Partyflock

Forumonderwerp · 1111388
9 volgers · 67234x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
[img width=600 height=800 cacheid=00121757002fb10635e1bcf91a02bd6fe6]http://img.budgetgaming.nl/boxarts/106601_Battlefield_3_Back_To_Karkand.jpg[/img]

Teaser Trailer:

Feel The Battle! This fall, prepare to feel the most physical shooter ever created, powered by the all-new Frostbite 2 gaming engine.

Battlefield 3 leaps ahead of the competition with the power of Frostbite™ 2, the next instalment of DICE’s cutting-edge game engine. This state-of-the-art technology is the foundation on which Battlefield 3 is built, delivering superior visual quality, a grand sense of scale, massive destruction, dynamic audio and incredibly lifelike character animations. As bullets whiz by, walls crumble, and explosions throw you to the ground, the battlefield feels more alive and interactive than ever before.

In Battlefield 3, players step into the role of the elite U.S. Marines where they will experience heart-pounding single player missions and competitive multiplayer actions ranging across diverse locations from around the globe including Paris, Tehran and New York

Features:
• Frostbite 2 – Battlefield 3 introduces Frostbite 2, the incredible technology that takes animation, destruction, lighting, scale and audio to new heights. Built upon this powerful game engine, Battlefield 3 immerses players physically and emotionally to the world around them like never before.

• Feel the Battle — Feel the impact of bullets and explosions, drag your fallen comrades into safety, and mount your weapon on almost any part of the terrain. Battlefield 3’s cutting edge animation, spectacular visuals and real as hell battle gameplay attack your senses and make you feel the visceral warriors experience like no other FPS.

• Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline impressive lineup of land, air and sea vehicles.

• Urban Combat — Take the fight to iconic and unexpected places in the USA, Middle East, and Europe including claustrophobic streets, metropolitan downtowns, and open, vehicle-friendly landscapes as you fight your way through the war of tomorrow.

Partyflock platoon
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391361746404/

PC
----------------------------------
-Wo®®eL- = JakHalz
Andy! = Andeehh
Daffy Fuck = Konflict_179
Z1ppo(f) = Z1ppoNL
Stuuut = Stuuut
RTD = wijthoef
][ Tim ][ = Viper810
Psychonaut = zgupsycho
Lorenzo :) = lorodale

Xbox

Ps3

DanM - DanM2008
PEBRU = PEBRU88
Simon Raw = Waytoobad_nl
Soon. = SoonTiel
!kaluh! = wodan123dtc
Jan des Boevie = CRPTC
:[ Hate on Yourself :loser: (L) Ellen = PitbullTerror
marthijn(L)yvonne = Flock_
Quido = Quido-25
:cheer: Jelmer :Cheer: = Belial_black

Staat je naam er niet bij? post hem even in dit topic en hij zal er bij gezet worden! :)

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
kost pre-orderen geld?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op dinsdag 23 augustus 2011 om 11:58:
komt dus op hetzelfde neer.
preorder is 10 euro

Weet niet hoe je aan die wijsheid komt,maar ik heb gewoon de normale prijs voor me pre-order:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Hee, valt wel mee idd 8)

hier 57 euro
http://www.nedgame.nl/battlefield-3-%28limited-edition%29+x360.html

ergens anders nog goedkoper? 8)
Waarschuw beheerder
wehkamp heeft de limited edition voor 36,50
En de normale is al voor 35,- te pre orderen bij gamedump.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 augustus 2011 om 08:58:
Moet ik zeker standaard met een Stinger op mn rug gaan rondlopen

Neej, een M82 pakken en die piloot door zn kopf knalleng b) is mij een keer gelukt met m95 in bf2 bij n vliegende jet die met zn chaingun mij verrot wou maaien :p en bij attack choppers was dat ook zo leuk, stijgt de heli op, schiet je de piloot door zn kop, stort het ding neer en heb je met 1 kogel dus ook de gunner gekilld :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frisko in den D=co op zondag 31 juli 2011 om 13:27:
Heb haast elke potje wel een positief K/D ratio, en maak meer kills als gemiddeld...
Maar soms zie ik mannetjes met fkkn weinig kills, veel deaths en veel meer punten waardoor ze hoger staan

