Kut...ik ben weer thuis, al een hele dag

Nah ja, t was geweldig, duur, leuk, liep een beetje uit de hand en ik wil t liefst gelijk weer terug...
Alles liep uiteraard anders dan gepland, maar was even leuk, maandag nacht geland en 2 uur later in Somni al tussen de nichten aan t dansen, dinsdag eten bij een vriend en tot errug laat de stad in, woensdag eten bij een andere vriend en geen La Troya, donderdag in de stad drinken met vrienden uit Madrid die er ook toevallig bleken te zijn, vrijdag Es cavallet wat nog steeds deels naakt is en aan t eind nog altijd gay, 's avonds SupermartXe in de Privilege, grote club, grote show, groot, groot, groot en daardoor eigenlijk to much met slecht gemixte commerciele spaanse house, maar wel buitengewoon gezellig en heel erg laat gemaakt, zaterdagnacht uiteraard Matinée, La Leche in Amnesia, waar flink geld in het terras en de main zijn gepompt, terras heeft voor tonnen aan nieuw licht hangen, de main nieuwe speakers (met paarse lampen

) en ik heb met mn ouwe lijf de eerste 5 uur non stop staan dansen voor ik ff wilde chillen...gotta love it! 7 uur naar buiten gerold, gedoucht in het appartement en doorgegaan naar la plage waar Matinée z'n after hield, in 1 woord geweldig, betaalbare drank, goed geluid, zon strand en leipe spanjolen, beter kon t korte weekje niet eindigen, vooral met de zon op je dak staan feesten, dat is toch wel t Ibiza gevoel zoals t hoort!
Drank is weer duurder, Privilige tikt 10eu af voor een Estrella, Amnesia 13, de toiletten zijn overal nog bagger en het meest heb ik me verbaast over 3 Hollandse Hells Angels in de VIP van Amnesia, die had ik dan weer niet verwacht

*ik wil terug*