Partyflock

Forumonderwerp · 1103576
8 volgers · 63805x bekeken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2011 om 22:09:
en nu naar La Troya

Neuk ze allemaal!!!
Graag verslag morgen!;P
*Doei*
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2011 om 22:09:
niet zo zeiken lui

Zeiken mag altijd! Daar zijn we Hollanders voor ;)

Nee je hebt gelijk Chiel.. sommigen zeuren over kroketten en mosselen en vroeger.. maar gaan vervolgens vrolijk naar het mooie eilandje!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hier ook een zalige... Space in 1994 :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Minority op donderdag 11 augustus 2011 om 10:08:
Waar zijn die feesten dan en hoe kom je er achter wanneer die zijn

Tipic Nightclub op Formentera: ff de Cocoon facebook in de gaten houden
http://www.facebook.com/COCOONIBIZA
Vanavond met Frank Lorber en Dorian Paic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op donderdag 11 augustus 2011 om 12:14:
Neuk ze allemaal!!!
Graag verslag morgen!

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op donderdag 11 augustus 2011 om 17:42:
hier ook een zalige... Space in 1994

Nix aan allemaal lelijke wijven.. Ik zou nooit met mijn kroket mijn ragout in een mossel achter laten.. Doe mij maar een potje tong worstelen met de keta sletjes van nu...
Waarschuw beheerder
+1
deze is ook zalig... een Ku/Ibiza promofilmpje... hoe jaren '80 wil je het hebben!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Aaah voor ons is het nu ook echt aftellen tot Ibiza! Wij gaan voor de derde keer, zin in ;)

Mocht je het leuk/ interessant vinden, ik plaats regelmatig nieuwtjes over Ibiza op mijn site (http://www.inizagevoel.nl) en op de Ibiza Gevoel Facebook pagina:
http://www.facebook.com/IbizaGevoel

fijne dag!

Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijk filmpje trouwens om bij weg te dromen:

http://youtu.be/dqniZwyo5Ow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op vrijdag 12 augustus 2011 om 01:08:
hoe jaren '80 wil je het hebben!

Lucy in the Sky.....postzegels plakken maar :-D
Waarschuw beheerder
donateur
nog iets meer dan een maandje en dan 2 weken losss! :cheer:
Waarschuw beheerder
Zo! Wij zijn er klaar voor. Maandag 15 augustus tot maandag 22 augustus!
Met 4 vrienden voor het eerst naar Ibiza, we zitten vlak naast het Mare Nostrum hotel, direct aan zee bij tussen Playa d'en Bossa en Eivissa :D

Net al tickets besteld voor Swedish House Maffia op 17 aug op Ushuaia. Wel 4x 50 euro, maar moet toch ook vet zijn?
Iemand daar geweest toevallig, en kost een biertje daar ook rond de 10 euro p/stuk?

Nou...laat het maar maandag zijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nickpma op vrijdag 12 augustus 2011 om 11:46:
Net al tickets besteld voor Swedish House Maffia op 17 aug op Ushuaia. Wel 4x 50 euro, maar moet toch ook vet zijn?

Als je van die muziek houdt wel....

en kost een biertje daar ook rond de 10 euro p/stuk?

Ik heb gelezen dat je 8 euro betaalt voor een fles Heineken (330ml)
Maar ik ben er zelf nog niet geweest, dus het kan anders zijn!

Waarschuw beheerder
En ga op tijd
Er staat een heeeeeeeeeeele lange rij.
Overigens tickets in de stad € 40,00
Net terug: 2 x dc 10 Circo Loco was het beste van het beste en 2x La Troya was ook ten zeerste aan te bevelen. Cadenza was top
1e keer Blue Marlin geweest en dus tevens de laatste keer Ba Ba Nederlanders die moeten laten zien dat ze geld hebben
La Plage d'Elephant ( de oude Ushuaia) wegblijven.
Bora Bora Toegankelijk en een heerlijke zeetong van de plancha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2011 om 12:56:
En ga op tijd
Er staat een heeeeeeeeeeele lange rij.
Overigens tickets in de stad € 40,00
Net terug: 2 x dc 10 Circo Loco was het beste van het beste en 2x La Troya was ook ten zeerste aan te bevelen. Cadenza was top
1e keer Blue Marlin geweest en dus tevens de laatste keer Ba Ba Nederlanders die moeten laten zien dat ze geld hebben
La Plage d'Elephant ( de oude Ushuaia) wegblijven.

