Partyflock

Forumonderwerp · 1103576
8 volgers · 62825x bekeken

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Hushhush op zondag 25 september 2011 om 23:31:
het beste van Ibiza heb je echt gemist...

Waar haal je in tyfusnaam de arrogantie vandaan om dat voor MIJ te bepalen? Ik ga jouw voorkeur qua uitgaan toch ook niet als minder dan de mijne af doen alleen omdat ik het kut vind om de hele tijd naar deep house en dat soort spul te moeten luisteren?

Misschien bestaat er nog altijd zoiets als smaak? Als jij de zelfde dingen in muziek zocht die ik er in zoek (euforie, scheurende leads, focus op melodielijnen zoals in vroege jaren 2000 trance enzovoorts) zou je het wel met me eens zijn geweest, maar dan was het nog steeds niet waar, maar ook dan slechts een mening.

Smaken verschillen nu eenmaal. (f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Hushhush op zondag 25 september 2011 om 23:31:
Daarom vind ik deze post zo typisch. Ik hoop het namelijk totaal NIET

Ja, want 50 man extra op een hotelpopulatie van tienduizenden, die toevallig wat hardere muziek willen horen (bovenop de vaste bezoekers die sowieso al naar HDI gingen) is zo'n ramp? Er zijn diverse Britse organisaties (Tidy, Atomic Weekender, HDI, Hindsight) die daar, meestal al jarenlang, raves organiseren, dus als dat zo erg was zou je er wel eerder last van hebben gehad.

Daarbij kan ik me als tranceliefhebber ook wel gaan beklagen over de in mijn ogen totaal overdreven aandacht voor minimal en techno (en dan niet de soort techno die ik zelf vet vind) maar dat trekt op niets... er zijn zoveel uitgaansgelegenheden op dat eiland, meer 'kritisch' publiek (of moet ik zeggen pretentieus, njah, laat maar) mijdt de West End van San Antonio toch, dus laat ons lekker daar een party bouwen joh. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zolang het in San An blijft vind ik het best...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dubiosity op zondag 25 september 2011 om 09:28:
Dacht dat het een soort Berlijn in de zon zou zijn, hippy-eiland (vroeger dan natuurlijk, maar maybe had het dat nog steeds een beetje)

Op de juiste plekken proef je deze sfeer ook echt nog wel.. gewoon goed zoeken en praten met lokale mensen.. meeste fijne 'flower power' plekjes ontdekte ik ook pas nadat ik er al 4 of 5 keer was geweest..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Flower Power tijd is ook al een jaar of 40/50 voorbij, ook op Ibiza. Ik zou zeggen relaxte sfeer, alles is best, respect, iedereen doet waar ie zin in heeft maar wel graag in het hier en nu....

Het zgn hippie gebeuren in sommige noordelijke dorpjes is een zwaar commercieel gebeuren geworden, maar goed als je dat graag op zoekt, muy bien ;-) Net zoals dat hardhouse gebeuren, ik heb er niets mee (understatement van het jaar) en begrijp het niet op ibz....maar ja of je je er nu echt druk om zou moeten gaan maken?

Denk dat echte hippies ook met afschuw naar de 'elkaar afzeiken cultuur' wat, niet alleen hier, regelmatig gaande is kijken.....
Waarschuw beheerder
Na een succesvolle Cocoon editie op Formentera hoop ik stiekem dat daar iets heel moois op kan bloeien de komende jaren.. Kleine clubs, doorgaan tot de zon op is, afteren op het strand, etc. Ook leuk! Of misschien worden de kritieken gehoord en slaat Ibiza weer de juiste weg in..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chief_Jop op maandag 26 september 2011 om 17:31:
worden de kritieken gehoord

Van wie is de vraag....clubs verhogen jaar in jaar uit de prijzen, drankomzet en bezoekersaantallen gaan echter omhoog ipv omlaag. Er zijn hordes toeristen die het hele jaar sparen om in 8 dagen 400-600 per dag erdoorheen te jagen..

Leukste publiek vind ik toch vaak de Spanjaarden en die waren er weer in grote getalen...

