Partyflock

Forumonderwerp · 1111388
9 volgers · 73559x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
[img width=600 height=800 cacheid=00121757002fb10635e1bcf91a02bd6fe6]http://img.budgetgaming.nl/boxarts/106601_Battlefield_3_Back_To_Karkand.jpg[/img]

Teaser Trailer:

Feel The Battle! This fall, prepare to feel the most physical shooter ever created, powered by the all-new Frostbite 2 gaming engine.

Battlefield 3 leaps ahead of the competition with the power of Frostbite™ 2, the next instalment of DICE’s cutting-edge game engine. This state-of-the-art technology is the foundation on which Battlefield 3 is built, delivering superior visual quality, a grand sense of scale, massive destruction, dynamic audio and incredibly lifelike character animations. As bullets whiz by, walls crumble, and explosions throw you to the ground, the battlefield feels more alive and interactive than ever before.

In Battlefield 3, players step into the role of the elite U.S. Marines where they will experience heart-pounding single player missions and competitive multiplayer actions ranging across diverse locations from around the globe including Paris, Tehran and New York

Features:
• Frostbite 2 – Battlefield 3 introduces Frostbite 2, the incredible technology that takes animation, destruction, lighting, scale and audio to new heights. Built upon this powerful game engine, Battlefield 3 immerses players physically and emotionally to the world around them like never before.

• Feel the Battle — Feel the impact of bullets and explosions, drag your fallen comrades into safety, and mount your weapon on almost any part of the terrain. Battlefield 3’s cutting edge animation, spectacular visuals and real as hell battle gameplay attack your senses and make you feel the visceral warriors experience like no other FPS.

• Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline impressive lineup of land, air and sea vehicles.

• Urban Combat — Take the fight to iconic and unexpected places in the USA, Middle East, and Europe including claustrophobic streets, metropolitan downtowns, and open, vehicle-friendly landscapes as you fight your way through the war of tomorrow.

Partyflock platoon
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391361746404/

PC
----------------------------------
-Wo®®eL- = JakHalz
Andy! = Andeehh
Daffy Fuck = Konflict_179
Z1ppo(f) = Z1ppoNL
Stuuut = Stuuut
RTD = wijthoef
][ Tim ][ = Viper810
Psychonaut = zgupsycho
Lorenzo :) = lorodale

Xbox

Ps3

DanM - DanM2008
PEBRU = PEBRU88
Simon Raw = Waytoobad_nl
Soon. = SoonTiel
!kaluh! = wodan123dtc
Jan des Boevie = CRPTC
:[ Hate on Yourself :loser: (L) Ellen = PitbullTerror
marthijn(L)yvonne = Flock_
Quido = Quido-25
:cheer: Jelmer :Cheer: = Belial_black

Staat je naam er niet bij? post hem even in dit topic en hij zal er bij gezet worden! :)

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
nog meer mensen die last hebben van lagg??
tis niet tespelen zo:nocheer:
Waarschuw beheerder
heel erg ja

maar ondanks dat wel

Longest Headshot 1 221 m

nice :D
edit 1400 nu :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'Oldehove op zondag 12 februari 2012 om 13:39:
Rustig hier, iedereen met weekendreces?

was wel een weekend om niet te vergeten :lol:
Waarschuw beheerder
met zn zessen in een vakantie huisje in de buurt van assen:) smoor als een malle..
Waarschuw beheerder
zo juist piloot uit heli gesniped + 3 inzittende neergestort :lol: goed veel xp krijg je dan :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op zondag 12 februari 2012 om 23:40:
met zn zessen in een vakantie huisje in de buurt van assen smoor als een malle..

Staat het huisje nog overeind?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op maandag 13 februari 2012 om 12:24:
zo juist piloot uit heli gesniped + 3 inzittende neergestort :lol: goed veel xp krijg je dan :lol:

ja had ik vorige keer ook op Firestorm. Met een rpg die gozer uit zijn heli en vervolgens de heli stelen. Kut spawnkiller.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'Oldehove op maandag 13 februari 2012 om 12:38:
Staat het huisje nog overeind?

:jaja:
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2012 om 12:53:
ja had ik vorige keer ook op Firestorm

had ut op damavand peak :)
snipen gaat me steeds beter af :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op maandag 13 februari 2012 om 13:18:
snipen gaat me steeds beter af :lol:

Engineer en dan iedereen opblazen :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2012 om 13:20:
Engineer en dan iedereen opblazen

mjah,die grote machine geweren zijn alleen niet mn favoriet 8)

Waarschuw beheerder
Nee joh, engineer is Submachine gun met rpg etc.

Support met LMG is ook vet :D In metro gewoon liggen, extra groot magazijn en sprayeng.
Waarschuw beheerder
haat aan tactical light
Waarschuw beheerder
haat aan USAS

gister met de AN94 gespeeld ook wel fijne pipa

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Joey Buttafucko op maandag 13 februari 2012 om 16:18:
haat aan USAS

Heb ik nu ook eindelijk: Let the trolling begin!
Waarschuw beheerder
donateur
nah hoop dat ze dat ding snel gaan aanpakken
op metro ben je juist zeldzaam tegenwoordig als je geen usas hebt.

van mijn part deleten ze die hele frag rounds gewoon
Waarschuw beheerder
iemand al geschoten met de pp19 dat ding schiet net zo snel als de famas:D alleen de famas schiet op afstand ook heel erg goed!

:smoke:
Waarschuw beheerder
net flink wat mensen over de zeik gekregen vanwege de RPG8)
kheb nu wel de RPG dogtag nu de SMAW nog:P
Waarschuw beheerder
donateur
ben nu met de AS Val bezig (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op maandag 13 februari 2012 om 18:54:
ben nu met de AS Val bezig (y)

ik kan der niks mee

trololo

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zag die net ook ja :lol:

clusterfuck
Waarschuw beheerder
mooie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op maandag 13 februari 2012 om 18:37:
ik wil hem hebben alleen geen zin in rush

ik ben er ook geen fan van ,maar je hoef alleen te armen he das zo gedaan:P moet je potjes opzoeken waar niet veel man inzitten dan is het helemaal zo gedaan ghehe:D en als je dan de pp19 heb zoek dan kleine mappen op met TDM en ammo uiteraad,ga je wel leuk vinde denk ik :P

Uitspraak van ][:facepalm:][Martin][:honger:][ op maandag 13 februari 2012 om 18:32:
net flink wat mensen over de zeik gekregen vanwege de RPG
kheb nu wel de RPG dogtag nu de SMAW nog

altijd leuk groepje kapot schieten met zo,n wapen :devil: ben ook veel bezig om die dogtag te krijgen voor wapens dan :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op maandag 13 februari 2012 om 19:22:
trololo

Godver, dat doe ik ook altijd. Heerlijk plekkie dat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !kaluh! op dinsdag 14 februari 2012 om 06:49:
ik ben er ook geen fan van ,maar je hoef alleen te armen he das zo gedaan:P moet je potjes opzoeken waar niet veel man inzitten dan is het helemaal zo gedaan ghehe:D en als je dan de pp19 heb zoek dan kleine mappen op met TDM en ammo uiteraad,ga je wel leuk vinde denk ik :P

bij mw3 schoot ik ook altijd met de pp19
Waarschuw beheerder
net een kleine update gehad wil je gaan spelen word je weer gekickt door PB:nocheer:

NOTICE We are aware of the issue following today´s patch. We are working on resolving this as soon as possible. Thanks for your patience!

er is ook altijd wel iets als ze een update uitbrengen:facepalm:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kan geen verbetering ontdekken

alleen een fout :P

[img width=1024 height=576 cacheid=001231a2002fce4f7c4b84561a02ce9e43]http://i42.tinypic.com/346w0ex.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Hitler glitch
Waarschuw beheerder
stuur-fout
Waarschuw beheerder

Deze zou maar met je mee spelen, dan ben je mooi klaar...
Maar op zich wel grappig om eens te doen O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik wordt te lijp van bf3 nu. kk campers alleen maar. vooral in metro. en die kk baserapers jezus.
lijkt cod wel nu
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Ressurection op woensdag 15 februari 2012 om 15:22:
die rage op het laatste

Gruwelijk hoe sommige lui kunnen flippen :respect:

lijkt cod wel nu

Er schijnen ook veel mensen (gedeeltelijk) te zijn overgestapt van CoD naar BF3 dus kan wel kloppen.

