Partyflock

Forumonderwerp · 1111388
9 volgers · 67697x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
[img width=600 height=800 cacheid=00121757002fb10635e1bcf91a02bd6fe6]http://img.budgetgaming.nl/boxarts/106601_Battlefield_3_Back_To_Karkand.jpg[/img]

Teaser Trailer:

Feel The Battle! This fall, prepare to feel the most physical shooter ever created, powered by the all-new Frostbite 2 gaming engine.

Battlefield 3 leaps ahead of the competition with the power of Frostbite™ 2, the next instalment of DICE’s cutting-edge game engine. This state-of-the-art technology is the foundation on which Battlefield 3 is built, delivering superior visual quality, a grand sense of scale, massive destruction, dynamic audio and incredibly lifelike character animations. As bullets whiz by, walls crumble, and explosions throw you to the ground, the battlefield feels more alive and interactive than ever before.

In Battlefield 3, players step into the role of the elite U.S. Marines where they will experience heart-pounding single player missions and competitive multiplayer actions ranging across diverse locations from around the globe including Paris, Tehran and New York

Features:
• Frostbite 2 – Battlefield 3 introduces Frostbite 2, the incredible technology that takes animation, destruction, lighting, scale and audio to new heights. Built upon this powerful game engine, Battlefield 3 immerses players physically and emotionally to the world around them like never before.

• Feel the Battle — Feel the impact of bullets and explosions, drag your fallen comrades into safety, and mount your weapon on almost any part of the terrain. Battlefield 3’s cutting edge animation, spectacular visuals and real as hell battle gameplay attack your senses and make you feel the visceral warriors experience like no other FPS.

• Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline impressive lineup of land, air and sea vehicles.

• Urban Combat — Take the fight to iconic and unexpected places in the USA, Middle East, and Europe including claustrophobic streets, metropolitan downtowns, and open, vehicle-friendly landscapes as you fight your way through the war of tomorrow.

Partyflock platoon
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391361746404/

PC
----------------------------------
-Wo®®eL- = JakHalz
Andy! = Andeehh
Daffy Fuck = Konflict_179
Z1ppo(f) = Z1ppoNL
Stuuut = Stuuut
RTD = wijthoef
][ Tim ][ = Viper810
Psychonaut = zgupsycho
Lorenzo :) = lorodale

Xbox

Ps3

DanM - DanM2008
PEBRU = PEBRU88
Simon Raw = Waytoobad_nl
Soon. = SoonTiel
!kaluh! = wodan123dtc
Jan des Boevie = CRPTC
:[ Hate on Yourself :loser: (L) Ellen = PitbullTerror
marthijn(L)yvonne = Flock_
Quido = Quido-25
:cheer: Jelmer :Cheer: = Belial_black

Staat je naam er niet bij? post hem even in dit topic en hij zal er bij gezet worden! :)

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
wtf heb je eraan :/

als gamer iig niks.

ik weet wel dat als de nieuwe console uitkomt ik die koop computer is vet duur telkens weer upgraden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 14 september 2011 om 10:09:
k weet wel dat als de nieuwe console uitkomt ik die koop computer is vet duur telkens weer upgraden.

:lol:
Waarschuw beheerder
koop der gewoon een muis en toetsenbord bij :D

Waarschuw beheerder
ik weet wel dat als de nieuwe console uitkomt ik die koop computer is vet duur telkens weer upgraden.

lol
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2011 om 10:30:

lol

voor battlefield 3 moet ik een nieuwe koeler en videokaart hebben kost alweer 300 eu of meer.

heb de pc in sep 2009 gebouwt :lol:
Waarschuw beheerder
je bent echt een knakworst.
Waarschuw beheerder
als de nieuwe console uitkomt zijn de graphics hetzelfde als op de pc dus dan kan het wel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 14 september 2011 om 10:45:
je bent echt een knakworst.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Precies de reden waarom ik op console game.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2011 om 10:54:
Precies de reden waarom ik op console game.

alleen enige nadeel is dat je alle spellen moet kopen. Spellen duurder zijn.

Waarschuw beheerder
Hoort er bij
Waarschuw beheerder
je bent echt een

troll. is die graf fitti van jou?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aquinox op woensdag 14 september 2011 om 11:31:
is die graf fitti van jou?

nope, ken degene die hem gezet heeft wel. was op een festivalletje wat ik heb georganiseerd vorig jaar.
Waarschuw beheerder
red orchesta 2 aant downen via steam kijken of dat vet is :D

vermaak tot bf3
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 14 september 2011 om 15:53:
red orchesta 2 aant downen via steam kijken of dat vet is

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 augustus 2011 om 12:22:
Voor de pc spelers wordt Red Orchestra 2 volgens mij erg vet:

Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 30 augustus 2011 om 12:40:
nou nee, misschien voor 4 jaar terug. Graphics zijn van 2007 ofzo.

