Partyflock

Forumonderwerp · 1108307
Waarschuw beheerder
donateur
PURMEREND - [update 9.52 uur] Bij een auto-ongeluk is zondagochtend een 17-jarige Purmerender om het leven gekomen. De 18-jarige bestuurder van de auto raakte zwaargewond. Het ongeluk gebeurde op de kruising van de Wethouderslaan en de Verzetslaan in Purmerend. Dat heeft de politie gemeld.

De slachtoffers zaten in een auto die iets na zes uur op de kruising tegen aan paal aan botste. De bestuurder overleefde het ongeval, maar raakte bekneld en moest door de brandweer uit het wrak worden bevrijd. Hij is in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht.

De politie heeft een onderzoek ingesteld naar de oorzaak van het ongeval. Of er gladheid of alcohol in het spel was, kon een woordvoerster van de politie niet melden.

[img width=640 height=426 cacheid=00118996002f0813bfac15611a02b9c361]http://static-webregio.nl/content/images/xl/dodeenzwaargewondebijongelukverzetslaanupdatepurmerend.jpg[/img]

Bron: http://www.webregio.nl/waterland/regionaal-nieuws/artikel/1854806/foto/1/jongen-(17)-overlijdt-bij-ongeluk-bestuurder-zwaargewond-update.aspx?pagina=1
http://www.gelderlander.nl/algemeen/dgbinnenland/7784747/Dode-door-ongeval-Purmerend.ece
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
WTF! Ziet er niet echt fraai uit.

R.I.P.
Waarschuw beheerder
hier om de hoek

maar zo te zien heb hij flink te hard gereden :O
het is een 50km zone
Waarschuw beheerder
Zo.... aardige knal!

Waarschuw beheerder
triest :(
Waarschuw beheerder
nu het spel!!!

raden wat voor auto het was!

ford ka?
Waarschuw beheerder
donateur
Net zn rijbewijs en al gevaar op de weg. Sorry maar hier heb ik geen medelijden mee.. wel met die 17jarige inzittende. Die zo zn leven moest eindigen :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RTD op zondag 12 december 2010 om 11:21:
ford ka?

:jaja: Dat kon ik ook gelijk zien :lol:
Waarschuw beheerder
zal is rondvragen wie dat was

ben wel nieuwschierig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RTD op zondag 12 december 2010 om 11:34:
zal is rondvragen wie dat was

ben wel nieuwschierig

Hoop geen bekende van je..
Waarschuw beheerder
bah bah.. de inkt op je rijbewijs nog niet droog en dan lekker planken.

en dan de dood van een maat op je geweten hebben.

geen medelijden met de bestuurder, wel met die 17 jarige gast.
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op zondag 12 december 2010 om 11:21:
raden wat voor auto het was!

ford ka?

:nee: Peugeot 206 ofzo....Ford Ka heeft geen mooie meegespoten remklauwen, geen race-kuipjes, en al helemaal geen schijfremmen achter...:p
Waarschuw beheerder
My bad, het is wel een Ka...:bloos:

[img width=640 height=426 cacheid=00118999002f0815b9f603661a02b9c429]http://static-webregio.nl/content/images/xl/dode-en-zwaargewonde-bij-ongeluk-verzetslaan-update-purmerend-4.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
zeker lekker stoer doen :gaap:

in dat geval had de bestuurder moeten gaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op zondag 12 december 2010 om 12:15:
stoer doen :gaap:

:lol: in je Ka?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op zondag 12 december 2010 om 12:16:
in je Ka?

haal eruit wat erin zit :lol: jwt
Waarschuw beheerder
donateur
zeker lekker stoer doen

Hij is in ieder geval z'n rijbewijs kwijt voor de komende jaren 8) Hoop enigszins dat ie nooit meer die roze pasje in zn handen krijgt. (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
in je Ka?

Is wel een sportuitvoering... Het maakt trouwens niet eens uit in wat voorn auto je rijdt... Als het maar geluid maakt :x
Waarschuw beheerder
donateur
wow heftig ongeluk
R.I.P.
gelukkig ben ik geen snelheids duivel
als ik met de benewagen ben ren ik meestal
als ik met de auto ben rijd ik nooit harder dan 100
al dat gejaag is niet goed voor je, ongeluk zit in een klein hoekje.

Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur
zeker lekker stoer doen

in je Ka?

Uitspraak van THP op zondag 12 december 2010 om 12:17:
haal eruit wat erin zit jwt

:roflol:

OT: Lullig voor de nabestaanden.
Sterkte.
Waarschuw beheerder
Is trouwens geen Ka maar een Renault Twingo, ligt een blokje in het gras, Renault met koeieletters...:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op zondag 12 december 2010 om 12:12:
geen mooie meegespoten remklauwen, geen race-kuipjes, en al helemaal geen schijfremmen achter...

alles is te koop!
en van alle auto's kan je wat leuks maken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoor net dat het een Clio Sport betreft, 200 paardjes....:') 18 jaar, wagentje van pappa mee, en dan zo je zondag beginnen....rip....al is dit duidelijk een gevalletje eigen schuld...:x
Waarschuw beheerder
van wie heb je dat nou weer gehoort dan :lol:
Waarschuw beheerder
je hoort het vaker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op zondag 12 december 2010 om 13:05:
van wie heb je dat nou weer gehoort dan :lol:

Autokenner hier naast me ? :p

[img width=510 height=356]http://blogs.timeslive.co.za/wheeldeal/files/2009/04/clio-sport.jpg[/img]

Zelfde achterkant, let op de uitlaatpijpjes..;)
Waarschuw beheerder
En de diffuser daartussenin....mystery solved....:9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op zondag 12 december 2010 om 13:00:
alles is te koop!
en van alle auto's kan je wat leuks maken

een Ka heeft die mogelijkheid helemaal niet, achter heeft de Ka ten alle tijden trommels, vanwege de starre achteras....wil je schijven hebben zal je die achteras moeten replacen voor gewone ophanging, leuk voor op het circuit, niet voor op de weg.
[ Ka ST is wel een mogelijke kandidaat, als die uberhaupt al rondrijdt :x ]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pixxure op zondag 12 december 2010 om 11:39:
geen medelijden met de bestuurder

Uitspraak van Marii!! op zondag 12 december 2010 om 11:33:
Sorry maar hier heb ik geen medelijden mee..

weten jullie wat er is gebeurd dan :/

je zal een telefoontje krijgen zondagmorgen....

heel triest

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hawaiiaan op zondag 12 december 2010 om 11:14:
Hij is in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht.

[img width=350 height=350]http://www.evertkwok.nl/data/images/243kritischetoestand.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op zondag 12 december 2010 om 13:41:
weten jullie wat er is gebeurd dan

je zal een telefoontje krijgen zondagmorgen....

heel triest

dat de bestuurder veelste hard gereden heeft lijkt me wel duidelijk he,heb er ook geen medelijden mee.wel vind ik het erg voor de ouders van de overleden bijrijder je zou idd dat telefoontje maar krijgen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
weten jullie wat er is gebeurd dan :/

aan de auto te zien zal die zich wel niet aan de max snelheid hebben gehouden

en zulke mensen heb ik geen medelijden mee
als je veel te hard en of met drank/drug gaat rijden mag je je van mij kapot rijden (y)

zielig voor de familie, dat dan weer wel

Waarschuw beheerder
Die gast reed vast wel iets harder dan 120:)
Waarschuw beheerder
wel met die 17jarige inzittende. Die zo zn leven moest eindigen

die stapt er bij in toch? als mij de rijstijl niet aan staat stap ik uit. Zou niet de eerste keer zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zondag 12 december 2010 om 14:24:
die stapt er bij in toch?

misschien reed ie andere dagen wel normaal
Waarschuw beheerder
Denk dat die paal in een x overstak :$
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonaparte op zondag 12 december 2010 om 14:24:
die stapt er bij in toch? als mij de rijstijl niet aan staat stap ik uit. Zou niet de eerste keer zijn.

Wie weet had ie niet gedacht dat ie hard zou gaan rijden. Ik zou zelf ook niet bij iemand in de auto stappen waarvan diegene asociaal gaat rijden.
weten jullie wat er is gebeurd dan

Te hard gereden waar je maar 50 mocht..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bij een auto-ongeluk is zondagochtend een 17-jarige Purmerender om het leven gekomen. De 18-jarige bestuurder van de auto raakte zwaargewond

Wel zo eerlijk als die bestuurder ook het loodje legt dan :X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@S op zondag 12 december 2010 om 14:52:
Wel zo eerlijk als die bestuurder ook het loodje legt dan :X

hij verkeerd buiten levensgevaar volgens nieuwe update

Waarschuw beheerder
Ik ben zo ook eens 2 vrienden kwijt geraakt... Bah ! sterkte voor de nabestaande.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op zondag 12 december 2010 om 15:04:
hij verkeerd buiten levensgevaar volgens nieuwe update

Hoewel, je leven lang leven met een schuldgevoel is erger denk ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marii!! op zondag 12 december 2010 om 14:52:
Te hard gereden waar je maar 50 mocht..

en dan praten we volgens mij minimaal over 130 km/h. Eikel...

