Partyflock

Forumonderwerp · 1111388
9 volgers · 73567x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
[img width=600 height=800 cacheid=00121757002fb10635e1bcf91a02bd6fe6]http://img.budgetgaming.nl/boxarts/106601_Battlefield_3_Back_To_Karkand.jpg[/img]

Teaser Trailer:

Feel The Battle! This fall, prepare to feel the most physical shooter ever created, powered by the all-new Frostbite 2 gaming engine.

Battlefield 3 leaps ahead of the competition with the power of Frostbite™ 2, the next instalment of DICE’s cutting-edge game engine. This state-of-the-art technology is the foundation on which Battlefield 3 is built, delivering superior visual quality, a grand sense of scale, massive destruction, dynamic audio and incredibly lifelike character animations. As bullets whiz by, walls crumble, and explosions throw you to the ground, the battlefield feels more alive and interactive than ever before.

In Battlefield 3, players step into the role of the elite U.S. Marines where they will experience heart-pounding single player missions and competitive multiplayer actions ranging across diverse locations from around the globe including Paris, Tehran and New York

Features:
• Frostbite 2 – Battlefield 3 introduces Frostbite 2, the incredible technology that takes animation, destruction, lighting, scale and audio to new heights. Built upon this powerful game engine, Battlefield 3 immerses players physically and emotionally to the world around them like never before.

• Feel the Battle — Feel the impact of bullets and explosions, drag your fallen comrades into safety, and mount your weapon on almost any part of the terrain. Battlefield 3’s cutting edge animation, spectacular visuals and real as hell battle gameplay attack your senses and make you feel the visceral warriors experience like no other FPS.

• Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline impressive lineup of land, air and sea vehicles.

• Urban Combat — Take the fight to iconic and unexpected places in the USA, Middle East, and Europe including claustrophobic streets, metropolitan downtowns, and open, vehicle-friendly landscapes as you fight your way through the war of tomorrow.

Partyflock platoon
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391361746404/

PC
----------------------------------
-Wo®®eL- = JakHalz
Andy! = Andeehh
Daffy Fuck = Konflict_179
Z1ppo(f) = Z1ppoNL
Stuuut = Stuuut
RTD = wijthoef
][ Tim ][ = Viper810
Psychonaut = zgupsycho
Lorenzo :) = lorodale

Xbox

Ps3

DanM - DanM2008
PEBRU = PEBRU88
Simon Raw = Waytoobad_nl
Soon. = SoonTiel
!kaluh! = wodan123dtc
Jan des Boevie = CRPTC
:[ Hate on Yourself :loser: (L) Ellen = PitbullTerror
marthijn(L)yvonne = Flock_
Quido = Quido-25
:cheer: Jelmer :Cheer: = Belial_black

Staat je naam er niet bij? post hem even in dit topic en hij zal er bij gezet worden! :)

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'Oldehove op woensdag 15 februari 2012 om 16:00:
Er schijnen ook veel mensen (gedeeltelijk) te zijn overgestapt van CoD naar BF3 dus kan wel kloppen.

present :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d'Oldehove op woensdag 15 februari 2012 om 16:40:
Ik laat ze meestel weer een basis pakken en ga hem daarna weer overnemen

Precies, dat levert uiteindelijk veel meer op, vaak spawnen ze dan ook weer als een gek bij die basis
Waarschuw beheerder
hopelijk binnekort ook weer bf3 spelen:D
EA gemailt dat ik een probleem had met mijn code.
ze wilde verschillende info van me hebben en zelfs fotos van de kassabon..hoesje..disc etc..
kassabon al lang weggegooit natuurlijk..hoesje ookw ant die heb ik kapot getrapt toen dat kkspel begon te haperen:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Ressurection op woensdag 15 februari 2012 om 17:49:
kassabon al lang weggegooit natuurlijk

bewaar ik meestal in het hoesje :)
hoesje ookw ant die heb ik kapot getrapt toen dat kkspel begon te haperen

dont hate the game ;P :lol:
Waarschuw beheerder
hoesje ookw ant die heb ik kapot getrapt toen dat kkspel begon te haperen

Precies, dat zal ze leren :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 15 februari 2012 om 15:58:
en die kk baserapers jezus.

eigen schuld dan. ik vlieg ook lekker met me heli over de basis om alles kapot te maken.

Waarschuw beheerder

:lol: IRL LOL
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2012 om 22:53:
eigen schuld dan. ik vlieg ook lekker met me heli over de basis om alles kapot te maken.