Grrr

Die spelen het spel jwt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Frisko in den D=co op dinsdag 23 augustus 2011 om 12:51:
wehkamp heeft de limited edition voor 36,50
En de normale is al voor 35,- te pre orderen bij gamedump.nl

ja pc versie
da's voor geeks
Uitspraak van Soul collector op dinsdag 23 augustus 2011 om 15:32:
45€ bij bpgames

ah
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Rob. op dinsdag 23 augustus 2011 om 19:00:
da's voor geeks

da's voor de echte echte b)
Waarschuw beheerder
Mijn Gran Turismo 3 voor PS2 koste toen +/- 75 euro, ... zelfs dat zou ik aan BF3 geven. :p
Waarschuw beheerder
100 euro nog wel :) krijg je niet van die irritante kutkinderen die alleen maar kunnen mekkeren als ze een barrett kogel door hun kopf krijgen 'OMFG AIMBOT HAXXX GONNA REPORT U NOOBBBB'
Waarschuw beheerder
BTW: zijn er nu specifieke foto's of filmkes van de nieuwe 'Karkand' map te zien ? ... kheb al zoveel gave media gadgets gezien, maar 'Karkand' is me ontgaan.

*Iemand?*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aquinox op woensdag 24 augustus 2011 om 15:35:
100 euro nog wel krijg je niet van die irritante kutkinderen die alleen maar kunnen mekkeren als ze een barrett kogel door hun kopf krijgen 'OMFG AIMBOT HAXXX GONNA REPORT U NOOBBBB'

:lol: Ahahaha

Waarschuw beheerder
+1
http://www.pu.nl/power/battlefield-3-geeft-je-eindeloze-wapen-keuzes

Ook vet:

Laten we de laatste dag van deze fijne week weer eens beginnen met Battlefield 3! Er is op BattleBlog erg fijn nieuws opgedoken over het creëren van je eigen wapens. Er zullen meer dan 50 wapens aanwezig zijn in BF3 en al deze wapens zijn op heel wat manieren aan te passen naar de stijl waarop je wilt gaan spelen.

Eindeloos je wapens aanpassen? Demper hier, red dot daar, het gaat allemaal mogelijk worden. Ieder wapen bezit drie slots om unlockable accessoires aan toe te voegen. Hoe meer je een bepaald wapen gebruikt, hoe meer accessoires er voor je beschikbaar worden gesteld. Natuurlijk is het samenstellen van je wapen niks nieuws, maar om van één wapen een totaal ander wapen te maken met verschillende functies, dat gaat leuke tijden opleveren.

Kijk hier onder eens naar de twee afbeeldingen. Het is precies hetzelfde wapen, maar wordt totaal omgetoverd tot een close-combat wapen. Ziet dit er stoer uit, of niet?

[img width=550 height=275 cacheid=0011df43002f70080076b5791a02c7a1fd]http://pu.cdn.hub.nl/sites/pu.nl/files/pubeeld/bf3-weapon-customization-1.jpg[/img]

Wapen hier boven: Carabine
Slot 1: heavy barrel
Slot 2: bipod
Slot 3: 4x magnification combat scope

[img width=550 height=275 cacheid=0011df4c002f701747d6cfa91a02c7a1fd]http://pu.cdn.hub.nl/sites/pu.nl/files/pubeeld/bf3-weapon-customization-2.jpg[/img]

Het zelfde wapen staat hier boven afgebeeld, maar totaal anders!

