Partyflock

Forumonderwerp · 1111388
9 volgers · 67488x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
[img width=600 height=800 cacheid=00121757002fb10635e1bcf91a02bd6fe6]http://img.budgetgaming.nl/boxarts/106601_Battlefield_3_Back_To_Karkand.jpg[/img]

Teaser Trailer:

Feel The Battle! This fall, prepare to feel the most physical shooter ever created, powered by the all-new Frostbite 2 gaming engine.

Battlefield 3 leaps ahead of the competition with the power of Frostbite™ 2, the next instalment of DICE’s cutting-edge game engine. This state-of-the-art technology is the foundation on which Battlefield 3 is built, delivering superior visual quality, a grand sense of scale, massive destruction, dynamic audio and incredibly lifelike character animations. As bullets whiz by, walls crumble, and explosions throw you to the ground, the battlefield feels more alive and interactive than ever before.

In Battlefield 3, players step into the role of the elite U.S. Marines where they will experience heart-pounding single player missions and competitive multiplayer actions ranging across diverse locations from around the globe including Paris, Tehran and New York

Features:
• Frostbite 2 – Battlefield 3 introduces Frostbite 2, the incredible technology that takes animation, destruction, lighting, scale and audio to new heights. Built upon this powerful game engine, Battlefield 3 immerses players physically and emotionally to the world around them like never before.

• Feel the Battle — Feel the impact of bullets and explosions, drag your fallen comrades into safety, and mount your weapon on almost any part of the terrain. Battlefield 3’s cutting edge animation, spectacular visuals and real as hell battle gameplay attack your senses and make you feel the visceral warriors experience like no other FPS.

• Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline impressive lineup of land, air and sea vehicles.

• Urban Combat — Take the fight to iconic and unexpected places in the USA, Middle East, and Europe including claustrophobic streets, metropolitan downtowns, and open, vehicle-friendly landscapes as you fight your way through the war of tomorrow.

Partyflock platoon
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391361746404/

PC
----------------------------------
-Wo®®eL- = JakHalz
Andy! = Andeehh
Daffy Fuck = Konflict_179
Z1ppo(f) = Z1ppoNL
Stuuut = Stuuut
RTD = wijthoef
][ Tim ][ = Viper810
Psychonaut = zgupsycho
Lorenzo :) = lorodale

Xbox

Ps3

DanM - DanM2008
PEBRU = PEBRU88
Simon Raw = Waytoobad_nl
Soon. = SoonTiel
!kaluh! = wodan123dtc
Jan des Boevie = CRPTC
:[ Hate on Yourself :loser: (L) Ellen = PitbullTerror
marthijn(L)yvonne = Flock_
Quido = Quido-25
:cheer: Jelmer :Cheer: = Belial_black

Staat je naam er niet bij? post hem even in dit topic en hij zal er bij gezet worden! :)

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
straaljagers komen niet voor in de xbox 360 en ps3 versie :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op maandag 12 september 2011 om 14:26:
straaljagers komen niet voor in de xbox 360 en ps3 versie :lol:

Meestal doe ik toch alleen maar 9/11 naspelen met vliegtuigen in BF.
Die apache etc lijken me wel tof :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2011 om 14:29:
Die apache etc lijken me wel tof

appache vleigen kan ik niet. Kan nooit raketten en shit ontwijken.
Waarschuw beheerder
Xbox 360 game play... 240p (knaken kwaliteit dus, maar toch...)

en nog wat andere filmpies.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op maandag 12 september 2011 om 14:35:

gewoon aan één stuk door knallen en je apache op een tank parkeren als hij bijna dood is ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op maandag 12 september 2011 om 14:43:
en nog wat andere filmpies.

die explosies zien er ook niet uit :lol: ziet de impact niet eens
Waarschuw beheerder
Grafisch proces bij de console is dan ook een crapy technologie ten opzichte onze pc high end beeldscherm kaartjes :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op maandag 12 september 2011 om 14:35:

daar haalde ik juist het meeste puntjes mee op wake, lekker als piloot laagvliegen en de gunner wat loden tamponnetjes aan de concullega's laten geven, of de anti air voordat hij ons kan zien met tv raketje de dag van zijn leven geven :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aquinox op maandag 12 september 2011 om 15:11:
daar haalde ik juist het meeste puntjes mee op wake, lekker als piloot laagvliegen en de gunner wat loden tamponnetjes aan de concullega's laten geven, of de anti air voordat hij ons kan zien met tv raketje de dag van zijn leven geven

vindt het wel vet met de tracer gun appache van een kilometer afstand raken en neer schieten.