Dat Formentera verhaal klinkt wel geslaagd ja trouwens, had er ook van gehoord dat daar Cocoon-afters werden gehouden, ben je er zelf geweest?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fritzy again op maandag 26 september 2011 om 19:38:
Dat Formentera verhaal klinkt wel geslaagd ja trouwens, had er ook van gehoord dat daar Cocoon-afters werden gehouden, ben je er zelf geweest?

Er werden daar dit jaar voor het eerst officiële volwaardige Cocoonfeesten georganiseerd in een kleine club. Volgens mij op woensdagen?
Hoe was dat eigenlijk. Een aantal foto's op de Facebookpagina van Cocoon zagen er goed uit. Kleine intieme club, clubbers bovenop de dj-booth etc...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fritzy again op maandag 26 september 2011 om 15:57:
Het zgn hippie gebeuren in sommige noordelijke dorpjes is een zwaar commercieel gebeuren geworden

True, maar geloof me ken genoeg
'echte hippies'

die niet commercieel bezig zijn op Ibiza en Formentera! En zich bezig houden met het behouden van de mooie natuur/ zwerf dieren opvangen/ stranden schoonmaken enz enz enz... ze staan niet allemaal met een kraampje op de markt zoals Fritzy denkt...
Denk dat echte hippies ook met afschuw naar de 'elkaar afzeiken cultuur' wat, niet alleen hier, regelmatig gaande is kijken.....

Ook deze mensen gaan met hun tijd mee...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bad Manners op dinsdag 27 september 2011 om 09:44:
ze staan niet allemaal met een kraampje op de markt

gelukkig maar, dat zou verboden moeten worden ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Net zoals dat hardhouse gebeuren, ik heb er niets mee (understatement van het jaar) en begrijp het niet op ibz...

Nou, om even h.e.e.a. te verduidelijken:

Een zekere dj genaamd Sven Väth, jullie grote idool zo te lezen, is 1 van de grondleggers van de trance geweest begin jaren 90 (hij maakte zijn platen samen met Ralf Hildenbeutel, de man achter o.a. Cygnus X).

Hard dance is niets anders (althans voor 95%, er zit ook nog wat hardcore en techno in verwerkt nl.) dan hardere, snellere, trance. Da's gewoon geleidelijk aan zo gegroeid. Zelfde geldt voor Carl Cox en diverse andere namen die een HEEL lang terug gaande geschiedenis met het eiland hebben.

M.a.w.: jullie muzieksmaak, de Cocoon-deephouse en minimal techno of hoe je dat ook wil noemen, vindt zijn oorsprong in EXACT dezelfde gebieden als onze, meer schreeuwerig melodieuze, muzikale voorkeur. Als je traxx van begin jaren 90 zoals My Name Is Barbarella, gaat vergelijken met je eigen smaak en met traxx die wij HDI-gangers vet zouden vinden, is dat ook duidelijk te horen, alleen zijn er beide 2 uitersten met een gemeenschappelijke achtergrond. Het verschil is hooguit dat de ene muziekstijl vooral mensen aan trekt die zichzelf als ravers beschouwen die pretentieloos, en vaak ook op wat makkelijker in het gehoor liggende muziek, uit hun dak willen gaan, en de ander meer mensen trekt zoals jullie, die misschien wat 'avontuurlijker' en veeleisender zijn op muziekgebied.

Waarschuw beheerder
Dat heb je goed verwoord en persoonlijk valt er ook niets af te dingen op iemands muzieksmaak. Het gaat er meer om dat het niks met de Ibiza-sound, vibe of wat dan ook te maken heeft. Net als SHM/Guetta, waar het eiland mee overspoelt wordt. Bovendien: Om de hedendaagse deephouse etc te vergelijken met harddance, omdat het dezelfde roots heeft is appels met peren natuurlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 september 2011 om 20:28:
Nou, om even h.e.e.a. te verduidelijken:

Een zekere dj genaamd Sven Väth, jullie grote idool zo te lezen, is 1 van de grondleggers van de trance geweest begin jaren 90 (hij maakte zijn platen samen met Ralf Hildenbeutel, de man achter o.a. Cygnus X).

