Partyflock

Forumonderwerp · 1111388
9 volgers · 73263x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
[img width=600 height=800 cacheid=00121757002fb10635e1bcf91a02bd6fe6]http://img.budgetgaming.nl/boxarts/106601_Battlefield_3_Back_To_Karkand.jpg[/img]

Teaser Trailer:

Feel The Battle! This fall, prepare to feel the most physical shooter ever created, powered by the all-new Frostbite 2 gaming engine.

Battlefield 3 leaps ahead of the competition with the power of Frostbite™ 2, the next instalment of DICE’s cutting-edge game engine. This state-of-the-art technology is the foundation on which Battlefield 3 is built, delivering superior visual quality, a grand sense of scale, massive destruction, dynamic audio and incredibly lifelike character animations. As bullets whiz by, walls crumble, and explosions throw you to the ground, the battlefield feels more alive and interactive than ever before.

In Battlefield 3, players step into the role of the elite U.S. Marines where they will experience heart-pounding single player missions and competitive multiplayer actions ranging across diverse locations from around the globe including Paris, Tehran and New York

Features:
• Frostbite 2 – Battlefield 3 introduces Frostbite 2, the incredible technology that takes animation, destruction, lighting, scale and audio to new heights. Built upon this powerful game engine, Battlefield 3 immerses players physically and emotionally to the world around them like never before.

• Feel the Battle — Feel the impact of bullets and explosions, drag your fallen comrades into safety, and mount your weapon on almost any part of the terrain. Battlefield 3’s cutting edge animation, spectacular visuals and real as hell battle gameplay attack your senses and make you feel the visceral warriors experience like no other FPS.

• Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline impressive lineup of land, air and sea vehicles.

• Urban Combat — Take the fight to iconic and unexpected places in the USA, Middle East, and Europe including claustrophobic streets, metropolitan downtowns, and open, vehicle-friendly landscapes as you fight your way through the war of tomorrow.

Partyflock platoon
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391361746404/

PC
----------------------------------
-Wo®®eL- = JakHalz
Andy! = Andeehh
Daffy Fuck = Konflict_179
Z1ppo(f) = Z1ppoNL
Stuuut = Stuuut
RTD = wijthoef
][ Tim ][ = Viper810
Psychonaut = zgupsycho
Lorenzo :) = lorodale

Xbox

Ps3

DanM - DanM2008
PEBRU = PEBRU88
Simon Raw = Waytoobad_nl
Soon. = SoonTiel
!kaluh! = wodan123dtc
Jan des Boevie = CRPTC
:[ Hate on Yourself :loser: (L) Ellen = PitbullTerror
marthijn(L)yvonne = Flock_
Quido = Quido-25
:cheer: Jelmer :Cheer: = Belial_black

Staat je naam er niet bij? post hem even in dit topic en hij zal er bij gezet worden! :)

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
nee man, toffe map juist! seine crossing vind ik kut! en teheran highway is ook geen favoriet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op donderdag 9 februari 2012 om 14:49:
seine crossing

wel een vette infantry only

Vind caspian border vet door de hoogte verschillen enz. Niet zoals firestorm dat iemand je al vanaf kilometers kan zien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op donderdag 9 februari 2012 om 14:49:
nee man, toffe map juist! seine crossing vind ik kut! en teheran highway is ook geen favoriet!

+1 :)

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Had eerst ook weinig met maps als Tehran Highway en Grand Bazaar maar heb momenteel geen maps meer die me tegenstaan.
Maar maps als Noshar Canals, Caspian Border, Seine Crossing, Operation Firestorm en Kharg Island hebben bij mij nog wel een streepje voor.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
hoorde dat je ook weer en tijdsinvloeden krijgt, dat je de maps soms snachts krijgt of in sneeuw of regen ofzo. collega liet mij filmpje zien op youtube mogelijkheid schijnt al in de engine te zitten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joey Buttafucko op donderdag 9 februari 2012 om 15:14:
hoorde dat je ook weer en tijdsinvloeden krijgt, dat je de maps soms snachts krijgt of in sneeuw of regen ofzo. collega liet mij filmpje zien op youtube mogelijkheid schijnt al in de engine te zitten