Rip bijrijder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 15:08:
en dan praten we volgens mij minimaal over 130 km/h

denk eerder rond de 100 ofzo
Waarschuw beheerder
Net zn rijbewijs en al gevaar op de weg. Sorry maar hier heb ik geen medelijden mee.. wel met die 17jarige inzittende. Die zo zn leven moest eindigen

Dus jij trekt meteen je conclusie zonder dat je er wat vanaf weet.. Waarom zou je er geen medelijden mee hebben? Alsof jij nog nooit te hard hebt gereden..

Laten we dan maar met z'n allen hopen dat als jij het snelheidslimiet met 10km/h overschrijdt je hersencellen ook tegen een boom geplakt zitten..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DiekNek op zondag 12 december 2010 om 15:11:
Alsof jij nog nooit te hard hebt gereden..

:roflol: dus iedereen doet dat?

ik heb ook geen medelijden met zulke figuren, ruimt juist lekker op (y)
en nee ik rij niet te hard :) ja een paar km hooguit

conclusie zonder dat je er wat vanaf weet.

die auto krijg je niet in zo een staat met 50 of 60 km
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op zondag 12 december 2010 om 15:15:

Dat klopt maar om dan maar direct te zeggen eigen schuld en geen medelijden vind ik wel erg kort door de bocht:)

Waarschuw beheerder
Dus jij trekt meteen je conclusie zonder dat je er wat vanaf weet.. Waarom zou je er geen medelijden mee hebben? Alsof jij nog nooit te hard hebt gereden..

Dat dus..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DiekNek op zondag 12 december 2010 om 15:18:
Dat klopt maar om dan maar direct te zeggen eigen schuld en geen medelijden vind ik wel erg kort door de bocht:)

nouja iedereen denkt daar eenmaal anders over
rijd ie nou 60 ofzo

maar met zo een absurde snelheid vraag je er toch gewoon om
helemaal als onervaren rijder zo roekeloos gaan doen
(gezien zn leeftijd heeft ie een halfjaar of iets langer zn rijbewijs pas)

mensen die met andermans leven spelen (wat hier dus ook is gebeurd) mogen zich van mij naar het hiernamaals rijden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 15:21:
Dat dus..

dus iedereen doet dat?

:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op zondag 12 december 2010 om 15:22:
mensen die met andermans leven spelen (wat hier dus ook is gebeurd) mogen zich van mij naar het hiernamaals rijden

Eensch!
Waarschuw beheerder
rij zelf ook wel eens te hard en dan heb ik het niet over een paar km,maar alleen op de snelweg als er weinig tot geen ander verkeer is en ik alleen in de auto zit.mocht ik mezelf dan om een vangrail heen wringen dan neem ik alleen mezelf mee.moet er niet aan denken dat ik dat me hele leven zou moeten mee dragen dat 1 van mn maatjes dood is door mijn toe doen.zou ik niet mee kunnen leven denk ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DiekNek op zondag 12 december 2010 om 15:18:
Dat klopt maar om dan maar direct te zeggen eigen schuld en geen medelijden vind ik wel erg kort door de bocht

En wat als blijkt dat er alcohol in het spel is?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@S op zondag 12 december 2010 om 15:26:
En wat als blijkt dat er alcohol in het spel is?

Dan pas mag je je conclusie trekken..
Waarschuw beheerder
veel te hoge snelheid is toch net zo gevaarlijk?
gezien de omgeving vooral
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DiekNek op zondag 12 december 2010 om 15:28:
Dan pas mag je je conclusie trekken..

Stel dat dat zo is, wat zou dan jouw mening zijn?
Waarschuw beheerder
Kijk als dat zo is dan is het zijn eigen schuld. Ook als hij te hard heeft gereden. Maar om hem dan maar ff dood te wensen gaat me te ver. Ik rij zelf ook regelmatig wel eens wat te hard. Dus als ik er een keer vanaf vlieg heb ik het aan mezelf te danken en ben ik als bestuurder ook verantwoordelijk maar mag ik toch hopen dat ik het overleef.

Maar er kan dus ook iemand onverwacht geen voorang verlenen waarop jij uit moet wijken. Je vliegt eraf en hebt te hard gereden. Hier op het forum word je dan dus al dood gewenst door sommigen want je hebt TE HARD gereden.. Lekker kortzichtig naar mijn mening..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DiekNek op zondag 12 december 2010 om 15:57:
Kijk als dat zo is dan is het zijn eigen schuld. Ook als hij te hard heeft gereden. Maar om hem dan maar ff dood te wensen gaat me te ver. Ik rij zelf ook regelmatig wel eens wat te hard. Dus als ik er een keer vanaf vlieg heb ik het aan mezelf te danken en ben ik als bestuurder ook verantwoordelijk maar mag ik toch hopen dat ik het overleef.

Maar er kan dus ook iemand onverwacht geen voorang verlenen waarop jij uit moet wijken. Je vliegt eraf en hebt te hard gereden. Hier op het forum word je dan dus al dood gewenst door sommigen want je hebt TE HARD gereden.. Lekker kortzichtig naar mijn mening..

Soms is het net geenstijl hier :O
Waarschuw beheerder
+1

bla bla bla :gaap:

die bestuurder is gewoon een grote klootzak denkt dat ie micheal schumacher is in zn renault clio hij had zn verstand moeten gebruiken als die dat teminste heeft!! net je rijbewijs en dan al met hoge snelheid in een koekblik lekker door de bb kom heen scheuren van mij had hij mogen sterven ipv zijn passagier!! hij heeft wel even het leven van 17 jarige jongen in de waagschaal gelegd door zo te gaan rijden en dat heeft die jongen dus moeten bekopen met zijn leven,en laten we het dan maar niet hebben over de familie van die 17 jarige jongen die zijn ook getekend voor de rest van hun leven.geen enkele ouder wil zijn kind begraven en al helemaal niet als het ook nog eens de schuld is van een broekje die denkt dat ie kan auto rijden omdat ie zn rijbewijs heeft gehaald..

nogmaals mijn medeleven voor de nabestaande en als er een god bestaat mag ie van mij de bestuurder ook tot zich nemen hersenloos figuur!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :devil: schizophrenic maniac :devil: op zondag 12 december 2010 om 16:20:
die bestuurder is gewoon een grote klootzak denkt dat ie micheal schumacher is in zn renault clio hij had zn verstand moeten gebruiken als die dat teminste heeft!! net je rijbewijs en dan al met hoge snelheid in een koekblik lekker door de bb kom heen scheuren van mij had hij mogen sterven ipv zijn passagier!! hij heeft wel even het leven van 17 jarige jongen in de waagschaal gelegd door zo te gaan rijden en dat heeft die jongen dus moeten bekopen met zijn leven,en laten we het dan maar niet hebben over de familie van die 17 jarige jongen die zijn ook getekend voor de rest van hun leven.geen enkele ouder wil zijn kind begraven en al helemaal niet als het ook nog eens de schuld is van een broekje die denkt dat ie kan auto rijden omdat ie zn rijbewijs heeft gehaald..

nogmaals mijn medeleven voor de nabestaande en als er een god bestaat mag ie van mij de bestuurder ook tot zich nemen hersenloos figuur!!

_0_

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :devil: schizophrenic maniac :devil: op zondag 12 december 2010 om 16:20:

lul niet zo dom vent! was je erbij ofzo dat je alles zo goed weet?
Waarschuw beheerder
.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 16:38:

op de foto zie je het resultaat toch

dat kan nooit de max snelheid geweest zijn
dus gewoon een idioot achter het stuur die erop vraagt
Waarschuw beheerder

onee sorry je hebt helemaal gelijk :gaap: deze jongen heeft niks fout gedaan toch? reed waarschijnlijk maar 40 ipv 50 hij had gewoon de pech dat het stoplicht met een gangetje van 100 km op hem afkwamen zeker? lul jij toch niet zo dom kijk naar die auto of ben je blind ofso? 1 + 1 is bij mij nog altyd 2 bij jou misc 3? net je rijbewijs auto met een aardig vermogen = dikke fail zie foto`s jammer dat het weer een leven heeft gekost en een gezin heeft kapot gemaakt.je zou wel anders praten als ze jou ochtends belde dat je kind is omgekomen bij een auto ongeluk en je zou de auto in deze staat zien.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :devil: schizophrenic maniac :devil: op zondag 12 december 2010 om 16:54:
onee sorry je hebt helemaal gelijk deze jongen heeft niks fout gedaan toch? reed waarschijnlijk maar 40 ipv 50 hij had gewoon de pech dat de bomen met een gangetje van 100 km op hem afkwamen zeker? lul jij toch niet zo dom kijk naar die auto of ben je blind ofso? 1 + 1 is bij mij nog altyd 2 bij jou misc 3? net je rijbewijs auto met een aardig vermogen = dikke fail zie foto`s jammer dat het weer een leven heeft gekost en een gezin heeft kapot gemaakt.je zou wel anders praten als ze jou ochtends belde dat je kind is omgekomen bij een auto ongeluk en je zou de auto in deze staat zien.

