ben em aan het binnen hengelen, nog meer tips ? ben aardig door de series heen helaas
ook eens ff zoeken dan , generation kill ken ik ook niet
luther begint al goed , een of andere pedo valt dood
luther begint al goed , een of andere pedo valt dood
trouwens Boardwalk Empire ook wel een mooie serie
Die is zo fucking vetook weer downloaden
Person of Interest (dikke aanrader)
ken ik niet , waar gaat ie over ?
arrow gedownload maar die zuigt echt keiharde apenballen
arrow gedownload maar die zuigt echt keiharde apenballen
ken ik niet , waar gaat ie over ?
"In de serie speelt Michael Emerson Mr. Finch, een mysterieuze miljardair, die software heeft ontwikkeld voor de overheid om terroristische bedreigingen te voorspellen. De software was ontwikkeld om een tweede 11 september te voorkomen, maar Finch ontdekt dat de software ook vele irrelevante misdaden voorspelt. De informatie van de irrelevante (geen terroristische) misdaden wordt geplaatst in een aparte database en wordt elke nacht gewist. Finch realiseert zich dat er vele binnenlandse misdaden voorkomen kunnen worden als die data gebruikt wordt. Finch heeft een achterdeur in het systeem gebouwd, waardoor hij elke dag lijsten krijgt met burgerservicenummers van mensen die betrokken gaan raken bij een toekomstige misdaad. Aangezien hij niet in staat is deze informatie zelf te onderzoeken, huurt hij John Reese (Jim Caviezel) in. Reese is een voormalig Special Forces officier, waarvan de staat denkt dat hij dood is."
Mob City is vorige week begonnen (elke week een dubbel aflevering) een serie over politie en maffia in de jaren 40 van Los Angels. Het is wat traag, maar wel interressant te noemen. Veel bekende acteurs ook als Shane uit The Walking Dead en TeaBag uit Prison Break, dat donkere meisje uit Cult en zo zijn er nog meer bekende gezichten.Silver Corvette. volgen
Net laatste 2 episodes van Homeland gezien, ben benieuwd hoe ze seizoen 4 gaan invullen
Wat ben je nou voor een mongool als je dit gaat vertellen
Iedereen heeft het al gezien, maar ergens ja, je hebt wel gelijk sry
Boardwalk Empire
Iemand bekent met die "Under The Dome" van Stephen King ... ik ga er aan beginnen denk ik nu Homeland er op opzit.