Thanks, gaan we doen. We lopen er anders wel iets voor 4en langs, kijken hoe druk het al is.
En de Blue Marlin weet ik ook niet, maar ik moet toch in ieder geval 1x naar Cafe del Mar of de Blue Marlin

Las idd ook 8 euro voor een Heineken, dat wordt van te voren een paar lekkere pilsjes pakken uit de koelkast.
Waarschuw beheerder

dank voor je review, mn DC 10, klinkt goed ! Maar begrijp ik hieruit dat je bij BoraBora hebt gegeten?

Uitspraak van Harry Mossel op vrijdag 12 augustus 2011 om 11:51:
Als je van die muziek houdt wel....

:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 x dc 10 Circo Loco was het beste van het beste

:D

Waarschuw beheerder
Jazeker bij Bora Bora kun je heerlijk op het terras eten tegen schappelijke prijzen
Heerlijke visjes van de plancha, pizza's en salades geen luxe zoals in de luxe strandclubs maar wel kwaliteit
Nette vlotte bediening en uitzicht vanaf ongeveer 19.00 uur op de uitzinnig dansende menigte
Waarschuw beheerder
Ik heb daar tijdens een uit de hand gelopen bezoekje aan de Bora Bora ook een keer gegeten (we zouden even een uurtje gaan kijken, maar dat werd 'iets' langer :D).

Ik ben het met je eens Rapido. Degelijk voedsel, zeker niet verkeerd! Maar ik moet wel toegeven dat er rond die tijd al een paar liter bier in mijn lichaam zat.....
Waarschuw beheerder
Vlieg vannacht richting ibiza, zin in! :)
Waarschuw beheerder

Als Steve angello niet een cd'tje opzet en een keer gaat draaien voor zijn geld.. anders zou ik die 200 euro lekker in je zak steken of geef het anders aan mij.. Voor 200 euro maak ik wel een mixtapje voor je!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fcukmme op zaterdag 13 augustus 2011 om 17:10:
Voor 200 euro maak ik wel een mixtapje voor je!

Ik doe er nog wel een handtekening plus drankje bij :)

Waarschuw beheerder
Cadenza at Ushuaia is vele malen beter als SHM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nickpma op vrijdag 12 augustus 2011 om 13:29:
Las idd ook 8 euro voor een Heineken, dat wordt van te voren een paar lekkere pilsjes pakken uit de koelkast

lol.. 8 euro vind ik juist super meevallen! Ik had rond de 10-12 euro verwacht.
Waarschuw beheerder
+1
Vette after :lol:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van papamichie op maandag 15 augustus 2011 om 12:02:
Ja Spar-rave

ik hoorde het al! The spar, the spar the spar is on fire!
Waarschuw beheerder
Voor de mensen die nu op Ibiza zitten, morgen na Cocoon een after bij La Plage ivm Loco Dice's birthday :)
Waarschuw beheerder
Ik moet nog 2 weekjes wachten :(

Waarschuw beheerder
Kut...ik ben weer thuis, al een hele dag :(
Nah ja, t was geweldig, duur, leuk, liep een beetje uit de hand en ik wil t liefst gelijk weer terug...
Alles liep uiteraard anders dan gepland, maar was even leuk, maandag nacht geland en 2 uur later in Somni al tussen de nichten aan t dansen, dinsdag eten bij een vriend en tot errug laat de stad in, woensdag eten bij een andere vriend en geen La Troya, donderdag in de stad drinken met vrienden uit Madrid die er ook toevallig bleken te zijn, vrijdag Es cavallet wat nog steeds deels naakt is en aan t eind nog altijd gay, 's avonds SupermartXe in de Privilege, grote club, grote show, groot, groot, groot en daardoor eigenlijk to much met slecht gemixte commerciele spaanse house, maar wel buitengewoon gezellig en heel erg laat gemaakt, zaterdagnacht uiteraard Matinée, La Leche in Amnesia, waar flink geld in het terras en de main zijn gepompt, terras heeft voor tonnen aan nieuw licht hangen, de main nieuwe speakers (met paarse lampen :D ) en ik heb met mn ouwe lijf de eerste 5 uur non stop staan dansen voor ik ff wilde chillen...gotta love it! 7 uur naar buiten gerold, gedoucht in het appartement en doorgegaan naar la plage waar Matinée z'n after hield, in 1 woord geweldig, betaalbare drank, goed geluid, zon strand en leipe spanjolen, beter kon t korte weekje niet eindigen, vooral met de zon op je dak staan feesten, dat is toch wel t Ibiza gevoel zoals t hoort!
Drank is weer duurder, Privilige tikt 10eu af voor een Estrella, Amnesia 13, de toiletten zijn overal nog bagger en het meest heb ik me verbaast over 3 Hollandse Hells Angels in de VIP van Amnesia, die had ik dan weer niet verwacht :D
*ik wil terug*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar zit dat La Plage dannnn?

Waarschuw beheerder
Naast de oude Ushuaia aan t eind van Playa d'en Bossa, half luxe lounge tent met bedjes buiten etc, wit, niet zo fancy maar wel goed om door te feesten :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2011 om 10:44:
Naast de oude Ushuaia aan t eind van Playa d'en Bossa, half luxe lounge tent met bedjes buiten etc, wit, niet zo fancy maar wel goed om door te feesten

aha...ok

Waarschuw beheerder
Morgenochtend vliegen (H).
Waarschuw beheerder
goeie verhalen chiel!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stefotronic op dinsdag 16 augustus 2011 om 14:59:
goeie verhalen chiel!

Klinkt top idd! Foto´s!? (sowieso weinig foto's dit jaar..)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2011 om 23:44:
Hells Angels

Ik weet nog dat ik 3 jaar geleden een hells angel de lijst aan het contoleren was.. en vervolgens 1 van die bars boven er allemaal hells angels er omheen zaten. Denemarken, Duitsland.. met allemaal van die motor wijven ernaast..

Waarschuw beheerder
Zat vorig jaar met een paar van die gasten in het vliegtuig terug :)
Waarschuw beheerder
Nog precies een week :D!
Artiest {SHOWLIST artist 69104, 45042}
Waarschuw beheerder
Zo... Pfff... nog 3 weken en dan gaan we ook eindelijk voor 2 weekjes naar Ibiza...

Vraag is, maandag is er een Cocoon Night in Amnesia. Op zich qua line-up natuurlijk een must-go, maar ik ben een beetje bang dat het een te drukke bende wordt. Is dit in het naseizoen (10 t/m 25 sept) redelijk te doen qua drukte, om wordt het hotjemotje op elkaar staan en een uur onderweg voor drank ?

Vorig jaar ben ik een lang weekend in september geweest en toen was het qua drukte in Space wel te doen (verder alleen strandtenten gedaan toen)... Als er iemand verder nog tips heeft voor een beetje quality-techno-locaties/feestjes/feeling, met een beetje de Berlijn feeling, dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Voor de Ibiza-regulars; wat zijn eigenlijk tot nu toe de Ibiza-hits van 2011 ? Vorig jaar kon ik Tensnake's 'Coma Cat' nameljk al niet meer diggen na een week...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chief_Jop op dinsdag 16 augustus 2011 om 19:09:
(sowieso weinig foto's dit jaar..)

Vandaag de pics bekeken en naast dat het er echt extreem weinig zijn, zijn ze ook niet al te best :(
Ik zal wel proberen wat filmpjes te posten als dat lukt vanaf facebook... ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dubiosity op dinsdag 16 augustus 2011 om 23:19:
Berlijn feeling,

dc-10/underground... maja... berlijn is iets heeeul anders natuurlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2011 om 23:33:
Ik zal wel proberen wat filmpjes te posten als dat lukt vanaf facebook... ?

tuurlijk!!! snel jij!;)

Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op dinsdag 16 augustus 2011 om 23:46:
dc-10/underground... maja... berlijn is iets heeeul anders natuurlijk
ZAZAZA

Snap ik wel. Grauwe, graffiti-fabriekshallen kan je in de Balearen natuurlijk ook niet verwachten, maar er zal toch ergens wel een beetje coole techno gedraaid worden. Het hoeft ook niet perse van die Marko Furstenberg dubtechno te zijn, en lekkere techhouse past ook wel een beetje bij het weer en is dus ook ok... Maar ik heb geen zin om de godganse tijd tussen die SHM en Defected-shit in te zitten...
Waarschuw beheerder
@ Chieltje: heb jij dat gefilmd? het lijkt wel of je in je ... ge-... wordt op de maat van de muziek tijdens het filmen ;-)

Waarschuw beheerder
dc 10 is goed te doen Cocoon in september valt wel mee beetje bijtijds er zijn vergeet Cadenza niet