denk dat bij bf3 lastig wordt met de appache. al die voertuigen en shit. volgens mij maak je daar weinig kans.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op maandag 12 september 2011 om 15:15:
denk dat bij bf3 lastig wordt met de appache. al die voertuigen en shit. volgens mij maak je daar weinig kans.

dat is toch ook zo in BF2 :clown:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aquinox op maandag 12 september 2011 om 15:15:
dat is toch ook zo in BF2 :+)

daar zie ik niemand mee vliegen in dat spel :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op maandag 12 september 2011 om 15:09:
Grafisch proces bij de console is dan ook een crapy technologie ten opzichte onze pc high end beeldscherm kaartjes :p

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 september 2011 om 16:51:
virtuele penis

;)
Waarschuw beheerder
als ik game wil ik het ook goed doen.

3D gamen lijkt me nog niks, ga scheel kijken van 3D technologie van nu.
Waarschuw beheerder
COOOOOL MAN!!!!

Bij ons gaat 26/10/2011 om 00.00h de Game Mania open voor al de pre orders Battlefield fockin III

Ik ga der staan, echt ...

Net zoals kei veel freaks bij de opening van 'Star Wars' in cinema, ga ik der lekker door freaken voor me BF3.
Kneem zowizo men camera mee...

khoop echt niks voor te hebbe op die dag of dag nadien, maar ik wil der bij zijn !!!!! :p:p
Waarschuw beheerder
Iemand enig idee wanneer die open beta van BF3 nu start??
Waarschuw beheerder
Er staan datums op de website ... maar gekke is, waarom is de damed demo nog ni online ? kwil me grafisch kaartje al eens op de proef stellen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stuuut op maandag 12 september 2011 om 19:51:
Iemand enig idee wanneer die open beta van BF3 nu start??

beta krijg je alleen toegang tot als je moh special edition had gekocht.

Uitspraak van Daffy Fuck op maandag 12 september 2011 om 19:47:
Ik ga der staan, echt ...

zit dan op school. ga echt geen vrij nemen voor een spel :lol:

Nieuws | 3 augustus 2011 - Spelers die via Electronic Arts' eigen distributieplatform Origin een pre-order plaatsen voor Battlefield 3, krijgen toegang tot de multiplayerbèta voor het spel. De bèta gaat volgende maand van start en was voorheen enkel weggelegd voor eigenaars van de speciale editie van Medal of Honor. In die versie werd een code geleverd die spelers al verzekerde van een plaats in de bèta.

Hoe de toegang tot de bèta precies in zijn werk gaat is nog niet bekend. Kopers van de speciale Medal of Honor-editie ontvingen onlangs al een speciale nieuwsbrief, maar daarin stonden nog geen specifieke instructies. Op dit moment is er een alfa gaande, die vooral bedoeld is om de servers voor de multiplayer te testen.

wel oud nieuws maar kan wel kloppen. ik heb niet de pc download besteld dus jammer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op maandag 12 september 2011 om 20:08:

Nee hoor, dan mag je hem alleen 48 uur eerder spelen. Beta komt waarschijnlijk 29 september.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op maandag 12 september 2011 om 20:08:

Had ergens gelezen dat er gewoon een open beta komt.. kan het fout hebben maarja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stuuut op maandag 12 september 2011 om 20:56:
Had ergens gelezen dat er gewoon een open beta komt.. kan het fout hebben maarja

Nee klopt voor alle systemen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2011 om 21:02:
Nee klopt voor alle systemen

Oh zie het nu net hier boven aha.... k dan, ben benieuwd heb m gepre-ordered voor PC en PS3 maar vraag me echt af hoe de graphics van PS3 gaan zijn....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stuuut op maandag 12 september 2011 om 21:11:
af hoe de graphics van PS3 gaan zijn....

Als je zo'n goedkope 102cm diagonaal cheap 799 euro tv hebt, dan moe je niet veel verwachten.
Heb je de iets betere LED tv's van de betere klasse, dan ga je duidelijk verschil zien.

Goed investeren in een goede TV geeft goed resultaat. Oftewel 2.000 euro voor een 32" TV. Zo zou ik dan investeren. Tegenover die cheap 699 en 799 +/- 1000 euro 42" tv's ala media markt zijn niet zo 'high end'.