Slot 1: suppressor (demper)
Slot 2: foregrip
Slot 3: quick acquisition holographic scope

Naast deze details werd er ook een lijstje gegeven met verschillende accessoires die je straks aan jouw persoonlijke schietijzers kan gaan hangen. Daarbij kan gezegd worden dat dit niet alles is. Voorbeelden zijn: optics, suppressors, bipods, barrels, grenade launchers, shotguns, foregrips, flashlights, laser sights, en veel meer. Wat een heerlijk idee, al dit lekkers toepassen op meer dan vijftig wapens.

Zo goed als ieder wapen is dus te pimpen voor close-combat en longrange situaties. Sweet! Het wachten begint steeds ondragelijker te worden. Gaan jullie straks ook helemaal los om jouw eigen arsenaal in elkaar te zetten?

Zou wel tof zijn als dit de nieuwe standaard wordt in shooters, gewoon compleet je eigen gun customizen met barrels, stocks en kogelformaten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gewoon zo :P

[img width=800 height=600 cacheid=0011df42002f70091ea7c99f1a02c7a23d]http://home.mchsi.com/~zg1000/swissarmygun.jpg[/img]

edit kun je hem zelf opzoeken

http://home.mchsi.com/~zg1000/swissarmygun.jpg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
xie niks. maar kan aan google chrome liggen.
Waarschuw beheerder
deze bestaat wèl echt :respect:
[img width=523 height=600 cacheid=0011df47002f700d0eb053d61a02c7a2d9]http://i24.photobucket.com/albums/c2/Davis1950/Weapons/M4.jpg[/img]
[img width=800 height=1196 cacheid=0011df5b002f701c423566c51a02c7a2d9]https://www.evotactical.com/images/posters/m4-sopmod-2010.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Voor de pc spelers wordt Red Orchestra 2 volgens mij erg vet:

Previews ook allemaal zeer positief
Waarschuw beheerder
nou nee, misschien voor 4 jaar terug. Graphics zijn van 2007 ofzo.
enige games die ik nog speel met slechte verouderde graphics zijn. cod 2, bf2 en cod 4

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 30 augustus 2011 om 12:40:
nou nee, misschien voor 4 jaar terug. Graphics zijn van 2007 ofzo.
enige games die ik nog speel met slechte verouderde graphics zijn. cod 2, bf2 en cod 4

en black ops prestige 15 halen :lol:
Waarschuw beheerder
ik ben gewoon koning B)

4 maand over gedaan dus dat valt wel mee
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 augustus 2011 om 12:22:
Voor de pc spelers wordt Red Orchestra 2 volgens mij erg vet:

Lijkt op cod WAW.... niet helemaal van deze tijd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 30 augustus 2011 om 12:51:
4 maand over gedaan dus dat valt wel mee

hoeveel uur per dag? 23 :p
Waarschuw beheerder
20 uur per week, had amper school vrienden aan het werk, werkte zelf s' avonds. zo gek is het nog niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 31 augustus 2011 om 10:58:
had amper vrienden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 31 augustus 2011 om 10:58:
20 uur per week, had amper vrienden laat staan werk, werkte zelf niet. zo gek is het nog niet.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:roflol: kijk dat jullie geen vrije tijd hebben :')

Waarschuw beheerder
Heb eigenlijk best wel zin in BF en COD. ben wel benieuwd welke ik meer ga spelen
Waarschuw beheerder
BF sowieso. als je daar moe van wordt cod erin drukken.

Waarschuw beheerder
Wel vervelend dat je een extern programma moet installeren alleen voor serverlijsten op te vragen en te kunnen connecten. Slechte zet van EA. In de eerste plaats is het Origin platform van EA nodig om BF3 alleen al te spelen :/. Daarnaast moet je dus nog een programma installeren, alleen voor serverlijsten te browsen en te connecten. Dat is wel erg teleurstellend, zo veel programma's voor 1 spel terwijl het allemaal in 1 kan :S
Waar het voor nodig is?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Voor mij wordt ie andersom, wil sowieso de SP van COD ff uitspelen voor het verhaal en de MP volledig checken.
Tegelijk met de MP van cod ook die van BF checken. Vond BFBC2 erg tof alleen wat langzaam en miste het gevoel van de wapens, iets wat Cod wel heeft.
Gebouwen slopen daarentegen is wel hilarisch.

