Partyflock

Forumonderwerp · 1103576
8 volgers · 64699x bekeken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op donderdag 13 oktober 2011 om 18:40:
Vroeger was het beter op ibiza

blijft blijkbaar een punt van discussie, het is niet zoals vroeger dat is zeker, maar vindt het wel een punt om ervan te genieten zoals het nu is....vroeger was het ook in de nederlandse uitgaansscene anders dan nu. En om nou de rest van je leven naar allerlei reunie achtige feestjes te gaan...?? ;-) Volgens mij doen de meesten hier dat ook niet trouwens :-D
laatste aanpassing
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fritzy again op vrijdag 14 oktober 2011 om 11:39:
En om nou de rest van je leven naar allerlei reunie achtige feestjes te gaan...?? Volgens mij doen de meesten hier dat ook niet trouwens
laatste aanpassing 14 oktober 2011 11:40

In het algemeen is een avondje trouw toch net als een reunie :D
Waarschuw beheerder
Okok, zit net ff house of ibiza te kijken, staat Bassie met Rutger in Amnesia on stage. Da's dan wel weer humor ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fritzy again op vrijdag 14 oktober 2011 om 22:10:
Okok, zit net ff house of ibiza te kijken, staat Bassie met Rutger in Amnesia on stage. Da's dan wel weer humor ...

Ferry vond het toch niet echt humor: http://www.ad.nl/ad/nl/5602/Muziek/article/detail/2972460/2011/10/17/Ferry-Corsten-wil-schadevergoeding-om-clown-Bassie.dhtml

Waarschuw beheerder
Wat is die Ferry een loser...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 18 oktober 2011 om 08:42:
Wat is die Ferry een loser...

Waarschuw beheerder
Media :dood: :kots:

Ferry Corsten
Allememachies.. Ik heb via verschillende media begrepen dat ik mijn grote kinderheld Bassie zou aanklagen wegens imagoschade...?
Dat ik geld zou gaan claimen van de enige echte Clown van Nederland, is natuurlijk compleet belachelijk. Maar ik heb er erg om moeten lachen.
Bassie, bij deze ben je van harte uitgenodigd voor mijn show morgen tijdens de ADE. Altijd blijven lachen :)

Waarschuw beheerder
LOL!
Waarschuw beheerder
Het is tijd... de hoogste tijd.... 2012.. Graag nieuwe foto's!