Hard dance is niets anders (althans voor 95%, er zit ook nog wat hardcore en techno in verwerkt nl.) dan hardere, snellere, trance. Da's gewoon geleidelijk aan zo gegroeid. Zelfde geldt voor Carl Cox en diverse andere namen die een HEEL lang terug gaande geschiedenis met het eiland hebben.

M.a.w.: jullie muzieksmaak, de Cocoon-deephouse en minimal techno of hoe je dat ook wil noemen, vindt zijn oorsprong in EXACT dezelfde gebieden als onze, meer schreeuwerig melodieuze, muzikale voorkeur. Als je traxx van begin jaren 90 zoals My Name Is Barbarella, gaat vergelijken met je eigen smaak en met traxx die wij HDI-gangers vet zouden vinden, is dat ook duidelijk te horen, alleen zijn er beide 2 uitersten met een gemeenschappelijke achtergrond. Het verschil is hooguit dat de ene muziekstijl vooral mensen aan trekt die zichzelf als ravers beschouwen die pretentieloos, en vaak ook op wat makkelijker in het gehoor liggende muziek, uit hun dak willen gaan, en de ander meer mensen trekt zoals jullie, die misschien wat 'avontuurlijker' en veeleisender zijn op muziekgebied.

allemaal leuk en aardig maar waar bepaalde muziek zn oorsprong in heeft heeft natuurlijk geen drol te maken met wat bepaalde artiesten nu draaien. ik verafgood hetgene wat marco carola een jaar of 10 geleden maakte maar wat ie nu draait en maakt heb ik helemaal niks meer mee, dus deze vergelijking gaat niet op.
nostalgie is leuk, maar we leven in het hier en nu en niet 20 jaar geleden.

en btw, vath en cox zijn slechts 2 namen in de overvloed aan artiesten die per week op ibz spelen.. als je het op die manier gaat bekijken kun je bijv ook sasha er wel bij halen die ook vrij trancerige dingen maakte in de jaren 90 en begin 2000, maar alsnog heb je niks aan die vergelijking omdat het in niks lijkt op wat ie vandaag de dag doet.

om het nog maar even verder te trekken, als je het op die manier bekijkt zijn alle ibizabezoekers gewoon liefhebbers van klassieke muziek, want daar komt toch alle muziek vandaan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dit is een vakantietopic, jullie alternatieve dance liefhebbers hebben geen monopolie op het vieren van vakanties op de Balearische eilanden. Einde discussie. Ben weg hier, heeft schijnbaar helemaal geen zin om te reageren. :)
Waarschuw beheerder
doei :D
Waarschuw beheerder
+3
grappig om te zien wel dat je zelf de discussie uitlokt en dan meteen weg bent zodra je even niet meer weet wat je moet zeggen
Waarschuw beheerder
Zijn of gaan er nog mensen naar de closings (geweest)? Ik ga heel last minute nog een dagje (ivm het niet kunnen omboeken) naar de Monza closing met Villa b2b Raresh morgen :)

Waarschuw beheerder
Ga morgen ook! Alleen Monza skip ik...
Artiest {SHOWLIST artist 52350, 33860}
Waarschuw beheerder
Tip: op FB kan je jezelf op de guestlist voor de Kehakuma closing plaatsen. Om 1 of andere reden kreeg ik het niet voor elkaar het event via m'n browser te adden, en ook niet via de FB app, maar wel via Safari op m'n iPhone!
Waarschuw beheerder
Ik ga morgen ook nog even tm dinsdag
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fritzy again op zaterdag 24 september 2011 om 11:00:
Dinsdag closing Carl Cox in de Space

Pfffff wat een hel was dat.. veel te druk!!

vond vorige week donderdag Paul van Dyk echt GEWELDIGGGG!!!! wat een avond was dat! heeeerlijk!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van luuk427 op woensdag 28 september 2011 om 23:57:

jij altijd lucky luke!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J.(F) op donderdag 29 september 2011 om 00:19:
Pfffff wat een hel was dat.. veel te druk!!

klopt, was wel beredruk maar eigenlijk alleen in de main als Carl ging draaien (toch?), maar prima plekkies aan zijkanten en beetje naar achteren, ....daar hebben we het lang volgehouden ;-D Kon je ook makkelijk drankje scoren en ook in de andere ruimtes was het niet te druk, zeker niet in vergelijking met Dc10 een dag eerder :-(

vond vorige week donderdag Paul van Dyk echt GEWELDIGGGG!!!! wat een avond was dat! heeeerlijk!