Moet goed komen:) Speel toch alleen shooters online.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2011 om 11:53:
Dat is wel erg teleurstellend, zo veel programma's voor 1 spel terwijl het allemaal in 1 kan
Waar het voor nodig is?

ze willen dat je een console aanschaft! 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2011 om 11:54:
ond BFBC2 erg tof alleen wat langzaam en miste het gevoel van de wapens, iets wat Cod wel heeft.

HUH? leg uit? dat gevoel van wapens dan...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kreeg bij BFBC2 nooit echt dat lekkere frag gevoel wat ik wel heb bij COD. Beetje wat je hebt bij UT als je dr ééntje goed op zijn flikker geeft met een flak cannon.
Waarschuw beheerder
ik vind juist dat de wapens een stuk realistischer aanvoelen in BFBC2 dan in welke COD dan ook. :yes: bij BFBC2 moet je wel bursten wil je iemand neer halen, bij cod kende gewoon sprayen en dan lukt het 9 v/d 10 keer wel.

UT heb ik nooi gespeeld, dus dat zou ik niet weten. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2011 om 11:53:
Wel vervelend dat je een extern programma moet installeren alleen voor serverlijsten op te vragen en te kunnen connecten. Slechte zet van EA. In de eerste plaats is het Origin platform van EA nodig om BF3 alleen al te spelen :/. Daarnaast moet je dus nog een programma installeren, alleen voor serverlijsten te browsen en te connecten. Dat is wel erg teleurstellend, zo veel programma's voor 1 spel terwijl het allemaal in 1 kan :S
Waar het voor nodig is?

boeie van die extra programma's wordt mijn pc niet trager en de ruimte mis ik ook niet

Uitspraak van Soon. op woensdag 31 augustus 2011 om 12:21:
bij BFBC2 moet je wel bursten wil je iemand neer halen, bij cod kende gewoon sprayen en dan lukt het 9 v/d 10 keer wel.

je moet gewoon kunnen schieten. en niet als een 3 jarige in de ronde sprayen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 31 augustus 2011 om 12:37:
je moet gewoon kunnen schieten.

had jij nog wat moeite mee, als ik het mij goed herinner, toch?
Waarschuw beheerder
nee, ik speel elk spel in de rush maar dat werkt niet bij bf. lang over gedaan om het om te schakelen naar een meer op je hoede stijl
Waarschuw beheerder
de leukste stijlen van bf2 :

- met m95 naar vliegdekschip op wake, zo hoog dat ze niet zien dat je komt, uitstappen, en net als je in de mast gaat vallen parachute aan. dan verticaal opstijgende JSF de piloot kapot knallen, de rest van het vliegdekschip ook naar de klote B)
- met boot over vliegtuigwrak zodat ie wheelie trekt (ook al heeft ie geen wheels) en je niet neergeknald kan worden door snipers (maar alsnog de klos bent als er een tank is)
- de c4 auto
- snipen op plekken die zo dichtbij zijn dat er toch niet naar gekeken wordt
- pistolsnipen
- in bosjes bij cp liggen en iemand die sneaky denkt te zijn een stuk metaal in zn rug djoeken
- met .50 geweer van buggies aircraft neerhalen
Waarschuw beheerder
+1-1
Psychonaut jij verdient echt een portie klappen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 31 augustus 2011 om 12:21:
ik vind juist dat de wapens een stuk realistischer aanvoelen in BFBC2 dan in welke COD dan ook. :yes: bij BFBC2 moet je wel bursten wil je iemand neer halen, bij cod kende gewoon sprayen en dan lukt het 9 v/d 10 keer wel.