:facepalm:
Waarschuw beheerder
echt een
knakworst.

:facepalm:
Waarschuw beheerder
kom op zeg. iedereen verandert wel eens van mening ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell b) op dinsdag 7 juni 2011 om 11:44:
hij verwisselt sneller van mening dan een hoer van lul.
Waarschuw beheerder
kga hem zeker spelen. Speel nu ook veel battlefield bad company 2 maar dan vietnam mod :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell b) op woensdag 14 september 2011 om 18:58:
hij verwisselt sneller van mening dan een hoer van lul.

:respect: :lol:

naja het is echt een k#@$%^*( spel. fucking lelijk. speelt niet lekker.
kom je in een tank map kun je de tank niet uit. ziet geen kut in dat ding.
wil me geld terug!

toch maar weer terug naar battlefield. ben daar nog maar level 32.
Waarschuw beheerder
koop computer is vet duur telkens

Onder de 1000 euro heb je nu al een PC waar je elk game vlotjes op 1920*1080 res kan spelen.
Wil je echter uiterste van uiterste, al je grafische filters op max en dan nog is zwaare cpu en psu dan ga je boven de 1000 euro.

Niet veel eisende gamer is heel content mijn zijn +/- 1000 euro game pc,
De overclocker of bencher tast ALTIJD dieper in zijn geld om toch maar die iets hogere scoren te hebben,

Komt wel goed :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
naja ik heb geen zin om om de 2 jaar me pc up te graden. ben een student dus is niet te doen.

heb voor mijne toen 800 betaalt ofzo.
Waarschuw beheerder
Mijn tripple AMD was ook zo iets, 800 euro paar jaar geleden, toen was mijn hoogste res da ik kon spelen 1600*1200 (ofzoiets)
Maar BF2 ging al redelijk Crysis moest ik ni aan denke, op 1280*720 moest ik het mee doen, zonder filters ...

Nu heb ik +/- 900 opnieuw uitgegeven + enkele stukken van men oude bak, en kan nu met alles wel mee, alles open, en bijna al men filters in gebruik.

Maar het is ook zoals jij zegt, tiz elk jaar of twee jaar een stevig buget.
Eens je gaat werken, en je hebt degelijk werk gevonden en stabiel leven, EN je bent dan nog in de computers bezig, DAN ga je echt een breeder gamma aan kansen hebben om jou pc hobby uit te breiden.

Als ik nog thuis woonden was het altijd afhankelijk wat ma en pa investeerden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op woensdag 14 september 2011 om 22:13:
Eens je gaat werken, en je hebt degelijk werk gevonden en stabiel leven, EN je bent dan nog in de computers bezig, DAN ga je echt een breeder gamma aan kansen hebben om jou pc hobby uit te breiden.

nou ik ben niet van plan elk paar jaar dik uit te pakken.

daarom wacht ik wel op de nieuwe console ;) Die kan redelijk lang vooruit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 14 september 2011 om 22:16:
daarom wacht ik wel op de nieuwe console Die kan redelijk lang vooruit

Maar consoles zijn van een andere planeet ? Waarom toch (LOL)

:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op woensdag 14 september 2011 om 22:13:
Mijn tripple AMD was ook zo iets, 800 euro paar jaar geleden, toen was mijn hoogste res da ik kon spelen 1600*1200 (ofzoiets)
Maar BF2 ging al redelijk Crysis moest ik ni aan denke, op 1280*720 moest ik het mee doen, zonder filters ...

Nu heb ik +/- 900 opnieuw uitgegeven + enkele stukken van men oude bak, en kan nu met alles wel mee, alles open, en bijna al men filters in gebruik.

Als ik nog thuis woonden was het altijd afhankelijk wat ma en pa investeerden.

als je het slim speelt hoef je maar eens per 5 jaar een nieuwe te halen :)

2005 komt mijn bakkie vandaan.. BF2, CoD4, Oblivion, Fallout 3 allemaal op hoge resolutie speleng :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aquinox op woensdag 14 september 2011 om 22:44:
als je het slim speelt hoef je maar eens per 5 jaar een nieuwe te halen

Ik ben nu 32j, als ik al het geld wa ik aan pc's en laptops bijééntel, heb ik kleine nieuwe wage denk ik ...