Was de closing toch? Misschien ook maar eens inplannen volgende keer, Cocoon werd ook ter plaatse door bijna iedereen afgeraden (te druk, matige sfeer, slecht geluid)dus dan is Cream wellicht eens wat anders...Wij kozen er donderdag na Cadenza closing voor om aan het zwembad nog wat na te borrelen ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van luuk427 op woensdag 28 september 2011 om 23:57:

respect, aardige timing :-D
Waarschuw beheerder

I can imagine!! Jaloers :-)

Paul draaide tijdens de Opening Party van Cream ook al 3,5 uur de sterren van de hemel. De beste set (+ sfeer) van 2011 die ik tot nu toe meegemaakt heb! _O_
Waarschuw beheerder
Respect voor PvD hoor, niet (meer) mijn smaak maar altijd constant!
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
zo, ook weer thuis na 2 fantastische weken op "the white isle"! gaat toch altijd sneller voorbij dan je denkt/hoopt ;)

om te beginnen prima weer gehad op één regenbui 's nachts na, maar daar hebben we ondanks een wat grauwe ochtend, begin van de middag verder geen last van gehad :) Mar Y Playa appartement was basic, maar keurig en schoon! elke dag schone handdoeken en om de paar dagen nieuw beddengoed! (y) :)

strand voor de deur, dus daar lekker kunnen uitbrakken na alle stapavondjes. dit jaar is de teller blijven steken op 5:

* Goldfish @ Blue Marlin: mooie toko met decent publiek, toffe lui ook die Goldfish!
* Catamaran Party: met ruim 100 man een boottocht maken incl. DJ's, oesters en BBQ/drank langs de zuid- en westkust van het eiland, om vervolgens bij zonsondergang aan te meren vlakbij Es Vedra met 'Sky & Sand' door de speakers!! :lief:
* Hed Kandi @ Es Paradis: waardeloos feest! tot 02:00 waren er hooguit 50 man binnen en daarna alleen maar lomp Engels volk! en ja, ik was op de hoogte van de reputatie van San Antoni, maar de feesten van Hed Kandi hier in Nederland staan toch stukken beter aangeschreven.. jammer!
* Carl Cox @ Space: ondanks de drukte was dit toch wel een heldenavond! we kwamen binnen tijdens een heerlijke set van Monika Kruse, om vervolgens via een stukje Yousef naar de meester zelf te luisteren! :respect:
* Defected In The House Closing @ Ushuaia: het moet gezegd worden, ik vind het echt een gave locatie! bonnensysteem snap ik alleen niet helemaal (eerst aangeven wat je wil drinken om vervolgens met je bonnetje naar de bar te gaan) maar de sfeer maakte alles goed!! heldin van de middag en verrassing van de vakantie is voor mij de Britse Sam Divine! ontzettend stoer wijffie met een dito set!

qua eten/drinken ook prima vertoeft, waarbij ik officieël verslaafd ben aan de Spaanse 'cortado' (soort espresso). van makkelijke afhaalpasta's van Gusto Gusto aan de Avinguda d'Espanya in Eivissa-Stad tot fijne restaurantavonden bij o.a. La Bodega, La Brasa, Sa Rosada, El Olivo én La Oliva in/bij Dalt Vila tot aan zelf BBQ-en in een baaitje bij Portinatx, alles kwam voorbij :)

oh, en als iemand me kan vertellen waar ik deze wijn in Nederland kan krijgen, HEEL graag.. echt heerlijk!!
http://www.heredadcollection.com/vionta-albarino-spanish-wine.html

toffe ervaring daarnaast was toch wel het parasailen vlakbij Cafe del Mar bij zonsondergang. moet zeggen dat ik toch wel wat minder last van hoogtevrees heb daarna ;)