UT heb ik nooi gespeeld, dus dat zou ik niet weten. :)

Gaat meer om dit gevoel:

Ik ben echt een free for all jongen. Gewoon wapen kiezen, klaar staan, klok laten lopen en knallen. Ieder voor zich. En als er iets niet ieder voor zich is, dan is het Battlefield 3 wel. In die game ben ik die gast die altijd te laat is voor een tank of helikopter en dan in zijn uppie triest met een M16 op een voertuig staat te knallen.

http://www.pu.nl/blogs/64-32-128-man-op-een-map-hou-toch-op

Samenwerken kan ik wel maar vind het toffer om in kleine maps het verschil te maken door kills te maken. Als BF3 me dat kan leveren wordt ik wel vrolijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joey Buttafucko op woensdag 31 augustus 2011 om 16:48:
Psychonaut jij verdient echt een portie klappen

je kent me niet eens man sippe klont
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Aquinox op woensdag 31 augustus 2011 om 15:39:
de c4 auto

eigenlijk in alle BF's wel leuk ja :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aquinox op woensdag 31 augustus 2011 om 15:39:
- met m95 naar vliegdekschip op wake, zo hoog dat ze niet zien dat je komt, uitstappen, en net als je in de mast gaat vallen parachute aan. dan verticaal opstijgende JSF de piloot kapot knallen, de rest van het vliegdekschip ook naar de klote B)
- met boot over vliegtuigwrak zodat ie wheelie trekt (ook al heeft ie geen wheels) en je niet neergeknald kan worden door snipers (maar alsnog de klos bent als er een tank is)
- de c4 auto
- snipen op plekken die zo dichtbij zijn dat er toch niet naar gekeken wordt
- pistolsnipen
- in bosjes bij cp liggen en iemand die sneaky denkt te zijn een stuk metaal in zn rug djoeken
- met .50 geweer van buggies aircraft neerhalen

- als laatste persoon over op Wake Island en dan gebruik maken van de "in-het-speedbootje-onder-de-carrier-invaren-bug" en daar blijven zitten :D Moet iedereen wachten tot de map voorbij is :lol:
- c4 auto's waren idd wel epic eigelijk, vooral op Road to Jalalabad, daar was dat echt zo eenvoudig.
- US Essex gebruiken om te teamkillen :D stond een keer -500 op Wake Island
Kan me nog wel meer situaties herinneren, statspadden, in zo'n Blackhawk of nog beter de Cobra, en dan respawnende Amerikanen neerschieten :D
Ik was soms best wel een lamer :D maar niet altijd, ook heel veel teamplay gedaan. Ik MOET het gewoon weer gaan installeren binnekort.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2011 om 20:38:
Ik was soms best wel een lamer

ik zie het :lol:

maar niet altijd, ook heel veel teamplay gedaan

(y)

Ik MOET het gewoon weer gaan installeren binnekort.

Ik eigenlijk ook.. beetje gaan spelen als ik nieuwe computer heb, zonder die AMD 7000 videokaart.. en dan overgaan op BF3.. geweldig moet dat zijn :D
Waarschuw beheerder
De trailer van de Physical Warfare Pack Trailer kan je hier bekijken.
Waarschuw beheerder
als laatste persoon over op Wake Island en dan gebruik maken van de "in-het-speedbootje-onder-de-carrier-invaren-bug" en daar blijven zitten

Ik deed soms met de Chineese passagiers helikopter parkeren in US carrier laadruimte, was wel lache destijds.
Waarschuw beheerder
Ik was soms best wel een lamer maar niet altijd, ook heel veel teamplay gedaan. Ik MOET het gewoon weer gaan installeren binnekort.

De mijne vandaag herinstalleerd op men SSD. Enige wa ni gaat is mijn AA filter op X8 zette, die blijft uit :( als ik veranderd, zegt ie, "instellingen worden bewaard als spel volledig herstart is". Dat doe ik, maar filters blijft op uit staan :s

*iemand* ??
Waarschuw beheerder
Of op Karkand "Enemy boot spotted" :lol: