven.... ZUCHT!

WWS = world wide security. En dat verleden.. daar kun je boekwerken over schrijven. In ieder geval is het steeds wachten tot er weer wat gebeurt en dan hoeft men helemaal niet vreemd op te kijken. Ze hebben het verdiend... klaar..... Niemand hoeft medelijden te hebben met die sukkels...
Waarschuw beheerder
sommige mensen vragen het echt om klap te krijgen......Als zijn gedrag te irritatie van vele mensen is!!! Als die gene zich eerst na een waarschuwing niet wilhanteren en daarna je telkens omver loopt , dan vraag je er gewoon om.
Waarschuw beheerder
En dat is in dit geval bij de WWS dus ook zo...;)

Waarschuw beheerder
donateur
2 Prhyme:
Of het sukkels zijn of niet, of ze het verdiend hebben of niet....
Ik ging erheen om te feesten.. En als ik zoiets zie is mijn feest verpest..
Wil je je maten van me bedanken ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Pfff wat een ongelooflijk trieste beredenering. Dus omdat toevallig dat bedrijf die avond de beveiliging heeft geregeld, gaat een groep 'hooligans' even een werelds feest verpesten voor een heleboel anderen?
Ik heb het allemaal voor m'n neus zien gebeuren, en na die tijd heb ik niet meer lekker kunnen feesten omdat ik continu om me heen heb moeten kijken om alles in de gaten te houden.

Echt een wereldactie, ga vooral zo door! (N) :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik moet zeggen dat het ze een genoegen was Lange.....

Jullie beredeneren vanuit het perspectief dat ze jullie feest verpestten... daar gingen ze totaal niet voor. Is allicht lullig dat het op een feest moest gebeuren, maar andere kansen zijn er eigenlijk niet.

Je hoeft het er niet mee eens te zijn... ik ben echter blij dat ze gepakt zijn. Is voor de groep weer een stuk beter en voor alle stadionbezoekers.... durf te wedden dat een aantal mensen zelf ook tijdens Sensation te grazen zijn genomen door die criminelen.
Waarschuw beheerder
Phryme wat mij betreft krijgen die maten van jou idd een kogel door hun kop >(

quote: Jullie beredeneren vanuit het perspectief dat ze jullie feest verpestten... daar gingen ze totaal niet voor. Is allicht lullig dat het op een feest moest gebeuren, maar andere kansen zijn er eigenlijk niet.

'Daar gingen ze totaal niet voor' =====> maar het is wel gebeurd :-(
Jullie hebben echt het iq van een schuursponsje, tjesus wat ACHTERLIJK dit!!!

Vind dat ze dit soort mensen maar moeten brandmerken op hun voorhoofd zodat ze in elk geval nooit meer ergens 'normaal' toegang verkrijgen.

Ik kots op dit soort mensen en ook op mensen die het goed praten, zoals Prhyme :bah::bah::bah::bah:
:bah::bah::bah::bah:
Waarschuw beheerder
idd:kots::@ (sorry voor deze verder zinloze bijdrage van mijn kant:))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nu ik idd het hele verhaal ken, ken ik het me idd wel een beetje voorstellen, en ik begrijp ook dat jullie het niet kunnen voorstellen. Dit was natuurlijk "HET" moment om die gasten terug te pakken, bij Ajax wordt er te streng gecontroleerd om iets uit te halen, dus was dit het ultieme moment, het is jammer voor de mensen die het hebben gezien, ik zou het ook te nep vinden om het hebben gezien.
Waarschuw beheerder
En iedereen die hier ook maar enigzins begrip voor op kan brengen of het 'zich kan voorstellen' is een al even grote stumper! :bah:

Ben wel blij dat het geen 'partypeople' waren :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
beetje triest iets om voetbal erbij te betrekken enkel en alleen omdat het in de Arena was, get a life ofzo.. jezus.. gewoon met 1 woord 'sfeerverziekers'

ik ben dan zelf ook niet voor ajax ofzo, maar als ik daar zou staan dan ben ik daar om te feesten en niet voor voetbal....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
beetje triest iets om voetbal erbij te betrekken enkel en alleen omdat het in de Arena was

Die knakkers riepen zelf Ajax Hooligans, of zullen ze dan toch dat wasmiddel bedoelen.

En Phryme, ken je toevallig ook die ene gozer wiens kop in elkaar geslagen was? Als het nou met al die gasten was gebeurd.