Ik weet niet op wel feest jullie (degenen die op sensation de sfeer relaxed vonden) zijn geweest, maar ik vond de sfeer dus echt vet verrot.
Die rel op de ring was echt niet tof, hele horde 'hooligans' liep achter een stuk of wat security-mensen aan te rennen, zag dat 1 een security met een riem liep te slaan

Later nog een rel gezien op de gang, 2 groepen opgefokte gasten gingen met elkaar op de vuist, 1 gast was flink te pakken genomen, veel bloed enzo.
Groot deel van het publiek was sowieso tamelijk opgefokt; Heb een glas drinken over me heen gekregen omdat een of ander wijf vond dat ik naar d'r vriendje lachte

Vroeg iemand ff een slokje van z'n water om paracetamol mee weg te spoelen begon die meteen of ik klappen moest ofzo

In de rij bij de wc's ook bijna klappen gehad omdat iemand meende dat ze 'eerder was', en zo kan ik nog wel ff doorgaan....
Heel jammer allemaal, de aankleding was echt een 10+, maar ik heb nog steeds last van een wrange nasmaak
Er werd bij de ingang ook niet gefouilleerd, best slecht want zo komen dingen als messen (en pistolen) dus wel gewoon naar binnen, geen veilig idee.