*zucht* ik wil weer terug .. IBIZA! :lief:

maar aan de andere kant: 'hogar, dulce hogar' (oost west, thuis best) en dan is thuiskomen met dit weer zeker geen straf! :D

[img width=720 height=540]https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/318548_10150831405855261_738015260_20866637_572734730_n.jpg[/img]

[img width=540 height=720]https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/302271_10150831407045261_738015260_20866651_1306036752_n.jpg[/img]

[img width=720 height=540]https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/311067_10150831412640261_738015260_20866729_684104753_n.jpg[/img]

[img width=720 height=540]https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/305322_10150831417755261_738015260_20866801_1737564160_n.jpg[/img]

[img width=720 height=540]https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/302438_10150831421810261_738015260_20866859_1924142566_n.jpg[/img]

[img width=540 height=720]https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/300989_10150831425890261_738015260_20866904_1595342504_n.jpg[/img]

[img width=720 height=540]https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/299432_10150831437270261_738015260_20867001_1240489735_n.jpg[/img]

[img width=720 height=540]https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/314828_10150831442560261_738015260_20867068_858156825_n.jpg[/img]

[img width=720 height=540]https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/310564_10150831445105261_738015260_20867103_392517013_n.jpg[/img]

[img width=720 height=540]https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/319192_10150831449840261_738015260_20867186_1238720597_n.jpg[/img]

meer foto's op m'n Facebook: http://www.facebook.com/ilanykupers :)
Waarschuw beheerder
Nice Dr.Göbb (y) eindelijk weer is iemand die wat foto's plaatst incl. verslag :respect:
Waarschuw beheerder
Top verslag!

Uitspraak van Cicatrix op donderdag 29 september 2011 om 13:45:
Hed Kandi @ Es Paradis: waardeloos feest! tot 02:00 waren er hooguit 50 man binnen en daarna alleen maar lomp Engels volk! en ja, ik was op de hoogte van de reputatie van San Antoni, maar de feesten van Hed Kandi hier in Nederland staan toch stukken beter aangeschreven.. jammer!

waarom is Hed Kandi in vredesnaam naar Es Paradis gegaan inderdaad ??? Ik ga daar niet naar toe, supermemories aan werkelijk fantastische HedKandi feestjes in de El DiVino ;-D
laatste aanpassing
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
@ZNTG NR6 Jij meent het echt! Ik dacht echt dat je een grap maakte! Net als mensen die die Nederlandse Ibiza parties hier gaan posten.. in de buurtschuur met 2 opblaas palmbomen en 4 danseressen met een pondje teveel. Not to mention: Crappy music produced by some Dutch local dj..

Iedereen mag gaan en staan op ibiza.. Vind jij de stad niets en San An geweldig en is dat het beste, dan kan niemand zeggen: Je hebt het beste gemist! Iedereen zijn voorkeur.
En ik zeg: Hey, ga volgend jaar nog een keer.. en veel plezier. Persoonlijk is San An minder mijn ding.

Waarom spreken mensen zichzelf zovaak tegen? (Laatst in die interview was dat ook al!!)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 25 september 2011 om 23:12:
Ik raad dan ook ELKE liefhebber van partyvakanties en van de stevigere dance stijlen aan om ons volgend jaar te komen versterken. Wat me wel op viel is dat ik op 2 man na (waarvan mijn spiegelbeeld tijdens het scheren er 1 was) geen 1 Nederlander ben tegen gekomen. Vooral Britten, Spanjaarden, en Polen. Mjah, da's niet zo erg aangezien je thuis al de hele tijd met landgenoten omgang hebt, toch?

Wil je nou wel dat mensen komen of vind je het het niet erg dat ze er niet zijn aangezien je ze thuis de hele tijd al ziet??

Doe ik dat ook?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bad Manners op donderdag 29 september 2011 om 14:22:
Nice Dr.Göbb eindelijk weer is iemand die wat foto's plaatst incl. verslag

eindelijk inderdaad... leuk... ga ook je fotos op Fleeschboek checken :D
Uitspraak van Fcukmme op donderdag 29 september 2011 om 17:49:
Doe ik dat ook?

ja :P;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bad Manners op donderdag 29 september 2011 om 14:22:
Nice Dr.Göbb

Uitspraak van Fritzy again op donderdag 29 september 2011 om 14:56:
Top verslag!

Uitspraak van ZAZAZA op donderdag 29 september 2011 om 17:58:
eindelijk inderdaad... leuk

graag gedaan luitjes! :)

@ Fritzy: ik las op Facebook dat je een wijnliefhebber/-kenner bent. kun jij me misschien verder helpen met het vinden van de Vionta Albariño 2010 hier in Nederland? :)

oh, en check ook deze aftermovie van Carl Cox @ Space!! :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op donderdag 29 september 2011 om 20:46:
Vionta Albariño 2010

Speaking of Albarino, as we speak zit ik aan een heerlijke Albarino 2010 van Anae gekocht bij Jeroen in Ibiza http://www.vinoyco.com/ en in de koffer mee naar huis genomen... (heb er geen belang bij, maar wat een topkerel.....schenkt een glas voor ons en hemzelf in en dan roept dan krachtig uit "GVD wat is DIT een lekkere wijn !! " )

Zoekende naar de Albarino die jij bedoelt kom ik in NL niet veel verder, staat iig niet officieel aangemeld bij geinporteerde wijnhuizen...waar had je m gedronken?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
bij La Brasa, net buiten Dalt Vila onder het genot van een heerlijk stuk eend met pruimen :honger: :mixje: :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op donderdag 29 september 2011 om 13:45:
*zucht* ik wil weer terug .. IBIZA! :lief:

toffe foto's, k had van Silvia al een en ander aan catamaran verhalen gehoord, en als de vakantie planning beter was geweest was ik 2 keer meegegaan, maar leuk gehad dus? top!
Waarschuw beheerder
1 maart 2012 ga ik een bedrijfje opzetten op Ibiza, 1 April beginnen! Na al jullie berichten kan ik niet wachten!
Waarschuw beheerder
Nog een bepaalde bedrijfstak in gedachten? Maw wat gaat t worden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op donderdag 29 september 2011 om 22:06:
bij La Brasa, net buiten Dalt Vila onder het genot van een heerlijk stuk eend met pruimen

ik hout t in de gaten, mocht ik het tegenkomen ben jij de eerste die het weet. Als je me voor bent ben ik wel nieuwsgierig trouwens....
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga Freixenet eens mailen, die schijnen ook een aandeel in deze wijnen te hebben. daarnaast schijnt Maxxium meer te weten :)
will keep you posted (en jij mij) :)
Waarschuw beheerder
kan t zijn dat fotootjes niet als forum/profielpics geaccepteerd worden, te groot ofzo? Dacht ff ander dingetje te uploaden maar dat schiet weinig op...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik zie bij jou nu een plaatje van Luciano, klopt toch? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op vrijdag 30 september 2011 om 21:37:
ik zie bij jou nu een plaatje van Luciano, klopt toch?

ja dat had ik net ook, net ff uurtje of 2 drama met pc , herstel enzo, maar volgens mij werkt t met wat vertraging, dus moet goedkomen ;-D

now listening:
<span><a href="http://soundcloud.com/ibizaglobalradio/luciano-xx-aniversario-ibiza">Luciano @ XX Aniversario Ibiza Dance - Live From Talamanca - Sept 11</a> by <a href="http://soundcloud.com/ibizaglobalradio">ibizaglobalradio</a></span>

En waarom Luciano? Tsja.....
http://pulseradio.net/artists/luciano?mixtape=9000
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Fritzy, dan is dit ook wel interessant voor je! :-)

BBC Essential Mix - 1 Oct 2011 (03:00–05:00)
Luciano in Ibiza
Luciano rounds off our 2011 Ibiza coverage with an exclusive set recorded live at Pacha.
Waarschuw beheerder
Thanks. Dat schijnt wel wat bijzonders te gaan worden. Goed plan dus :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
http://www.audiobeats.net/liveset?id=45361-luciano--essential-mix--01-10-2011
Waarschuw beheerder
Thanxx Harry! Zal ´m zo eens opzetten, ben benieuwd.