Om de x aantal jaar is bij iedereen verschillend, ... er zijn nu mense die nog steeds een Pentium 4 hebben, en van zich zelf niet veel eisend zijn, en toch nog deels mee kunnen met wat zij zelf willen.
Als het aan mij persoonlijk lag, en ik had het geld, dan zou ik het ervoor overhebben wekelijks het nieuwste van nieuwste kopen. Helaas laat mijn buget dat niet toe, maar denk dat het bij iedereen wa verschillend is.

:)
Waarschuw beheerder

:roflol:
Waarschuw beheerder
Even wat fapvoer voor de BF boys dan, moest er zelf ook wel ff om lachen:D
[img width=300 height=512 cacheid=0011e2f6002f747af9822e411a02c847b8]http://chzmemebase.files.wordpress.com/2011/09/memes-cod-profit.jpg[/img]

Niet dat dat mij verder iets uitmaakt:D
Waarschuw beheerder
Patrick heeft gewoon gelijk :lol:
Waarschuw beheerder
waar blijft die beta trouwens?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op donderdag 15 september 2011 om 11:28:
waar blijft die beta trouwens?

Eind september
Waarschuw beheerder
ja.. had ff op facebook aan playstation NL gevraagd. die zeiden dat er geruchten zijn dat de beta rond 25/9 zal starten. ff geduld dus nog... :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op donderdag 15 september 2011 om 12:24:
ja.. had ff op facebook aan playstation NL gevraagd. die zeiden dat er geruchten zijn dat de beta rond 25/9 zal starten. ff geduld dus nog...

beter doen ze dat in de herfst vakantie :P
Waarschuw beheerder
trouwens, het is wel gewoon een open beta toch? dus voor iedereen...?
Waarschuw beheerder
mede mens zegt dat wel. heb alleen dit gelezen.

Uitspraak van Psychonaut op maandag 12 september 2011 om 20:08:
Nieuws | 3 augustus 2011 - Spelers die via Electronic Arts' eigen distributieplatform Origin een pre-order plaatsen voor Battlefield 3, krijgen toegang tot de multiplayerbèta voor het spel. De bèta gaat volgende maand van start en was voorheen enkel weggelegd voor eigenaars van de speciale editie van Medal of Honor. In die versie werd een code geleverd die spelers al verzekerde van een plaats in de bèta.

Hoe de toegang tot de bèta precies in zijn werk gaat is nog niet bekend. Kopers van de speciale Medal of Honor-editie ontvingen onlangs al een speciale nieuwsbrief, maar daarin stonden nog geen specifieke instructies. Op dit moment is er een alfa gaande, die vooral bedoeld is om de servers voor de multiplayer te testen.

wel oud nieuws maar kan wel kloppen. ik heb niet de pc download besteld dus jammer.

Waarschuw beheerder
+1
Speaking at the FNAC meeting in Paris, France, DICE GM Karl Magnus Troedsson gave a co-op demo of Battlefield 3 and answered questions. According to Planete-Battlefield.fr (unrelated to us), KM Kusa (French Community Manager) said the PC beta is ready, but now they are working with Microsoft and Sony to "accelerate preparations". From what we have heard, it takes 2-3 weeks for Microsoft and Sony to approve content, running it through tests to make sure it won't brick your console among other things. That said, we have no idea when the build was submitted to them. As far as we know, the the Battlefield 3 beta is still slated for sometime this month. Via EA UK Forums.

Altijd weer die console bobs die het verpesten voor de rest :/

Waarschuw beheerder
lekker voor je
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2011 om 14:08:
Altijd weer die console bobs die het verpesten voor de rest

ik zie de link tussen de pc beta en Microsof/sony niet?

pc beta zou dan toch gewoon online kunnen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2011 om 14:21:
lekker voor je

Ga eens snel terug naar je mw3 topic :')

Waarschuw beheerder
;)
Waarschuw beheerder
Prestige 10 na een maandje:woop:

Ja, want ja, ik wilde hem toch uitspelen..en ik heb geen school/vrienden, dus daarom kon ik dat:):):)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell b) op donderdag 15 september 2011 om 15:35:
en toch ga je hem spelen

als ik bf3 beu ben misschien ja.
Waarschuw beheerder
na een week dus, want je ken niks raken in BF3 8)