Held :woeptidoe:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
meisje krijgt billekoek. doodzonde, een jongen storen wanneer hij battlefield aan het spelen is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op donderdag 16 februari 2012 om 17:00:
meisje krijgt billekoek

graag. ik meld me aan als vrijwilliger :honger:
Waarschuw beheerder
staat er in metro een kerel van level 67 met M320 hele potje te tuben. 84-14 pfff. kut volk
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Psychonaut op donderdag 16 februari 2012 om 21:55:
M320

(n)
Campen (n)
Geen ammo of health pack geven (n)
Snel in jouw voertuig stappen als jij repareert (n)
Spawnrapen (n)
Cockblocken (n)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Goeie avond, ...

Heb gloed nieuw profieltje, ... crew van Flock wil oude niet meer activeren,

Waarom ?

Omdat hij denkt dat ik iemand anders ben, pffff

Maar goed, hier zijn we weer :p

Status:

[img width=460 height=100 cacheid=001233aa002f9e2f181d0f5e1a02cec9af]http://g.bf3stats.com/pc/3FLa01Pg/konflict_179.png[/img]

:d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2012 om 19:20:
Omdat hij denkt dat ik iemand anders ben, pffff

Krijg je he met die multi persoonlijkheden :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2012 om 19:28:
Krijg je he met die multi persoonlijkheden :lol:

:roflol: held!

Waarschuw beheerder
Paar jaar geleden had ik zelfde voor, door omstandigheden profiel verwijderd, toen vroeg ik ook om terug te activeren, zelfde avond was het weer in orde, ... nu ben ik al drie dagen via e-mail aan het onderhandelen, en nog steeds gelooft ie het niet, zelfs als ik mijn persoonlijk e-mail adres gebruik :s

Mja swt, het zij zo,

Waarschuw beheerder
+1
Ik vind TDM op Kharg Island echt ** kansloos als je met 16-16 speelt spawn je 9 van de 10 keer voor de neus van een tegenspeler.. :z

Trouwens; wat zijn jullie favo guns (met modificaties)?
Heb net de G3A3 unlocked en moet wel zeggen dat deze ontiegelijk baas is. Speel alleen met een grip en een RDS

de G36C als engie vind ik ook een heerlijke gun. zelfde modificatie als hierboven.

Maar t beste ben ik toch met de M249 machine geweer. Scopeless en own elke sniper met gemak. Geweldig accuraat en sterk deze gun.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2012 om 01:48:
wat zijn jullie favo guns (met modificaties)

Assault: Famas of F2000 beide met foregrip en holographische scope

Engineer: G36c of A-91 ook met holo-scope en foregrip

Support: eigenlijk altijd de M249 met foregrip (al vind ik de bipod wel ideaal alleen de animatie vind ik te lang en werkt niet altijd even soepel) en ook weer met holo-scope

Sniper: nog geen minuut aangeraakt..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat zijn jullie favo guns (met modificaties)?

Assault : AK74-M AEK-971 beide met foregrip en flash support en L85A2 met foregrip en HOLO
Engineer : G36C met foregrip silencer en RDS
Support : M249 met RDS , foregrip en extra ammo of M1014 buckshot (Ideaal als je Amerika bent op Metro en je hebt totaal geen vlaggen , Dus ook als Rusland om te pwnen in die gangetjes)
Recon : L96 met flash support straight pull bolt en de standaard zoom (Volgens mij 8x?)
Waarschuw beheerder
Assault : M16a3 en switch van scopes (ligt aan de map) met forgrip en silencer
Engineer : SG553 met foregrip silencer en holo
Support : M27 met holo en vaak PKA-S holo silencer en forgrip
Recon : M98s of een shotgun of pdw wapen

Waarschuw beheerder
Assaulrt AEK 91 (silenced, forgrip, rds) - Famas (silenced, forgrip, rds) - M16 (silenced, foregrip, acog)
Engineer: M4A1 (RDS, heavy barrel, foregrip) - G36C (RDS, foregrip, silencer) - SG553 (RDS, foregrip, silencer) - P90 (RDS, foregrip, silencer)
Support: M249 (acog, bipod, extended mag)
Recon: M98B (bipod, 12x scope)

Als sidearm meestal m93 of g18
Waarschuw beheerder
donateur
usas 12 met irnv, ext. mag en frag rounds jwt.
Waarschuw beheerder
Assault: F2000, holo met grip en suppressor
Engineer: G36C, holo met grip en suppressor
Assault: MG36 met holo, grip en extended mag of de USAS12 met holo en frag rounds
Recon: UMP45 met holo en silencer. Voor specops assignment gebruik ik de M98B met 8x scope

Side arm: M9 met silencer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Assault: AEK 971 grip, holo, L85A2, holo, grip
Engineer: G36C grip, holo, pp19, grip, rds, PDW-R extended mag
Support: PKP PECHENEG grip, holo, extendedmag of M249 - USAS bucketshot.
Snipert: M98B, 12x, straightpull

side arm G18

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2012 om 11:29:
silenced

Wrrm silenced?