makkelijk oordelen he :') auto's van tegenwoordig hebben een kwaliteit van lik mn reet....hoeft niet hard te gaan wil je hem zo als hierboven in poeier hebben. maar goed jong ventje dus automatisch rijdt die veel te hard blabla wat een een bullshit ...
Waarschuw beheerder
je auto kan er ook uitzien als je met 60 km/u tegen een paal klapt...

bla bla bla

:x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 17:00:
makkelijk oordelen he auto's van tegenwoordig hebben een kwaliteit van lik mn reet....hoeft niet hard te gaan wil je hem zo als hierboven in poeier hebben. maar goed jong ventje dus automatisch rijdt die veel te hard blabla wat een een bullshit ...

we hoeven elkaar nu echt geen mietje te noemen toch? volgens mij is een auto uit 2008 een stuk veiliger dan dezelfde auto uit 1998 ben je dat met me eens? wil jij een auto zo toetakelen dan moet je wel heel erg je best doen ben ik van mening.jongen van 18 jaar net zijn rijbewijs dus nog zeer weinig rij ervaring lijkt mij dan een auto met circa 200 pk misc een beetje overmoedig misc even proberen op een lege weg wat de auto kan neem aan dat jij je ogen ook niet in je zak hebt zitten.of wou jij nou gaan beweren dat de bestuurder niet te hard gereden heeft?
Waarschuw beheerder
donateur

Laten we dan maar met z'n allen hopen dat als jij het snelheidslimiet met 10km/h overschrijdt je hersencellen ook tegen een boom geplakt zitten..

Ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt.. dus shut the fuck op :loser: En ja, ik rij ook hard... Maar dan op de snelweg 8) Niet op de weg waar je maar 50km/u mag!

Uitspraak van appeltje voor de dorst op zondag 12 december 2010 om 15:14:
Een van haar vele kwaliteiten.

Je hebt helemaal gelijk lelijkerd :loser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :devil: schizophrenic maniac :devil: op zondag 12 december 2010 om 17:12:
we hoeven elkaar nu echt geen mietje te noemen toch? volgens mij is een auto uit 2008 een stuk veiliger dan dezelfde auto uit 1998 ben je dat met me eens? wil jij een auto zo toetakelen dan moet je wel heel erg je best doen ben ik van mening.jongen van 18 jaar net zijn rijbewijs dus nog zeer weinig rij ervaring lijkt mij dan een auto met circa 200 pk misc een beetje overmoedig misc even proberen op een lege weg wat de auto kan neem aan dat jij je ogen ook niet in je zak hebt zitten.of wou jij nou gaan beweren dat de bestuurder niet te hard gereden heeft?

ik beweer niks!
het is alleen een beetje triest dat mensen zoals jij gelijk lopen te janken te hard gereden , te dikke auto blabla...
eerst bewijzen leveren en dan gaan janken :/
Waarschuw beheerder
veel domme reacties weer maarja daar is het PF voor :gaap:
Uitspraak van :devil: schizophrenic maniac :devil: op zondag 12 december 2010 om 14:13:
dat de bestuurder veelste hard gereden heeft lijkt me wel duidelijk he,heb er ook geen medelijden mee.wel vind ik het erg voor de ouders van de overleden bijrijder je zou idd dat telefoontje maar krijgen.

ja gelukkig is het niet erg voor de ouders van de bestuurder :x
en die jonge moet voor de rest van zn leven ook door met het feit dat zn maat is overleden door zijn ongeluk, of het nu wel of niet te hard gereden is, dat blijft fucking zwaar want dat wil niemand of wel dan

pvv nivotje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 17:17:
ik beweer niks!
het is alleen een beetje triest dat mensen zoals jij gelijk lopen te janken te hard gereden , te dikke auto blabla...
eerst bewijzen leveren en dan gaan janken

Zuiver ben je ook nie. Wou jij wel beweren dat je een autootje total loss krijgt van 40km/u? :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op zondag 12 december 2010 om 17:18:
ja gelukkig is het niet erg voor de ouders van de bestuurder

pvv nivotje

Heb ook pvv gestemd en ik ga verder niet in op de reacties hier !
Weet zelf hoe het is om iemand (2) te verliezen met een auto ongeluk.
Waarschuw beheerder

je neemt zelf het risico als je te hard rijdt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marii!! op zondag 12 december 2010 om 17:20:
Wou jij wel beweren dat je een autootje total loss krijgt van 40km/u?

lees eens goed joh :/ ik beweer niks!!! ....vind het alleen jammer dat mensen gelijk roepen te hard rijden etc. :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 17:25:
vind het alleen jammer dat mensen gelijk roepen te hard rijden etc.

niet zo raar

[img width=640 height=426 cacheid=00118996002f0813bfac15611a02b9c99b]http://static-webregio.nl/content/images/xl/dodeenzwaargewondebijongelukverzetslaanupdatepurmerend.jpg[/img]

[img width=640 height=426]http://static-webregio.nl/content/images/xl/dode-en-zwaargewonde-bij-ongeluk-verzetslaan-update-purmerend-4.jpg[/img]

[img width=640 height=426]http://static-webregio.nl/content/images/xl/dode-en-zwaargewonde-bij-ongeluk-verzetslaan-update-purmerend-3.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 17:25:
lees eens goed joh ik beweer niks!!! ....vind het alleen jammer dat mensen gelijk roepen te hard rijden etc

Dat van hard rijden is er wel sprake.. Dus ik lees ook goed! ;)
Waarschuw beheerder
onmogelijk met 50km

Waarschuw beheerder
tuurlijk hebben ze te hard gereden maar om gelijk domme opmerkingen te maken.
Kijk alleen dit plaatjes en je weet dat het geen 50 km per uur was, zon bord plakt niet door een kleine snelheid op je dak.

[img width=640 height=426 cacheid=00118996002f0813bfac15611a02b9c9b6]http://static-webregio.nl/content/images/xl/dodeenzwaargewondebijongelukverzetslaanupdatepurmerend.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 17:32:
Kijk alleen dit plaatjes en je weet dat het geen 50 km per uur was, zon bord plakt niet door een kleine snelheid op je dak.

Goed.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marii!! op zondag 12 december 2010 om 17:28:
Dat van hard rijden is er wel sprake.. Dus ik lees ook goed

Uitspraak van Marii!! op zondag 12 december 2010 om 17:20:
Wou jij wel beweren dat je een autootje total loss krijgt van 40km/u?

?

Waarschuw beheerder

Domme reacties dit, als je zo hard rijdt in een stad, en je crasht, dan ben je gewoon een moordenaar als je medepassagier dood gaat. Dan kan je 100 jaar je rijbewijs hebben, als je zo hard rijdt in een stad, en je crasht je auto dan hoop ik ook dat zo iemand gewoon het loodje legt.
Waarschuw beheerder
+1
Pff, heftig hoor, die foto!
Sterkte voor de nabestaanden, maar ook voor de bestuurder!
Je weet niet precies wat er gebeurd is en dat doet er ook weinig toe volgens mij, want de bestuurder heeft zijn straf vast gehad en die zal hij de rest van zijn leven nog meekrijgen ook..

Je kan mij niet vertellen dat je zelf nooit iets onverantwoords hebt gedaan vroeger, wat ook heel erg fout af had kunnen lopen.
Tuurlijk is het niet goed te praten als iemand zo hard gereden heeft, maar iemand dood wensen en veroordelen zoals hierboven wordt gedaan, zonder dat je weet wat er precies aan de hand was, is best hypocriet en kortzichtig volgens mij... :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 17:36:
Domme reacties dit, als je zo hard rijdt in een stad, en je crasht, dan ben je gewoon een moordenaar als je medepassagier dood gaat. Dan kan je 100 jaar je rijbewijs hebben, als je zo hard rijdt in een stad, en je crasht je auto dan hoop ik ook dat zo iemand gewoon het loodje legt.

Dus buiten een stad vind je het prima?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 17:36:
als je zo hard rijdt in een stad

ga je al...:gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gemini. op zondag 12 december 2010 om 17:37:
Je weet niet precies wat er gebeurd is en dat doet er ook weinig toe volgens mij, want de bestuurder heeft zijn straf vast gehad en die zal hij de rest van zijn leven nog meekrijgen ook..

Je kan mij niet vertellen dat je zelf nooit iets onverantwoords hebt gedaan vroeger, wat ook heel erg fout af had kunnen lopen.
Tuurlijk is het niet goed te praten als iemand zo hard gereden heeft, maar iemand dood wensen en veroordelen zoals hierboven wordt gedaan, zonder dat je weet wat er precies aan de hand was, is best hypocriet en kortzichtig volgens mij...

Precies

moraalridders :')

Waarschuw beheerder
Ja, die heeft echt geen 50 km gereden. Dat is op zijn minst 80 want die auto zit er zowat door heen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 17:41:
Ja, die heeft echt geen 50 km gereden. Dat is op zijn minst 80 want die auto zit er zowat door heen.

