daarna nog een paar flinke trappe
joden ook nog hadden verloren
Internet held trouwens, mja zou ook niet naar die ufo gaan
het was niet eerlijk
Gek he? na alle heisa er om heen
Ja tuurlijk!!! Door die heisa ben je juist verplicht om te winnen. Laat dan zien dat er geen crisis is en dat had je kunnen laten zien door te winnen. Nu verlies je gewoon WEER punten, als Groningen wint, dan staat Ajax 4e. En daar zijn jullie blij mee???!
maar die snuifgebaren naar Reis
'Er is wel een incident geweest, maar ik heb geen behoefte er iets over te zeggen. Of hij nu geschorst moet worden? Dat hoeft van mij niet. Ik wil me op voetballen concentreren', aldus de PSV'er.
Bakkal.
Zo hoort t. Je naait niemand eraan. De TV beelden zeggen toch wel genoeg
het was Ajax-PSV vriend
Daaruit blijkt al hoe ver Ajax is afgezakt. Binnenkort staan ze in de Voetbal International bij het stukje VERGANE GLORIE
Ja tuurlijk!!! Door die heisa ben je juist verplicht om te winnen. Laat dan zien dat er geen crisis is en dat had je kunnen laten zien door te winnen. Nu verlies je gewoon WEER punten, als Groningen wint, dan staat Ajax 4e. En daar zijn jullie blij mee???!
Dat zegt dus WEER genoeg over hoe ver Ajax is afgezakt!!
Vergane glorie
vandaar ook dit;
Na afloop gaf bakkal toch toe dat die het lekker vond
Bedoel hij ging gelijk op z'n doel suarez af om hem te bedanke
1 PSV 15 10 4 1 34 43 - 12
2 FC Twente 15 9 4 2 31 27 - 13
3 Ajax 15 8 4 3 28 33 - 16
4 AZ 15 8 4 3 28 21 - 14
5 FC Groningen 14 8 3 3 27 27 - 20
Bakkal was in ieder geval zo netjes om na afloop niet voor de camera zijn nek te laten zien. Is tenminste niet zo'n matennaaier als die kk Suarez die de hele tijd loopt te mekkeren om een kaart en andere er steeds bijnaait....
Bakkal was in ieder geval zo netjes om na afloop niet voor de camera zijn nek te laten zien. Is tenminste niet zo'n matennaaier als die kk Suarez die de hele tijd loopt te mekkeren om een kaart en andere er steeds bijnaait....
Trouwens, spelers van ons proberen tegenstanders geen zuigzoen in de nek te geven, over flikkers gesproken
'Er is wel een incident geweest, maar ik heb geen behoefte er iets over te zeggen. Of hij nu geschorst moet worden? Dat hoeft van mij niet. Ik wil me op voetballen concentreren', aldus de PSV'er.
Uitspraak van Tiny van Casteren op zondag 21 november 2010 om 11:48:
1 PSV 15 10 4 1 34 43 - 12
2 FC Twente 15 9 4 2 31 27 - 13
3 Ajax 15 8 4 3 28 33 - 16
4 AZ 15 8 4 3 28 21 - 14
5 FC Groningen 14 8 3 3 27 27 - 20
Proficiat suarez, je bent gepromoveerd naar de meest zielige voetballer van de eredivisie...oh nee dat was je al
PSV, Roda, Utrecht, Hveen en Den Haag oa uit
verwacht niet dat real met een b elftal gaat spelen
als jij denkt dat Real met een B elftal komt
kun jij alleen maar van dromen toch?
als dat wel zo zal wezen willen ze milaan een oor aan naaien en gunnen ze ajax de winst
Slim toch? Milan kan nog een concurrent zijn later in de finales, Ajax is geen concurrent jwz....Nederlandse clubs stellen niet zoveel meer voor in CL
Afellay is wel een braaf jongetje zeker
een Mietje is het, bij dat akkefietje met suarez op de grond vallen of die met vuisten op ze bakkes is gekletst
als je een wedstrijd volgd
als Suarez blijft worden we kampioen
Bakkal.
Zo hoort t. Je naait niemand eraan. De TV beelden zeggen toch wel genoeg
denk dat CL wat belangrijker is
Dan snap jij niet wat de clasico in houd
Whe, ik denk dat PSV liever heeft dat Suarez niet geschorst wordt Zolang Suarez speelt bakt Ajax er niks van. Zonder Suarez wordt El Hamdaoui (die natuurlijk 5 klassen beter is dan Suarez) de grote man en gaat alles weer draaien. Daar wordt niemand beter van natuurlijk Gewoon niet aanklagen die Suarez
Suarez koning
Affelay... "Auw ik val"
Jankbal...
Echt tering gefrustreed de jewwy's hier!!!
HEERLIJK, die frustratie.....
tis allemaal niet eerlijk, zij vallen zomaar en niemand doet er wat aan boehoe...
wij bijten als een stel zielige wijven, maar dat mag toch wel?
het niveau hier daalt onderhand naar niveau voetbalzone
Echt tering gefrustreed de jewwy's hier
Mijn voorspelling is dat binnen nu en 10 jaar Ajax-psv de klassieker is
Maar in Eindhoven vallen ze als meisjes...
frustratie.....
tis allemaal niet eerlijk, zij vallen zomaar en niemand doet er wat aan boehoe...
wij bijten als een stel zielige wijven, maar dat mag toch wel?
PSV staat bovenaan, maar spelen niet mooi voetbal das niet eerlijk
Piep piep hallo, piep piep hallo
wat een frustratie zeg
eindehovenaren die praten over calimero gedrag
jullie hebben et volgens mij uitgevonden?
samen met Den goed bezig om flinke dosis rivaliteit te kweken.
Bakkal reageerde wel top en volwassen gelijk na de beet en ook na de pot!
De KNVB besloot eerder op maandag al tot een vooronderzoek naar het voorval, waardoor Suarez ook door de voetbalbond nog geschorst kan worden
geen een, bakkal gaat geen aanklacht indienen
haha heb je ook de actie gezien voorafgaand aan de beet , Bakkal was ook de laatste die wat mocht zeggen. Bakkal stond al voor de 5e keer express op zijn voeten te stampen.
haha heb je ook de actie gezien voorafgaand aan de beet , Bakkal was ook de laatste die wat mocht zeggen. Bakkal stond al voor de 5e keer express op zijn voeten te stampen.
is geen aanklacht voor nodig.
Bakkal stond al voor de 5e keer express op zijn voeten te stampen.
geen een, bakkal gaat geen aanklacht indienen
Beste wat Ajax kan gebeuren op het moment, even zonder Suarez is het elftal totaal omgooien en een nieuwe tactiek kiezen.
Wanneer hij terug is, spelen we de kampioenswedstrijd...
beste speler van zn club 7 wedstrijden geschorst
moete ze wel bijblijve
Wat een mongool dit beste speler van zn club 7 wedstrijden geschorst en het dan nog positief proberen te bekijk
dat zeker,,