Waarschuw beheerder
DAAROM

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op zaterdag 18 februari 2012 om 14:18:

Waarschuw beheerder
Ik vind TDM op Kharg Island echt ** kansloos als je met 16-16 speelt spawn je 9 van de 10 keer voor de neus van een tegenspeler..

Ik speel altijd 32/32 players op Kharg Island, beste TDM map

kansloos als je met 16-16 speelt spawn je 9 van de 10 keer voor de neus van een tegenspeler..

Speel dan zeker niet de 64/64 maps _O_

Trouwens; wat zijn jullie favo guns (met modificaties)?

AS VAL met Red Dot of Cobra meer niet,

Ben nu met die Famas bezig (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
irnv

Slechtste wat je kan doen, IRNV aim'd heel traag, zoals de scopes, en als iemand een laser of light gebruikt, ben je met je IRNV niets :p

Je krijgt dan een gans wit scherm en je ziet geen steek meer, plus eer je gericht hebt, hebbe zij al tweekeer geschoten, IRNV is goed voor als je stiekem achter een hoekje zit en dan knallen, maar close combat waar de USAS voor dient, is met IRNV niet haalbaar :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2012 om 18:51:
64/64 maps

lol sinds wanneer zijn die er?

Waarschuw beheerder
Ik heb met een [SiC] admin geonderhandelt, en hij vertelde me om TDM servers te maken. Dus gaf ik hem advies, en zij hebben gelijk 64/64 severs nu, zowel op Kharg, Teheran, Seine, etc :D

Is nog niet lang hoor, denk een dikke week nu, maar tevoren was er GEEN enkele 64/64 map te vinden op Kharg :(

Doch ik raad aan om 32/32 te spelen tenzij je van principe bent niet te veel 'complainen' :p 64/64 is opkomen en direct gekill'd worden, doch heb je daar lekker direct 100 kills bij de 800 of 1000 ticket servers, mij stoort dat niet, daarom speel ik er wel eens op. Maar ik kan me inbeelden dat er veel mensen zich aan hekelen, dan beter weg blijven want voor hen is het dan niet zo leuk meer.

BTW ik kon ff spelen, en gelijk men Origin val uit :( kan ni meer inloggen om dat de verificatieservers platliggen (kom er op als foutmelding) nu net ik nog uurtje tijd had, want moe sebiet gaan werken :s
pff wel kut!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het enige wat ik zie is 64 heb geen 128 servers gezien heur.

noshar canals 1500 tickets potje laatst 32 man server

215 kills

potje van een uur :P

Waarschuw beheerder
Gelukt, terug online :)

Tijd geleden zij hier iemand, ik wil van elk wapen de unlocks hebben, waar ik op citeerde, je moet van elk wapen minimum 500 kills hebben.

100 kills is de Proficiency dog tag
500 kills is de Master dog tag

Van hoeveel wapens heb je nu de Master dog tag ?

Ik zit nu net op de 20 wapens waar ik de Master dog tag van heb :) dus ik heb er nog een heleboel te gaan. Je kan zien in je wapenlijst, hoeveel wapens je min 500 kills hebt.

Eerlijk gezegd, die persoon die met dat idee op de proppe kwam, vind ik zeker geen onaardig ideetje, ik wil dus graag van 'elk' wapen mijn master dog tag hebben. Toch ergens beter als mt 1 of 2 wapens 10 a 20 duizend kills, en met al de rest amper gespeeld. Dat zijn dan toch mensen die alleen maar het makkelijkste wapen kiezen waar ze goed in zijn. Ik denk zo, als je van elk wapen toch je 500 kills haalt, dat je meer skill'd bent op polyvalent vlak tov 1 a 2 wapens.
Waarschuw beheerder
origin haat!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2012 om 19:41:
Dat zijn dan toch mensen die alleen maar het makkelijkste wapen kiezen waar ze goed in zijn.

ik begrijp je niet. kan je het nog een keer uitleggen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op zaterdag 18 februari 2012 om 20:31:
ik begrijp je niet. kan je het nog een keer uitleggen?