Maar das mijn mening he... :flower:

Btw, ik heb zo'n cheap 799 tv wel van 32" maar ik wil dan ook niet 'het van het' qua graphics op mijn tv hebbe, das ma vo film. Maar moest ik into playstation zijn, dan zou ik niet zo veel investeren in een pc, maar dan echt een 'BOEM' van een LED aanschaffen.

Dan wil ik er gerust 2.000 of meer aan uitgeven, maar nog steeds bij de 32inch blijven. TE groot beeld moe je echter diep in de geldbuidel tasten voor exellent resultaat. En dat heb ik er nu belange niet voor over! ;)

Geloof me, of ga anders is in de betere electro zaak kijken, maar de duurdere TV's hebben echt een uber mooi beeld ook. Maar je legd er echt wel veeeeel geld voor neer, uiteindelijk meer als een supper pc met supper beeldscherm kaart.

Maar resultaat mag er wel wezen dan!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op maandag 12 september 2011 om 21:31:
Geloof me, of ga anders is in de betere electro zaak kijken, maar de duurdere TV's hebben echt een uber mooi beeld ook. Maar je legd er echt wel veeeeel geld voor neer, uiteindelijk meer als een supper pc met supper beeldscherm kaart.

een full hd tv van 400 euro heeft ook perfect beeld :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op maandag 12 september 2011 om 15:16:
daar zie ik niemand mee vliegen in dat spel

je had het over allerlei voertuigen en shit, ik had het niet specifiek over apache's. wel over mi28, cobra en made in china chopstick, en die zijn niet zo verschillend van de apache ;) behalve dat de Mi28 een big ass automatische grenadelauncher heeft waarmee je gewoon het hele level kan doodspammen, 5 meter van zo'n kogel en je bent dood dus tel uit je winst in Sharqi met al die construction sites ;) en daarbij al die apc/tanks/jets/aa/buggies/stationary guns nog ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op maandag 12 september 2011 om 21:55:
een full hd tv van 400 euro heeft ook perfect beeld

Dat hebben ze allemaal, van de 299 tot 7999 euro
Doch heeft die duurdere een meerwaarde in beeldkwaliteit als je pietje precies bent ... maar die mense hebben dan ook het geld ervoor(over) :D
Waarschuw beheerder
+1
OK,

Zet even je hoofdtelefoon op, of je speakers, sluit je ogen, en duw dit filmpje aan ... waar denk je ondertussen aan :p

_O_

Epic!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:)

Orchestra, uber nice, gewoon ff checke (y)

Vanaf 02.00min is echt gaaf!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op maandag 12 september 2011 om 19:47:
Bij ons gaat 26/10/2011 om 00.00h de Game Mania open voor al de pre orders Battlefield fockin III

Nice misschien dat ik hem ook wel ff haal

Uitspraak van Psychonaut op maandag 12 september 2011 om 21:55:
een full hd tv van 400 euro heeft ook perfect beeld :/

Jup, gewoon goed kijken naar het aantal hertz, hoe helder het beeld is.

Wil eigenlijk ook een led gaan halen, alhoewel ik tot nu toe niets te klagen heb op mijn bijna 3 jaar oude LG lcd :')
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als je zo'n goedkope 102cm diagonaal cheap 799 euro tv hebt, dan moe je niet veel verwachten.
Heb je de iets betere LED tv's van de betere klasse, dan ga je duidelijk verschil zien.

Dit is zo'n gelul he.

LCD tv's zijn al enkele jaren van prima kwaliteit. Zeker in de klasse van 800 euro of duurder. Met een beeje research in het lezen van reviews kun je concluderen dat duurderdere tv's helemaal niet beter hoeven te wezen qua performance.

En volgens mij had Stuut het over het verschil in GFX tussen PS3 en PC.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
console gameplay:

Waarschuw beheerder
Jammer dat er alleen maar van die boutfilmpjes zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2011 om 09:00:

Jup had het meer hier over :) maarja

Waarschuw beheerder

ps3 op iets hogere kwaliteit
Waarschuw beheerder
en van 6 maanden geleden.