Met 80 is dat ook al knap hoor ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 17:38:

ook niet echt

maar er zit een verschil tussen 130 rijden op een snelweg waar (bijna) niemand anders is

of 100 rijden in een woonwijk

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 17:32:

ieder zn mening toch :)

je kan niet eisen dat iemand medelijden heeft :no:
de een vind het in elke geval zielig
en de ader is van mening dat je gewoon stom bent als je onnodig het gevaar opzoekt
en dan dus geen medelijden hoeft te verwachten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gemini. op zondag 12 december 2010 om 17:37:

ik kan niet voor de rest spreken maar ik heb nooit wat gedaan wat anderen in gevaar bracht
alleen mezelf

Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op zondag 12 december 2010 om 17:42:
Uitspraak van SmartieVZ op zondag 12 december 2010 om 17:38:

ook niet echt

maar er zit een verschil tussen 130 rijden op een snelweg waar (bijna) niemand anders is

of 100 rijden in een woonwijk

Uitspraak van SmartieVZ op zondag 12 december 2010 om 17:32:

ieder zn mening toch

je kan niet eisen dat iemand medelijden heeft
de een vind het in elke geval zielig
en de ader is van mening dat je gewoon stom bent als je onnodig het gevaar opzoekt
en dan dus geen medelijden hoeft te verwachten

Ja klopt ook, maar goed ik gun niemand de dood zo, en vooral geen bijrijder, zeg ook niet dat jij dat doet, Maar vind het wel sneu, iedereen rijdt weleens te hard maar dat hoef je niet met de dood te bekopen anders moet je de doodstraf op zoiets zetten en geen bekeuring.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ^VonDutch® op zondag 12 december 2010 om 14:41:
Denk dat die paal in een x overstak

8)

Waarschuw beheerder
hij heeft wel even het leven van 17 jarige jongen in de waagschaal gelegd

Geen medelijden mee hoor (Y) was alleen een jong kereltje die ff naar de prak is gereden. Maarja had ie maar niet in de auto bij z'n vriend moeten stappen, had ie kunnen weten.
Maar hey pf barst van de sherlocks tegenwoordig :D iedereen heeft al de grootste bek over zaken zonder dat ze er iets van af weten.

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 17:50:
hij heeft wel even het leven van 17 jarige jongen in de waagschaal gelegd

Geen medelijden mee hoor was alleen een jong kereltje die ff naar de prak is gereden. Maarja had ie maar niet in de auto bij z'n vriend moeten stappen, had ie kunnen weten.
Maar hey pf barst van de sherlocks tegenwoordig iedereen heeft al de grootste bek over zaken zonder dat ze er iets van af weten.

Dus als jij bij iemand in een auto stapt die doorgaans normaal rijdt nu in eens als eens debiel rijdt mogen wij ook lachen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 17:52:
Dus als jij bij iemand in een auto stapt die doorgaans normaal rijdt nu in eens als eens debiel rijdt mogen wij ook lachen?

Kan je lezen of is dat te moeilijk voor je?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 17:54:
Kan je lezen of is dat te moeilijk voor je?

Jawel maar weet niet wanneer het hier nu sarcasme is of niet. Sorry als ik je tekst verkeerd gelezen heb of opgevat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op zondag 12 december 2010 om 17:44:
k kan niet voor de rest spreken maar ik heb nooit wat gedaan wat anderen in gevaar bracht
alleen mezelf

+ 1

weet zelf het gaspedaal ook wel te vinden maar rij alleen te hard als ik alleen in de auto zit en alleen op de snelweg.

Uitspraak van dikke dragonder op zondag 12 december 2010 om 17:18:
ja gelukkig is het niet erg voor de ouders van de bestuurder
en die jonge moet voor de rest van zn leven ook door met het feit dat zn maat is overleden door zijn ongeluk, of het nu wel of niet te hard gereden is, dat blijft fucking zwaar want dat wil niemand of wel dan

pvv nivotje

zeg ik ergens dat het voor de ouders van de bestuurder niet erg is? de bestuurder heeft in mijn ogen teveel risico genomen en zal daar de rest van zijn leven aan herinnert worden.ik persoonlijk zou daar niet mee kunnen leven.

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 17:17:
ik beweer niks!
eerst bewijzen leveren en dan gaan janken

feit is wel dat het gaat om een renault clio rs hoeveel pk die heeft weet ik zo 1 2 3 niet maar genoeg om iemand met weinig rijervaring flink in de problemen te brengen,daar komt nog bij dat het niet eens zijn eigen auto was.dus misc niet gewend aan het vermogen reactie van de auto enz enz enz.mensen die beweren dat er niet te hard gereden is of dat dit ook kan met 60 km die moeten nog maar eens goed naar de foto`s kijken!! de paal staat in het midden van de auto die komt er echt niet zomaar.

veder ga in hier geen discussie meer over voeren.het is mijn mening dat ik de bestuurder een een onverantwoorde klootzak vind!
Artiest Razer
Waarschuw beheerder
Nee met 50 km/u ligt je motorblok ook uit de auto :|
Triest dat het is gebeurt, voornamelijk de bijrijder, die door iemand zijn aso gedrag het leven heeft gelaten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 17:56:
Jawel maar weet niet wanneer het hier nu sarcasme is of niet. Sorry als ik je tekst verkeerd gelezen heb of opgevat.

Duidelijk sarcasme.

Maar hey pf barst van de sherlocks tegenwoordig iedereen heeft al de grootste bek over zaken zonder dat ze er iets van af weten.

Zij hebben natuurlijk allemaal langs de weg in purmerend zitten kijken wat er zich heeft afgespeeld, snelheid gemeten enzo en durven vervolgens met zekerheid te zeggen hoe dit zo is gekomen :)

En vervolgens geen medelijden hebben met kereltje die is overleden en ZELF niet eens gereden heeft. Maar die is natuurlijk medeplichtig aan zijn dood want die had maar niet in de auto moeten stappen.

(Y) niveautje idd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :devil: schizophrenic maniac :devil: op zondag 12 december 2010 om 17:57:
enz enz.mensen die beweren dat er niet te hard gereden is of dat dit ook kan met 60 km die moeten nog maar eens goed naar de foto`s kijken!! de paal staat in het midden van de auto die komt er echt niet zomaar.

gedaan ;) En ja het kan.. De auto van een vriend van mij zag er ook zo uit (jaren terug),maar het kan dus wel met 60 km/u..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 18:00:
En vervolgens geen medelijden hebben met kereltje die is overleden en ZELF niet eens gereden heeft.

de meeste hebben het over de bestuurder hoor holmes :lol:
Waarschuw beheerder

Je riep??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :devil: schizophrenic maniac :devil: op zondag 12 december 2010 om 17:57:
weet zelf het gaspedaal ook wel te vinden maar rij alleen te hard als ik alleen in de auto zit en alleen op de snelweg.

dan breng je toch ook anderen in gevaar of niet? :S
nu loop je dat ventje af te zeiken over te hard gereden blabla (geen bewijs niks) anderen in gevaar brenegen maar nu zelf wel ff posten dan je zelf ook wel eens het gas intrapt :/ mag je wel alleen in de auto zitten maar er zijn meer weggebruikers die je dus ook in gevaar brengt~!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 18:00:
Duidelijk sarcasme.

Daarom bij deze nogmaals mijn excuses.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op zondag 12 december 2010 om 18:02:
de meeste hebben het over de bestuurder hoor holmes

poeh poeh wat aardig van ze dat ze hem maar ff dood wensen terwijl ze niet eens weten wat er zich heeft afgespeeld. Symphatiek hoor.

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 18:04:
Daarom bij deze nogmaals mijn excuses.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 12 december 2010 om 18:02:
Je riep??

Nee ik typte iets, of hoorde je een stem uit je pc tetteren die dat 'riep'?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 18:11:
Nee ik typte iets, of hoorde je een stem uit je pc tetteren die dat 'riep'?

Alles wat ik lees hoor ik ook
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 18:11:
of hoorde je een stem uit je pc tetteren die dat 'riep'?

TTS (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 18:04:
dan breng je toch ook anderen in gevaar of niet?
nu loop je dat ventje af te zeiken over te hard gereden blabla (geen bewijs niks) anderen in gevaar brenegen maar nu zelf wel ff posten dan je zelf ook wel eens het gas intrapt mag je wel alleen in de auto zitten maar er zijn meer weggebruikers die je dus ook in gevaar brengt~!

als je het topic even had doorgelezen,

Uitspraak van :devil: schizophrenic maniac :devil: op zondag 12 december 2010 om 15:23:
rij zelf ook wel eens te hard en dan heb ik het niet over een paar km,maar alleen op de snelweg als er weinig tot geen ander verkeer is en ik alleen in de auto zit.mocht ik mezelf dan om een vangrail heen wringen dan neem ik alleen mezelf mee.moet er niet aan denken dat ik dat me hele leven zou moeten mee dragen dat 1 van mn maatjes dood is door mijn toe doen.zou ik niet mee kunnen leven denk ik.

denk dat hier een heel groot verschil in zit of te hard op de snelweg waar doorgaans geen bomen,stoplichten,voetgangers,fietser langs de kant van de weg staan,of dat je volgas door de bb kom knalt zit wel een heel groot verschil in in mijn ogen.en ja een ongeluk kan altyd gebeuren breng mijn mede weggebruikers niet in gevaar! of wou jij zeggen dat je gevaarlijk bezig bent als jij midden in de nacht 170 rijdt??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 18:06:
poeh poeh wat aardig van ze dat ze hem maar ff dood wensen terwijl ze niet eens weten wat er zich heeft afgespeeld. Symphatiek hoor.