Waarschuw beheerder
Baserapers vind ik nog het ergste.
Waarschuw beheerder
+2
campers heeft niks met cod of BF te maken.. is gewoon een verschijnsel wat bij (first person) shooters komt kijken! als het echte campers zijn weet je waar ze zitten en kan je ze terug pakken!

en wat is campen? ik vind als je bijvoorbeeld een vlag bewaakt en dus een beetje rond een vlag blijft hangen geen campen, een ander zal dit weer wel campen vinden! dusja.. eindeloze en vooral zinloze discussie! (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2012 om 16:02:
Baserapers vind ik nog het ergste.

dan doe je als team toch iets verkeerd als je gebase-raped word :yes:

Waarschuw beheerder
Spawnkilling is echter minder flexibel, en gewoon irritant.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 15 februari 2012 om 16:05:
als het echte campers zijn weet je waar ze zitten en kan je ze terug pakken!

niet altijd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 15 februari 2012 om 16:06:
dan doe je als team toch iets verkeerd als je gebase-raped word :yes:

kut jets en helicopters.

Stap je in een helicopter wordt je al gelocked dan weet je alweer hoe laat het is.

Bij metro is gewoon lad als je geen vlag meer hebt en de rest alle uitgangen blokkeerd door te campen.
Lekker baserapen

En dan lopen ze te lachen met een k/d van 115-8. triest kut volk
Waarschuw beheerder
Ja je moet geluk hebben dat je in het goede team zit.
Waarschuw beheerder
donateur
als je aan de kant van vlag A zit is het vaak kut als je B niet kan houden.

dan moet je het metro gebouw in zien te komen en alle ingangen worden geblokt :lol:

en als ze alle vlaggen dan hebben is het helemaal kut. Ga dan maar beetje zitten snipen vanaf de base

Waarschuw beheerder
gewoon rushen, soms kom je er door en dan kan je ze gek maken door C en B te pakken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 15 februari 2012 om 16:09:
ut jets en helicopters.

Stap je in een helicopter wordt je al gelocked dan weet je alweer hoe laat het is.

ja ok, dat is wel lelijk idd... en daar kun je verder ook niets aan doen, alleen hopen dat je snel genoeg bent.

ik heb ook vaak zat gehad dat we bij metro alle vlaggen kwijt waren en dat we dat nog om hebben gebogen in winst voor ons team. was wel met een squad waarin iedereen een headset had etc, dus dat helpt ook wel mee, maar toch, je hoeft dan niet persee te verliezen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 15 februari 2012 om 16:21:
ja ok, dat is wel lelijk idd... en daar kun je verder ook niets aan doen, alleen hopen dat je snel genoeg bent.

Ik spawn dan altijd gewoon bij de basis en ga jagen tot ik ze heb, vervolgens pak ik de heli en ga ik basecampen bij hun.

Uitspraak van Soon. op woensdag 15 februari 2012 om 16:21:
ik heb ook vaak zat gehad dat we bij metro alle vlaggen kwijt waren en dat we dat nog om hebben gebogen in winst voor ons team. was wel met een squad waarin iedereen een headset had etc, dus dat helpt ook wel mee, maar toch, je hoeft dan niet persee te verliezen!

Nope, maar over het algemeen is zo'n pot wel verloren als je eenmaal terug bent gedrongen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 15 februari 2012 om 16:05:
campers heeft niks met cod of BF te maken.. is gewoon een verschijnsel wat bij (first person) shooters komt kijken

Klopt maar naar mijn mening kwam campen meer voor in CoD dan in BF3. Kan ook zijn dat de maps op BF3 groter zijn en dan kom je ze minder tegen.

Spawnkilling

:no:
Schiet niet op, is boem-saai en je verdient er veel te weinig punten mee. Ik laat ze meestel weer een basis pakken en ga hem daarna weer overnemen.
laatste aanpassing