Partyflock
 
Forumonderwerp · 1110820
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 januari 2011 om 09:36:
Iemand nog aanvullingen?

in qontrol weg.
geen nightmare outdoor meer..
harmony of hardcore 2 uur korter.
liberator waarschijnlijk weg.


vakantie geboekt tussen dominator en the qontinent, dominator is nu weekje later waarschijnlijk dus mis ik die ook nog is.. :(
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 januari 2011 om 09:36:
Maar het zijn wel dompers.

veel meer dompers kan ik niet meer aan hoor jezus haha8-)
the qontinent een weekje vervroegd en q-base van 11:00 - 23:00 en de hele zomer is crack haha:')
laatste aanpassing
Ik had me erg verheugd op GZ, maar ik begin nu toch te twijfelen. Word een beetje 13 in een dozijn idee zo :(

Zal van de line-up afhangen of ik er naartoe ga.
 
ja jammer maargoed toch wel weer aanwezig!
Uitspraak van Rob. op dinsdag 25 januari 2011 om 17:54:
Te triest gewoon, het gaat misschien om hooguit 100 omwonenden die nota bene gratis kaarten krijgen, eventueel op kosten van de gemeente in een hotel kunnen overnachten!

Je leest teveel Thundermagazines, van 15 jaar geleden.... :/

Dit is gewoon een nieuwe wet, die niet langer nachtelijke outdoor evenementen toestaat. Komt echt niet door die paar mensen daar hoor ;)

Uitspraak van actief op dinsdag 25 januari 2011 om 21:27:
In Nederland is de inspraakprocedure zo geregeld dat (en ik overdrijf niet) 1 omwonende een compléét miljoenen kostend project als een wijk of een weg járen lang kan tegen houden. Kijk maar naar de uitbreiding van de A4 tussen Den Haag en Rotterdam.

Het is zelfs zo erg, als er ergens gebouwd wordt, en er duikt een zeldzaam plantje of diertje op, dan wordt het complete project stilgelegd en mag men niet verder. Dus ja, als er ook maar íemand bezwaar maakt tegen het verlenen van een vergunning dan gaat het niet door. Men kan nog wel naar de raad van state en die doet dan een bindende uitspraak, maar daar gaat vaak veel tijd overheen. (Of men moet een spoedprocedure aanvragen).

Klopt wel wat je zegt, maar inzake Bussloo is dat al jaren geleden bepaald en aangevochten etc! Er is daar sinds 1997 met uitzondering van 1998 elk jaar een feest geweest en het komt nu niet door klagende mensen dat ineens de nachtvergunning is ingetrokken.. Gewoon een landelijke nieuwe wet die dat verbied.


Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 januari 2011 om 09:36:
Dominator: 2010 hardstyle tent terwijl het een hardcorefestival is :p

Niet zo zeiken, die Hardstyle van nu is soms nauwelijks te onderscheiden van hardcore, en zeker wat ze op Dominator draaiden!! Bovendien moet er op Hardstylefeesten ook altijd zonodig een HC afsluiter zijn, dus waarom niet eens Crypsis een MOH laten openen ;) Think out of the box :)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van kbm_ op maandag 31 januari 2011 om 02:48:
gewoon een nieuwe wet, die niet langer nachtelijke outdoor evenementen toestaat

Uitspraak van kbm_ op maandag 31 januari 2011 om 02:48:
Gewoon een landelijke nieuwe wet die dat verbied

Die nieuwe wet he.. weet je ook toevallig welke dat is? Dat is mij even ontgaan.. ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op dinsdag 25 januari 2011 om 21:27:
Het is zelfs zo erg, als er ergens gebouwd wordt, en er duikt een zeldzaam plantje of diertje op, dan wordt het complete project stilgelegd en mag men niet verder.

Jups, Fantasy Island Hulsbeek 2011...
gaat naar hellendoorn:(
Uitspraak van Rob. op dinsdag 25 januari 2011 om 17:54:
Te triest gewoon, het gaat misschien om hooguit 100 omwonenden die nota bene gratis kaarten krijgen, eventueel op kosten van de gemeente in een hotel kunnen overnachten!

Die verpesten het dan voor duizenden mensen die 1 nachtje per jaar een feestje willen houden.
Gristelijk grafvolk is het ook alleen maar, en 's ochtends zitten ze wel bij de uitgang met hun klapstoeltje apies te kijken

Even voor de duidelijkheid dit ligt totaal niet aan de omwonenden, zo goed als 90% van de mensen die hinder zouden kunnen ondervinden van ground zero zien liever dit festival 1 maals per jaar 1 nacht lang herrie dan het X NOISE FESTIVAL, het christelijke festival dat er ieder jaar plaats vindt ruim 3 dagen+ nachten (of nu dan tot maximaal 1:30) hinder en overlast geeft !!