dat zou wel vet zijn hoor! :D

heb je dat filmpje ook toevallig?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat is één van de weinige zaken wat nog mist aan dit spel, zou inderdaad super zijn als ze dat in de volgende dlc opnemen :honger:
Waarschuw beheerder
strike aty karkand vind ik echt gruwelijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op donderdag 9 februari 2012 om 15:16:
heb je dat filmpje ook toevallig?

regel ik zo jonguh

http://www.youtube.com/watch?v=6cqmV1SnLx8
Waarschuw beheerder
wa kost die dlc eiglijk? 15€?
Waarschuw beheerder
Wat ook vet zou zijn is als je met tdm op andere stukken telkens vecht.
Artiest {SHOWLIST artist 54104, 58374}
Waarschuw beheerder
Lol, stuiterende jet.

http://www.youtube.com/watch?v=J00zXxjbIxw

btw naam is: knickmeister op ps3 voor mensen die potje online willen knallen :D?>
Waarschuw beheerder
geluidje alleen al :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'Oldehove op donderdag 9 februari 2012 om 11:05:
Die knaap bakt er niks van, vandaar dat hij BF niet leuk vindt
Ik ben slecht in MW3, daarom speel ik dat spel ook niet.
Teveel kleuters en quickscopers

zelfde reden heb mw3 ook meteen verkocht na weekendje spelen, campaign was daarentegen weer wel tof :D.
Waarschuw beheerder
Campaign van MW3 vond ik leuker dan die van BF3 maar het gaat mij om de MP.
Heb MW3 ingeruild tegen Saints Row 3. Begin nu te twijfelen of hem weer terug moet ruilen want de coöp van MW3 vind ik wel leuk om te spelen, net als Infected.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die .44 Magnum :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga MW3 halen als ie 20 kost ofzo 8) ff die campaign spelen
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op donderdag 9 februari 2012 om 13:49:
Hoop dat die ook gratis is. Geen zin om cash neer te leggen.

Die Dinasaurpack is een hoax, dat dinosaur slaat op iets mbt Battlefield in het verleden ;p
Waarschuw beheerder
wat is jullie verste headshot eigenlijk? :)
Waarschuw beheerder
voor de mensen die makkelijk hun stats willen showen kan je gewoon op bf3stats.com kijken.
hier is de mijne, heb nog geen super stats :)

http://bf3stats.com/stats_ps3/knickmeister

headshot distance: 211.53m
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op donderdag 9 februari 2012 om 19:45:
wat is jullie verste headshot eigenlijk?

351 meter

En dat zonder sniperriffle ;)

[img width=500 height=127]http://sigs.enjin.com/sig-bf3/58f6d10c09ce5eb5.png?1326807454207[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
ik mis de M24 en de GOL
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'Oldehove op donderdag 9 februari 2012 om 20:12:
351 meter

En dat zonder sniperriffle ;)

USAS-12 Alert!!!!

:p
Waarschuw beheerder
Alleen op Metro en Grand Bazaar met de USAS.
Zou het knap hebben gevonden; headshot met de USAS op 351 meter.
Volgens mij was het met een F2000 op Tehran Highway.
Waarschuw beheerder
wat is jullie verste headshot eigenlijk?

194m

No sniper :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op donderdag 9 februari 2012 om 14:55:
Vind caspian border vet door de hoogte verschillen enz

Aan dat water riviertje denk je gelijk aan even vissen te vangen of pootje baden,
Qua afwerking zeer mooi staaltje van Dice (y)

Mense die zich nog BF2 SF de mappen 'Warlord en Ghosttown' herinneren ?

