The North Water, met Collin Farrel en Steven Graham..zeer gewelddadig drama over de walvisvaart van een paar 100 jaar geleden.
Zeker een aanrader, ondanks dat het maar 5 afleveringen betreft.
Time, miniserie met tevens Steven Graham, als ook met Sean Bean.
Brits gevangenisdrama van de BBC..zeker de moeite waard om te bekijken.
Zeker een aanrader, ondanks dat het maar 5 afleveringen betreft.
Time, miniserie met tevens Steven Graham, als ook met Sean Bean.
Brits gevangenisdrama van de BBC..zeker de moeite waard om te bekijken.
Uitspraak van Onrustig&Ongeduldig op zondag 14 november 2021 om 20:44:Waarom ben je dan niet gewoon gestopt
Ja, uhmm geen idee.
Slag om de schelde - aanrader voor een Nederlandse film
suicide squad - eindelijk
Uitspraak van ThisIsAnUpdate op zondag 21 november 2021 om 01:56:1 aflevering gezien
gebaseerd op een fantasy boekenreeks
ist niet teveel Cursed, The Witcher en Game of Thrones achtig?
Uitspraak van Onrustig&Ongeduldig op vrijdag 21 januari 2022 om 20:51:Snabba cash(Netflix) al gezien?
Nee niet gezien, maar goeie tip! Bedankt
Shadow & Bone is een goeie!
Erg leuk
Uitspraak van ThisIsAnUpdate op vrijdag 25 februari 2022 om 20:50:zo deze kijken
Follow up van "Vikings" maar dan 100 jaar later
Ik moet een beetje wennen, blijf te veel in de personages van Ragnar en Lagertha hangen. Nu 1 aflevering gezien, maar het is zeker een goeie serie
Uitspraak van ThisIsAnUpdate op vrijdag 25 februari 2022 om 20:50:Vikings
Potverdikkie wat een top serie weer
Uitspraak van Onrustig&Ongeduldig op zondag 27 februari 2022 om 17:36:Ik moet een beetje wennen, blijf te veel in de personages van Ragnar en Lagertha hangen.
Potverdikkie wat een top serie weer
net de laatste gekeken .
tis een beetje een poor mans vikings helaas
vanaf episode 3 word t wel iets beter
Uitspraak van ThisIsAnUpdate op dinsdag 1 maart 2022 om 01:34:tis een beetje een poor mans vikings helaas
Nah ik vind het wel een topserie. Het verhaal moet opgebouwd worden en dat doen ze goed.
Uitspraak van Onrustig&Ongeduldig op zaterdag 12 maart 2022 om 21:56:Nah ik vind het wel een topserie. Het verhaal moet opgebouwd worden en dat doen ze goed.
EENS!
Picard seizoen 2