Ziet er wel tof uit ja

Hou eigenlijk sowieso meer van 2D platformers dan 3D (heb ook nog niet zo gek veel 3D platformers gespeeld moet ik zeggen.. maar net als met Zelda-reeks.. heb eigenlijk nog geeneen 3D editie echt goed gespeeld (ondanks dat ik ze wel heb).. ga toch liever voor 2D. Kwestie van wennen / aanleren misschien. Maar als het op deze manier toch wat 3D is, net als bijv nieuwe DKC, dan kan ik dat weer wel enorm waarderen
Oddworld ook de eerste 2 delen met veel plezier (en ook vaak de nodige frustratie :[) gespeeld, zou ik ook zo weer eens kunnen spelen
Vliegtuig shoot m ups vind ik ook altijd wel leuk om op zn tijd te spelen.. de oude Nemesis/Gradius-reeks bijv

of Raptor op de PC.. Ikaruga is ook een aanrader, op de Cube.. damn wat een lastig spel!

En als je dan deze filmpjes ziet, lijkt het alsof het niks voorstelt..
http://www.youtube.com/watch?v=LES0bAg0dBk&list=PLF52C78957B1D8759&index=1
Gewoon gasten die t spel op Hard spelen zonder 1 keer dood te gaan.. zelfs een kerel die alleen speelt maar tegelijk 2 spelers bedient

Ik ben zelf niet verder gekomen dan vooraan level 4 (van de 5 levels), en dat was op normal met een bult extra levens

Oke, tis een 'statisch' spel, tegenstanders komen altijd van dezelfde kant etc, dus als je het maar vaak genoeg speelt en oefent, kun je leren wat er wanneer gebeurt.. maar dan nog

En dan OOK nog eens continu combo's blijven maken (3 van dezelfde kleur achter elkaar).. ziekelijk gewoon!