Die andere mappen zoals 'The Surge, ... heb ik niet vaak gespeeld, maar toen ik beetje uit gekeken was op Karkand, en het beu was met al die nade spammers, heb ik ettelijke uren 'Warlord' gespeeld.

De mense die dat nog kennen, zullen zeker nog wel dat leuke stukje 'The palace' herinneren.

Graag had ik die map 'The Warlord' met uiteraard het paleis terug gezien en verbeterd in BF3 en flash granaten :p

Kan je al voorstellen, als je je flash granaten kan mee nemen, bv in een Metro LOOOL weer wat nieuws om op te zeiken :/

Maar Grapple hook, flashgranaten, die dodelijke gas, dat soort dinge zie ik graag terug komen in BF3. Op einde van BF2 speelde ik alleen maar BF2 SF mode :-)

Mss komt het nog wel terug, laten we hopen als er een Battlefield 3 Special Force komt, zowizo dan Warlord map + paleis _O_

...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat is jullie verste headshot eigenlijk? :)

599 meter dubbele headshot :woop:

Maar die afstanden kloppen niet in Battlefield. Van de hijskraan in firestorm naar de hoogste heuvel bij de russische basis is veel verder dan 599 meter.
Waarschuw beheerder
Afstand klopt niet, zoiezo is het geen meter maar yards, en dat is minder dan 1 meter.....:p
Strakjes maar weer ff knallen, onverwachts thuis met been omhoog, moet wat te doen hebben.....:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op vrijdag 10 februari 2012 om 09:16:
onverwachts thuis met been omhoog,

derde been hoop ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op vrijdag 10 februari 2012 om 09:16:
Afstand klopt niet, zoiezo is het geen meter maar yards, en dat is minder dan 1 meter.....

Afstand is volgens mij wel in meters, op battlelog staat er in ieder geval een 'm' achter de afstand.
Maar ik zie soms ook lui met een headshot van meer dan 2,5 km, dat klopt in ieder geval niet...

Strakjes maar weer ff knallen, onverwachts thuis met been omhoog, moet wat te doen hebben.....

Geluk bij een ongeluk! Iets te enthousiast met schaatsen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'Oldehove op vrijdag 10 februari 2012 om 10:05:
Maar ik zie soms ook lui met een headshot van meer dan 2,5 km, dat klopt in ieder geval niet...

Kan denk ik wel, maar dan zitten ze ergens hoog op caspian border en stellen ze een vriend op in het andere team om de kogel te vangen.
Psychonaut heeft ook 900 meter van een vliegdekschip naar de kade.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2012 om 08:48:
599 meter dubbele headshot

goed bezig :lol:
zit rond de 350 meter ofzo :)
Maar die afstanden kloppen niet in Battlefield. Van de hijskraan in firestorm naar de hoogste heuvel bij de russische basis is veel verder dan 599 meter.

:jaja:
Waarschuw beheerder
Zat ff in de leaderboards te sneupen maar ze hebben de boel aardig opgeruimd.
Ik was tijdens het gamen 1 grote cheaterclan (MLK) tegen gekomen maar de meeste lui daarvan zijn gebanned of hun stats staan weer op nul.
Goed bezig DICE/EA (y)
Waarschuw beheerder
donateur
ja klopt bij xbox klopt het nu ook weer. hoogste spm is 900 of zo. en geen gasten met 2 dagen speeltijd en 60 miljoen punten :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op vrijdag 10 februari 2012 om 10:26:
goed bezig :lol:

twee van die camperfags die op elkaar lagen te snipen. Toen pakte ik ze maar ff :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2012 om 11:50:
twee van die camperfags die op elkaar lagen te snipen. Toen pakte ik ze maar ff

(y) Aanpakken die laffe honden!
Lijkt me trouwens wel een unieke prestatie; double headshot over 599 meter.
Dat zullen niet veel mensen je na doen...