Waarschuw beheerder
jup, ahg, als we dan toch filmpjes van de consoles neergooien wel een beetje kwaliteit.
Plus ik vind die presentator hilarisch als hij games speelt :')

"I GOTTA RELOAD"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2011 om 11:26:
als we dan toch filmpjes van de consoles neergooien wel een beetje kwaliteit

beter nieuwe met slechte kwaliteit, dan oude met redelijke kwaliteit. :)
Waarschuw beheerder
zo'n goedkope 102cm diagonaal cheap 799 euro tv hebt, dan moe je niet veel verwachten.

Goed investeren in een goede TV geeft goed resultaat. Oftewel 2.000 euro voor een 32" TV. Zo zou ik dan investeren. Tegenover die cheap 699 en 799 +/- 1000 euro 42" tv's ala media markt zijn niet zo 'high end'.

meh, groot<>kwaliteit want je moet 1920x1080 pixels verdelen over een groter oppervlak dus de scherpte wordt minder. Overigens maakt LED niet zo veel uit als je denkt, het enige wat daarbij anders is is de backlight (ledjes ipv tl buizen), die bij full-led individueel gecontroleerd kunnen en zo iets meer contrast kunnen brengen. de beeldkwaliteit gaat niet omhoog ;)

Het beste is om die 2000 euro voor een (AM)OLED TV neer te tellen, dat is itt tot LED-LCD wel een nieuwe beeldtechniek, maar ook erg duur. voor 2000 heb je net een 18 inch OLED tv, maar wel bizar mooie kleuren, respons, contrast en scherpte.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op dinsdag 13 september 2011 om 11:33:
beter nieuwe met slechte kwaliteit, dan oude met redelijke kwaliteit. :)

niet mee eens, hoop wel op betere gameplay beelden van consoles binnenkort.

Uitspraak van Aquinox op dinsdag 13 september 2011 om 11:33:
(AM)OLED TV neer te tellen, dat is itt tot LED-LCD wel een nieuwe beeldtechniek, maar ook erg duur.

Zoals de meeste telefoons hebben toq
Waarschuw beheerder
ben benieuwt hoe tdm wordt. Moh stijl of nicer. Beetje snelle gameplay.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2011 om 11:41:
Zoals de meeste telefoons hebben toq

Een aantal smartphones hebben die ja, maar ze zijn vaak niet zo goed, technisch verhaal enzo maar voor het beste moet je maar eens bij Cowon mediaspelers kijken ;)

Waarschuw beheerder
Die samsung ultratouch had ook zo'n amoled. Voor de rest een pauper telefoon maar een mooi scherm was het wel
Waarschuw beheerder
Ok, dat van die TV's dat was 'mijn' theorie waar ik aan gebonden bleef... goed als jullie een andere mening hebbe, geen probleem :flower:
Maar als ik dan toch buget heb en degelijke tv wil, dan wil ik toch het van het. Helaas betaal je dan bij tv's meer als bij pc's.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2011 om 09:00:

Goed, mis begrepen (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2011 om 13:47:
Die samsung ultratouch had ook zo'n amoled. Voor de rest een pauper telefoon maar een mooi scherm was het wel

ja maar wat ik bedoelde is dat de ene amoled de andere niet is ;) alle phones voor de samsung galaxy S2 hebben een vies pentile matrix subpixel opstelling, dus minder scherp en groenig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op dinsdag 13 september 2011 om 14:49:
Wie de fuck geef er nou 2k uit voor een tv

mensen die het geld ervoor over hebben ;)

Ikke nog niet iig.
Waarschuw beheerder
We hoeven iig niet meer ongerust te zijn over tegenvallende bulldozers (tenzij de ppc niet goed is maar dat is niet zo;) )
[img width=606 height=454 cacheid=0011e29c002f7413cf7195b71a02c83bd2]http://zapp5.staticworld.net/images/article/2011/09/hitting_the_record_606-5215564.jpg[/img]
[img width=606 height=454 cacheid=0011e2a3002f741adf90dccb1a02c83bd2]http://zapp5.staticworld.net/images/article/2011/09/custom_housing_606-5215556.jpg[/img]

jaja, je ziet het goed, bijna 8.5 GHZ :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aquinox op dinsdag 13 september 2011 om 22:29:
jaja, je ziet het goed, bijna 8.5 GHZ laatste aanpassing 13 september 2011 22:29

Maar wel meer als 2.1v :s

Temps ?

Wel *nice* 8.5GHz, wil ik wel eens zien op CineBench en FutureMark