Als ik wist wat je bedoelde, kan ik het uitleggen, maar snap er zelf niks van,

where stuck :rot:

Waarschuw beheerder
Godverfock hé, nu istander akount ook aktiev :s nu zijn ter twee daffy's ik kan nimeej volge ze, pff dit gaat me petje te boven, :)

iig ik moet nog twee nachten doen, dan weer gamen da nimeer normaal is (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2012 om 20:42:
Godverfock hé, nu istander akount ook aktiev nu zijn ter twee daffy's ik kan nimeej volge ze, pff dit gaat me petje te boven,

iig ik moet nog twee nachten doen, dan weer gamen da nimeer normaal is

Mja, lul maar verder snul!

Ik gaat ook werken :rot:

En doe es keertje normaal man, dit is FLock jwt!
Waarschuw beheerder
wel schizo dus...

wtf is er aan de hand met origin? "vul uw wachtwoord in om offline aan te melden"? server joinen, vraagt ie weer wachtwoord, vul ik in. naait origin vast en daarna begint het feest overnieuw?

[img width=1017 height=644 cacheid=00123422002fd114fcc065781a02ced0a5]http://i40.tinypic.com/mrzne1.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op zaterdag 18 februari 2012 om 21:18:
er aan de hand met origin? "vul uw wachtwoord in om offline aan te melden"? server joinen, vraagt ie weer wachtwoord, vul ik in. naait origin vast en daarna begint het feest overnieuw?

je bent niet de enigste met dat probleem

Waarschuw beheerder
Ik zit te denken om na een akelig lange tijd weer te gaan shooten (vroegah 2e van 1on1 @ quake2 :rot: )

Maar nu twijfel ik tussen cod en bf. Wat is de beste keus? Alle youtube vids zijn gemaakt door fanboys zonder een specifiek verschil te noemen... Als iemand me dat duidelijk kan maken, bvd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op zaterdag 18 februari 2012 om 06:59:
Sniper: nog geen minuut aangeraakt..

Hahahaha same! Snipen is gay. Of om mijn clanmate te citeren; "Snipers have short dicks". :lol:
Heb heel de sniper class ge-unlocked met de P90 :lol:

fail :facepalm:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2012 om 21:30:
Maar nu twijfel ik tussen cod en bf. Wat is de beste keus? Alle youtube vids zijn gemaakt door fanboys zonder een specifiek verschil te noemen... Als iemand me dat duidelijk kan maken, bvd.

Cod is klein, hectisch, veel customizen, arcade
Battlefield is uitgestrekt, trager tempo, tactischer, realistischer, met voertuigen.

Waarschuw beheerder
ik moet zeggen dat bf3 ook vetter oogt. Meer tactiek vermoed ik zo. Ik ben geen opgefokte puber, dus ik vind het niet erg dat het tempo wat lager leg, en je meer je brein moet gebruiken. Soon kan je me dus afknallen, want het leerproces zal wel ff duren vermoed ik zo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2012 om 00:07:
ik moet zeggen dat bf3 ook vetter oogt. Meer tactiek vermoed ik zo. Ik ben geen opgefokte puber, dus ik vind het niet erg dat het tempo wat lager leg, en je meer je brein moet gebruiken. Soon kan je me dus afknallen, want het leerproces zal wel ff duren vermoed ik zo.

Met de informatie die je geeft kan ik je BF3 aanraden.
Check deze video voor goede informatie over hoe je BF3 het beste kunt spelen.
Het komt er in feite op neer dat je schijt moet hebben aan je kill/death ratio en goed met je team moet samenspelen om objectives te halen. Je kunt reviven, med-packs geven, tanks opblazen met een rpg of C4, ammo aan teammaten geven.
Verder heb je veel voertuigen in BF3 zoals tanks, rupsvoertuigen, humvee's, jeeps, helikopters en vliegtuigen.

http://www.youtube.com/watch?v=is3_eNchr9Y

Cod is klein, hectisch, veel customizen, arcade
Battlefield is uitgestrekt, trager tempo, tactischer, realistischer, met voertuigen.

Mee eens!
Met als toevoeging dat BF3 graphisch beter is en meer op teamplay is gericht, niet zozeer op je kill/death ratio.
CoD is individualistischer, dat is in principe Rambo spelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'Oldehove op zondag 19 februari 2012 om 00:40:
Het komt er in feite op neer dat je schijt moet hebben aan je kill/death ratio en goed met je team moet samenspelen om objectives te halen

Tof! ik voorspel lange ventrilo sessies :D
Waarschuw beheerder
Een headset is inderdaad aan te raden als je goed wil samenwerken. (y)

Waarschuw beheerder
Geen probleem ;D

Hopen dat mijn 5870 (watergekoeld, geklokt) het een beetje trekt. Mayb een idee dat er een ander bij kan komen. Aangezien ik gesponsord werk, zal ik es kijken of ik iets anders kan vinden.