Goed argument ook ja.
Kut bedrijf die niets doet aan zijn problemen, zijn klanten behandeld als stukken vuil, niet luisterd naar wat je zegt, domme (monitor) vragen stelt en niet levert wat ze beloven.
No need to say more
Ben gelukkig weg daar, zit nu bij XS4ALL.
Ondanks dat die soms ook storing heeft (als het goed is ligt dit aan de fritzl box) ben ik way meer tevreden bij hen dan bij zuiggo.
Met Zuiggo zat ik met 8mbit online (ze beloofden 20) en met XS4ALL zit ik bijna altijd met 300 mbit online.
Dus 8 keer zo snel voor 5 euro meer ofzo.
Zeg maar dag tegen Zuiggo
No need to say more
Ben gelukkig weg daar, zit nu bij XS4ALL.
Ondanks dat die soms ook storing heeft (als het goed is ligt dit aan de fritzl box) ben ik way meer tevreden bij hen dan bij zuiggo.
Met Zuiggo zat ik met 8mbit online (ze beloofden 20) en met XS4ALL zit ik bijna altijd met 300 mbit online.
Dus 8 keer zo snel voor 5 euro meer ofzo.
Zeg maar dag tegen Zuiggo
Hmm, was bij XS ook niet zo te spreken over die monteur.
Hoewel die van een ander bedrijf was, dus niet xs zelf.
Eerst snapt ie zelf niet hoe de tijdelijke dongel werkt.
Dan gaat ie weg en zegt ie dat we moeten zorgen voor een stopcontact in de meterkast
Ons internet komt binnen via de huiskamer hoor...
Krijg ik dat pakket binnen, ik installeren enzo ditdat.
Komt die monteur een week later zegt ie 'Oh, je hebt het al aangesloten zie ik'.
Eerhm, dehh ?!
Heeft het nooit meer over die meterkast gehad
Knupfel.
Hoewel die van een ander bedrijf was, dus niet xs zelf.
Eerst snapt ie zelf niet hoe de tijdelijke dongel werkt.
Dan gaat ie weg en zegt ie dat we moeten zorgen voor een stopcontact in de meterkast
Ons internet komt binnen via de huiskamer hoor...
Krijg ik dat pakket binnen, ik installeren enzo ditdat.
Komt die monteur een week later zegt ie 'Oh, je hebt het al aangesloten zie ik'.
Eerhm, dehh ?!
Heeft het nooit meer over die meterkast gehad
Knupfel.
Zuiggo is gewoon kut.
Al hebben ze het mooiste systeem wat er is, dan nog zou ik het weigeren.
Enige makkelijke wat Zuiggo heeft ten opzichte van andere providers.
Is dat de rekening op 1 nota komt.
Hoewel volgens mij meerdere providers dit (tegenwoordig) hebben.
Dus zelfs dat is niet meer in hun voordeel.
Kut provider.
Zou ze zelfs als ze mij iedere maand geld zouden toesturen niet eens overwegen Zuiggo te nemen (N)
Al hebben ze het mooiste systeem wat er is, dan nog zou ik het weigeren.
Enige makkelijke wat Zuiggo heeft ten opzichte van andere providers.
Is dat de rekening op 1 nota komt.
Hoewel volgens mij meerdere providers dit (tegenwoordig) hebben.
Dus zelfs dat is niet meer in hun voordeel.
Kut provider.
Zou ze zelfs als ze mij iedere maand geld zouden toesturen niet eens overwegen Zuiggo te nemen (N)
Ziggo is te duur...Ik heb 3 in 1 pretpakket van Tele 2...alles draait over 1 modem...Met vrij bellen naar vast dus ik lul me suf...
Uitspraak van ondergrond op zondag 12 december 2010 om 13:32:Ziggo is te duur...
Vind dat wel meevallen
Uitspraak van ondergrond op zondag 12 december 2010 om 13:32:Ik heb 3 in 1 pretpakket van Tele 2...
Daar hoor ik alleen maar slechte berichten over en ook dat ze duur zijn
Bij Tele2 ging het 8 maanden abonnement goed, perfect...Afgelopen 2 maanden scheer en inslag met storingen...maar ik hoor op de radio dat alle providers er regelmatig uit klappen...Het klachtenpatroon is volgens mij bij alle providers identiek...Geld valt wel mee bij Tele 2...Ik kom bijna nooit boven de € 50,00 per maand uit...Dit is exclusief mobiel abonnement, maar dat telt niet mee...