:') dat dit zomaar kan in Nederland
Waarschuw beheerder
Te hard rijden (maakt niet uit waar), door rood licht rijden omdat je denkt dat het nog net kan, toen je nog jong was met vuurwerk ouwehoeren, bumperkleven omdat iemand 40 rijdt waar je 60 mag, over een zebrapad rijden terwijl er iemand aan komt lopen, enzv, enzv, enzv...

Nooit gedaan? Ik moet toch eerlijk bekennen dat ik veel van die dingen OOIT wel eens gedaan heb (op dat vuurwerk na dan, da's een jongensding :)) en ben echt niet zo'n onveranwoordelijk typetje, maar ook geen heilig boontje. Alleen is er bij mij nooit iets enstigs gebeurd, gelukkig.

Ik zeg niet dat ik het niet ontzettend stom vind als de bestuurder te hard heeft lopen scheuren en ik kan me vinden in een hoop van de meningen, maar ik denk dat het heel veel mensen kan overkomen zonder dat ze er over nadenken en daarom vind ik uitspraken over dat zo iemand zelf om zou mogen komen of 'eigen schuld, dikke bult' kortzichtig en hypocriet..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 12 december 2010 om 18:13:
Alles wat ik lees hoor ik ook

Oh oke :)

Uitspraak van THP op zondag 12 december 2010 om 18:13:
dat dit zomaar kan in Nederland

Schandalig :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :devil: schizophrenic maniac :devil: op zondag 12 december 2010 om 18:13:
of wou jij zeggen dat je gevaarlijk bezig bent als jij midden in de nacht 170 rijdt??

ja!
Waarschuw beheerder
Nu ik mijn eigen tekst terug lees... Misschien vinden jullie mij nu ook wel onverantwoord en moet ik ook het loodje leggen.. Ai! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gemini. op zondag 12 december 2010 om 18:18:
Nooit gedaan?

ik niet

ja zebrapad 1 keer, maar iemand bleef staan en was niet al bezig met oversteken
en het was ook een nieuw zebrapad die ergens ineens plotseling gemaakt is op een drukke weg en amper verlichting

Te hard rijden

hooguit paar km

door rood licht rijden

:no: o.a omdat het hier stikt van de flitspalen

bumperkleven

:no: ik heb geen inhaal vrees
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 18:21:
Oh oke

Zo makkelijk kom je er niet vanaf :)
Uitspraak van Gemini. op zondag 12 december 2010 om 18:21:
Nu ik mijn eigen tekst terug lees... Misschien vinden jullie mij nu ook wel onverantwoord en moet ik ook het loodje leggen.. Ai!

Mag ik je cremeren dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 12 december 2010 om 18:23:
Zo makkelijk kom je er niet vanaf

Jawel :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 18:25:
Jawel

Nou vooruit, ook alleen vanwege je achtergrond op 1 van je foto's ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 12 december 2010 om 18:26:
Nou vooruit, ook alleen vanwege je achtergrond op 1 van je foto's

Ohh, bedankt 8)
Waarschuw beheerder
het is wel een vrij lange rechte weg...

best moeilijk om te crashen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op zondag 12 december 2010 om 18:23:
ik heb geen inhaal vrees

Oh, die was ik nog vergeten in het rijtje: inhalen (denken dat het kan, maar dat het achteraf toch een beetje krap was!) ;)

Doe je netjes hoor, THP (Y) Maar zijn vast mensen die net als ik minder netjes zijn, maar hier wel kort door de bocht reageerden :D

Mag ik je cremeren dan?

Hoe gezellig :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 18:28:
Ohh, bedankt

Geen dank, ben de beroerdste niet
Uitspraak van Gemini. op zondag 12 december 2010 om 18:34:
Hoe gezellig

Wijntje erbij?
Waarschuw beheerder
Mag ik je cremeren dan?

Necrofiel! (f)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@S op zondag 12 december 2010 om 18:36:
Necrofiel!

Als ik me niet vergis is een necrofiel iemand die doden neukt :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gemini. op zondag 12 december 2010 om 18:21:
Misschien vinden jullie mij nu ook wel onverantwoord

nope!
eigen keus~!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 12 december 2010 om 18:39:

Dat is correct tevens juist.

Waarschuw beheerder
Necrofiel!

Als ik me niet vergis is een necrofiel iemand die doden neukt

mind of a swinger :|
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 17:35:
Was dit de bijrijder? of de bestuurder?

Beide... Hyves de bestuurder en bijrijder twitter..

Waarschuw beheerder
Heel simpel zijn tijd was gewoon gekomen. Hij was dan toch wel dood gegaan. Of hij nou te hard heeft gereden of gezopen heeft of wat dan ook. Lullig voor de ouders enzo maja er valt niks aan te doen, en volgens mij gebeurt dit iedere dag wel ergens in Nederland.
Wie weet was het wel een zelfmoodpoging misschien ook niet wie zal het zeggen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zal wel drugs en drank in het spel zijn je rijdt niet zomaar tegen een paal op als je niks gebruikt hebt.
Of je wou stoer doen met je spange G auto en je mattie afmaken dan snap k het wel :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 12 december 2010 om 17:40:
Uitspraak van F.. op zondag 12 december 2010 om 17:37:

Tuurlijk is het niet goed te praten als iemand zo hard gereden heeft, maar iemand dood wensen en veroordelen zoals hierboven wordt gedaan, zonder dat je weet wat er precies aan de hand was, is best hypocriet en kortzichtig volgens mij...

Precies

moraalridders

Inderdaad! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op zondag 12 december 2010 om 18:42:
Dat is correct tevens juist.

Dus wat lult die mongool :D
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 18:47:
mind of a swinger

:vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 12 december 2010 om 19:13:
Dus wat lult die mongool

ergens een woordje gelezen en dat op een verkeerde manier gebruiken :lol:

denk ik o:)
Waarschuw beheerder
palen hebben aantrekkingskracht vandaag zeker o:)

HTM tramlijnen 15, 1 en 10 zijn zondag sinds 17.15 uur geblokkeerd. De oorzaak is een ongeluk, waarbij een automobilist frontaal tegen een lichtmast is gereden.

De bestuurder raakte in het voertuig beklemd. Hij is door de brandweer uit de auto gehaald.

Hoe lang het tramverkeer in de richting van het centrum van Den Haag gestremd is, is nog niet duidelijk.

[img width=481 height=271 cacheid=00121144002f084115ef59ff1a02b9cc09]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/12/12/1292164166-870.png[/img]
Waarschuw beheerder
kwamen bij een feestje vandaan van een vriend die voor een jaar naar het buitenland vertrekt....

je zal gebeld worden smorgens pff.

iedereen doet als ie jong is wel eens domme dingen

je bent echt een stumper als je zegt dat het net goed voor zo iemand is :')
Waarschuw beheerder
Allemaal heilig in 1 keer :')

Waarschuw beheerder
Als ie gezopen heeft is het dus wel net goed !!!
De verkeerde is dan wel dood gegaan maar hij gaat toch heel leven lijden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 12 december 2010 om 19:27:

Hij leeft zelf nog domme koe :nosmile:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 12 december 2010 om 19:31:
Hij leeft zelf nog domme koe

Lezen is ook moeilijk he. :aai:
Waarschuw beheerder
Eerst stond dit er alleen:

Uitspraak van actief op zondag 12 december 2010 om 19:32:
Lezen is ook moeilijk he.

laatste aanpassing 12 december 2010 19:27

:')
Waarschuw beheerder
ja man net goed dat er iemand dood is zolang die gast er maar onder lijd, want zo heeft ie het vast gewild

jezus wat een dom wijf
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 18:47:
mind of a swinger

Pfff, verzin eens wat nieuws joh....je plaat slaat over...

Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 12 december 2010 om 19:13:
Dus wat lult die mongool

Ga er ff lekker serieus op in joh, stond een (f) achter hoor ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op zondag 12 december 2010 om 19:36:
ja man net goed dat er iemand dood is zolang die gast er maar onder lijd, want zo heeft ie het vast gewild

jezus wat een dom wijf

Hoop dat ze der kat overrijden
Uitspraak van P@S op zondag 12 december 2010 om 19:36:
Ga er ff lekker serieus op in joh, stond een achter hoor

vooruit

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder

Huilie.
Waarschuw beheerder

tering je bent net zo dom als dat je lelijk bent he jij

Ga er ff lekker serieus op in joh, stond een achter hoor

wat stelt een bloemetje tegenwoordig nog voor

Waarschuw beheerder
Zucht....Als die gast gezopen heeft ja (als) dan is het tuurlijk jammer dat zijn maat dood is maar toch zijn eigenschuld??? Ik stap niet bij iemand in de auto die gezopen heeft en ik rij en zuip zelf ook niet!!
En ja dat zijn maat dood is is de straf voor de bestuurder.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op zondag 12 december 2010 om 19:41:
wat stelt een bloemetje tegenwoordig nog voor

Wie het kleine niet eert...

:D

Waarschuw beheerder

hoevaak maak je deze opmerking in de week?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 19:43:
hoevaak maak je deze opmerking in de week?

Moet je nagaan hoe vaak ik dezelfde opmerking van jullie lees (= dus niet meer origineel) ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 12 december 2010 om 19:42:
Zucht....Als die gast gezopen heeft ja (als) dan is het tuurlijk jammer dat zijn maat dood is maar toch zijn eigenschuld??? Ik stap niet bij iemand in de auto die gezopen heeft en ik rij en zuip zelf ook niet!!
En ja dat zijn maat dood is is de straf voor de bestuurder.

Ja als me tante een pikkie had gehad was het misschien me oom geweest
Uitspraak van wil-lems op zondag 12 december 2010 om 19:41:
tering je bent net zo dom als dat je lelijk bent he jij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 12 december 2010 om 19:47:
Ja als me tante een pikkie had gehad was het misschien me oom geweest

nou als mijn tante een pikkie had gehad dan had ik 2 flikkers als oom gehad :rot:
Waarschuw beheerder

nogal, en zou niet eens over haar heen kruipen als ze levend is dus als ze dood is al helemaal niet :dood:

Waarschuw beheerder
Zucht.
Ga ergens in een hoekje zitten janken ofzo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@S op zondag 12 december 2010 om 19:43:
Wie het kleine niet eert...

doet toch echt iets verkeerd.....
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 12 december 2010 om 19:47:
a als me tante een pikkie had gehad was het misschien me oom geweest

beetje kinderachtig deze reply :s

:lol: :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 12 december 2010 om 19:51:
Ga ergens in een hoekje zitten janken ofzo

Doe dat eens zelf.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 12 december 2010 om 19:48:
nou als mijn tante een pikkie had gehad dan had ik 2 flikkers als oom gehad

vind je wel wat he
Uitspraak van actief op zondag 12 december 2010 om 19:51:
Zucht.
Ga ergens in een hoekje zitten janken ofzo.

Is goed schat (K) dom meisje :')
Waarschuw beheerder
snap alleen niet waarom mensen altijd direct alcohol of drugs als reden gaan noemen

kan ook "stoer" gedrag zijn, en als jij net je rijbewijs hebt en een snelle bak als 1e auto krijgt is het voor de hand liggend dat je stoer gaat doen :x
Waarschuw beheerder
aangepast bericht
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 12 december 2010 om 19:54:
is het voor de hand liggend dat je stoer gaat doen :x

iets met consequenties...
prima als iemand het doet maar verwacht geen medelijden als het fout gaat :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op zondag 12 december 2010 om 19:55:
en nee dit is geen gezwolle clit dit is een penis (achtige)

ehm je zou die foto van tacone hier niet posten op flock zei je :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 19:53:
Doe dat eens zelf.

:lief:

Waarschuw beheerder
Ken mij toch allemaal niks verekken hier bietje moeilijk doen omdat er weer iemand zijn kapot heeft gereden, gebeurt iedere dag wel, kunnen we mooi iedere dag lekker zeiken en bakkese tegen elkaar :)wat een heerlijk.
Uitspraak van SJEEP op zondag 12 december 2010 om 19:54:
kan ook "stoer" gedrag zijn, en als jij net je rijbewijs hebt en een snelle bak als 1e auto krijgt is het voor de hand liggend dat je stoer gaat doen

Ja als je dat dan doet doe dat dan alleen :)
Waarschuw beheerder
dus jij zal deze gast wel als vriend nemen?

Nope, ik val niet op mannen :no:

en nee dit is geen gezwolle clit dit is een penis

Das lullig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 12 december 2010 om 19:57:
bietje

bakkese

wat een heerlijk

O ok, dit taalgebruik past ook precies bij je kop :')

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@S op zondag 12 december 2010 om 19:45:
Moet je nagaan hoe vaak ik dezelfde opmerking van jullie lees

:')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 12 december 2010 om 19:50:
nogal, en zou niet eens over haar heen kruipen als ze levend is dus als ze dood is al helemaal niet

Now you hurt my feelings :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 12 december 2010 om 19:56:
ehm je zou die foto van tacone hier niet posten op flock zei je

Das gemeen idd ja :(
Waarschuw beheerder
Ja als je dat dan doet doe dat dan alleen

Gaan we weer met "als" :')

Je hebt niet vooraan gestaan he :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@S op zondag 12 december 2010 om 19:57:
Nope, ik val niet op mannen :no:

wist niet dat je een vent was

nou zal je er mee kunnen leven als je dat zelf in bezit had dan?
Waarschuw beheerder
dat dan doet doe dat dan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op zondag 12 december 2010 om 19:59:
nou zal je er mee kunnen leven als je dat zelf in bezit had dan?

Zou dan wel moeten he als dat zo was?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gemini. op zondag 12 december 2010 om 19:59:
Now you hurt my feelings

Ik zou je wel doen hoor :)
Uitspraak van THP op zondag 12 december 2010 om 19:59:
dat dan doet doe dat dan

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@S op zondag 12 december 2010 om 20:00:
Zou dan wel moeten he

:no: je hoeft je niet ergens bij neer te leggen
Waarschuw beheerder
Ken mij toch allemaal niks verekken hier bietje moeilijk doen omdat er weer iemand zijn kapot heeft gereden, gebeurt iedere dag wel, kunnen we mooi iedere dag lekker zeiken en bakkese tegen elkaar wat een heerlijk.

tering, op de zondag echt geen touw aan vast te knopen dit :lol:

wel respect als je zo een zin kan opschrijven :D
Waarschuw beheerder
liesje leerde lotje lopen langs de lange lindelaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gemini. op zondag 12 december 2010 om 19:59:
Now you hurt my feelings

Niks mis met jou hoor ;)

Waarschuw beheerder
wat een heerlijk.

idd wat een heerlijk.
Waarschuw beheerder
Ja als je dat dan doet doe dat dan alleen :)

true, zeg ook niet dat ik het goed keur, maar het gebeurd nou eenmaal :X en die gasten zullen er altijd blijven

mn 1e auto was een peugot 205 uit het jaar 0 ofzo, dus weinig kans dat ik daar "stoer" mee ging doen

sws beter zoals ze het doen met het motor rijbewijs tot je 22e of 23e niet meer dan zoveel pk in je auto/motor (Y)
Uitspraak van THP op zondag 12 december 2010 om 19:56:
iets met consequenties...
prima als iemand het doet maar verwacht geen medelijden als het fout gaat :lol:

heb ook geen medelijden met die bestuurder :no: wel fijne gedachte dat ie nu zn hele leven een schuldgevoel met zich mee moet dragen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op zondag 12 december 2010 om 20:01:
je hoeft je niet ergens bij neer te leggen

En dan je hele leven ongelukkig zijn?
Waarschuw beheerder
Ken mij toch allemaal niks verekken

kom dan hier niet je onzin spuien , morgen op je werk mag je weer de mongool uithangen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 12 december 2010 om 20:02:
heb ook geen medelijden met die bestuurder

nou dan :lol:

Uitspraak van P@S op zondag 12 december 2010 om 20:02:
En dan je hele leven ongelukkig zijn?

of verlengen

maar dan eer je het kleine niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op zondag 12 december 2010 om 20:01:
tering, op de zondag echt geen touw aan vast te knopen dit

wel respect als je zo een zin kan opschrijven

Mag toch hopen dat ze vaag is :')
Uitspraak van THP op zondag 12 december 2010 om 20:01:
liesje leerde lotje lopen langs de lange lindelaan

Uitspraak van dikke dragonder op zondag 12 december 2010 om 20:03:
morgen op je werk mag je weer de mongool uithangen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@S op zondag 12 december 2010 om 20:01:
Niks mis met jou hoor

M'n opmerking was eigenlijk cynisch bedoelt, maar thanx :D:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 20:02:
idd wat een heerlijk.

wat een heerlijk punt :respect:

nog nooit eerder gezien, ongekend. Kwam laatst een . tegen, echt zo heerlijk

hmm :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op zondag 12 december 2010 om 20:05:
wat een heerlijk punt

hmm

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 12 december 2010 om 20:02:
mn 1e auto was een peugot 205 uit het jaar 0 ofzo

gast bedanktr voor deze compleet nutteloze informatie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gemini. op zondag 12 december 2010 om 20:05:
cynisch

ook weer zoiets
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op zondag 12 december 2010 om 20:06:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op zondag 12 december 2010 om 20:05:
wat een heerlijk punt

hmm

ekt he, om nom nom . :kwijl:

M'n opmerking was eigenlijk cynisch bedoelt, maar thanx

ekte hosselaarts die pas en tam
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op zondag 12 december 2010 om 20:06:

graag gedaan (Y)
Uitspraak van THP op zondag 12 december 2010 om 20:04:
nou dan :lol:

hey gvd het is voor mij ook zondag hoor :X
Waarschuw beheerder
of verlengen

dat kon toch max 2 cm of zo, wel es op tv gezien.

maar dan eer je het kleine niet

Open anders een topic waarin je allerlei spreekwoorden letterlijk gaat nemen (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 12 december 2010 om 20:08:
hey gvd het is voor mij ook zondag hoor :X

weekend gaat te hard o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@S op zondag 12 december 2010 om 20:08:
dat kon toch max 2 cm of zo

geen idee

wel es op tv gezien

uhhuh

Open anders een topic waarin je allerlei spreekwoorden letterlijk gaat nemen

misschien ga ik dat wel doen ja

Waarschuw beheerder
Open anders een topic waarin je allerlei spreekwoorden letterlijk gaat nemen

balen als een stekker vond ik altijd een vreemde. Of zo gek als een deur. Dingen om over na te denken :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op zondag 12 december 2010 om 20:06:
ook weer zoiets

:yes: Leuk hè?

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op zondag 12 december 2010 om 20:10:
uhhuh

inkoppertje (y)

Uitspraak van THP op zondag 12 december 2010 om 20:10:
misschien ga ik dat wel doen ja

(y)

maar thanx

YW
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 20:10:
Dingen om over na te denken

jij heb echt helemaal niks te doen dus?
Waarschuw beheerder
balen als een stekker vond ik altijd een vreemde. Of zo gek als een deur. Dingen om over na te denken

Dat doe ik dus ook over dat soort dingen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op zondag 12 december 2010 om 20:11:

Zoiets

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 12 december 2010 om 20:12:
Dat doe ik dus ook over dat soort dingen

great minds think alike jwt :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op zondag 12 december 2010 om 20:11:

Ik niet :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 20:13:
great minds think alike jwt

iw ;)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 12 december 2010 om 20:12:
balen als een stekker vond ik altijd een vreemde. Of zo gek als een deur. Dingen om over na te denken

Dat doe ik dus ook over dat soort dingen :D

Waar komt balen als een stekker vandaan?

Als je baalt, heb je ergens genoeg van, ben je het beu, vind je iets erg vervelend of heb je gewoon een slechte bui. Als een stekker is een versterkende toevoeging, die zelf geen echte betekenis heeft.

Het Groot Uitdrukkingenwoordenboek van Van Dale (2006) houdt het erop dat balen als een stekker "een balorige variant op balen als een stier" is. Die stier heeft op zijn beurt niets met balen te maken. De toevoeging als een stier is volgens Van Dale overgenomen van het land hebben als een stier, een oudere zegswijze met dezelfde betekenis. Het land hebben of het land in hebben komt uit de zeemanstaal: het betekent eigenlijk 'zo gestemd zijn als een zeeman op het land' (aldus F.A. Stoett), oftewel 'ontstemd zijn, ontevreden zijn'. De stier is er waarschijnlijk in gekomen doordat men het land hebben (al dan niet opzettelijk) associeerde met het land van boeren, waar koeien en stieren op staan. (Naast het land 🇮🇳 hebben als een stier is stierlijk het land 🇮🇳 hebben bekend.) Omdat het veel jongere balen synoniem is met het land 🇮🇳 hebben, kon ook balen als een stier ontstaan.

Maar waar komt balen dan vandaan? De bron hiervan is ergens balen tabak van hebben. Een baal tabak is een zekere hoeveelheid tabak, doorgaans een grote zak. Het Etymologisch Woordenboek van het Nederlands (EWN) zegt hierover:

Tabak werd vanaf de 17e eeuw overdrachtelijk gebruikt voor 'iets voortreffelijks'. Over onaangename dingen werd dan ironisch gezegd ik heb er tabak van. Om deze uitdrukking meer kracht bij te zetten gebruikte men balen tabak. Dit bleek veelzeggend genoeg om eerst tabak en later ook de rest van de uitdrukking te laten vallen: ik heb er balen tabak van > ik heb er balen van > (het is) balen. (...) Het woord balen werd vervolgens geherinterpreteerd als werkwoord (...). Het begrip balen schijnt zijn oorsprong te hebben in het leger, en dan met name het Nederlands-Indische leger van voor 1950.

Of ook ergens tabak van hebben ('ergens genoeg van hebben', 'ergens een hekel aan hebben') een verkorting is van ergens balen tabak van hebben, is niet helemaal duidelijk. Tabak zou ook uit het Frans kunnen komen, waar tabac onder andere de betekenis 'ellende' heeft, aldus F.A. Stoett. Een andere mogelijkheid is dat het een verbastering is van ergens de bak van hebben ('straf krijgen').

Waarschuw beheerder

ik ben hier op afgestudeerd, spreekwoorden

vechten tegen de bierkaai
roeien met de striemen die je hebt
oost west thuis best

stuk voor stuk schitterende spreekwoorden die je echt stof tot nadenken geven

toch redden ook deze spreekwoorden het niet tegen die heerlijke punt van Chocokat

.

heerlijk :respect:
Waarschuw beheerder
balen als een stekker vond ik altijd een vreemde. Of zo gek als een deur.

Dat zijn geen spreekwoorden, maar uitdrukkingen ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
uhhhhhh ik zei al tegen men neef BETER KUN JE EEN HELM OP DOEN IN DE AUTO

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 12 december 2010 om 20:14:
iw ;)

B)

Uitspraak van THP op zondag 12 december 2010 om 20:14:
Waar komt balen als een stekker vandaan?

Als je baalt, heb je ergens genoeg van, ben je het beu, vind je iets erg vervelend of heb je gewoon een slechte bui. Als een stekker is een versterkende toevoeging, die zelf geen echte betekenis heeft.

Het Groot Uitdrukkingenwoordenboek van Van Dale (2006) houdt het erop dat balen als een stekker "een balorige variant op balen als een stier" is. Die stier heeft op zijn beurt niets met balen te maken. De toevoeging als een stier is volgens Van Dale overgenomen van het land hebben als een stier, een oudere zegswijze met dezelfde betekenis. Het land hebben of het land in hebben komt uit de zeemanstaal: het betekent eigenlijk 'zo gestemd zijn als een zeeman op het land' (aldus F.A. Stoett), oftewel 'ontstemd zijn, ontevreden zijn'. De stier is er waarschijnlijk in gekomen doordat men het land hebben (al dan niet opzettelijk) associeerde met het land van boeren, waar koeien en stieren op staan. (Naast het land 🇮🇳 hebben als een stier is stierlijk het land 🇮🇳 hebben bekend.) Omdat het veel jongere balen synoniem is met het land 🇮🇳 hebben, kon ook balen als een stier ontstaan.

Maar waar komt balen dan vandaan? De bron hiervan is ergens balen tabak van hebben. Een baal tabak is een zekere hoeveelheid tabak, doorgaans een grote zak. Het Etymologisch Woordenboek van het Nederlands (EWN) zegt hierover:

Tabak werd vanaf de 17e eeuw overdrachtelijk gebruikt voor 'iets voortreffelijks'. Over onaangename dingen werd dan ironisch gezegd ik heb er tabak van. Om deze uitdrukking meer kracht bij te zetten gebruikte men balen tabak. Dit bleek veelzeggend genoeg om eerst tabak en later ook de rest van de uitdrukking te laten vallen: ik heb er balen tabak van > ik heb er balen van > (het is) balen. (...) Het woord balen werd vervolgens geherinterpreteerd als werkwoord (...). Het begrip balen schijnt zijn oorsprong te hebben in het leger, en dan met name het Nederlands-Indische leger van voor 1950.

Of ook ergens tabak van hebben ('ergens genoeg van hebben', 'ergens een hekel aan hebben') een verkorting is van ergens balen tabak van hebben, is niet helemaal duidelijk. Tabak zou ook uit het Frans kunnen komen, waar tabac onder andere de betekenis 'ellende' heeft, aldus F.A. Stoett. Een andere mogelijkheid is dat het een verbastering is van ergens de bak van hebben ('straf krijgen').

wtf :lol:

Uitspraak van wil-lems op zondag 12 december 2010 om 20:14:
oost west thuis best

zo vet als een varken
koe bij de hoorns vatten
lachen als een boer met kiespijn
hoge bomen vangen veel wind

etc jwt..

toch redden ook deze spreekwoorden het niet tegen die heerlijke punt van Chocokat

Moet eigenlijk in de van dale komen.