De gemeente Voorst heeft besloten om geen vergunning aan Ground Zero te geven omdat er nu maar 1 festival per jaar snacht's mag worden gehouden op Bussloo en dat is dus X-Noise....?

Erg jammer ikzelf ga dan liever naar Harmony dan overdag na Ground zero!!! *(alhoewel de kaartjes voor GZ dan weer gratis zijn)*
laatste aanpassing
agjaaaaa elk voordeel heb ze nadeel..Dit keer een ondergaande zon :D Ook leuk toch ??
Even wat positiviteit in de post brengen :P

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 januari 2011 om 09:36:
Dominator: 2010 hardstyle tent terwijl het een hardcorefestival is
Houseqlassics 2010: laatste keer
Thunderdome 2010: curtains up, geen keuze meer
Defqon 2011: andere locatie
Ground zero 2011: overdag ipv 's nachts en op dezelfde dag als hoh??

Die tent op dominator stond niemand in de weg, en 't geluid stond ook niet hard (zoals bij de terror) dus daar kan je geen last van hebben gehad :)
Defqon andere locatie, liever een vierkant vorm als Qbase zodat je nog een beetje acts af kan gaan maar goed dat is mijn mening.

Uitspraak van Djakbal op donderdag 27 januari 2011 om 14:03:
in qontrol weg.
geen nightmare outdoor meer..
harmony of hardcore 2 uur korter.
liberator waarschijnlijk weg.

Er zijn ook nieuwe mooie concepten!
Loudness (al was die er in 2008 ook)
Festivals als Intents groeien elk jaar
uhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Decibel wordt een onderwaterfestival

kut kan ook niet zo gauw wat verzinnen :P
ach ze boeken vaak wel DJ´s die je niet zo vaak ziet dat is echt wel pluspunt!!!!
 
Uitspraak van Perryderuijter op woensdag 2 februari 2011 om 22:46:
Even wat positiviteit in de post brengen

Haha, dankje :):) is altijd goed (Y)

ik heb niet wakker gelegen van die dompers mbt dominator en defqon.. maar vond het wel jammer :(
Dat gaat dus HoH worden dit jaar :)
Jammer maar het is niet anders!
 
Uitspraak van SRF Audio <[Rejects of Society]> op donderdag 27 januari 2011 om 12:19:
O, en jij wist natuurlijk al ruim van tevoren wat de datum was, voordat het bekend gemaakt werd, samen met dat het overdag wordt gehouden?

eerste weekend in juli
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 februari 2011 om 13:15:
O, en jij wist natuurlijk al ruim van tevoren wat de datum was, voordat het bekend gemaakt werd, samen met dat het overdag wordt gehouden?

dat 't overdag was verwachtte ik eerlijk gezegd wel toen ik zag dat nightmare in 't voorjaar OOK binnen is

:(
echt jammer dat het dit jaar niet snachts is.
dus deze sla k maar over
vorig jaar jammer genoeg niet kunnen gaan :(
Heerlijk zon thuiswedstrijd zonder al te veel mensen..!! Wedden dat er toch weer genoeg mensjes rond gaan lopen opt strand :D Kennie wachten (H)(H)(H)
nog 107 dagen te gaan
Uitspraak van Perryderuijter op woensdag 2 februari 2011 om 22:46:
Die tent op dominator stond niemand in de weg, en 't geluid stond ook niet hard (zoals bij de terror) dus daar kan je geen last van hebben gehad

wot wot? :O
zat rustig mn frietjes te eten, hoor ik die huilstielos. Gelukkig dat de HKV er bovenuit kwam (y)
al moet ik wel eerlijk zeggen dat de hardstyle toko op dominator hard ging (vergeleken met hardstyle die ik normaal hoor)
maja al met al, ik zie er liever een schranz tentje voor ofzo :D


Uitspraak van kbm_ op maandag 31 januari 2011 om 02:48:
die Hardstyle van nu is soms nauwelijks te onderscheiden van hardcore

dat zegt meer over de hc van tegenwoordig dan de hs
laatste aanpassing
 
Precies op m'n verjaardag, is ook nog 16+ zodat ik er een heen kan en is sowieso een van de beste feesten elk jaar weer.