Waarschuw beheerder
Ja was lucky shot. Nooit meer voorgekomen daarna :lol:

Waarschuw beheerder
599 meter dubbele headshot

577 hier.

en er klopt idd geen flikker van. Zeker als je van de grond naar een hoog gebouw schiet en de afstand dus nog groter zou moeten wezen komt er een getal uit wat veel te laag is.
Waarschuw beheerder
Geluk bij een ongeluk! Iets te enthousiast met schaatsen?

Nee :p schaatsen doe ik niet [ meer ] aan....:p ongelukje op werk, loop nu zegmaar volcontinue met kramp in de kuit, die pijn weet je wel...:p enige remedie is ontlasten = bankhangen....:o
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2012 om 13:44:
Zeker als je van de grond naar een hoog gebouw schiet en de afstand dus nog groter zou moeten wezen komt er een getal uit wat veel te laag is.

Nou, dat valt wel mee....;) op het totaal zal het niet bijster veel schelen, en daarbij, er is bulletdrop, dus minder meters ligt eerder voor de hand...[ de getoonde meters zijn dus een beetje positief..;p ]
Wat is dat door de weeks in de middag op ps3...ik kan geen normale pot joinen of we verliezen DIK, al vanaf minuut 1 als ik erin kom :s van pure ellende maar ff gestopt want dit gaat nergens over, vast allemaal werklozen aan het gamen nu...skillbillies....:[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op vrijdag 10 februari 2012 om 16:04:
Nou, dat valt wel mee.... op het totaal zal het niet bijster veel schelen, en daarbij, er is bulletdrop, dus minder meters ligt eerder voor de hand...[ de getoonde meters zijn dus een beetje positief..

Nou dat scheelt wel degelijk. Daar hoef je geen wiskundewonder voor te zijn om te begrijpen dat de afstand een stuk groter is als je ook nog eens 10 etages omhoog moet richten. Stelling van pythagoras ;) En ik zie niet in wat bulletdrop voor invloed heeft op de absolute afstand van schutter naar het doel.

Afstand is volgens mij wel in meters, op battlelog staat er in ieder geval een 'm' achter de afstand.

Die bestaan wel, maar zijn allemaal in scene gezet. Staan een aantal filmpjes op youtube dat je dat ziet doen. zag er net nog een van 3300 meter ofzo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2012 om 16:16:
Daar hoef je geen wiskundewonder voor te zijn om te begrijpen dat de afstand een stuk groter is als je ook nog eens 10 etages omhoog moet richten. Stelling van pythagoras ;)

een stuk groter? 25 meter verschil op een afstand van wellicht 1000 meter?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op vrijdag 10 februari 2012 om 18:40:
een stuk groter? 25 meter verschil op een afstand van wellicht 1000 meter?

tuurlijk niet. verschil moet veel groter zijn, kogel gaat toch meteen in een schuine lijn.

Waarschuw beheerder
Tijd om ffe fijn te knalleng :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2012 om 21:10:
tuurlijk niet. verschil moet veel groter zijn, kogel gaat toch meteen in een schuine lijn.

EIgenlijk in een boogvorm.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2012 om 21:47:
EIgenlijk in een boogvorm.

bedoelde het alleen maar om aan te geven dat het niet alleen om de hoogte van het gebouw gaat.

Waarschuw beheerder
Just trolling :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'Oldehove op vrijdag 10 februari 2012 om 13:21:
Lijkt me trouwens wel een unieke prestatie; double headshot over 599 meter.
Dat zullen niet veel mensen je na doen...

zeker netjes :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2012 om 10:19:
Psychonaut heeft ook 900 meter van een vliegdekschip naar de kade.

heb uhm deze net gehaald op firestorm
Longest Headshot 937 m daarvoor was 621 m

headshot maken met eod krijg je ook gewoon de meters voor bij je statics

ik probeer hetzelfde met die helicopter.
werkt voor geen meter de hele tijd van die kneuzen die je chopper joinen en wegvliegen gvd

Net ook een mooi potje 2 tanks naast elkaar :P c4 auto bam weg tanks nice!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Rustig hier, iedereen met weekendreces?