Wat een heerlijk. :respect:
Waarschuw beheerder
ik ben hier op afgestudeerd, spreekwoorden

:/

oost west thuis best

stuk voor stuk schitterende spreekwoorden

Uitspraak van P@S op zondag 12 december 2010 om 20:15:
Dat zijn geen spreekwoorden, maar uitdrukkingen

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 20:19:
wtf :lol:

lang leve die googl \o/

http://www.onzetaal.nl/advies/spreekwoorden.php

staan dr nog meer
alleen 'zo gek als een deur' niet
maar geen zin om verder te zoeken

ik heb ook weekend :smoke:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@S op zondag 12 december 2010 om 20:19:
laatste aanpassing 12 december 2010 20:20

Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op zondag 12 december 2010 om 20:21:
laatste aanpassing 12 december 2010 20:20

Zie m'n eerdere post ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op zondag 12 december 2010 om 20:20:
lang leve die googl \o/

nou idd :lol:

lekker duidelijk ook allemaal

stekker, stier, zeemannen, boeren, land, koeien en stieren, tabak :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 20:22:
stekker, stier, zeemannen, boeren, land, koeien en stieren, tabak

nog meer om over na te denken :lol:

Uitspraak van P@S op zondag 12 december 2010 om 20:22:
Zie m'n eerdere post ;)

en dan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op zondag 12 december 2010 om 20:24:
nog meer om over na te denken

Noooooo :'(

alles is nu nog onduidelijker geworden
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van P@S op zondag 12 december 2010 om 20:19:
Dat zijn geen spreekwoorden, maar uitdrukkingen

dat bepaal jij niet nerd
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 20:19:
Wat een heerlijk.

Van onze verslaggever
Amsterdam - De nobelprijs van de intelligentie is dit jaar verrassend naar Chocokat gegaan. In een nek aan nek race liet zij uiteindelijk Bill Gates achter zich. Op een druilerige zondagmiddag kwam zij met de legendarische woorden 'wat een heerlijk.'
Deze geniale ingeving werd al snel opgepakt door andere internetters en een nieuwe trend was gezet. Chococat reageerde in een eerste reactie koeltjes, en op haar geheel eigen wijze: Ken mij toch allemaal niks verekken hier bietje moeilijk doen omdat er weer iemand zijn kapot heeft gereden, gebeurt iedere dag wel, kunnen we mooi iedere dag lekker zeiken en bakkese tegen elkaar wat een heerlijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op zondag 12 december 2010 om 20:28:
Van onze verslaggever
Amsterdam - De nobelprijs van de intelligentie is dit jaar verrassend naar Chocokat gegaan. In een nek aan nek race liet zij uiteindelijk Bill Gates achter zich. Op een druilerige zondagmiddag kwam zij met de legendarische woorden 'wat een heerlijk.'
Deze geniale ingeving werd al snel opgepakt door andere internetters en een nieuwe trend was gezet. Chococat reageerde in een eerste reactie koeltjes, en op haar geheel eigen wijze: Ken mij toch allemaal niks verekken hier bietje moeilijk doen omdat er weer iemand zijn kapot heeft gereden, gebeurt iedere dag wel, kunnen we mooi iedere dag lekker zeiken en bakkese tegen elkaar wat een heerlijk.

Aldus de telegraaf 8)
Waarschuw beheerder
dat bepaal jij niet nerd

Auw, die deed pijn

Waarschuw beheerder
Van onze verslaggeverAmsterdam - De nobelprijs van de intelligentie is dit jaar verrassend naar Chocokat gegaan. In een nek aan nek race liet zij uiteindelijk Bill Gates achter zich. Op een druilerige zondagmiddag kwam zij met de legendarische woorden 'wat een heerlijk.' Deze geniale ingeving werd al snel opgepakt door andere internetters en een nieuwe trend was gezet. Chococat reageerde in een eerste reactie koeltjes, en op haar geheel eigen wijze: Ken mij toch allemaal niks verekken hier bietje moeilijk doen omdat er weer iemand zijn kapot heeft gereden, gebeurt iedere dag wel, kunnen we mooi iedere dag lekker zeiken en bakkese tegen elkaar wat een heerlijk.

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
chocokat kom ns terug :(

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op zondag 12 december 2010 om 20:09:
weekend gaat te hard o:)

niet alleen het weekend geloof ik :x

Waarschuw beheerder
Van onze verslaggever

Waarschuw beheerder
gefeliciteerd meid, je hebt het verdiend!!!!

wat een heerlijk.

Waarschuw beheerder

baas :respect:

Waarschuw beheerder
.

Waarschuw beheerder
Wat een heerlijk.

punt :kwijl:
Waarschuw beheerder
gvd :roflol:

zelden zo een geil . gezien

Waarschuw beheerder
Maar je hebt wel je . gemaakt :)

1 . voor jou

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 12 december 2010 om 22:08:
Maar je hebt wel je . gemaakt

wat een heerlijk.

Waarschuw beheerder
Wat een sarcastich.
Waarschuw beheerder
wat een simpele .
Waarschuw beheerder
wat een.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 december 2010 om 22:36:
Wat een sarcastich.

denk dat ze dat bedoelde :d

Waarschuw beheerder
8) ja nu nog goed spellen :X

Waarschuw beheerder
Wat een poffertjes.

:bye: (K)

Waarschuw beheerder
roeien met de striemen

riemen toch?

maarum weer ontopic ofzo?
Waarschuw beheerder
Van onze verslaggever

:lol: :respect:
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 december 2010 om 09:12:
riemen toch?

maarum weer ontopic ofzo?

Nee
Waarschuw beheerder
riemen toch?

:/ :s

nee man :s
Waarschuw beheerder
heb er net nog gereden moet toegeven...

het is een 50 hm weg... maar je zit al snel op de 100 als het rustig is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op maandag 13 december 2010 om 17:00:
maar je zit al snel om een paal gevouwen

Waarschuw beheerder
:lol: dit was ook geen 100...:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op maandag 13 december 2010 om 13:41:
nee man

ja natuurlijk wel. roeien met de riemen die je hebt niet met de striemen die je hebt :s met striemen kun je toch niet roeien :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op maandag 13 december 2010 om 17:05:
Uitspraak van RTD op maandag 13 december 2010 om 17:00:
maar je zit al snel om

Uitspraak van DanM op maandag 13 december 2010 om 17:06:
100..

Uitspraak van THP op maandag 13 december 2010 om 17:05:
gevouwen

Waarschuw beheerder
Van een roei krijg je striemen :yes: [ wel als ík roei :yes: ]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 december 2010 om 17:08:
ja natuurlijk wel. roeien met de riemen die je hebt niet met de striemen die je hebt met striemen kun je toch niet roeien

:s

Waarschuw beheerder
ok weet je wat zoek het dan even op ;) ik heb het net nagekeken en het is toch echt roeien met de riemen die je hebt :)
Waarschuw beheerder
Waar staat dat dan :/ want dan mail ik ze ff dat hbet niet klopt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 13 december 2010 om 17:23:
Waar staat dat dan want dan mail ik ze ff dat hbet niet klopt

mail google dan maar :aai: want die 14.400 resultaten zullen dan allemaal niet kloppen denk ik. Hé :/

Waarschuw beheerder
ja natuurlijk wel. roeien met de riemen die je hebt niet met de striemen die je hebt met striemen kun je toch niet roeien

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 december 2010 om 17:20:
ik heb het net nagekeken en het is toch echt roeien met de riemen die je hebt

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 december 2010 om 17:30:
mail google dan maar want die 14.400 resultaten zullen dan allemaal niet kloppen denk ik. Hé

Holy shit :lol:

Haal je tussen het happen door nog wel adem?

Waarschuw beheerder
ja natuurlijk wel. roeien met de riemen die je hebt niet met de striemen die je hebt :s met striemen kun je toch niet roeien :rot:

[img width=600 height=381 cacheid=00118a0e002f08ad1c50aad71a02b9dd3c]http://media.kunst-fuer-alle.de/img/36/g/36_258698~_unbekannt_galley-slaves-of-the-barbary-corsairs.jpg[/img]

zij moeten wel roeien met de riemen en striemen die zij hebben
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 december 2010 om 17:34:
Holy shit

Haal je tussen het happen door nog wel adem?

Echt ongelooflijk :')

Hoe is het ? :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 december 2010 om 17:20:
ik heb het net nagekeken en het is toch echt roeien met de riemen die je hebt

hahah neem een ander in de maling jij :s

heb het net aan een vriend van me gevraagd en die zegt ook met de 'striemen die je hebt'

:looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op maandag 13 december 2010 om 19:40:
http://kunst-en-cultuur.infonu.nl/taal/2735-spreekwoorden-o-p-r-s-t.

jajajajaja

snel ff een site aangemaakt :looser:

kan ik ook wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op maandag 13 december 2010 om 19:48:
snel ff een site aangemaakt

hopelijk al hij tot zijn vaderen verzameld worden.
Waarschuw beheerder
[img width=288 height=288 cacheid=001168a1002f08c8f53482481a02b9dfe8]http://omnilogie.fr/images/O/ded4ed730705609121c7cb13ab0c059b.jpg[/img]