Partyflock

Forumonderwerp · 1103576
8 volgers · 63163x bekeken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 november 2010 om 09:54:
Maar ik zoek het zelf wel uit, thanks!

succes, we zijn benieuwd wat het geworden is :-)
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 november 2010 om 09:54:
Gewoon een all incl hotelletje

sorry, maar waarom zou je dat doen!?
1) Ibiza heeft heerlijk voedsel.. all incl. kan je lekker op de dominicaanse of Turkije of Tunesië doen ofzo.. lekker met je bandje omlopen en niet van je resort afkomen.. Er zijn zoveel restaurants waar je goed kan eten.. voor geen roggel!

2) Als je geen villa neemt, neem TENMINSTE een appartement.. Keukentje met een koelkast om je dranken koud te houden. Heerlijk om op te staan met een heerlijk glas koude jus en 's avonds lekker een biertje op je balkon te drinken. En mocht je 's middags geen zin hebben om ergens te eten, kun je altijd thuis om wat te eten.

Mensen zijn hier misschien een beetje bot.. maar je leert wel hoe het moet..
Waarschuw beheerder

Zucht....:P
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Verder kan ik me nauwelijks voorstellen dat mensen een hotel in Figueretas prefereren boven een villa die net zo duur is.

Als je mij een villa kan noemen waar ik kan verblijven voor tussen de 350 en 450 per week inclusief vlucht, dan moet je die nu posten hier. Daarnaast vind ik een villa maar irritant. Je zit vaak overal ver vandaan, hebt altijd een bob of een taxi nodig om ergens te komen, dus dat geld geef ik liever uit aan goed eten op het eiland.

Ibiza heeft heerlijk voedsel.. all incl. kan je lekker op de dominicaanse of Turkije of Tunesië doen ofzo.. lekker met je bandje omlopen en niet van je resort afkomen.. Er zijn zoveel restaurants waar je goed kan eten.. voor geen roggel!

Toevallig afgelopen jaar in Hotel Palladium Palace gezeten en dat was ook AI. Maar vond het wel relaxed! Al ontbijt je er alleen en zuip je voor je weg gaat lekker lam, dan haal je de kosten er al uit tov een appartement. Af en toen een keer een lunch of dinerbuffetje meepikken en voor de rest genieten van alle lekker restaurants op Ibiza inderdaad en klaar is kees. Dit hotel was dan ook niet vergelijkbaar met een AI hotel in Turkije. Hier kreeg je goede wijn, echte baco en wodka en gewoon alles in glas ipv plastic...dus prima vertoeven hoor!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je kan makkelijk voor 1100 euro twee weken (dus 550 p.w.) op je eigen villa zitten incl twee auto's en vlucht (uitgaande van 8 personen)
Dat is iets meer dan een hok in figueretas maar qua vakantiebeleving een immens verschil. Op een villa kan je de hele dag door BBQ'en en heerlijk goedkoop leven omdat je gewoon boodschappen doet in een cheap'ass supermarkt. Aan het eind van de vakantie ben je goedkoper uit. Bovendien zitten de goeie restaurants niet in figueretas etc. Maar overal op het eiland. Vanaf figueretas moet je dan een taxi dáárheen pakken. Terwijl je vanaf je villa easy met de auto daarheen kan cruisen. Alcoholcontroles zijn alleen in Figueretas en bij clubs etc. Denk maar niet dat ze in San Josep Alcoholcontrole houden voor die paar locals en die ene tourist die daar per uur door het dorp crost!

Waarschuw beheerder
Wat een kuttopic is dit weer geworden, hoeveel van die azijnpissers hier zijn uberhaupt dit jaar geweest of putten jullie nog steeds uit verhalen van 6,7,8 jaar geleden toen alles nog wel cool en funky was?
Ik snap gelijk weer waarom ik hier nooit meer kwam, maar t is leuk nog even mee te pikken dat Martijn in de Pacha gaat draaien, voor locals, bejaarden en opgeschoten pubers, toch maar es over een paar guestplekken beginnen hehehe
En Paco, je hebt groot gelijk, ik hang net zo lief aan het zwembad van mn appartement dan ergens bij een villa in de bergen, als ik wil eten en zuipen kan ik het desnoods kruipen, en dronken over t eiland crossen is zo'n beetje t domste wat ik hier tot nu toe heb gelezen, lekker met je lamme kop door de bergen rijden, da's vragen om problemen.... :(
Waarschuw beheerder
Als ik bovenstaande lees, merk ik op dat er 2 groepen zijn.
Groep 1 zit liever in een villa en erkent de gemakken die daar uit voortvloeien zoals lekker bbq'en, privacy, ruimte, privé zwembad enz. Deze groep neemt het rijden op en neer naar de villa op de koop toe.
Groep 2 kiest voor alles lekker dichtbij, geen huurauto en low cost.
Ieder zijn ding.

