| Betreft: | evenement: Ground Zero Festival, zaterdag 11 juni 2011 om 12:00 |
Was me niet eens opgevallen.
Het rauwste festival van de harde stijlen keert dit jaar al op zaterdag 11 juni terug naar het bos- en waterrijke Area Bussloo. Ground Zero Festival 2011 barst om 12.00 uur 's middags los om tot 23.00 uur 's avonds door te gaan en stelt organisatoren UDC en Multigroove daarmee in staat om het geluid nog een flink tandje harder te kunnen zetten.
De Mainstage zal dit jaar haar stoere positie in de waterlinie van het geweldige strand van Area Bussloo weer heroveren. Daarnaast duurt het festival dit jaar ook geen 10 maar 11 uur zodat je dus een uur langer door kunt feesten.
Dit verpest juist heel Ground Zero
stelt organisatoren UDC en Multigroove daarmee in staat om het geluid nog een flink tandje harder te kunnen zetten.
Daarnaast duurt het festival dit jaar ook geen 10 maar 11 uur zodat je dus een uur langer door kunt feesten.
bedankt voor het verzieken van het enige leuke "underground" festival UDC.
Tactische zet hoor..
kan UDC dus ook niks aan doen, beleid van de gemeente is aangepast na rechtzaken die omwonenden hebben aangespant. En dat was niet eens zozeer tegen GZ, maar tegen een ander festival.
Dat was toch dat gelovigen EO Festival Xnoizz??
vorig jaar bedoel ik , ben er van overtuigt dat ze die lijn-(up) door zetten
Hoeveel verschillen ze dan nu nog echt van andere festivals als Dominator, QBase etc?
Te triest gewoon, het gaat misschien om hooguit 100 omwonenden die nota bene gratis kaarten krijgen, eventueel op kosten van de gemeente in een hotel kunnen overnachten!
SJONGE JONGE!!! Dit kunnen jullie niet maken!!! Het enige feest in de nacht in de zomer en wat doen jullie??? WAT EEN KUT ORGANISATIE!!!! Je gaat toch geen rekening houden met die gelovige!!! Die verpesten altijd alles! Hopelijk gaat niemand, WIE WEL GAAT IS ECHT SCHIJNHEILIG!!! Dan komen ze er wel achter en hopelijk verdienen ze geen klote!!! STELLETJE SUKKELS!!! WIJ GAAN DUS NIET! En bedankt alles was al geregeld camping bv, die gaan we vandaag dus afbellen!
En het ergste vind ik nog dat ze het niet eens ff aankondigen!!! HOPELIJK WORDT GROUND ZERO EEN FLOP!
WAT EEN KUT ORGANISATIE
STELLETJE SUKKELS!!! WIJ GAAN DUS NIET! En bedankt alles was al geregeld camping bv, die gaan we vandaag dus afbellen!