Als vrienden mee gaan is dit een 100% (H)
wel een lekkre line-up dit jaar!
Damn, door die line-up ga je zowat twijfelen. r_AW area :kwijl:
Ik vind de line up niet zo bijzonder...
En aangezien het geen nachtfestival is zie ik helemaal geen reden meer om te gaan :(
Goede line up. Dat word hele tijd lopen tussen de early en de hardcore:D. Hoorde dat er ook weer een podium in het water kwam zoals 3 jaar geleden ? Weet iemand hier meer over ?
Nog 76 dagen !!! Als ik het tenminste goed heb :P hahah

jaja mainstage int water. LEKKAHH
 
Uitspraak van ? op vrijdag 4 februari 2011 om 13:13:
Dat gaat dus HoH worden dit jaar :)
Jammer maar het is niet anders!

ja dat overweeg ik ook!
maar om nou niet meer te gaan omdat het zonnetje schijnt vind k ook zo iets..
de muziek is dan wel veel beter op HOH
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 maart 2011 om 02:16:
maar om nou niet meer te gaan omdat het zonnetje schijnt vind k ook zo iets..

Ik ga niet niet meer omdat het zonnetje schijnt... Ik ga niet meer omdat de maan niet in de hemel staat... De enige reden waarom ik GZ zou verkiezen boven HoH is omdat het snachts is. Dat is nu niet meer dus is de keuze snel gemaakt!
Duurt niet lang meer :D:D
laatste aanpassing
early area super!!!

Enzyme X? :rot: artcore set? :D
Uitspraak van WouterTerrorKabouter op dinsdag 25 januari 2011 om 17:46:
Laatste festival die 's nachts was, en dan heb ik vorig jaar door vakantie nog de laatste keer gemist ook :'( Ze hebben van een speciaal feest een 13 in een dozijn feest gemaakt.

precies hetzelfde gevoel hier, laatste 2 jaar niet kunnen gaan door vakantie en nu is het hele feest verpest...
Niet aanwezig :P Besteed mijn geld liever aan Dominator, Q-base en Free Festival.

Als het nog in de nacht was was ik zeer zeker weer aanwezig geweest, maar jammer..
lekker line up weer en niet allemaal van die standaard MOH namen ;)
overdag hoe durven ze?
rukkersss!!!

maar toch niet daar
Artiest Dan-E
fuck verpest nacht of dag ! je komt toch om te stampuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ???????????????????
 
Mar die theracords area is niks standaards aan, dus grote kans dat ik er wel ff ga koekeloeren :cheer:
als er nog mensen zijn die mee willen rijden , dan heb ik nog plek voor twee!! terugweg is je eigen probleem want wij pakken daarna een hotelletje!! omgeving DEN HAAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1,2,3 gas met die zooooooooooooooooooooooooooooooooi !!


18 daagjes wachten :d
Nog eventjes kijken.. Heb besloten om toch maar te gaan als me baas me eerder weg kan hebben op zaterdag..
Hoop dat het daar net zo goed ronddwazen is als dat het 's avonds altijd was :p
 
Kaartje gekocht. we gaan een feestje bouwen daar!
zin aan :cheer:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2011 om 23:19:
Kaartje gekocht. we gaan een feestje bouwen daar!
zin aan :cheer:

Doe je je bril op en je stropdas om? Dan herken ik je iig!
Uitspraak van DaveRaveTeef op dinsdag 24 mei 2011 om 23:54:
Hoop dat het daar net zo goed ronddwazen is als dat het 's avonds altijd was

Natuurlijk :D:D Wat is nou het verschil? Snachts was super vet maar goed, nu kent net zo mooi zijn :D
Kom op zeg.. 's nachts daar overt strand en tussen de bomen door dwazen was geniaal :D
Word gewoon weer super!

1 voordeel aan dat het niet meer s‘nachts is: je breekt iig niet meer je poten over de gaten in de grond + wortels van bomen!
laatste aanpassing
Precies. Geluid wss wel lekker hard. Geen kuil die ons nog kan pakken. Wat wil je nog meer davereefteef???
Het liefst dat het donker is ;D Maar nu we toch overdag zitten laat het dan maar lekker zonnig zijn en de vrouwen schaars gekleed :)
Uitspraak van DaveRaveTeef op dinsdag 31 mei 2011 om 20:29:
vrouwen schaars gekleed

Altijd toch ! Ideaal zon feesie op de fiets HOPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

NOG 10 dagen !!!