Wij hebben een huis te huur op Ibiza wat in het hoogseizoen 3250 euro kost voor 8 personen. Dat is 400 euro per persoon. Als je vervolgens met Ryanair vliegt ben je nog geen 500 euro per persoon per week kwijt en heb je alle denkbare luxe... Zet dat maar eens naast een complete reis met een appartement in Playa Den Bossa...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 november 2010 om 01:54:
hoeveel van die azijnpissers hier zijn uberhaupt dit jaar geweest

Om je niet het hele topic te laten scrollen: ondergetekende woont op Ibiza

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blutz² op zondag 14 november 2010 om 09:44:
Om je niet het hele topic te laten scrollen: ondergetekende woont op Ibiza

Ik reken jou dan ook niet tot de azijnpissers ;)
Waarschuw beheerder
Wat een kuttopic is dit weer geworden, hoeveel van die azijnpissers hier zijn uberhaupt dit jaar geweest of putten jullie nog steeds uit verhalen van 6,7,8 jaar geleden toen alles nog wel cool en funky was?
Ik snap gelijk weer waarom ik hier nooit meer kwam, maar t is leuk nog even mee te pikken dat Martijn in de Pacha gaat draaien, voor locals, bejaarden en opgeschoten pubers, toch maar es over een paar guestplekken beginnen hehehe
En Paco, je hebt groot gelijk, ik hang net zo lief aan het zwembad van mn appartement dan ergens bij een villa in de bergen, als ik wil eten en zuipen kan ik het desnoods kruipen, en dronken over t eiland crossen is zo'n beetje t domste wat ik hier tot nu toe heb gelezen, lekker met je lamme kop door de bergen rijden, da's vragen om problemen....

Eens! :-)
Waarschuw beheerder
Inderdaad ieder zijn ding. Ik heb het geluk dat ik de reisbranche werk, dus die prijzen die hier genoemd worden betaal ik nooit voor mijn vakantie. Als ik op Ibiza ben, ben ik toch altijd op pad, dus hotel, villa of appartement. Ik ben er hoogstens een paar uur per dag of nacht en dan zal het me een worst wezen waar ik slaap. In Thailand slaap ik voor 3 dollar ook in een hutje met matras en koud water uit de kraan. Hoor je ook niemand over zeiken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Paco* op zondag 14 november 2010 om 15:46:
Inderdaad ieder zijn ding. Ik heb het geluk dat ik de reisbranche werk, dus die prijzen die hier genoemd worden betaal ik nooit voor mijn vakantie. Als ik op Ibiza ben, ben ik toch altijd op pad, dus hotel, villa of appartement. Ik ben er hoogstens een paar uur per dag of nacht en dan zal het me een worst wezen waar ik slaap. In Thailand slaap ik voor 3 dollar ook in een hutje met matras en koud water uit de kraan. Hoor je ook niemand over zeiken.

(Y) eindelijk wat wijze woorden in dit topic.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vally op zondag 14 november 2010 om 18:22:
eindelijk wat wijze woorden in dit topic.

Zegt de lul die in Juni een villa in wil ;)

En Paco, je hebt groot gelijk, ik hang net zo lief aan het zwembad van mn appartement dan ergens bij een villa in de bergen, als ik wil eten en zuipen kan ik het desnoods kruipen, en dronken over t eiland crossen is zo'n beetje t domste wat ik hier tot nu toe heb gelezen, lekker met je lamme kop door de bergen rijden, da's vragen om problemen....

Slokje op en rijden is niet verstandig nee.. Als je toch het geld voor een villa hebt betaald, moet je die die 20 euro voor de taxi ook kunnen ophoesten..
Ik lees wel een bitje frustratie chieltje.. Wat heeft de funkyness van 6,7,8 jaar geleden te maken met het kiezen van een villa, appartement of hotel? Je kunt ook op een camping slapen op ibiza.. Ben je nog goedkoper uit..Vooralsnog heeft Ibiza verschillende kanten.. Die villa's zijn niet voor niets gebouwd.. net als de hotels.. Laat iedereen vooral doorgaan met zijn eigen standpunt te onderbouwen en verdedigen.. Zeiken omdat iemand zijn mening geeft, noem ik pas zeiken.
En wat boeit het dat de 1 meer wil besteden aan een week ibiza dan de ander.. en laat me Thailand er dan ook meteen bij halen. 1 week ibiza is hetzelfde besteden als 1 maand thailand... en dan nog meer kunnen zuipen ook nog..!

Uitspraak van *Paco* op zondag 14 november 2010 om 15:46:
In Thailand slaap ik voor 3 dollar ook in een hutje met matras en koud water uit de kraan. Hoor je ook niemand over zeiken.

Tuurlijk ga je niet zeiken! 30 graden en koud water douchen is heerlijk.. . en ik denk niet dat Thailand te vergelijken is met Ibiza. Dan kan je net zo goed zeggen: Ik kan ook naar het plaatselijke zwembad gaan in plaats van het tikibad... "Daar kan je toch ook zwemmen, beiden hebben water"
Waarom heb jij 2 paar schoenen? 1 is toch genoeg? Waarom heb jij nike schoenen en geen zeeman?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fcukmme op zondag 14 november 2010 om 20:46:
Ik lees wel een bitje frustratie chieltje.. Wat heeft de funkyness van 6,7,8 jaar geleden te maken met het kiezen van een villa, appartement of hotel?

Het is geen frustratie, het is iets waar ik eerder in deze reeks ook al geageerd heb, dat het een ontzettend "ons kent ons" en " zie ons eens ervaren en geweldig" zijn topic is in plaats van wat het eigenlijk is, een topic over Ibiza in het vakantieforum, waar het naar mijn idee normaal is om tips te vragen waar je heen kan, mensen die dat vragen worden afgezeken, naar eerdere topics terug verwezen en vervolgens gaat het weer over "hey pik biertje doen daar&daar" of "weet je nog bij die ene obscure dj in DC10 in 1824?" zodat newbies die gaan vervolgens dit schrijven:
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 november 2010 om 15:31:
Oke boodschap is duidelijk vraag het ergens anders wel (y)

Dat vind ik een kutmentaliteit, lang niet iedereen is gecharmeerd van vage duitse minimal of knetterdure loungetenten in the middle of nowhere maar zoekt wel een beter soort vakantie dan die van toen je 18 was en naar Blanes ging, maar dat wil hier maar niet doordringen.
Ik heb genoeg vrienden gehad die in een villa zaten en daar vervolgens spijt van hadden vanwege de bob, zwartrijders die 100 euro vroegen om de bergen in te rijden, mislukte vriendschappen en andere vakantie ellende, voor een kapitaal een villa huren en daar met champagne in t zwembad hangen is niet ieders ideaal en dat wordt hier vaak vergeten :(
En als er vervolgens dit
Uitspraak van ZAZAZA op zaterdag 13 november 2010 om 13:05:
Terwijl je vanaf je villa easy met de auto daarheen kan cruisen. Alcoholcontroles zijn alleen in Figueretas en bij clubs etc. Denk maar niet dat ze in San Josep Alcoholcontrole houden voor die paar locals en die ene tourist die daar per uur door het dorp crost!

als tip gegeven wordt schiet me dat verkeerd, ik ben niet heilig, maar zoals ik eerder zei, met je dronken harses door de bergen rijden is zo'n beetje het aller aller stomste wat je daar kan doen, dat is vragen om een ongeluk en dat je dat aanraadt omdat " er toch geen controles zijn" geeft aan dat je 0% verantwoordelijkheidsgevoel hebt. :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 november 2010 om 23:52:
Alcoholcontroles zijn alleen in Figueretas en bij clubs etc. Denk maar niet dat ze in San Josep alcoholcontrole houden voor die paar locals en die ene tourist die daar per uur door het dorp crost!

Dacht ik dus ook maar jammer genoeg houden ze tegenwoordig wel over het hele eiland controles... kwam er soms wel 3 tegen op een nachtelijk ritje van ± 45 minuten... stonden elke x weer op andere plekken te checken! En ja ook ik rij soms met enige consumpties te veel op door de bergen, sorry Chieltje!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fcukmme op zondag 14 november 2010 om 20:46:
Zegt de lul die in Juni een villa in wil

Voor mij maak het niet zo veel uit gappie, Ik zou zo weer in de Jet zitten. geen problemen mee.
Wat wel bijna 100% zeker vast staat is dat wij aankomende zomer eind juni gaan.
Waarschuw beheerder
als tip gegeven wordt schiet me dat verkeerd, ik ben niet heilig, maar zoals ik eerder zei, met je dronken harses door de bergen rijden is zo'n beetje het aller aller stomste wat je daar kan doen, dat is vragen om een ongeluk en dat je dat aanraadt omdat " er toch geen controles zijn"

Eens.

mensen die dat vragen worden afgezeken, naar eerdere topics terug verwezen

Dat is de kracht van de topics van Partyflock!
Waarschuw beheerder
als tip gegeven wordt schiet me dat verkeerd, ik ben niet heilig, maar zoals ik eerder zei, met je dronken harses door de bergen rijden is zo'n beetje het aller aller stomste wat je daar kan doen, dat is vragen om een ongeluk en dat je dat aanraadt omdat " er toch geen controles zijn" geeft aan dat je 0% verantwoordelijkheidsgevoel hebt.

Je begrijpt me verkeerd Chieltje, Ten eerste gaf je al eens aan dat je me nu wel doorhebt. Ten tweede heb ik mevrouwtje Kleinuh aardig wat tips gegeven.
Op ibiza is het maximale promillage 0,2 promille... Dat is een fluitje bier (minder dan een flesje dus) en minder dan de 0,5 die in NL toegestaan is.
Ik sluit me aan bij onderstaande
Uitspraak van Bad Manners op maandag 15 november 2010 om 09:28:
En ja ook ik rij soms met enige consumpties te veel op door de bergen, sorry Chieltje!

Waarschuw beheerder
lukt het een beetje met stoppen met roken chiel?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stefotronic op maandag 15 november 2010 om 13:14:
stoppen met roken

Volgens mij was het Michèl Blutz die ging stoppen... Maar ik hoor er verdacht weinig meer over, misschien is ie stiekum wel weer begonnen.
Maargoed Chiel, als jij ook aan het stoppen bent 'Succes'! Roken is net zo stom als s'nachts met een paar pilsies teveel op rijden langs ravijntjes op ibiza ;)
Waarschuw beheerder
met als enige verschil dat de kans om een ravijn in te storten ietsje kleiner is wanneer je alleen een peukie rookt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stefotronic op maandag 15 november 2010 om 13:38:
met als enige verschil dat de kans om een ravijn in te storten ietsje kleiner is wanneer je alleen een peukie rookt

kan je iets duidelijker zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op maandag 15 november 2010 om 13:34:
Roken is net zo stom als s'nachts met een paar pilsies teveel op rijden langs ravijntjes op ibiza

lees deze zin nog maar eens
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stefotronic op maandag 15 november 2010 om 13:38:

KING!!! Lekker geschreven.. oeh 2 peuken gerookt.. kans op in een ravijn storten is groter.. beter steek je die derde niet op!!! WHAHAHA
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vally op maandag 15 november 2010 om 10:38:
Wat wel bijna 100% zeker vast staat is dat wij aankomende zomer eind juni gaan.

Vies man, ik ben dan waarschijnlijk nog scriptie schrijven.. zou mijn lappie wel mee kunnen nemen en lekker in de zon schrijven.. maar na 2 glazen
champagne in t zwembad

te hebben gedronken denk ik dat er niet veel meer van komt ;)! Straks dender ik nog in een ravijn..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ga denk ik toch voor Dettman all night in de Trouw, of een heel klein misschientje (lees Time Warp)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fcukmme op maandag 15 november 2010 om 19:56:
Straks dender ik nog in een ravijn..

Heb jij een rijbewijs dan? :x ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op maandag 15 november 2010 om 20:25:
Dettman all night in de Trouw

x2

plus dat ik de mensen in de air heel slecht trek

Waarschuw beheerder
Uitspraak van stefotronic op maandag 15 november 2010 om 23:30:
plus dat ik de mensen in de air heel slecht trek

Ik hou mn hart vast, sowieso trek ik uitgaan in Amsterdam bitter slecht, de meeste "feestgangers" staan de hele avond stinkend in hun te strakke overhempje van overdags bier te drinken en te lullen op de dansvloer, maar Matinee, Taito Tikaro&Vanessa Klein wil&kan ik niet laten schieten als ze eindelijk dan eens in NL draaien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stefotronic op maandag 15 november 2010 om 23:30:
de air

Heel slecht.. heel slecht... wat een prutclup is dat zeg! Moet muzikaal HEEL goed zijn dat ik daar naartoe ga.. of ik het moet gratis zijn...

Kenkerzooi... ben 7 dec weer terug.. draaien houle en magda voor 15$ een week later, en Troxler de 16e.. klootzakken..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 november 2010 om 23:56:
sowieso trek ik uitgaan in Amsterdam bitter slecht

ben je al eens in trouw geweest? is al een hele tijd mijn favoriete plekje in a'dam
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fcukmme op maandag 15 november 2010 om 19:56:
Vies man, ik ben dan waarschijnlijk nog scriptie schrijven.. zou mijn lappie wel mee kunnen nemen en lekker in de zon schrijven..

Nog niets staat vast.

Uitspraak van Fcukmme op dinsdag 16 november 2010 om 00:58:
ben 7 dec weer terug

Kom je toch een paar daagjes later met ons mee naar Osunlade in de Trouw :D (12dec)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stefotronic op dinsdag 16 november 2010 om 01:27:
ben je al eens in trouw geweest? is al een hele tijd mijn favoriete plekje in a'dam

mijne ook... Ik denk dat BAF een feest is wat Chieltje prima kan waarderen in Trouw
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 16 november 2010 om 15:56:
prima toko idd!

noem maar eens een betere tent dan dit in NL... is er gewoon niet (misschien dat studio 80 in de buurt komt qua line-up)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ZAZAZA op woensdag 17 november 2010 om 14:25:
noem maar eens een betere tent dan dit in NL...

is inderdaad moeilijk..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op woensdag 17 november 2010 om 14:25:
noem maar eens een betere tent dan dit in NL..

Jantjes verjaardag is zo ie zo beter kwa volk, en de line up is iedere week om te water tanden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vally op woensdag 17 november 2010 om 19:02:
line up

Vooral die liedjes.. en de duur ervan.. 30/40 sec per liedje.. NON STOP KLAPPERSSSSSSS, 3 euro voor een piswater in een nog kleiner pisglaasje.. volgens mij nog minder dan een fluitje.. Beter drink je gewoon die flugel! Ga je kenker hard! KOMPTIEEEEEE!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fcukmme op woensdag 17 november 2010 om 21:24:
Vooral die liedjes.. en de duur ervan.. 30/40 sec per liedje..

Dat komt omdat er alleen maar top dj's draaien.
Waarschuw beheerder
jongens dit is natuurlijk wel hartstikke offtopic he!

Waarschuw beheerder
Ja hoor..het gaat gebeuren, hoorde er net iets over op de radio..komt op net 5 ofzo

In navolging van oh oh cherso, groepie gasten van een studentenkorps op ibiza!!! what a surprise
kunnen ze het concept lekker uitmelken op alle mogelijke zenders
Waarschuw beheerder
Wij willen idt jaar voor het eerst in de zomer 2 weken gaan naar ibiza.
Beetje relaxen en de andere helft lekker feesten.
Maar hoe zit het kwa eten daar.
Wat ben je een beetje kwijt aan uit eten enz.
En is het buiten ibiza stad goed te betalen om bv logies ontbijt te pakken en dan savonds lekker uit eten te gaan.
Weten niet wat we moeten rekenen met zijn 2en
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 november 2010 om 10:04:
In navolging van oh oh cherso, groepie gasten van een studentenkorps op ibiza!!! what a surprise
kunnen ze het concept lekker uitmelken op alle mogelijke zenders

:dood: :rot: :nocheer: :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van party30 op donderdag 18 november 2010 om 15:57:

Je kan het zo duur maken als je zelf wil...in Ibiza stad zijn genoeg leuke restaurantjes waar je voor relatief weinig heel goed kan eten.
Je kan ook naar Bambuddha gaan ofzo, maar dan betaal je wat meer ;)

Als je in Playa d'en Bossa of San An gaat eten ben je nog minder kwijt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van party30 op donderdag 18 november 2010 om 15:57:
En is het buiten ibiza stad goed te betalen om bv logies ontbijt te pakken en dan savonds lekker uit eten te gaan.

Vlucht en verblijf tussen de 300&800€ per week, afhankelijk van hoeveel luxe je wilt (duurder kan ook :) )
eten van de Mac tot 'l Elephant, wederom wat je wilt maar reken zonder uitgaan op ong 100,- p.p. per dag en je komt een heel eind :)
Waarschuw beheerder
ff een update: lekker rustig hier, alles stil en verlaten. Wel heerlijk weer, zo'n 23 graden vandaag. Ben zelfs een beetje verbrand